abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158685493
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 22:01:46 ]
pi_158685557
Oh wacht, dat was die vorige faalhaas. ;( Sorry.
pi_158685567
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Barbusse het volgende: [..] Nope. Dude, you seriously got some self control issues, don't ya? :D
:D
Ik zou ook nooit een collega of vriend/vriendin daten. Er is nog zoveel daar buiten, waarom dan een ingewikkelde situatie opzoeken? Misschien als ik al kei hard verliefd was maar dat besluipt me tegenwoordig ook niet meer zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 30 december 2015 @ 20:24:22 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158685663
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:D
Ik zou ook nooit een collega of vriend/vriendin daten. Er is nog zoveel daar buiten, waarom dan een ingewikkelde situatie opzoeken? Misschien als ik al kei hard verliefd was maar dat besluipt me tegenwoordig ook niet meer zo
Mij is het echt wel eens overkomen dat ik knetterverliefd raakte op een collega en andersom uiteraard :{
pi_158685938
Maar dan sta je daar voor open en dat staat ik dus niet

Ik word echt alleen nog maar verliefd als ik dat zeg maar 'toe sta'. Anders kun je iemand best vermijden, je zinnen verzetten, afstand nemen etc
Ik ben echt sinds de middelbare niet meer echt zo BAM verliefd geweest. Het gebeurd langzaam voortaan. Ik vind iemand leuk en interessant en pas als ik daarin investeer gaat dat groeien. En dat zou ik dus niet doen bij een collega

Misschien dat het ooit nog veranderd en dat ik wel weer eens in eens verliefd word maar ik betwijfel het
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 30 december 2015 @ 20:30:46 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158685965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mij is het echt wel eens overkomen dat ik knetterverliefd raakte op een collega en andersom uiteraard :{
Of een docente ...
pi_158686296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dan sta je daar voor open en dat staat ik dus niet

Ik word echt alleen nog maar verliefd als ik dat zeg maar 'toe sta'. Anders kun je iemand best vermijden, je zinnen verzetten, afstand nemen etc
Ik ben echt sinds de middelbare niet meer echt zo BAM verliefd geweest. Het gebeurd langzaam voortaan. Ik vind iemand leuk en interessant en pas als ik daarin investeer gaat dat groeien. En dat zou ik dus niet doen bij een collega

Misschien dat het ooit nog veranderd en dat ik wel weer eens in eens verliefd word maar ik betwijfel het
Bij mij overkomt het me eigenlijk altijd als een donderslag bij heldere hemel en het duurt vervolgens een leven lang :{
pi_158686611
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Niet altijd. Soms krijg ik teveel berichten in een keer en kan ik het niet bijhouden. Dan kies ik de leukste. De hoi en hey valt daar eigenlijk nooit onder.
Misschien dat ik het wel een keer probeer om te kijken of de reactiegraad dan daadwerkelijk significant hoger komt te liggen maar eigenlijk ben ik ook al wel tevreden met de huidige reactiegraad bij ''hey'' of ''hoi'' wat mij ook weer de moeite van een ''ludieke'' zin bedenken/typen bespaart.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_158686771
Ik ken m'n enkele crushes via internet, zelfs m'n vriend en toen was ik 12 :') dus ik heb altijd al hele gesprekken gevoerd voordat ik iemand ontmoette waar ik verliefd op werd :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 20:44:32 ]
  woensdag 30 december 2015 @ 20:48:22 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158687040
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Fripsel het volgende:
Ik ken m'n enkele crushes via internet, zelfs m'n vriend en toen was ik 12 :') dus ik heb altijd al hele gesprekken gevoerd voordat ik iemand ontmoette waar ik verliefd op werd :+
Ik ook een paar jaar geleden met een FOK!ster. :')
pi_158687133
quote:
9s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

+1
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158687182
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:44 schreef Fripsel het volgende:
Zonde ergens want die gesprekken zijn zoveel leuker met iemand waar je als een blok voor valt in het echt, elkaar een miljoen verhalen vertellen tussen het gehaaste neuken door want eigenlijk wil je weer praten en bijpraten waar je al die tijd uitgehangen hebt zonder elkaar, ik ben vooral van die inslagbom van verliefdheid als ik iemand tegenkom en zij mij, niet dat eerst de kat uit de boom kijken met berichtjes op een telefoontje of computertje, dat kan ook in het echt namelijk en dat is vele malen spannender en heftiger is mijn ervaring ;)
pi_158687299
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zonde ergens want die gesprekken zijn zoveel leuker met iemand waar je als een blok voor valt in het echt, elkaar een miljoen verhalen vertellen tussen het gehaaste neuken door want eigenlijk wil je weer praten en bijpraten waar je al die tijd uitgehangen hebt zonder elkaar, ik ben vooral van die inslagbom van verliefdheid als ik iemand tegenkom en zij mij, niet dat eerst de kat uit de boom kijken met berichtjes op een telefoontje of computertje, dat kan ook in het echt namelijk en dat is vele malen spannender en heftiger is mijn ervaring ;)
klinkt anders niet als iets nieuws.
pi_158687458
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Doe wat Shin Chan zou doen, maar subtieler en met mate. :9
En dat is? :@

Ow ik heb alweer een Tindermatch *O*
pi_158687584
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

klinkt anders niet als iets nieuws.
Ik bedoel 't ook niet iets als iets nieuws maar ik houd van geur, een oogopslag, een houding, een verlegen (of juist niet) blik, een ademhaling, klank van de stem, kleding, manier van doen tegen anderen, maniertjes, aanraking etc etc. ik vind het online allemaal zo beperkt, kan meevallen hoor maar je moet het met iemands woordjes doen en dat is maar 2 procent van aantrekkelijkheid, ik vind dat voor mezelf veel te beperkt, ik zet graag al mijn zintuigen voor 100 procent in als het op versieren, neuken en paartje vormen aankomt als 't even kan :{
pi_158687715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik bedoel 't ook niet iets als iets nieuws maar ik houd van geur, een oogopslag, een houding, een verlegen (of juist niet) blik, een ademhaling, klank van de stem, kleding, manier van doen tegen anderen, maniertjes, aanraking etc etc. ik vind het online allemaal zo beperkt, kan meevallen hoor maar je moet het met iemands woordjes doen en dat is maar 2 procent van aantrekkelijkheid, ik vind dat voor mezelf veel te beperkt, ik zet graag al mijn zintuigen voor 100 procent in als het op versieren, neuken en paartje vormen aankomt als 't even kan :{
Je word toch ook pas verliefd als je die persoon ontmoet. En ziet dan toch ook gewoon al die dingen? :?
pi_158687859
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je word toch ook pas verliefd als je die persoon ontmoet. En ziet dan toch ook gewoon al die dingen? :?
Dat zeg ik toch niet, ik heb graag de beginnende verliefdheid en aantrekkelijkheid eerst, ik heb geen geduld en tijd om lijntjes uit te hangen voor geïnteresseerden, ik wil graag weten hoe iemand werkelijk is voordat ik er überhaupt moeite in steek en dat kan ik veel beter beoordelen met 100 procent van mijn zintuigen dan met 2 procent, meer zeg ik niet ;)
  woensdag 30 december 2015 @ 21:20:29 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158688892
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

+1
Wat? :@

quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

"Hey lekker ding! Meerijden in m'n Maserati? Nou ja, m'n vaders minibus. En jij moet rijden, want ik kom niet boven het stuur uit! :D"

Of:

"Hee daar honeypon! Kijk, ik zie het zo: jij en ik, samen op de wip. :*"
  woensdag 30 december 2015 @ 21:22:48 #20
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158689018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Online is beperkt uiterlijk, maar 100% communicatie en dus innerlijk. Ik ben meerdere keren puur op een persoonlijkheid gevallen via internet.
pi_158689095
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

"Hey lekker ding! Meerijden in m'n Maserati? Nou ja, m'n vaders minibus. En jij moet rijden, want ik kom niet boven het stuur uit! :D"

Of:

Echt? :@
pi_158689154
quote:
14s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Online is beperkt uiterlijk, maar 100% communicatie en dus innerlijk. Ik ben meerdere keren puur op een persoonlijkheid gevallen via internet.
Dat innerlijk is makkelijker te faken online....

Been there done that....
pi_158689205
quote:

[..]

Of:

Serieus? :')
pi_158690545
quote:

[..]

[..]

Of:

als ik meisje was zou ik jou echt zwaar daten srs
  woensdag 30 december 2015 @ 21:53:27 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158690838
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

als ik meisje was zou ik jou echt zwaar daten srs
Tegenwoordig is geslachtsverandering helemaal hip. :@

Maar ok, laten we weer serieus doen, aangezien veel posts net zijn verwijderd. 8)7
  woensdag 30 december 2015 @ 22:17:36 #26
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158692100
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zou serieus jouw profiel wel eens willen zien als elke match al reden is voor een klein feestje. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158692824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik zou serieus jouw profiel wel eens willen zien als elke match al reden is voor een klein feestje. :')
Dat is fok.

Bij een match doe je het goed. Als je een date hebt ben je een baas. Zoenen en meer krijg je een god-status. Een relatie maakt je onsterfelijk.
pi_158692953
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef UitStraling het volgende:
ik ben vooral van die inslagbom van verliefdheid als ik iemand tegenkom en zij mij, niet dat eerst de kat uit de boom kijken met berichtjes op een telefoontje of computertje, dat kan ook in het echt namelijk en dat is vele malen spannender en heftiger is mijn ervaring ;)
Schitterende poëtische omschrijving van een welhaast compleet doorleefde idylle. Doe mij daar ook even een grammetje van! Wordt je trouwens niet heel moe van al die emotionele energie daar in stoppen als het niet blijkt te werken?
  woensdag 30 december 2015 @ 22:38:04 #29
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158693240
Moest hier nog even op reageren:
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Weissman het volgende:
Dat noemen ze een gentlemen zijn. :X
:Y :X Zo jammer. Al die jochies die bijgebracht is door hun moeder dat ze nétjes met de dames moeten omgaan. En vervolgens helemaal niks van seks uitstralen en forever alone zijn. Je kunt fatsoenlijk zijn en toch mega-aantrekkelijk overkomen.

Goed. Nu mijn stavaza. Belachelijk knappe man (codenaam: BKMM3K) kon toch niet afspreken voor zijn vakantie, dus we hebben nu sporadisch contact. Ben nog steeds wel benieuwd, hij ook zegt hij, maar verder dan 'ik ben zo benieuwd' komen we eigenlijk niet tijdens het appen. Op voorhand denk ik dat we weinig raakvlakken hebben, maar goed. BKM hè? :9 We gaan het volgende week merken, of er nog een date komt.

Verder een date gescoord a.s. zaterdag met een man (codenaam: de crosser) die op inhoud heel erg en op uiterlijk enigszins leuk overkomt. Kennelijk bestaat het dus toch, op Tinder. Jippie, ik heb nu echt een date! *O* Daarnaast nog leuk contact op Tinder met twee andere mannen. Wel nog even nadenken of een inhoudelijk leuke man in mijn plan past...

Vraagje: ik merk dat er steeds matches verdwijnen waarbij ik als laatste van de twee op 'like' gedrukt heb. In mijn beleving doet de eerste die op 'like' drukt de eerste aanzet tot chatten. Maar kennelijk mis ik een bepaalde Tinder-etiquette. Binnen 1 dag reageren, ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door Andromache op 30-12-2015 22:54:26 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158693516
Volgens mij begint volgens de etiquette de laatste juist, die kan immers meteen beginnen met kletsen omdat ie meteen ziet dat het een match is.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158694077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:38 schreef Andromache het volgende:
Moest hier nog even op reageren:

[..]

:Y :X Zo jammer. Al die jochies die bijgebracht is door hun moeder dat ze nétjes met de dames moeten omgaan. En vervolgens helemaal niks van seks uitstralen en forever alone zijn. Je kunt fatsoenlijk zijn en toch mega-aantrekkelijk overkomen.

Goed. Nu mijn stavaza. Belachelijk knappe man (codenaam: BKMM3K) kon toch niet afspreken voor zijn vakantie, dus we hebben nu sporadisch contact. Ben nog steeds wel benieuwd, hij ook zegt hij, maar verder dan 'ik ben zo benieuwd' komen we eigenlijk niet tijdens het appen. Op voorhand denk ik dat we weinig raakvlakken hebben, maar goed. BKM hè? :9 We gaan het volgende week merken, of er nog een date komt.

Verder een date gescoord a.s. zaterdag met een man (codenaam: de crosser) die op inhoud heel erg en op uiterlijk enigszins leuk overkomt. Kennelijk bestaat het dus toch, op Tinder. Jippie, ik heb nu echt een date! *O* Daarnaast nog leuk contact op Tinder met twee andere mannen.

Vraagje: ik merk dat er steeds matches verdwijnen waarbij ik als laatste van de twee op 'like' gedrukt heb. In mijn beleving doet de eerste die op 'like' drukt de eerste aanzet tot chatten. Maar kennelijk mis ik een bepaalde Tinder-etiquette. Binnen 1 dag reageren, ofzo?
Ligt er denk ik ook aan in welke regio je zit.. Ik woon in het midden van het land. Sinds 2 weken zit ik weer op tinder en de hoeveelheid matches is gewoon niet normaal meer. Ik ben echt niet gods gift aan vrouwen, maar zie er normaal uit en heb een leuke baan. Ben zelf best wel kieskeurig maar echt al meer dan 100 matches in 2 weken. Ben ook maar gestopt met liken. Als ze niet heel leuk zijn en zelf reageren verwijder ik ze maar weer. Komend weekend 2 dates staan en komende week nog wel meer verwacht ik. Is teveel van het goede, je kunt gewoon niet zoveel gesprekken houden en onthouden wat iedereen gezegd heeft. Is niet te doen dit.
pi_158694366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:32 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Schitterende poëtische omschrijving van een welhaast compleet doorleefde idylle. Doe mij daar ook even een grammetje van! Wordt je trouwens niet heel moe van al die emotionele energie daar in stoppen als het niet blijkt te werken?
Totaal vermoeiend maar voor mij wel het levenselixer, kan me niets mooier dan dat voorstellen, ik heb niets met geld of status, onrecht kan ik me inmiddels maar redelijk meer boos om maken maar de liefde daar leef ik toch wel voor :@
  woensdag 30 december 2015 @ 23:09:16 #33
138876 Andromache
pi_158694531
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ligt er denk ik ook aan in welke regio je zit.. Ik woon in het midden van het land. Sinds 2 weken zit ik weer op tinder en de hoeveelheid matches is gewoon niet normaal meer. Ik ben echt niet gods gift aan vrouwen, maar zie er normaal uit en heb een leuke baan. Ben zelf best wel kieskeurig maar echt al meer dan 100 matches in 2 weken. Ben ook maar gestopt met liken. Als ze niet heel leuk zijn en zelf reageren verwijder ik ze maar weer. Komend weekend 2 dates staan en komende week nog wel meer verwacht ik. Is teveel van het goede, je kunt gewoon niet zoveel gesprekken houden en onthouden wat iedereen gezegd heeft. Is niet te doen dit.
Daar woon ik ook. Mja, het spelelement en de kortetermijnbevrediging maakt het makkelijk om te veel mannen achter elkaar te swipen. Dan kun je beter even gaan Wordfeuden om de tijd te doden ;)
pi_158694620
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef Andromache het volgende:

[..]

Daar woon ik ook. Mja, het spelelement en de kortetermijnbevrediging maakt het makkelijk om te veel mannen achter elkaar te swipen. Dan kun je beter even gaan Wordfeuden om de tijd te doden ;)
Ik ben zelf een man he.. Ik swipe sowieso niet veel.
pi_158695240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik ben stom en lelijk ;(
  woensdag 30 december 2015 @ 23:30:21 #36
138876 Andromache
pi_158695597
Of misschien heb je zo'n achterlijke spiegelselfie of in-de-autofoto of heb je jezelf over je motor of auto heen gedrapeerd (swipe ik standaard weg). Of misschien heb je een compleet leeg profiel. Of misschien lach je totaal niet. Ik weet het niet. Heb je al eens een KPD-productie van jezelf geprobeerd, evt. tactisch bijgesneden zodat het aan de voorwaarden van Tinder voldoet?
pi_158695721
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:30 schreef Andromache het volgende:
Of misschien heb je zo'n achterlijke spiegelselfie of in-de-autofoto of heb je jezelf over je motor of auto heen gedrapeerd (swipe ik standaard weg). Of misschien heb je een compleet leeg profiel. Of misschien lach je totaal niet. Ik weet het niet. Heb je al eens een KPD-productie van jezelf geprobeerd, evt. tactisch bijgesneden zodat het aan de voorwaarden van Tinder voldoet?
Die eerste zijn niet van toepassing maar die laatste is wel een goede tip :D Misschien een banaan op shoppen ofzo :@
  woensdag 30 december 2015 @ 23:32:59 #38
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158695746
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 23:30 schreef Andromache het volgende:
_O-
  donderdag 31 december 2015 @ 00:24:43 #39
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158698182
quote:
9s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Idem hier
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 31 december 2015 @ 00:29:09 #40
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158698347
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Whut?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158699337
Hier ook thuis zu hause geen fuck te doen, in de randstad kan ik het ook niet bijhouden. Flikker Grindr dan maar uit want anders is het niet bij te houden. Voordeel, zie er niet vercrackt uit na al die jaren. Nu is dat niet meer nodig maar toch...
  donderdag 31 december 2015 @ 02:22:45 #42
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158701514
Zit dus weer op Paiq en de matches zijn echt beter geworden. Ze praten, zijn soms online, geen ijsbrekers, echt top ;) Voor het eerst ook een reactie nav een goede foto-beoordeling.

Weekje niet ingelogd en dan heb je echt van die gefrustreerde berichtjes van iemand. Eén keer paar minuutjes gechat en je bent al een onmens enzo :')

Toch wel nieuwsgierig dus mezelf eens credits gegund..
Niet slecht eigenlijk! Viel me mee, een leuke lange enigszins grijzende man, dan nog die van de fotoreactie die zijn beste foto's eerst had (niet vervelend om naar te kijken maar wel echt een soort raadspel welke nu geldt) en nog een vrolijk hoofd met wenkbrauwpiercing (O+)
pi_158704064
Ik vind daten echt niet zo leuk. :(
pi_158704118
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:51 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik wel, maar het hangt er wel van af hoe de date tot stand is gekomen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158704184
quote:
Verwacht je nu dat we gaan vragen waarom niet?
pi_158704260
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wel, maar het hangt er wel van af hoe de date tot stand is gekomen.
Waarom maakt dat uit voor jou?
pi_158704289
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Verwacht je nu dat we gaan vragen waarom niet?
Ja, maar eigenlijk heb ik ook geen zin om het allemaal op te schrijven.

Conclusie is dat daten niks voor mij is, ben er wel achtergekomen dat ik (seksueel) goed in de markt lig bij knappe leuke mannen. Maar dat de meeste vrouwen dat wel liggen. :') Volgende conclusie: ik blijf maagd voor altijd. Nou, zulke mensen moeten er ook zijn.
pi_158704345
NEWSFLASH: Er zijn duizenden mannen die dezelfde struggles en gedachten hebben. Die dus begrijpen hoe jij je voelt.

WIN-WIN

Potje en dekseltje enzo *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2015 10:10:21 ]
pi_158704367
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:05 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Waarom maakt dat uit voor jou?
Een date regelen na flirten en een leuk gesprek met iemand die je tegenkomt in de kroeg of tijdens een feestje is zwaar ok. Een date omdat je een 'match' hebt online en na een aantal app-gesprekken een afspraak maken voelt als een sollicitatiegesprek.

En waarom zou je voor altijd maagd blijven?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158704586
quote:
14s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:09 schreef Weissman het volgende:
NEWSFLASH: Er zijn duizenden mannen die dezelfde struggles en gedachten hebben. Die dus begrijpen hoe jij je voelt.

WIN-WIN

Potje en dekseltje enzo *O*
Dat vind ik niet. Ik ben totaal anders dan Deezertje en Syndroom en zo, tenminste als ik hier op het forum lees. Ik kan moeilijk intiem zijn met iemand, terwijl de meeste mensen die rond de 20 en nog maagd zijn sociaal meestal niet goed zitten en het niet lukt om iemand te vinden. En bij mij is het dus puur dat ik mezelf niet open kan stellen, soort blokkade dat ik mensen niet dichtbij kan laten komen. Fysiek niet, maar ook emotioneel niet.

Merk ook bij daten dat ik er daarom geen zin meer heb, heeft geen zin als ik toch niet verder kan komen. Nah jammer dannnn.
pi_158704732
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:22 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Ik ben totaal anders dan Deezertje en Syndroom en zo, tenminste als ik hier op het forum lees. Ik kan moeilijk intiem zijn met iemand, terwijl de meeste mensen die rond de 20 en nog maagd zijn sociaal meestal niet goed zitten en het niet lukt om iemand te vinden. En bij mij is het dus puur dat ik mezelf niet open kan stellen, soort blokkade dat ik mensen niet dichtbij kan laten komen. Fysiek niet, maar ook emotioneel niet.

Merk ook bij daten dat ik er daarom geen zin meer heb, heeft geen zin als ik toch niet verder kan komen. Nah jammer dannnn.
Dat lijkt me iets te kort door de bocht ;)
Waarom durf je mensen emotioneel niet dichtbij te laten komen? Denk als je daar achter bent dat je een hele stap verder bent.
pi_158710431
ga gewoon psych
  donderdag 31 december 2015 @ 13:39:51 #53
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158710631
quote:

[..]

Als je zo'n blokkade hebt, zit je sociaal ook niet helemaal goed vriend.
pi_158711193
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je zo'n blokkade hebt, zit je sociaal ook niet helemaal goed vriend.
Vriend nog wel. Hoezo niet? Kom niks tekort qua relaties of sociaal leven, behalve dat ik geen partnerrelatie aan kan gaan. Of seks kan hebben. Op dit moment. Dat is het bot gezegd. Vanwege een soort van, geen idee... blokkade. Waarom ik dan wel weer hechte vriendschappen aan kan gaan weet ik ook niet.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:02:38 #55
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158711341
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:24 schreef yats het volgende:

[..]

Idem hier
Wie was het? :@
  donderdag 31 december 2015 @ 14:03:16 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158711358
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Vriend nog wel. Hoezo niet? Kom niks tekort qua relaties of sociaal leven, behalve dat ik geen partnerrelatie aan kan gaan. Of seks kan hebben. Op dit moment. Dat is het bot gezegd. Vanwege een soort van, geen idee... blokkade. Waarom ik dan wel weer hechte vriendschappen aan kan gaan weet ik ook niet.
Je klinkt als een leuke uitdaging. Daten? :@
pi_158711684
quote:

[..]

Zou dan ook niet gaan daten, dat lijkt me volslagen zinloos.
pi_158711999
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou dan ook niet gaan daten, dat lijkt me volslagen zinloos.
Inderdaad, ga het afkappen. Ik vind het zo jammer dat ik mij altijd zo bewust ben van mezelf. :')
pi_158712366
Lijkt me kut, zo'n zware emotionele blokkade hebben dat het je niet lukt om intiem ze kunnen zijn met iemand... -O-
pi_158712475
quote:
Ik ben totaal anders dan Deezertje en Syndroom en zo
Wat is de waarde om dit te vermelden? Aan de gedachtepatronen of gedragingen van deze twee jongens heeft toch immers niemand gerefereerd?
pi_158713367
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Wat is de waarde om dit te vermelden? Aan de gedachtepatronen of gedragingen van deze twee jongens heeft toch immers niemand gerefereerd?
Ik neem eigenlijk aan van wel, het gaat bijna nergens anders over in dit soort topics. Maar dat is het dus niet.
pi_158714511
Waarom niet gewoon constructief er iets aan gaan doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158716579
quote:
Ligt eraan met wie :)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 12:03:50 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158732578
quote:
10s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wie was het? :@
Dat weet die persoon zelf, dat is genoeg informatie.
pi_158732585
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:03 schreef yats het volgende:

[..]

Dat weet die persoon zelf, dat is genoeg informatie.
Hoe was je date? :)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 12:14:38 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158732661
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:04 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe was je date? :)
Prima! Vervolg staat alweer gepland.
pi_158732668
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:14 schreef yats het volgende:

[..]

Goed verhaal. Lekker kort.
pi_158732684
zeker

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2016 12:17:48 ]
pi_158732727
OT: Morgen een 1e date. Ik ga naar haar stad. We gaan een drankje doen en mss ook eten.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 januari 2016 @ 12:26:51 #70
364681 over_hedge
pi_158732782
ik kreeg om 00:03 een tinder bericht. Dat vond ik best maf _O- Wie gaat er nou om 00:03 op tinder met oud en nieuw. :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158732865
quote:

[..]

Meer informatie!
  vrijdag 1 januari 2016 @ 12:36:32 #72
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158732887
Even iets anders, hebben jullie ook dat sinds die storing van WhatsApp gisteravond iedereen in jullie blokkeringslijst nu ineens unblocked is?
  vrijdag 1 januari 2016 @ 12:50:41 #73
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158733019
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:21 schreef Weissman het volgende:
OT: Morgen een 1e date. Ik ga naar haar stad. We gaan een drankje doen en mss ook eten.
Weer een fokster?
pi_158733047
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Even iets anders, hebben jullie ook dat sinds die storing van WhatsApp gisteravond iedereen in jullie blokkeringslijst nu ineens unblocked is?
DIG / Whatsapp #12 Met zonder vinkjes

Je vraag heeft verder niks met daten te maken en dit is geen SC?

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:50 schreef yats het volgende:
Weer een fokster?
Nee? Niet dat ik weet iig.

Op Paiq ben ik wel in gesprek met een dame die ook op Fok zit :') Geen idee of daar nog een date mee gaat komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2016 13:06:33 ]
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:20:24 #75
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158733393
quote:

[..]

Details willen we, yats.

Iedereen een gezond, gelukkig en passievol 2016 :*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:27:37 #76
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158733492
Eerste faal van 2016: superlike te vroeg weggegeven. :')
pi_158733535
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Eerste faal van 2016: superlike te vroeg weggegeven. :')
:') Superlikes :')

Happy new date year everyone *O*
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:35:12 #78
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158733599
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:@

Dat er veel gehosseld mag worden! :9
pi_158733616
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat er veel gehosseld mag worden! :9
Over drie daagjes weer O+
pi_158733637
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Over drie daagjes weer O+
Morgen hier. O+
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:39:17 #81
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158733659
Nog onbekend hier.
pi_158733833
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Benieuwd of ik er dit jaar meer dan 1 ga hebben..... ;(
pi_158733916
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Morgen hier. O+
*O*
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:57:17 #84
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158734004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Benieuwd of ik er dit jaar meer dan 1 ga hebben..... ;(
Hé faxie, wij gingen toch een keer daten? Dan hoef je dit jaar maar één chick te hosselen om aan je quotum te komen!
pi_158734012
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hé faxie, wij gingen toch een keer daten? Dan hoef je dit jaar maar één chick te hosselen om aan je quotum te komen!
Gingen wij daten? :o
  vrijdag 1 januari 2016 @ 13:59:22 #86
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158734046
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gingen wij daten? :o
Ja toch? Zo niet, dan gaan we dat nu wel doen.

No homo uiteraard.
pi_158734068
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja toch? Zo niet, dan gaan we dat nu wel doen.

No homo uiteraard.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 14:33:49 #88
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_158735046
quote:

[..]

Selffulfilling prophecy heet zoiets.

-----

Hier ook maar eens schoon schip maken dit jaar, weer genoeg aan het lijntje gehouden de afgelopen maanden. En daar probeer je dan een gentlemen (hihoho tt) voor te zijn door alle andere date(n)(s) op een laag pitje te zetten.
pi_158738118
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Selffulfilling prophecy heet zoiets.

-----

Hier ook maar eens schoon schip maken dit jaar, weer genoeg aan het lijntje gehouden de afgelopen maanden. En daar probeer je dan een gentlemen (hihoho tt) voor te zijn door alle andere date(n)(s) op een laag pitje te zetten.
Wtf? :') :') :')

Jammer! Maar daar ben je zelf bij. Waren vast genoeg signalen dat je aan het lijntje werd gehouden.
pi_158738251
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik blokkeer nooit mensen.

Jij zou daten met iemand van hier (toch?), hoe was dat?
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:22:02 #91
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_158738292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:26 schreef over_hedge het volgende:
ik kreeg om 00:03 een tinder bericht. Dat vond ik best maf _O- Wie gaat er nou om 00:03 op tinder met oud en nieuw. :o
ik heb wel es gekkere dingen gedaan in mijn leven als ik bezopen was
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:29:43 #92
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_158738467
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je niet eens bezopen te zijn. Eenzaam is genoeg. Iedereen staat met de partner te zoenen en jij bent het derde wiel.
pi_158738562
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je niet eens bezopen te zijn. Eenzaam is genoeg. Iedereen staat met de partner te zoenen en jij bent het derde wiel.
Gelukkig was ik in het gezelschap van het 4e, 5e, 6e en 7e wiel

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 01-01-2016 16:42:33 ]
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:41:04 #94
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_158738672
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

een wagen heeft geen twee wielen, ja een kruiwagen, die wel
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:42:45 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158740173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

DIG / Whatsapp #12 Met zonder vinkjes

Je vraag heeft verder niks met daten te maken en dit is geen SC?

[..]

Nee? Niet dat ik weet iig.

Op Paiq ben ik wel in gesprek met een dame die ook op Fok zit :') Geen idee of daar nog een date mee gaat komen.
Betaal jij voor paiq? Ik ben een beetje afgeknapt op paiq aangezien de matches maar eens in de 2 weken zijn en speeddates soms met een uur draaien nog geen resultaat opleveren. Al is het dan wel relatief eenvoudig om als je eenmaal in gesprek bent een date te regelen.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:45:16 #96
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158740230
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 13:20 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Details willen we, yats.

Iedereen een gezond, gelukkig en passievol 2016 :*
Keuken, lasagne, bank, gepland bioscoopbezoek missen genoeg details?

Verder sluit ik me bij jouw wensen aan en wens ik iedereen dat toe.
pi_158740301
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:45 schreef yats het volgende:

[..]

Keuken, lasagne, bank, gepland bioscoopbezoek missen genoeg details?

Verder sluit ik me bij jouw wensen aan en wens ik iedereen dat toe.
Nee, was dit een eerste date? :P
  FOK!fotograaf vrijdag 1 januari 2016 @ 17:48:47 #98
364681 over_hedge
pi_158740304
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja ik ook helaas. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:53:25 #99
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158740379
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:48 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nee, was dit een eerste date? :P
Tweede date. Een eerste date is eigenlijk altijd buitenshuis.
pi_158740423
Ik kom hier in het nieuwe jaar eens om het hoekje kijken... :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')