Ik neem eigenlijk aan van wel, het gaat bijna nergens anders over in dit soort topics. Maar dat is het dus niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Wat is de waarde om dit te vermelden? Aan de gedachtepatronen of gedragingen van deze twee jongens heeft toch immers niemand gerefereerd?
Ligt eraan met wiequote:Op donderdag 31 december 2015 09:51 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind daten echt niet zo leuk.
Dat weet die persoon zelf, dat is genoeg informatie.quote:
Hoe was je date?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet die persoon zelf, dat is genoeg informatie.
Prima! Vervolg staat alweer gepland.quote:
Weer een fokster?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:21 schreef Weissman het volgende:
OT: Morgen een 1e date. Ik ga naar haar stad. We gaan een drankje doen en mss ook eten.
DIG / Whatsapp #12 Met zonder vinkjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Even iets anders, hebben jullie ook dat sinds die storing van WhatsApp gisteravond iedereen in jullie blokkeringslijst nu ineens unblocked is?
Nee? Niet dat ik weet iig.quote:
Details willen we, yats.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Eerste faal van 2016: superlike te vroeg weggegeven.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]Superlikes
![]()
Happy new date year everyone
Over drie daagjes weerquote:
Benieuwd of ik er dit jaar meer dan 1 ga hebben.....quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]Superlikes
![]()
Happy new date year everyone
quote:
Hé faxie, wij gingen toch een keer daten? Dan hoef je dit jaar maar één chick te hosselen om aan je quotum te komen!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Benieuwd of ik er dit jaar meer dan 1 ga hebben.....
Gingen wij daten?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hé faxie, wij gingen toch een keer daten? Dan hoef je dit jaar maar één chick te hosselen om aan je quotum te komen!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja toch? Zo niet, dan gaan we dat nu wel doen.
No homo uiteraard.
Selffulfilling prophecy heet zoiets.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Vriend nog wel. Hoezo niet? Kom niks tekort qua relaties of sociaal leven, behalve dat ik geen partnerrelatie aan kan gaan. Of seks kan hebben. Op dit moment. Dat is het bot gezegd. Vanwege een soort van, geen idee... blokkade. Waarom ik dan wel weer hechte vriendschappen aan kan gaan weet ik ook niet.
Wtf?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Selffulfilling prophecy heet zoiets.
-----
Hier ook maar eens schoon schip maken dit jaar, weer genoeg aan het lijntje gehouden de afgelopen maanden. En daar probeer je dan een gentlemen (hihoho tt) voor te zijn door alle andere date(n)(s) op een laag pitje te zetten.
Ik blokkeer nooit mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Even iets anders, hebben jullie ook dat sinds die storing van WhatsApp gisteravond iedereen in jullie blokkeringslijst nu ineens unblocked is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |