Wat voor verschil?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:31 schreef michiel_merk het volgende:
Sinds vorig jaar Januarie vrijgezel, 2015 heeft mij 8 dates opgeleverd , en 2 kort durende relaties, met dames die ik in real tegen kwam. op 1 of ander manier werkt dat beter voor mij, maar goed nieuwe jaar nieuwe kansen heb mij maar weer eens aangemeld op tinder , badoo wacht ik nog even mee heb echt gemerkt dat er een wereld van verschil zit qua dames op badoo en tinder
Ja hoe moet ik het uitleggen, als ik bij Badoo bijvoorbeeld bij leden in de buurt kijk of kennismakingspel speel kom je veel alie's tegen en minder aantrekkelijke dames , Op tinder kom ik meer dames met stijl tegen, dat is wat ik meer zoek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat voor verschil?Ben zelf op zoek naar een Average Hoe (get it?
).
Dan blijf ik wel bij Tinder.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik het uitleggen, als ik bij Badoo bijvoorbeeld bij leden in de buurt kijk of kennismakingspel speel kom je veel alie's tegen en minder aantrekkelijke dames , Op tinder kom ik meer dames met stijl tegen, dat is wat ik meer zoek.
Wat zijn alie's?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik het uitleggen, als ik bij Badoo bijvoorbeeld bij leden in de buurt kijk of kennismakingspel speel kom je veel alie's tegen en minder aantrekkelijke dames , Op tinder kom ik meer dames met stijl tegen, dat is wat ik meer zoek.
nee geen ervaring mee , ik richt mij gewoon eerst op 1 dating ap, even kijken wat dat opleverdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel bij Tinder.Heb je ervaring met OkCupid?
Aight, dat idee had ik ook. Ander raak ik het overzicht kwijt en heb ook andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:50 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
nee geen ervaring mee , ik richt mij gewoon eerst op 1 dating ap, even kijken wat dat opleverd
Okcupid bevat veel expats en internationale studenten. Dat bevalt me prima qua aanbod en gevonden dates.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel bij Tinder.Heb je ervaring met OkCupid?
Dat is nuquote:
Op de bank, terwijl er lichaamscontact is, is er geen dilemma.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Niet per se. Ik snap dat dilemma wel, wanneer nu wel een move maken en wanneer niet?
Je telefoon als smoesje om dichtbij iemand te gaan zitten, welkom in 2016quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op de bank, terwijl er lichaamscontact is, is er geen dilemma.
Als je al je arm om haar heen hebt en ze tegen je aan zit hoef je alleen maar d'r haar te strelen, ze kijkt op en je zoent. Hoe moelluk kan het zijn. Mocht je echt een aanleiding nodig hebben, laat d'r een foto op je telefoon zien, ga wat dichterbij zitten met je arm om haar heen. Kijk in haar ogen en zoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |