Dat lijkt me iets te kort door de bochtquote:Op donderdag 31 december 2015 10:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ik ben totaal anders dan Deezertje en Syndroom en zo, tenminste als ik hier op het forum lees. Ik kan moeilijk intiem zijn met iemand, terwijl de meeste mensen die rond de 20 en nog maagd zijn sociaal meestal niet goed zitten en het niet lukt om iemand te vinden. En bij mij is het dus puur dat ik mezelf niet open kan stellen, soort blokkade dat ik mensen niet dichtbij kan laten komen. Fysiek niet, maar ook emotioneel niet.
Merk ook bij daten dat ik er daarom geen zin meer heb, heeft geen zin als ik toch niet verder kan komen. Nah jammer dannnn.
Als je zo'n blokkade hebt, zit je sociaal ook niet helemaal goed vriend.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Ik ben totaal anders dan Deezertje en Syndroom en zo, tenminste als ik hier op het forum lees. Ik kan moeilijk intiem zijn met iemand, terwijl de meeste mensen die rond de 20 en nog maagd zijn sociaal meestal niet goed zitten en het niet lukt om iemand te vinden. En bij mij is het dus puur dat ik mezelf niet open kan stellen, soort blokkade dat ik mensen niet dichtbij kan laten komen. Fysiek niet, maar ook emotioneel niet.
Merk ook bij daten dat ik er daarom geen zin meer heb, heeft geen zin als ik toch niet verder kan komen. Nah jammer dannnn.
Vriend nog wel. Hoezo niet? Kom niks tekort qua relaties of sociaal leven, behalve dat ik geen partnerrelatie aan kan gaan. Of seks kan hebben. Op dit moment. Dat is het bot gezegd. Vanwege een soort van, geen idee... blokkade. Waarom ik dan wel weer hechte vriendschappen aan kan gaan weet ik ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je zo'n blokkade hebt, zit je sociaal ook niet helemaal goed vriend.
Je klinkt als een leuke uitdaging. Daten?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Vriend nog wel. Hoezo niet? Kom niks tekort qua relaties of sociaal leven, behalve dat ik geen partnerrelatie aan kan gaan. Of seks kan hebben. Op dit moment. Dat is het bot gezegd. Vanwege een soort van, geen idee... blokkade. Waarom ik dan wel weer hechte vriendschappen aan kan gaan weet ik ook niet.
Zou dan ook niet gaan daten, dat lijkt me volslagen zinloos.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Vriend nog wel. Hoezo niet? Kom niks tekort qua relaties of sociaal leven, behalve dat ik geen partnerrelatie aan kan gaan. Of seks kan hebben. Op dit moment. Dat is het bot gezegd. Vanwege een soort van, geen idee... blokkade. Waarom ik dan wel weer hechte vriendschappen aan kan gaan weet ik ook niet.
Inderdaad, ga het afkappen. Ik vind het zo jammer dat ik mij altijd zo bewust ben van mezelf.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou dan ook niet gaan daten, dat lijkt me volslagen zinloos.
Wat is de waarde om dit te vermelden? Aan de gedachtepatronen of gedragingen van deze twee jongens heeft toch immers niemand gerefereerd?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik ben totaal anders dan Deezertje en Syndroom en zo
Ik neem eigenlijk aan van wel, het gaat bijna nergens anders over in dit soort topics. Maar dat is het dus niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:33 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Wat is de waarde om dit te vermelden? Aan de gedachtepatronen of gedragingen van deze twee jongens heeft toch immers niemand gerefereerd?
Ligt eraan met wiequote:Op donderdag 31 december 2015 09:51 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik vind daten echt niet zo leuk.
Dat weet die persoon zelf, dat is genoeg informatie.quote:
Hoe was je date?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet die persoon zelf, dat is genoeg informatie.
Prima! Vervolg staat alweer gepland.quote:
Weer een fokster?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:21 schreef Weissman het volgende:
OT: Morgen een 1e date. Ik ga naar haar stad. We gaan een drankje doen en mss ook eten.
DIG / Whatsapp #12 Met zonder vinkjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Even iets anders, hebben jullie ook dat sinds die storing van WhatsApp gisteravond iedereen in jullie blokkeringslijst nu ineens unblocked is?
Nee? Niet dat ik weet iig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |