quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Eerste faal van 2016: superlike te vroeg weggegeven.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]Superlikes
![]()
Happy new date year everyone
Over drie daagjes weerquote:
Benieuwd of ik er dit jaar meer dan 1 ga hebben.....quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]Superlikes
![]()
Happy new date year everyone
quote:
Hé faxie, wij gingen toch een keer daten? Dan hoef je dit jaar maar één chick te hosselen om aan je quotum te komen!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Benieuwd of ik er dit jaar meer dan 1 ga hebben.....
Gingen wij daten?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hé faxie, wij gingen toch een keer daten? Dan hoef je dit jaar maar één chick te hosselen om aan je quotum te komen!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja toch? Zo niet, dan gaan we dat nu wel doen.
No homo uiteraard.
Selffulfilling prophecy heet zoiets.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Vriend nog wel. Hoezo niet? Kom niks tekort qua relaties of sociaal leven, behalve dat ik geen partnerrelatie aan kan gaan. Of seks kan hebben. Op dit moment. Dat is het bot gezegd. Vanwege een soort van, geen idee... blokkade. Waarom ik dan wel weer hechte vriendschappen aan kan gaan weet ik ook niet.
Wtf?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Selffulfilling prophecy heet zoiets.
-----
Hier ook maar eens schoon schip maken dit jaar, weer genoeg aan het lijntje gehouden de afgelopen maanden. En daar probeer je dan een gentlemen (hihoho tt) voor te zijn door alle andere date(n)(s) op een laag pitje te zetten.
Ik blokkeer nooit mensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Even iets anders, hebben jullie ook dat sinds die storing van WhatsApp gisteravond iedereen in jullie blokkeringslijst nu ineens unblocked is?
ik heb wel es gekkere dingen gedaan in mijn leven als ik bezopen wasquote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:26 schreef over_hedge het volgende:
ik kreeg om 00:03 een tinder bericht. Dat vond ik best mafWie gaat er nou om 00:03 op tinder met oud en nieuw.
Daarvoor hoef je niet eens bezopen te zijn. Eenzaam is genoeg. Iedereen staat met de partner te zoenen en jij bent het derde wiel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb wel es gekkere dingen gedaan in mijn leven als ik bezopen was
Gelukkig was ik in het gezelschap van het 4e, 5e, 6e en 7e wielquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eens bezopen te zijn. Eenzaam is genoeg. Iedereen staat met de partner te zoenen en jij bent het derde wiel.
een wagen heeft geen twee wielen, ja een kruiwagen, die welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eens bezopen te zijn. Eenzaam is genoeg. Iedereen staat met de partner te zoenen en jij bent het derde wiel.
Betaal jij voor paiq? Ik ben een beetje afgeknapt op paiq aangezien de matches maar eens in de 2 weken zijn en speeddates soms met een uur draaien nog geen resultaat opleveren. Al is het dan wel relatief eenvoudig om als je eenmaal in gesprek bent een date te regelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
DIG / Whatsapp #12 Met zonder vinkjes
Je vraag heeft verder niks met daten te maken en dit is geen SC?
[..]
Nee? Niet dat ik weet iig.
Op Paiq ben ik wel in gesprek met een dame die ook op Fok zitGeen idee of daar nog een date mee gaat komen.
Keuken, lasagne, bank, gepland bioscoopbezoek missen genoeg details?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Details willen we, yats.
Iedereen een gezond, gelukkig en passievol 2016
Nee, was dit een eerste date?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Keuken, lasagne, bank, gepland bioscoopbezoek missen genoeg details?
Verder sluit ik me bij jouw wensen aan en wens ik iedereen dat toe.
ja ik ook helaas.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb wel es gekkere dingen gedaan in mijn leven als ik bezopen was
Tweede date. Een eerste date is eigenlijk altijd buitenshuis.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee, was dit een eerste date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |