Wordt awkward.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 9 jan misschien een soort van date.. Of nouja ik ga uit met vrienden en iemand waar ik een tijdje mee praat via tinder die komt ook. Enige aparte gaat zijn is dat een meisje waar ik 3 dates mee gehad heb er misschien ook gaat zijn.
Dat zal wel niet. probleem zal eerder zijn dat we elkaar nog wel leuk vinden.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wordt awkward.Hopelijk gaat ze je niet cockblocken.
Verder, kent iemand überhaupt iemand die een serieuze, duurzame relatie aan Tinder heeft overgehouden?
Broer van de man van een vriendin nam zijn Tinder-vriendinnetje mee naar de bruiloft. Dat geldt denk ik wel als serieus.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Verder, kent iemand überhaupt iemand die een serieuze, duurzame relatie aan Tinder heeft overgehouden?
Regel een trio.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. probleem zal eerder zijn dat we elkaar nog wel leuk vinden.En dan die nieuwe binnenkomt of zo
Maar ach ik zie het wel. Ik ben er met 4 vrienden en een hoop bier. Dus ik vermaak mij wel!
En ja ik ken 2 stelletjes die al een tijd samen zijn via tinder.
Ach, kan gebeuren. Als dit een maand lang zo aanhoudt, zou ik hem niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Broer van de man van een vriendin nam zijn Tinder-vriendinnetje mee naar de bruiloft. Dat geldt denk ik wel als serieus.
En een collega gaat al ca. 9 maanden met zijn Tinder-vriendin.
Mijn date gaat niet door door dubbel geplande afspraak van zijn kant.Maar ben ik eigenlijk niet heel rouwig om. Vandaag druk met andere dingen en nog wat ex-kwesties. Wellicht na nieuwjaar nog eens. Hij zegt héél nieuwsgierig naar me te zijn en héél graag met me te willen afspreken. We merken het wel.
![]()
Oh joh no worries, het was een beetje als zelfspot bedoeld, zo van ben ik nou gepromoveerd tot voorbeeld hoe het niet moetquote:Op donderdag 24 december 2015 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry zo bedoelde ik het echt niet!![]()
Rot dat het zo loopt. Ook suf van hem dat hij jou dan wel opzoekt
Dat idee klinkt hoe leuk. In de praktijk gaat dat hem alleen sowieso niet worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Regel een trio.Gaat lukken met al dat alcohol.
[..]
Zie het zo: je hebt opties. Een afwijzing van eentje gaat minder pijn doen, omdat de ander al klaarstaat.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat idee klinkt hoe leuk. In de praktijk gaat dat hem alleen sowieso niet worden.
Ja, behalve dat ik met dat meisje van 3 dates eigenlijk gewoon niks moet doen. Gaat alleen maar weer moeilijk worden daarna. Gevoelens enzo, niet handig. Maar is niet zeker of zij komt. Misschien maar beter van niet. Maar ach het is pas volgend jaar dus nog maar niet te druk om maken.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zie het zo: je hebt opties. Een afwijzing van eentje gaat minder pijn doen, omdat de ander al klaarstaat.
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik met dat meisje van 3 dates eigenlijk gewoon niks moet doen. Gaat alleen maar weer moeilijk worden daarna. Gevoelens enzo, niet handig. Maar is niet zeker of zij komt. Misschien maar beter van niet. Maar ach het is pas volgend jaar dus nog maar niet te druk om maken.
Een ander naar een date meenemen doe je volgens mij alleen om iemand in de friendzone te duwen. Ik kan er ook naast zitten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?
ik mis weer eens iets
Lang verhaal. Vinden elkaar wel leuk maar weten ook dat het niks gaat worden. Dus hebben het afgesloten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?
ik mis weer eens iets
Ook mijn kant. Dat het niks gaat worden heb ik geaccepteerd. maar als ik haar weer zou zien weet ik dat ik haar toch wel leuk vind.quote:
Ligt er helemaal aan wat je houding is op Tinder o.i.d. Als je normaal met de vrouwen praat en interesse toont is de kans groter dat je er iets aan overhoudt.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Regel een trio.Gaat lukken met al dat alcohol.
[..]
Ach, kan gebeuren. Als dit een maand lang zo aanhoudt, zou ik hem niet meer serieus nemen.
En goed om te horen van jullie allebei dat Tinder iets serieus kan opleveren. Ben daar eigenlijk wel naar op zoek. Vroeg me al af of het een goed idee was om tijd en dates te investeren in Tinder, maar dat blijkt dus van wel.
Dat je de 'gevolgen' van een vorige relatie nog voelt hoeft niet te betekenen dat je je ex terug wilt. Het kan er wel voor zorgen dat je minder makkelijk nieuwe relaties start.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:04 schreef Deezertje het volgende:
Wat was er dan zo krachtig aan je vorige relatie? Dat roep je ook steeds maar volgens mij krijg je je ex toch niet terug.
Kan je veel gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat zei ik niet. Ik bedoelde: wil je niet te graag een relatie, samen zijn met iemand die op later goed lijkt
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je de 'gevolgen' van een vorige relatie nog voelt hoeft niet te betekenen dat je je ex terug wilt. Het kan er wel voor zorgen dat je minder makkelijk nieuwe relaties start.
wowquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na mijn avontuurtje van 2 weken terug, waar mn date aan het einde van de date zei al met een andere jongen bezig te zijn heb ik weer een leuk verhaaltje.
Afgelopen maandag een leuke chick gematcht op Tinder. Ze begon tegen me te praten en zei dat ze een paar dagen in Nederland was en of ik met haar Amsterdam in wilde. Snel een afspraak gemaakt, en het was onwijs leuk en gezellig! We hadden wat gedronken maar omdat zij al op het terras zat, had zij die paar biertjes voor mij betaald. Na afloop appte ik haar dat ik het gezellig vond maar tegelijkertijd jammer vond dat ze de dag erna naar Parijs zou gaan. Ze had wel verteld dat ze volgende week weer in Nederland zou zijn en dat ik dan maar die paar biertjes terug moet betalen
Dus dat was mooi geregeld zonder veel moeite.
Echter gaat ze ook een paar dagen naar Berlijn en ik vertelde haar al dat ik dat zo'n geweldige stad vind. Appte ze gisteren in eens waarom ik niet naar Berlijn kom as dinsdag![]()
Wat eigenlijk als grapje begon resulteerde in een geboekte vlucht naar Berlijn en een gecancelde hotel kamer voor haar zodat ze bij mij op de kamer kan slapen
Goed bezig. En Berlijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na mijn avontuurtje van 2 weken terug, waar mn date aan het einde van de date zei al met een andere jongen bezig te zijn heb ik weer een leuk verhaaltje.
Afgelopen maandag een leuke chick gematcht op Tinder. Ze begon tegen me te praten en zei dat ze een paar dagen in Nederland was en of ik met haar Amsterdam in wilde. Snel een afspraak gemaakt, en het was onwijs leuk en gezellig! We hadden wat gedronken maar omdat zij al op het terras zat, had zij die paar biertjes voor mij betaald. Na afloop appte ik haar dat ik het gezellig vond maar tegelijkertijd jammer vond dat ze de dag erna naar Parijs zou gaan. Ze had wel verteld dat ze volgende week weer in Nederland zou zijn en dat ik dan maar die paar biertjes terug moet betalen
Dus dat was mooi geregeld zonder veel moeite.
Echter gaat ze ook een paar dagen naar Berlijn en ik vertelde haar al dat ik dat zo'n geweldige stad vind. Appte ze gisteren in eens waarom ik niet naar Berlijn kom as dinsdag![]()
Wat eigenlijk als grapje begon resulteerde in een geboekte vlucht naar Berlijn en een gecancelde hotel kamer voor haar zodat ze bij mij op de kamer kan slapen
Kan ik me voorstellen. Leuk zulke matches. Tinder is helaas niet mijn medium...quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Jaaaa BerlijnIk heb er echt zo'n zin in!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Tinder is helaas niet mijn medium...
Goed detectivewerkquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen gaan inderdaad snel. Kwam amper 2 weken geleden een meisje uit de buurt tegen hier op Tinder... nu heeft ze al een relatie met een jongen blijkt op FB.Tegenwoordig kan je niet zien hoelang geleden ze actief was op Tinder.. maar d'r profiel had ze toen nog niet verwijderd. 2 weken is snel, misschien waren ze daarvoor al aan het daten?
Anyway, geniet ervan K44S! Luister naar je gevoel! Als je niks voor haar voelt na morgen dan komt dat wss ook niet, dus lekker ontspannen dag morgen.. zie je wel hoe 't loopt.
Ik kan anders nog zien hoelang geleden iemand voor het laatst online was hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen gaan inderdaad snel. Kwam amper 2 weken geleden een meisje uit de buurt tegen hier op Tinder... nu heeft ze al een relatie met een jongen blijkt op FB.Tegenwoordig kan je niet zien hoelang geleden ze actief was op Tinder.. maar d'r profiel had ze toen nog niet verwijderd. 2 weken is snel, misschien waren ze daarvoor al aan het daten?
Anyway, geniet ervan K44S! Luister naar je gevoel! Als je niks voor haar voelt na morgen dan komt dat wss ook niet, dus lekker ontspannen dag morgen.. zie je wel hoe 't loopt.
Waar ik voor de update gemiddeld drie matches per week had zijn dat er nu al maanden welgeteld 0.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ga het binnenkort eens proberen, ben benieuwd.
Ja zeker leuk. Ben benieuwd. Enige minpuntje is wel dat ze in Vancouver woontquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Leuk zulke matches. Tinder is helaas niet mijn medium...
Ik snap niet hoe jij daar zo relaxed onder blijftquote:Op vrijdag 25 december 2015 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ik voor de update gemiddeld drie matches per week had zijn dat er nu al maanden welgeteld 0.
Ik heb overigens meerdere keren via tinder gedate, mijn eerste date ooit was zelfs via tinder en met haar heb ik 5 dates gehad (grotendeels bij haar thuis).Dat was vaak best leuk, maar om nou te zeggen dat er echt iets uit kon ontstaan? Nee, eigenlijk niet...Dus nee, tinder is niet mijn medium.
Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij daar zo relaxed onder blijftVrouwen vinden je letterlijk te suf, te lelijk. In ieder geval de vrouwen die op Tinder zitten...
Ik weet wel dat Tinder oppervlakkig is en dat de populatie vrouwen daar geen perfecte afspiegeling is van de samenleving, maar het is m.i. een veeg teken
Dit soort positiviteit lees ik graag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.
Het schijnt dat na 2e Kerstdag het topdrukte is op datingsites/apps ivm 'al die gezellige stelletjes' aan de kersttafel en het eenzame gevoel als single... dus misschien hebben we de komende weken meer gelukquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.
We? Beste deezer,ik maak me totaal geen zorgen of ik iemand vind of niet. Ik weet dat dat vanzelf wel weer gebeurd, alleen wanneer weet ik niet. Is dat tot die tijd vervelend? Af en toe wel ja. Maar in tegenstelling tot jou maak ik me niet druk om anderen en zorg ik er gewoon voor dat ik mijn leven op orde heb/krijg, dan komt die relatie uiteindelijk wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het schijnt dat na 2e Kerstdag het topdrukte is op datingsites/apps ivm 'al die gezellige stelletjes' aan de kersttafel en het eenzame gevoel als single... dus misschien hebben we de komende weken meer gelukMaar als ik puur op uiterlijk kijk naar Tinder zie ik ook heel veel mooie meiden dus als je dan bijna geen matches hebt is het idd niet de juiste app voor je denk ik dan helaas... prima als je offline wel dates kan regelen toch?
Ach uiteindelijk had ze mij niet terug geliked en dus geen gesprek gehad hoor dus ik had 0% kansquote:
Tja, maar heb je nou nooit het gevoel: alwéér alleen dit moment meemaken? De zoveelste kerst alleen doorbrengen terwijl de rest wél aanhang heeft? Misschien omdat mijn ouders al jaaaaaaaren getrouwd zijn (wat tegenwoordig niet meer zo normaal lijkt) maar toch voelt het wel alsof elk jaar zwaarder voelt qua alleen doorbrengen, ook naar mijn ouders en familie toe die graag zouden zien dat er iemand langs mij aan de kersttafel zit en deze hint elk jaar weer subtiel brengen... Als ik alle verhalen mag geloven is kerst bij je schoonouders vieren iets waar niemand naar uitkijkt, al die haat en nijd onderling en gespeelde interesses..quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
We? Beste deezer,ik maak me totaal geen zorgen of ik iemand vind of niet. Ik weet dat dat vanzelf wel weer gebeurd, alleen wanneer weet ik niet. Is dat tot die tijd vervelend? Af en toe wel ja. Maar in tegenstelling tot jou maak ik me niet druk om anderen en zorg ik er gewoon voor dat ik mijn leven op orde heb/krijg, dan komt die relatie uiteindelijk wel.
En voor wat betreft tinder, tja, ik ben een goede fotograaf. Maar ik maak zelden een foto waar ik zelf op sta en ontwijk dat bij anderen vaak ook. Er zijn dus weinig echt leuke foto's die ik kan gebruiken op tinder. Maar nogmaals, zolang het irl of via andere sites nog lukt vind ik het prima.
Tja dat heb ik op Tinder ook weleens gehad. Dan hebben ze gewoon heel snel je profiel bekeken wat gestuurd, nagedacht en toen de match opgeheven.. best kut, maar ja wat je niet weet kan je niet missen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:04 schreef Faxie het volgende:
Kreeg een melding dat ik een bericht teruggekregen had op Lovoo, ga ik kijken, is ze pleite
Ik vind ook dat je daar helemaal niet veel waarde aan moet hechten. Het is maar een app. Je weet wat je zelf te bieden hebt, dat je leuk bent, dat je blij bent met jezelf. En ik ken wel knappe en leuke jongens die weinig matches hebben. Maar toch zeker leuk zijn! Tinder is apartquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Is het ergens terug te luisteren?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:20 schreef tailfox het volgende:
Zo de date bij de radio was kut daarna maar even een drankje met haar gedaan en dat was veel beter
GlowFM gisteren 7 uur savonds tot 9 geen idee of het er al opstaat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is het ergens terug te luisteren?
Nou goed om te horenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:27 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je daar helemaal niet veel waarde aan moet hechten. Het is maar een app. Je weet wat je zelf te bieden hebt, dat je leuk bent, dat je blij bent met jezelf. En ik ken wel knappe en leuke jongens die weinig matches hebben. Maar toch zeker leuk zijn! Tinder is apart
Dat gevoel heb ik eigenlijk zelden. Wellicht omdat ik vrijwel alles dat je met een partner kunt doen al heb ervaren (uitgezonderd kinderen krijgen en trouwen,al scheelde dat laatste weinig). Of omdat ik weet dat ik dat ooit weer een keer ga hebben, geen idee. En nee, dat betekent echt niet dat ik niet soms baal dat ik vrijgezel ben. Alleen trek ik me dat niet al te lang aan en leef ik gewoon mijn leven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk had ze mij niet terug geliked en dus geen gesprek gehad hoor dus ik had 0% kansmaar wel leuk om altijd te zien met wie ze 'eindigen' en ook qua uiterlijk of ik het verwacht had bij haar, zeker ook omdat ik haar vaak tegenkom in het echte leven. Maar nu dus weer 1tje (voorlopig) van de markt af
[..]
Tja, maar heb je nou nooit het gevoel: alwéér alleen dit moment meemaken? De zoveelste kerst alleen doorbrengen terwijl de rest wél aanhang heeft? Misschien omdat mijn ouders al jaaaaaaaren getrouwd zijn (wat tegenwoordig niet meer zo normaal lijkt) maar toch voelt het wel alsof elk jaar zwaarder voelt qua alleen doorbrengen, ook naar mijn ouders en familie toe die graag zouden zien dat er iemand langs mij aan de kersttafel zit en deze hint elk jaar weer subtiel brengen... Als ik alle verhalen mag geloven is kerst bij je schoonouders vieren iets waar niemand naar uitkijkt, al die haat en nijd onderling en gespeelde interesses..maar toch..
Rebound?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:49 schreef Andromache het volgende:
Waarom kut?
Belachelijk knappe man is de hele tijd zo enthousiast. Afspreken over een weekje, hopelijk.
Het is ook nooit goed met jouquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had tinder nog niet verwijderd, gebruikte het alleen niet meer. Nu ben ik voor kerst in een andere stad en krijg echt continue superlikes
Ga kerst vieren
Ik ben heel duidelijk over wat goed is wat mij betreft en wat niet. Tinder hoort voortaan bij niet. Heb ik al kei vaak gezegdquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jou
Ik zou jou superliken hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat heb jij een misplaatste kapsones zeg. Niet te geloven
Grappig ook dat die kerels die jou superlikes zouden sturen, kerst moeten gaan vieren van jou, terwijl je zelf een beetje op een forum zit te posten. Onder etenstijd nota bene.
Erg vervelend! Snel verwijderen maar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had tinder nog niet verwijderd, gebruikte het alleen niet meer. Nu ben ik voor kerst in een andere stad en krijg echt continue superlikes
Ga kerst vieren
Aahwquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:14 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik zou jou superliken hoor.
Wil je ff je WA checken voor onze date?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Erg vervelend! Snel verwijderen maar.
ik bedoelde vooral: erg raarquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Erg vervelend! Snel verwijderen maar.
Jawel joh, al die eenzame vrouwen die net te horen hebben gekregen van Oma dat het toch wel eens tijd is om een man te vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde vooral: erg raar
Kerst lijkt mij nou geen piektijd om te tinderen en ik had dus al weken geen melding meer van tinder gehad. Nu echt continue. Misschien is het Deezertje zijn eenzame kerst theorie
weetje, je kunt dit soort dingen ook op een andere manier zeggen he?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alleen maar alsof!?
Met (voor/na) kerst stijgen de aanmeldingen voor dating sites met 500% ofzo.
Daar is een ander topic voor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:21 schreef Charleville het volgende:
Zijn hier meer mensen die nooit een vriendin hebben, of bijna nooit? Maar er wel echt aan toe zijn?
't Is watquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde vooral: erg raar
Kerst lijkt mij nou geen piektijd om te tinderen en ik had dus al weken geen melding meer van tinder gehad. Nu echt continue. Misschien is het Deezertje zijn eenzame kerst theorie
Sorryquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor.
Tja die heeft ook een behoorlijke plaat voor d'r kop, alleen in een iets andere variant...quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wat Puntenjager zegt.
Doesn't matter, has likes.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij hebt zo weinig zelfkennis dat ik het haast niet kan bevatten
tja misschien. Mijn werkelijkeheid/leven/omgeving lijkt wel heel anders te zijn dan de jouwe inderdaad. Maar zolang ik gelukkig ben, leuke dates heb, fijne vrienden heb, gelukkig getrouwd ben etc en alleen jullie je storen aan het feit dat ik niet dolgelukkig ben met mijn superlikes vind ik het wel primaquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die heeft ook een behoorlijke plaat voor d'r kop, alleen in een iets andere variant...
Dat dus. Je ondervindt er geen problemen van. Wees er blij mee. Maar je gaat het vast nog zwaar krijgen als je ooit eens kritisch in de spiegel moet kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja misschien maar zolang ik gelukkig ben, leuke dates heb, fijne vrienden heb, gelukkig getrouwd ben etc en alleen jullie je storen aan het feit dat ik niet dolgelukkig ben met mijn superlikes vind ik het wel prima
Gaat ie nu met jou?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je ff je WA checken voor onze date?
het is natuurlijk een beetje een suffe aanname dat me dat nooit gebeurt en dat niet goed komt omdat jij je niet kunt verplaatsen in een situatie waarin niet elke superlike een soort gouden wikkel is naar een betere toekomstquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dus. Je ondervindt er geen problemen van. Wees er blij mee. Maar je gaat het vast nog zwaar krijgen als je ooit eens kritisch in de spiegel moet kijken.
Superlikes? Wasda?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is natuurlijk een beetje een suffe aanname dat me dat nooit gebeurt en dat niet goed komt omdat jij je niet kunt verplaatsen in een situatie waarin niet elke superlike een soort gouden wikkel is naar een betere toekomst
Maar goed. Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag. Fijne kerst iedereen
Ja, hallo en ik dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je ff je WA checken voor onze date?
Dikke kans, als ie niet leuk genoeg is om mijn hart aan te verpanden en ook in het echt belachelijk knap is....quote:
Je gaat even de slettenfase in?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dikke kans, als ie niet leuk genoeg is om mijn hart aan te verpanden en ook in het echt belachelijk knap is....
Onzin, genoeg knappe vrouwen op tinder, en die willen echt niet allemaal alleen maar seks.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
Als iemand heel knap is en tinder nodig heeft/ gebruikt om wat te regelen dan weet je ook wel hoe laat het is.
Sowieso, als iemand echt actief moet daten klopt er al iets niet, de leuke en knappe mensen hebben al interesse genoeg aan hun fiets hangenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
Als iemand heel knap is en tinder nodig heeft/ gebruikt om wat te regelen dan weet je ook wel hoe laat het is.
Goed punt. Geldt eigenlijk ook voor datingsites.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
Dat is wat jij er van maakt, zeker niet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Onzin, genoeg knappe vrouwen op tinder, en die willen echt niet allemaal alleen maar seks.
Ik denk dat je hierin wel gelijk hebt ja, de meeste vrouwen zijn vrij onzeker, zelfs de bloedmooie vinden nog wel iets waar ze onzeker over zijn, voor mannen is het gewoon een manier om onzekere vrouwen hun bed in te lullen...... tenminste een bepaald type mannen die het allemaal toch geen zak uitmaakt waar ze hem insteken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Goed punt. Geldt eigenlijk ook voor datingsites.
Aan de andere kant is Tinder voor vrouwen gewoon hun dagelijkse dosis bevestiging.
Dat is wel heel specifiek maar mijn conclusie is dan dat iemand (1) zich niet wil binden en/of (2) voor anderen niet interessant genoeg is om mee te binden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:27 schreef Andromache het volgende:
Leuke buitenkant maar van binnen autist?
Zal wel op Fok zittenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:27 schreef Andromache het volgende:
Zeg dat even in het versieren topicquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso, als iemand echt actief moet daten klopt er al iets niet, de leuke en knappe mensen hebben al interesse genoeg aan hun fiets hangen
Je kent sonic toch? Zenuwen voor een date met webwinkel vrouw en dus niet durven. Daar gaat mijn masterplan om ineens weg te zijn en jullie alleen te laten...quote:
Grappig genoeg beschuldigd ze anderen van kapsones. Ehm, wat? Dat er verder een wereld van verschil tussen personen kan zitten. Ach, dat is maar een detail toch in de rhu-schaal?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Denk dat ze heel goed weet wat we denken, maar iets te veel kapsones heeft om haar verlies te nemen.
kan je dan niet beter wachten tot na oud en nieuw met het uitmaken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Theorie? Het is piekperiode voor de sites na morgen, al jaren. Sommige mensen houden bewust hun relatie aan tot kerst en daarna maken ze het uitLekker doormodderen maar alles beter dan alleen de kerst doorbrengen. Las op een ander forum (viva) dat een meid haar complete familie heeft laten overvliegen om in het buitenland kerst te vieren (waar zij werkt) samen met haar vriend die buitenlandse is. Alleen is net 3 dagen voor kerst hun relatie uitgegaan en stond de hele familie van haar al op de stoep in het buitenland voor een huilende dochter
Ai, kan je beter wachten tot na de kerst en dan het uitmaken..
Ja en dan het jaar kut beginnen of laten beginnen, of zal je net zien dat er iets negatiefs in het leven gebeurd. Kort gezegd, er is meestal geen goedmoment om het uit te makenquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je dan niet beter wachten tot na oud en nieuw met het uitmaken?
4-ever yoursquote:
Snelle seks scoren zoals heel veel hele knappe gasten op Tinder doen? Of hij kan openstaan voor iets serieuzers of afspreken met de intentie dat hij wel ziet hoe het loopt (wat ik logisch vind).quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:27 schreef Andromache het volgende:
Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoordquote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe is het trouwens gegaan met de mensen die gisteren een date hadden op tweede kerstdag? K44S en diegene die ging salsa dansen toch?
Oh, iets te vlug gelezen. Maar gaat alsnog niet op denk ik. Het is onzin dat geweldig leuke mensen het niet 'nodig' hebben. Ze moeten immers maar net ergens iemand tegen komen die ze de moeite waard vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is wat jij er van maakt, zeker niet wat ik zeg.
Hoezo contact verbroken? Toch dat hele idee dat zij ineens met vriendinnen aankwam zetten?quote:Op zondag 27 december 2015 22:47 schreef Flylib het volgende:
[..]
Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoord![]()
Er staat na de jaarwisseling nog een date in de planning met iemand die ik op Tinder tegenkwam. 2016 begint goed
Waarom contact verbroken? Watskeburt?quote:Op zondag 27 december 2015 22:47 schreef Flylib het volgende:
[..]
Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoord![]()
Er staat na de jaarwisseling nog een date in de planning met iemand die ik op Tinder tegenkwam. 2016 begint goed
Tuurlijk, is ook zo. Even lekker de knuppel in het hok gooienquote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, iets te vlug gelezen. Maar gaat alsnog niet op denk ik. Het is onzin dat geweldig leuke mensen het niet 'nodig' hebben. Ze moeten immers maar net ergens iemand tegen komen die ze de moeite waard vinden.
Dit is de laatste keer dat ik hier reageer.quote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe is het trouwens gegaan met de mensen die gisteren een date hadden op tweede kerstdag? K44S en diegene die ging salsa dansen toch?
Aha! Dus je bent superknap!quote:Op maandag 28 december 2015 10:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik hier reageer.
Jij en syndroom (vooral jij) maken de topic's (avnzmg) er niet leuker op.
Maar toch mijn antwoord: het was gezellig en leuk. We voelen elkaar vrijwel precies aan.
Soms hebben we wat communicatie foutjes (mis verstanden). Maar dat kan sommige situaties best hilarisch maken.
Ik vind haar leuk.. zij mij.
Op naar date 4.. en ik denk wel dat het voorlopig zo door gaat.
En Deezer.. voor de goeie orde: ik woon nog thuis ben 25 jaar.. heb over paar dagen geen werk meer en heb geen auto (ook niet die ik snel kan lenen).
Ik lees in dit en in het alsversierennietzomakkelijkgaat topic zo vaak aannames die niet waar zijn.
Ga naar iemand zoals een psycholoog.. jouw idee over relatie hebben of iets in de zin dat een dame jouw mentale leven kan redden is totale onzin.
quote:Op maandag 28 december 2015 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent superknap!
Howyoudoin'?
Ondanks mijn belofte in mijn vorige reaguursel: ik ben 2 meter lang.. heb een baard en een diepe stem. Ik kleed mij representatief.quote:Op maandag 28 december 2015 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent superknap!
Howyoudoin'?
Geeft niks. We've all been there. More than oncequote:Op maandag 28 december 2015 10:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Ondanks mijn belofte in mijn vorige reaguursel:
Wat vind je er leuk aan?quote:Op maandag 28 december 2015 10:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind tinder steeds leuker worden.Ook al moest ik er eerst niks van hebben.
Ik vind het leuk omdat ik met een aantal nu al paar dagen contact via whats app heb. En aandacht altijd wel leuk is.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje, en daarna zijn m'n hartjes op, en heb slechts in al deze maanden 1 keer een match gehad, en die match die sprak niet terug..
Heb jij meer succes?
En wat voor praatjes komen er uit voort?
Super om te horen, geniet ervan. Leuke vrijetijdsbesteding, altijd fijner dan de telegraaf lezen in je vrije tijd met al die ellende erinquote:Op maandag 28 december 2015 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het leuk omdat ik met een aantal nu al paar dagen contact via whats app heb. En aandacht altijd wel leuk is.
En wat voor gesprekken. Verschillend. 1tje gaat nu over star wars en super mario kart.Andere over werk en relaties en de 3e over de kosten van op je zelf wonen.
Dus nee niet spannend allemaal maar vind het wel leuk om een beetje te praten zo onder het werken door en als ik in de avond alleen thuis zit. En meer succes kan je het niet noemen want had het hier voor eigenlijk nooit echt gebruikt op 1 avondje na dan.
De Telegraaf lezen is überhaupt nooit goede tijdsbesteding. Tot zover mijn bijdrage, ik ga weer meelezen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:43 schreef Charleville het volgende:
[..]
Super om te horen, geniet ervan. Leuke vrijetijdsbesteding, altijd fijner dan de telegraaf lezen in je vrije tijd met al die ellende erin
Wat kansloos zeg.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje
Ik doe niet aan internetdating, maar zelfs ik weet dat dit kansloos isquote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje, en daarna zijn m'n hartjes op, en heb slechts in al deze maanden 1 keer een match gehad, en die match die sprak niet terug..
Heb jij meer succes?
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Er is hier in de buurt een chick die blijkbaar elke dag haar Tinderprofiel verwijdert en weer een nieuwe maakt.
Ja of het is gewoon tinder. Dat ding is kei buggyquote:Op maandag 28 december 2015 15:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie elke dag dezelfde foto en naam voorbij komen. Best kansloos.
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Heb jij meer succes?
Is dat zo? Heb jij inzicht in die algoritmes?quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.
Heb dat ook al eens gelezen dat het zo werkt.quote:Op maandag 28 december 2015 15:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb jij inzicht in die algoritmes?
Dan heb je wel tijd genoeg om te praten. Het is echt mega druk dus sta je overal 1 uur+ te wachten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:01 schreef betyar het volgende:
Zaterdag een date, naar de Efteling zonder kinderen uiteraard.![]()
Mooi toch.quote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je wel tijd genoeg om over te praten. Het is echt mega druk dus sta je overal 1 uur+ te wachten.
Ja. Als ze leuk is dan heb je het idee of het wachten zo om isquote:
Dat is afwachten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Als ze leuk is dan heb je het idee of het wachten zo om is
Goed om te weten! Dan druk ik voortaan ook af en toe op het kruisje.quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.
Nee ze krijgt eerst 100 andere kanslozen te zienquote:Op maandag 28 december 2015 16:17 schreef Charleville het volgende:
[..]
Goed om te weten! Dan druk ik voortaan ook af en toe op het kruisje.
De meid die je een hart geeft, krijgt zij op dat zelfde moment een foto van jouw te zien?
Ik heb een date naar de nachtmis genomen op kerstavond....quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef Andromache het volgende:
Nou mensen, kom op, waar is die post-kersthausse aan datingavonturen?
3x afgesproken in 8 woorden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:35 schreef over_hedge het volgende:
Gister afgesproken een date afgeproken.Of nouja afgesproken om te gaan daten. Waar en wanneer dat moeten we nog even bedenken.
quote:
een date afspreken zonder wanneer en waar is hetzelfde als neuken met Christina Aguilera en Britney Spears tegelijk. In je droom.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]Die zin liep niet helemaal lekker
Laten we het houden op te enthousiast getypt.
Mwa nee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een date afspreken zonder wanneer en waar is hetzelfde als neuken met Christina Aguilera en Britney Spears tegelijk. In je droom.
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb volgende week weer een date met dezelfde van laatst ^^
Nog niet echt iets afgesproken. Hij wil iets doen wat ik leuk vind, maar ik vind alles wel primaquote:
Gewoon wat verzinnen. Ik vind het altijd heel irritant als iemand altijd zegt: Ja ik vind alles best. Of ja wat jij wilt!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog niet echt iets afgesproken. Hij wil iets doen wat ik leuk vind, maar ik vind alles wel prima
Ik ook. Ik heb meestal 100 ideeën maar kan nooit kiezen. Het is dus niet dat ik niks opper maar hij wil echt dat ik kies. En dat vind ik moeilijk want scheelt 13 jaar..quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon wat verzinnen. Ik vind het altijd heel irritant als iemand altijd zegt: Ja ik vind alles best. Of ja wat jij wilt!
Je doet er gemiddeld 13 jaar over om een keuze te maken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb meestal 100 ideeën maar kan nooit kiezen. Het is dus niet dat ik niks opper maar hij wil echt dat ik kies. En dat vind ik moeilijk want scheelt 13 jaar..
sowieso: vorige had hij toch hotel geregeld met de bubbels en de hele teringzooi? En ja, ik heb nu wel 100 ideeën hoor, maar doe jij maar (weer....) iets.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je doet er gemiddeld 13 jaar over om een keuze te maken?
Het gaat helemaal niet om die datequote:Op dinsdag 29 december 2015 12:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
sowieso: vorige had hij toch hotel geregeld met de bubbels en de hele teringzooi? En ja, ik heb nu wel 100 ideeën hoor, maar doe jij maar (weer....) iets.
Als er maar gebeft wordt
Wat willen ze dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:31 schreef tailfox het volgende:
Ik ga echt sologaam leven.
3 vrouwen willen iets van mij.
Ja maar jij hebt borstjes....quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om die datedat was mijn allereerste date die ik vooral als goede vriend zie
![]()
Waar ik het nu over heb, heb ik vlak daarvoor gezien.![]()
Maar prima, iemand heeft wel dates, ga maar weer sneu doen.
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Rotterdammers hier? Ik woon er al jaren, maar heb wat betreft dates pas één keer een date in Rotterdam gehad.Wie heeft er wat originele ideeën voor leuke dates in Rotterdam?
Jij komt bij lv?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.
Ja/nee. Iemand heeft mij kort geleden meegenomen naar de markthal daar lekker van alles bij elkaar gesprokkeld en bij hem thuis bereid (gekookt en een leuke avond gehad).quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Rotterdammers hier? Ik woon er al jaren, maar heb wat betreft dates pas één keer een date in Rotterdam gehad.Wie heeft er wat originele ideeën voor leuke dates in Rotterdam?
hoe gaat het anders?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:36 schreef Vova het volgende:
Wel grappig woon nu langer in Limburg daten gaat best anders, en ja de mensen zijn ook anders dan de randstad
Meer gesloten toch wel. Maastricht valt dan weer reuze mee, vanwege alle studenten die er aanwezig zijn. Maar goed dit gaat weer een discussie worden zonder einde denk ik.quote:
Net iets te weinig... Toch Zuid he...quote:
Keertje samen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net iets te weinig... Toch Zuid he...
Ik zoek meestal een leuk plekje om wat te drinken in de stijl van DE-Café (pal naast Centraal Station). Modern en een beetje jazzy dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
LaBru, feniksloods, splashbus, oude tram, klimpark, één van de honderd barretjes en restaurantjes... lantaren venster, eindloos.
Samen koken! Vet romantisch!quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:35 schreef Vova het volgende:
[..]
Ja/nee. Iemand heeft mij kort geleden meegenomen naar de markthal daar lekker van alles bij elkaar gesprokkeld en bij hem thuis bereid (gekookt en een leuke avond gehad).
Dan zeker LaBru eens uitproberen!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zoek meestal een leuk plekje om wat te drinken in de stijl van DE-Café (pal naast Centraal Station). Modern en een beetje jazzy dus.Ken NRC-Café wel, maar vond het daar te rumoerig (zelfde voor Floor) en DE zelf is beetje té vrijblijvend en niet intiem genoeg qua sfeer. Ben best wel kieskeurig in zulke dingen.
Maar bedankt voor je tips.
[..]
Samen koken! Vet romantisch!
Cool!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan zeker LaBru eens uitproberen!
Niet op vrijdag of zaterdagvond dan denk ik, maar door de week klinkt het wel als wat je zoektquote:
suicide clubquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Thanks, zal zeker die tent eens proberen! Foto's zien er goed uit!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet op vrijdag of zaterdagvond dan denk ik, maar door de week klinkt het wel als wat je zoekt
Dit is wel precies wat ik zoek, maar véél te duur en overkill voor een studentje als ik!quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
suicide clubMoet je je alleen wel eerst ff aanmelden.
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Thanks, zal zeker die tent eens proberen! Foto's zien er goed uit!
[..]
Dit is wel precies wat ik zoek, maar véél te duur en overkill voor een studentje als ik!Staat op m'n lijst voor het geval ik nog single ben wanneer ik ben afgestudeerd en een vette salaris heb.
Maar na de 2e kom je er net lekker inquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.
als je je date dronken wilt voeren moet je er meer nemen ja. Ze zijn daar alles behalve zuinig met alcohol.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar na de 2e kom je er net lekker in
Oh, nou ja, de website en de foto's op Google zagen er heel fancy en exclusief uit (mensen in pak die er komen en shitquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoezo veel te duur? Biertje is 3 euro of zo. Wijn 5 oid. Ja je hebt er ook van die exclusieve cocktails van 10 a 12 euro maar dat is ook nog wel te doen als je er niet meer dan 2 neemt.
Ze doen net als of ze heel exclusief zijn. Maar valt allemaal best mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, nou ja, de website en de foto's op Google zagen er heel fancy en exclusief uit (mensen in pak die er komen en shit). En wat je zei over die lidmaatschap, dacht dus dat daarmee alles heel exclusief en duur zou zijn.
Veel plezier met je gebakken luchtquote:Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze doen net als of ze heel exclusief zijn. Maar valt allemaal best mee.Je moet idd lid zijn. Maar dit is een kwestie van je aanmelden, en dit kost niks. Je moet wel een beetje net gekleed zijn als je naar binnen wilt, maar hoeft geen pak te zijn. Als je een overhemd aan doet met een beetje normale broek is het ook prima. En je gaat met een date dus dan wil je er sowieso al een beetje netjes uitzien denk ik? En je date dan in een mooi jurkje, klinkt best goed toch?
Zelf eigenlijk nog nooit een date gehad, eigenlijk ook maar eens doen. Vind het echt wel een toffe locatie.
edit: Zo, ook maar eens een lidmaatschap aangevraagd.
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Veel plezier met je gebakken lucht
je moet idd wel beetje netjes gekleed. Als je daar niet van houd moet je er niet heen gaan neequote:Op woensdag 30 december 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Uit nieuwsgierigheid opgezocht waar het over gaat aangezien ik ook een Rotterdammer ben. Niet dat ik geloof dat een locatie echt heel veel toegevoegde waarde heeft, maar goed. Kan veel leukere locaties bedenken in Rotterdam.
Kwam dit tegen op de site; ''Dresscode: Killer sexy but elegant''. Niks voor mij dus, omdat mijn standaard outfit spijkerbroek + t-shirt is.
Maar mss is het een tip om je date ook vooraf in te lichten dat er een dresscode geldt, mocht je haar willen verrassen met deze exclusieve toko.
Tot zover mijn duo aan eurocenten.
Al dat uiterlijke vertoon van kleding, lidmaatschap etc. noem ik gebakken lucht.quote:
Dat lidmaatschap is ook gewoon bs. Vind ik ook maar dom. Van de rest vind ik het wel een leuke tentquote:Op woensdag 30 december 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Al dat uiterlijke vertoon van kleding, lidmaatschap etc. noem ik gebakken lucht.
Daar zitten mensen en rugzakjes achter die mij 100x interessanter lijken dan voldoen aan een bepaalde dresscode.
Maar er zullen vast vrouwen zijn die er wel van houden.
Ik vind er wel iets zeggen als iemand iets bs vind maar we toch aan mee doet om van de uiterlijke vertoning te "genieten"quote:Op woensdag 30 december 2015 12:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat lidmaatschap is ook gewoon bs. Vind ik ook maar dom. Van de rest vind ik het wel een leuke tentMooi uitzicht en hangt wel een leuke sfeer. Ik zou er best met een date heen gaan. Zegt van de rest ook vrij weinig over iemand of hij/zij het er leuk vind of niet..
Ah ok. Nou succes met oordelen omdat iemand een tent leuk vind.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind er wel iets zeggen als iemand iets bs vind maar we toch aan mee doet om van de uiterlijke vertoning te "genieten"
Het gaat me niet om de tent maar om al het uiterlijke vertoon wat je moet laten zien om er binnen te komenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ok. Nou succes met oordelen omdat iemand een tent leuk vind.Heeft ook weinig met uiterlijke vertoning te maken maar oke.
Ach een normale spijkerbroek en een overhemd en je kan zo naar binnen. Gaat er om dat je niet in je t shirt en broek met gaten binnenkomt. thats itquote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de tent maar om al het uiterlijke vertoon wat je moet laten zien om er binnen te komenhet gaat me juist om het leven en laten leven zonder dat het ene boven het andere staat, maar als ik een nette jurk in m'n kast moet hebben die ik zelf niet eens mooi/fijn/etc. vind en dat toch moet doen om een date te hebben zou ik mezelf niet recht in de spiegel kunnen kijken en dus niet op date gaan.
Nee dat is mijn puntquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Overhemd en spijkerbroek is toch ook niet overdreven netjes? Vroeger was er zelfs een tijd dar je nergens binnen kon komen met sportschoenen
Mijn vriend heeft geen overhemd in de kast hangenquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Overhemd en spijkerbroek is toch ook niet overdreven netjes? Vroeger was er zelfs een tijd dar je nergens binnen kon komen met sportschoenen
Opa spreektquote:Op woensdag 30 december 2015 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Dat kanquote:Op woensdag 30 december 2015 12:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft geen overhemd in de kast hangen
quote:
Dat is nog steeds wel zo geloof ik. Komt meer omdat dat vaak de types zijn die voor onrust zorgen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat kan
[..]ja maar het is echt zo
Net als een goude ketting of oorbel bij een man. Dat was ook een no go.
Had ik toch gelijk, dankjequote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is nog steeds wel zo geloof ik. Komt meer omdat dat vaak de types zijn die voor onrust zorgen.
Wat? Omdat uitsmijters dat vinden heb je gelijk?quote:
Dat die uitsmijter dat vind betekent toch nog niet dat je dat hier als goede reden hoeft weg te zetten en dat dat het logisch maakt?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat? Omdat uitsmijters dat vinden heb je gelijk?Je mocht zelfs in de hollywood vroeger al niet naar binnen met nikes.
En als er iets een paupertent is
(waar ik wel veel te vaak kwam
)
Waar zeg ik dat ik het logisch vind? Ik draag zelf ook gewoon nike air. Zit lekker.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat die uitsmijter dat vind betekent toch nog niet dat je dat hier als goede reden hoeft weg te zetten en dat dat het logisch maakt?
Ga toch fietsen. Je zegt net zelf hierboven dat het komt doordat de types zijn die voor onrust zorgen.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het logisch vind? Ik draag zelf ook gewoon nike air. Zit lekker.
Dat vinden de uitsmijters en daarom mag je niet naar binnen met nikes en gouden kettingen etc. Zeg nergens dat ik het daar mee eens ben... Maar oke.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga toch fietsen. Je zegt net zelf hierboven dat het komt doordat de types zijn die voor onrust zorgen.
Ja, over een paar uurquote:Op woensdag 30 december 2015 12:42 schreef over_hedge het volgende:
Maar weer over daten dan.
Nog dates in de planning staan bij jullie?
Toe maar.quote:
Oooh ja vet, balletjes geschoren? en nog een tip, veeg de gedekte tafel schoon en neem haar voordat jullie de buikjes gaan vullen, het eet zoveel lekker als dat achter de rug is, niets zo kut als te loom neuken met een volle maagquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja vet, balletjes geschoren? en nog een tip, veeg de gedekte tafel schoon en neem haar voordat jullie de buikjes gaan vullen, het eet zoveel lekker als dat achter de rug is, niets zo kut als te loom neuken met een volle maag
Ja tuurlijk, gezellig samen eten is maar 'n bijzaak op weg naar de wip, als je elkaar nog niet zo lang kent tenminstequote:Op woensdag 30 december 2015 13:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Zal deze tip onthouden voor zaterdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ze mag slechts hongerig zijn naar 1 ding" post #147114713156952quote:Op woensdag 30 december 2015 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gezellig samen eten is maar 'n bijzaak op weg naar de wip, als je elkaar nog niet zo lang kent tenminste
Thanks! Normaal ben ik wel extreem casual (spijkerbroek, sneakers e.d.), dus zal er rekening mee houden.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze doen net als of ze heel exclusief zijn. Maar valt allemaal best mee.Je moet idd lid zijn. Maar dit is een kwestie van je aanmelden, en dit kost niks. Je moet wel een beetje net gekleed zijn als je naar binnen wilt, maar hoeft geen pak te zijn. Als je een overhemd aan doet met een beetje normale broek is het ook prima. En je gaat met een date dus dan wil je er sowieso al een beetje netjes uitzien denk ik? En je date dan in een mooi jurkje, klinkt best goed toch?
Zelf eigenlijk nog nooit een date gehad, eigenlijk ook maar eens doen. Vind het echt wel een toffe locatie.
edit: Zo, ook maar eens een lidmaatschap aangevraagd.
Waar neem jij je dates dan mee in Rotterdam?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Uit nieuwsgierigheid opgezocht waar het over gaat aangezien ik ook een Rotterdammer ben. Niet dat ik geloof dat een locatie echt heel veel toegevoegde waarde heeft, maar goed. Kan veel leukere locaties bedenken in Rotterdam.
Kwam dit tegen op de site; ''Dresscode: Killer sexy but elegant''. Niks voor mij dus, omdat mijn standaard outfit spijkerbroek + t-shirt is.
Maar mss is het een tip om je date ook vooraf in te lichten dat er een dresscode geldt, mocht je haar willen verrassen met deze exclusieve toko.
Tot zover mijn duo aan eurocenten.
Worst.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ze mag slechts hongerig zijn naar 1 ding" post #147114713156952
Nee maar ik vind het zo'n onzin altijd dat samen eten als date ritueel, het gaat toch om het neuken, een vrouw weet binnen tien seconden of ze iemand in bed wenst te hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ze mag slechts hongerig zijn naar 1 ding" post #147114713156952
JIJ hebt ook gelijk seks na die 10 seconden. Normale mensen hebben daar langer de tijd voor nodig.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Nee maar ik vind het zo'n onzin altijd dat samen eten als date ritueel, het gaat toch om het neuken, een vrouw weet binnen tien seconden of ze iemand in bed wenst te hebben.
Nee dat niet uiteraard maar joh kom nou toch op, ik ga echt niet uitgebreid staan koken voor een date die niet compleet sopt op mijn lichaam verschijning en uitstraling, ik ben gekke Jetje nietquote:Op woensdag 30 december 2015 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
JIJ hebt ook gelijk seks na die 10 seconden. Normale mensen hebben daar langer de tijd voor nodig.
Veel vrouwen houden net zoveel van seks als mannen en veel mannen houden net zoveel van eten als vrouwen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
Veel vrouwen houden gewoon minstens zoveel van eten als van seks.
Naar mijn woning uiteraard. Huehuaquote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Waar neem jij je dates dan mee in Rotterdam?
verkapte kijk-mij-es-veel -leuke-dingen-weten-te-doen-postquote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Naar mijn woning uiteraard. HuehuaHeeft ook een mooi uitzicht
![]()
Ik heb niet echt een vaste locatie ofzo. Het is ook afhankelijk van wat zij leuk vindt en hoe bekend ze is in Rotterdam. Kinderboerderij in West, Markthal, kubuswoningen, kleine patisserie diep in Zuid, Leeszaal West, Dudok op de Meent, samen naar een kringloopwinkel, cafe met een wijnspecialisatie. Al ga je backgammon zitten spelen in een cafe. Uiteindelijk doet het er weinig toe en hangt het er allemaal van af hoe leuk jij het kan maken.
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet echt een vaste locatie ofzo. Het is ook afhankelijk van wat zij leuk vindt en hoe bekend ze is in Rotterdam. Kinderboerderij in West, Markthal, kubuswoningen, kleine patisserie diep in Zuid, Leeszaal West, Dudok op de Meent, samen naar een kringloopwinkel, cafe met een wijnspecialisatie. Al ga je backgammon zitten spelen in een cafe. Uiteindelijk doet het er weinig toe en hangt het er allemaal van af hoe leuk jij het kan maken.
Je kan veel over 'm zeggen, maar dat doet hij wel echt.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-es-veel -leuke-dingen-weten-te-doen-post
Leukste date die ik een keer had was paar uur op een grasveldje liggen samen. Was toen wel 25 graden. Dat helpt ook wel een hoop mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
ik zei gisteren nog tegen mijn man dat als een date mij mee zou nemen naar de kinderboerderij dat ik dan achter het eerste schuurtje al op mijn knieën gaquote:Op woensdag 30 december 2015 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
Ik app je wel voor een datumquote:Op woensdag 30 december 2015 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik zei gisteren nog tegen mijn man dat als een date mij mee zou nemen naar de kinderboerderij dat ik dan achter het eerste schuurtje al op mijn knieën ga![]()
Dat is toch ook niet zo moeilijk? Verder heeft hij wel gelijk, het enige dat je op een date hoeft te doen is het leuk hebben en verder gewoon zien wat er gebeurd.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-es-veel -leuke-dingen-weten-te-doen-post
Dan had zij jou voor een datum geappt weiss.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik app je wel voor een datum![]()
#smoothlikeyats
Vind je dat niet een beetje een passieve houding?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo moeilijk? Verder heeft hij wel gelijk, het enige dat je op een date hoeft te doen is het leuk hebben en verder gewoon zien wat er gebeurd.
hij probeert een beetje cool over te komen alsof hij t allemaal weet, maar in die post schrijfd hij al raar Nederlands...quote:Op woensdag 30 december 2015 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje een passieve houding?
Ik dacht vroeger dat vrouwen daar helemaal niet zo van hieldenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
Veel vrouwen houden gewoon minstens zoveel van eten als van seks.
Nee nee nee, yats. Je bent toch geen Jonge Woudloper? Kom op, man. Je moet nu echt wel meer doen dan alleen handjes vasthouden.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo moeilijk? Verder heeft hij wel gelijk, het enige dat je op een date hoeft te doen is het leuk hebben en verder gewoon zien wat er gebeurd.
^quote:Op woensdag 30 december 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou liever onbeperkt kunnen eten zonder dik te worden, dan onbeperkt seks hebben zonder enige consequenties.
Wat is daar passief aan?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje een passieve houding?
Dat een paar drankjes en wat ''gezellig doen'' hem geen pussy gaan opleveren. Ik denk dat ze dat bedoelen. En omdat het niet werkt is yats maar yats, en geen Uitstraling of BoL of H_J.quote:
Nou, voor iemand bij wie regelmatig niks 'meer' gebeurt op eerste en tweede dates, lijkt mij het persoonlijk handiger om ook wat openingen te creëren, in plaats van 'kijken wat er gebeurt'.quote:
+1 Voor de dubbelzinnigheidquote:Op woensdag 30 december 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, voor iemand bij wie regelmatig niks 'meer' gebeurt op eerste en tweede dates, lijkt mij het persoonlijk handiger om ook wat openingen te creëren, in plaats van 'kijken wat er gebeurt'.
Initiatief tonen dus. Actief gaan voor wat je wil, niet afwachten. Gezellig doen kan je met vrienden, op dates mag je ook proberen wat spanning te brengen lijkt me.
Wel mee eens dat een passieve afwachtende bijna hoofse houding een beetje watjesachtig en onmannelijk overkomt, alsof een leeuw zijn leeuwinnen eerst laat eten aan het verse dampende karkas van een gazellequote:Op woensdag 30 december 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, voor iemand bij wie regelmatig niks 'meer' gebeurt op eerste en tweede dates, lijkt mij het persoonlijk handiger om ook wat openingen te creëren, in plaats van 'kijken wat er gebeurt'.
Initiatief tonen dus. Actief gaan voor wat je wil, niet afwachten. Gezellig doen kan je met vrienden, op dates mag je ook proberen wat spanning te brengen lijkt me.
Kennis van Engels is kennelijk niet gewenst als je aan de lopende band onnozele onzekere sletjes wilt doen.quote:
In mijn ogen vooral een onderdanige ietwat saaiige man maar goed er is ook een gulden middenweg, een beetje schuchter aan de kant blijven staan levert slechts een vol scrotum en frustratie op.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennis van Engels is kennelijk niet gewenst als je aan de lopende band onnozele onzekere sletjes wilt doen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennis van Engels is kennelijk niet gewenst als je aan de lopende band onnozele onzekere sletjes wilt doen.
Of Nederlands. Wat is er mis met 'heer'.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed is nietquote:
Vragen of ze mee wilt gaan kitenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een match met een superlike![]()
![]()
![]()
Wat moet ik nou zeggen?![]()
Ow en bijna 100 Lovoo matchesAlleen ze zeggen niks....
Kan je ook uitleggen waarom je dat een goed idee vindt?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vragen of ze mee wilt gaan kiten
Iets leuks. Geen hoi of hey.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
Nee, dat kan ik niet. Wat ik wel weet dat kiten zijn passie is. En dat passie besmettelijk is. But to be honest, ik heb geen idee wat voor faxie zou werken of niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen waarom je dat een goed idee vindt?
Wat voor antwoorden denk je dat vrouwen er op zullen geven?
Nouja vragen of ze iets over haarzelf wil vertellen is uit den boze dusja...quote:Op woensdag 30 december 2015 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vragen of ze mee wilt gaan kiten
Oke ik heb 'iets leuks' gezegd. En nu maar wachtenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Iets leuks. Geen hoi of hey.
Als de vrouw een beetje van lichamelijke activiteit houdt, werkt dat best.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Wat ik wel weet dat kiten zijn passie is. En dat passie besmettelijk is. But to be honest, ik heb geen idee wat voor faxie zou werken of niet.
Hey of hoi voldoet prima, als vrouwen serieus geïnteresseerd zijn dan maakt het niet zoveel uit wat je zegt.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Iets leuks. Geen hoi of hey.
Precies dat laatste dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de vrouw een beetje van lichamelijke activiteit houdt, werkt dat best.
Als het echter een vrouw is die meer interesse heeft in winkelen en een terrasje pakken, zou ik een andere aanpak kiezen.
Aan de andere kant, zou zo'n vrouw niet geschikt zijn om te daten met faxie.
Het belangrijkste wat ik geleerd heb, is risico's durven nemen, niet op safe spelen en duidelijk zijn met mijn intenties. Als ik d'r wil tongen, dan ga ik ervoor. Als ik een date wil, dan vraag ik dat. Van dat halfbakken 'een drankje doen' kwam ik nergens mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe wat Shin Chan zou doen, maar subtieler en met mate.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
Dat is wat ik tijden zeg in dit topic. Fortune favours the bold. Dan loop je maar een blauwtje of 20, so fucking what?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het belangrijkste wat ik geleerd heb, is risico's durven nemen, niet op safe spelen en duidelijk zijn met mijn intenties. Als ik d'r wil tongen, dan ga ik ervoor. Als ik een date wil, dan vraag ik dat. Van dat halfbakken 'een drankje doen' kwam ik nergens mee.Niet dat ik haar grenzen overschrijd, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Als je er vanuit gaat dat uiterlijk de doorslaggevende factor is wel. Maar mijn leukste dates had ik op basis van uiterlijk niet kunnen raden.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hey of hoi voldoet prima, als vrouwen serieus geïnteresseerd zijn dan maakt het niet zoveel uit wat je zegt.
Juist wel grenzen overschrijven (tot op zekere hoogte), ik heb ooit een date gehad met een meisje die wilde me wel graag een blowjob geven maar ze wilde niet onderdanig vast gehouden worden ondertussen, ik heb haar stevig aan haar haren gepakt en niet losgelaten voordat ik haar huig gewit had, ze zat daarna een tijdje stil op de bank en daarna besprong ze me wild voor urenlange seks met de woorden dat ze nog nooit zoiets geils had meegemaaktquote:Op woensdag 30 december 2015 20:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het belangrijkste wat ik geleerd heb, is risico's durven nemen, niet op safe spelen en duidelijk zijn met mijn intenties. Als ik d'r wil tongen, dan ga ik ervoor. Als ik een date wil, dan vraag ik dat. Van dat halfbakken 'een drankje doen' kwam ik nergens mee.Niet dat ik haar grenzen overschrijd, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist wel grenzen overschrijven (tot op zekere hoogte), ik heb ooit een date gehad met een meisje die wilde me wel graag een blowjob geven maar ze wilde niet onderdanig vast gehouden worden ondertussen, ik heb haar stevig aan haar haren gepakt en niet losgelaten voordat ik haar huig gewit had, ze zat daarna een tijdje stil op de bank en daarna besprong ze me wild voor urenlange seks met de woorden dat ze nog nooit zoiets geils had meegemaakt
Ben het met je eens dat passie besmettelijk is, for sure. Op een date/in een real life gesprek kan passioneel zijn wonderen voor je doen. Al gaat het over de hond van je buren. Maar niet via een schermpje.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Nee, dat kan ik niet. Wat ik wel weet dat kiten zijn passie is. En dat passie besmettelijk is. But to be honest, ik heb geen idee wat voor faxie zou werken of niet.
tja dan moet je ook maar net een meisje treffen die zichzelf niet kent. Als ik zeg dat ik iets niet wil dan bedoel ik dat ik iets niet wil. En als je dan toch tegen die grens aan gaat lopen kloten heb je tanden in je pik en daarna echt geen wilde seks meer.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist wel grenzen overschrijven (tot op zekere hoogte), ik heb ooit een date gehad met een meisje die wilde me wel graag een blowjob geven maar ze wilde niet onderdanig vast gehouden worden ondertussen, ik heb haar stevig aan haar haren gepakt en niet losgelaten voordat ik haar huig gewit had, ze zat daarna een tijdje stil op de bank en daarna besprong ze me wild voor urenlange seks met de woorden dat ze nog nooit zoiets geils had meegemaakt
Volgende keer een, "leuk voor je" doen dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit inmiddels stof op deze reactie mijn waarde Hosti
Ik ben geen playboy hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat passie besmettelijk is, for sure. Op een date/in een real life gesprek kan passioneel zijn wonderen voor je doen. Al gaat het over de hond van je buren. Maar niet via een schermpje.
Als ik een berichtje zou krijgen van een vrouw die vraagt of ik mee ga kiten zou ik als eerste denken ''Nee, geen zin in, heb geen idee wie je bent''.
Daarnaast, het is niet vrijblijvend. Kiten is niet iets waarmee je in 20 minuten klaar kan zijn, dus het geeft geen opties aan haar.
Een vrouw zou daarnaast kunnen denken ''nee, te koud'' of ''nee, geen idee hoe ik er uit zou zien in zo'n kitepak'', ''nee, dan zie je me gelijk zonder makeup''.
In ieder geval in een situatie waarin zij zich niet op haar gemak voelt. Wil jij dat ze Faxie associeert met een gevoel van ongemak? (dit alles zou jij toch moeten weten, playboy)
Hoe doe je dat, ik snap er niets van en dit topic biedt ook geen soelaas.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen playboy hoor
Heb wel beduidend minder moeite met een date regelen dan sommigen hier, dat heb ik wel gemerkt.
Hnnnnnnngggggggggquote:Op woensdag 30 december 2015 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja dan moet je ook maar net een meisje treffen die zichzelf niet kent. Als ik zeg dat ik iets niet wil dan bedoel ik dat ik iets niet wil. En als je dan toch tegen die grens aan gaat lopen kloten heb je tanden in je pik en daarna echt geen wilde seks meer.
Hahaha klinkt zowat hetzelfdequote:Op woensdag 30 december 2015 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgende keer een, "leuk voor je" doen dan?
Ik doelde dus op dronken voeren en haar rapen, terwijl ze bewusteloos is. Of haar blijven proberen te bekken als ze je wegduwt. Onderstaande dude heeft het bijvoorbeeld niet begrepen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dit jaquote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wat ik tijden zeg in dit topic. Fortune favours the bold. Dan loop je maar een blauwtje of 20, so fucking what?
Misschien ben ik wel gewoon een aardige gozer?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik snap er niets van en dit topic biedt ook geen soelaas.
Ligt compleet aan je uitstraling en wie je bent, sommige mannen kunnen echt niets maken en anderen zowat alles.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik doelde dus op dronken voeren en haar rapen, terwijl ze bewusteloos is. Of haar blijven proberen te bekken als ze je wegduwt. Onderstaande dude heeft het bijvoorbeeld niet begrepen.
Het kan bijvoorbeeld vriendschappen of werkrelaties ernstig bekoelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wat ik tijden zeg in dit topic. Fortune favours the bold. Dan loop je maar een blauwtje of 20, so fucking what?
Je weet toch ruim van tevoren wel of iemand je graag op wil vreten of juist niet op dat moment?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het kan bijvoorbeeld vriendschappen of werkrelaties ernstig bekoelen.
crewfuckerquote:Op woensdag 30 december 2015 20:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik snap er niets van en dit topic biedt ook geen soelaas.
Er moet natuurlijk wel enige vorm van coherentie zitten in hetgeen wat je zegt maar ik doel eigenlijk alleen op het 1ste bericht, op diegenen had jij ook wel terug gereageerd als hun 1ste bericht hey of hoi was geweest ipv. een of andere ''ludieke'' 1ste bericht.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat uiterlijk de doorslaggevende factor is wel. Maar mijn leukste dates had ik op basis van uiterlijk niet kunnen raden.
I see what you did there.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt compleet aan je uitstraling
Ik begin sowieso niks met collega's, en met een vriendin die ik bij wijze van spreke al jaren ken zou ik het alleen maar doen als we er beiden 100% zeker van zouden zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit dronken in bed beland met een goede vriendin dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begin sowieso niks met collega's, en met een vriendin die ik bij wijze van spreke al jaren ken zou ik het alleen maar doen als we er beiden 100% zeker van zouden zijn.
Niet altijd. Soms krijg ik teveel berichten in een keer en kan ik het niet bijhouden. Dan kies ik de leukste. De hoi en hey valt daar eigenlijk nooit onder.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel enige vorm van coherentie zitten in hetgeen wat je zegt maar ik doel eigenlijk alleen op het 1ste bericht, op diegenen had jij ook wel terug gereageerd als hun 1ste bericht hey of hoi was geweest ipv. een of andere ''ludieke'' 1ste bericht.
Dat maakt dingen wel lastig ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meerdere malen, zelden iets gebeurd. Dat heet gentleman zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit dronken in bed beland met een goede vriendin dan?
Nope. Dude, you seriously got some self control issues, don't ya?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit dronken in bed beland met een goede vriendin dan?
Ik ben daar kennelijk te autistisch voor.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet toch ruim van tevoren wel of iemand je graag op wil vreten of juist niet op dat moment?
Hoezo ik? Waarom ga je ervanuit dat ik degene was die bleef aandringen?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Dude, you seriously got some self control issues, don't ya?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |