abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158494959
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkgroetjes van SCaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 13:53:15 ]
  donderdag 24 december 2015 @ 13:51:26 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158495030
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:46 schreef tailfox het volgende:
op gaat niet mee.
dan kopiër je hem knutft x
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 december 2015 @ 13:55:45 #3
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158495117
Op reactie van Deuce92 (kan niet quoten in een gesloten topic vanuit mobiel): meisjes reageren verrassend goed op m'n Pokémonfetisj. :P Zolang ik het leuk en het met een knipoog breng, is het een leuk gesprek. ^O^ Volgens mij maken zulke dingen je uniek ten opzichte van andere jongens. Altijd goed, toch? :P
pi_158495139
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:51 schreef Re het volgende:

[..]

dan kopiër je hem knutft x
krijg ik nu weer een ban btw?
pi_158495158
Ik heb 9 jan misschien een soort van date.. Of nouja ik ga uit met vrienden en iemand waar ik een tijdje mee praat via tinder die komt ook. Enige aparte gaat zijn is dat een meisje waar ik 3 dates mee gehad heb er misschien ook gaat zijn. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:03:48 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158495276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 9 jan misschien een soort van date.. Of nouja ik ga uit met vrienden en iemand waar ik een tijdje mee praat via tinder die komt ook. Enige aparte gaat zijn is dat een meisje waar ik 3 dates mee gehad heb er misschien ook gaat zijn. :P
Wordt awkward. :D Hopelijk gaat ze je niet cockblocken.

Verder, kent iemand überhaupt iemand die een serieuze, duurzame relatie aan Tinder heeft overgehouden? :o
pi_158495351
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wordt awkward. :D Hopelijk gaat ze je niet cockblocken.

Verder, kent iemand überhaupt iemand die een serieuze, duurzame relatie aan Tinder heeft overgehouden? :o
Dat zal wel niet. probleem zal eerder zijn dat we elkaar nog wel leuk vinden. :P En dan die nieuwe binnenkomt of zo _O- Maar ach ik zie het wel. Ik ben er met 4 vrienden en een hoop bier. Dus ik vermaak mij wel!

En ja ik ken 2 stelletjes die al een tijd samen zijn via tinder.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:07:43 #8
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158495381
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:

Broer van de man van een vriendin nam zijn Tinder-vriendinnetje mee naar de bruiloft. Dat geldt denk ik wel als serieus.

En een collega gaat al ca. 9 maanden met zijn Tinder-vriendin.

Mijn date gaat niet door door dubbel geplande afspraak van zijn kant. }:| Maar ben ik eigenlijk niet heel rouwig om. Vandaag druk met andere dingen en nog wat ex-kwesties. Wellicht na nieuwjaar nog eens. Hij zegt héél nieuwsgierig naar me te zijn en héél graag met me te willen afspreken. We merken het wel. :W

[ Bericht 13% gewijzigd door Andromache op 24-12-2015 14:17:57 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 24 december 2015 @ 14:18:23 #9
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158495655
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat zal wel niet. probleem zal eerder zijn dat we elkaar nog wel leuk vinden. :P En dan die nieuwe binnenkomt of zo _O- Maar ach ik zie het wel. Ik ben er met 4 vrienden en een hoop bier. Dus ik vermaak mij wel!

En ja ik ken 2 stelletjes die al een tijd samen zijn via tinder.
Regel een trio. :7 Gaat lukken met al dat alcohol. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Broer van de man van een vriendin nam zijn Tinder-vriendinnetje mee naar de bruiloft. Dat geldt denk ik wel als serieus.

En een collega gaat al ca. 9 maanden met zijn Tinder-vriendin.

Mijn date gaat niet door door dubbel geplande afspraak van zijn kant. }:| Maar ben ik eigenlijk niet heel rouwig om. Vandaag druk met andere dingen en nog wat ex-kwesties. Wellicht na nieuwjaar nog eens. Hij zegt héél nieuwsgierig naar me te zijn en héél graag met me te willen afspreken. We merken het wel. :W
Ach, kan gebeuren. Als dit een maand lang zo aanhoudt, zou ik hem niet meer serieus nemen. :)

En goed om te horen van jullie allebei dat Tinder iets serieus kan opleveren. Ben daar eigenlijk wel naar op zoek. Vroeg me al af of het een goed idee was om tijd en dates te investeren in Tinder, maar dat blijkt dus van wel. :P
  donderdag 24 december 2015 @ 14:19:03 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158495679
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry zo bedoelde ik het echt niet! ;(
Rot dat het zo loopt. Ook suf van hem dat hij jou dan wel opzoekt
Oh joh no worries, het was een beetje als zelfspot bedoeld, zo van ben ik nou gepromoveerd tot voorbeeld hoe het niet moet ;)
Ja, het is ook gewoon verleidelijk om er wel op in te gaan, maar even nog niet doen. Mag hem verder wel graag dus zou het jammer vinden als het uiteindelijk niet kan.
Ja het zal zijn "sociale handicap" zijn ;)
pi_158495711
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

Dat idee klinkt hoe leuk. In de praktijk gaat dat hem alleen sowieso niet worden. :P
  donderdag 24 december 2015 @ 14:22:32 #12
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158495756
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat idee klinkt hoe leuk. In de praktijk gaat dat hem alleen sowieso niet worden. :P
Zie het zo: je hebt opties. Een afwijzing van eentje gaat minder pijn doen, omdat de ander al klaarstaat. :D
pi_158495842
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zie het zo: je hebt opties. Een afwijzing van eentje gaat minder pijn doen, omdat de ander al klaarstaat. :D
Ja, behalve dat ik met dat meisje van 3 dates eigenlijk gewoon niks moet doen. Gaat alleen maar weer moeilijk worden daarna. Gevoelens enzo, niet handig. Maar is niet zeker of zij komt. Misschien maar beter van niet. Maar ach het is pas volgend jaar dus nog maar niet te druk om maken.
  donderdag 24 december 2015 @ 14:28:28 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158495861
Gevoelens van haar kant?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158495992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja, behalve dat ik met dat meisje van 3 dates eigenlijk gewoon niks moet doen. Gaat alleen maar weer moeilijk worden daarna. Gevoelens enzo, niet handig. Maar is niet zeker of zij komt. Misschien maar beter van niet. Maar ach het is pas volgend jaar dus nog maar niet te druk om maken.
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?
ik mis weer eens iets ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 24 december 2015 @ 14:54:47 #16
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158496316
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik mis weer eens iets ;(
Een ander naar een date meenemen doe je volgens mij alleen om iemand in de friendzone te duwen. Ik kan er ook naast zitten.
pi_158496340
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik mis weer eens iets ;(
Lang verhaal. Vinden elkaar wel leuk maar weten ook dat het niks gaat worden. Dus hebben het afgesloten.

Ik ga met vrienden naar dat feest. hun komen toevallig ook. Staat alleen los van de reden waarom ik naar dat feest ga. Dus nee ik neem niemand mee naar dat feest. Op vrienden na dan. :P

Ik leg het vanavond nog wel wat beter uit. Ik kom nu echt verkeerd over _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door over_hedge op 24-12-2015 15:07:27 ]
pi_158496354
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:28 schreef Andromache het volgende:
Gevoelens van haar kant?
Ook mijn kant. Dat het niks gaat worden heb ik geaccepteerd. maar als ik haar weer zou zien weet ik dat ik haar toch wel leuk vind. :)
  vrijdag 25 december 2015 @ 03:42:22 #19
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_158513237
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

Ach, kan gebeuren. Als dit een maand lang zo aanhoudt, zou ik hem niet meer serieus nemen. :)

En goed om te horen van jullie allebei dat Tinder iets serieus kan opleveren. Ben daar eigenlijk wel naar op zoek. Vroeg me al af of het een goed idee was om tijd en dates te investeren in Tinder, maar dat blijkt dus van wel. :P
Ligt er helemaal aan wat je houding is op Tinder o.i.d. Als je normaal met de vrouwen praat en interesse toont is de kans groter dat je er iets aan overhoudt.
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
  vrijdag 25 december 2015 @ 08:19:48 #20
416020 K44S
The bearded man
pi_158513718
Hallo allen. Even een dingetje:

Morgen ga ik dus "date" 3 beleven, ik ga naar haar toe... en we gaan een touristische route door haar woonplaats lopen (alleen maar eten en slapen is ook zo wat ;) ).

Dit vind ik allemaal geen probleem.

Zij is een leuke, knappe, intilligente dame (en nog wat meer plus punten).

Mijn probleem: ik weet niet hoe ik dit een kans moet geven.

Rhubarb gaf laatst al aan: wil je niet té graag verlierd worden?

Ik heb namelijk het idee dat iets in mij... mij tegen houd om weer verliefd te mogen worden en ik weet niet wat (vorige relatie was kort maar erg krachtig en zoiets maak ik liever niet meer mee op de gegaande manier).

Ik weet dat het pas date 3 is en ik het tijd moet geven.
Toch blijft het een lastig verhaal.

ZO ...dit heb ik ook weer van mij afgeschreven

[ Bericht 0% gewijzigd door K44S op 25-12-2015 09:11:54 ]
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158514900
Nee dat zei ik niet. Ik bedoelde: wil je niet te graag een relatie, samen zijn met iemand die op papier goed lijkt

[ Bericht 2% gewijzigd door rhubarbje op 25-12-2015 12:04:53 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158514961
Wat was er dan zo krachtig aan je vorige relatie? Dat roep je ook steeds maar volgens mij krijg je je ex toch niet terug.
pi_158515050
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:04 schreef Deezertje het volgende:
Wat was er dan zo krachtig aan je vorige relatie? Dat roep je ook steeds maar volgens mij krijg je je ex toch niet terug.
Dat je de 'gevolgen' van een vorige relatie nog voelt hoeft niet te betekenen dat je je ex terug wilt. Het kan er wel voor zorgen dat je minder makkelijk nieuwe relaties start.
pi_158516668
Na mijn avontuurtje van 2 weken terug, waar mn date aan het einde van de date zei al met een andere jongen bezig te zijn heb ik weer een leuk verhaaltje.

Afgelopen maandag een leuke chick gematcht op Tinder. Ze begon tegen me te praten en zei dat ze een paar dagen in Nederland was en of ik met haar Amsterdam in wilde. Snel een afspraak gemaakt, en het was onwijs leuk en gezellig! We hadden wat gedronken maar omdat zij al op het terras zat, had zij die paar biertjes voor mij betaald. Na afloop appte ik haar dat ik het gezellig vond maar tegelijkertijd jammer vond dat ze de dag erna naar Parijs zou gaan. Ze had wel verteld dat ze volgende week weer in Nederland zou zijn en dat ik dan maar die paar biertjes terug moet betalen ;)
Dus dat was mooi geregeld zonder veel moeite.
Echter gaat ze ook een paar dagen naar Berlijn en ik vertelde haar al dat ik dat zo'n geweldige stad vind. Appte ze gisteren in eens waarom ik niet naar Berlijn kom as dinsdag :')
Wat eigenlijk als grapje begon resulteerde in een geboekte vlucht naar Berlijn en een gecancelde hotel kamer voor haar zodat ze bij mij op de kamer kan slapen :)
  vrijdag 25 december 2015 @ 11:58:53 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_158517168
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat zei ik niet. Ik bedoelde: wil je niet te graag een relatie, samen zijn met iemand die op later goed lijkt
Kan je veel gelijk in hebben.

Ik moet zeggen.... ik pieker te veel.
En zo veel meiden kom ik niet tegen die is zoals zij. Het enige wat tot nu toe mist is die ene spanning... voor al als ik niet bij haar ben.

Ik geef het morgen gewoon nog een kans... gebeurt er niets... voel ik niets .... dan houdt het gauw op denk ik.

[ Bericht 18% gewijzigd door K44S op 25-12-2015 13:28:39 ]
  vrijdag 25 december 2015 @ 12:00:02 #26
416020 K44S
The bearded man
pi_158517191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat je de 'gevolgen' van een vorige relatie nog voelt hoeft niet te betekenen dat je je ex terug wilt. Het kan er wel voor zorgen dat je minder makkelijk nieuwe relaties start.
pi_158518496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na mijn avontuurtje van 2 weken terug, waar mn date aan het einde van de date zei al met een andere jongen bezig te zijn heb ik weer een leuk verhaaltje.

Afgelopen maandag een leuke chick gematcht op Tinder. Ze begon tegen me te praten en zei dat ze een paar dagen in Nederland was en of ik met haar Amsterdam in wilde. Snel een afspraak gemaakt, en het was onwijs leuk en gezellig! We hadden wat gedronken maar omdat zij al op het terras zat, had zij die paar biertjes voor mij betaald. Na afloop appte ik haar dat ik het gezellig vond maar tegelijkertijd jammer vond dat ze de dag erna naar Parijs zou gaan. Ze had wel verteld dat ze volgende week weer in Nederland zou zijn en dat ik dan maar die paar biertjes terug moet betalen ;)
Echter gaat ze ook een paar dagen naar Berlijn en ik vertelde haar al dat ik dat zo'n geweldige stad vind. Appte ze gisteren in eens waarom ik niet naar Berlijn kom as dinsdag :')
Wat eigenlijk als grapje begon resulteerde in een geboekte vlucht naar Berlijn en een gecancelde hotel kamer voor haar zodat ze bij mij op de kamer kan slapen :)
wow
pi_158518656
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:

Goed bezig. En Berlijn O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158520448
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goed bezig. En Berlijn O+
Jaaaa Berlijn O+ Ik heb er echt zo'n zin in!
pi_158522094
Sommige mensen gaan inderdaad snel. Kwam amper 2 weken geleden een meisje uit de buurt tegen hier op Tinder... nu heeft ze al een relatie met een jongen blijkt op FB. :') Tegenwoordig kan je niet zien hoelang geleden ze actief was op Tinder.. maar d'r profiel had ze toen nog niet verwijderd. 2 weken is snel, misschien waren ze daarvoor al aan het daten? ;) Anyway, geniet ervan K44S! Luister naar je gevoel! Als je niks voor haar voelt na morgen dan komt dat wss ook niet, dus lekker ontspannen dag morgen.. zie je wel hoe 't loopt.
  vrijdag 25 december 2015 @ 16:12:05 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158522176
Ben al een tijdje aan het praten met een kapster wiens nummer ik had ontfutseld. Maar damn, wat is ze saai. :')
  vrijdag 25 december 2015 @ 17:32:56 #32
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158523331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:38 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Jaaaa Berlijn O+ Ik heb er echt zo'n zin in!
Kan ik me voorstellen. Leuk zulke matches. Tinder is helaas niet mijn medium...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158524063
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef yats het volgende:

[..]
Tinder is helaas niet mijn medium...
Waarom niet?

Ik ga het binnenkort eens proberen, ben benieuwd.
pi_158524106
Zolang je op een gegeven moment maar niet vraagt of ze wat over haarzelf wil vertellen _O-
pi_158524116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen gaan inderdaad snel. Kwam amper 2 weken geleden een meisje uit de buurt tegen hier op Tinder... nu heeft ze al een relatie met een jongen blijkt op FB. :') Tegenwoordig kan je niet zien hoelang geleden ze actief was op Tinder.. maar d'r profiel had ze toen nog niet verwijderd. 2 weken is snel, misschien waren ze daarvoor al aan het daten? ;) Anyway, geniet ervan K44S! Luister naar je gevoel! Als je niks voor haar voelt na morgen dan komt dat wss ook niet, dus lekker ontspannen dag morgen.. zie je wel hoe 't loopt.
Goed detectivewerk ^O^
  vrijdag 25 december 2015 @ 18:47:52 #36
438758 zeer
Opritsjniki
pi_158524200
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goed detectivewerk ^O^
Erg gezond en nuttig ook _O_ .
  vrijdag 25 december 2015 @ 19:03:19 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158524416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan anders nog zien hoelang geleden iemand voor het laatst online was hoor. :?
  vrijdag 25 december 2015 @ 19:25:35 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158524715
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:36 schreef TvhN het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ik ga het binnenkort eens proberen, ben benieuwd.
Waar ik voor de update gemiddeld drie matches per week had zijn dat er nu al maanden welgeteld 0.

Ik heb overigens meerdere keren via tinder gedate, mijn eerste date ooit was zelfs via tinder en met haar heb ik 5 dates gehad (grotendeels bij haar thuis).Dat was vaak best leuk, maar om nou te zeggen dat er echt iets uit kon ontstaan? Nee, eigenlijk niet...Dus nee, tinder is niet mijn medium.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158525055
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef yats het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Leuk zulke matches. Tinder is helaas niet mijn medium...
Ja zeker leuk. Ben benieuwd. Enige minpuntje is wel dat ze in Vancouver woont :')
pi_158528957
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 19:25 schreef yats het volgende:

[..]

Waar ik voor de update gemiddeld drie matches per week had zijn dat er nu al maanden welgeteld 0.

Ik heb overigens meerdere keren via tinder gedate, mijn eerste date ooit was zelfs via tinder en met haar heb ik 5 dates gehad (grotendeels bij haar thuis).Dat was vaak best leuk, maar om nou te zeggen dat er echt iets uit kon ontstaan? Nee, eigenlijk niet...Dus nee, tinder is niet mijn medium.
Ik snap niet hoe jij daar zo relaxed onder blijft :? Vrouwen vinden je letterlijk te suf, te lelijk. In ieder geval de vrouwen die op Tinder zitten...

Ik weet wel dat Tinder oppervlakkig is en dat de populatie vrouwen daar geen perfecte afspiegeling is van de samenleving, maar het is m.i. een veeg teken :{
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:43:13 #41
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158529046
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij daar zo relaxed onder blijft :? Vrouwen vinden je letterlijk te suf, te lelijk. In ieder geval de vrouwen die op Tinder zitten...

Ik weet wel dat Tinder oppervlakkig is en dat de populatie vrouwen daar geen perfecte afspiegeling is van de samenleving, maar het is m.i. een veeg teken :{
Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:09:39 #42
416020 K44S
The bearded man
pi_158529780
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.
Dit soort positiviteit lees ik graag.
pi_158532155
quote:

[..]

Het schijnt dat na 2e Kerstdag het topdrukte is op datingsites/apps ivm 'al die gezellige stelletjes' aan de kersttafel en het eenzame gevoel als single... dus misschien hebben we de komende weken meer geluk ;) Maar als ik puur op uiterlijk kijk naar Tinder zie ik ook heel veel mooie meiden dus als je dan bijna geen matches hebt is het idd niet de juiste app voor je denk ik dan helaas... prima als je offline wel dates kan regelen toch?
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:44:42 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158532420
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het schijnt dat na 2e Kerstdag het topdrukte is op datingsites/apps ivm 'al die gezellige stelletjes' aan de kersttafel en het eenzame gevoel als single... dus misschien hebben we de komende weken meer geluk ;) Maar als ik puur op uiterlijk kijk naar Tinder zie ik ook heel veel mooie meiden dus als je dan bijna geen matches hebt is het idd niet de juiste app voor je denk ik dan helaas... prima als je offline wel dates kan regelen toch?
We? Beste deezer,ik maak me totaal geen zorgen of ik iemand vind of niet. Ik weet dat dat vanzelf wel weer gebeurd, alleen wanneer weet ik niet. Is dat tot die tijd vervelend? Af en toe wel ja. Maar in tegenstelling tot jou maak ik me niet druk om anderen en zorg ik er gewoon voor dat ik mijn leven op orde heb/krijg, dan komt die relatie uiteindelijk wel.

En voor wat betreft tinder, tja, ik ben een goede fotograaf. Maar ik maak zelden een foto waar ik zelf op sta en ontwijk dat bij anderen vaak ook. Er zijn dus weinig echt leuke foto's die ik kan gebruiken op tinder. Maar nogmaals, zolang het irl of via andere sites nog lukt vind ik het prima.
pi_158532694
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goed detectivewerk ^O^
Ach uiteindelijk had ze mij niet terug geliked en dus geen gesprek gehad hoor dus ik had 0% kans :P maar wel leuk om altijd te zien met wie ze 'eindigen' en ook qua uiterlijk of ik het verwacht had bij haar, zeker ook omdat ik haar vaak tegenkom in het echte leven. Maar nu dus weer 1tje (voorlopig) van de markt af :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef yats het volgende:

[..]

We? Beste deezer,ik maak me totaal geen zorgen of ik iemand vind of niet. Ik weet dat dat vanzelf wel weer gebeurd, alleen wanneer weet ik niet. Is dat tot die tijd vervelend? Af en toe wel ja. Maar in tegenstelling tot jou maak ik me niet druk om anderen en zorg ik er gewoon voor dat ik mijn leven op orde heb/krijg, dan komt die relatie uiteindelijk wel.

En voor wat betreft tinder, tja, ik ben een goede fotograaf. Maar ik maak zelden een foto waar ik zelf op sta en ontwijk dat bij anderen vaak ook. Er zijn dus weinig echt leuke foto's die ik kan gebruiken op tinder. Maar nogmaals, zolang het irl of via andere sites nog lukt vind ik het prima.
Tja, maar heb je nou nooit het gevoel: alwéér alleen dit moment meemaken? De zoveelste kerst alleen doorbrengen terwijl de rest wél aanhang heeft? Misschien omdat mijn ouders al jaaaaaaaren getrouwd zijn (wat tegenwoordig niet meer zo normaal lijkt) maar toch voelt het wel alsof elk jaar zwaarder voelt qua alleen doorbrengen, ook naar mijn ouders en familie toe die graag zouden zien dat er iemand langs mij aan de kersttafel zit en deze hint elk jaar weer subtiel brengen... Als ik alle verhalen mag geloven is kerst bij je schoonouders vieren iets waar niemand naar uitkijkt, al die haat en nijd onderling en gespeelde interesses.. :P maar toch..
pi_158532801
Kreeg een melding dat ik een bericht teruggekregen had op Lovoo, ga ik kijken, is ze pleite :?
pi_158532941
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:04 schreef Faxie het volgende:
Kreeg een melding dat ik een bericht teruggekregen had op Lovoo, ga ik kijken, is ze pleite :?
Tja dat heb ik op Tinder ook weleens gehad. Dan hebben ze gewoon heel snel je profiel bekeken wat gestuurd, nagedacht en toen de match opgeheven.. best kut, maar ja wat je niet weet kan je niet missen.
pi_158533054
Zo de date bij de radio was kut daarna maar even een drankje met haar gedaan en dat was veel beter
pi_158533167
quote:

[..]

Ik vind ook dat je daar helemaal niet veel waarde aan moet hechten. Het is maar een app. Je weet wat je zelf te bieden hebt, dat je leuk bent, dat je blij bent met jezelf. En ik ken wel knappe en leuke jongens die weinig matches hebben. Maar toch zeker leuk zijn! Tinder is apart :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Wimperkruller op 26-12-2015 01:35:12 ]
pi_158533249
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:20 schreef tailfox het volgende:
Zo de date bij de radio was kut daarna maar even een drankje met haar gedaan en dat was veel beter
Is het ergens terug te luisteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')