Wordt awkward.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:58 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb 9 jan misschien een soort van date.. Of nouja ik ga uit met vrienden en iemand waar ik een tijdje mee praat via tinder die komt ook. Enige aparte gaat zijn is dat een meisje waar ik 3 dates mee gehad heb er misschien ook gaat zijn.
Dat zal wel niet. probleem zal eerder zijn dat we elkaar nog wel leuk vinden.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wordt awkward.Hopelijk gaat ze je niet cockblocken.
Verder, kent iemand überhaupt iemand die een serieuze, duurzame relatie aan Tinder heeft overgehouden?
Broer van de man van een vriendin nam zijn Tinder-vriendinnetje mee naar de bruiloft. Dat geldt denk ik wel als serieus.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Verder, kent iemand überhaupt iemand die een serieuze, duurzame relatie aan Tinder heeft overgehouden?
Regel een trio.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. probleem zal eerder zijn dat we elkaar nog wel leuk vinden.En dan die nieuwe binnenkomt of zo
Maar ach ik zie het wel. Ik ben er met 4 vrienden en een hoop bier. Dus ik vermaak mij wel!
En ja ik ken 2 stelletjes die al een tijd samen zijn via tinder.
Ach, kan gebeuren. Als dit een maand lang zo aanhoudt, zou ik hem niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Broer van de man van een vriendin nam zijn Tinder-vriendinnetje mee naar de bruiloft. Dat geldt denk ik wel als serieus.
En een collega gaat al ca. 9 maanden met zijn Tinder-vriendin.
Mijn date gaat niet door door dubbel geplande afspraak van zijn kant.Maar ben ik eigenlijk niet heel rouwig om. Vandaag druk met andere dingen en nog wat ex-kwesties. Wellicht na nieuwjaar nog eens. Hij zegt héél nieuwsgierig naar me te zijn en héél graag met me te willen afspreken. We merken het wel.
![]()
Oh joh no worries, het was een beetje als zelfspot bedoeld, zo van ben ik nou gepromoveerd tot voorbeeld hoe het niet moetquote:Op donderdag 24 december 2015 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry zo bedoelde ik het echt niet!![]()
Rot dat het zo loopt. Ook suf van hem dat hij jou dan wel opzoekt
Dat idee klinkt hoe leuk. In de praktijk gaat dat hem alleen sowieso niet worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Regel een trio.Gaat lukken met al dat alcohol.
[..]
Zie het zo: je hebt opties. Een afwijzing van eentje gaat minder pijn doen, omdat de ander al klaarstaat.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat idee klinkt hoe leuk. In de praktijk gaat dat hem alleen sowieso niet worden.
Ja, behalve dat ik met dat meisje van 3 dates eigenlijk gewoon niks moet doen. Gaat alleen maar weer moeilijk worden daarna. Gevoelens enzo, niet handig. Maar is niet zeker of zij komt. Misschien maar beter van niet. Maar ach het is pas volgend jaar dus nog maar niet te druk om maken.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zie het zo: je hebt opties. Een afwijzing van eentje gaat minder pijn doen, omdat de ander al klaarstaat.
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, behalve dat ik met dat meisje van 3 dates eigenlijk gewoon niks moet doen. Gaat alleen maar weer moeilijk worden daarna. Gevoelens enzo, niet handig. Maar is niet zeker of zij komt. Misschien maar beter van niet. Maar ach het is pas volgend jaar dus nog maar niet te druk om maken.
Een ander naar een date meenemen doe je volgens mij alleen om iemand in de friendzone te duwen. Ik kan er ook naast zitten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?
ik mis weer eens iets
Lang verhaal. Vinden elkaar wel leuk maar weten ook dat het niks gaat worden. Dus hebben het afgesloten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie vinden elkaar leuk maar je neemt toch een ander mee?
ik mis weer eens iets
Ook mijn kant. Dat het niks gaat worden heb ik geaccepteerd. maar als ik haar weer zou zien weet ik dat ik haar toch wel leuk vind.quote:
Ligt er helemaal aan wat je houding is op Tinder o.i.d. Als je normaal met de vrouwen praat en interesse toont is de kans groter dat je er iets aan overhoudt.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Regel een trio.Gaat lukken met al dat alcohol.
[..]
Ach, kan gebeuren. Als dit een maand lang zo aanhoudt, zou ik hem niet meer serieus nemen.
En goed om te horen van jullie allebei dat Tinder iets serieus kan opleveren. Ben daar eigenlijk wel naar op zoek. Vroeg me al af of het een goed idee was om tijd en dates te investeren in Tinder, maar dat blijkt dus van wel.
Dat je de 'gevolgen' van een vorige relatie nog voelt hoeft niet te betekenen dat je je ex terug wilt. Het kan er wel voor zorgen dat je minder makkelijk nieuwe relaties start.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:04 schreef Deezertje het volgende:
Wat was er dan zo krachtig aan je vorige relatie? Dat roep je ook steeds maar volgens mij krijg je je ex toch niet terug.
Kan je veel gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
Nee dat zei ik niet. Ik bedoelde: wil je niet te graag een relatie, samen zijn met iemand die op later goed lijkt
quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat je de 'gevolgen' van een vorige relatie nog voelt hoeft niet te betekenen dat je je ex terug wilt. Het kan er wel voor zorgen dat je minder makkelijk nieuwe relaties start.
wowquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na mijn avontuurtje van 2 weken terug, waar mn date aan het einde van de date zei al met een andere jongen bezig te zijn heb ik weer een leuk verhaaltje.
Afgelopen maandag een leuke chick gematcht op Tinder. Ze begon tegen me te praten en zei dat ze een paar dagen in Nederland was en of ik met haar Amsterdam in wilde. Snel een afspraak gemaakt, en het was onwijs leuk en gezellig! We hadden wat gedronken maar omdat zij al op het terras zat, had zij die paar biertjes voor mij betaald. Na afloop appte ik haar dat ik het gezellig vond maar tegelijkertijd jammer vond dat ze de dag erna naar Parijs zou gaan. Ze had wel verteld dat ze volgende week weer in Nederland zou zijn en dat ik dan maar die paar biertjes terug moet betalen
Dus dat was mooi geregeld zonder veel moeite.
Echter gaat ze ook een paar dagen naar Berlijn en ik vertelde haar al dat ik dat zo'n geweldige stad vind. Appte ze gisteren in eens waarom ik niet naar Berlijn kom as dinsdag![]()
Wat eigenlijk als grapje begon resulteerde in een geboekte vlucht naar Berlijn en een gecancelde hotel kamer voor haar zodat ze bij mij op de kamer kan slapen
Goed bezig. En Berlijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na mijn avontuurtje van 2 weken terug, waar mn date aan het einde van de date zei al met een andere jongen bezig te zijn heb ik weer een leuk verhaaltje.
Afgelopen maandag een leuke chick gematcht op Tinder. Ze begon tegen me te praten en zei dat ze een paar dagen in Nederland was en of ik met haar Amsterdam in wilde. Snel een afspraak gemaakt, en het was onwijs leuk en gezellig! We hadden wat gedronken maar omdat zij al op het terras zat, had zij die paar biertjes voor mij betaald. Na afloop appte ik haar dat ik het gezellig vond maar tegelijkertijd jammer vond dat ze de dag erna naar Parijs zou gaan. Ze had wel verteld dat ze volgende week weer in Nederland zou zijn en dat ik dan maar die paar biertjes terug moet betalen
Dus dat was mooi geregeld zonder veel moeite.
Echter gaat ze ook een paar dagen naar Berlijn en ik vertelde haar al dat ik dat zo'n geweldige stad vind. Appte ze gisteren in eens waarom ik niet naar Berlijn kom as dinsdag![]()
Wat eigenlijk als grapje begon resulteerde in een geboekte vlucht naar Berlijn en een gecancelde hotel kamer voor haar zodat ze bij mij op de kamer kan slapen
Kan ik me voorstellen. Leuk zulke matches. Tinder is helaas niet mijn medium...quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Jaaaa BerlijnIk heb er echt zo'n zin in!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Tinder is helaas niet mijn medium...
Goed detectivewerkquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen gaan inderdaad snel. Kwam amper 2 weken geleden een meisje uit de buurt tegen hier op Tinder... nu heeft ze al een relatie met een jongen blijkt op FB.Tegenwoordig kan je niet zien hoelang geleden ze actief was op Tinder.. maar d'r profiel had ze toen nog niet verwijderd. 2 weken is snel, misschien waren ze daarvoor al aan het daten?
Anyway, geniet ervan K44S! Luister naar je gevoel! Als je niks voor haar voelt na morgen dan komt dat wss ook niet, dus lekker ontspannen dag morgen.. zie je wel hoe 't loopt.
Ik kan anders nog zien hoelang geleden iemand voor het laatst online was hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen gaan inderdaad snel. Kwam amper 2 weken geleden een meisje uit de buurt tegen hier op Tinder... nu heeft ze al een relatie met een jongen blijkt op FB.Tegenwoordig kan je niet zien hoelang geleden ze actief was op Tinder.. maar d'r profiel had ze toen nog niet verwijderd. 2 weken is snel, misschien waren ze daarvoor al aan het daten?
Anyway, geniet ervan K44S! Luister naar je gevoel! Als je niks voor haar voelt na morgen dan komt dat wss ook niet, dus lekker ontspannen dag morgen.. zie je wel hoe 't loopt.
Waar ik voor de update gemiddeld drie matches per week had zijn dat er nu al maanden welgeteld 0.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ga het binnenkort eens proberen, ben benieuwd.
Ja zeker leuk. Ben benieuwd. Enige minpuntje is wel dat ze in Vancouver woontquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Leuk zulke matches. Tinder is helaas niet mijn medium...
Ik snap niet hoe jij daar zo relaxed onder blijftquote:Op vrijdag 25 december 2015 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ik voor de update gemiddeld drie matches per week had zijn dat er nu al maanden welgeteld 0.
Ik heb overigens meerdere keren via tinder gedate, mijn eerste date ooit was zelfs via tinder en met haar heb ik 5 dates gehad (grotendeels bij haar thuis).Dat was vaak best leuk, maar om nou te zeggen dat er echt iets uit kon ontstaan? Nee, eigenlijk niet...Dus nee, tinder is niet mijn medium.
Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij daar zo relaxed onder blijftVrouwen vinden je letterlijk te suf, te lelijk. In ieder geval de vrouwen die op Tinder zitten...
Ik weet wel dat Tinder oppervlakkig is en dat de populatie vrouwen daar geen perfecte afspiegeling is van de samenleving, maar het is m.i. een veeg teken
Dit soort positiviteit lees ik graag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.
Het schijnt dat na 2e Kerstdag het topdrukte is op datingsites/apps ivm 'al die gezellige stelletjes' aan de kersttafel en het eenzame gevoel als single... dus misschien hebben we de komende weken meer gelukquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.
We? Beste deezer,ik maak me totaal geen zorgen of ik iemand vind of niet. Ik weet dat dat vanzelf wel weer gebeurd, alleen wanneer weet ik niet. Is dat tot die tijd vervelend? Af en toe wel ja. Maar in tegenstelling tot jou maak ik me niet druk om anderen en zorg ik er gewoon voor dat ik mijn leven op orde heb/krijg, dan komt die relatie uiteindelijk wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het schijnt dat na 2e Kerstdag het topdrukte is op datingsites/apps ivm 'al die gezellige stelletjes' aan de kersttafel en het eenzame gevoel als single... dus misschien hebben we de komende weken meer gelukMaar als ik puur op uiterlijk kijk naar Tinder zie ik ook heel veel mooie meiden dus als je dan bijna geen matches hebt is het idd niet de juiste app voor je denk ik dan helaas... prima als je offline wel dates kan regelen toch?
Ach uiteindelijk had ze mij niet terug geliked en dus geen gesprek gehad hoor dus ik had 0% kansquote:
Tja, maar heb je nou nooit het gevoel: alwéér alleen dit moment meemaken? De zoveelste kerst alleen doorbrengen terwijl de rest wél aanhang heeft? Misschien omdat mijn ouders al jaaaaaaaren getrouwd zijn (wat tegenwoordig niet meer zo normaal lijkt) maar toch voelt het wel alsof elk jaar zwaarder voelt qua alleen doorbrengen, ook naar mijn ouders en familie toe die graag zouden zien dat er iemand langs mij aan de kersttafel zit en deze hint elk jaar weer subtiel brengen... Als ik alle verhalen mag geloven is kerst bij je schoonouders vieren iets waar niemand naar uitkijkt, al die haat en nijd onderling en gespeelde interesses..quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
We? Beste deezer,ik maak me totaal geen zorgen of ik iemand vind of niet. Ik weet dat dat vanzelf wel weer gebeurd, alleen wanneer weet ik niet. Is dat tot die tijd vervelend? Af en toe wel ja. Maar in tegenstelling tot jou maak ik me niet druk om anderen en zorg ik er gewoon voor dat ik mijn leven op orde heb/krijg, dan komt die relatie uiteindelijk wel.
En voor wat betreft tinder, tja, ik ben een goede fotograaf. Maar ik maak zelden een foto waar ik zelf op sta en ontwijk dat bij anderen vaak ook. Er zijn dus weinig echt leuke foto's die ik kan gebruiken op tinder. Maar nogmaals, zolang het irl of via andere sites nog lukt vind ik het prima.
Tja dat heb ik op Tinder ook weleens gehad. Dan hebben ze gewoon heel snel je profiel bekeken wat gestuurd, nagedacht en toen de match opgeheven.. best kut, maar ja wat je niet weet kan je niet missen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:04 schreef Faxie het volgende:
Kreeg een melding dat ik een bericht teruggekregen had op Lovoo, ga ik kijken, is ze pleite
Ik vind ook dat je daar helemaal niet veel waarde aan moet hechten. Het is maar een app. Je weet wat je zelf te bieden hebt, dat je leuk bent, dat je blij bent met jezelf. En ik ken wel knappe en leuke jongens die weinig matches hebben. Maar toch zeker leuk zijn! Tinder is apartquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Is het ergens terug te luisteren?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:20 schreef tailfox het volgende:
Zo de date bij de radio was kut daarna maar even een drankje met haar gedaan en dat was veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |