Wat is daar passief aan?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje een passieve houding?
Dat een paar drankjes en wat ''gezellig doen'' hem geen pussy gaan opleveren. Ik denk dat ze dat bedoelen. En omdat het niet werkt is yats maar yats, en geen Uitstraling of BoL of H_J.quote:
Nou, voor iemand bij wie regelmatig niks 'meer' gebeurt op eerste en tweede dates, lijkt mij het persoonlijk handiger om ook wat openingen te creëren, in plaats van 'kijken wat er gebeurt'.quote:
+1 Voor de dubbelzinnigheidquote:Op woensdag 30 december 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, voor iemand bij wie regelmatig niks 'meer' gebeurt op eerste en tweede dates, lijkt mij het persoonlijk handiger om ook wat openingen te creëren, in plaats van 'kijken wat er gebeurt'.
Initiatief tonen dus. Actief gaan voor wat je wil, niet afwachten. Gezellig doen kan je met vrienden, op dates mag je ook proberen wat spanning te brengen lijkt me.
Wel mee eens dat een passieve afwachtende bijna hoofse houding een beetje watjesachtig en onmannelijk overkomt, alsof een leeuw zijn leeuwinnen eerst laat eten aan het verse dampende karkas van een gazellequote:Op woensdag 30 december 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, voor iemand bij wie regelmatig niks 'meer' gebeurt op eerste en tweede dates, lijkt mij het persoonlijk handiger om ook wat openingen te creëren, in plaats van 'kijken wat er gebeurt'.
Initiatief tonen dus. Actief gaan voor wat je wil, niet afwachten. Gezellig doen kan je met vrienden, op dates mag je ook proberen wat spanning te brengen lijkt me.
Kennis van Engels is kennelijk niet gewenst als je aan de lopende band onnozele onzekere sletjes wilt doen.quote:
In mijn ogen vooral een onderdanige ietwat saaiige man maar goed er is ook een gulden middenweg, een beetje schuchter aan de kant blijven staan levert slechts een vol scrotum en frustratie op.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennis van Engels is kennelijk niet gewenst als je aan de lopende band onnozele onzekere sletjes wilt doen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennis van Engels is kennelijk niet gewenst als je aan de lopende band onnozele onzekere sletjes wilt doen.
Of Nederlands. Wat is er mis met 'heer'.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het goed is nietquote:
Vragen of ze mee wilt gaan kitenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een match met een superlike![]()
![]()
![]()
Wat moet ik nou zeggen?![]()
Ow en bijna 100 Lovoo matchesAlleen ze zeggen niks....
Kan je ook uitleggen waarom je dat een goed idee vindt?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vragen of ze mee wilt gaan kiten
Iets leuks. Geen hoi of hey.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
Nee, dat kan ik niet. Wat ik wel weet dat kiten zijn passie is. En dat passie besmettelijk is. But to be honest, ik heb geen idee wat voor faxie zou werken of niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen waarom je dat een goed idee vindt?
Wat voor antwoorden denk je dat vrouwen er op zullen geven?
Nouja vragen of ze iets over haarzelf wil vertellen is uit den boze dusja...quote:Op woensdag 30 december 2015 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vragen of ze mee wilt gaan kiten
Oke ik heb 'iets leuks' gezegd. En nu maar wachtenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Iets leuks. Geen hoi of hey.
Als de vrouw een beetje van lichamelijke activiteit houdt, werkt dat best.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Wat ik wel weet dat kiten zijn passie is. En dat passie besmettelijk is. But to be honest, ik heb geen idee wat voor faxie zou werken of niet.
Hey of hoi voldoet prima, als vrouwen serieus geïnteresseerd zijn dan maakt het niet zoveel uit wat je zegt.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Iets leuks. Geen hoi of hey.
Precies dat laatste dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de vrouw een beetje van lichamelijke activiteit houdt, werkt dat best.
Als het echter een vrouw is die meer interesse heeft in winkelen en een terrasje pakken, zou ik een andere aanpak kiezen.
Aan de andere kant, zou zo'n vrouw niet geschikt zijn om te daten met faxie.
Het belangrijkste wat ik geleerd heb, is risico's durven nemen, niet op safe spelen en duidelijk zijn met mijn intenties. Als ik d'r wil tongen, dan ga ik ervoor. Als ik een date wil, dan vraag ik dat. Van dat halfbakken 'een drankje doen' kwam ik nergens mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe wat Shin Chan zou doen, maar subtieler en met mate.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |