GlowFM gisteren 7 uur savonds tot 9 geen idee of het er al opstaat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is het ergens terug te luisteren?
Nou goed om te horenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:27 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je daar helemaal niet veel waarde aan moet hechten. Het is maar een app. Je weet wat je zelf te bieden hebt, dat je leuk bent, dat je blij bent met jezelf. En ik ken wel knappe en leuke jongens die weinig matches hebben. Maar toch zeker leuk zijn! Tinder is apart
Dat gevoel heb ik eigenlijk zelden. Wellicht omdat ik vrijwel alles dat je met een partner kunt doen al heb ervaren (uitgezonderd kinderen krijgen en trouwen,al scheelde dat laatste weinig). Of omdat ik weet dat ik dat ooit weer een keer ga hebben, geen idee. En nee, dat betekent echt niet dat ik niet soms baal dat ik vrijgezel ben. Alleen trek ik me dat niet al te lang aan en leef ik gewoon mijn leven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk had ze mij niet terug geliked en dus geen gesprek gehad hoor dus ik had 0% kansmaar wel leuk om altijd te zien met wie ze 'eindigen' en ook qua uiterlijk of ik het verwacht had bij haar, zeker ook omdat ik haar vaak tegenkom in het echte leven. Maar nu dus weer 1tje (voorlopig) van de markt af
[..]
Tja, maar heb je nou nooit het gevoel: alwéér alleen dit moment meemaken? De zoveelste kerst alleen doorbrengen terwijl de rest wél aanhang heeft? Misschien omdat mijn ouders al jaaaaaaaren getrouwd zijn (wat tegenwoordig niet meer zo normaal lijkt) maar toch voelt het wel alsof elk jaar zwaarder voelt qua alleen doorbrengen, ook naar mijn ouders en familie toe die graag zouden zien dat er iemand langs mij aan de kersttafel zit en deze hint elk jaar weer subtiel brengen... Als ik alle verhalen mag geloven is kerst bij je schoonouders vieren iets waar niemand naar uitkijkt, al die haat en nijd onderling en gespeelde interesses..maar toch..
Rebound?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:49 schreef Andromache het volgende:
Waarom kut?
Belachelijk knappe man is de hele tijd zo enthousiast. Afspreken over een weekje, hopelijk.
Het is ook nooit goed met jouquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had tinder nog niet verwijderd, gebruikte het alleen niet meer. Nu ben ik voor kerst in een andere stad en krijg echt continue superlikes
Ga kerst vieren
Ik ben heel duidelijk over wat goed is wat mij betreft en wat niet. Tinder hoort voortaan bij niet. Heb ik al kei vaak gezegdquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jou
Ik zou jou superliken hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat heb jij een misplaatste kapsones zeg. Niet te geloven
Grappig ook dat die kerels die jou superlikes zouden sturen, kerst moeten gaan vieren van jou, terwijl je zelf een beetje op een forum zit te posten. Onder etenstijd nota bene.
Erg vervelend! Snel verwijderen maar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had tinder nog niet verwijderd, gebruikte het alleen niet meer. Nu ben ik voor kerst in een andere stad en krijg echt continue superlikes
Ga kerst vieren
Aahwquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:14 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik zou jou superliken hoor.
Wil je ff je WA checken voor onze date?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Erg vervelend! Snel verwijderen maar.
ik bedoelde vooral: erg raarquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Erg vervelend! Snel verwijderen maar.
Jawel joh, al die eenzame vrouwen die net te horen hebben gekregen van Oma dat het toch wel eens tijd is om een man te vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde vooral: erg raar
Kerst lijkt mij nou geen piektijd om te tinderen en ik had dus al weken geen melding meer van tinder gehad. Nu echt continue. Misschien is het Deezertje zijn eenzame kerst theorie
weetje, je kunt dit soort dingen ook op een andere manier zeggen he?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alleen maar alsof!?
Met (voor/na) kerst stijgen de aanmeldingen voor dating sites met 500% ofzo.
Daar is een ander topic voor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:21 schreef Charleville het volgende:
Zijn hier meer mensen die nooit een vriendin hebben, of bijna nooit? Maar er wel echt aan toe zijn?
't Is watquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde vooral: erg raar
Kerst lijkt mij nou geen piektijd om te tinderen en ik had dus al weken geen melding meer van tinder gehad. Nu echt continue. Misschien is het Deezertje zijn eenzame kerst theorie
Sorryquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daar is een ander topic voor.
Tja die heeft ook een behoorlijke plaat voor d'r kop, alleen in een iets andere variant...quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wat Puntenjager zegt.
Doesn't matter, has likes.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij hebt zo weinig zelfkennis dat ik het haast niet kan bevatten
tja misschien. Mijn werkelijkeheid/leven/omgeving lijkt wel heel anders te zijn dan de jouwe inderdaad. Maar zolang ik gelukkig ben, leuke dates heb, fijne vrienden heb, gelukkig getrouwd ben etc en alleen jullie je storen aan het feit dat ik niet dolgelukkig ben met mijn superlikes vind ik het wel primaquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die heeft ook een behoorlijke plaat voor d'r kop, alleen in een iets andere variant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |