abonnement Unibet Coolblue
pi_158623073
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lol nee. Maar ik bedoelde meer dat ik het gesprek zo voor me zie als ik met die vraag open. Toch best normaal om een aan rokend iemand te vragen rond deze tijd van het jaar? Want als je vraagt: hey, alles goed. wat brengt jou hier is ook zo afgezaagd :')
Ik denk eigenlijk dat het weinig op prijs gesteld wordt. Je gaat ook niet aan een dik iemand vragen of ie volgend jaar wat minder eet.

Tegen een roker zoiets zeggen is inderdaad meer sociaal geaccepteerd, maar de persoon in kwestie zit er niet echt op te wachten gok ik zo.
pi_158623181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:11 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het weinig op prijs gesteld wordt. Je gaat ook niet aan een dik iemand vragen of ie volgend jaar wat minder eet.

Tegen een roker zoiets zeggen is inderdaad meer sociaal geaccepteerd, maar de persoon in kwestie zit er niet echt op te wachten gok ik zo.
Tja iedereen weet dat roken slecht is maar doen het toch.. al willen best veel mensen stoppen denk ik. Lastig, dit leek me wel een mooi moment om een gesprekje aan te knopen. Het weer, de feestdagen, studie etc. is al zo standaard.
pi_158623223
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja iedereen weet dat roken slecht is maar doen het toch.. al willen best veel mensen stoppen denk ik. Lastig, dit leek me wel een mooi moment om een gesprekje aan te knopen. Het weer, de feestdagen, studie etc. is al zo standaard.
Tja, koetjes en kalfjes he. Werkt prima hoor.
pi_158623244
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja iedereen weet dat roken slecht is maar doen het toch.. al willen best veel mensen stoppen denk ik. Lastig, dit leek me wel een mooi moment om een gesprekje aan te knopen. Het weer, de feestdagen, studie etc. is al zo standaard.
Dan ben je een zak hooi en heb je het niet begrepen, of ga je dat ook doen bij de oliebollenkraam... Dat is niet gezond leuk meisje.
pi_158623253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:16 schreef Westerling het volgende:

[..]

Tja, koetjes en kalfjes he. Werkt prima hoor.
Ik heb een hekel aan koetjes en kalfjes. 3 zinnen en dan? :D
pi_158623311
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan koetjes en kalfjes. 3 zinnen en dan? :D
Als je het hebt over bijv. het weer, refereer je terug naar de afgelopen tijd, en dan kan je het bijv. over El Nino hebben, en de gevolgen daarvan enz. Je kan toch wel aanvoelen of iemand daar interesse in heeft? Verzin wat.
pi_158623425
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan koetjes en kalfjes. 3 zinnen en dan? :D
Tsja, en dan schaapjes en lammetjes. Of het nieuws. Of de ruimte waar je je in bevindt. Of de mensen daarin.

En de meeste mensen beleven daar wel een beetje plezier aan. Het is gewoon een sociaal smeermiddel. En (even voor jouw eeuwige relaties-viewpoint) gedurende die gesprekken gaat er een shitload aan non-verbale communicatie over en weer waardoor mensen elkaar zomaar aardig of aantrekkelijk kunnen gaan vinden.
pi_158623568
Bij mij ging het gisteren zo:

Ik: Wil je likken?
Hij: Waaraan?
Ik: Gaf hem een lolly.
Hij: Lachte erom en vandaar het gesprek verder gezet.
Wij: werden in de ochtend samen wakker.

Wel erbij zeggen dat ik hem al langer ken.
pi_158623980
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee hoor, ik zei tegen jóu dat opleidingsniveau en het hebben van een auto niet heel erg belangrijk zijn, maar dat thuis wonen bij je ouders wel echt n afknapper kan zijn.
Dat kan je net zo goed zeggen over opleidingsniveau of (g)een auto hebben. Dat is voor sommige mensen alsnog erg belangrijk. Of juist niet. Hetzelfde met bij je ouders wonen. Kan een afknapper zijn. Of juist niet.
pi_158624025
vmbo net afgemaakt, 18de al een eigen zaak en verkocht nu. Wel een auto maar gebruik hem nooit ik leef eenvoudig daar houd ik namelijk van. En zoals je ziet ben ik al gek genoeg teveel centen en dan word ik allemaal gekker, Peter oh Peter... Zie je ;(

Op vandaag zegt opleiding in Nederland amper nog geen fuck, je kunt het zowat bijna bij een pakje boter weggeven. Alleen peopletjes aan de uni heb ik nog bewondering voor.
pi_158624094
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Autisten focussen ook veel te veel op details en zien daardoor amper het grotere geheel.
Dus eigenlijk mogen we best stellen dat het sneu is om op Deezertje te zeiken. Hij heeft daadwerkelijk een stoornis en kan er vrij weinig aan doen dat hij reageert zoals hij reageert.
pi_158624121
Dan moet die daar hulp voor zoeken. Doe ik ook...
pi_158624759
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mogen we best stellen dat het sneu is om op Deezertje te zeiken. Hij heeft daadwerkelijk een stoornis en kan er vrij weinig aan doen dat hij reageert zoals hij reageert.
Als iemand alle welgemeende goede adviezen keer op keer negeert en dagelijks een half subforum volknalt met diarree, stoornis of niet, mag je toch hopen dat ze het op een gegeven moment maar laten na dagelijks uitgekotst te worden door de helft van de userbase. Geen wonder dat fok zo hatelijk is :{w .
pi_158625901
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mogen we best stellen dat het sneu is om op Deezertje te zeiken. Hij heeft daadwerkelijk een stoornis en kan er vrij weinig aan doen dat hij reageert zoals hij reageert.
Dan moet hij professionele hulp zoeken zoals hier al tig keer aangegeven is.
pi_158625935
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat kan je net zo goed zeggen over opleidingsniveau of (g)een auto hebben. Dat is voor sommige mensen alsnog erg belangrijk. Of juist niet. Hetzelfde met bij je ouders wonen. Kan een afknapper zijn. Of juist niet.
Het leuke van dit soort constateringen is dat het dus soms niet eens om de persoon zelf gaat, maar om randzaken, en dat lijkt mij per definitie weinig met liefde te maken te hebben.

Net als zeggen ik val op blond, blauwe ogen en lange benen.. Dat is puur uiterlijk en wat je aantrekkelijk vindt, maar heeft met liefde weinig te maken, hooguit met lusten en wensen.

Ik heb dat nooit begrepen, maar daar zal ik wel vrij uniek in zijn.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158625944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 01:43 schreef Aeth het volgende:

[..]

Als iemand alle welgemeende goede adviezen keer op keer negeert en dagelijks een half subforum volknalt met diarree, stoornis of niet, mag je toch hopen dat ze het op een gegeven moment maar laten na dagelijks uitgekotst te worden door de helft van de userbase. Geen wonder dat fok zo hatelijk is :{w .
Of je draait het om en geeft na de tiende keer dat iemand niks met het advies doet, gewoon geen advies meer. Het komt van twee kanten. Het is gek om te verwachten van iemand met een stoornis dat hij meteen zelfreflectie heeft en aan de slag gaat na wat aanvallende 'adviezen', terwijl hij er zelf totaal anders over denkt.
pi_158625962
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 december 2015 06:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan moet hij professionele hulp zoeken zoals hier al tig keer aangegeven is.
Maar hij ziet het zelf overduidelijk anders, dus waarom verwacht je van hem dat hij het inziet of überhaupt professionele hulp gaat zoeken?
pi_158625963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:12 schreef Vova het volgende:
Maar zit in een slachtofferrol nietwaar *O*
Fijn dat je het zelf inziet.
pi_158625969
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 06:54 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Of je draait het om en geeft na de tiende keer dat iemand niks met het advies doet, gewoon geen advies meer. Het komt van twee kanten. Het is gek om te verwachten van iemand met een stoornis dat hij meteen zelfreflectie heeft en aan de slag gaat na wat aanvallende 'adviezen', terwijl hij er zelf totaal anders over denkt.
meteen zelf reflectie, wat aanvallende adviezen. Dit loopt al meer dan een jaar op deze manier. :')

Er zijn al twee topicreeksen gesloten wegens hun gemekker.
pi_158625994
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

meteen zelf reflectie, wat aanvallende adviezen. Dit loopt al meer dan een jaar op deze manier. :')

Er zijn al twee topicreeksen gesloten wegens hun gemekker.
De adviezen zijn meestal op een aanvallende toon. En eh ja, als je professionele hulp inschakelt moet je eerst beseffen dát er iets fout zit. Nou, dat is bij hem overduidelijk niet aan de orde. Daarom snap ik niet dat je dat zegt. Als het al meer dan een jaar loopt vind ik het nog gekker dat mensen (aanvallende) adviezen blijven geven.
pi_158625999
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:11 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

De adviezen zijn meestal op een aanvallende toon. En eh ja, als je professionele hulp inschakelt moet je eerst beseffen dát er iets fout zit. Nou, dat is bij hem overduidelijk niet aan de orde. Daarom snap ik niet dat je dat zegt. Als het al meer dan een jaar loopt vind ik het nog gekker dat mensen (aanvallende) adviezen blijven geven.
Omdat ze topics blijven kapen met hetzelfde riedeltje. Na een jaar dezelfde shit te lezen in ieder dating gerelateerd topic is het geduld wel een keer op. :')
pi_158626006
Mooie woorden Wimper.
Helaas hebben sommige dezelfde reactie die ze anderen verwijten.
  dinsdag 29 december 2015 @ 08:52:36 #179
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158626706
Waarom maken jullie speciaal voor deze twee personen dan geen apart topic aan (bijv. De Waldorf en Statler show). Aangezien deze twee personen toch graag in het middelpunt van de belangstelling in de besproken topics willen staan en al te graag een eigen spinn off willen.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158626764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 08:52 schreef Konijntjuh het volgende:
Waarom maken jullie speciaal voor deze twee personen dan geen apart topic aan (bijv. De Waldorf en Statler show). Aangezien deze twee personen toch graag in het middelpunt van de belangstelling in de besproken topics willen staan en al te graag een eigen spinn off willen.
Kan er dan ook een apart homo-topic komen voor Vova en mij?
  dinsdag 29 december 2015 @ 09:35:04 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158627132
Anders houden we het wel of niet reageren op hen, ze doen niets met de adviezen etc buiten dit topic :)
Of je geeft advies of je negeert ze, maar de discussie daarover, daar is dit topic niet voor bedoelt (en dan sluit ie weer voor onbeperkte tijd)

Laten we gewoon hopen dat er ook andere mensen meelezen die (stiekem) wel wat aan de adviezen hebben :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 29-12-2015 10:14:02 ]
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:14:14 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158627739
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:35 schreef Cue_ het volgende:
Anders houden we het wel of niet reageren op hen, ze doen niets met de adviezen etc buiten dit topic :)
Of je geeft advies of je negeert ze, maar de discussie daarover, daar is dit topic niet voor bedoelt (en dan sluit ie weer voor onbeperkte tijd)

Laten we gewoon hopen dat er ook andere mensen meelezen die (stiekem) wel wat aan de adviezen hebben :)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:40:24 #183
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158628204
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lol nee. Maar ik bedoelde meer dat ik het gesprek zo voor me zie als ik met die vraag open. Toch best normaal om een aan rokend iemand te vragen rond deze tijd van het jaar? Want als je vraagt: hey, alles goed. wat brengt jou hier is ook zo afgezaagd :')
Daar heb je dan weer hobby's voor.
Dan kun je wat meer vertellen dan alleen die standaard dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door broccoli. op 29-12-2015 10:47:59 ]
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158628229
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja gewoon lekker zelf koken, wassen, strijken. Vooral op hbo/uni zie je dat er meer vrouwen op kamers gaan.
Mijn god.....
Feyenoord Rotterdam
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 10:50:03 #185
5428 crew  miss_sly
pi_158628441
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja iedereen weet dat roken slecht is maar doen het toch.. al willen best veel mensen stoppen denk ik. Lastig, dit leek me wel een mooi moment om een gesprekje aan te knopen. Het weer, de feestdagen, studie etc. is al zo standaard.
Het gesprekje dat je wil aanknopen, is één en al kritiek op haar en jij vindt kennelijk dat ze moet veranderen. Moet stoppen met roken. Ik denk niet dat dat echt een klik gaat geven.
Als je het ander brengt, vragend in plaats van feitelijk, en anders reageert op een eventueel ontkennend antwoord, zou je een dergelijk gesprekje kunnen hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158629564
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het gesprekje dat je wil aanknopen, is één en al kritiek op haar en jij vindt kennelijk dat ze moet veranderen. Moet stoppen met roken. Ik denk niet dat dat echt een klik gaat geven.
Als je het ander brengt, vragend in plaats van feitelijk, en anders reageert op een eventueel ontkennend antwoord, zou je een dergelijk gesprekje kunnen hebben.
Kritisch of lef is ook een manier om een gesprek te starten. Ik wil niet dat ze stopt, ik vraag gewoon of ze daar toevallig aan denkt. Sowieso willen mensen toch een rooskleurig gesprek hebben. Hoorde laatst iemand bellen.. Ach chick dat ga je prima redden, ik heb het volste vertrouwen in je. Komt goed. Toi toi.
Meteen nadat ze ophing zei ze tegen de jongen langs haar: 'zij gaat het zò niet redden. Maar ja dat kan ik moeilijk zeggen...' lekkere vrienden heb je dan :') de wereld is soms krom en niet logisch.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deezertje op 29-12-2015 11:40:48 ]
pi_158629653
Blegh. Heb nu via tinder whatsapp contact gekregen met iemand maar het roept zo veel spanning op dat ik er aan onder door ga. Misschien moet ik het toch rustiger aan doen. Ben eigenlijk ook voornamelijk begonnen met serieus zoeken omdat ik jaloers ben op een vriendin/collega die vandaag een date heeft. Heb al lang een oogje op haar gehad en verteld maar ze had geen interesse. Nu is dat goed geweest omdat we heel vaak botsen en het toch nooit zou kunnen werken vanwege onze problematiek, maar het gevoel zit er nog steeds wel een beetje...

Weet niet zo goed hoe ik hier om me moet gaan. Die tinder match is wel leuk maar ik denk dat het gewoon even te veel en te snel is geweest. Ik twijfel of ik het aan zal geven of af moet breken. Worry worry worry
pi_158629843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Aeth het volgende:
Blegh. Heb nu via tinder whatsapp contact gekregen met iemand maar het roept zo veel spanning op dat ik er aan onder door ga. Misschien moet ik het toch rustiger aan doen. Ben eigenlijk ook voornamelijk begonnen met serieus zoeken omdat ik jaloers ben op een vriendin/collega die vandaag een date heeft. Heb al lang een oogje op haar gehad en verteld maar ze had geen interesse. Nu is dat goed geweest omdat we heel vaak botsen en het toch nooit zou kunnen werken vanwege onze problematiek, maar het gevoel zit er nog steeds wel een beetje...

Weet niet zo goed hoe ik hier om me moet gaan. Die tinder match is wel leuk maar ik denk dat het gewoon even te veel en te snel is geweest. Ik twijfel of ik het aan zal geven of af moet breken. Worry worry worry
Haar jaloers maken met een soort van Crush rebound? Helaas zelf ook mee gemaakt maar als de dame voor een ander kiest is dat helaas een teken. Doe je niks aan, jij kan niet voor haar kiezen en jaloers proberen te maken werkt maar bij heel weinig mensen.. Ik had ook een Crush op een meid die al lang bezet was. Na jaren ging haar relatie uit maar nog steeds maakte ik geen kans. Dubbele teleurstelling
pi_158629871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Aeth het volgende:
Blegh. Heb nu via tinder whatsapp contact gekregen met iemand maar het roept zo veel spanning op dat ik er aan onder door ga. Misschien moet ik het toch rustiger aan doen. Ben eigenlijk ook voornamelijk begonnen met serieus zoeken omdat ik jaloers ben op een vriendin/collega die vandaag een date heeft. Heb al lang een oogje op haar gehad en verteld maar ze had geen interesse. Nu is dat goed geweest omdat we heel vaak botsen en het toch nooit zou kunnen werken vanwege onze problematiek, maar het gevoel zit er nog steeds wel een beetje...

Weet niet zo goed hoe ik hier om me moet gaan. Die tinder match is wel leuk maar ik denk dat het gewoon even te veel en te snel is geweest. Ik twijfel of ik het aan zal geven of af moet breken. Worry worry worry
Iets als een eerste date zou niet zoveel spanning op moeten leveren. Als je er nu al aan onderdoor gaat moet je het misschien maar afzeggen.. of verwacht je dat het van voorbijgaande aard is, en als het eenmaal zover is je wel een goede tijd kan hebben (daar gaat het toch om?)?
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 11:45:58 #190
5428 crew  miss_sly
pi_158629898
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kritisch of lef is ook een manier om een gesprek te starten. Ik wil niet dat ze stopt, ik vraag gewoon of ze daar toevallig aan denkt. Sowieso willen mensen toch een rooskleurig gesprek hebben. Hoorde laatst iemand bellen.. Ach chick dat ga je prima redden, ik heb het volste vertrouwen in je. Komt goed. Toi toi.
Meteen nadat ze ophing zei ze tegen de jongen langs haar: 'zij gaat het zò niet redden. Maar ja dat kan ik moeilijk zeggen...' lekkere vrienden heb je dan :') de wereld is soms krom en niet logisch.
als je een gesprekje aanknoopt met iemand, ben je nog lang geen vriend. Je bent niets, een toevallige voorbijganger. En nee, niemand zit te wachten op enige vorm van kritiek van iemand de ze nog nooit gezien hebben en waarschijnlijk ook nooit meer gaan zien.

Maar goed, in plaats van na te denken over hoe je zo'n gesprekje een andere, prettiger wending, zou kunnen geven, ga je me vertellen dat wat jij denkt wél klopt, Terwijl je inmiddels toch hebt ervaren dat het niet zo is. Vind je dat zelf niet een tikkeltje eigenwijs?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158630156
Deezertje: De intentie is niet haar jaloers te maken. Ik weet al dat er niks gaat gebeuren tussen ons maar ben nogal obsessief over haar (geweest). Ik probeer dat heel erg los te laten, en ik zie het feit dat zei verder gaat gewoon ook als een soort schop onder m'n reet om nou ook eindelijk eens buiten mijn comfort zone te stappen. Ik voel dan wel weer veel afgunst jegens haar en daar zit ik eigenlijk ook wel erg mee. Dat is gewoon niet cool tegenover haar en daarnaast ook uiteindelijk niet goed voor de vriendschap die we dan wel hebben. Passieve agressiviteit enzo. Het blijft gewoon door mijn hoofd spoken en dat ben ik zat.

Casiotone: Eigenlijk is het de eerste match waar ik wel leuk mee kon praten tot nu toe, nu heb ik haar nummer vooral gevraagd om wat kunstzinnige foto's uit te wisselen via whatsapp. Maar verder nog niets afgesproken en ik heb haar op persoonlijker niveau nog niet leren kennen. Daarnaast woont ze niet bepaald naast de deur en zijn mijn mogelijkheden qua vervoer gering, al mag dat natuurlijk geen excuus zijn om het te vermijden aangezien ik dat vanaf het begin al wist. Het voelt met momenten heel erg geforceerd en onnatuurlijk, ook alsof ik tegen mijn aard inga.

Gisteren kon ik dan tijdens de fitness wel weer een leuk meisje aanspreken die ik van gezicht ken en leverde dat een stuk minder stress op. Maar dat is toch weer anders omdat je geen verwachtingen hebt denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Aeth op 29-12-2015 12:13:58 ]
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:56:25 #192
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158631960
Ik vind dat rook-voorbeeld best grappig eigenlijk, maar ik rook niet, dus misschien is mijn mening irrelevant.

Gisteren zei iemand tegen me 'jij ziet er netjes uit'. En toen hebben we zitten kletsen tot hij de trein uit moest.
Een gesprek gaande kunnen houden is belangrijker dan je openingszin.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158632901
Waarom wil je sowieso rondhangen in het rokershok als niet-roker? Tenzij je enkel samen met een rokende vriend bent die avond, is dat best wel raar.

Maar heb je eigenlijk uberhaupt al plannen voor oud en nieuw Deezertje?
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:21 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158633462
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:56 schreef SiIk het volgende:
Ik vind dat rook-voorbeeld best grappig eigenlijk, maar ik rook niet, dus misschien is mijn mening irrelevant.

Gisteren zei iemand tegen me 'jij ziet er netjes uit'. En toen hebben we zitten kletsen tot hij de trein uit moest.
Een gesprek gaande kunnen houden is belangrijker dan je openingszin.
Dat dus. Wat je zegt boeit niet, hoe je het zegt en hoe het gesprek verder loopt wel.

Dus silk, wanneer gaan we met Sonic stappen? ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158634577
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:30 schreef Bonkers. het volgende:
Waarom wil je sowieso rondhangen in het rokershok als niet-roker? Tenzij je enkel samen met een rokende vriend bent die avond, is dat best wel raar.

Maar heb je eigenlijk uberhaupt al plannen voor oud en nieuw Deezertje?
Het is geen hok. Gewoon een pleintje buiten waar iedereen mag staan. Zelfde als in de kantine zitten binnen, maar daar ga je ook niet zomaar zitten.

Nee nog niet. Zat er aan te denken om naar het buitenland te gaan maar da's misschien te hoog gegrepen qua budget en planning nu nog. Eerst maar eens lokaal beginnen. Wil misschien de stad ingaan, maar dan echt stad. Dus geen café of feestje. Maar om nou een paar uur rond te zwerven door de stad? Iemand daar ervaring mee? Zijn er bandjes ofzo? Volgens mij gaat het regenen... :) Verder praktisch: geen nachtbussen dus moet of op de fiets (minimaal half uur) of taxi terug nemen. Prima op te lossen maar ja wil ook niet uren in de stad zitten en eigenlijk niks gedaan hebben dan, beetje zonde. Waarom geen feestje of café? Ben alleen, en heb niks met drinken.
pi_158634699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is geen hok. Gewoon een pleintje buiten waar iedereen mag staan. Zelfde als in de kantine zitten binnen, maar daar ga je ook niet zomaar zitten.

Nee nog niet. Zat er aan te denken om naar het buitenland te gaan maar da's misschien te hoog gegrepen qua budget en planning nu nog. Eerst maar eens lokaal beginnen. Wil misschien de stad ingaan, maar dan echt stad. Dus geen café of feestje. Maar om nou een paar uur rond te zwerven door de stad? Iemand daar ervaring mee? Zijn er bandjes ofzo? Volgens mij gaat het regenen... :) Verder praktisch: geen nachtbussen dus moet of op de fiets (minimaal half uur) of taxi terug nemen. Prima op te lossen maar ja wil ook niet uren in de stad zitten en eigenlijk niks gedaan hebben dan, beetje zonde. Waarom geen feestje of café? Ben alleen, en heb niks met drinken.
Te veel denken, te weinig doen. Maak het niet zo belangrijk allemaal. Gewoon gaan, en naderhand trots zijn dat je iets gedaan hebt. Al is het op de dam zitten en met toeristen een praatje maken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158634844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is geen hok. Gewoon een pleintje buiten waar iedereen mag staan. Zelfde als in de kantine zitten binnen, maar daar ga je ook niet zomaar zitten.

Nee nog niet. Zat er aan te denken om naar het buitenland te gaan maar da's misschien te hoog gegrepen qua budget en planning nu nog. Eerst maar eens lokaal beginnen. Wil misschien de stad ingaan, maar dan echt stad. Dus geen café of feestje. Maar om nou een paar uur rond te zwerven door de stad? Iemand daar ervaring mee? Zijn er bandjes ofzo? Volgens mij gaat het regenen... :) Verder praktisch: geen nachtbussen dus moet of op de fiets (minimaal half uur) of taxi terug nemen. Prima op te lossen maar ja wil ook niet uren in de stad zitten en eigenlijk niks gedaan hebben dan, beetje zonde. Waarom geen feestje of café? Ben alleen, en heb niks met drinken.
Ga naar Amsterdam op de 31e, boek een hostel (evt. met bar), kom daar aan en loop naar de bar toe. Zitten er al mensen? Mooi, dan vraag je: "Do you mind if I join you?", heeft tegen mij nog nooit iemand nee op die vraag geantwoord. De rest gaat vanzelf.

Nog een voordeel, je kunt lullen over wat je wilt want kans is groot dat je die mensen daarna toch nooit meer ziet. Plus, mensen zitten daar eigenlijk altijd wel gelegen om gezelschap.
  dinsdag 29 december 2015 @ 14:41:44 #198
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158634969
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus. Wat je zegt boeit niet, hoe je het zegt en hoe het gesprek verder loopt wel.

Dus silk, wanneer gaan we met Sonic stappen? ;)
Ik wil elke avond wel met Sonic stappen :@
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158635158
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:32 schreef Koral het volgende:

[..]

Te veel denken, te weinig doen. Maak het niet zo belangrijk allemaal. Gewoon gaan, en naderhand trots zijn dat je iets gedaan hebt. Al is het op de dam zitten en met toeristen een praatje maken.
Klopt, alleen als ik de sites zo bekijk is speelt het voornamelijk binnen in clubs en cafés af dus de straten lijken dan leeg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:37 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ga naar Amsterdam op de 31e, boek een hostel (evt. met bar), kom daar aan en loop naar de bar toe. Zitten er al mensen? Mooi, dan vraag je: "Do you mind if I join you?", heeft tegen mij nog nooit iemand nee op die vraag geantwoord. De rest gaat vanzelf.

Nog een voordeel, je kunt lullen over wat je wilt want kans is groot dat je die mensen daarna toch nooit meer ziet. Plus, mensen zitten daar eigenlijk altijd wel gelegen om gezelschap.
Klinkt goed, maar denk je dat er op de 31ste (alleenstaande) mensen zitten die hun oud en nieuw van plan waren door te brengen in een hostel? Ik denk dat de meeste erop uit trekken 's avonds dus moet je in de middag al contacten leggen. Ik heb zelf ook in hostels geslapen voorgaande jaren en was daar altijd met iemand anders, nooit écht alleen. Bovendien starten de prijzen nu op 80 euro voor een nacht hostel. Waar je waarschijnlijk de nacht zelf weg bent en tot 12u op 1 januari de tijd hebt om uit te checken?
pi_158635217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is geen hok. Gewoon een pleintje buiten waar iedereen mag staan. Zelfde als in de kantine zitten binnen, maar daar ga je ook niet zomaar zitten.

Nee nog niet. Zat er aan te denken om naar het buitenland te gaan maar da's misschien te hoog gegrepen qua budget en planning nu nog. Eerst maar eens lokaal beginnen. Wil misschien de stad ingaan, maar dan echt stad. Dus geen café of feestje. Maar om nou een paar uur rond te zwerven door de stad? Iemand daar ervaring mee? Zijn er bandjes ofzo? Volgens mij gaat het regenen... :) Verder praktisch: geen nachtbussen dus moet of op de fiets (minimaal half uur) of taxi terug nemen. Prima op te lossen maar ja wil ook niet uren in de stad zitten en eigenlijk niks gedaan hebben dan, beetje zonde. Waarom geen feestje of café? Ben alleen, en heb niks met drinken.
Hostel is altijd nog wel plek, treinkaartje naar Amsterdam/Rotterdam/Berlijn/Hamburg/Antwerpen/etc. zijn redelijk goedkoop. 2 weken geleden nog naar Hamburg gegaan, supertoffe kerstmarkt op de Reeperbahn staat daar nu. _O_

In de grote steden is er altijd wel wat de te doen in het stadscentrum. Beetje struinen door de stad en mensen ontmoeten, kijken bij de vuurwerkshows. Denk dan wel dat om half 2/2 uur daar de mensenmassa vertrokken is, en je misschien een cafeetje in moet, er zijn echt wel cafeetjes te vinden die niet massaal zijn en waar ook met oud en nieuw prima een cola kunt drinken en mensen kunt ontmoeten.

En dat je niet afhankelijk wilt zijn van OV is wel te begrijpen, maar neem het risico gewoon eens en boek nu een hostel en een treinkaartje.
pi_158635303
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:49 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Hostel is altijd nog wel plek, treinkaartje naar Amsterdam/Rotterdam/Berlijn/Hamburg/Antwerpen/etc. zijn redelijk goedkoop. 2 weken geleden nog naar Hamburg gegaan, supertoffe kerstmarkt op de Reeperbahn staat daar nu. _O_

In de grote steden is er altijd wel wat de te doen in het stadscentrum. Beetje struinen door de stad en mensen ontmoeten, kijken bij de vuurwerkshows. Denk dan wel dat om half 2/2 uur daar de mensenmassa vertrokken is, en je misschien een cafeetje in moet, er zijn echt wel cafeetjes te vinden die niet massaal zijn en waar ook met oud en nieuw prima een cola kunt drinken en mensen kunt ontmoeten.

En dat je niet afhankelijk wilt zijn van OV is wel te begrijpen, maar neem het risico gewoon eens en boek nu een hostel en een treinkaartje.
Ik denk dat Rotterdam dan een betere optie is met een vuurwerk show :) Lijkt me ook meer in de stad te doen verder.
pi_158635378
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk dat Rotterdam dan een betere optie is met een vuurwerk show :) Lijkt me ook meer in de stad te doen verder.
Na de vuurwerkshow kan je prima door naar de Witte de With. Daar is ook altijd wel leven op straat gedurende de nacht.
pi_158635482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:54 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Na de vuurwerkshow kan je prima door naar de Witte de With. Daar is ook altijd wel leven op straat gedurende de nacht.
Met de flixbus kan ik voor 1 euro terug naar huis :P Alleen moet je dan tot 12u opblijven of inderdaad een hostel pakken voor een paar uurtjes rust. Meer FOK!kers in Rotterdam toevallig? :P
pi_158635492
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:

Klinkt goed, maar denk je dat er op de 31ste (alleenstaande) mensen zitten die hun oud en nieuw van plan waren door te brengen in een hostel? Ik denk dat de meeste erop uit trekken 's avonds dus moet je in de middag al contacten leggen. Ik heb zelf ook in hostels geslapen voorgaande jaren en was daar altijd met iemand anders, nooit écht alleen. Bovendien starten de prijzen nu op 80 euro voor een nacht hostel. Waar je waarschijnlijk de nacht zelf weg bent en tot 12u op 1 januari de tijd hebt om uit te checken?
Ik weet het wel zeker dat je daar genoeg soortgenoten ontmoet (alleenreizenden) en aansluiting bij groepjes vinden is ook echt geen kunst hoor. Dit geldt inderdaad niet alleen voor Amsterdam maar voor elke grotere stad.

Smoesjes over prijzen zijn niet aan de orde nu, je weet al lang dat oud & nieuw elk jaar op 31 december is. Daarnaast heb je hier in het verleden vaak genoeg gezegd dat je genoeg geld hebt. Als jij weg wilt, moet je zelf investeren. Als je het doet heb je waarschijnlijk een super oud & nieuw en maakt het bedrag ook weinig meer uit.
pi_158635584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Met de flixbus kan ik voor 1 euro terug naar huis :P Alleen moet je dan tot 12u opblijven of inderdaad een hostel pakken voor een paar uurtjes rust
Nachtje doortrekken kan geen kwaad.

En zo duur is een hostel nu ook niet, zeker in Rotterdam. En anders liggen de bankjes op Rotterdam Centraal prima, weet ik uit ervaring. :')
pi_158635651
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:00 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Nachtje doortrekken kan geen kwaad.

En zo duur is een hostel nu ook niet, zeker in Rotterdam. En anders liggen de bankjes op Rotterdam Centraal prima, weet ik uit ervaring. :')
Ik ben wel vaker nachtje doorgetrokken alleen tot 12u klinkt best lang :P Maar als er FOK!kers in Rotterdam zijn/wonen de nacht op oud/nieuw DM ff :) Ook als je een avondje op stap wilt en bij vuurwerk kijken. Serieus aanbod.
pi_158635764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben wel vaker nachtje doorgetrokken alleen tot 12u klinkt best lang :P Maar als er FOK!kers in Rotterdam zijn/wonen de nacht op oud/nieuw DM ff :) Ook als je een avondje op stap wilt en bij vuurwerk kijken. Serieus aanbod.
En regel vandaag het hostel of de Flixbus, dan ben je in ieder geval niet afhankelijk van iemand. En heb je een oud&nieuw voor jezelf geregeld. Zo kom je verder.
pi_158635873
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:06 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

En regel vandaag het hostel of de Flixbus, dan ben je in ieder geval niet afhankelijk van iemand. En heb je een oud&nieuw voor jezelf geregeld. Zo kom je verder.
Terugreis regel ik sowieso voor die 1 euro ja :) Zelfs het laatste stukje van station naar huis is meer dan die ene euro... Hostel is ook niet goedkoop in Rotterdam (tja, wat wil je zo laat nog boeken..) dus als er een FOK!ker benieuwd is naar Deezertje DM ff ;) Anders evt. nachtje doorhalen tot 12?
pi_158636058
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Terugreis regel ik sowieso voor die 1 euro ja :) Zelfs het laatste stukje van station naar huis is meer dan die ene euro... Hostel is ook niet goedkoop in Rotterdam (tja, wat wil je zo laat nog boeken..) dus als er een FOK!ker benieuwd is naar Deezertje DM ff ;) Anders evt. nachtje doorhalen tot 12?
Draai het om. Je gaat naar Rotterdam en haalt door tot 12 uur, tenzij iemand je wilt helpen met overnachting. Maar je bent daar niet afhankelijk van en moet je ook niet vanuit gaan. Gewoon vanuit gaan dat je naar Rotterdam gaat en een nachtje moet doorhalen. Slaap kun je de dagen erna wel inhalen.
pi_158636177
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:14 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Draai het om. Je gaat naar Rotterdam en haalt door tot 12 uur, tenzij iemand je wilt helpen met overnachting. Maar je bent daar niet afhankelijk van en moet je ook niet vanuit gaan. Gewoon vanuit gaan dat je naar Rotterdam gaat en een nachtje moet doorhalen. Slaap kun je de dagen erna wel inhalen.
Wat te doen als na 2/3u de stad is uitgestorven? :P Lange 10 uurtjes.. maar ik snap je punt :) Andere optie is de trein terug te pakken dan kan je wat vroeger weg ;)
pi_158636280
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, alleen als ik de sites zo bekijk is speelt het voornamelijk binnen in clubs en cafés af dus de straten lijken dan leeg.

[..]

Klinkt goed, maar denk je dat er op de 31ste (alleenstaande) mensen zitten die hun oud en nieuw van plan waren door te brengen in een hostel? Ik denk dat de meeste erop uit trekken 's avonds dus moet je in de middag al contacten leggen. Ik heb zelf ook in hostels geslapen voorgaande jaren en was daar altijd met iemand anders, nooit écht alleen. Bovendien starten de prijzen nu op 80 euro voor een nacht hostel. Waar je waarschijnlijk de nacht zelf weg bent en tot 12u op 1 januari de tijd hebt om uit te checken?
Waar ben je nu bang voor? Dat je geen contact maakt? Dat heb je zelf in de hand hè ;) je moet het jezelf wel eigen maken en dat lukt je niet door te analyseren, maar kan alleen door simpelweg te doen. Spontaan iemand een gelukkig nieuwjaar wensen is dan toch wel het gemakkelijkste moment?

En over Amsterdam, daar (in het centrum) is altijd volk op straat. Staar je niet blind op feesten van clubs. Alleen al het massa volk dat oud en nieuw viert op de Nieuwmarkt. Maar dat zal in andere grotere steden niet anders zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hineni op 29-12-2015 15:28:31 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158636431
Vermoeiend hoor, zo'n excuses koning.

Man, get your finger out of your ass.
pi_158637709
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat te doen als na 2/3u de stad is uitgestorven? :P Lange 10 uurtjes.. maar ik snap je punt :) Andere optie is de trein terug te pakken dan kan je wat vroeger weg ;)
Witte de With. Is genoeg leven op straat, ik verwacht ook zeker met oud en nieuw, dat gaat zeker wel door tot de kleine uurtjes.

Heb je al een kaartje voor de Flixbus besteld en/of geld op je OV-kaart gezet?

Koop anders een flesje prosecco/cava voor een paar euro en wat wegwerpbekertjes, heb je zo contact met mensen mee gemaakt tijdens de vuurwerkshow bij de Erasmusbrug.
pi_158637936
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Met de flixbus kan ik voor 1 euro terug naar huis :P Alleen moet je dan tot 12u opblijven of inderdaad een hostel pakken voor een paar uurtjes rust. Meer FOK!kers in Rotterdam toevallig? :P
Ik ben ook in Rotterdam, maar ik ben een dikkerdje, dus je wil niet met mij gezien worden :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:13:03 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158638460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben ook in Rotterdam, maar ik ben een dikkerdje, dus je wil niet met mij gezien worden :'(
En niet universitair geschoold en je bent een vrouw alleen dus een slet en dom want laag diploma en je hebt ooknvast geld schulden. En je negeerd zijn super like en hij heeft al een type jongen voor je uitgezocht.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:21:46 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158638843
Durf te wedden dat deezertje met oud en nieuw gewoon thuis zit..

Hoop van niet, maar al de beren die hij nu al ziet, die worden groter als de tijd daar is.
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:24:12 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158638961
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:21 schreef Cue_ het volgende:
Durf te wedden dat deezertje met oud en nieuw gewoon thuis zit..

Hoop van niet, maar al de beren die hij nu al ziet, die worden groter als de tijd daar is.
En de eerste komende jaren ook. Sterker nog, zo lang hij z'n leven niet omgooid doet hij gewoon niet mee in de samen leving en zal nooit een relatie, sociaal leven of echt zelfstandig worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158642216
Een concurrent minder voor de hetero mannen. No prob toch?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2015 17:59:27 ]
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:11:04 #219
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158644492
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:41 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik wil elke avond wel met Sonic stappen :@
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158644851
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben ook in Rotterdam, maar ik ben een dikkerdje, dus je wil niet met mij gezien worden :'(
En als je Deezertje niet uit zijn schulp krijgt ben je niet extrovert genoeg.
pi_158644924
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben ook in Rotterdam, maar ik ben een dikkerdje, dus je wil niet met mij gezien worden :'(
Ik wil wel :)
pi_158647180
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:21 schreef Cue_ het volgende:
Durf te wedden dat deezertje met oud en nieuw gewoon thuis zit..

Hoop van niet, maar al de beren die hij nu al ziet, die worden groter als de tijd daar is.
Intentie is er zeker, maar zolang doorhalen zie ik tegenop :P Enige optie is dus hostel boeken of dichter bij huis met de kans op dat er niks te doen is..
pi_158647679
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Terugreis regel ik sowieso voor die 1 euro ja :) Zelfs het laatste stukje van station naar huis is meer dan die ene euro... Hostel is ook niet goedkoop in Rotterdam (tja, wat wil je zo laat nog boeken..) dus als er een FOK!ker benieuwd is naar Deezertje DM ff ;) Anders evt. nachtje doorhalen tot 12?
Maak je niet druk om die paar euro's :')
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:33:41 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158647949
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Intentie is er zeker, maar zolang doorhalen zie ik tegenop :P Enige optie is dus hostel boeken of dichter bij huis met de kans op dat er niks te doen is..
Gewoon hostel boeken dus.
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:41:53 #225
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158648245
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat te doen als na 2/3u de stad is uitgestorven? :P Lange 10 uurtjes.. maar ik snap je punt :) Andere optie is de trein terug te pakken dan kan je wat vroeger weg ;)
Dan is de stad niet uitgestorven, dan begint het feest pas _O_

https://m.facebook.com/ev(...)coming&ref=bookmarks

Kun je dit zien? Mooi feest iig wel, in Rotterdam. Dan de trein terug en daar lekker slapen.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158648337
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dan is de stad niet uitgestorven, dan begint het feest pas _O_

https://m.facebook.com/ev(...)coming&ref=bookmarks

Kun je dit zien? Mooi feest iig wel, in Rotterdam. Dan de trein terug en daar lekker slapen.
Jij komt vaker in de worm? :o
pi_158648366
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon hostel boeken dus.
Kan hij die prikkels aan?
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:46:51 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158648429
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Kan hij die prikkels aan?
Anders gewoon een hotel. Of b&b.

En daar kom je maar op 1 manier achter. Gaat t mis is t jammer, maar niets gaat er kapot aan
pi_158648502
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Anders gewoon een hotel. Of b&b.
Hostel vind ik altijd een beetje te druk, soms wil je juist even weg uit die drukte, even ontspannen en tot rust komen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:52:57 #230
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158648661
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij komt vaker in de worm? :o
Nog maar 1 keer geweest, maar er zijn daar wel leuke feestjes :)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158649357
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:52 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nog maar 1 keer geweest, maar er zijn daar wel leuke feestjes :)
Leuk hoor, feestjes. :') :r Als je door autisme moeite hebt met contact leggen met anderen wordt je alsnog snoeihard genegeerd. Zulke situaties maken me alleen maar bozer en bozer. :(
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:19:29 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158649758
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef syndroom het volgende:

[..]

Leuk hoor, feestjes. :') :r Als je door autisme moeite hebt met contact leggen met anderen wordt je alsnog snoeihard genegeerd. Zulke situaties maken me alleen maar bozer en bozer. :(
Oh dus omdat meneer autisme heeft moet men zich aanpassen? Face it, je bent gewoon niet interesant genoeg om contact mee te maken en heb je niks te melden dus negeert iedereeen je. En als jij graag je autisme daar de schuld van wilt geven... Prima. Of je gaat er wat aan doen. Ook een optie natuurlijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:28:58 #233
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158650211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef syndroom het volgende:

[..]

Leuk hoor, feestjes. :') :r Als je door autisme moeite hebt met contact leggen met anderen wordt je alsnog snoeihard genegeerd. Zulke situaties maken me alleen maar bozer en bozer. :(
Doe ff normaal ofzo
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158650901
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:52 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nog maar 1 keer geweest, maar er zijn daar wel leuke feestjes :)
Ah O+

Ik kwam daar regelmatig voor optredens :)
pi_158651476
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dan is de stad niet uitgestorven, dan begint het feest pas _O_

https://m.facebook.com/ev(...)coming&ref=bookmarks

Kun je dit zien? Mooi feest iig wel, in Rotterdam. Dan de trein terug en daar lekker slapen.
Dit wordt wel een mooi feestje.. Ceephax _O_

(offtopic sorry)
pi_158651625
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef syndroom het volgende:

[..]

Leuk hoor, feestjes. :') :r Als je door autisme moeite hebt met contact leggen met anderen wordt je alsnog snoeihard genegeerd. Zulke situaties maken me alleen maar bozer en bozer. :(
dat soort feestjes kun je prima autistisch voor de speaker staan... was lang mijn grote hobby :+
pi_158651680
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:28 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Doe ff normaal ofzo
Je moet Deezertje en syndroom niet de schuld geven dat ze weinig ondernemend zijn. Heb zelf ook autisme en hou zelf ook niet van hele drukke situaties (bij aankomende Koningsdag ben ik naar Duitsland) en voel me niet op mijn gemak bij vreemden. Kan mij goed voorstellen dat Deezertje niet alleen helemaal naar Rotterdam wil om daar Oud en Nieuw te vieren. Zelf blijf ik met Oud en Nieuw ook thuis. Meiden zien mij niet staan en echte vrienden heb ik ook niet. Dan a ik lekker 's nachts dromen over niet-bestaande meiden.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158652124
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Je moet Deezertje en syndroom niet de schuld geven dat ze weinig ondernemend zijn. Heb zelf ook autisme en hou zelf ook niet van hele drukke situaties (bij aankomende Koningsdag ben ik naar Duitsland) en voel me niet op mijn gemak bij vreemden. Kan mij goed voorstellen dat Deezertje niet alleen helemaal naar Rotterdam wil om daar Oud en Nieuw te vieren. Zelf blijf ik met Oud en Nieuw ook thuis. Meiden zien mij niet staan en echte vrienden heb ik ook niet. Dan a ik lekker 's nachts dromen over niet-bestaande meiden.
Bovendien, niet iedereen heeft een goed gevulde portemonnee om elke week het land door te reizen en om telkens uit te gaan.
pi_158652127
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Je moet Deezertje en syndroom niet de schuld geven dat ze weinig ondernemend zijn. Heb zelf ook autisme en hou zelf ook niet van hele drukke situaties (bij aankomende Koningsdag ben ik naar Duitsland) en voel me niet op mijn gemak bij vreemden. Kan mij goed voorstellen dat Deezertje niet alleen helemaal naar Rotterdam wil om daar Oud en Nieuw te vieren
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Zou zelf ook niet zo snel zoiets doen, en heb geen ASS.

Maar er zijn ook legio mogelijkheden om wat minder direct in het diepe te hoeven springen toch
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:09:00 #240
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158652144
Dat ze het niet willen prima maar dan moeten ze ook niet zeiken dat ze zo eenzaam zijn. Ik snap prima dat autisten problemen hebben maar dan moeten ze OF daar aan gaan werken OF er niet steeds zo over zeiken en dan steeds dat gejank over andere mensen die er wel van kunnen genieten.

Wel hoop ik oprecht dat Deezer WEL iets gaat ondernemen met oud en nieuw, puur om ervaring op te doen en niets te doen in de nacht van oud en nieuw? niemand op straat in een stad? geloof je dat nou echt zelf?
pi_158652280
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

Bovendien, niet iedereen heeft een goed gevulde portemonnee om elke week het land door te reizen en om telkens uit te gaan.
Velen hebben een baantje om het uitgaan te financieren.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158652340
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

Bovendien, niet iedereen heeft een goed gevulde portemonnee om elke week het land door te reizen en om telkens uit te gaan.
Je hoeft ook niet ieder weekend uit te gaan, of veel geld uit te geven.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:17:30 #243
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158652560
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Je moet Deezertje en syndroom niet de schuld geven dat ze weinig ondernemend zijn. Heb zelf ook autisme en hou zelf ook niet van hele drukke situaties (bij aankomende Koningsdag ben ik naar Duitsland) en voel me niet op mijn gemak bij vreemden. Kan mij goed voorstellen dat Deezertje niet alleen helemaal naar Rotterdam wil om daar Oud en Nieuw te vieren. Zelf blijf ik met Oud en Nieuw ook thuis. Meiden zien mij niet staan en echte vrienden heb ik ook niet. Dan a ik lekker 's nachts dromen over niet-bestaande meiden.
Dan kan hij nog wel fatsoenlijk reageren? Of is dat teveel gevraagd hier?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:19:45 #244
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158652682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef syndroom het volgende:

[..]

Bovendien, niet iedereen heeft een goed gevulde portemonnee om elke week het land door te reizen en om telkens uit te gaan.
Stel:
Weekend vrij abo: 30 euro per maand
4 goedkope kleine feestjes per maand: Hooguit 40 euro
Drinken: Als je niet teveel uitgeeft kun je met 10 euro per keer klaar zijn, is 40 euro


Totaal 110 euro, valt mee, en het kan nog minder worden. Zo doe ik het al jaren.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158652813
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Stel:
Weekend vrij abo: 30 euro per maand
4 goedkope kleine feestjes per maand: Hooguit 40 euro
Drinken: Als je niet teveel uitgeeft kun je met 10 euro per keer klaar zijn, is 40 euro

Totaal 110 euro, valt mee, en het kan nog minder worden. Zo doe ik het al jaren.
Als je verderop woont en je hebt lange reistijden zul je toch ergens een hotel of hostel moeten boeken. Dat is helaas nog best duur in Nederland.
pi_158652847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als je verderop woont en je hebt lange reistijden zul je toch ergens een hotel of hostel moeten boeken. Dat is helaas nog best duur in Nederland.
Nacht door halen, heb ik jaren gedaan
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:24:10 #247
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158652905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Moro het volgende:

[..]

Nacht door halen, heb ik jaren gedaan
Ja precies, zeker met oud en nieuw niet moeilijk, als ik naar een beetje grote stad wil heb ik ook lange ritten met de trein maar kom op zeg, je doet het niet ieder weekend
pi_158653238
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar hoe realistisch is het alsof Deezer van een nachtje stappen ineens verandert in een ware charmeur? Als het op school niet lukt, waarom zou het daar in die drukte dan wel moeten lukken?
pi_158653294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ja precies, zeker met oud en nieuw niet moeilijk, als ik naar een beetje grote stad wil heb ik ook lange ritten met de trein maar kom op zeg, je doet het niet ieder weekend
Ik heb ook nachten doorgehaald tot een uur of 6 in de morgen. Maar nog eens 6 uur doorhalen tot 12 is best lastig en een hostel nemen is nu last-minute een kostbare optie, zeker voor die paar uurtjes kan ik die 80 euro beter besteden. Maar mocht er een FOK!ker zijn die zijn of haar bank wil afstaan in de nacht/vroege ochtend let me know :) we kunnen eventueel samen de stad verkennen vooraf mocht je nog geen plannen hebben met oud en nieuw en dan trakteer ik je wel op een drankje :)
pi_158653305
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef syndroom het volgende:
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar hoe realistisch is het alsof Deezer van een nachtje stappen ineens verandert in een ware charmeur? Als het op school niet lukt, waarom zou het daar in die drukte dan wel moeten lukken?
Het gaat om ervaringen opdoen en oefenen met sociaal contact.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158653332
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef syndroom het volgende:
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar hoe realistisch is het alsof Deezer van een nachtje stappen ineens verandert in een ware charmeur? Als het op school niet lukt, waarom zou het daar in die drukte dan wel moeten lukken?
Dat zal ook niet gebeuren en ik betwijfel ook of zo een grote stap in één keer wel een goed idee is. Het lijkt mij beter om kleinere, meer frequente stappen te ondernemen. Uitgaan in de stad in de buurt, sociale contacten op doen, nieuwe hobbies, stedentripje in een normaal weekend.
pi_158653345
@Syndroom/Deezer
Waar het in het kort op neer blijft komen je ziet spoken, de problemen die jij ziet bestaan helemaal nog niet. Ja je zal af en toe best op je bek gaan, dat hoort er nou eenmaal bij maar alleen die ervaringen daar kun je naderhand ook met een lach op terugkijken.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158653372
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef syndroom het volgende:
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar hoe realistisch is het alsof Deezer van een nachtje stappen ineens verandert in een ware charmeur? Als het op school niet lukt, waarom zou het daar in die drukte dan wel moeten lukken?
Mijn bedoeling is ook niet de liefde van mijn leven daar te vinden, dat zou idd te mooi om waar te zijn :') Maar op deze avonden, net zoals Koningsnacht/dag, is iedereen losser. Dus het is een mooie gelegenheid om zelf de deur uit te gaan en mensen te ontmoeten in tegenstelling tot het wekelijkse uitgaan wat je veelal met een (vrienden)groep doet.
pi_158653512
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:17 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dan kan hij nog wel fatsoenlijk reageren? Of is dat teveel gevraagd hier?
Voor sociale personen zoals jij is het misschien niet moeilijk om alleen uit te gaan. Je maakt nieuwe vriendinnen, je drinkt wat en haalt de nacht door. Voor personen met autisme is het lastig om zomaar ergens te gaan stappen, zeker als er geen vangnet is (ja, een schreeuwend dure taxi). Op de nacht van 31 dec op 1 jan is het nachtgat nog groter. De laatste treinen komen rond 21 uur aan. De eersten gaan pas na 7 uur (op 1 januari wordt er een zondagsdienst gereden). Je moet begrijpen dat niet iedereen even sociaal is en durft een nachtgat van bijna 12 uur te overbruggen.

Of je helpt Deezertje en brengt hem weg en halt hem later weer op (eventueel tegen betaling)
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:36:16 #255
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158653571
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:35 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Voor sociale personen zoals jij is het misschien niet moeilijk om alleen uit te gaan. Je maakt nieuwe vriendinnen, je drinkt wat en haalt de nacht door. Voor personen met autisme is het lastig om zomaar ergens te gaan stappen, zeker als er geen vangnet is (ja, een schreeuwend dure taxi). Op de nacht van 31 dec op 1 jan is het nachtgat nog groter. De laatste treinen komen rond 21 uur aan. De eersten gaan pas na 7 uur (op 1 januari wordt er een zondagsdienst gereden). Je moet begrijpen dat niet iedereen even sociaal is en durft een nachtgat van bijna 12 uur te overbruggen.

Of je helpt Deezertje en brengt hem weg en halt hem later weer op (eventueel tegen betaling)
Je mist haar punt...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:39:29 #256
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158653730
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:35 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Voor sociale personen zoals jij is het misschien niet moeilijk om alleen uit te gaan. Je maakt nieuwe vriendinnen, je drinkt wat en haalt de nacht door. Voor personen met autisme is het lastig om zomaar ergens te gaan stappen, zeker als er geen vangnet is (ja, een schreeuwend dure taxi). Op de nacht van 31 dec op 1 jan is het nachtgat nog groter. De laatste treinen komen rond 21 uur aan. De eersten gaan pas na 7 uur (op 1 januari wordt er een zondagsdienst gereden). Je moet begrijpen dat niet iedereen even sociaal is en durft een nachtgat van bijna 12 uur te overbruggen.

Of je helpt Deezertje en brengt hem weg en halt hem later weer op (eventueel tegen betaling)
Ben jij de nieuwe Deezer/syndroom? Want je gaat totaal langs mijn punt heen.

Oh en ik ben niet echt sociaal en ik heb in dezelfde situatie gezeten, geen dank.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158653766
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:35 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Voor sociale personen zoals jij is het misschien niet moeilijk om alleen uit te gaan. Je maakt nieuwe vriendinnen, je drinkt wat en haalt de nacht door. Voor personen met autisme is het lastig om zomaar ergens te gaan stappen, zeker als er geen vangnet is (ja, een schreeuwend dure taxi). Op de nacht van 31 dec op 1 jan is het nachtgat nog groter. De laatste treinen komen rond 21 uur aan. De eersten gaan pas na 7 uur (op 1 januari wordt er een zondagsdienst gereden). Je moet begrijpen dat niet iedereen even sociaal is en durft een nachtgat van bijna 12 uur te overbruggen.

Of je helpt Deezertje en brengt hem weg en halt hem later weer op (eventueel tegen betaling)
Dit dus. Vangnet is (te) groot. Punt bij deze dagen is dat het allemaal 's nachts is. Oudjaarsdag overdag bestaat niet. Iedereen gaat er pas in de avond op uit en vele pas na 24u Koningsdag kan je ook overdag beleven en dan heb je het hele punt van overnachten niet en je kan prima bij een of ander vaag bandje aansluiten. Koningsnacht schijnt ook leuk te zijn maar zit je het met dezelfde redenen als je gewoon niet in een stad woont, op de klok letten of doorhalen. Ik zat dit jaar ook met Koningsnacht in mijn maag, wou er graag uit maar uiteindelijk niet gegaan omdat ik ook meer nadelen zag dan voordelen. Achteraf spijt van gehad.
pi_158654013
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:39 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ben jij de nieuwe Deezer/syndroom? Want je gaat totaal langs mijn punt heen.

Oh en ik ben niet echt sociaal en ik heb in dezelfde situatie gezeten, geen dank.
Jij gaat meteen in de aanval op syndroom, aangezien hij zei dat hij alleen uitgaan niets vindt.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158654078
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef syndroom het volgende:

[..]

Leuk hoor, feestjes. :') :r Als je door autisme moeite hebt met contact leggen met anderen wordt je alsnog snoeihard genegeerd. Zulke situaties maken me alleen maar bozer en bozer. :(
Ga dan naar af en toe concerten. Schept een band. Je hebt immers interesse voor dezelfde artiesten/ muziek?

Niet iedereen weet evengoed hoe om te gaan met autisten. En mensen gaan meestal ook uit om zich even te vermaken en ontspannen. Beter probeer je een paar vaste stapmaatjes te krijgen. Dat is een begin.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:11 #260
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158654103
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:44 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Jij gaat meteen in de aanval op syndroom, aangezien hij zei dat hij alleen uitgaan niets vindt.
Misschien dat je wat beter moet letten op de manier waarop syndroom zich uit. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158654110
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit dus. Vangnet is (te) groot. Punt bij deze dagen is dat het allemaal 's nachts is. Oudjaarsdag overdag bestaat niet. Iedereen gaat er pas in de avond op uit en vele pas na 24u Koningsdag kan je ook overdag beleven en dan heb je het hele punt van overnachten niet en je kan prima bij een of ander vaag bandje aansluiten. Koningsnacht schijnt ook leuk te zijn maar zit je het met dezelfde redenen als je gewoon niet in een stad woont, op de klok letten of doorhalen. Ik zat dit jaar ook met Koningsnacht in mijn maag, wou er graag uit maar uiteindelijk niet gegaan omdat ik ook meer nadelen zag dan voordelen. Achteraf spijt van gehad.
Wil eigenlijk liever met Koningsnacht en Koningsdag weg uit Nederland, maar de school plant gewoon lessen in op 26 en 28 april. Dit omdat ik niet van massale druktes hou.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:48:44 #262
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158654267
Dit gaat toch over zelf vertrouwen en versieren? En niet over autisme. Het is kut voor die groep maar je hebt autisme, leer daar eerst mee omgaan voor dat je gaat versieren of aan vrouwen begint.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158654399
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:46 schreef Detroit het volgende:

[..]

Misschien dat je wat beter moet letten op de manier waarop syndroom zich uit. :').
Snap dat syndroom gefrustreerd is.
Met nieuwjaarsnacht vermaken mensen zich, hebben lol, alleen door zijn autisme kan hij er niet tussen komen waardoor hij gefrustreerd wordt. Hier wordt ook zo makkelijk afgedaan met: ga gewoon wat doen. Ook in een ander topic in FEE werd geadviseerd om een vliegticket te boeken en in een vreemd land oud en nieuw te vieren. Naast dat ik het geld er niet voor heb, heb ik daar geen trek in. Ik ken daar niemand, alles is vreemd, voel me ongemakkelijk, raar tijdstip, etc.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158654482
kijk ASS kan voor het aangaan van sociale situaties en relaties vet kut zijn. Dat hoeft niemand te ontkennen, je hoeft ook niet in het diepe te springen of van de een op de andere dag te veranderen, maar als je wilt dat er iets verandert, DOE ER IETS AAN. Therapie, oefeningen, training, weet ik wat, er moet toch iets zijn in die richting. Er zijn een hoop mensen met ASS, en een deel daarvan kan zich wél mengen in het sociale verkeer. Dat zal voor veel van hen ook niet vanzelf zijn gegaan. En de mensen waar het hier vooral over gaat hebben werk en/of studie, het is niet zo dat ze alleen maar op hun kamer kunnen zitten dus zijn niet eens de zwaarste gevallen.

Als je dit niet wilt, prima, maar hou er dan over op, want anders blijf je hier alleen maar in rondjes lopen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:56:42 #265
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158654722
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Snap dat syndroom gefrustreerd is.
Met nieuwjaarsnacht vermaken mensen zich, hebben lol, alleen door zijn autisme kan hij er niet tussen komen waardoor hij gefrustreerd wordt. Hier wordt ook zo makkelijk afgedaan met: ga gewoon wat doen. Ook in een ander topic in FEE werd geadviseerd om een vliegticket te boeken en in een vreemd land oud en nieuw te vieren. Naast dat ik het geld er niet voor heb, heb ik daar geen trek in. Ik ken daar niemand, alles is vreemd, voel me ongemakkelijk, raar tijdstip, etc.
En dan kun jezelf niet voorstellen dat er iemand netjes vraagt of het ook wat rustiger kan als syndroom als een tierende dolle stier in de aanval gaat? Ik snap dat het wat vereist van je inlevingsvermogen, maar toch...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:02:35 #266
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158655049
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:51 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Snap dat syndroom gefrustreerd is.
Met nieuwjaarsnacht vermaken mensen zich, hebben lol, alleen door zijn autisme kan hij er niet tussen komen waardoor hij gefrustreerd wordt. Hier wordt ook zo makkelijk afgedaan met: ga gewoon wat doen. Ook in een ander topic in FEE werd geadviseerd om een vliegticket te boeken en in een vreemd land oud en nieuw te vieren. Naast dat ik het geld er niet voor heb, heb ik daar geen trek in. Ik ken daar niemand, alles is vreemd, voel me ongemakkelijk, raar tijdstip, etc.
Dan moet hij dáár iets aan doen, ipv lopen zeiken op mij.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:03:02 #267
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158655074
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:56 schreef Detroit het volgende:

[..]

En dan kun jezelf niet voorstellen dat er iemand netjes vraagt of het ook wat rustiger kan als syndroom als een tierende dolle stier in de aanval gaat? Ik snap dat het wat vereist van je inlevingsvermogen, maar toch...
Dit dus. :)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 23:33:12 #268
441859 crew  Lenny77
pi_158656897
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook nachten doorgehaald tot een uur of 6 in de morgen. Maar nog eens 6 uur doorhalen tot 12 is best lastig en een hostel nemen is nu last-minute een kostbare optie, zeker voor die paar uurtjes kan ik die 80 euro beter besteden. Maar mocht er een FOK!ker zijn die zijn of haar bank wil afstaan in de nacht/vroege ochtend let me know :) we kunnen eventueel samen de stad verkennen vooraf mocht je nog geen plannen hebben met oud en nieuw en dan trakteer ik je wel op een drankje :)
Lapzwans.. Er heeft al een meisje hulp geboden voor nieuwjaarsnacht. Daar heb je niet eens op gereageerd.
Niet goed genoeg voor Mijnheer?

Miljaar man.. Ik heb genoeg autistische mensen in mijn omgeving en vrienden-/familiegroep.. Maar geen eentje ervan zaagt zo hard, is zo eigenwijs of zoekt zoveel excuses. En ze hebben allemaal gewoon werk en relaties.
Misschien omdat er hier in België niet zoveel compassie is en niet zoveel sociale vangnetten en uitkeringen enz..
ASS of niet, je zult mee moeten doen of je hebt niets.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158657553
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Lapzwans.. Er heeft al een meisje hulp geboden voor nieuwjaarsnacht. Daar heb je niet eens op gereageerd.
Niet goed genoeg voor Mijnheer?


Miljaar man.. Ik heb genoeg autistische mensen in mijn omgeving en vrienden-/familiegroep.. Maar geen eentje ervan zaagt zo hard, is zo eigenwijs of zoekt zoveel excuses. En ze hebben allemaal gewoon werk en relaties.
Misschien omdat er hier in België niet zoveel compassie is en niet zoveel sociale vangnetten en uitkeringen enz..
ASS of niet, je zult mee moeten doen of je hebt niets.
Die meisje(s) die hem te hulp willen schieten zullen dat vast ook doen om er zelf een beter gevoel aan over te houden. Hem misschien zielig vinden en hem daardoor een handje willen helpen?

Ik denk dat Deezer beter gewoon zelfstandig dit moet overwegen. Er zijn genoeg hostels en hotels in zo'n grote stad te vinden, alleen je moet er wel voor betalen. Ze gaan hem natuurlijk geen gratis bedje aanbieden omdat ie het zo zwaar heeft.
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:50:26 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158657847
Ik denk dat jij helemaal niet moet denken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 23:53:15 #271
441859 crew  Lenny77
pi_158658015
Oh dus je mag enkel je hulp aanbieden als het je niets scheelt?
Dit meisje zal vast zichzelf wel wat beter willen voelen door iemand anders zich beter te laten voelen! Wat een schande!!! (voor de autisten: sarcasme)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158658452
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Lapzwans.. Er heeft al een meisje hulp geboden voor nieuwjaarsnacht. Daar heb je niet eens op gereageerd.
Niet goed genoeg voor Mijnheer?

Miljaar man.. Ik heb genoeg autistische mensen in mijn omgeving en vrienden-/familiegroep.. Maar geen eentje ervan zaagt zo hard, is zo eigenwijs of zoekt zoveel excuses. En ze hebben allemaal gewoon werk en relaties.
Misschien omdat er hier in België niet zoveel compassie is en niet zoveel sociale vangnetten en uitkeringen enz..
ASS of niet, je zult mee moeten doen of je hebt niets.
Je bedoeld DP? Was dat een serieus aanbod? :)
pi_158658473
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:45 schreef syndroom het volgende:

[..]

Die meisje(s) die hem te hulp willen schieten zullen dat vast ook doen om er zelf een beter gevoel aan over te houden. Hem misschien zielig vinden en hem daardoor een handje willen helpen?
Nee dat klinkt echt als een schande, stel je voor dat hij toch nog iemand een goed gevoel gaat geven. Kom op zeg het ene slappe probleem na het andere probleem, denk niet in problemen maar in oplossingen.

In het ergste geval houden ze hem voor de gek en dan moet je een paar uurtjes moederziel alleen door de stad zwerven, dan heb je in ieder geval tijd om na te denken hoe je het de volgende keer aanpakt.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158658547
Maar wat als Deezer nou wel naar Rotterdam afreist? In die drukte met anderen sociaal contact leggen door zijn ass tegenvalt en noodgedwongen een hele nacht alleen door moet halen? Dan loopt hij straks nog midden in de nacht verward door de straten, dan kunnen soms wel gekke dingen gebeuren. Zolang hij maar van de drugs en alcohol afblijft is dat risico wel een stuk minder aanwezig. Maar ik zou toch eerst kleinere stapjes proberen te zetten in plaats van jezelf zo in het diepe te gooien.
pi_158658608
Wat heb je aan een leven als je toch niet echt geleefd hebt?
Blessed is the mind too small for doubt.
  woensdag 30 december 2015 @ 00:08:34 #276
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158658702
Ja, wat nou als je morgen dood neervalt
Wat nou als je morgen een hersenbloeding krijgt en niets meer kan bewegen
Wat nou als.......

Als het tegen valt valt het tegen. Deezer studeert gewoon dus ik neem aan dat hij niet zwaar geestelijk gehandicapt is. Als hij geen contact kan leggen met mensen die avond nou ja, dan niet maar dan heeft hij wel eens een keer iets ondernomen en tja, soms kunnen dingen tegen vallen, niet alles is te plannen, dat is ook een les
pi_158658846
Sommige autisten kunnen die prikkels wel met mate aan, meesten niet. Andere gaan helemaal flippen.
  woensdag 30 december 2015 @ 00:14:45 #278
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158658919
tjonge zeg als hij geen smoesjes bedenkt bedenk jij ze wel voor hem
Hoe dan ook, welterusten
pi_158659281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je bedoeld DP? Was dat een serieus aanbod? :)
Waarschijnlijk vriendschappelijk. Heb de post niet gelezen, maar ga alsjeblieft op een vriendschappelijke manier met haar om. Probeer het eens.
pi_158659712
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mogen we best stellen dat het sneu is om op Deezertje te zeiken. Hij heeft daadwerkelijk een stoornis en kan er vrij weinig aan doen dat hij reageert zoals hij reageert.
Natuurlijk kan hij er wel wat aan doen dat hij zo reageert..
Zijn stoornis is een verklaring geen excuus.
  woensdag 30 december 2015 @ 00:56:36 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158660365
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef syndroom het volgende:
Sommige autisten kunnen die prikkels wel met mate aan, meesten niet. Andere gaan helemaal flippen.
T was deezer eigen idee om evt die kant op te gaan. Dus bedenk niet de smoezen ook nog eens voor hem.
  woensdag 30 december 2015 @ 00:58:11 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158660417
@deezer; heb je nu zo'n 4x een oproep zien doen om een fokker met je meewil of een slaapplek voor je heeft.
Maar een tijd terug vroeg yats je eens mee te stappen (en volgens mij nog wel eens iemand) en daar reageerde je zelf totaal niet op.

Iets klopt hier niet.
pi_158660453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Cue_ het volgende:
@deezer; heb je nu zo'n 4x een oproep zien doen om een fokker met je meewil of een slaapplek voor je heeft.
Maar een tijd terug vroeg yats je eens mee te stappen (en volgens mij nog wel eens iemand) en daar reageerde je zelf totaal niet op.

Iets klopt hier niet.
Hij is gewoon weer aan het azen naar een date. :X
  woensdag 30 december 2015 @ 07:28:33 #284
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158663244
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook nachten doorgehaald tot een uur of 6 in de morgen. Maar nog eens 6 uur doorhalen tot 12 is best lastig en een hostel nemen is nu last-minute een kostbare optie, zeker voor die paar uurtjes kan ik die 80 euro beter besteden. Maar mocht er een FOK!ker zijn die zijn of haar bank wil afstaan in de nacht/vroege ochtend let me know :) we kunnen eventueel samen de stad verkennen vooraf mocht je nog geen plannen hebben met oud en nieuw en dan trakteer ik je wel op een drankje :)
Ik denk dat je er ook verstandig aandoet mocht je niemand vinden met wie je kan optrekken in Rotterdam tijdens oud en nieuw.

Dat je het voorbij laat gaan, het kan namelijk zeer tegenvallen als je daar in je eentje bent (niemand kent) en je ziet mensen in groepsverband lol met elkaar hebben. (Je kan je dan helemaal een "Remy" voelen)

Ik hoop wel (dat volgens mij) DancingPhoebe je wilt adopteren en je een leuk en sociaal oud en nieuw wilt laten ondergaan of iemand anders van fok. Anders maak er een Facebook/Fok actie van "Voorzie Deezer van een gelukkig intrede in het nieuwe jaar, kosten voor vrouwen "slechts" drie kussen, voor mannen een stevige hand".
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158663503
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 07:28 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat je er ook verstandig aandoet mocht je niemand vinden met wie je kan optrekken in Rotterdam tijdens oud en nieuw.

Dat je het voorbij laat gaan, het kan namelijk zeer tegenvallen als je daar in je eentje bent (niemand kent) en je ziet mensen in groepsverband lol met elkaar hebben. (Je kan je dan helemaal een "Remy" voelen)

Ik hoop wel (dat volgens mij) DancingPhoebe je wilt adopteren en je een leuk en sociaal oud en nieuw wilt laten ondergaan of iemand anders van fok. Anders maak er een Facebook/Fok actie van "Voorzie Deezer van een gelukkig intrede in het nieuwe jaar, kosten voor vrouwen "slechts" drie kussen, voor mannen een stevige hand".
:') Nee ik zou best met iemand op stap willen morgen. In mijn eentje rondslenteren is niet echt zo'n goed idee, dat doe ik mijn hele leven namelijk al en kijk waar me dat brengt :P
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 08:33:55 #286
441859 crew  Lenny77
pi_158663601
Syndroom... Ben je Deezertje nu echt bang aan het maken? Die jongen zit mentaal al ver door er al over na te denken en wat te plannen. De helft van de stappen heeft hij al gezet. En dan ga jij hem een beetje het allerergste fiasco laten zien?
Zelfs al zou hij met niemand contact maken.. Dan nog kan het een hele leuke nacht zijn. Er zijn zoveel mensen en er is zoveel te zien!
Volgens mij en je posts her en der ben jij op zijn minst een beetje een psychopaat ...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158663741
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef Lenny77 het volgende:
Syndroom... Ben je Deezertje nu echt bang aan het maken? Die jongen zit mentaal al ver door er al over na te denken en wat te plannen. De helft van de stappen heeft hij al gezet. En dan ga jij hem een beetje het allerergste fiasco laten zien?
Zelfs al zou hij met niemand contact maken.. Dan nog kan het een hele leuke nacht zijn. Er zijn zoveel mensen en er is zoveel te zien!
Volgens mij en je posts her en der ben jij op zijn minst een beetje een psychopaat ...
Hij is wel realistisch. Hoe groot is de kans dat ik ergens aansluit als ik daar in de stad ronddwaal? De meeste mensen zijn er in groepsverband dus al voorzien. Dan zou ik eerder een club/café in moeten en kan ik leunen op de muziek en begeef je je een beetje de hele avond rond dezelfde mensen. Van de tijd dat ik nog uitging was dat ook niet veel beter want weinig aanspraak want als lonely gast kom je er niet echt makkelijk tussen als mensen samen op stap zijn.
pi_158663808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij is wel realistisch. Hoe groot is de kans dat ik ergens aansluit als ik daar in de stad ronddwaal? De meeste mensen zijn er in groepsverband dus al voorzien. Dan zou ik eerder een club/café in moeten en kan ik leunen op de muziek en begeef je je een beetje de hele avond rond dezelfde mensen. Van de tijd dat ik nog uitging was dat ook niet veel beter want weinig aanspraak want als lonely gast kom je er niet echt makkelijk tussen als mensen samen op stap zijn.
Je hebt niks te verliezen kerel. Naar wat ik begrepen heb heeft iemand zelfs al een slaapplek aangeboden. Fortune favours the bold. Doe het.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158663819
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij is wel realistisch. Hoe groot is de kans dat ik ergens aansluit als ik daar in de stad ronddwaal? De meeste mensen zijn er in groepsverband dus al voorzien. Dan zou ik eerder een club/café in moeten en kan ik leunen op de muziek en begeef je je een beetje de hele avond rond dezelfde mensen. Van de tijd dat ik nog uitging was dat ook niet veel beter want weinig aanspraak want als lonely gast kom je er niet echt makkelijk tussen als mensen samen op stap zijn.
Gewoon in een pak aan de bar hangen, wachten tot een vrouw in haar eentje een drankje haalt en dan zeggen "Mijn naam is John Gage. Je krijgt een miljoen euro als jij vanavond met mij naar bed gaat".

Succes gegarandeerd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 08:58:15 #290
441859 crew  Lenny77
pi_158663843
Nee je moet het gewoon doen voor jezelf! Als overwinning op je angst. Stuur een pm naar dancingphoebe. Zij kan je vangnet zijn. Zorg voor een back-up, dus neem bv genoeg geld mee voor een taxi terug. Je hoeft dat niet te gebruiken maar weten dat het kan is misschien al genoeg! En de eerste trein rijdt ook al in de ochtend.
Oud en nieuw bij je thuis is sowieso in je eentje. Dus dan kan je net zo goed de gok wagen! Erger dan thuis zitten kan het niet zijn.
Jammer dat ik zo ver woon... Ik zou je wel meenemen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158664072
-houd je sarcasme in het vervolg gewoon weg van hier-

[ Bericht 78% gewijzigd door Copycat op 30-12-2015 09:34:39 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 december 2015 @ 09:46:02 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158664440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:58 schreef Lenny77 het volgende:
Nee je moet het gewoon doen voor jezelf! Als overwinning op je angst. Stuur een pm naar dancingphoebe. Zij kan je vangnet zijn. Zorg voor een back-up, dus neem bv genoeg geld mee voor een taxi terug. Je hoeft dat niet te gebruiken maar weten dat het kan is misschien al genoeg! En de eerste trein rijdt ook al in de ochtend.
Oud en nieuw bij je thuis is sowieso in je eentje. Dus dan kan je net zo goed de gok wagen! Erger dan thuis zitten kan het niet zijn.
Jammer dat ik zo ver woon... Ik zou je wel meenemen.
DancingPhoebe was niet serieus.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 09:51:24 #293
441859 crew  Lenny77
pi_158664506
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

DancingPhoebe was niet serieus.
Wat flauw...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 30 december 2015 @ 09:52:29 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158664527
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:51 schreef Lenny77 het volgende:

Wat flauw...
En daarom gewoon weer on topic verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158664775
Maar Deezer, je stelt je weer afhankelijk op van anderen: 'als iemand een slaapplek voor me heeft, als iemand me gezelschap kan houden, dan kan het wel..'.Wees onafhankelijk. Niemand kan voor jou je oud en nieuw plannen, of je verdere leven. Boek een hostel, of pak de allereerste trein om 7 uur s'ochtends terug, dan maar 20 euro extra betalen.

Je leek me enthousiast genoeg over je plan om naar Rotterdam te gaan met oud & nieuw, waarom dan dat terugkrabbelen. Laat je niet beïnvloeden door mensen hier die redenen posten waarom je het niet zou moeten doen. Jij wilt deze oud en nieuw niet thuis op de bank doorbrengen, dan moet je er ook naar handelen.

Ga naar die vuurwerkshow bij de Erasmusbrug met een flesje prosecco/cava/kinderchampagne en wat plastic bekertjes. Dan heb je zo contact met mensen gelegd. Als je geen aansluiting vindt, ga naar de Witte de With en heb een mooie avond.
pi_158664808
Beren op de weg, beren op de weg, allemaal beren op de weg. *O*
  woensdag 30 december 2015 @ 10:16:22 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158664868
Ben ik nou de enige die soms het idee heeft dat Syndroom en Deezertje de zelfde user zijn? Ze geven elkaar op de gekste punten gelijk, moedigen elkaar aan nog vreemder te redeneren en te denken, complimenteren elkaar om de gekste dingen, verzinnen 1001 smoesjes voor elkaar, en stampen elk puntje van positieve vooruitgang de grond in.

Gespleten personelijkheid idee zeg maar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158664884
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik nou de enige die soms het idee heeft dat Syndroom en Deezertje de zelfde user zijn? Ze geven elkaar op de gekste punten gelijk, moedigen elkaar aan nog vreemder te redeneren en te denken, complimenteren elkaar om de gekste dingen, verzinnen 1001 smoesjes voor elkaar, en stampen elk puntje van positieve vooruitgang de grond in.

Gespleten personelijkheid idee zeg maar.
Nee. Maar ik denk dat syndroom zich in Deezertje herkent en zich er daarom zo mee bemoeit.
  woensdag 30 december 2015 @ 10:24:46 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158664983
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee. Maar ik denk dat syndroom zich in Deezertje herkent en zich er daarom zo mee bemoeit.
Ah oke dat kan ook. Maar snap toch niet wat ze hier doen. Ze bespreken problemen die voortvloeien uit hun autisme. De problemen die zij hier benoemen zijn helemaal geen versier problemen of zelfvertrouwen met of zonder vrouwen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 30 december 2015 @ 10:29:49 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158665066
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah oke dat kan ook. Maar snap toch niet wat ze hier doen. Ze bespreken problemen die voortvloeien uit hun autisme. De problemen die zij hier benoemen zijn helemaal geen versier problemen of zelfvertrouwen met of zonder vrouwen.
wat boeit het wat de achterliggende psychopathologie is? En nee dat behoeft geen antwoord
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158665188
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee. Maar ik denk dat syndroom zich in Deezertje herkent en zich er daarom zo mee bemoeit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')