abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158594571
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat je dus eigenlijk tegen Deezer wilt zeggen is dus om eerst uit huis te gaan en dan pas opzoek te gaan naar een vriendin?
Deze boodschap is niet voor jou bedoeld, omdat...?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158594645
quote:

[..]

Wat je dus eigenlijk tegen Deezer wilt zeggen is dus om eerst uit huis te gaan en dan pas opzoek te gaan naar een vriendin?
nee hoor, ik zei tegen jóu dat opleidingsniveau en het hebben van een auto niet heel erg belangrijk zijn, maar dat thuis wonen bij je ouders wel echt n afknapper kan zijn.
compact en kleverig.
  maandag 28 december 2015 @ 10:11:01 #53
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158594647
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik denk dat nr 2 t enige is waar vrouwen over zullen kunnen vallen als ze je leuk vinden...
Het is eerder de combinatie. Niet eens een normaal gesprek kunnen voeren, geen interesses, geen vrienden, geen werk, geen eigen huis enz. Maar de vrouwen zullen hen wel afwijzen omdat ze iemand zoeken die wo heeft gedaan. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158594655
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Deze boodschap is niet voor jou bedoeld, omdat...?
Ik en die andere gast uit dat andere topic (26 jarige vakkenvuller) erkennen dat toch ook en zijn er actief mee bezig.
pi_158594694
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:11 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik en die andere gast uit dat andere topic (26 jarige vakkenvuller) erkennen dat toch ook en zijn er actief mee bezig.
Dat jij dat erkent, is iets nieuws, maar inderdaad heb je dat gisteren gepost.
Maar goed, geen woorden maar daden :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158594698
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee hoor, ik zei tegen jóu dat opleidingsniveau en het hebben van een auto niet heel erg belangrijk zijn, maar dat thuis wonen bij je ouders wel echt n afknapper kan zijn.
Een auto is wel handig als je niet in het centrum van een grote stad woont.
pi_158594754
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Een auto is wel handig als je niet in het centrum van een grote stad woont.
handig: ja, een totale afknapper als t niet zo is: nee.

Waar thuis wonen dat echt wel kan zijn.
Ligt aan de reden dat je thuis woont en aan de leeftijd, maar het zegt wel iets over jou als persoon in de gevallen waaroin die twee niet voor je spreken.
compact en kleverig.
pi_158594780
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hebben we niks meer aan maar als je voor je 20ste een relatie krijgt is thuiswonen (nog) geen afknapper :P Maar ook hier: als iemand je écht leuk vindt maakt dat niet zo uit. Desnoods trek je bij haar in als zij wel op zichzelf woon of ga je samen op zoek naar een woning voor jou of elkaar. Als je maar laat zien dat je op jezelf wilt gaan toch?
pi_158594795
Het hangt heel erg af van de reden. Als je zelf wel uit huis wil maar je reden om thuis te blijven is dat je moeder dat wil, dan is dat voor iedere vrouw een afknapper.
pi_158594836
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Het hangt heel erg af van de reden. Als je zelf wel uit huis wil maar je reden om thuis te blijven is dat je moeder dat wil, dan is dat voor iedere vrouw een afknapper.
En als reden is dat je eerst een contract wilt? Ik kom uit een dorp en hier is het nog vrij normaal om thuis te wonen. Ken al 3 mensen die ouder dan mij zijn (wel een baan) en nog steeds thuiswonen. Ohja, ook geen vriendin :P maar hier in de regio is dat denk ik nog wel enigzins geaccepteerd, mits je ook een meid uit deze regio treft. In de stad denken ze daar heel anders over _O- Dus 25+ thuiswonen en daten met een meid die in de stad op zichzelf woont.. ai..
pi_158594887
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En als reden is dat je eerst een contract wilt? Ik kom uit een dorp en hier is het nog vrij normaal om thuis te wonen. Ken al 3 mensen die ouder dan mij zijn (wel een baan) en nog steeds thuiswonen. Ohja, ook geen vriendin :P maar hier in de regio is dat denk ik nog wel enigzins geaccepteerd, mits je ook een meid uit deze regio treft. In de stad denken ze daar heel anders over _O- Dus 25+ thuiswonen en daten met een meid die in de stad op zichzelf woont.. ai..
ik zou dat wel flauw vinden ja want het is een excuus om niet uit te hoeven vliegen. Zeg dan gewoon dat je niet wil

Al die excuses zijn ook een mega afknapper. Dat laffe en zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158594908
quote:
reden, leeftijd...

Als je nog thuis woont omdat je het zo handig vindt dat je moeder sochtends je bammetjes smeert en je zelf niet je was wil doen en dat soort dingen, tja, dan is dat niet aantrekkelijk. Ook niet als iemand je heel erg leuk vindt.
Als je 20 bent, is t ok om thuis te wonen, als je 28 bent, is t dat voor de meeste mensen niet.
compact en kleverig.
  maandag 28 december 2015 @ 10:28:34 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158595009
Verander de TT gewoon in 'wie verzint de beste smoes om geen fuck te hoeven doen?'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 28 december 2015 @ 10:31:11 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158595075
Of verander 'dummies' in 'autisten'.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158595253
quote:
9s.gif Op maandag 28 december 2015 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Of verander 'dummies' in 'autisten'.
Autisten willen zekerheid. Dat is een relatie niet. :P De ene dame kan prima leven met iemand die nog thuiswoont, de ander niet. Daar kom je pas achter als je date. Ook kan je niet bepalen of de ander jou leuk vindt of dat afdwingen of hopen. Zij beslist daarin.
pi_158595263
quote:
Niet alleen voor een vrouw, ook voor een man. Moet er niet aandenken dat ik thuis blijf wonen voor m'n ouders. :')
pi_158595290
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Autisten willen zekerheid. Dat is een relatie niet. :P De ene dame kan prima leven met iemand die nog thuiswoont, de ander niet. Daar kom je pas achter als je date. Ook kan je niet bepalen of de ander jou leuk vindt of dat afdwingen of hopen. Zij beslist daarin.
Lees nou gewoon even wat er staat...
Je draait het om:

quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

reden, leeftijd...

Als je nog thuis woont omdat je het zo handig vindt dat je moeder sochtends je bammetjes smeert en je zelf niet je was wil doen en dat soort dingen, tja, dan is dat niet aantrekkelijk. Ook niet als iemand je heel erg leuk vindt.
Als je 20 bent, is t ok om thuis te wonen, als je 28 bent, is t dat voor de meeste mensen niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 10:42:50 ]
  maandag 28 december 2015 @ 10:47:06 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158595404
quote:

[..]

Ook, en datzelfde geldt nog meer voor jou. Jij zit echt teveel onder de rokken van jouw moeder en moet je daar echt van los gaan rukken. Jouw ouders zijn oud en wijs genoeg om hun eigen leven te leiden en voor jou zou het het beste zijn als jij ook jouw eigen leven krijgt. Dat er daarbij nog andere issues aangepakt moeten worden hoef ik niet nogmaals uit te leggen neem ik aan?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 28 december 2015 @ 10:47:54 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158595422
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Autisten focussen ook veel te veel op details en zien daardoor amper het grotere geheel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158595500
Vraagje tussendoor, zijn er nog andere apps of sites die zo makkelijk en vrijblijvend werken, en een redelijke userbase hebben als tinder of paiq? Heb een tijdje op lexa gezeten maar als je daar ook echt serieus wat mee wilde doen moest je gaan betalen. Zoals bij de meeste andere opties toch vaak het geval blijkt te zijn.
pi_158596451
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Aeth het volgende:
Vraagje tussendoor, zijn er nog andere apps of sites die zo makkelijk en vrijblijvend werken, en een redelijke userbase hebben als tinder of paiq? Heb een tijdje op lexa gezeten maar als je daar ook echt serieus wat mee wilde doen moest je gaan betalen. Zoals bij de meeste andere opties toch vaak het geval blijkt te zijn.
Niet. Al die sites, of ze nou betaald of onbetaald zijn hebben vooral een inactieve userbase met vooral single mannen. Dat is nou eenmaal de realiteit. Tijdlang op verschillende sites gezeten, nu wel een beetje klaar mee.
pi_158596581
Jammer, maar wel voorspelbaar. Ik moet wel zeggen dat ik in de afgelopen dagen toch wel wat ervaring heb opgedaan aan de paar contacten die ik heb gehad. Proberen de positieve kant ervan te zien en weer verder gaan. Nu nog IRL de moed vinden om weer eens uit te gaan of een onbekende aan te spreken, want dat werkt uiteraard toch anders en eigenlijk wel beter
pi_158596591
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Aeth het volgende:
Happn, indien je in een grotere stad woont of regelmatig in het OV zit.
pi_158596629
Kleine stad, gebruik geen OV. Werkt dat via gps?
pi_158596693
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:50 schreef Aeth het volgende:
Kleine stad, gebruik geen OV. Werkt dat via gps?
Iedereen die binnen een straal van 250m van je is geweest wordt zichtbaar in de app om te swipen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')