abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2015 @ 00:08:34 #276
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158658702
Ja, wat nou als je morgen dood neervalt
Wat nou als je morgen een hersenbloeding krijgt en niets meer kan bewegen
Wat nou als.......

Als het tegen valt valt het tegen. Deezer studeert gewoon dus ik neem aan dat hij niet zwaar geestelijk gehandicapt is. Als hij geen contact kan leggen met mensen die avond nou ja, dan niet maar dan heeft hij wel eens een keer iets ondernomen en tja, soms kunnen dingen tegen vallen, niet alles is te plannen, dat is ook een les
pi_158658846
Sommige autisten kunnen die prikkels wel met mate aan, meesten niet. Andere gaan helemaal flippen.
  woensdag 30 december 2015 @ 00:14:45 #278
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_158658919
tjonge zeg als hij geen smoesjes bedenkt bedenk jij ze wel voor hem
Hoe dan ook, welterusten
pi_158659281
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je bedoeld DP? Was dat een serieus aanbod? :)
Waarschijnlijk vriendschappelijk. Heb de post niet gelezen, maar ga alsjeblieft op een vriendschappelijke manier met haar om. Probeer het eens.
pi_158659712
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mogen we best stellen dat het sneu is om op Deezertje te zeiken. Hij heeft daadwerkelijk een stoornis en kan er vrij weinig aan doen dat hij reageert zoals hij reageert.
Natuurlijk kan hij er wel wat aan doen dat hij zo reageert..
Zijn stoornis is een verklaring geen excuus.
  woensdag 30 december 2015 @ 00:56:36 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158660365
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef syndroom het volgende:
Sommige autisten kunnen die prikkels wel met mate aan, meesten niet. Andere gaan helemaal flippen.
T was deezer eigen idee om evt die kant op te gaan. Dus bedenk niet de smoezen ook nog eens voor hem.
  woensdag 30 december 2015 @ 00:58:11 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158660417
@deezer; heb je nu zo'n 4x een oproep zien doen om een fokker met je meewil of een slaapplek voor je heeft.
Maar een tijd terug vroeg yats je eens mee te stappen (en volgens mij nog wel eens iemand) en daar reageerde je zelf totaal niet op.

Iets klopt hier niet.
pi_158660453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Cue_ het volgende:
@deezer; heb je nu zo'n 4x een oproep zien doen om een fokker met je meewil of een slaapplek voor je heeft.
Maar een tijd terug vroeg yats je eens mee te stappen (en volgens mij nog wel eens iemand) en daar reageerde je zelf totaal niet op.

Iets klopt hier niet.
Hij is gewoon weer aan het azen naar een date. :X
  woensdag 30 december 2015 @ 07:28:33 #284
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158663244
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook nachten doorgehaald tot een uur of 6 in de morgen. Maar nog eens 6 uur doorhalen tot 12 is best lastig en een hostel nemen is nu last-minute een kostbare optie, zeker voor die paar uurtjes kan ik die 80 euro beter besteden. Maar mocht er een FOK!ker zijn die zijn of haar bank wil afstaan in de nacht/vroege ochtend let me know :) we kunnen eventueel samen de stad verkennen vooraf mocht je nog geen plannen hebben met oud en nieuw en dan trakteer ik je wel op een drankje :)
Ik denk dat je er ook verstandig aandoet mocht je niemand vinden met wie je kan optrekken in Rotterdam tijdens oud en nieuw.

Dat je het voorbij laat gaan, het kan namelijk zeer tegenvallen als je daar in je eentje bent (niemand kent) en je ziet mensen in groepsverband lol met elkaar hebben. (Je kan je dan helemaal een "Remy" voelen)

Ik hoop wel (dat volgens mij) DancingPhoebe je wilt adopteren en je een leuk en sociaal oud en nieuw wilt laten ondergaan of iemand anders van fok. Anders maak er een Facebook/Fok actie van "Voorzie Deezer van een gelukkig intrede in het nieuwe jaar, kosten voor vrouwen "slechts" drie kussen, voor mannen een stevige hand".
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158663503
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 07:28 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat je er ook verstandig aandoet mocht je niemand vinden met wie je kan optrekken in Rotterdam tijdens oud en nieuw.

Dat je het voorbij laat gaan, het kan namelijk zeer tegenvallen als je daar in je eentje bent (niemand kent) en je ziet mensen in groepsverband lol met elkaar hebben. (Je kan je dan helemaal een "Remy" voelen)

Ik hoop wel (dat volgens mij) DancingPhoebe je wilt adopteren en je een leuk en sociaal oud en nieuw wilt laten ondergaan of iemand anders van fok. Anders maak er een Facebook/Fok actie van "Voorzie Deezer van een gelukkig intrede in het nieuwe jaar, kosten voor vrouwen "slechts" drie kussen, voor mannen een stevige hand".
:') Nee ik zou best met iemand op stap willen morgen. In mijn eentje rondslenteren is niet echt zo'n goed idee, dat doe ik mijn hele leven namelijk al en kijk waar me dat brengt :P
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 08:33:55 #286
441859 crew  Lenny77
pi_158663601
Syndroom... Ben je Deezertje nu echt bang aan het maken? Die jongen zit mentaal al ver door er al over na te denken en wat te plannen. De helft van de stappen heeft hij al gezet. En dan ga jij hem een beetje het allerergste fiasco laten zien?
Zelfs al zou hij met niemand contact maken.. Dan nog kan het een hele leuke nacht zijn. Er zijn zoveel mensen en er is zoveel te zien!
Volgens mij en je posts her en der ben jij op zijn minst een beetje een psychopaat ...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158663741
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef Lenny77 het volgende:
Syndroom... Ben je Deezertje nu echt bang aan het maken? Die jongen zit mentaal al ver door er al over na te denken en wat te plannen. De helft van de stappen heeft hij al gezet. En dan ga jij hem een beetje het allerergste fiasco laten zien?
Zelfs al zou hij met niemand contact maken.. Dan nog kan het een hele leuke nacht zijn. Er zijn zoveel mensen en er is zoveel te zien!
Volgens mij en je posts her en der ben jij op zijn minst een beetje een psychopaat ...
Hij is wel realistisch. Hoe groot is de kans dat ik ergens aansluit als ik daar in de stad ronddwaal? De meeste mensen zijn er in groepsverband dus al voorzien. Dan zou ik eerder een club/café in moeten en kan ik leunen op de muziek en begeef je je een beetje de hele avond rond dezelfde mensen. Van de tijd dat ik nog uitging was dat ook niet veel beter want weinig aanspraak want als lonely gast kom je er niet echt makkelijk tussen als mensen samen op stap zijn.
pi_158663808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij is wel realistisch. Hoe groot is de kans dat ik ergens aansluit als ik daar in de stad ronddwaal? De meeste mensen zijn er in groepsverband dus al voorzien. Dan zou ik eerder een club/café in moeten en kan ik leunen op de muziek en begeef je je een beetje de hele avond rond dezelfde mensen. Van de tijd dat ik nog uitging was dat ook niet veel beter want weinig aanspraak want als lonely gast kom je er niet echt makkelijk tussen als mensen samen op stap zijn.
Je hebt niks te verliezen kerel. Naar wat ik begrepen heb heeft iemand zelfs al een slaapplek aangeboden. Fortune favours the bold. Doe het.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158663819
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon in een pak aan de bar hangen, wachten tot een vrouw in haar eentje een drankje haalt en dan zeggen "Mijn naam is John Gage. Je krijgt een miljoen euro als jij vanavond met mij naar bed gaat".

Succes gegarandeerd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 08:58:15 #290
441859 crew  Lenny77
pi_158663843
Nee je moet het gewoon doen voor jezelf! Als overwinning op je angst. Stuur een pm naar dancingphoebe. Zij kan je vangnet zijn. Zorg voor een back-up, dus neem bv genoeg geld mee voor een taxi terug. Je hoeft dat niet te gebruiken maar weten dat het kan is misschien al genoeg! En de eerste trein rijdt ook al in de ochtend.
Oud en nieuw bij je thuis is sowieso in je eentje. Dus dan kan je net zo goed de gok wagen! Erger dan thuis zitten kan het niet zijn.
Jammer dat ik zo ver woon... Ik zou je wel meenemen.
pi_158664072
-houd je sarcasme in het vervolg gewoon weg van hier-

[ Bericht 78% gewijzigd door Copycat op 30-12-2015 09:34:39 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 30 december 2015 @ 09:46:02 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158664440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 08:58 schreef Lenny77 het volgende:
Nee je moet het gewoon doen voor jezelf! Als overwinning op je angst. Stuur een pm naar dancingphoebe. Zij kan je vangnet zijn. Zorg voor een back-up, dus neem bv genoeg geld mee voor een taxi terug. Je hoeft dat niet te gebruiken maar weten dat het kan is misschien al genoeg! En de eerste trein rijdt ook al in de ochtend.
Oud en nieuw bij je thuis is sowieso in je eentje. Dus dan kan je net zo goed de gok wagen! Erger dan thuis zitten kan het niet zijn.
Jammer dat ik zo ver woon... Ik zou je wel meenemen.
DancingPhoebe was niet serieus.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 09:51:24 #293
441859 crew  Lenny77
pi_158664506
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

DancingPhoebe was niet serieus.
Wat flauw...
  woensdag 30 december 2015 @ 09:52:29 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158664527
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 09:51 schreef Lenny77 het volgende:

Wat flauw...
En daarom gewoon weer on topic verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158664775
Maar Deezer, je stelt je weer afhankelijk op van anderen: 'als iemand een slaapplek voor me heeft, als iemand me gezelschap kan houden, dan kan het wel..'.Wees onafhankelijk. Niemand kan voor jou je oud en nieuw plannen, of je verdere leven. Boek een hostel, of pak de allereerste trein om 7 uur s'ochtends terug, dan maar 20 euro extra betalen.

Je leek me enthousiast genoeg over je plan om naar Rotterdam te gaan met oud & nieuw, waarom dan dat terugkrabbelen. Laat je niet beïnvloeden door mensen hier die redenen posten waarom je het niet zou moeten doen. Jij wilt deze oud en nieuw niet thuis op de bank doorbrengen, dan moet je er ook naar handelen.

Ga naar die vuurwerkshow bij de Erasmusbrug met een flesje prosecco/cava/kinderchampagne en wat plastic bekertjes. Dan heb je zo contact met mensen gelegd. Als je geen aansluiting vindt, ga naar de Witte de With en heb een mooie avond.
pi_158664808
Beren op de weg, beren op de weg, allemaal beren op de weg. *O*
  woensdag 30 december 2015 @ 10:16:22 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158664868
Ben ik nou de enige die soms het idee heeft dat Syndroom en Deezertje de zelfde user zijn? Ze geven elkaar op de gekste punten gelijk, moedigen elkaar aan nog vreemder te redeneren en te denken, complimenteren elkaar om de gekste dingen, verzinnen 1001 smoesjes voor elkaar, en stampen elk puntje van positieve vooruitgang de grond in.

Gespleten personelijkheid idee zeg maar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158664884
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik nou de enige die soms het idee heeft dat Syndroom en Deezertje de zelfde user zijn? Ze geven elkaar op de gekste punten gelijk, moedigen elkaar aan nog vreemder te redeneren en te denken, complimenteren elkaar om de gekste dingen, verzinnen 1001 smoesjes voor elkaar, en stampen elk puntje van positieve vooruitgang de grond in.

Gespleten personelijkheid idee zeg maar.
Nee. Maar ik denk dat syndroom zich in Deezertje herkent en zich er daarom zo mee bemoeit.
  woensdag 30 december 2015 @ 10:24:46 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158664983
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee. Maar ik denk dat syndroom zich in Deezertje herkent en zich er daarom zo mee bemoeit.
Ah oke dat kan ook. Maar snap toch niet wat ze hier doen. Ze bespreken problemen die voortvloeien uit hun autisme. De problemen die zij hier benoemen zijn helemaal geen versier problemen of zelfvertrouwen met of zonder vrouwen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 30 december 2015 @ 10:29:49 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158665066
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah oke dat kan ook. Maar snap toch niet wat ze hier doen. Ze bespreken problemen die voortvloeien uit hun autisme. De problemen die zij hier benoemen zijn helemaal geen versier problemen of zelfvertrouwen met of zonder vrouwen.
wat boeit het wat de achterliggende psychopathologie is? En nee dat behoeft geen antwoord
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')