Waarschijnlijk vriendschappelijk. Heb de post niet gelezen, maar ga alsjeblieft op een vriendschappelijke manier met haar om. Probeer het eens.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je bedoeld DP? Was dat een serieus aanbod?
Natuurlijk kan hij er wel wat aan doen dat hij zo reageert..quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mogen we best stellen dat het sneu is om op Deezertje te zeiken. Hij heeft daadwerkelijk een stoornis en kan er vrij weinig aan doen dat hij reageert zoals hij reageert.
T was deezer eigen idee om evt die kant op te gaan. Dus bedenk niet de smoezen ook nog eens voor hem.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef syndroom het volgende:
Sommige autisten kunnen die prikkels wel met mate aan, meesten niet. Andere gaan helemaal flippen.
Hij is gewoon weer aan het azen naar een date.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Cue_ het volgende:
@deezer; heb je nu zo'n 4x een oproep zien doen om een fokker met je meewil of een slaapplek voor je heeft.
Maar een tijd terug vroeg yats je eens mee te stappen (en volgens mij nog wel eens iemand) en daar reageerde je zelf totaal niet op.
Iets klopt hier niet.
Ik denk dat je er ook verstandig aandoet mocht je niemand vinden met wie je kan optrekken in Rotterdam tijdens oud en nieuw.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb ook nachten doorgehaald tot een uur of 6 in de morgen. Maar nog eens 6 uur doorhalen tot 12 is best lastig en een hostel nemen is nu last-minute een kostbare optie, zeker voor die paar uurtjes kan ik die 80 euro beter besteden. Maar mocht er een FOK!ker zijn die zijn of haar bank wil afstaan in de nacht/vroege ochtend let me knowwe kunnen eventueel samen de stad verkennen vooraf mocht je nog geen plannen hebben met oud en nieuw en dan trakteer ik je wel op een drankje
quote:Op woensdag 30 december 2015 07:28 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook verstandig aandoet mocht je niemand vinden met wie je kan optrekken in Rotterdam tijdens oud en nieuw.
Dat je het voorbij laat gaan, het kan namelijk zeer tegenvallen als je daar in je eentje bent (niemand kent) en je ziet mensen in groepsverband lol met elkaar hebben. (Je kan je dan helemaal een "Remy" voelen)
Ik hoop wel (dat volgens mij) DancingPhoebe je wilt adopteren en je een leuk en sociaal oud en nieuw wilt laten ondergaan of iemand anders van fok. Anders maak er een Facebook/Fok actie van "Voorzie Deezer van een gelukkig intrede in het nieuwe jaar, kosten voor vrouwen "slechts" drie kussen, voor mannen een stevige hand".
Hij is wel realistisch. Hoe groot is de kans dat ik ergens aansluit als ik daar in de stad ronddwaal? De meeste mensen zijn er in groepsverband dus al voorzien. Dan zou ik eerder een club/café in moeten en kan ik leunen op de muziek en begeef je je een beetje de hele avond rond dezelfde mensen. Van de tijd dat ik nog uitging was dat ook niet veel beter want weinig aanspraak want als lonely gast kom je er niet echt makkelijk tussen als mensen samen op stap zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:33 schreef Lenny77 het volgende:
Syndroom... Ben je Deezertje nu echt bang aan het maken? Die jongen zit mentaal al ver door er al over na te denken en wat te plannen. De helft van de stappen heeft hij al gezet. En dan ga jij hem een beetje het allerergste fiasco laten zien?
Zelfs al zou hij met niemand contact maken.. Dan nog kan het een hele leuke nacht zijn. Er zijn zoveel mensen en er is zoveel te zien!
Volgens mij en je posts her en der ben jij op zijn minst een beetje een psychopaat ...
Je hebt niks te verliezen kerel. Naar wat ik begrepen heb heeft iemand zelfs al een slaapplek aangeboden. Fortune favours the bold. Doe het.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is wel realistisch. Hoe groot is de kans dat ik ergens aansluit als ik daar in de stad ronddwaal? De meeste mensen zijn er in groepsverband dus al voorzien. Dan zou ik eerder een club/café in moeten en kan ik leunen op de muziek en begeef je je een beetje de hele avond rond dezelfde mensen. Van de tijd dat ik nog uitging was dat ook niet veel beter want weinig aanspraak want als lonely gast kom je er niet echt makkelijk tussen als mensen samen op stap zijn.
Gewoon in een pak aan de bar hangen, wachten tot een vrouw in haar eentje een drankje haalt en dan zeggen "Mijn naam is John Gage. Je krijgt een miljoen euro als jij vanavond met mij naar bed gaat".quote:Op woensdag 30 december 2015 08:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is wel realistisch. Hoe groot is de kans dat ik ergens aansluit als ik daar in de stad ronddwaal? De meeste mensen zijn er in groepsverband dus al voorzien. Dan zou ik eerder een club/café in moeten en kan ik leunen op de muziek en begeef je je een beetje de hele avond rond dezelfde mensen. Van de tijd dat ik nog uitging was dat ook niet veel beter want weinig aanspraak want als lonely gast kom je er niet echt makkelijk tussen als mensen samen op stap zijn.
DancingPhoebe was niet serieus.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:58 schreef Lenny77 het volgende:
Nee je moet het gewoon doen voor jezelf! Als overwinning op je angst. Stuur een pm naar dancingphoebe. Zij kan je vangnet zijn. Zorg voor een back-up, dus neem bv genoeg geld mee voor een taxi terug. Je hoeft dat niet te gebruiken maar weten dat het kan is misschien al genoeg! En de eerste trein rijdt ook al in de ochtend.
Oud en nieuw bij je thuis is sowieso in je eentje. Dus dan kan je net zo goed de gok wagen! Erger dan thuis zitten kan het niet zijn.
Jammer dat ik zo ver woon... Ik zou je wel meenemen.
Wat flauw...quote:Op woensdag 30 december 2015 09:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
DancingPhoebe was niet serieus.
En daarom gewoon weer on topic verder.quote:
Nee. Maar ik denk dat syndroom zich in Deezertje herkent en zich er daarom zo mee bemoeit.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik nou de enige die soms het idee heeft dat Syndroom en Deezertje de zelfde user zijn? Ze geven elkaar op de gekste punten gelijk, moedigen elkaar aan nog vreemder te redeneren en te denken, complimenteren elkaar om de gekste dingen, verzinnen 1001 smoesjes voor elkaar, en stampen elk puntje van positieve vooruitgang de grond in.
Gespleten personelijkheid idee zeg maar.
Ah oke dat kan ook. Maar snap toch niet wat ze hier doen. Ze bespreken problemen die voortvloeien uit hun autisme. De problemen die zij hier benoemen zijn helemaal geen versier problemen of zelfvertrouwen met of zonder vrouwen.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat syndroom zich in Deezertje herkent en zich er daarom zo mee bemoeit.
wat boeit het wat de achterliggende psychopathologie is? En nee dat behoeft geen antwoordquote:Op woensdag 30 december 2015 10:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke dat kan ook. Maar snap toch niet wat ze hier doen. Ze bespreken problemen die voortvloeien uit hun autisme. De problemen die zij hier benoemen zijn helemaal geen versier problemen of zelfvertrouwen met of zonder vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |