Jij komt vaker in de worm?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan is de stad niet uitgestorven, dan begint het feest pas
https://m.facebook.com/ev(...)coming&ref=bookmarks
Kun je dit zien? Mooi feest iig wel, in Rotterdam. Dan de trein terug en daar lekker slapen.
Anders gewoon een hotel. Of b&b.quote:
Hostel vind ik altijd een beetje te druk, soms wil je juist even weg uit die drukte, even ontspannen en tot rust komen.quote:
Nog maar 1 keer geweest, maar er zijn daar wel leuke feestjesquote:
Leuk hoor, feestjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer geweest, maar er zijn daar wel leuke feestjes
Oh dus omdat meneer autisme heeft moet men zich aanpassen? Face it, je bent gewoon niet interesant genoeg om contact mee te maken en heb je niks te melden dus negeert iedereeen je. En als jij graag je autisme daar de schuld van wilt geven... Prima. Of je gaat er wat aan doen. Ook een optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Leuk hoor, feestjes.![]()
Als je door autisme moeite hebt met contact leggen met anderen wordt je alsnog snoeihard genegeerd. Zulke situaties maken me alleen maar bozer en bozer.
Doe ff normaal ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je door autisme moeite hebt met contact leggen met anderen wordt je alsnog snoeihard genegeerd. Zulke situaties maken me alleen maar bozer en bozer.
Ahquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nog maar 1 keer geweest, maar er zijn daar wel leuke feestjes
Dit wordt wel een mooi feestje.. Ceephaxquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan is de stad niet uitgestorven, dan begint het feest pas
https://m.facebook.com/ev(...)coming&ref=bookmarks
Kun je dit zien? Mooi feest iig wel, in Rotterdam. Dan de trein terug en daar lekker slapen.
dat soort feestjes kun je prima autistisch voor de speaker staan... was lang mijn grote hobbyquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je moet Deezertje en syndroom niet de schuld geven dat ze weinig ondernemend zijn. Heb zelf ook autisme en hou zelf ook niet van hele drukke situaties (bij aankomende Koningsdag ben ik naar Duitsland) en voel me niet op mijn gemak bij vreemden. Kan mij goed voorstellen dat Deezertje niet alleen helemaal naar Rotterdam wil om daar Oud en Nieuw te vieren. Zelf blijf ik met Oud en Nieuw ook thuis. Meiden zien mij niet staan en echte vrienden heb ik ook niet. Dan a ik lekker 's nachts dromen over niet-bestaande meiden.quote:
Bovendien, niet iedereen heeft een goed gevulde portemonnee om elke week het land door te reizen en om telkens uit te gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Je moet Deezertje en syndroom niet de schuld geven dat ze weinig ondernemend zijn. Heb zelf ook autisme en hou zelf ook niet van hele drukke situaties (bij aankomende Koningsdag ben ik naar Duitsland) en voel me niet op mijn gemak bij vreemden. Kan mij goed voorstellen dat Deezertje niet alleen helemaal naar Rotterdam wil om daar Oud en Nieuw te vieren. Zelf blijf ik met Oud en Nieuw ook thuis. Meiden zien mij niet staan en echte vrienden heb ik ook niet. Dan a ik lekker 's nachts dromen over niet-bestaande meiden.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Zou zelf ook niet zo snel zoiets doen, en heb geen ASS.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Je moet Deezertje en syndroom niet de schuld geven dat ze weinig ondernemend zijn. Heb zelf ook autisme en hou zelf ook niet van hele drukke situaties (bij aankomende Koningsdag ben ik naar Duitsland) en voel me niet op mijn gemak bij vreemden. Kan mij goed voorstellen dat Deezertje niet alleen helemaal naar Rotterdam wil om daar Oud en Nieuw te vieren
Velen hebben een baantje om het uitgaan te financieren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Bovendien, niet iedereen heeft een goed gevulde portemonnee om elke week het land door te reizen en om telkens uit te gaan.
Je hoeft ook niet ieder weekend uit te gaan, of veel geld uit te geven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Bovendien, niet iedereen heeft een goed gevulde portemonnee om elke week het land door te reizen en om telkens uit te gaan.
Dan kan hij nog wel fatsoenlijk reageren? Of is dat teveel gevraagd hier?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:58 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Je moet Deezertje en syndroom niet de schuld geven dat ze weinig ondernemend zijn. Heb zelf ook autisme en hou zelf ook niet van hele drukke situaties (bij aankomende Koningsdag ben ik naar Duitsland) en voel me niet op mijn gemak bij vreemden. Kan mij goed voorstellen dat Deezertje niet alleen helemaal naar Rotterdam wil om daar Oud en Nieuw te vieren. Zelf blijf ik met Oud en Nieuw ook thuis. Meiden zien mij niet staan en echte vrienden heb ik ook niet. Dan a ik lekker 's nachts dromen over niet-bestaande meiden.
Stel:quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je verderop woont en je hebt lange reistijden zul je toch ergens een hotel of hostel moeten boeken. Dat is helaas nog best duur in Nederland.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Stel:
Weekend vrij abo: 30 euro per maand
4 goedkope kleine feestjes per maand: Hooguit 40 euro
Drinken: Als je niet teveel uitgeeft kun je met 10 euro per keer klaar zijn, is 40 euro
Totaal 110 euro, valt mee, en het kan nog minder worden. Zo doe ik het al jaren.
Nacht door halen, heb ik jaren gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je verderop woont en je hebt lange reistijden zul je toch ergens een hotel of hostel moeten boeken. Dat is helaas nog best duur in Nederland.
Ja precies, zeker met oud en nieuw niet moeilijk, als ik naar een beetje grote stad wil heb ik ook lange ritten met de trein maar kom op zeg, je doet het niet ieder weekendquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:23 schreef Moro het volgende:
[..]
Nacht door halen, heb ik jaren gedaan
Ik heb ook nachten doorgehaald tot een uur of 6 in de morgen. Maar nog eens 6 uur doorhalen tot 12 is best lastig en een hostel nemen is nu last-minute een kostbare optie, zeker voor die paar uurtjes kan ik die 80 euro beter besteden. Maar mocht er een FOK!ker zijn die zijn of haar bank wil afstaan in de nacht/vroege ochtend let me knowquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ja precies, zeker met oud en nieuw niet moeilijk, als ik naar een beetje grote stad wil heb ik ook lange ritten met de trein maar kom op zeg, je doet het niet ieder weekend
Het gaat om ervaringen opdoen en oefenen met sociaal contact.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef syndroom het volgende:
Ik wil niet pessimistisch overkomen maar hoe realistisch is het alsof Deezer van een nachtje stappen ineens verandert in een ware charmeur? Als het op school niet lukt, waarom zou het daar in die drukte dan wel moeten lukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |