Ja gewoon lekker zelf koken, wassen, strijken. Vooral op hbo/uni zie je dat er meer vrouwen op kamers gaan.quote:
Huishoudentje spelen?quote:Op maandag 28 december 2015 18:35 schreef Deezertje het volgende:
Vrouwen gaan wel sneller op zichzelf. Ze zijn ook eerder volwassen (onderzoek naar geweest) iets met emotioneel IQ ofzo. Die gasten die ik ken die ouder dan mij zijn en nog thuiswonen zijn ook mannen. Mannen wonen langer thuis.. Niks om goed te praten hoor, maar dames willen al vroeg een eigen huishoudentje spelen (kan prima alleen). Jongens maakt dat wat minder uit.
Neger alsjeblieftquote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker zelf koken, wassen, strijken. Vooral op hbo/uni zie je dat er meer vrouwen op kamers gaan.
Sinds iedereen een smartphone heeft kunnen vrouwen nu zelfs in de keuken Fok!ken, blijkt maar weerquote:
dat is toch niet spelen?quote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker zelf koken, wassen, strijken. Vooral op hbo/uni zie je dat er meer vrouwen op kamers gaan.
Nou ja hele huisje boompje beestje. Als een man op zichzelf woont is dat vooral uit praktische kant. Ik zou wel weer op de verkeerde dames vallenquote:Op maandag 28 december 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is toch niet spelen?
Komt ietwat denigrerend over.
De enige die jij aan moet spreken om wat mee te gaan doen ben je zelf, kerel.quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja hele huisje boompje beestje. Als een man op zichzelf woont is dat vooral uit praktische kant. Ik zou wel weer op de verkeerde dames vallenOf als ik vanaf nu iedere meid zou aanspreken alsnog worden afgewezen als ze me beter leren kennen omdat ik nog thuiswoon etc. Of nou ja K44S is het levende bewijs dat ook al heb je je zaakjes niet op orde (maar er zoals hij wél aan werkt) het niet uit maakt. Dus misschien moet ik gewoon de meisjes van amper 18 aanspreken? Die hebben minder ervaring en misschien minder eisen en geven het eerder een kans?
Ssst, ik ben ontsnapt en zit nu in de bieb te internettenquote:Op maandag 28 december 2015 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds iedereen een smartphone heeft kunnen vrouwen nu zelfs in de keuken Fok!ken, blijkt maar weer
Minder ervaring dus minder eisen? Volgens mij is het eerder andersomquote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja hele huisje boompje beestje. Als een man op zichzelf woont is dat vooral uit praktische kant. Ik zou wel weer op de verkeerde dames vallenOf als ik vanaf nu iedere meid zou aanspreken alsnog worden afgewezen als ze me beter leren kennen omdat ik nog thuiswoon etc. Of nou ja K44S is het levende bewijs dat ook al heb je je zaakjes niet op orde (maar er zoals hij wél aan werkt) het niet uit maakt. Dus misschien moet ik gewoon de meisjes van amper 18 aanspreken? Die hebben minder ervaring en misschien minder eisen en geven het eerder een kans?
Goede instelling syndroom! Hou dat in je achterhoofd als je naar buiten gaat om vrouwen aan te spreken...quote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef syndroom het volgende:
Wat zitten jullie nou moeilijk te doen? Het zijn maar vrouwen, geen koalas.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:38 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ssst, ik ben ontsnapt en zit nu in de bieb te internetten
quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel 2 meter, dat maakt hem wel wat unieker.quote:Op maandag 28 december 2015 10:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Ondanks mijn belofte in mijn vorige reaguursel: ik ben 2 meter lang.. heb een baard en een diepe stem. Ik kleed mij representatief.
Daar mee wil ik zeggen: zij voelt zich aangetrokken tot lange mannen met een baard.
Dat representatieve is meer mijn dingetje.
Wat mijn "min" punten KUNNEN zijn: ik stotter nog al en heb wat vreemde hoge lach.
Ohja: mijn date krijgt veel aandacht van jongens. Maar daar zie ik geen problemen in. Hoogst wat gezonde jaloezie (maar als dat er niet was/is moet je nog maar eens bij je zelf na gaan wat je voor die persoon voelt).
Om een fijn leven te krijgen?quote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Koral het volgende:
[..]
Minder ervaring dus minder eisen? Volgens mij is het eerder andersom
Heb je je verder wel eens afgevraagd waarom je ouders je dingen geleerd hebben in je leven? Welk doel hebben ze daar uiteindelijk mee?
Scherpe analyse hoor, daarom lukt het hem wel en jullie niet.quote:Op maandag 28 december 2015 20:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Ja maar hij is wel 2 meter, dat maakt hem wel wat unieker.
Is inderdaad de droom waar ze het huis voor uit gaan...quote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Precies de redenen waarom ik op mezelf wilde: lekker koken, wassen en strijken.quote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |