ik zou dat wel flauw vinden ja want het is een excuus om niet uit te hoeven vliegen. Zeg dan gewoon dat je niet wilquote:Op maandag 28 december 2015 10:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En als reden is dat je eerst een contract wilt? Ik kom uit een dorp en hier is het nog vrij normaal om thuis te wonen. Ken al 3 mensen die ouder dan mij zijn (wel een baan) en nog steeds thuiswonen. Ohja, ook geen vriendinmaar hier in de regio is dat denk ik nog wel enigzins geaccepteerd, mits je ook een meid uit deze regio treft. In de stad denken ze daar heel anders over
Dus 25+ thuiswonen en daten met een meid die in de stad op zichzelf woont.. ai..
reden, leeftijd...quote:Op maandag 28 december 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Het hangt heel erg af van de reden. Als je zelf wel uit huis wil maar je reden om thuis te blijven is dat je moeder dat wil, dan is dat voor iedere vrouw een afknapper.
Autisten willen zekerheid. Dat is een relatie niet.quote:Op maandag 28 december 2015 10:31 schreef Lienekien het volgende:
Of verander 'dummies' in 'autisten'.
Niet alleen voor een vrouw, ook voor een man. Moet er niet aandenken dat ik thuis blijf wonen voor m'n ouders.quote:Op maandag 28 december 2015 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Het hangt heel erg af van de reden. Als je zelf wel uit huis wil maar je reden om thuis te blijven is dat je moeder dat wil, dan is dat voor iedere vrouw een afknapper.
Lees nou gewoon even wat er staat...quote:Op maandag 28 december 2015 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autisten willen zekerheid. Dat is een relatie niet.De ene dame kan prima leven met iemand die nog thuiswoont, de ander niet. Daar kom je pas achter als je date. Ook kan je niet bepalen of de ander jou leuk vindt of dat afdwingen of hopen. Zij beslist daarin.
quote:Op maandag 28 december 2015 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
reden, leeftijd...
Als je nog thuis woont omdat je het zo handig vindt dat je moeder sochtends je bammetjes smeert en je zelf niet je was wil doen en dat soort dingen, tja, dan is dat niet aantrekkelijk. Ook niet als iemand je heel erg leuk vindt.
Als je 20 bent, is t ok om thuis te wonen, als je 28 bent, is t dat voor de meeste mensen niet.
Ook, en datzelfde geldt nog meer voor jou. Jij zit echt teveel onder de rokken van jouw moeder en moet je daar echt van los gaan rukken. Jouw ouders zijn oud en wijs genoeg om hun eigen leven te leiden en voor jou zou het het beste zijn als jij ook jouw eigen leven krijgt. Dat er daarbij nog andere issues aangepakt moeten worden hoef ik niet nogmaals uit te leggen neem ik aan?quote:Op maandag 28 december 2015 10:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk tegen Deezer wilt zeggen is dus om eerst uit huis te gaan en dan pas opzoek te gaan naar een vriendin?
Autisten focussen ook veel te veel op details en zien daardoor amper het grotere geheel.quote:Op maandag 28 december 2015 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autisten willen zekerheid. Dat is een relatie niet.De ene dame kan prima leven met iemand die nog thuiswoont, de ander niet. Daar kom je pas achter als je date. Ook kan je niet bepalen of de ander jou leuk vindt of dat afdwingen of hopen. Zij beslist daarin.
Niet. Al die sites, of ze nou betaald of onbetaald zijn hebben vooral een inactieve userbase met vooral single mannen. Dat is nou eenmaal de realiteit. Tijdlang op verschillende sites gezeten, nu wel een beetje klaar mee.quote:Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Aeth het volgende:
Vraagje tussendoor, zijn er nog andere apps of sites die zo makkelijk en vrijblijvend werken, en een redelijke userbase hebben als tinder of paiq? Heb een tijdje op lexa gezeten maar als je daar ook echt serieus wat mee wilde doen moest je gaan betalen. Zoals bij de meeste andere opties toch vaak het geval blijkt te zijn.
Happn, indien je in een grotere stad woont of regelmatig in het OV zit.quote:Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Aeth het volgende:
Vraagje tussendoor, zijn er nog andere apps of sites die zo makkelijk en vrijblijvend werken, en een redelijke userbase hebben als tinder of paiq? Heb een tijdje op lexa gezeten maar als je daar ook echt serieus wat mee wilde doen moest je gaan betalen. Zoals bij de meeste andere opties toch vaak het geval blijkt te zijn.
Iedereen die binnen een straal van 250m van je is geweest wordt zichtbaar in de app om te swipen.quote:Op maandag 28 december 2015 11:50 schreef Aeth het volgende:
Kleine stad, gebruik geen OV. Werkt dat via gps?
dat doen ze wel bij iemand die de moeite waard is.quote:Op maandag 28 december 2015 12:02 schreef syndroom het volgende:
Blijft wel bijzonder om te zien dat als een vrouw op een datingsite of app een summier profiel aanmaakt ze gelijk ladingen vol berichtjes en aandacht krijgt terwijl andersom je als man juist heel veel moeite moet doen om een berichtje terug te krijgen.
Waarom nemen vrouwen geen initiatief tot contact?
Het komt ook een beetje door het (toenemend) mannenoverschot wat we hier in NL hebben. Maar daar mag dan weer niet over gesproken worden.quote:Op maandag 28 december 2015 12:05 schreef Copycat het volgende:
Voor dating-apps en zulks is een ander topic.
quote:Op maandag 28 december 2015 09:48 schreef syndroom het volgende:
Bij het horen van vooroordelen over vrouwen moet ik altijd meteen aan dit filmpje denken.![]()
You're welcomequote:Op zondag 27 december 2015 22:10 schreef netchip het volgende:
[..]Geweldige post. Je brengt precies onder woorden wat ik al een tijdje onbewust probeer te doen, maar het is die bewustwording die helpt.
Thx.
Hoor wel leuke dingen over OKCupid. 'gratis', als in, ze verkopen wel je data maar je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Aeth het volgende:
Toen vriendinnen, waar ik elke week mee stapte naar t buitenland vertrokken. Ben ik op zoek gegaan naar een kroeg waar t niet vreems is om alleen heen te gaan, waar af en toe een bandje is etc.quote:Op maandag 28 december 2015 12:16 schreef Aeth het volgende:
OT dan maar weer:
Zijn er hier wat minder zelfverzekerde singles die er wel eens in hun eentje op uit gaan? Hoe bevalt dat? Ik had het er gisteren met een vriend over, om vaker wat te gaan doen met het oog op nieuwe mensen ontmoeten. Punt is een beetje dat de meeste van mijn vrienden weinig behoefte hebben om uit te gaan. Ofwel omdat ze het wel best vinden omdat ze al een relatie hebben/tevreden zijn met hun contacten/sociale angst hebben, ofwel omdat ze gewoon het geld er niet voor (over) hebben. Dat vind ik toch wel lastig, omdat dingen met een groepje doen het gewoon een stuk makkelijker voor me maakt. Dan heb je toch een soort van eilandje om naar terug te keren, mochten de gesprekken met onbekenden of wat dan ook stuklopen. En het geeft natuurlijk ook wat vertrouwen als iemand "je rug heeft" bij gebrek aan een betere term.
misschien zou je tegen ze kunnen zeggen waarom het belangrijk is voor je. Misschien dat ze dan best wat vaker mee willen gaanquote:Op maandag 28 december 2015 12:16 schreef Aeth het volgende:
OT dan maar weer:
Zijn er hier wat minder zelfverzekerde singles die er wel eens in hun eentje op uit gaan? Hoe bevalt dat? Ik had het er gisteren met een vriend over, om vaker wat te gaan doen met het oog op nieuwe mensen ontmoeten. Punt is een beetje dat de meeste van mijn vrienden weinig behoefte hebben om uit te gaan. Ofwel omdat ze het wel best vinden omdat ze al een relatie hebben/tevreden zijn met hun contacten/sociale angst hebben, ofwel omdat ze gewoon het geld er niet voor (over) hebben. Dat vind ik toch wel lastig, omdat dingen met een groepje doen het gewoon een stuk makkelijker voor me maakt. Dan heb je toch een soort van eilandje om naar terug te keren, mochten de gesprekken met onbekenden of wat dan ook stuklopen. En het geeft natuurlijk ook wat vertrouwen als iemand "je rug heeft" bij gebrek aan een betere term.
Je hebt wel een hoop wijsheid over relaties.quote:Op maandag 28 december 2015 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik thuis even toch een drankje heb gepakt om mezelf wat losser te maken. En een avond gekozen waarop er een bandje was.quote:Op maandag 28 december 2015 12:50 schreef Aeth het volgende:
Cue:
Heb je er toen veel moeite mee gehad? Zomaar een kroeg binnen lopen vol onbekenden?
Bedoel je dit via internet contact sites ? Daar heb ik minder aan ervaring mee. Maar in het dagelijks leven tonen vrouwen genoeg hun initiatief hetzij signalen om tot contact te komen met een man die zij interessant vinden.quote:Op maandag 28 december 2015 12:02 schreef syndroom het volgende:
Het leven is niet wat je overkomt maar hoe je ergens mee omgaat.quote:Op maandag 28 december 2015 12:02 schreef syndroom het volgende:
Blijft wel bijzonder om te zien dat als een vrouw op een datingsite of app een summier profiel aanmaakt ze gelijk ladingen vol berichtjes en aandacht krijgt terwijl andersom je als man juist heel veel moeite moet doen om een berichtje terug te krijgen.
Heb precies hetzelfde gedaan als Cue. Kroeg waar regelmatig bandjes spelen, ga ik wel eens heen als ik alleen op stap ga. Mij huisgenoot heeft lang niet altijd zin. Vanuit die kroeg ontmoette ik dan mensen en ging ik soms gewoon met die lui naar een andere kroeg. Een kroeg waar wat te doen is, karaoke of een band of zo, werkt erg gemakkelijk. Zelfde voor kleine festivalletjes en evenementen waar er wat te doen is.quote:Op maandag 28 december 2015 12:16 schreef Aeth het volgende:
OT dan maar weer:
Praktijk? Valt mee.quote:Op maandag 28 december 2015 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop wijsheid over relaties.
Ja gewoon lekker zelf koken, wassen, strijken. Vooral op hbo/uni zie je dat er meer vrouwen op kamers gaan.quote:
Huishoudentje spelen?quote:Op maandag 28 december 2015 18:35 schreef Deezertje het volgende:
Vrouwen gaan wel sneller op zichzelf. Ze zijn ook eerder volwassen (onderzoek naar geweest) iets met emotioneel IQ ofzo. Die gasten die ik ken die ouder dan mij zijn en nog thuiswonen zijn ook mannen. Mannen wonen langer thuis.. Niks om goed te praten hoor, maar dames willen al vroeg een eigen huishoudentje spelen (kan prima alleen). Jongens maakt dat wat minder uit.
Neger alsjeblieftquote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker zelf koken, wassen, strijken. Vooral op hbo/uni zie je dat er meer vrouwen op kamers gaan.
Sinds iedereen een smartphone heeft kunnen vrouwen nu zelfs in de keuken Fok!ken, blijkt maar weerquote:
dat is toch niet spelen?quote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker zelf koken, wassen, strijken. Vooral op hbo/uni zie je dat er meer vrouwen op kamers gaan.
Nou ja hele huisje boompje beestje. Als een man op zichzelf woont is dat vooral uit praktische kant. Ik zou wel weer op de verkeerde dames vallenquote:Op maandag 28 december 2015 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is toch niet spelen?
Komt ietwat denigrerend over.
De enige die jij aan moet spreken om wat mee te gaan doen ben je zelf, kerel.quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja hele huisje boompje beestje. Als een man op zichzelf woont is dat vooral uit praktische kant. Ik zou wel weer op de verkeerde dames vallenOf als ik vanaf nu iedere meid zou aanspreken alsnog worden afgewezen als ze me beter leren kennen omdat ik nog thuiswoon etc. Of nou ja K44S is het levende bewijs dat ook al heb je je zaakjes niet op orde (maar er zoals hij wél aan werkt) het niet uit maakt. Dus misschien moet ik gewoon de meisjes van amper 18 aanspreken? Die hebben minder ervaring en misschien minder eisen en geven het eerder een kans?
Ssst, ik ben ontsnapt en zit nu in de bieb te internettenquote:Op maandag 28 december 2015 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sinds iedereen een smartphone heeft kunnen vrouwen nu zelfs in de keuken Fok!ken, blijkt maar weer
Minder ervaring dus minder eisen? Volgens mij is het eerder andersomquote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja hele huisje boompje beestje. Als een man op zichzelf woont is dat vooral uit praktische kant. Ik zou wel weer op de verkeerde dames vallenOf als ik vanaf nu iedere meid zou aanspreken alsnog worden afgewezen als ze me beter leren kennen omdat ik nog thuiswoon etc. Of nou ja K44S is het levende bewijs dat ook al heb je je zaakjes niet op orde (maar er zoals hij wél aan werkt) het niet uit maakt. Dus misschien moet ik gewoon de meisjes van amper 18 aanspreken? Die hebben minder ervaring en misschien minder eisen en geven het eerder een kans?
Goede instelling syndroom! Hou dat in je achterhoofd als je naar buiten gaat om vrouwen aan te spreken...quote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef syndroom het volgende:
Wat zitten jullie nou moeilijk te doen? Het zijn maar vrouwen, geen koalas.
quote:Op maandag 28 december 2015 19:38 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ssst, ik ben ontsnapt en zit nu in de bieb te internetten
quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel 2 meter, dat maakt hem wel wat unieker.quote:Op maandag 28 december 2015 10:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Ondanks mijn belofte in mijn vorige reaguursel: ik ben 2 meter lang.. heb een baard en een diepe stem. Ik kleed mij representatief.
Daar mee wil ik zeggen: zij voelt zich aangetrokken tot lange mannen met een baard.
Dat representatieve is meer mijn dingetje.
Wat mijn "min" punten KUNNEN zijn: ik stotter nog al en heb wat vreemde hoge lach.
Ohja: mijn date krijgt veel aandacht van jongens. Maar daar zie ik geen problemen in. Hoogst wat gezonde jaloezie (maar als dat er niet was/is moet je nog maar eens bij je zelf na gaan wat je voor die persoon voelt).
Om een fijn leven te krijgen?quote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Koral het volgende:
[..]
Minder ervaring dus minder eisen? Volgens mij is het eerder andersom
Heb je je verder wel eens afgevraagd waarom je ouders je dingen geleerd hebben in je leven? Welk doel hebben ze daar uiteindelijk mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |