abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158596915
Blijft wel bijzonder om te zien dat als een vrouw op een datingsite of app een summier profiel aanmaakt ze gelijk ladingen vol berichtjes en aandacht krijgt terwijl andersom je als man juist heel veel moeite moet doen om een berichtje terug te krijgen.

Waarom nemen vrouwen geen initiatief tot contact?
  maandag 28 december 2015 @ 12:05:00 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158596963
Voor dating-apps en zulks is een ander topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158597014
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:02 schreef syndroom het volgende:
Blijft wel bijzonder om te zien dat als een vrouw op een datingsite of app een summier profiel aanmaakt ze gelijk ladingen vol berichtjes en aandacht krijgt terwijl andersom je als man juist heel veel moeite moet doen om een berichtje terug te krijgen.

dat doen ze wel bij iemand die de moeite waard is.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158597042
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 12:05 schreef Copycat het volgende:
Voor dating-apps en zulks is een ander topic.
Het komt ook een beetje door het (toenemend) mannenoverschot wat we hier in NL hebben. Maar daar mag dan weer niet over gesproken worden.

Ik probeerde uit te leggen dat wat op die sites en apps gebeurd ook IRL plaatsvindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door syndroom op 28-12-2015 12:18:05 ]
pi_158597141
-Not that shit again-

[ Bericht 51% gewijzigd door Copycat op 28-12-2015 12:29:19 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158597146
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:48 schreef syndroom het volgende:
Bij het horen van vooroordelen over vrouwen moet ik altijd meteen aan dit filmpje denken. _O-

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Haha, dit videootje geeft zo goed weer, hoe hypocriet "40-year-old virgin" -types kunnen zijn!
pi_158597212
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:10 schreef netchip het volgende:

[..]

_O_ Geweldige post. Je brengt precies onder woorden wat ik al een tijdje onbewust probeer te doen, maar het is die bewustwording die helpt. :) Thx.
You're welcome ;)
pi_158597261
OT dan maar weer:

Zijn er hier wat minder zelfverzekerde singles die er wel eens in hun eentje op uit gaan? Hoe bevalt dat? Ik had het er gisteren met een vriend over, om vaker wat te gaan doen met het oog op nieuwe mensen ontmoeten. Punt is een beetje dat de meeste van mijn vrienden weinig behoefte hebben om uit te gaan. Ofwel omdat ze het wel best vinden omdat ze al een relatie hebben/tevreden zijn met hun contacten/sociale angst hebben, ofwel omdat ze gewoon het geld er niet voor (over) hebben. Dat vind ik toch wel lastig, omdat dingen met een groepje doen het gewoon een stuk makkelijker voor me maakt. Dan heb je toch een soort van eilandje om naar terug te keren, mochten de gesprekken met onbekenden of wat dan ook stuklopen. En het geeft natuurlijk ook wat vertrouwen als iemand "je rug heeft" bij gebrek aan een betere term.
pi_158597586
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Aeth het volgende:
Vraagje tussendoor, zijn er nog andere apps of sites die zo makkelijk en vrijblijvend werken, en een redelijke userbase hebben als tinder of paiq? Heb een tijdje op lexa gezeten maar als je daar ook echt serieus wat mee wilde doen moest je gaan betalen. Zoals bij de meeste andere opties toch vaak het geval blijkt te zijn.
Hoor wel leuke dingen over OKCupid. 'gratis', als in, ze verkopen wel je data maar je moet er wat voor over hebben ;)
  maandag 28 december 2015 @ 12:45:11 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158597906
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:16 schreef Aeth het volgende:
OT dan maar weer:

Zijn er hier wat minder zelfverzekerde singles die er wel eens in hun eentje op uit gaan? Hoe bevalt dat? Ik had het er gisteren met een vriend over, om vaker wat te gaan doen met het oog op nieuwe mensen ontmoeten. Punt is een beetje dat de meeste van mijn vrienden weinig behoefte hebben om uit te gaan. Ofwel omdat ze het wel best vinden omdat ze al een relatie hebben/tevreden zijn met hun contacten/sociale angst hebben, ofwel omdat ze gewoon het geld er niet voor (over) hebben. Dat vind ik toch wel lastig, omdat dingen met een groepje doen het gewoon een stuk makkelijker voor me maakt. Dan heb je toch een soort van eilandje om naar terug te keren, mochten de gesprekken met onbekenden of wat dan ook stuklopen. En het geeft natuurlijk ook wat vertrouwen als iemand "je rug heeft" bij gebrek aan een betere term.
Toen vriendinnen, waar ik elke week mee stapte naar t buitenland vertrokken. Ben ik op zoek gegaan naar een kroeg waar t niet vreems is om alleen heen te gaan, waar af en toe een bandje is etc.
Deze gevonden en sindsdien mijn stamkroeg en ben er elke week wel te vinden.

Ondertussen ken ik de meesten daar, ook wat dates opgedaan of gewoon een leuke avond. Soms met wat andere stamgasten dat je eens wat buiten de kroeg doet enzo.
En regelmatig ontmoet ik nog nieuwe mensen daar.
pi_158598034
quote:
OT dan maar weer:

misschien zou je tegen ze kunnen zeggen waarom het belangrijk is voor je. Misschien dat ze dan best wat vaker mee willen gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158598037
Cue:
Heb je er toen veel moeite mee gehad? Zomaar een kroeg binnen lopen vol onbekenden?

Rhubarbje: Ben ik mee bezig. Ik praat zoiezo veel meer over dit soort dingen tegenwoordig met anderen, heb het altijd heel erg opgekropt. Tot nu toe krijg ik wel positieve feedback van de meesten en zijn er gelukkig wel een paar die me er wel wat mee willen helpen.
  maandag 28 december 2015 @ 12:50:51 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158598044
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Autisten willen zekerheid. Dat is een relatie niet. :P De ene dame kan prima leven met iemand die nog thuiswoont, de ander niet. Daar kom je pas achter als je date. Ook kan je niet bepalen of de ander jou leuk vindt of dat afdwingen of hopen. Zij beslist daarin.
Je hebt wel een hoop wijsheid over relaties.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 28 december 2015 @ 12:59:28 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158598230
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:50 schreef Aeth het volgende:
Cue:
Heb je er toen veel moeite mee gehad? Zomaar een kroeg binnen lopen vol onbekenden?

Laten we zeggen dat ik thuis even toch een drankje heb gepakt om mezelf wat losser te maken. En een avond gekozen waarop er een bandje was.
Uiteindelijk was t een erg leuke avond en had ik iets van 10 verschillende mensen gesproken.
  maandag 28 december 2015 @ 13:15:16 #90
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158598584
quote:
Bedoel je dit via internet contact sites ? Daar heb ik minder aan ervaring mee. Maar in het dagelijks leven tonen vrouwen genoeg hun initiatief hetzij signalen om tot contact te komen met een man die zij interessant vinden.

Ik ben wel een beetje er uit, maar vroeger had ik wel wat contact en meestal kwam het in eerste instantie vanuit de vrouw. Tenminste een vrouw geef haar voorzetten en het is de bedoeling dat je dan als man zijnde wel daar in mee gaat om te kunnen "scoren".

Sowieso snap ik niks van internetdating het lijkt voor mijn gevoel of ik een "verkapte" sollicitatie selectie procedure aan het lezen ben. Ik zie er ook maar weinig menselijkheid eerder een soort van AI waar de één zich nog meer kunstmatigere voordoet dan de ander.

Dus ik geef daarom meer de voorkeur aan echt menselijk contact en menselijke gesprekken met elkaar te kunnen hebben.

Maar ieder zijn eigen..wijze
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 28 december 2015 @ 13:19:44 #91
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158598721
Syndroom verdient wel een tag met 'KoningSmoes'.

Jezus man :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158599303
quote:

Het leven is niet wat je overkomt maar hoe je ergens mee omgaat.

Wat voor zin heeft het om deze verschillen te duiden. Appels met peren ofzoiets.

Een vrouw heeft (bijna altijd) maar 1 eitje tijdens de ei-sprong. Een man heeft weet niet hoeveel zwemmertjes tijdens een zaadlozing.

En je was al die andere 'zwemmertjes' :') ooit te snel af. Het bewijst maar weer dat je niet te veel moet klagen maar gewoon doen. Dat is je toen ook gelukt :P Je bent er zelf het levende bewijs van. Go go go!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158599401
Kapotte langspeelplaten zijn een bitch.
  maandag 28 december 2015 @ 13:50:46 #94
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158599642
quote:
OT dan maar weer:

Heb precies hetzelfde gedaan als Cue. Kroeg waar regelmatig bandjes spelen, ga ik wel eens heen als ik alleen op stap ga. Mij huisgenoot heeft lang niet altijd zin. Vanuit die kroeg ontmoette ik dan mensen en ging ik soms gewoon met die lui naar een andere kroeg. Een kroeg waar wat te doen is, karaoke of een band of zo, werkt erg gemakkelijk. Zelfde voor kleine festivalletjes en evenementen waar er wat te doen is.

Er staan altijd wel mensen alleen of met z'n 2 en als er wat te doen is heb je gelijk gesprekstof. Eerste keren vond ik het best raar, nu kan ik haast overal wel alleen heen zonder problemen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158599984
Koop je een fatsoenlijke auto.
pi_158601303
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 12:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Je hebt wel een hoop wijsheid over relaties.
Praktijk? Valt mee.
Ik zie het gewoon om mij heen gebeuren.
Mensen die elkaar een vuurtje vragen terwijl er als ze een sigaret pakken wel degelijk een aansteker zichtbaar (vol of niet weet ik niet, maar het vormt een prima start voor een gesprekje van 5 minuten) of mensen die vragen hoe laat het is terwijl de tijd prima zichtbaar is...
Je moet dus slim en soms niet eerlijk zijn ;)
pi_158602864
Voor iemand die al die signalen allemaal oppikt is het verwonderlijk dat je sarcasme alarm het dan weer niet doet... 😁😁😁
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 17:08:25 #98
441859 crew  Lenny77
pi_158605564
Pfff wat een vermoeiend topic.
Vrouwen hebben graag iemand met hogere opleiding omdat ze dan weten dat ze niet met een klapmongool in huis zitten. Als blijkt dat een laag opgeleide best wel intelligent kan meepraten dan is dat ook ok.
Vrouwen willen iemand die alleen woont en eventueel een auto heeft omdat dit wijst op zelfstandigheid. Dan weet je dat zo iemand niet gewoon is dat de bammetjes gesmeerd worden en dat je alles voor hun moet gaan doen.
DAT is vooral een afknapper. Een sukkel die niets kan en hoopt een nieuw moederfiguur te vinden. En laat dat nu nog niet zo heel erg zijn als je als man dan zoveel geld binnenbrengt dat je als vrouw thuis kan blijven. Maar meestal verwachten die sukkels dan ook nog dat je alle verzorging, huishouden,... op je neemt en een fulltime job erbij hebt wat genoeg opbrengt voor 2.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158607512
Wat een generalisaties weer :')
  maandag 28 december 2015 @ 18:26:06 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158608521
Zegt de vertolker van de "alle vrouwen zijn kuthoeren" :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')