abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158613911
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 20:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zodat je voor jezelf kunt zorgen?
Daar heeft hij al een moeder voor. Zijn vriendin moet gewoon lekker zijn, goed zijn in bed, intelligent zijn (maar niet te intelligent), en hem zich goed laten voelen over zichzelf :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 28 december 2015 @ 20:57:20 #127
416020 K44S
The bearded man
pi_158615193
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 20:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Ja maar hij is wel 2 meter, dat maakt hem wel wat unieker. :P
Flikker toch op man. Ik heb vrinden die tegen m'n navel aan kijken en geschoren kin hebben en thuis wonen maar toch chicks scoren.

Jij en deezer denken er te veel over na en zijn veel te gefixeerd om het te willen seks of relatie.

Wat zal dat tegen gaan vallen als het eenmaal zo ver is.

Voortaan mij er buiten houden. En denk aan jezelf.

Einde bericht en tot ziens.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158618228
Wat een instelling van de mensen hier, mag dit topic dicht?
pi_158619192
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:02 schreef Maryn. het volgende:
Wat een instelling van de mensen hier, mag dit topic dicht?
Maak dan TR en wacht anders tot post 301, maar waarschijnlijk gaat het niet dicht speciaal voor jou.
pi_158619453
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef Cue_ het volgende:
Zegt de vertolker van de "alle vrouwen zijn kuthoeren" :')
Niet haten op Hans :6
pi_158620582
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:35 schreef Deezertje het volgende:
Vrouwen gaan wel sneller op zichzelf. Ze zijn ook eerder volwassen (onderzoek naar geweest) iets met emotioneel IQ ofzo. Die gasten die ik ken die ouder dan mij zijn en nog thuiswonen zijn ook mannen. Mannen wonen langer thuis.. Niks om goed te praten hoor, maar dames willen al vroeg een eigen huishoudentje spelen (kan prima alleen). Jongens maakt dat wat minder uit.
Je bent gewoon weer smoesjes aan het verzinnen, wanneer ik ga studeren ga ik gewoon op kamers. Thuis heb ik het echt niet slecht, maar ik heb gewoon behoefte aan vrijheid. Dat hebben echt niet alleen vrouwen.
En dit gevoel heb ik al een paar jaar, maar ik was dan ook al jong (12-13 jaar) al vrij zelfstandig.
pi_158620725
Deezertje/syndroom en alle andere maagden:
Als je vrouwelijk contact wil moet je aan een van de volgende aspecten voldoen:
1 studeert aan de universiteit
2 woont op kamers
3 doet een goede hbo-opleiding als techniek of IT
4 speciale kwaliteiten
5 afkomstig uit een goed milieu
6 zeer sociaal persoon

Als je aan geen van 6 aspecten voldoet moet je aan jezelf werken totdat je wel aan een van deze aspecten voldoet of je erbij neerleggen dat je eeuwig maagd blijft en nooit een vriendin krijgt.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158621017
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:04 schreef Berk-24 het volgende:
2 woont op kamers
4 speciale kwaliteiten
6 zeer sociaal persoon

Als je aan geen van 6 aspecten voldoet moet je aan jezelf werken totdat je wel aan een van deze aspecten voldoet of je erbij neerleggen dat je eeuwig maagd blijft en nooit een vriendin krijgt.
Hoe komen tokkies dan aan een vriendin? :?
pi_158621072
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoe komen tokkies dan aan een vriendin? :?
Die richten zich op een andere markt, maar voor de markt war Deezertje/syndroom op richten is het voldoen aan een van de 6 aspecten een vereiste.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  maandag 28 december 2015 @ 23:18:15 #135
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158621251
We kunnen de TT beter omdopen tot 'Het help-met-krommende-tenen-Deezertje-en-syndroom-topic'. :')
  maandag 28 december 2015 @ 23:28:52 #136
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158621653
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:04 schreef Berk-24 het volgende:
2 woont op kamers
4 speciale kwaliteiten
6 zeer sociaal persoon

Wat bedoel je met speciale kwaliteiten? :D
pi_158621695
Ik ben zelf introvert en wil graag een extroverte meid. Of eentje die mij extroverter kan maken...Blijft alleen de vraag: zoeken die tegenpolen elkaar op of juist niet?

Wat vinden jullie trouwens van onderstaand gesprek zo rond het einde van het jaar? Zou je het op prijs stellen? Is een mooie poging om zonder druk een praatje te maken toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158621698
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed, daar zullen ze ook wel geen raad mee weten...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158621783

@DancingPhoebe: plaatje fixed
pi_158621832
Hehehe :D
  maandag 28 december 2015 @ 23:34:38 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158621838
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:30 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben zelf introvert en wil graag een extroverte meid. Of eentje die mij extroverter kan maken...Blijft alleen de vraag: zoeken die tegenpolen elkaar op of juist niet?

Wat vinden jullie trouwens van onderstaand gesprek zo rond het einde van het jaar? Zou je het op prijs stellen? Is een mooie poging om zonder druk een praatje te maken toch?

SPOILER
Heb je meer van deze rollenspellen? :)
Oh.
pi_158621845
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Kwaliteiten die niet voor iedereen weggelegd zijn zoals goed kunnen zingen, DJen, muziek maken, anderen aan het lachen krijgen, sporten op hoog niveau, etc.
pi_158621856
quote:

SPOILER
Ik zie het niet helemaal voor me. Kun je het uitspelen, opnemen en uploaden? Beeld en geluid he. Dan kunnen we er een oordeel over vellen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 28 december 2015 @ 23:35:20 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158621859
quote:

SPOILER
Praatje maken is geen probleem, maar om dan gelijk negatief erin te gaan als in duurder, stoppen met roken etc. Dat gezeur horen ze vast vaak genoeg
pi_158621883
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heb je meer van deze rollenspellen? :)
lol nee. Maar ik bedoelde meer dat ik het gesprek zo voor me zie als ik met die vraag open. Toch best normaal om een aan rokend iemand te vragen rond deze tijd van het jaar? Want als je vraagt: hey, alles goed. wat brengt jou hier is ook zo afgezaagd :')
  maandag 28 december 2015 @ 23:36:40 #146
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158621905
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 23:34 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Kwaliteiten die niet voor iedereen weggelegd zijn zoals goed kunnen zingen, DJen, muziek maken, anderen aan het lachen krijgen, sporten op hoog niveau, etc.
Ah, nu snap ik het. :Y
pi_158621926
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 23:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Praatje maken is geen probleem, maar om dan gelijk negatief erin te gaan als in duurder, stoppen met roken etc. Dat gezeur horen ze vast vaak genoeg
Klopt, maar rond deze tijd van het jaar wel logisch? Toon je humor en lef om dat te vragen toch? Weet jij een betere manier om een gesprekje tijdens het roken (ook al rook ik niet) aan te gaan? Het over het weer hebben of plannen voor oud en nieuw is afgezaagd, bovendien kan je de vraag terugverwachten dus moet je wel een antwoord hebben :D als zij heel blij antwoord: jaaa met vriendinnen op stap. En ik weet nog niet wat ik ga doen... :') Kan natuurlijk een inkopper zijn maar kan ook triest overkomen.
  maandag 28 december 2015 @ 23:38:39 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158621971
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lol nee. Maar ik bedoelde meer dat ik het gesprek zo voor me zie als ik met die vraag open. Toch best normaal om een aan rokend iemand te vragen rond deze tijd van het jaar? Want als je vraagt: hey, alles goed. wat brengt jou hier is ook zo afgezaagd :')
Waarom ga je dit hele gesprek zo voorbereiden :') Als ze anders reageert ligt je hele schema in de war
Oh.
pi_158621996
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zie het niet helemaal voor me. Kun je het uitspelen, opnemen en uploaden? Beeld en geluid he. Dan kunnen we er een oordeel over vellen.
Situatieschetje erbij... zit ze? kom je net aanlopen of sta je er al een tijde?
pi_158622008
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom ga je dit hele gesprek zo voorbereiden :') Als ze anders reageert ligt je hele schema in de war
Jup, maar ik doelde meer op de eerste vraag. Combi van actualiteit, lef en humor gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')