abonnement Unibet Coolblue
pi_157139274
Voel jij je vaak eenzaam?
Heb je niet veel goede vrienden of moeite om aansluiting te vinden?
Of het gevoel dat niemand je aardig vindt en dat niemand je mag?

Vind je het moeilijk om contacten te maken?
Lees je mee op FOK! maar durf je zelf niet te posten?

Dan is dit topic voor jou. :)

Aangezien ik zelf mensen tegen het lijf loop die met deze problemen kampen, vind ik het een mooi moment om hiermee een opening te geven.

Vind hier gelijkgestemden, kruip uit je schulp en post hier als jij je aangesproken voelt.

Voel je welkom! :)
Freestyle
pi_157139393
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 13:52 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit. Je kan de koe bij de horens pakken of bij de pakken neer gaan zitten. Online ga je het niet redden.
Ik kan ook wel klagen dat ik weinig vrienden om de hoek heb wonen maar zal toch iets moeten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:33 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je geeft zelf de oplossing al. Als je "alles" probeert maar niets werkt, moet je iets anders proberen.

Wellicht is er iets aan verenigingen, ga online gamen, ga bij een bordspelvereniging, leer een taal via de volksuniversiteit (zit overal en nergens), ga op dansles, werk aan je social skills.
Ik heb niet het idee dat StefDeStuntpiloot het bij de pakken neer zet.
Als ik het zo lees onderneemt hij genoeg. :)
Freestyle
pi_157139486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 14:08 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

En ik doe er naar mijn idee al vrij veel aan maar het mag niet baten, en vraag hier derhalve om advies, tips en suggesties van anderen die misschien een oplossing of de gouden tip voor een leuke activiteit hebben. Als je mijn posts goed gelezen had dan zie je dat ik juist erg veel onderneem (en absoluut niet online bij de pakken 'neer ga zitten') om onder de mensen te komen, maar dat daar simpelweg niets uit komt in de vorm van langdurige contacten, niet-oppervlakkige gesprekken en misschien zelfs een vriendschap.

Het is erg makkelijk om te roepen "Doe er iets aan dan" als je je totaal niet in andermans situatie kunt verplaatsen. Als je niks zinnigs cq. constructiefs te zeggen hebt, zeg dan niets...
Aan niets ondernemen ligt het niet, je onderneemt behoorlijk wat als ik het zo lees. :)
Wat ik uit je verhaal haal is dat je weinig mensen ontmoet met dezelfde interesses in je omgeving.
Freestyle
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:12:36 #4
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_157141335
Naar de kroeg ^O^
't gaat
pi_157141608
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:12 schreef VAS het volgende:
Naar de kroeg ^O^
Helaas geen tijd voor vandaag :{
pi_157143667
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:12 schreef VAS het volgende:
Naar de kroeg ^O^
Niet iedereen is gecharmeerd van een kroeg, niet iedereen wil bier drinken. Er zijn zat andere alternatieven.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_157145814
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:40 schreef VRIDZ het volgende:
Ik ben vooral rond de periode 2004 - 2009 veel naar houseparties gegaan, en heb daar heel wat mensen leren kennen
Heus? Ik luister voornamelijk naar (progressive/deep) house, draai tijdens het sporten niks anders op de MP3 en zo'n event lijkt me ook wel wat. Maar ga je dan helemaal alleen naar zo'n feest? Noem me sociaal onhandig, maar ik kan me dat niet voorstellen cq. heb daar het lef niet voor, om wildvreemde mensen aan te gaan spreken. :@

quote:
Voorheen woonde ik in een dorp, maar sinds paar weken in grote stad, dus qua bereikbaarheid is het voor iedereen stuk makkelijker om bij mij langs te komen, zowel qua OV als met eigen auto. Dat wil niet zeggen dat iedereen meteen langskomt natuurlijk, ik moet er zelf ook moeite in steken om mensen uit te nodigen enz enz.

Zelf heb ik ook een goede vriend, die 2 uur rijden verderop woont. Natuurlijk zou het fijner en gezelliger zijn als we bij elkaar in de buurt wonen, maar op zich is dit ook niet verkeerd.. 1x in de zoveel tijd spreken we af, ik naar hem toe of hij naar mij, en vaak maken we er dan ook een weekendje van. In dat opzicht hoef je dan dus ook niet per se elke week je vrienden te zien.
Ik woon al tijden op mezelf dus het is altijd 'makkelijk' geweest om bij mij over de vloer te komen; maar ja, die afstanden weer hé. ;) Woon zelf onderaan in Midden-Limburg. Die goede maat van me is een dicht bij Gelderland wonende Brabo. En de lui van het reisgroepje waar we sinds vorige jaar contact mee hebben komen uit de buurt van Rotterdam, Haarlem en Groningen. :+ Altijd leuk om ze weer te treffen, maar vooral met laatstgenoemde groep komt dat dus maar halfjaarlijks voor en komt er meestal een datumprikker aan te pas.

Die goede maat zie ik dus ook eens in de 2, 3 maanden. Dan hebben we een kei toffe avond/weekend en dan beloven we elkaar elke keer om vaker af te spreken, tevergeefs. :+

quote:
Ik denk trouwens ook dat het een beetje 'schijn' lijkt, dat iedereen met vrienden, die vrienden elke week ziet of er dingen mee gaat doen..
Dat vermoeden heb ik ook wel eens; vooral door Facebook, waar men doorgaans alleen maar de meest positieve dingen op plaatsen die ze meemaken, wordt die schijn gewekt. Ook nu er overal oktoberfeesten aan de gang zijn lijkt het wel alsof iedereen behalve ik er op los aan het feesten is.

Maar bijvoorbeeld die collega's van me, die hebben vrijwel elk weekend een of ander feestje bij/met (teamgenoten van) de hockeyclub. Lijkt mij ook fantastisch. Maar ook wat dat betreft: been there, done that. Enkele jaartjes geleden bij een voetbalclub gegaan. Nu kan ik to-taal NIET voetballen, dus dat leverde me per definitie al geen pluspunten op bij de teams waarin ik terecht kwam, die elkaar al van jongs af aan allemaal kennen en die véél beter konden voetballen dan ik. Dat ik daar niet welkom was, was al snel duidelijk...

quote:
Waar ergens in het zuiden woon je? Limburg-zuiden, of gewoon Brabant nog? Ik weet verder amper iets van je, maar voel je vrij om berichtje te sturen, als lotgenoot ;)
Onderaan in Midden-Limburg, zo'n 40 minuutjes rijden alleen al vanaf Eindhoven dus best wel 'afgelegen'. :) En bij deze. ;) Lotgenoten treffen, altijd fijn. ;)

quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Aan niets ondernemen ligt het niet, je onderneemt behoorlijk wat als ik het zo lees. :)
Wat ik uit je verhaal haal is dat je weinig mensen ontmoet met dezelfde interesses in je omgeving.
Daar zal het ook zeer zeker aan liggen ja. Mijn interesses zijn niet zo heel apart, maar ook weer niet 'mainstream'. Wat het lastig maakt, is dat ik als kerel zijnde graag sportief bezig ben maar to-taal niet bezig ben met sport kijken. Dat maakt contact met 99% van het mannelijke geslacht al gênant; ik ben totaal niet bezig met voetbal (met uitzondering van een EK of WK), Formule1, wielrennen of wat dan ook. Mijn interesses bestaan weer uit (speciale gerechten) koken, flora en vooral fauna, verre reizen en als IT`er zijnde natuurlijk tot zekere hoogte techniek.
pi_157151791
Gewoon de hele toon van je dat blijft me verbazen. "Alleen al naar Eindhoven is al 40 minuten". Wat denk je dat jongeren in Amerika doen? Die wonen uren van elkaar af en die overleven het ook. Wat denk je van Duitsland, Frankrijk, Spanje waar de afstanden nog veel groter zijn?

In 2,5 u zit je aan de andere kant van NL. Ik snap niet dat je mensen 1 keer in het half jaar kan treffen. Met het andere topic hier nieuwe mensen leren kennen 18-25 jaar meeten we 2x per maand, en daar komen ook mensen uit Friesland, boven Amsterdam, Utrecht, Brabant, Limburg, Overijssel.

Het is niet mijn bedoeling om in discussie te gaan maar het kan gewoon wel die contacten.
Vraag maar aan Embedguy, wellicht kan die er wat over zeggen.

quote:
embedguy het volgende:
..
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_157217758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:20 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Heus? Ik luister voornamelijk naar (progressive/deep) house, draai tijdens het sporten niks anders op de MP3 en zo'n event lijkt me ook wel wat. Maar ga je dan helemaal alleen naar zo'n feest? Noem me sociaal onhandig, maar ik kan me dat niet voorstellen cq. heb daar het lef niet voor, om wildvreemde mensen aan te gaan spreken. :@

Ik voornamelijk naar (early) hardcore-feesten in die periode. Ga nog steeds wel eens, naar allerlei soorten stijlen, maar lang niet meer zo vaak als toen. En sja, als ik de enige uit mijn (voormalige) vriendengroep was die van die herrie hield, moet ik toch wat he.. ik ga niet eindeloos met hen mee naar de plaatselijke disco waar ik me stierlijk loop te vervelen en helemaal niet thuis voel. Dan maar in mn eentje op pad.

Leer je daar toevallig iemand kennen, en ga je een volgende keer met hem/haar mee naar een feestje iets verder weg (ouders die ons brachten).. leer je daar weer wat mensen kennen, in combinatie met dat je Partyflock ontdekt, en in korte tijd heb je een waslijst aan (party)bekenden. Ik spreek nu over hoe het bij mij ging, anno 2003 / 2004 / 2005, toen ben ik ook met 'niks' begonnen.

Ik ben zelf ook niet zo'n held met vreemden aanspreken, maar een enkele keer gaat het me dus wel goed af. Alcohol zal daar vast wel iets aan bijdragen. Maar ook al spreek je niemand aan, kun je alsnog leuk feest hebben. Uiteindelijk draait het om de muziek, dat is de verbindende factor. Vaak kun je ook niet eens fatsoenlijk praten omdat het zo hard staat. Heerlijk soms om paar uur tegen de boxen vastgeplakt te staan, op te gaan in de muziek :) En een andere keer heb je juist meer zin om wat rond te lopen, naar andere mensen te kijken, en voor je het weet heb je een praatje te pakken.

Ligt misschien ook deels aan wat voor soort feest het is, en hoe het publiek is, maar op 'mijn' soort feesten boeit het helemaal niks wat je doet, wat je aan hebt, of weet ik veel wat.. gewoon lekker jezelf zijn en doen en laten wat je zelf wil. Ik ken maar weinig andere gelegenheden waar de sfeer zo vrij en los is dan op dergelijke parties.

Gewoon eens in je eentje gaan. Bevalt het niet kun je altijd nog weggaan, of gewoon je op je eigen manier vermaken met de muziek. Net waar jij voor kiest.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:20 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Ik woon al tijden op mezelf dus het is altijd 'makkelijk' geweest om bij mij over de vloer te komen; maar ja, die afstanden weer hé. ;) Woon zelf onderaan in Midden-Limburg. Die goede maat van me is een dicht bij Gelderland wonende Brabo. En de lui van het reisgroepje waar we sinds vorige jaar contact mee hebben komen uit de buurt van Rotterdam, Haarlem en Groningen. :+ Altijd leuk om ze weer te treffen, maar vooral met laatstgenoemde groep komt dat dus maar halfjaarlijks voor en komt er meestal een datumprikker aan te pas.

Die goede maat zie ik dus ook eens in de 2, 3 maanden. Dan hebben we een kei toffe avond/weekend en dan beloven we elkaar elke keer om vaker af te spreken, tevergeefs. :+
Ik woon zelf in Eindhoven, en die maat in kwestie in Enschede. Is denk ik net stukkie verder ;) Maar wat W00fer ook al zegt; wat wil dat nou zeggen? Nederland is maar een klein pislandje, stelt niks voor. Komt misschien ook doordat ik zo vaak naar feesten ben geweest vroeger, reisde ik ook stad en land voor af. Stelt allemaal niks voor, vooral als je toch geen haast hebt of deadlines. Nederland is een te gehaast en opgejaagd volk, alles moet zo vlug vlug mogelijk, of mag geen tijd kosten..

Natuurlijk snap ik dat het leuker is als je spontaan vrienden over de vloer kan krijgen, ipv uitgebreid vantevoren te moeten afspreken wie wanneer kan, maar als je goed bevriend bent, heb je het er toch wel voor over om dan net even wat langer te moeten reizen, waar je weer een hele leuke dag / weekend voor terug krijgt? Is het mijns inziens meer dan waard.

Ook moet ik meteen aan 1 dingetje denken; veel mensen proberen dingen bij het oude te laten, zo ook vriendschappen. Maar mensen veranderen, worden ouder, krijgen een ander leven.. het is niet altijd meer haalbaar om vaak af te spreken met je vrienden. Dat moet je je ook beseffen en accepteren. Niet te veel vast blijven houden aan hoe het was.. Begrijpelijk dat je dat wil, want je hebt gegarandeerd een leuke tijd, maar dat is dus niet altijd meer mogelijk (En ja ik klink een beetje hypocriet, ik leef wat sommige dingen betreft ook nog 'in het verleden' :X )

En wat dat 'beloven snel weer af te spreken' is denk ik iets wat echt van deze tijd is. Doordat we nagenoeg allemaal 24/7 online zijn, is het veel makkelijker om iets af te spreken, maar ook net zo makkelijk om iets af te zeggen of uit te stellen. Het beste werkt het om gewoon 1 datum te prikken, DAN spreken we af. Als je al wat hebt staan, oke, kan gebeuren, volgende keer beter.. als je nog niet zeker weet of je dan iets hebt, dan heb je vanaf nu dus wel iets staan, namelijk die afspraak. (Ook hier kan ik zelf soms nog wat van leren :X )
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:20 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Maar bijvoorbeeld die collega's van me, die hebben vrijwel elk weekend een of ander feestje bij/met (teamgenoten van) de hockeyclub. Lijkt mij ook fantastisch. Maar ook wat dat betreft: been there, done that
Je zei toch al dat zij er een heel ander soort leven op nahouden dan jij? Probeer jezelf dan ook vooral niet te veel aan hen te spiegelen. Ik kan ook wel foto's zien van vrienden die lallend met bier in de hand in het café zitten, maar ik zelf zou me er lang niet zo vermaken, omdat ik niet echt een kroeg-persoon ben (denk ik). Net als dat ik me niet voor kan stellen dat mensen vrijwillig naar een Toppers in Concert gaan en het daar naar de zin kunnen hebben. Al zullen die mensen hetzelfde over mij denken met mn herriefeestjes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:20 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Onderaan in Midden-Limburg, zo'n 40 minuutjes rijden alleen al vanaf Eindhoven dus best wel 'afgelegen'. :) En bij deze. ;) Lotgenoten treffen, altijd fijn. ;)
Wat party-bekenden van me wonen in Echt. Het is dat ze nu sinds een jaar ofzo een kleine hebben, maar voorheen gingen die ook elk weekend wel naar feesten toe, of met vrienden afspreken in regio Rotterdam of Arnhem. Ik denk echt dat het een mindset is, qua afstanden/reistijd.. echt, Nederland stelt helemaal niks voor. Muziekje aan in de auto, of iemand om mee te kletsen.. en voor je het weet ben je op de Afsluitdijk aanbeland. (True story!)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:20 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Mijn interesses zijn niet zo heel apart, maar ook weer niet 'mainstream'. Wat het lastig maakt, is dat ik als kerel zijnde graag sportief bezig ben maar to-taal niet bezig ben met sport kijken. Dat maakt contact met 99% van het mannelijke geslacht al gênant; ik ben totaal niet bezig met voetbal (met uitzondering van een EK of WK), Formule1, wielrennen of wat dan ook.
Je bent niet de enige. Ik heb zelfs een schurfthekel aan voetbal en al die onzin er rondomheen. Zelfs/vooral EK/WK kijk ik niet. Op het werk gaat het er ook nagenoeg elke dag wel een paar keer over. Alsof er niks anders op de wereld is :X

Maar ik vind dat verder niet gênant; als men eenmaal weet dat je er niet van houdt, houden ze er ook wel rekening mee. Ze spreken je dan misschien minder vaak aan, of met NOG meer standaard smalltalk (weer / tv-programma's die je gezien zou moeten hebben), of je 'dwingt' ze onbewust om andere onderwerpen aan te kaarten. OF om gewoon lekker helemaal niks te zeggen.
pi_157707394
Kickje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 01:13 schreef VRIDZ het volgende:
Gewoon eens in je eentje gaan. Bevalt het niet kun je altijd nog weggaan, of gewoon je op je eigen manier vermaken met de muziek. Net waar jij voor kiest.
Zie spoiler hierboven. Wat vind jij?
pi_157718612
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:23 schreef Flitskikker het volgende:
Kickje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Zie spoiler hierboven. Wat vind jij?
Zoals je zelf al aangeeft heb je al vaker leuke avonden meegemaakt op deze manier. Waarom zou dat nu dan niet weer zo het geval zijn? Tuurlijk, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar je weet pas hoe het gaat zijn als je er daadwerkelijk bent.

Als je niet gaat, heb je de kans een heel tof feest te missen. Of misschien dat je dan niet die nieuwe contacten ontmoet, die in de toekomst wél vaker met je mee willen naar een feest. Only 1 way to find out..

En mocht het dit keer niet zo boeiend of feest zijn, laat er dan niet door uit het veld slaan. Altijd nog een volgende keer / volgende keer beter! Niet alles baseren op 1 keer, elk feest is weer anders.

En je kunt wel aan anderen vragen wat die zouden doen, maar uiteindelijk ben jij het zelf die dat voor jezelf moet bepalen. En als je het dan eenmaal onderneemt, blijkt dat die drempel die je voor ogen had, helemaal niet eens bestaat, of slechts een klein opstapje is, op weg naar de volgende 'drempel'.

En nog een tip; vermijd het gebruik van de term yolo, je bent geen tienermeisje die niet weet hoe irritant en achterlijk die term is :X (Sorry, just my 2 cents :+ )
pi_157719128
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:09 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Zoals je zelf al aangeeft heb je al vaker leuke avonden meegemaakt op deze manier. Waarom zou dat nu dan niet weer zo het geval zijn? Tuurlijk, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar je weet pas hoe het gaat zijn als je er daadwerkelijk bent.

Als je niet gaat, heb je de kans een heel tof feest te missen. Of misschien dat je dan niet die nieuwe contacten ontmoet, die in de toekomst wél vaker met je mee willen naar een feest. Only 1 way to find out..

En mocht het dit keer niet zo boeiend of feest zijn, laat er dan niet door uit het veld slaan. Altijd nog een volgende keer / volgende keer beter! Niet alles baseren op 1 keer, elk feest is weer anders.

En je kunt wel aan anderen vragen wat die zouden doen, maar uiteindelijk ben jij het zelf die dat voor jezelf moet bepalen. En als je het dan eenmaal onderneemt, blijkt dat die drempel die je voor ogen had, helemaal niet eens bestaat, of slechts een klein opstapje is, op weg naar de volgende 'drempel'.
Bedankt voor je reactie. Ik besef dat ik het eens gewoon moet doen en dat de drempels die ik voor ogen heb dan misschien helemaal niet blijken te bestaan.

Toch denk ik eraan om vanavond te laten voor wat het is en het bij een volgend feest te proberen; een kaartje is erg duur (en uitverkocht, dus alleen via Ticketswap) en er is geen nacht-OV.
Bovendien voel ik me vandaag niet zo best (zowel lichamelijk als geestelijk). Eerst maar eens eten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:09 schreef VRIDZ het volgende:
En nog een tip; vermijd het gebruik van de term yolo, je bent geen tienermeisje die niet weet hoe irritant en achterlijk die term is :X (Sorry, just my 2 cents :+ )
Ik denk hetzelfde hoor. Ik postte het puur als grap (vandaar de quotes). :P
pi_157720547
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:31 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Ik besef dat ik het eens gewoon moet doen en dat de drempels die ik voor ogen heb dan misschien helemaal niet blijken te bestaan.

Toch denk ik eraan om vanavond te laten voor wat het is en het bij een volgend feest te proberen; een kaartje is erg duur (en uitverkocht, dus alleen via Ticketswap) en er is geen nacht-OV.
Bovendien voel ik me vandaag niet zo best (zowel lichamelijk als geestelijk). Eerst maar eens eten.

[..]

Ik denk hetzelfde hoor. Ik postte het puur als grap (vandaar de quotes). :P
Ik weet niet. Kan je jezelf goed manifesteren op deze manier?

Als het tegenvalt zit je daar maar alleen :P
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157721337
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 18:25 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik weet niet. Kan je jezelf goed manifesteren op deze manier?

Als het tegenvalt zit je daar maar alleen :P
Hoe bedoel je?

Het is meer de prijs en het OV dat me tegenhoudt, maar volgens mij is het nu sowieso al te laat.
pi_157721921
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 18:51 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Het is meer de prijs en het OV dat me tegenhoudt, maar volgens mij is het nu sowieso al te laat.
Ik bedoelde of je wel vermaakt in je eentje.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157722938
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:14 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik bedoelde of je wel vermaakt in je eentje.
Dat weet ik dus niet. :P Ik denk van wel, ik ben wel vaker naar grote feesten geweest (maar dan niet alleen), en ik ga natuurlijk vooral voor de muziek.

Maar goed, dan wordt het maar weer een avondje film kijken.
  zondag 22 november 2015 @ 12:39:48 #17
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_157736545
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:47 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Dat weet ik dus niet. :P Ik denk van wel, ik ben wel vaker naar grote feesten geweest (maar dan niet alleen), en ik ga natuurlijk vooral voor de muziek.

Maar goed, dan wordt het maar weer een avondje film kijken.
Nu ik er even over op terugkijk; was je van plan naar Qlimax te gaan, gezien de prijs die je vermeldde voor een kaartje? Dan was je sowieso al te laat geweest.. Zijn nog maar een paar feesten tegenwoordig die zo goed als meteen uitverkocht raken, en dat is er dus eentje van. ALS je dus al had willen gaan, had je vanaf dag 1 een kaartje moeten zien te bemachtigen (of schandalig veel meer moeten willen betalen via de 'zwarte markt').

Tevens is er ook niks mis met een avondje film kijken op zn tijd.. Kan ik ook wel weer eens gebruiken! Nog steeds de nieuwe James Bond niet gezien..
pi_157739117
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:39 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Nu ik er even over op terugkijk; was je van plan naar Qlimax te gaan, gezien de prijs die je vermeldde voor een kaartje? Dan was je sowieso al te laat geweest.. Zijn nog maar een paar feesten tegenwoordig die zo goed als meteen uitverkocht raken, en dat is er dus eentje van. ALS je dus al had willen gaan, had je vanaf dag 1 een kaartje moeten zien te bemachtigen (of schandalig veel meer moeten willen betalen via de 'zwarte markt').

Tevens is er ook niks mis met een avondje film kijken op zn tijd.. Kan ik ook wel weer eens gebruiken! Nog steeds de nieuwe James Bond niet gezien..
Klopt ja. Een paar dagen geleden stonden er nog veel op Ticketswap (ook een paar op of onder de originele prijs), maar gisteravond was het aanbod erg gering en was het me niet meer gelukt om er een te bemachtigen...

Heb jij ervaring met Qlimax?
pi_157739257
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 15:06 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Klopt ja. Een paar dagen geleden stonden er nog veel op Ticketswap (ook een paar op of onder de originele prijs), maar gisteravond was het aanbod erg gering en was het me niet meer gelukt om er een te bemachtigen...

Heb jij ervaring met Qlimax?
Uitverkocht, hardstyle, dus maak je makkelijker contact
Ideaal feest voor jou dus.
  zondag 22 november 2015 @ 19:34:11 #20
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_157745741
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 15:06 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Klopt ja. Een paar dagen geleden stonden er nog veel op Ticketswap (ook een paar op of onder de originele prijs), maar gisteravond was het aanbod erg gering en was het me niet meer gelukt om er een te bemachtigen...

Heb jij ervaring met Qlimax?
Nope, voor mij is het een dikke anti-Qlimax, niet mijn muziek. Maar wel ervaring met de taferelen rondom Q-Dance feesten.. Regelmatig als een malloot op F5 moeten rammen toen DefQon in de voorverkoop ging..

Maar goed, heb t al paar jaar wel gehad met die grote veel te dure feesten en festivals (af en toe een uitzondering daargelaten).. ga liever naar de kleinschalige, intiemere en muzikaal veel interessante feestjes her en der in het land, die vaak ook veel meer waar voor hun geld bieden, vaak nog (ruim) onder de 10 euro entree ook.
  maandag 23 november 2015 @ 13:45:30 #21
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_157761427
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:23 schreef Flitskikker het volgende:
Kickje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verhaal klinkt me bekend in de oren. Al speelt een gebrek aan vrienden bij mij ook een rol. Als ik iets wil ondernemen dan heb ik hier in de buurt eigenlijk geen vrienden waarmee ik dat zou kunnen doen. Ik ben afgelopen zaterdag nog het land door gereden om met een internetvriendin een museum te bezoeken, wat me erg goed bevallen is. Helaas laat m'n budget het niet toe om dat veel vaker te doen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik de diagnose borderline gekregen heb. Wat kan verklaren waarom de eenzaamheid dagelijks bij me aanwezig is op momenten dat ik geen vorm van afleiding heb.
pi_157876954
quote:
Het weekend is weer aangebroken en de eenzaamheid slaat weer toe. Zoals ik eerder hier heb verteld, gaat doordeweeks alles op de automatische piloot (opstaan, werken, naar huis, eten, 2x pw sportschool, even tv, naar bed) en heb ik er niet zo veel last van (wel van binnen een beetje een "hersendood"-gevoel), maar nu komt alle leegte weer ten tonele.
Ik heb dit gevoel ook. Doordeweeks gaat alles prima: school, sport, etc. Maar in het weekend en vakanties voel ik me ook wel eens eenzaam en kom ik weer in een enorme leegte. Een baantje zoeken in mijn omgeving lukt niet echt. Ik ben 22 en wordt dus voor de meeste bijbanen niet meer aangenomen, want te duur (kut Den Haag). Dat en dat ik hbo doe (ipv universiteit) zorgen voor een lage eigenwaarde en zelfbeeld bij mij. Heeft iemand tips?
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_157881129
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:07 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik heb dit gevoel ook. Doordeweeks gaat alles prima: school, sport, etc. Maar in het weekend en vakanties voel ik me ook wel eens eenzaam en kom ik weer in een enorme leegte. Een baantje zoeken in mijn omgeving lukt niet echt. Ik ben 22 en wordt dus voor de meeste bijbanen niet meer aangenomen, want te duur (kut Den Haag). Dat en dat ik hbo doe (ipv universiteit) zorgen voor een lage eigenwaarde en zelfbeeld bij mij. Heeft iemand tips?
Kun je niet van je hobby je werk maken, of anderszins voor jezelf beginnen?
Ik heb ook hbo gedaan terwijl ik ook naar de universiteit kon, maar ik vind dat niet per se minderwaardiger; hbo is veel praktijkgerichter en universiteit heel theoretisch (in ieder geval bij Informatica), dus ik heb nu veel meer ervaring waar ik wat aan heb.
  zaterdag 28 november 2015 @ 16:28:48 #24
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157881533
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:07 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik heb dit gevoel ook. Doordeweeks gaat alles prima: school, sport, etc. Maar in het weekend en vakanties voel ik me ook wel eens eenzaam en kom ik weer in een enorme leegte. Een baantje zoeken in mijn omgeving lukt niet echt. Ik ben 22 en wordt dus voor de meeste bijbanen niet meer aangenomen, want te duur (kut Den Haag). Dat en dat ik hbo doe (ipv universiteit) zorgen voor een lage eigenwaarde en zelfbeeld bij mij. Heeft iemand tips?
Ga bij een sportclub of andere vereniging zoals een studievereniging van school.

En zoek werk. Horeca of een andere winkel. Absoluut niet thuis blijven zitten en gaan facebooken of zo.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_157881659
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 16:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ga bij een sportclub of andere vereniging zoals een studievereniging van school.

En zoek werk. Horeca of een andere winkel. Absoluut niet thuis blijven zitten en gaan facebooken of zo.
Ik volg nu zwemcursussen via het Universitair Sportcentrum maar dat is op dinsdag. Studievereniging stelt niet veel voor.

Heb wel gesolliciteerd bij supermarkten ed, maar werd niet aangenomen, want te oud.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')