abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 januari 2016 @ 17:53:37 #1
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158792689
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).



Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:04:12 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158792988
SC verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158792997
We kunnen veel van Deezertje zeggen, maar hij heeft geen onrealistische eisen qua uiterlijk. Hij stuurde wat foto's van meisjes waar hij op valt en zulke meisjes zou hij prima kunnen krijgen als het innerlijk ook goed gaat zitten en hij misschien zelfverzekerder wordt.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:09:44 #4
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158793126
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Wimperkruller het volgende:
We kunnen veel van Deezertje zeggen, maar hij heeft geen onrealistische eisen qua uiterlijk. Hij stuurde wat foto's van meisjes waar hij op valt en zulke meisjes zou hij prima kunnen krijgen als het innerlijk ook goed gaat zitten en hij misschien zelfverzekerder wordt.
Ik heb een andere ervaring met zijn eisen. Althans, wat hij hier postte qua vrouwen valt op een ander type als hij is en wat hij mij stuurde maar die hij zelf afwees was realistisch gezien meer zijn type. Wat stuurde hij jou?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158793294
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Wimperkruller het volgende:
We kunnen veel van Deezertje zeggen, maar hij heeft geen onrealistische eisen qua uiterlijk. Hij stuurde wat foto's van meisjes waar hij op valt en zulke meisjes zou hij prima kunnen krijgen als het innerlijk ook goed gaat zitten en hij misschien zelfverzekerder wordt.
Aan de andere kant wilde hij dacht ik geen vriendin met ook autisme of iets dergelijks.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:37:08 #6
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158793830
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:32 schreef Vova het volgende:

[..]

Autisten kunnen best leuk zijn, dus dat snap ik dan weer niet.
Ja, dat klopt wel. Dit had ik gezien bij The Undateables (de Engelse versie van de show). Misschien maakt het zelfs makkelijker voor iemand met autisme om iemand te daten die dit ook heeft.
pi_158793855
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
En toch snap ik syndroom en anderen wel. Vandaag stervensdruk in de stad. Allemaal mensen samen en als je dan ff leuk kleren kijkt voor jezelf en op de herenafdeling allemaal meiden tegenkomt die of voor hun kerel kleren shoppen (:')) óf dit samen al zoenend doen... tja toch minder leuk als niemand je ff aanraad welke kleren je leuk staan of weet waarvoor je je leuk wilt kleden (o.a. je vriendin, niet dat ik er nu onverzorgd bijloop hoor).
Je kijkt teveel high school films met allemaal van die kleffe tieners en kalverliefde etc. Maar verder snap en ervaar ik wat je hier schrijft.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:37:53 #8
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158793859
Winkelen met je wederhelft is verschrikkelijk.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:40:03 #9
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158793935
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:39 schreef Vova het volgende:

[..]

Heb veel met autisme te maken gehad. Op sommige zaken is het wat aanpassen, het kan best.
Daar moet ik je gelijk geven. Het is gewoon een kwestie van de juiste persoon treffen.
pi_158794148
Syndroom is al bijna één dag niet meer online geweest. Ik denk dat ie ontmaagd is en al zijn frustraties kwijt is. Daar gaan we niet meer veel van horen hier op Fok!. Het ga hem goed. Vanaf nu is het een echte man!
pi_158794377
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb een andere ervaring met zijn eisen. Althans, wat hij hier postte qua vrouwen valt op een ander type als hij is en wat hij mij stuurde maar die hij zelf afwees was realistisch gezien meer zijn type. Wat stuurde hij jou?
Wat Fokkers hier. Oa njos en Heroinjunk en Silk. Redelijk normaal Nederlands uiterlijk.
pi_158794412
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:32 schreef Vova het volgende:

[..]

Autisten kunnen best leuk zijn, dus dat snap ik dan weer niet.
Niet als je het zelf al bent. Qua communicatie misschien goed maar ja.
pi_158794427
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef Vova het volgende:

[..]

Stiekem, iedereen heeft wel wat.
Gelukkig wel, anders was het maar saai. Iedereen hetzelfde zijn :P

Iemand ontmoeten en voor vallen gaat ook moeilijker worden als je alleen let op de goede eigenschappen van iemand en de mindere negeert. Je vind iemand leuk vanwege zijn/haar goede eigenschappen, maar je houdt van iemand zodra je zijn/haar mindere eigenschappen accepteert, zoals mijn oma altijd zei :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158794503
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:54 schreef Vova het volgende:

[..]

Dat doe je denken maar dat ligt toch echt anders. Nogmaals doe je eisen iets omlaag, en zoek wat meer in je eigen straatje :)
Hij hoeft zijn eisen niet eens te verlagen, hij moet wat meer open staan voor mensen die niet volledig aan die eisen voldoen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158794526
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat zo mooi.
Mijn oma was dan ook een geweldige vrouw O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158794534
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:56 schreef Vova het volgende:

[..]

Dat bedoel ik te zeggen.
Ah, excuus :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158794542
Oh en bambi ziet er ook wel leuk uit :) http://forum.fok.nl/user/history/343943 had Fokkers erger verwacht haha meer emo's maar dat was vroeger zo waarschijnlijk.
pi_158794653
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef Deezertje het volgende:
Oh en bambi ziet er ook wel leuk uit :) http://forum.fok.nl/user/history/343943 had Fokkers erger verwacht haha meer emo's maar dat was vroeger zo waarschijnlijk.
Het feit dat iemand op Fok! zit betekent niet per definitie dat je lelijk en/of geestelijk niet in orde bent, dat weet je he? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:07:24 #19
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158794879
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn omdat ik als 'average' en 'in Deezertjes league' word gezien, of juist blij omdat ik zelfs ondanks de vreselijke foto in m'n fobo zelfs datebaar blijk te zijn _O_
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158794906
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:32 schreef Vova het volgende:

[..]

Autisten kunnen best leuk zijn, dus dat snap ik dan weer niet.
Ja en nee. Ze kunnen best moeilijk zijn, als in te eerlijk of te rigide in hun eigen planning en ideeën. Ze tonen ook weinig affectie. Maar ze zijn wel trouw en loyaal.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158795069
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:10 schreef Vova het volgende:

[..]

Vertrouwen voor liefde zeggen wij altijd.

[..]

Eigen schuld. Word al 23 jaar van mijn leven verkettert zo onderhand. En ja voel mij gewoon een buitenlander... doet ook wel wat met je.
Verketterd? Door wie? Heb je daardoor problemen om een relatie te vinden?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 19:14:33 #22
5428 crew  miss_sly
pi_158795121
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:37 schreef broccoli. het volgende:
Winkelen met je wederhelft is verschrikkelijk.
Dat ligt ook weer aan je wederhelft.

Ik denk dat de wereld voor veel mensen een prettiger plek wordt als ze wat minder zwart-wit denken. Wat meer open minded zijn, niet alles en iedereen in hokjes willen stoppen.
Er zijn miljarden mensen op de wereld, de kans dat één bepaalde eigenschap op alle mensen/vrouwen/mannen of combinaties daarvan van toepassing is, is uitermate gering.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158795369
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef Vova het volgende:

[..]

Pleegouders, moeder, op school zwaar gepest worden. Gewoon op straat uitgescholden worden. Als ik met Nederlanders in contact wil komen lukt dat niet. Genegeerd worden, dus vanaf mijn vijfde heb ik enkel contact met Zuid Amerikanen, en vooral Oost Europeanen zeg maar :) Nog nooit een hechte vriendschap gehad of laat staan een relatie met een Nederlander, daarom buiten dus wel en kan niet klagen als ik het eens buiten om West Europe probeer 100X meer aandacht dan hier. Heb nu het afgelopen met 4 Nederlanders wat geprobeerd... echt een ramp.
Meh, das wel zwaar kut ja -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:23:39 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158795456
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:22 schreef Vova het volgende:

[..]

Voel ik mij ook. En neen dat ligt dus niet aan mij. Nederlanders zijn vrij apart in hun doen en laten. Heb ook altijd een dubbelleven gehad, al vanaf kinds af aan.
Waarom zie je emigreren als wegpesten als je hier niet blij bent
pi_158795458
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:07 schreef SiIk het volgende:
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn omdat ik als 'average' en 'in Deezertjes league' word gezien, of juist blij omdat ik zelfs ondanks de vreselijke foto in m'n fobo zelfs datebaar blijk te zijn _O_
Maar zou jij mij wel willen daten dan? Overigens kwam ik niet met jou aan maar Wimpekruller dacht dat je wel een leuk meisje voor mij was :')
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 19:31:46 #26
5428 crew  miss_sly
pi_158795830
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar zou jij mij wel willen daten dan? Overigens kwam ik niet met jou aan maar Wimpekruller dacht dat je wel een leuk meisje voor mij was :')
Ik denk dat meisjes die je hier hebben zien posten, al niet serieus met je zouden willen daten. Wat je hier post, is simpelweg onaantrekkelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 3 januari 2016 @ 19:32:32 #27
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158795871
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar zou jij mij wel willen daten dan? Overigens kwam ik niet met jou aan maar Wimpekruller dacht dat je wel een leuk meisje voor mij was :')
Nee.
De tijd dat ik voor minder dan Sonic ging is ver achter mij.
Wel lief dat Wimperkruller me een leuk meisje vindt O+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158796014
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet als je het zelf al bent. Qua communicatie misschien goed maar ja.
Waarom geef je zo iemand niet een kans? Dat wil je toch ook dat een vrouw bij jou doet? :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158796264
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:32 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nee.
De tijd dat ik voor minder dan Sonic ging is ver achter mij.
Wel lief dat Wimperkruller me een leuk meisje vindt O+
Ja dat vind ik echt hoor. En ik vind Deezer ook best leuk!
pi_158796280
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja dat vind ik echt hoor. En ik vind Deezer ook best leuk!
Gaan jullie toch daten. Probleem opgelost.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:43:41 #31
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158796369
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja dat vind ik echt hoor. En ik vind Deezer ook best leuk!
Ik heb ooit nog wel eens overwogen om net als Broccoli eens casual met em af te spreken, voor wat sociale interactie en mogelijk wat tips. Maar als ik dan hoor hoe dat is gelopen, denk ik zomaar dat ik wel wat beters te doen heb met m'n tijd. Laat staan dat ik met em zou daten.
Maar dat zou ik sowieso al niet, want qua uiterlijk niet m'n type, en qua innerlijk heb ik ook niet een al te beste indruk van em :')

Ik denk dat ie het op dit forum aardig verpest heeft, en beter kan proberen een date ergens te scoren waar chicks nog wel onbevooroordeeld tegen em aankijken.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158796422
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gaan jullie toch daten. Probleem opgelost.
Als ik zou moeten daten met mensen die ik leuke/prima personen vind ben ik lang bezig.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:45:41 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158796442
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Als ik zou moeten daten met mensen die ik leuke/prima personen vind ben ik lang bezig.
Gewoon 1 uitzondering maken, kan best
pi_158796562
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:43 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik heb ooit nog wel eens overwogen om net als Broccoli eens casual met em af te spreken, voor wat sociale interactie en mogelijk wat tips. Maar als ik dan hoor hoe dat is gelopen, denk ik zomaar dat ik wel wat beters te doen heb met m'n tijd. Laat staan dat ik met em zou daten.
Maar dat zou ik sowieso al niet, want qua uiterlijk niet m'n type, en qua innerlijk heb ik ook niet een al te beste indruk van em :')

Ik denk dat ie het op dit forum aardig verpest heeft, en beter kan proberen een date ergens te scoren waar chicks nog wel onbevooroordeeld tegen em aankijken.
Zoiets bedoelde ik ook.. Privé is hij best normaal en aardig en denk ook wel een leuke gast. Ik vind ook dat het erop lijkt dat hij dingen soms expres zegt om mensen op de kast te jagen, tis toch vrij anoniem hier. :P
pi_158796579
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:43 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik heb ooit nog wel eens overwogen om net als Broccoli eens casual met em af te spreken, voor wat sociale interactie en mogelijk wat tips. Maar als ik dan hoor hoe dat is gelopen, denk ik zomaar dat ik wel wat beters te doen heb met m'n tijd. Laat staan dat ik met em zou daten.
Maar dat zou ik sowieso al niet, want qua uiterlijk niet m'n type, en qua innerlijk heb ik ook niet een al te beste indruk van em :')

Ik denk dat ie het op dit forum aardig verpest heeft, en beter kan proberen een date ergens te scoren waar chicks nog wel onbevooroordeeld tegen em aankijken.
Heb ik jou dan ooit een foto gestuurd? :P
pi_158796682
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon 1 uitzondering maken, kan best
Zou sneu zijn.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:51:37 #37
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158796702
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb ik jou dan ooit een foto gestuurd? :P
Blijkbaar wordt er over mij geroddeld in DM. Gebeurt over jou ook wel eens. Just saying.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:53:32 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158796769
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Zou sneu zijn.
Want?
pi_158796773
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb ik jou dan ooit een foto gestuurd? :P
Foto's worden allemaal gedeeld in het SC clubje Deezer.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158796796
Yats lijkt me gewoon een doodgoeie gast O+

De schoolpleinnneigingen naar hem toe zijn :')kwadraat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 3 januari 2016 @ 19:54:01 #41
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158796798
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij hebt yats toch ook gedate? Alsof zijn reputatie veel beter is :')
Nee. Evengoed als dat ik jou niet heb gedate.
Ik heb wel redelijk wat mensen gemeet ja, de meesten niet 1-op-1 though.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158797002
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:54 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nee. Evengoed als dat ik jou niet heb gedate.
Ik heb wel redelijk wat mensen gemeet ja, de meesten niet 1-op-1 though.
Ik was ooit bij de OZ! première maar toen was ik nog redelijk onbekend hier :P Toen zag ik veel mensen met (fel) gekleurd haar, vandaar dat mijn beeld over FOK!kers niet zo best was :P
pi_158797125
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef Vova het volgende:
dus vanaf mijn vijfde heb ik enkel contact met Zuid Amerikanen, en vooral Oost Europeanen zeg maar
Van deze twee "regio's" heb ik wel contact gehad aan de uni. Was goed, maar niet beter dan Nl'ers of Belgen. Wat is het verschil voor jou dan en wonen die bij jou in de buurt of wat?
pi_158797144
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want?
Heh? Ik vind zoveel mensen leuke of aardige personen. Betekent niet dat ik met ze wil daten.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:01:40 #45
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158797150
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik was ooit bij de OZ! première maar toen was ik nog redelijk onbekend hier :P Toen zag ik veel mensen met (fel) gekleurd haar, vandaar dat mijn beeld over FOK!kers niet zo best was :P
Ik was daar ook. Misschien ben ik bij nader inzien toch te lelijk voor je.
En we hebben al gemeet blijkbaar, dat hoeft dus ook niet meer.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158797214
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik was ooit bij de OZ! première maar toen was ik nog redelijk onbekend hier :P Toen zag ik veel mensen met (fel) gekleurd haar, vandaar dat mijn beeld over FOK!kers niet zo best was :P
Ja inderdaad! Mensen die hun haar verven in felle kleuren :X

Niet bij in de buurt komen. Drank en drugs en dadelijk bijten ze je hoofd eraf!

ofzo :')!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_158797250
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik was daar ook. Misschien ben ik bij nader inzien toch te lelijk voor je.
En we hebben al gemeet blijkbaar, dat hoeft dus ook niet meer.
Niet zo onaardig jij ;) Je ziet er toch normaal uit? ;) Net zoals bambi en Heroinjunk btw. Ik zie er ook 'normaal' uit. Maar soms is normaal niet genoeg.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:08:35 #48
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158797516
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet zo onaardig jij ;) Je ziet er toch normaal uit? ;) Net zoals bambi en Heroinjunk btw. Ik zie er ook 'normaal' uit. Maar soms is normaal niet genoeg.
Je ziet er idd best normaal uit. Hoewel ik je zou adviseren je gezichtsbeharing achterwege te laten, en eens wat foto's zonder tegenlicht te proberen.
Maar as I said ga ik tegenwoordig niet meer voor minder dan SV. Normaal is dus idd niet genoeg, voor mij :7
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 20:09:48 #49
5428 crew  miss_sly
pi_158797594
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik was ooit bij de OZ! première maar toen was ik nog redelijk onbekend hier :P Toen zag ik veel mensen met (fel) gekleurd haar, vandaar dat mijn beeld over FOK!kers niet zo best was :P
Want wat voor negatiefs zegt (fel) gekleurd haar precies?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158797596
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Foto's worden allemaal gedeeld in het SC clubje Deezer.
Daarom heb ik nooit mijn foto hier aan iemand gegeven :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158797638
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:08 schreef SiIk het volgende:

[..]

Je ziet er idd best normaal uit. Hoewel ik je zou adviseren je gezichtsbeharing achterwege te laten, en eens wat foto's zonder tegenlicht te proberen.
Maar as I said ga ik tegenwoordig niet meer voor minder dan SV. Normaal is dus idd niet genoeg, voor mij :7
Haha ik ben al lang weer 'clean' qua baardje. Dat was om uit te proberen. Ze schatten me altijd jonger dan ik ben (vleiend) maar niet leuk. Maar dat staat je of niet, en bij mij uiteindelijk niet want ik kreeg maar geen echte volle baard ;(
  zondag 3 januari 2016 @ 20:12:17 #52
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158797698
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha ik ben al lang weer 'clean' qua baardje. Dat was om uit te proberen. Ze schatten me altijd jonger dan ik ben (vleiend) maar niet leuk. Maar dat staat je of niet, en bij mij uiteindelijk niet want ik kreeg maar geen echte volle baard ;(
Als je je ervan bewust bent dat het je niet staat, waarom gebruik je er dan wel foto's van op datingprofielen? Daar wil je toch op je best overkomen?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158797842
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Als je je ervan bewust bent dat het je niet staat, waarom gebruik je er dan wel foto's van op datingprofielen? Daar wil je toch op je best overkomen?
Als het goed is niet meer, of iig eentje waar je het niet heel duidelijk op ziet. En ik heb niet echt meer foto's en selfies zien er altijd hetzelfde uit :P
  zondag 3 januari 2016 @ 20:18:51 #54
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_158798013
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoe versier ik een Fokster? :)
vraag ze eerst is mee uit voor een drankie en samen wat eten ofzo!!! flirten op je computer gaat natuurlijk niet ;)
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zondag 3 januari 2016 @ 20:21:46 #55
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158798142
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef Vova het volgende:

[..]

Zie je :')
Niet zo onzeker. Is onaantrekkelijk.
Ben er van overtuigd dat mannen daar hetzelfde over denken als vrouwen.

Versiertip 1 van Silk: Wees zelfverzekerd.
Als je het niet bent, fake het dan. Dan ga je er hopelijk vanzelf in geloven.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158798291
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef SiIk het volgende:

[..]

Niet zo onzeker. Is onaantrekkelijk.
Ben er van overtuigd dat mannen daar hetzelfde over denken als vrouwen.

Versiertip 1 van Silk: Wees zelfverzekerd.
Als je het niet bent, fake het dan. Dan ga je er hopelijk vanzelf in geloven.
En toch halen sommige mensen die fakers er juist weer tussenuit :') Als je iets te graag wilt... lukt 't vaak ook niet
  zondag 3 januari 2016 @ 20:25:26 #57
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158798299
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef Vova het volgende:

[..]

Ben enkel stik onzeker bij Nederlandse mannen/jongens. De rest loopt wel goed, is ook bij WA dat gaat met buitenlanders om het zo even te noemen. En Bij Nederlanders loop ik te stressen en weet dan ook niets echt leuks te zeggen.
Waarom dan? Je zegt juist steeds dat je Nederlanders niet echt boeiend vind, dat je toch niet op ze valt etc. Dan heb je toch juist geen enkele reden om onzeker te zijn?
Bij de mensen van wie ik niets moet kan ik juist heerlijk mezelf zijn, omdat het dan toch allemaal niks boeit, en ik me toch niet druk hoef te maken of ze me wel leuk vinden.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:27:49 #58
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_158798403
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lust je wijn? O-)
hahahaha ik heb al een lieve man thuis dank je!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zondag 3 januari 2016 @ 20:30:07 #59
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158798503
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En toch halen sommige mensen die fakers er juist weer tussenuit :') Als je iets te graag wilt... lukt 't vaak ook niet
Nou, dan doe je het toch niet.
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef Vova het volgende:

[..]

Als het zakelijk contact is gaat dat mij gemakkelijk af. En val ook niet echt op ze ben nu net geen 30 als je ziet hoe veel West Europeanen eruit zien op die leeftijd vind ik dat maar niets neen. En mij boeit het juist wel, omdat ik in sommige gevallen een andere taal begin te spreken en er dan rottig gereageerd word, ook altijd die vragen waarom dit, waarom dat als ze iets merken.
Je moet dat gewoon van je af proberen te zetten.
Ik heb me tijden lang druk gemaakt over of iemand, aan wie ik een enorme hekel heb, mij wel mocht. Tot ik me realiseerde hoe idioot het is, en besloot me er niks meer van aan te trekken. Kan mij het schelen wat ie van mij vind, ik mag em toch niet :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:36:03 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158798773
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Vova het volgende:

[..]

Dat lukt mij dus niet met Nederlanders. Nu hebben Chinezen daar ook een handje van, Maar vaak lopen gesprekken zo:

Hoi
Hoe gaat het?
Wat voor werk doe je?

Dat is bijna overal zo, en soms dan doet een Nederlander dat niet en dan is het eindelijk, yes het is dat houterig en dat beetje saaie overkomen. Gelukkig niet allemaal maar heel veel dus wel. Hoe kun je daar nu op vallen. Of vaak op bepaalde datingsites: Neuken? Doe eens wat moeite man, snap je?
En geen enkele niet Nederlandse man doet dat?
Het komt miss over alsof ze dat heel veel doen, maar merendeel op de sites is natuurlijk ook Nederlander.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:36:06 #61
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158798777
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies.
Heerlijk als je dat gevoel kan bereiken. En dat zal je nooit volledig hebben denk ik, en in de ene situatie zal je je altijd onzekerder voelen dan in de ander, maar het moet wel je streven zijn, denk ik.
Ik ben blij dat als ik ga daten ik me druk kan maken over of hij in het echt ook wel zo leuk is, ipv me druk te maken over of hij me wel leuk vind.
Als ik iemand leuk ga vinden draait het wel meteen om trouwens. Als ik onzeker word weet ik dat het wel goed zit, van mijn kant althans _O-
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:38:57 #62
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158798918
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je onzeker wordt knappen ze af toch? ;(

Maar inderdaad, dat gevoel moet je streven zijn.
Daarom ook je best doen om dat niet te laten merken, en meer zelfvertrouwen faken 8-)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:51:00 #63
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_158799568
Zonder syndroom is dit topic toch beduidend minder leuk.
pi_158800345
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:48 schreef j1nxnl het volgende:
Ben ik nou de enige die Syndroom zodanig enge hersenkronkels zie ventileren hier, dat ik vind dat we hem en deze thread bij een of andere instantie moeten melden.

Ben anders bang dat ik binnen kort weer een of ander drama op TV zie, waarna Syndroom niet meer online komt....

Laat die instantie / justitie maar uitzoeken welke persoon er achter de nickname zit om gedwongen proffesionele hulp op te leggen. Anders ben ik echt bang .....
Ga lekker je gang, ik doe niks strafbaars. Of ben jij soms van de gedachtepolitie? Wat zouden die instanties voor mij kunnen betekenen :'), wil jij op basis van deze uitspraken dat ik levenslang de gevangenis in moet? Ziek!

Ik doe niks strafbaars en ik ben dat ook niet van plan! Hoe vaak moet ik godverdomme benadrukken dat ik tegen elke vorm van geweld ben.

Opvallend is dat veel mensen mijn boosheid veroordelen, maar zeg eens zelf 25 jaar en nooit van seks of liefde kunnen genieten, iedereen zou gefrustreerd raken. Ik kan mijn boosheid tenminste nog goed verwerken, al werkt het wel internaliserend waardoor ikzelf daardoor in de knoop raak.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 21:11:59 #65
5428 crew  miss_sly
pi_158800657
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Vova het volgende:

[..]

Oh jawel hoor:

viermaal met Nederlanders geprobeerd de laatste tijd, leeftijd van 20 tot 34 jaar ben er niet blij van geworden. Huilen is gezond net als lachen, en je zit nu niet langs mij of wel dan. Je hebt nog geen glimp van mij ooit opgevangen in mijn leven. Alleen wat ik schrijf.
Ik vind je ten eerste zeer beperkt door alle Nederlanders over één kam te scheren, maar ten tweede vind ik dat je er wel heel erg over bezig blijft, terwijl je zegt dat Nederlanders je niet boeien. Hoe hou je een negatief gevoel in stand.....
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158800985
Ben ik soms de enige die zich naar voelt bij het continu onderdrukken van je behoeftes (seks, intimiteit)?

Hoe kan het dat we in NL zoveel singles hebben? Staan die ook voor lange tijd droog of hebben ze wel regelmatig seks (ONS en FWB) ?
pi_158801069
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Ben ik soms de enige die zich naar voelt bij het continu onderdrukken van je behoeftes (seks, intimiteit)?

Hoe kan het dat we in NL zoveel singles hebben? Staan die ook voor lange tijd droog of hebben ze wel regelmatig seks (ONS en FWB) ?
Continu? Heb jij continu die behoefte dan?
pi_158801090
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Ben ik soms de enige die zich naar voelt bij het continu onderdrukken van je behoeftes (seks, intimiteit)?

Hoe kan het dat we in NL zoveel singles hebben? Staan die ook voor lange tijd droog of hebben ze wel regelmatig seks (ONS en FWB) ?
Jij bent misschien een van de weinige die er zo obsessief mee bezig is.
pi_158801184
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:20 schreef netchip het volgende:

[..]

Continu? Heb jij continu die behoefte dan?
Zoals Deezer opmerkte wordt je best vaak geconfronteerd met verliefde stelletjes en mooie vrouwen. :P Op dat moment baal je natuurlijk wel even.
pi_158801346
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Ben ik soms de enige die zich naar voelt bij het continu onderdrukken van je behoeftes (seks, intimiteit)?

Hoe kan het dat we in NL zoveel singles hebben? Staan die ook voor lange tijd droog of hebben ze wel regelmatig seks (ONS en FWB) ?
Doe er dan wat aan in plaats van te blijven zeuren terwijl je vrijwel niks doet om je situatie te veranderen.
  zondag 3 januari 2016 @ 21:25:59 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158801355
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Ben ik soms de enige die zich naar voelt bij het continu onderdrukken van je behoeftes (seks, intimiteit)?

Hoe kan het dat we in NL zoveel singles hebben? Staan die ook voor lange tijd droog of hebben ze wel regelmatig seks (ONS en FWB) ?
Ik weet het niet, ik heb die behoeftes nooit gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158801419
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoals Deezer opmerkte wordt je best vaak geconfronteerd met verliefde stelletjes en mooie vrouwen. :P Op dat moment baal je natuurlijk wel even.
Dat is dus niet natuurlijk. Het enige wat ik dan zie zijn blije mensen, en daar word ik dan weer blij van want dat is aanstekelijk. :)

En ja, natuurlijk heb ik een behoefte aan seks en intimiteit. Maar ik heb ook een behoefte aan chocolade. Het helpt me goed te voelen, het is lekker en prettig en fijn, maar ik heb het niet NODIG. Omdat ik ook heel blij ben met mezelf. Dat ik gelukkig ben met wie ik ben, goed alleen kan zijn. Een partner is daarop een aanvulling, geen vereiste daarvoor.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 3 januari 2016 @ 21:30:32 #73
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158801582
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is dus niet natuurlijk. Het enige wat ik dan zie zijn blije mensen, en daar word ik dan weer blij van want dat is aanstekelijk. :)

Dit is zo waar. Afgelopen zomer nog iemand aangesproken op een festival en gezegd dat ik haar en der vriendje zo'n vreselijk leuk stel vond. Werd er helemaal blij van :D
En kan eigenlijk niet herinneren dat ik ook jaloezie voelde, ofzo. Kreeg hoogstens het idee nooit te settelen zolang het minder voelde als dat.
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Ben ik soms de enige die zich naar voelt bij het continu onderdrukken van je behoeftes (seks, intimiteit)?

Hoe kan het dat we in NL zoveel singles hebben? Staan die ook voor lange tijd droog of hebben ze wel regelmatig seks (ONS en FWB) ?
Sommigen hebben regelmatig seks, anderen staan lang droog. Bij sommigen wisselen die periodes zich af.
Is het zo lastig te verzinnen dat dat voor iedereen anders zou zijn?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158801932
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zoals Deezer opmerkte wordt je best vaak geconfronteerd met verliefde stelletjes en mooie vrouwen. :P Op dat moment baal je natuurlijk wel even.
Neuh, die verliefde stelletjes zijn vaak te klef in mijn ogen, sterker nog, ik hoop dat ik er nooit zo bij kom te lopen. Zie ik ook om me heen, staan m'n vrienden hun pauze te verknoeien met handje vasthouden van hun vriendin. :')
En mooie vrouwen? Echt mooie vrouwen kom ik niet zo vaak tegen.
  zondag 3 januari 2016 @ 21:41:51 #75
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158802177
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat Fokkers hier. Oa njos en Heroinjunk en Silk. Redelijk normaal Nederlands uiterlijk.
Succes!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158802450
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wow cliche 101
Cliché misschien, maar wel waar. Kan ik ook niks aan doen. :') Word ik chagrijnig als ik zin heb maar geen seks kan hebben? Ja, soms. Word ik chagrijnig als ik zin heb in chocolade en de winkels dicht zijn? Ja, soms. Maar dan zet ik me daaroverheen. Shit happens, life happens, en je kunt echt ook een idioot geweldig leven leven zonder seks of relatie, zoals je ook een afschuwelijk vreselijk leven kunt leven met seks en relatie.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158802759
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Cliché misschien, maar wel waar. Kan ik ook niks aan doen. :') Word ik chagrijnig als ik zin heb maar geen seks kan hebben? Ja, soms. Word ik chagrijnig als ik zin heb in chocolade en de winkels dicht zijn? Ja, soms. Maar dan zet ik me daaroverheen. Shit happens, life happens, en je kunt echt ook een idioot geweldig leven leven zonder seks of relatie, zoals je ook een afschuwelijk vreselijk leven kunt leven met seks en relatie.
Het is een ander verhaal als je nooit seks of liefde kan krijgen, wat bij syndroom, respectievelijk Deezertje geldt. Al zijn het bij hun deze behoeften extreem omgebogen in obsessies.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 3 januari 2016 @ 21:55:22 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158802866
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij hebt yats toch ook gedate? Alsof zijn reputatie veel beter is :')
Oh? Waarom weet ik daar niets van? En mijn reputatie? Lol, hoor wie het zegt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158802947
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Blijft raar dat er maar zat situaties zijn die het tegendeel bewijzen.
Er zijn in elk kamp situaties te vinden, dat betekent dus dat het maar net is wat je er zelf van maakt. ;)

En nee, met chocolade bedoel ik chocolade. Chocolade is een aanvulling, net als een partner een aanvulling is.
Your opinion of me is none of my business.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 21:58:55 #80
5428 crew  miss_sly
pi_158803097
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:51 schreef syndroom het volgende:
met 'chocolade' bedoel je mannen?
Nee, met chocolade wordt chocolade bedoeld.

Je verwacht het niet...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 22:01:20 #81
5428 crew  miss_sly
pi_158803280
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:00 schreef Vova het volgende:

[..]

Ja, zie je dat ben ik ook want niemand wil mij ;(
Je bent niet echt een aanvulling voor dit topic, eigenlijk. Je zou beter een topic openen in KLB.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158803597
Gaan we weer. Don't call us, we broom you.
Ja doei.
pi_158813206
Botte bijl in plaats van bezem. Ladingen notes en daar gaan we weer hoor, maar blijf ze gerust verzamelen. ZIe je je naam hier niet meer voorkomen in dit topic? Dan heb ik gewoon al je posts weggehaald. Geen probleem, bij Karwei.
Ja doei.
pi_158813933
Mijn horoscoop is goedgezind en weet dat dit inderdaad het jaar van de waarheid is ^O^
quote:
Schorpioen

Jij wilt dit jaar iets gaan neerzetten. Je wilt laten zien wat je talenten zijn en waar je de laatste jaren aan hebt gewerkt. De tijd van doorzetten tegen de klippen op is nu voorbij, je gaat oogsten wat je gezaaid hebt. In 2016 leer je veel nieuwe mensen kennen waar je een bijzondere klik mee hebt.

In de liefde wacht je een grote verrassing. Je ontmoet iemand die inspirerend is en je een wereld laat zien waar je alleen van durfde te dromen. Normaal ben je niet zo snel, maar nu stort jij je zonder aarzeling in dit liefdesavontuur.

Je gaat een zachte kant van jezelf kennen en leert dat het heel goed kan zijn voor je relaties met andere mensen om je ongelijk toe te geven.

Broers en zussen spelen komend jaar een grote rol in je leven. Ze zijn er onvoorwaardelijk voor je als je dat nodig hebt.
  maandag 4 januari 2016 @ 12:10:35 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158813996
quote:
leert dat het heel goed kan zijn voor je relaties met andere mensen om je ongelijk toe te geven.
Die zou ik vooral in mijn oren knopen. Niet dat dit soort horoscopen ook maar enige waarde hebben. Hell, ik heb ze zelf herschreven voor een toentertijd gerenommeerde glossy. Met veel korrels zout.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158814883
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat Fokkers hier. Oa njos en Heroinjunk en Silk. Redelijk normaal Nederlands uiterlijk.
Wat wordt verstaan onder "redelijk normaal Nederlands uiterlijk"? Doel je dan op lichaamslengte? Want dat is in Nederland behoorlijk aan de lange kant vergeleken met bijvoorbeeld Wallonie.
pi_158814946
Laten we het hele uiterlijk gebeuren hier even buiten laten.
Ja doei.
pi_158815019
-ga weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 04-01-2016 12:55:09 ]
pi_158815202
Enerzijds lijkt het me logisch dat je vriendelijk en aardig moet zijn in online dating contact, maar aan de andere kant moet er ook een bepaalde spanning zijn dmv plagerijen en grapjes die mogelijk niet helemaal politiek correct zijn. Enerzijds moet je initiatief tonen en een assertief overkomen, maar te hard van stapel lopen en daarmee brutaal overkomen, werkt natuurlijk ook niet. Lijkt me voor de lange termijn noodzakelijk dat je interesse toont in iemands leven en bezigheden omdat het je niet alleen maar om de seks te doen is, anderzijds moet je ook niet te lang er omheen blijven draaien anders wordt het hooguit een enkeltje friendzone. Kortom, hoe zorg je nou dat contact via online dating in balans is? Een eenduidig antwoord bestaat niet, maar dit vraag ik me telkens af.
pi_158815227
Gewoon een gentleman zijn en af en toe een grapje maken met een knipoog-smiley er achter.
pi_158815422
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:04 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ga lekker je gang, ik doe niks strafbaars. Of ben jij soms van de gedachtepolitie? Wat zouden die instanties voor mij kunnen betekenen :'), wil jij op basis van deze uitspraken dat ik levenslang de gevangenis in moet? Ziek!

Ik doe niks strafbaars en ik ben dat ook niet van plan! Hoe vaak moet ik godverdomme benadrukken dat ik tegen elke vorm van geweld ben.

Opvallend is dat veel mensen mijn boosheid veroordelen, maar zeg eens zelf 25 jaar en nooit van seks of liefde kunnen genieten, iedereen zou gefrustreerd raken. Ik kan mijn boosheid tenminste nog goed verwerken, al werkt het wel internaliserend waardoor ikzelf daardoor in de knoop raak.
Dat heb ik ook helemaal niet gezegt. Ik zeg niet dat je opgesloten moeten worden of wat dan ook. Ik zeg dat je zeker hulp nodig hebt.

Je zegt met exacte woorden dingen als dat je enorm gefrustreerd bent om koppeltjes te zien. Dat je een kort lontje hebt gekregen vanwege 10 jaar lang geen sex. Je wilt sex, je vind dat je recht hebt op sex. Je word boos omdat je geen sex hebt. etc etc. Zelf hierboven zeg je expliciet; dat jezelf in de knoop raakt.

Je verwerpt elke vorm van advies dat zegt dat je hulp moet zoeken. (En dat zijn er enorm veel). Ook al zijn al je posts maar gedachte spinsel die je hier ventileerd, dan nog ....

Ik kwam deze hele reeks volgen vanwege Deezertje. Het is/was hoogst vermakelijk dat hij een relatie wilde zodat hij niet als oud, zielig, alleen mannetje zou eindigen. Echter jij wilt alleen maar sex en je word/bent boos en zeer gefrustreerd omdat je het niet krijgt. Naar mijn en nogmaals enorm veel mensen in alle vorige threads/posts iets waar je hulp voor moet zoeken.

Het enige wat ik mij daardoor dus afvroeg is, of er niet iets van een meldpunt is voor dit soort probleem stellingen. Zodat een expert er eens naar kan kijken en als er inderdaad aanleiding is voor gevaar voor jezelf en/of andere dat er naar gehandeld kan worden. (Nee, handelen betekend niet in een speciaal wit jasje voor eeuwig opgesloten worden.)
pi_158815587
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 04-01-2016 13:26:01 ]
pi_158815604
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:58 schreef Weissman het volgende:
Gewoon een gentleman zijn en af en toe een grapje maken met een knipoog-smiley er achter.
Maar wat is jouw betekenis van een gentleman? En dat van die grapjes maken, dat doe ik al vrij snel. Hoop niet dat ze me dan als een niet serieus te nemen persoon gaan zien, maar dat zal wel meevallen. Maar met grapjes moet je toch ook weer uitkijken, voor je het weet snapt die ander mijn sarcasme niet.

Ben wel benieuwd hoe de andere maagdelijke sukkels op Fok! hiermee omgaan en hoe zij omgaan met vrouwen. Aan de uni bijvoorbeeld zijn de meeste wel gemakkelijk in de omgang, maar om te daten lijkt het me ongelegen. Dus dan maar online dating. Maar daar ligt het vaak zo dik bovenop en krijg ik de indruk dat vrouwen elk bericht als een "hij wil zsm in mijn broek" bericht beschouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door krulbrul op 04-01-2016 13:34:49 ]
pi_158816743
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:14 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Maar wat is jouw betekenis van een gentleman? En dat van die grapjes maken, dat doe ik al vrij snel. Hoop niet dat ze me dan als een niet serieus te nemen persoon gaan zien, maar dat zal wel meevallen. Maar met grapjes moet je toch ook weer uitkijken, voor je het weet snapt die ander mijn sarcasme niet.

Ben wel benieuwd hoe de andere maagdelijke sukkels op Fok! hiermee omgaan en hoe zij omgaan met vrouwen. Aan de uni bijvoorbeeld zijn de meeste wel gemakkelijk in de omgang, maar om te daten lijkt het me ongelegen. Dus dan maar online dating. Maar daar ligt het vaak zo dik bovenop en krijg ik de indruk dat vrouwen elk bericht als een "hij wil zsm in mijn broek" bericht beschouwen.
Maar dat is ook zo :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158816839
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:55 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Maar dat is ook zo :D
Wat? Dat vrouwen die werkelijk zo beschouwen of dat mannen dit willen. Ik ga het niet ontkennen, maar zeker in het begin zijn er andere dingen die minstens zo belangrijk zijn.
pi_158816852
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:14 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Maar wat is jouw betekenis van een gentleman? En dat van die grapjes maken, dat doe ik al vrij snel. Hoop niet dat ze me dan als een niet serieus te nemen persoon gaan zien, maar dat zal wel meevallen. Maar met grapjes moet je toch ook weer uitkijken, voor je het weet snapt die ander mijn sarcasme niet.

Ben wel benieuwd hoe de andere maagdelijke sukkels hier op Fok! mee omgaan en hoe zij omgaan met vrouwen. Aan de uni bijvoorbeeld zijn de meeste wel gemakkelijk in de omgang, maar om te daten lijkt het me ongelegen. Dus dan maar online dating. Maar daar ligt het vaak zo dik bovenop en krijg ik de indruk dat vrouwen elk bericht als een "hij wil zsm in mijn broek" bericht beschouwen.
Hij zit je te trollen.

Maar waarom praat je niet gewoon hoe je normaal tegen mensen zou praten. Dat werkt gewoon het beste. Als iemand je humor niet snapt, nou jammer maar helaas. Dan op zoek naar iemand met wie je qua humor wel op 1 lijn zit. Als sarcasme jouw ding is, gebruik je sarcasme. Genoeg vrouwen die van sarcastische humor houden. Je hoeft niet iedereen te pleasen natuurlijk. Juist een goede manier om te filteren.

[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 04-01-2016 14:01:30 (doe maar niet voor anderen denken/posten) ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158817066
Mijn date ging gisteren boven verwachting erg goed. Morgen een vervolg, ze gaat voor me koken. *O*
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 14:15:18 #98
5428 crew  miss_sly
pi_158817175
quote:
11s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Mijn date ging gisteren boven verwachting erg goed. Morgen een vervolg, ze gaat voor me koken. *O*
Top! Wat leuk om te lezen.
Was je een beetje rustig?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158817230
quote:
11s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Mijn date ging gisteren boven verwachting erg goed. Morgen een vervolg, ze gaat voor me koken. *O*
goed dat je gegaan bent dan
pi_158817260
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:00 schreef habitue het volgende:
Als iemand je humor niet snapt, nou jammer maar helaas. Dan op zoek naar iemand met wie je qua humor wel op 1 lijn zit. Als sarcasme jouw ding is, gebruik je sarcasme. Genoeg vrouwen die van sarcastische humor houden. Je hoeft niet iedereen te pleasen natuurlijk. Juist een goede manier om te filteren.
Mee eens, maar het probleem zit 'm hier in:
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:00 schreef habitue het volgende:
Maar waarom praat je niet gewoon hoe je normaal tegen mensen zou praten. Dat werkt gewoon het beste.
In een alledaagse conversatie is er altijd iets waardoor je in die situatie bent. Als je in een collegezaal onbewust naast iemand gaat zitten, het over een bepaald onderwerp hebt, bij een vereniging etc. Dan vind ik het ook niet zo moeilijk, dan is er een aanleiding om iets te bespreken.

Maar op een online dating site gaat alles zo droogjes, alsof je recht voor een volstrekt onbekend persoon op straat gaat staan en benadrukt dat je overeenkomstige interesses hebt, zoals "Ik zie dat je ook aan tennis doet. Leuk, daar doe ik ook aan etc." Zo krijg je dus van die weliswaar vriendelijk bedoelde, maar politieke correcte gesprekjes die kraak nog smaak hebben. Ik ben geen vrouw, maar als vrouw zou ik hier ongemakkelijk van worden. Soms is er ook gewoon geen aanleiding toe om een meer gevatte opmerking of grapje te maken.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 14:22:16 #101
5428 crew  miss_sly
pi_158817323
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Mee eens, maar het probleem zit 'm hier in:

[..]

In een alledaagse conversatie is er altijd iets waardoor je in die situatie bent. Als je in een collegezaal onbewust naast iemand gaat zitten, het over een bepaald onderwerp hebt, bij een vereniging etc. Dan vind ik het ook niet zo moeilijk, dan is er een aanleiding om iets te bespreken.

Maar op een online dating site gaat alles zo droogjes, alsof je recht voor een volstrekt onbekend persoon op straat gaat staan en benadrukt dat je overeenkomstige interesses hebt, zoals "Ik zie dat je ook aan tennis doet. Leuk, daar doe ik ook aan etc." Zo krijg je dus van die weliswaar vriendelijk bedoelde, maar politieke correcte gesprekjes die kraak nog smaak hebben. Ik ben geen vrouw, maar als vrouw zou ik hier ongemakkelijk van worden. Soms is er ook gewoon geen aanleiding toe om een meer gevatte opmerking of grapje te maken.
Dat is ook precies wat er mis is met online daten, lijkt me. Want je zegt dat het is alsof...maar dat ís ook hoe het is. Je bent allemaal op die site om een date te zoeken, geen enkele andere reden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158817340
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Top! Wat leuk om te lezen.
Was je een beetje rustig?
Van te voren was ik behoorlijk zenuwachtig. Maar toen ik haar eenmaal zag, en merkte dat zij stond te trillen om haar benen werkte dat heel ontwapenend en vielen de zenuwen bij mij weg. :)
pi_158817431
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat er mis is met online daten, lijkt me. Want je zegt dat het is alsof...maar dat ís ook hoe het is. Je bent allemaal op die site om een date te zoeken, geen enkele andere reden.
Precies wat je zegt! Heb je zelf ook ervaring met online dating? Want ik zou wel eens willen weten hoe online dating voor vrouwen dan wel geslaagd kan verlopen. Lijkt me nu nogal een kansloze missie te worden zoals ik het nu bezie.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 14:29:28 #104
5428 crew  miss_sly
pi_158817486
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Van te voren was ik behoorlijk zenuwachtig. Maar toen ik haar eenmaal zag, en merkte dat zij stond te trillen om haar benen werkte dat heel ontwapenend en vielen de zenuwen bij mij weg. :)
Ze vond het dus ook gewoon spannend en was ook bang dat jij haar tegen vond vallen. Ik vind het echt leuk dat het leuk was en een vervolg krijgt! Veel plezier vast.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 14:32:27 #105
5428 crew  miss_sly
pi_158817565
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:27 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Precies wat je zegt! Heb je zelf ook ervaring met online dating? Want ik zou wel eens willen weten hoe online dating voor vrouwen dan wel geslaagd kan verlopen. Lijkt me nu nogal een kansloze missie te worden zoals ik het nu bezie.
Nee, geen ervaring mee. Ik ken mijn huidige partner via Fok, mijn vorige via Quake2, een via een sportvereniging en een via werk.
Ik heb wel vriendinnen die via Relatieplanet hun man hebben leren kennen of een andere site. Het kan wel, het is net zo goed een manier om een potentiele partner te ontmoeten als alle andere, maar zoals met alles geldt dat je tegen iemand moet aanlopen waar je een klik mee hebt/krijgt. Ik denk dat er via datingsites veel meer afwijzingen zijn, omdat je vaker niet dan wel echt met iemand klikt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158817723
Fok vind ik net zo goed online.
pi_158817738
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat er via datingsites veel meer afwijzingen zijn, omdat je vaker niet dan wel echt met iemand klikt?
Geen ervaringen met afwijzingen, daarvoor doe ik er te weinig mee. Maar zelfs al ga je op zoek naar iemand die van alles doet wat ik ook doe en die verder gelijkgestemd is, dan nog voelt het allemaal zo plastisch aan. Zelfs de meest wiskundige cursus die ik aan de uni heb gevolgd, bracht meer emotie in mij te boven dan een datingsite. Het is gewoon zo'n afvinklijst en dan zit je een beetje achter je pc'tje te wikken en wegen om vervolgens dan toch maar zo'n lullig berichtje te sturen.

In het echt praten vind ik veel leuker en minder laf dan online, maar mijn interesses zijn allemaal van die solo dingen. Vrijwilligerswerk had ik goede hoop op, maar toen bleek dat iedereen 50+ was. Weliswaar leuke mensen, maar niet voor een relatie. :')

Bovenstaande begint meer op een klaagzang te lijken.
pi_158817851
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Fok vind ik net zo goed online.
Klopt, maar het ging er meer om dat online dating sites zo direct op dating zijn gericht (klinkt obvious, maar toch), Daarom klaagde ik dat cheesy berichtjes op datingsites bijna onvermijdelijk zijn. Dit in tegenstelling tot Fok!. want Fok! heeft niet de voornaamste intentie om dates te versieren, zover ik weet.
pi_158820032
Soms kom je nog wel eens wat zinnigs tegen op internet :)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158820129
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:08 schreef Koral het volgende:
Soms kom je nog wel eens wat zinnigs tegen op internet :)
[ afbeelding ]
Dus je moet gewoon jezelf zijn?
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 16:28:29 #111
5428 crew  miss_sly
pi_158820459
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Fok vind ik net zo goed online.
Fok is wel online ontmoeten, maar in mijn geval in ieder geval was het niet de bedoeling te daten.Ik was helemaal niet op zoek. Ik ging naar een meet en ontmoette daar mijn huidige vriend. We hebben toen gezellig gegeten met een aantal mensen en dat was het. Pas een paar weken later hebben we toen nog een keer 1-op-1 gemeet, en toen was het wel raak. In de tussentijd hebben we contact gehouden via Messenger, en hingen we nog steeds samen rond in dce sc waar we elkaar van kenden.

Ik vind dat toch echt iets anders dan online daten :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 16:30:12 #112
5428 crew  miss_sly
pi_158820495
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus je moet gewoon jezelf zijn?
Volgens mij is dat degene die iedereen sowieso het beste kan zijn. Ik kan moeilijk jou zijn, denk ik ;)

Waarmee niet gezegd is dat je je gewone zelf niet hier en daar kunt aanpakken als je tegen dingen van jezelf aanloopt die niet zo prettig zijn voor jezelf. Hoe dan ook moet je het langste met je gewone zelf leven :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158821986
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aan de andere kant wilde hij dacht ik geen vriendin met ook autisme of iets dergelijks.
Vrouwen hebben allemaal last van Obsessief compulsieve stoornis. Kunnen uren voor de spiegel staan met stiftjes en kwastjes. Best atistisch :P

Maagden:

Lieg eens voor de gein in een ghost-profiel dat je iets interessants doet. Iets met status. Je zit bijvoorbeeld in het laatste jaar International business administration en loopt stage bij deloitte in Hong Kong (gebruik je fantasie). Of je bent drummer bij een band. Maakt niet uit. Of je start je eigen onderneming en opent een snoepwinkel nu Jamin tijdelijk uit de stad is wegens renovatie.. Lieg dat je barst!
pi_158822305
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:31 schreef Tamabralski het volgende:
Vrouwen hebben allemaal last van Obsessief compulsieve stoornis. Kunnen uren voor de spiegel staan met stiftjes en kwastjes. Best atistisch :P
Ook niet denigrerend ofzo

quote:
Maagden:

Lieg eens voor de gein in een ghost-profiel dat je iets interessants doet. Iets met status. Je zit bijvoorbeeld in het laatste jaar International business administration en loopt stage bij deloitte in Hong Kong (gebruik je fantasie). Of je bent drummer bij een band. Maakt niet uit. Of je start je eigen onderneming en opent een snoepwinkel nu Jamin tijdelijk uit de stad is wegens renovatie.. Lieg dat je barst!
Iemand boven je zegt dat je jezelf moet zijn. Liegen hoort daar niet bij imho. Want doe je je anders voor en ben je jezelf niet meer.
pi_158822343
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:31 schreef Tamabralski het volgende:

Maagden:

Lieg eens voor de gein in een ghost-profiel dat je iets interessants doet. Iets met status. Je zit bijvoorbeeld in het laatste jaar International business administration en loopt stage bij deloitte in Hong Kong (gebruik je fantasie). Of je bent drummer bij een band. Maakt niet uit. Of je start je eigen onderneming en opent een snoepwinkel nu Jamin tijdelijk uit de stad is wegens renovatie.. Lieg dat je barst!
En dan?
pi_158822853
Hier maar verder.
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe is die goede vriendin dan ontstaan? Of heb je die ook nooit ontmoet?
Ik ken haar via m'n vriendengroep. We kenden elkaar niet zo goed maar hadden wel leuke gesprekken en waren best in elkaar geïnteresseerd. Dus ik stelde een date voor, maar dat zag zij niet zo zitten.
pi_158823112
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus je moet gewoon jezelf zijn?
Ik denk dat je een bepaalde aantrekkingskracht hebt wanneer jij "the right man" bent. Je hebt daar in meer of mindere mate zelf invloed op. Verder weet je in ieder geval dat de persoon interesse heeft (slaagkans aanzienlijk) en kun je zelf bepalen of het wederzijds is (autonoom)?

Met "finding the right woman" kunnen sommige personen hier heel lang zoeken (slaagkans beperkt) en/of ben je ook nog eens afhankelijk of "the right woman" dezelfde mening toebedeeld is (niet autonoom, waar mensen (on)bewust op afknappen).

Overigens kun je hier man en vrouw ook omdraaien (of man-man / vrouw-vrouw) want zal niet anders zijn. Alleen hebben de meeste vrouwen (die ik ken) deze "perception" van nature al meegekregen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158823167
Te ingewikkeld, klinkt als PUA-zooi.
pi_158823926
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:21 schreef Weissman het volgende:
Te ingewikkeld, klinkt als PUA-zooi.
Brr, moeite doen voor iets..
pi_158824904
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:21 schreef Weissman het volgende:
Te ingewikkeld, klinkt als PUA-zooi.
Misschien sprak het meer tot je verbeelding als 'aantrekkingskracht' werd uitgelegd met een voorbeeld van bloemetjes en bijen, of poep en strontvliegen :')

Klinkt al minder PUA? :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158824965
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:31 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Vrouwen hebben allemaal last van Obsessief compulsieve stoornis. Kunnen uren voor de spiegel staan met stiftjes en kwastjes. Best atistisch :P

Maagden:

Lieg eens voor de gein in een ghost-profiel dat je iets interessants doet. Iets met status. Je zit bijvoorbeeld in het laatste jaar International business administration en loopt stage bij deloitte in Hong Kong (gebruik je fantasie). Of je bent drummer bij een band. Maakt niet uit. Of je start je eigen onderneming en opent een snoepwinkel nu Jamin tijdelijk uit de stad is wegens renovatie.. Lieg dat je barst!
Ik neem aan dat dit een MBA of MSc opleiding is. Nou dat doe ik ook, en velen met mij, inclusief de vrouwen waar ik voor ga. Vrouwen zullen dan echt niet opeens van hun stoel afsoppen, want dat gebeurt nu ook niet. Zo'n baan zal niet verkeerd verdienen, maar van mensen die ik ken die bij de grote vier in NL / BE / GB werken, is dit niet iets om jaloers op te zijn. Meestal zijn dit van die over ambitieuze personen qua geld betreft, die verder niet eens de meest uitdagende opleiding volgen qua intelligentie betreft, saai werk doen en lange werkdagen maken waarbij je tot het meubileer van het bedrijf gaat behoren en geleefd zal worden. (Sorry voor de mensen die er bij werken, misschien heb ik een verkeerd beeld. Geld zal veel goed maken, maar echt iets spannends of nuttigs hoor ik niet uit die hoek komen.)

Verder met je eens dat zo'n sociaal experiment best wel grappig is om eens uit te proberen. Maar dan moet het wel iets zijn dat totaal anders is dan dat ik nu doe. Drummer bij een band of zoiets inderdaad. Ik speel zelf gitaar, maar dan niet in de zin van seks, drugs, rock n' roll. (Maar dat is logisch, anders was ik geen maagd meer. :') )
pi_158824979
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef Koral het volgende:

[..]

Misschien sprak het meer tot je verbeelding als 'aantrekkingskracht' werd uitgelegd met een voorbeeld van bloemetjes en bijen, of poep en strontvliegen :')

Klinkt al minder PUA? :D
F = G * m_1*m_2/r^2. :P Flauwe grap. :D
pi_158825724
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:08 schreef netchip het volgende:
Hier maar verder.
Ik zie dat je vanuit het datingtopic persoonlijk door Copycat doorverwezen bent naar dit dating-voor- dummies-topic, omdat je daar te kennen gaf dat het niet echt vlot verliep met het verkrijgen van dates. Krijgen we nu een soort van degradatie / promotie systeem tussen de twee topics? Dat als je niet succesvol bent, degradeert, en andersom als je verandert van sukkel in hunk dat je dan promotie afdwingt naar het echte datingtopic? :') Het klopt wel gezien de verschillende strekkingen van deze twee topics, daar is verder niks op af te dingen. Maar die beslissingen zijn grappig en tragisch tegelijkertijd.

Hoe dan ook, welkom bij de andere maagdelijke sukkels in dit eerste divisie topic. :')
  maandag 4 januari 2016 @ 19:47:45 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158825870
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef krulbrul het volgende:

Krijgen we nu een soort van degradatie / promotie systeem tussen de twee topics? Dat als je niet succesvol bent, degradeert, en andersom als je verandert van sukkel in hunk dat je dan promotie afdwingt naar het echte datingtopic? :') Het klopt wel gezien de verschillende strekkingen van deze twee topics, daar is verder niks op af te dingen. Maar die beslissingen zijn grappig en tragisch tegelijkertijd.

Het was A) een vriendelijk verzoek en B) niet meer dan logisch dat je post in het topic waarin jouw issue het onderwerp is.
Verder commentaar mag je in R&P Feedback spuien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158826045
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik zie dat je vanuit het datingtopic persoonlijk door Copycat doorverwezen bent naar dit dating-voor- dummies-topic, omdat je daar te kennen gaf dat het niet echt vlot verliep met het verkrijgen van dates. Krijgen we nu een soort van degradatie / promotie systeem tussen de twee topics? Dat als je niet succesvol bent, degradeert, en andersom als je verandert van sukkel in hunk dat je dan promotie afdwingt naar het echte datingtopic? :') Het klopt wel gezien de verschillende strekkingen van deze twee topics, daar is verder niks op af te dingen. Maar die beslissingen zijn grappig en tragisch tegelijkertijd.

Hoe dan ook, welkom bij de andere maagdelijke sukkels in dit eerste divisie topic. :')
Gelukkig ben ik nog lang niet jullie leeftijd. :P Dat duurt nog wel een aantal jaar. :)
pi_158826152
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef netchip het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik nog lang niet jullie leeftijd. :P Dat duurt nog wel een aantal jaar. :)
Wat is jouw leeftijd jongeman? Ik ben 25. De andere twee hoofdrolspelers in dit topic zover ik weet ook.
pi_158826278
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Wat is jouw leeftijd jongeman? Ik ben 25. De andere twee hoofdrolspelers in dit topic zover ik weet ook.
Trek daar maar negen jaar vanaf (bijna acht jaar). :)
pi_158826482
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef netchip het volgende:

[..]

Trek daar maar negen jaar vanaf (bijna acht jaar). :)
Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten. :')
pi_158826610
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten. :')
Ook met laatbloeiers komt het wel goed. Ik spreek uit ervaring.
pi_158826717
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ook met laatbloeiers komt het wel goed. Ik spreek uit ervaring.
Nou dan hoor ik graag jouw ervaring of kan ik 't in een ander topic nalezen?
pi_158827514
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten. :')
Dat heb ik nu al door. :P
Op een feestje heb ik wel vrouwelijke aandacht maar daarbuiten is het een beetje een ramp. En ik wil erg graag weten hoe ik dat zou kunnen veranderen... Dus ontdekken waardoor dat precies komt.
pi_158827600
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ook met laatbloeiers komt het wel goed. Ik spreek uit ervaring.
Ligt er een beetje aan hoe laat maar over het algemeen klopt het wel
pi_158827629
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef netchip het volgende:

[..]

Dat heb ik nu al door. :P
Op een feestje heb ik wel vrouwelijke aandacht maar daarbuiten is het een beetje een ramp. En ik wil erg graag weten hoe ik dat zou kunnen veranderen... Dus ontdekken waardoor dat precies komt.
Wat heb je door? Dat je nog vooruitzicht hebt mits je goed aanpakt of wat?
pi_158827740
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ook met laatbloeiers komt het wel goed. Ik spreek uit ervaring.
Jeej *O*
pi_158827891
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:30 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Wat heb je door? Dat je nog vooruitzicht hebt mits je goed aanpakt of wat?
Dat 2016 een prima jaar gaat worden, als ik zo terugkijk wat ik in de laatste drie maanden van 2015 heb bereikt. :)
En natuurlijk heb ik nog vooruitzicht, meer dan genoeg zelfs. :P Heb alleen af en toe wat reflectie van anderen nodig. Zelfreflectie is niet altijd voldoende.
pi_158828182
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Nou dan hoor ik graag jouw ervaring of kan ik 't in een ander topic nalezen?
Pas vanaf m'n 24e, richting 25, een eerste vriendinnetje. Nu de schade wel een beetje ingehaald.
pi_158829121
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef krulbrul het volgende:

In een alledaagse conversatie is er altijd iets waardoor je in die situatie bent. Als je in een collegezaal onbewust naast iemand gaat zitten, het over een bepaald onderwerp hebt, bij een vereniging etc. Dan vind ik het ook niet zo moeilijk, dan is er een aanleiding om iets te bespreken.

Maar op een online dating site gaat alles zo droogjes, alsof je recht voor een volstrekt onbekend persoon op straat gaat staan en benadrukt dat je overeenkomstige interesses hebt, zoals "Ik zie dat je ook aan tennis doet. Leuk, daar doe ik ook aan etc." Zo krijg je dus van die weliswaar vriendelijk bedoelde, maar politieke correcte gesprekjes die kraak nog smaak hebben. Ik ben geen vrouw, maar als vrouw zou ik hier ongemakkelijk van worden. Soms is er ook gewoon geen aanleiding toe om een meer gevatte opmerking of grapje te maken.
Dat soort gesprekjes probeer ik ook altijd te vermijden. Met inderdaad humor bijvoorbeeld of een leuke anekdote of weet ik veel wat. En als het te lang een dodelijk saai gesprek blijft laat ik het gewoon doodbloeden.
Je komt vanzelf wel iemand tegen waarbij het gesprek heerlijk natuurlijk aanvoelt en je makkelijk van het ene gespreksonderwerp in het andere rolt zonder dat je daar bewust van bent.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158829300
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:09 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat soort gesprekjes probeer ik ook altijd te vermijden. Met inderdaad humor bijvoorbeeld of een leuke anekdote of weet ik veel wat. En als het te lang een dodelijk saai gesprek blijft laat ik het gewoon doodbloeden.
Je komt vanzelf wel iemand tegen waarbij het gesprek heerlijk natuurlijk aanvoelt en je makkelijk van het ene gespreksonderwerp in het andere rolt zonder dat je daar bewust van bent.
ik dacht dat jij bezet was? :@
Of is dit een 'in het verleden deed ik etc'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158829919
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik dacht dat jij bezet was? :@
Of is dit een 'in het verleden deed ik etc'
Op vraag 1: was :P, op vraag 2: inderdaad het verleden. ben er nu nog niet aan toe. Al weet ik eigenlijk niet of ik ooit nog aan online daten ga beginnen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:59:00 #140
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158831208
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Pas vanaf m'n 24e, richting 25, een eerste vriendinnetje. Nu de schade wel een beetje ingehaald.
Een beetje? ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Grootste filosoof 2022 maandag 4 januari 2016 @ 22:26:49 #141
442397 UitStraling
pi_158832207
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Pas vanaf m'n 24e, richting 25, een eerste vriendinnetje. Nu de schade wel een beetje ingehaald.
Dat is nog best laat, ik had mijn eerste meisje achter me aan toen ik 11 was, nou ja eigenlijk op mijn 6e had ik al een poppetje dat achter me aanliep constant, daarna vanaf mijn dertiende alleen maar vriendinnetjes gehad, soms 3 tegelijkertijd in mijn schofterige tijd, geen dag zonder gezeten, eigenlijk best ongezond, al die vrouwelijke aandacht hebben een soort narcist van me gemaakt en tot op de dag van vandaag heb ik dat bakvissenkassameisjes me wellustige glimlachjes toewerpen.......fuck them women, I need my sleep and my private time :{
pi_158834529
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs :|W
pi_158834727
Ik ga bijna altijd samen met mijn lief. Zelfde sportschool, zelfde werktijden (en dus sporttijden), 1 auto en meteen iemand die zegt 'nee vanavond gaan we wel'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158834776
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs :|W
Waarom alleen aanspreken met een bijbedoeling? Gewoon een leuk gesprek? En als ze bezet is, misschien heeft ze wel een leuke vrijgezelle vriendin ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158834871
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs naast een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs naast me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs naast. :|W
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158834925
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Streektaal :*
pi_158835045
Ik hoop voor de dames dat het geen sportschool met sauna is.
pi_158835247
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs :|W
Wtf? Vrouwen moeten hun vriend thuislaten omdat jij ze anders niet aan kan spreken?
pi_158835331
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wtf? Vrouwen moeten hun vriend thuislaten omdat jij ze anders niet aan kan spreken?
Nou ja vrouwen.. amper 20 vaak :P Maar soms is dat wel beter, al kom je er toch wel achter dat ze niet single zijn later...
pi_158835528
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs :|W
Oh my god, heb net gesport in het USC met een Basic-Fit bidon.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158835648
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs :|W
Waarom doe je niet aan groepslessen? Daar stikt het van de vrouwen en daarbij heb je ook eerder een aanleiding om gesprekken te beginnen.

Dat je dat geen plek vindt ligt toch echt aan jou. Die mensen werken in de sportschool samen aan hun lijf en geniet daar buiten de sportschool van. ;)
  maandag 4 januari 2016 @ 23:59:51 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158835978
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja vrouwen.. amper 20 vaak :P Maar soms is dat wel beter, al kom je er toch wel achter dat ze niet single zijn later...
Lees dit nog eens en bedenk dan hoe het over komt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158836092
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Oh my god, heb net gesport in het USC met een Basic-Fit bidon.
Joehoe! Had je ook een brilletje op en een aanstekelijke lach? :P
pi_158836124
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom doe je niet aan groepslessen? Daar stikt het van de vrouwen en daarbij heb je ook eerder een aanleiding om gesprekken te beginnen.

Dat je dat geen plek vindt ligt toch echt aan jou. Die mensen werken in de sportschool samen aan hun lijf en geniet daar buiten de sportschool van. ;)
Omdat je dan vaak de enige man bent... en dat is ook weer zo uhhh apart. Of nou ja krachttraining doe ik niet aan..
pi_158836152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Joehoe! Had je ook een brilletje op en een aanstekelijke lach? :P
Bij welke sportschool en hoe laat?
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158836209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat je dan vaak de enige man bent... en dat is ook weer zo uhhh apart. Of nou ja krachttraining doe ik niet aan..
Dit is wel smoesjes verzinnen next-level.

"Apart" _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 00:08:08 ]
pi_158836218
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:05 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Bij welke sportschool en hoe laat?
Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken als ze zich kapot werken in de sportschool :') Als je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor :P, maar ik snap nou wel je hele punt over begrip voor autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)
pi_158836271
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit is wel smoesjes verzinnen next-level.

"Apart" _O-
wel een feit hoor. Ik zie soms wel een enkele man tussen alleen maar dames staan... respect.. weet je wel dat alle ogen op je gericht zijn :) Maar ik zou me er dan juist niet lekker voelen. Ben ook met groepslessen gestopt toen er bijna geen leeftijdsgenoten tussen zaten, enkel 40+.
pi_158836291
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken :') Als je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor :P, maar ik snap nou wel je hele punt over autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)
Jij komt ook alleen maar naar de sportschool om vrouwelijk schoon te spotten. Maar ja, dat doen er meerdere
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158836308
Ga bodypumpen. Mannen en vrouwen krachttraining klasjes, nuttig, gezellig, genoeg interactie mogelijk.
Ja doei.
pi_158836353
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

wel een feit hoor. Ik zie soms wel een enkele man tussen alleen maar dames staan... respect.. weet je wel dat alle ogen op je gericht zijn :) Maar ik zou me er dan juist niet lekker voelen. Ben ook met groepslessen gestopt toen er bijna geen leeftijdsgenoten tussen zaten, enkel 40+.
Ik weet het deezer, ik heb het zelf ook gedaan. En bijna altijd was ik de enige man.

Resultaat?

Met vrouwen omgaan ging steeds beter en kreeg een relatie met de instructrice.
pi_158836359
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:10 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Jij komt ook alleen maar naar de sportschool om vrouwelijk schoon te spotten. Maar ja, dat doen er meerdere
Als je goed aan het opletten was zag je dat ik ook flink aan het sporten was hoor, maar i ga niet een uur naar een schermpje staren waarop staat hoeveel je hebt verbrand... beetje rondkijken mag best. Er loopt ook heel wat mooi ronds daar, maar ja dat krijg je met studenten he. Die meid langs je was ook zeker niet verkeerd ^O^ Die kom ik trouwens ook weleens op andere plekken tegen... maar ze leek niet echt open voor een gesprekje :P
pi_158836401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken als ze zich kapot werken in de sportschool :') Als je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor :P, maar ik snap nou wel je hele punt over begrip voor autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)
Hufter ben je ook echt, he. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158836446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hufter ben je ook echt, he. :')
Mensen met autisme kunnen zich vaak moeilijk inleven in anderen en hebben vaak niet door wanneer bepaalde opmerkingen als kwetsend kunnen worden ervaren
pi_158836450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hufter ben je ook echt, he. :')
Autisten weten andere autisten er vaak wel uit te halen.. >:) En ik ben er zelf ook niet blij mee hoor die hele stempel.
pi_158836456
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken als ze zich kapot werken in de sportschool :') Als je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor :P, maar ik snap nou wel je hele punt over begrip voor autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)
Jij lijkt me ook wel echt een aardige, relaxte gast man. Mensen voor autist uitmaken terwijl je ze 1x hebt gezien, ik doe het je niet na!
pi_158836518
Als het je tijdens een bodypump les niet lukt om leuk contact te krijgen met vrouwen dan weet ik het ook niet meer :')

Sommige zouden het nog verpesten als je ze vastbindt aan een vrouw :D
pi_158836579
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:18 schreef Weissman het volgende:
Als het je tijdens een bodypump les niet lukt om leuk contact te krijgen met vrouwen dan weet ik het ook niet meer :')

Sommige zouden het nog verpesten als je ze vastbindt aan een vrouw :D
Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zien :P Motoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan
pi_158836613
Laat ook maar...
pi_158836825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hufter ben je ook echt, he. :')
Echt he :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 08:54:03 #171
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158840050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zien :P Motoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan
Het kan je alleen maar stimuleren in je motoriek (denk ik) echter je zal het wel aanmoeten geven bij de sport instructeur of sportinstructrice dat je motoriek minder begaafd hetzij weinig gestimuleerd is

Wat je ook kan helpen is een sport te doen dat puur gericht is op de motorriek eerst (bijv. bokslessen/capoeira als je een beetje stoer bent of (street)danslessen voor beginners en hou je het van rustig dan zou je aan tai chi kunnen denken.

Het gaat nu niet om vrouwen of hoe je overkomt op de groep, het gaat er om hoeveel inzet heb je dan om aan je motoriek te werken.

Mensen hebben daar meestal wel hun opkijk naar, ze zullen ook meer rekening met je houden en meer met aandacht je begeleiden en stimuleren. Maar kies dan wel een sport waar je eigen goed bij voelt en hou het een jaar vol of langer.

Overigens de sportschool is wel een goed middel om een vrouw op te doen, ik heb nog zoveel mensen bij elkaar gezien die goed willen overkomen op een sportschool dure merkkleding gasten die showen dat ze zwaarste gewichten kunnen pakken, vrouwen in strakke trainingsbroeken en oogschaduw en make up op etc... Het is alleen het lef hebben om op een meid of vrouw af te stappen.

Ik weet wel dat ik soms beginnende vrouwen of mannen afstapte en even uitlegde hoe men tot de beste verbranding van vet of spieropbouw kon komen, de beste manieren uitlegde van hoe je spieren te trainen en welke spier groepen te trainen dus hoe men een oefening behoort te doen of hoe men een cardio apparaat daadwerkelijk kan gebruiken ook oefeningen met gewichten. Daarbij ook hoe men moet ademhalen tijdens een oefening of op een cardio apparaat.

Ik weet hier zijn plaatjes voor bij het apparaat die het aangeven en er lopen instructeurs en instructrices rond op een sportschool echter, ik zag beginners soms hun lichaam verneuken of vaak een oefening doen die ze wel krachtig deden maar uiteindelijk door een foute uitvoering per oefening niet de optimale rendement van de oefening er uit haalden.

Ik deed dit wel altijd met plezier en het ging mij niet eens om het versieren of om vrouwen op te doen, maar dat iemand meer kon genieten van het bezig zijn met zijn lichaam en geest.
Hoe stout is Konijntjuh!
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 09:23:05 #172
5428 crew  miss_sly
pi_158840390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zien :P Motoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan
Dit is al het eerste waar je de mist in gaat: je denkt, je hebt ingevuld, te weten hoe het gaat, dus is het niets voor jou. Verdiep je eens ergens in voor je het afwijst.

En dat is het tweede waar je de mist in gaat: je wijst iedereen af (mannen, vrouwen boven de 25, te dik, niet knap genoeg, etc) als je niet denkt dat je een beetje kans maakt op iets anders dan een gewone, vriendschappelijke, platonische reactie. En daarmee verbeter je je social skills niet, en dus blijf je moeilijk in contacten en dus wordt een meisje daten/versieren ook niet gemakkelijker.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158840612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zien :P Motoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan
Waarom ga je er bij voorbaat vanuit dat je motoriek niet te verbeteren valt?

En je vult te veel in voor andere mensen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:16:58 #174
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158841203
Mijn motoriek is ook niet om over naar huis te schrijven, maar krachttraining ging altijd wel goed. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158842165
Is het gek dat ik geen vrienden heb maar toch een vriendin wil? Ik vind het fijn zo om lekker rustig aan te doen, maar voor één persoon zou ik wel tijd willen vrijmaken. Ik ben vaak te moe en lui om na college, werk of wat dan ook weer moeite te doen om sociaal te doen. In het verleden ging ik wel eens met mensen om, maar één op één contact vond ik altijd het meest waardevol en oprecht. Dan leer je iemand beter kennen dan in een groep, want daar wil iedereen elkaar overstemmen en is teveel geldingsdrang met als doel om geliefd te zijn bij iedereen in de groep en uit angst om buiten de groep te vallen. Althans dat is mijn ervaring. Vroeger voelde ik me vaak naar dat ik niet sociaal ben, maar nu kan ik het beter accepteren.

Maar ik weet niet of datingapps geschikt zijn voor loners als ik. De paradox is dat een meerderheid op datingapps vertelt zeer sociaal te zijn, maar toch single zijn en zich genoodzaakt voelen om online iemand te vinden. Ik weet niet of ik kans van slagen heb op zo'n datingapp omdat iedereen socialer is dan ik.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:18:52 #176
416020 K44S
The bearded man
pi_158842366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:08 schreef krulbrul het volgende:
Is het gek dat ik geen vrienden heb maar toch een vriendin wil? Ik vind het fijn zo om lekker rustig aan te doen, maar voor één persoon zou ik wel tijd willen vrijmaken. Ik ben vaak te moe en lui om na college, werk of wat dan ook weer moeite te doen om sociaal te doen. In het verleden ging ik wel eens met mensen om, maar één op één contact vond ik altijd het meest waardevol en oprecht. Dan leer je iemand beter kennen dan in een groep, want daar wil iedereen elkaar overstemmen en is teveel geldingsdrang met als doel om geliefd te zijn bij iedereen in de groep en uit angst om buiten de groep te vallen. Althans dat is mijn ervaring. Vroeger voelde ik me vaak naar dat ik niet sociaal ben, maar nu kan ik het beter accepteren.

Maar ik weet niet of datingapps geschikt zijn voor loners als ik. De paradox is dat een meerderheid op datingapps vertelt zeer sociaal te zijn, maar toch single zijn en zich genoodzaakt voelen om online iemand te vinden. Ik weet niet of ik kans van slagen heb op zo'n datingapp omdat iedereen socialer is dan ik.
Dit is zo, omdat het makkelijker is.
Makkelijk voor de snelle wip, nieuwsgierig.... etc.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158842424
Ik wil vrouwen aanspreken maar ik wil ook niet zo needy overkomen. Al die gasten op YouTube die vrouwen gaan versieren midden op straat vind ik echt tenenkrommend. Daar zit toch geen vrouw op te wachten? Dan zie je ze wat ongemakkelijk lachen en stellen ze zich flexibel op door even het gesprek aan te gaan, maar ik krijg de indruk dat ze er helemaal niet op zitten te wachten.

Het liefst zou ik zoals ik al eerder schreef iemand leren kennen doordat je "per toeval" in dezelfde situatie zit. Zoals in een werkgroepje aan de uni oid. Maar nu ik werk gaat dat al moeilijker en in de sportschool zou ik al helemaal cheesy en wanhopig vinden. Gek genoeg scheid ik automatisch werk en privé, waardoor ik tijdens een werkgroep nooit aan relaties of vrouwen denk. Pas achteraf bedenk ik me dan dat het een heel aardig meisje was dat in mijn werkgroepje zat.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:23:36 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158842459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:

maar wel een typische FOK!ker.
Omschrijf die eens dan, ben er wel benieuwd naar.

Oh en zo lang jij kut excuses blijft gebruiken en blijft geloven in je eigen "feiten en waarheden" zal je nooit, maar dan ook nooit een relatie krijgen. 0% kans.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158842487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef K44S het volgende:

[..]

Dit is zo, omdat het makkelijker is.
Makkelijk voor de snelle wip, nieuwsgierig.... etc.
Dat is ook wel begrijpelijk. Sommige vrouwen zullen inderdaad eerder een snelle wip online regelen dan in de kroeg en het is ook minder gênant om een blauwtje te lopen. Maar als ze 24/7 sociaal zijn, snap ik niet waarom het real-life niet lukt? Dat het mij real-life niet lukt, kijk ik niet van op. :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:25:12 #180
416020 K44S
The bearded man
pi_158842497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef krulbrul het volgende:
Ik wil vrouwen aanspreken maar ik wil ook niet zo needy overkomen. Al die gasten op YouTube die vrouwen gaan versieren midden op straat vind ik echt tenenkrommend. Daar zit toch geen vrouw op te wachten? Dan zie je ze wat ongemakkelijk lachen en stellen ze zich flexibel op door even het gesprek aan te gaan, maar ik krijg de indruk dat ze er helemaal niet op zitten te wachten.

Het liefst zou ik zoals ik al eerder schreef iemand leren kennen doordat je "per toeval" in dezelfde situatie zit. Zoals in een werkgroepje aan de uni oid. Maar nu ik werk gaat dat al moeilijker en in de sportschool zou ik al helemaal cheesy en wanhopig vinden. Gek genoeg scheid ik automatisch werk en privé, waardoor ik tijdens een werkgroep nooit aan relaties of vrouwen denk. Pas achteraf bedenk ik me dan dat het een heel aardig meisje was dat in mijn werkgroepje zat.
Begin dan eerst eens met een vriendschap, vanaf daar geef je hintjes en ga zo maar door.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:26:11 #181
416020 K44S
The bearded man
pi_158842523
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat is ook wel begrijpelijk. Sommige vrouwen zullen inderdaad eerder een snelle wip online regelen dan in de kroeg en het is ook minder gênant om een blauwtje te lopen. Maar als ze 24/7 sociaal zijn, snap ik niet waarom het real-life niet lukt? Dat het mij real-life niet lukt, kijk ik niet van op. :')
Minder druk, minder moeite.

Met tinder kunnen zij het binnen 3 zinnen hosselen. In de kroeg gaat er nog een halve paringsdans aan vooraf
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158842783
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef K44S het volgende:

[..]

Minder druk, minder moeite.

Met tinder kunnen zij het binnen 3 zinnen hosselen. In de kroeg gaat er nog een halve paringsdans aan vooraf
Dat is ook weer zo. Dus het idee dat online dating geschikt zou zijn voor maagdelijke sukkels als ik, is dus niet volledig waar. Er zitten ook populaire gasten op. Eigenlijk zou er een datingapp moeten zijn voor maagdelijke sukkels.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef K44S het volgende:

[..]

Begin dan eerst eens met een vriendschap, vanaf daar geef je hintjes en ga zo maar door.
Zeker, ik spring niet gelijk in bed, nog afgezien dat dit me überhaupt niet zou lukken.
pi_158842876
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef krulbrul het volgende:
Ik wil vrouwen aanspreken maar ik wil ook niet zo needy overkomen. Al die gasten op YouTube die vrouwen gaan versieren midden op straat vind ik echt tenenkrommend. Daar zit toch geen vrouw op te wachten? Dan zie je ze wat ongemakkelijk lachen en stellen ze zich flexibel op door even het gesprek aan te gaan, maar ik krijg de indruk dat ze er helemaal niet op zitten te wachten.

Het liefst zou ik zoals ik al eerder schreef iemand leren kennen doordat je "per toeval" in dezelfde situatie zit. Zoals in een werkgroepje aan de uni oid. Maar nu ik werk gaat dat al moeilijker en in de sportschool zou ik al helemaal cheesy en wanhopig vinden. Gek genoeg scheid ik automatisch werk en privé, waardoor ik tijdens een werkgroep nooit aan relaties of vrouwen denk. Pas achteraf bedenk ik me dan dat het een heel aardig meisje was dat in mijn werkgroepje zat.
Toch zie je vaak genoeg dat meiden wel hun nummer geven!
pi_158842986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef krulbrul het volgende:
Eigenlijk zou er een datingapp moeten zijn voor maagdelijke sukkels.

Gaat niet echt werken denk ik :P
pi_158843042
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hufter ben je ook echt, he. :')
Oprechtheid niet kunnen waarderen :') :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158843055
Nu ga ik een dilemma beschrijven dat misschien te persoonlijk wordt voor een anoniem forum. Het is niet in een paar woorden te vatten, maar ik probeer het toch:

1. Soms ben ik verliefd geweest waarbij ik die persoon heel aardig vond. Dit gebeurde in het echte leven. Haar karakter, wat ze deed, wat haar bezighield en of dat overeenkwam met mijn interesses, waren dan doorslaggevend. Ik kon dan bijna huilen van verliefdheid en ging dan bij mezelf reflecteren, dagdromen en mijmeren waarom ik haar zo leuk vond. Hierbij denk en dacht ik niet aan seks.

2. Soms word ik niet verliefd, maar door mijn leeftijd (midden 20) besef ik dat een relatie financieel gezien ook voordelen biedt, afgezien dat kinderen geld kosten. Dan ga ik op zoek op datingapps en kijk ik naar opleidingsniveau en baanzekerheid voor de lange termijn. Hier ben ik dus heel rationeel en word ik niet tot amper verliefd. Wel denk ik aan seks. Niet dat ik algoritmen, wiskundige modellen of multi-criteria analyses erop los laat, maar het is allemaal meer een rationele overweging dan bij de eerste.

Deze tweedeling ben ik nog niet als zodanig tegengekomen op internet, maar ik denk toch dat er meer mensen deze ervaring hebben? Of ben ik hierin de enige? Vooral dat seks bij 1 juist niet voorkomt en bij 2 wel klinkt zo tegenstrijdig. Maar zo ervaar ik het wel.
pi_158843062
Waarom zijn mannen met veel vrouwen stoer, maar zijn vrouwen dan een hoer? Best krom eigenlijk. Dat zou dus betekenen dat we (maagden) de losers onder de mannen zijn. :')
pi_158843082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Toch zie je vaak genoeg dat meiden wel hun nummer geven!
Tip: ter plekke controleren of het nummer wel echt werkt :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158843086
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Toch zie je vaak genoeg dat meiden wel hun nummer geven!
In een werkgroepje bedoel je? Om elkaar te contacten als snel een deadline moet worden gehaald of iemand zich verslapen heeft. Maar niks persoonlijks.
pi_158843117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn mannen met veel vrouwen stoer, maar zijn vrouwen dan een hoer? Best krom eigenlijk. Dat zou dus betekenen dat we (maagden) de losers onder de mannen zijn. :')
Waar haal je dat vandaan, dat die mannen met veel vrouwen stoer zijn? Ik beschouw hen eerder losers dan de maagden.
Maar ja, jou zou ik ook als een loser willen bestempelen, puur alleen maar omdat jouw logica.
pi_158843120
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:47 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Gaat niet echt werken denk ik :P
Verklaar je nader. Omdat iedereen dan te verlegen is of wat? Ik zoek juist naar mensen die net al ik ook graag houden van dingen alleen doen etc. Die spreek ik sneller aan dan iemand die elke moment van de dag omringd is met vrienden. Maar misschien werkt opposites attract eveneens.
pi_158843152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef krulbrul het volgende:

[..]

In een werkgroepje bedoel je? Om elkaar te contacten als snel een deadline moet worden gehaald of iemand zich verslapen heeft. Maar niks persoonlijks.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef krulbrul het volgende:
Ik wil vrouwen aanspreken maar ik wil ook niet zo needy overkomen. Al die gasten op YouTube die vrouwen gaan versieren midden op straat vind ik echt tenenkrommend. Daar zit toch geen vrouw op te wachten? Dan zie je ze wat ongemakkelijk lachen en stellen ze zich flexibel op door even het gesprek aan te gaan, maar ik krijg de indruk dat ze er helemaal niet op zitten te wachten.
pi_158843161
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn mannen met veel vrouwen stoer, maar zijn vrouwen dan een hoer? Best krom eigenlijk. Dat zou dus betekenen dat we (maagden) de losers onder de mannen zijn. :')
We zijn onhandige sukkels in mijn ogen, losers gaat wat te ver. Ik faal immers niet elk opzicht in mijn leven. In termen van stoer spreek ik persoonlijk niet.
pi_158843210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:56 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Ah, ik zag alleen mijn laatste alinea, niet de eerste over YT. Maar die gasten op YT hebben wel lef, maar daar houdt het ook wel bij op. Zoals hierboven gezegd, misschien geven ze wel een nepnummer op. Is allemaal wel grappig om te zien dat soort taferelen.
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 11:58:15 #195
5428 crew  miss_sly
pi_158843214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Toch zie je vaak genoeg dat meiden wel hun nummer geven!
Hoeveel nummers heb je al?

Praat nou eens niet in algemeenheden die je hebt gehoord of gelezen of waarvan je denkt dat het zo is, maar vanuit je eigen ervaring.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158843250
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan, dat die mannen met veel vrouwen stoer zijn? Ik beschouw hen eerder losers dan de maagden.
Maar ja, jou zou ik ook als een loser willen bestempelen, puur alleen maar omdat jouw logica.
Verklaar dan eens waarom zoveel maagden jaloers zijn op de mannen die wel een vrouw in bed kunnen krijgen? Het zegt toch wel wat over je positie in (in of op? :')) de markt, dat je geliefd en populair bent onder de dames. :P
pi_158843306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ah, ik zag alleen mijn laatste alinea, niet de eerste over YT. Maar die gasten op YT hebben wel lef, maar daar houdt het ook wel bij op. Zoals hierboven gezegd, misschien geven ze wel een nepnummer op. Is allemaal wel grappig om te zien dat soort taferelen.
In scene gezet, nepnummer, doen alsof. Een nummer is helemaal geen garantie op een leuke date of seks. Mensen hechten teveel waarde aan een nummer, alsof ze een meisje dan al binnen hebben. :') 8)7
pi_158843308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Verklaar dan eens waarom zoveel maagden jaloers zijn op de mannen die wel een vrouw in bed kunnen krijgen? Het zegt toch wel wat over je positie in (in of op?:') ) de markt, dat je geliefd en populair bent onder de dames. :P
Ik ben niet jaloers? Jaloers alleen op dat gegeven? Van veel vrouwen kan ik op straat niet meteen zeggen of ik ze interessant vind, dus als ze bezet zijn weet ik ook niet of ik daar jaloers op moet zijn.
pi_158843362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

In scene gezet, nepnummer, doen alsof. Een nummer is helemaal geen garantie op een leuke date of seks. Mensen hechten teveel waarde aan een nummer, alsof ze een meisje dan al binnen hebben. :') 8)7
Had ik maar eens een nummer gevraagd. Ooit vroeg iemand mijn nummer en dat heb ik toen in verwarring niet gegeven. Nu kan ik nooit meer achterhalen wie ze was, want ik wist alleen haar voornaam. Dus een nummer kan soms wel eens heel essentieel zijn.
pi_158843492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Verklaar dan eens waarom zoveel maagden jaloers zijn op de mannen die wel een vrouw in bed kunnen krijgen? Het zegt toch wel wat over je positie in (in of op? :')) de markt, dat je geliefd en populair bent onder de dames. :P
Omdat jaloerse maagden willen want anderen hebben.

Geen seks hebben of chicks scoren maakt je geen loser.
Seks willen maar hele dagen op een forum klagen over wat er mis is met andere mensen, tsja dat is een ander verhaal.
pi_158843523
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:11 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Omdat jaloerse maagden willen want anderen hebben.

Geen seks hebben of chicks scoren maakt je geen loser.
Seks willen maar hele dagen op een forum klagen over wat er mis is met andere mensen, tsja dat is een ander verhaal.
Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
pi_158843707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
Waarom nemen jullie dan geen advies aan van de mensen die al in die positie zitten en hebben users zoals deezer en jij overal een excuus/antwoord op waarom het niet zou werken?
Terwijl het bewezen is dat het je kansen ENORM vergroot?
pi_158843768
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waarom nemen jullie dan geen advies aan van de mensen die al in die positie zitten en hebben users zoals deezer en jij overal een excuus/antwoord op waarom het niet zou werken?
Terwijl het bewezen is dat het je kansen ENORM vergroot?
Dat is al zoooo vaak aangegeven joh. Doen ze niks mee :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158844180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
Waar heb jij het toch hele tijd over? Zit jij soms alles te kwantificeren? Krijgen we dadelijk een ranking te zien waarbij de maagden onderaan staan? Ook al komt die er, ik let er niet op.

Aan één dame heb je toch genoeg, ongeacht wat andere gozers doen?
pi_158844273
Als iemand ervaring heeft met wat ik in post #186 schrijf, dan hoor ik het graag.

Wat anders over online dating: Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet goed weet hoe je iemand benadert. Sterker nog, misschien is online dating niks omdat het zo dik er bovenop ligt en te weinig spontaan gebeurt. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd, maar misschien heb ik wel teveel ineens gevraagd en geschreven. Ik heb dus ingehaakt op vier punten in haar profiel en de overeenstemming tussen ons. Maar misschien had ik met minder punten moeten beginnen. Misschien is het nu te overweldigend. Moet je het eerste bericht heel luchtig beginnen of juist de diepte ingaan? Ik dacht het laatste, want sommige vrouwen schrijven dat ze niet reageren op berichten van maar één regel. Maar wat is nu een juiste balans?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:49:32 #206
416020 K44S
The bearded man
pi_158844277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
Ik niet. Moet je hen ook nog eens blij houden en maken.

Nee, ik houd het liever op 1 dame. Wie, naast aantrekkelijk (Dat is per persoon verschillend) vooral aan de binnenkant klopt.

Met andere woorden: Een Kate Upton zou ik sowieso doen.
Maar geef mij maar iemand die aan de binnenkant mij ook nog eens wil.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:51:15 #207
416020 K44S
The bearded man
pi_158844322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef krulbrul het volgende:
Als iemand ervaring heeft met wat ik in post #186 schrijf, dan hoor ik het graag.

Wat anders over online dating: Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet goed weet hoe je iemand benadert. Sterker nog, misschien is online dating niks omdat het zo dik er bovenop ligt en te weinig spontaan gebeurt. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd, maar misschien heb ik wel teveel ineens gevraagd en geschreven. Ik heb dus ingehaakt op vier punten in haar profiel en de overeenstemming tussen ons. Maar misschien had ik met minder punten moeten beginnen. Misschien is het nu te overweldigend. Moet je het eerste bericht heel luchtig beginnen of juist de diepte ingaan? Ik dacht het laatste, want sommige vrouwen schrijven dat ze niet reageren op berichten van maar één regel. Maar wat is nu een juiste balans?
Je denkt veeeeeeeeel te veeeeeeeel na over dit soort dingen.

Het gemiddelde profiel: 23 jaar, komt uit.... is spontaan, lief, ambitieus en gek op reizen.

Vraag dan: Wat vond je het mooiste land? En waarom?
Ipv: Dus jij reist graag....

Dus OPEN ipv GESLOTEN vragen stellen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:52:57 #208
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158844364
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef Koral het volgende:

[..]

Tip: ter plekke controleren of het nummer wel echt werkt :')
Of hun gewoon jou een bericht laten sturen. Dat werkt prima.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:54:30 #209
416020 K44S
The bearded man
pi_158844407
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef yats het volgende:

[..]

Of hun gewoon jou een bericht laten sturen. Dat werkt prima.
Of je zegt het nummer nog eens op.
Als zij "ja, dat is 'm " zegt en jij zegt een totaal anders (of iig 2 andere cijfers) nummer... dan weetje voldoende.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158844422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef K44S het volgende:
Het gemiddelde profiel: 23 jaar, komt uit.... is spontaan, lief, ambitieus en gek op reizen.
Dit is inderdaad het gemiddelde profiel, dat is me te nietszeggend. Ik houd van vrouwen die iets te vertellen hebben, dus dat ik daar op kan inhaken. Als iemand zegt in gebied x te zijn geweest, kan ik al inhaken dat er ook was en wat ik er leuk aan vond. Zo kan zij er weer op inhaken, althans dat is mijn bedoeling.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef K44S het volgende:
Vraag dan: Wat vond je het mooiste land? En waarom?
Ipv: Dus jij reist graag....

Dus OPEN ipv GESLOTEN vragen stellen.
Dus dit is ook niet echt mijn valkuil.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:59:44 #211
416020 K44S
The bearded man
pi_158844528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:55 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dit is inderdaad het gemiddelde profiel, dat is me te nietszeggend. Ik houd van vrouwen die iets te vertellen hebben, dus dat ik daar op kan inhaken. Als iemand zegt in gebied x te zijn geweest, kan ik al inhaken dat er ook was en wat ik er leuk aan vond. Zo kan zij er weer op inhaken, althans dat is mijn bedoeling.

[..]

Dus dit is ook niet echt mijn valkuil.
Weet je dus meteen welke dames je NIET naar rechts swypen moet.

Wat denk je dan moeilijk.

Vrouwen aanspreken is alles behalve lastig.

Veel "nieuwe"mensen die hier komen, gaan weg uit pure angst omdat er sowieso 2 Fok!'ers zijn die angst en paniek zaaien omdat zij niets met de tips doen, werkelijk NIETS. Alles dood analyseren om maar een excuus en/of smoes te verzinnen om maar niet met een vrouw te hoeven praten. Of dit nou op vriendschappelijke basis is of dat zij meteen door willen pakken naar een relatie.

Vrouwen zijn ook maar mensen (vreemde mensen in vele gevallen... :P ).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158844848
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:59 schreef K44S het volgende:
gaan weg uit pure angst omdat er sowieso 2 Fok!'ers zijn die angst en paniek zaaien omdat zij niets met de tips doen, werkelijk NIETS.
Ik ga deze middag tussen de bedrijven door weer wat berichten versturen hoor. Ik heb niet de intentie om angst en paniek te zaaien. Ik dacht dat discussie hierover wel nuttig zou zijn. Ik ben gewoon onwetend en hoor graag hoe anderen het doen.
pi_158853600
-nee-

[ Bericht 50% gewijzigd door motorbloempje op 05-01-2016 18:49:57 ]
pi_158859361
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn mannen met veel vrouwen stoer, maar zijn vrouwen dan een hoer? Best krom eigenlijk. Dat zou dus betekenen dat we (maagden) de losers onder de mannen zijn. :')
Waarom zou je een loser zijn, omdat je één ding mist in het leven? Ik bedoel, ik zelf heb nooit succes gehad in de liefde, maar ik heb twee studies afgerond, heb vrij snel leren componeren en pianospelen en heb (ergens) talent voor schrijven. Dit is klein beetje de natte droom van veel mensen. Het leven is veel meer dan de liefde (of basaal seks in jouw geval). Misschien dat je dat ooit kunt toegeven en gelukkig kunt worden...

[ Bericht 8% gewijzigd door Mathemaat op 05-01-2016 22:24:35 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158866209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef krulbrul het volgende:
Als iemand ervaring heeft met wat ik in post #186 schrijf, dan hoor ik het graag.

Wat anders over online dating: Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet goed weet hoe je iemand benadert. Sterker nog, misschien is online dating niks omdat het zo dik er bovenop ligt en te weinig spontaan gebeurt. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd, maar misschien heb ik wel teveel ineens gevraagd en geschreven. Ik heb dus ingehaakt op vier punten in haar profiel en de overeenstemming tussen ons. Maar misschien had ik met minder punten moeten beginnen. Misschien is het nu te overweldigend. Moet je het eerste bericht heel luchtig beginnen of juist de diepte ingaan? Ik dacht het laatste, want sommige vrouwen schrijven dat ze niet reageren op berichten van maar één regel. Maar wat is nu een juiste balans?
Bij online daten gaat het om de kwantiteit.

Als je van 1 op de 10 een reactie terugkrijgt dan mag je niet klagen. Alle mannen die klagen dat online daten waardeloos is spreken gewoon niet genoeg vrouwen aan. Dus stel je in op heel veel afwijzingen en een paar die toehappen. Zo werkt dat online daten gewoon.
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:42:06 #216
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158866260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
Ligt er aan als je nog leeg in het leven staat tot vrouwen en seks dan wil je inderdaad populair zijn bij de vrouwen/meiden zijn.

Ben je al verzadigt en je hebt al zoveel persoonlijkheden aan vrouwen ontmoet. Dan boeit het niet meer of je populair bent bij de vrouwen in zijn algemeen, maar bij een paar vrouwen waar je goed en oprecht goed mee kan opschieten.

Ik zou zeggen meld je gewoon aan bij een vereniging of ga in het vrijwilligers werk of een zoek een plek uit waar je wel met vrouwen moet omgaan en er ook gesprekken mee moet voeren.

Desnoods ga je naar het bejaardenhuis toe om omaatjes te voorzien van hun dagelijks bakkie koffie/thee dit om te komen tot een gesprek met vrouwen.

Je behoort een keer een stap te zetten, in plaats van alleen te" tiepmiepen" dat de wereld onredelijk tegen je is terwijl je er in principe er nog blanco en leeg insta.
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 6 januari 2016 @ 09:42:46 #217
416020 K44S
The bearded man
pi_158866274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:38 schreef Zure het volgende:

[..]

Bij online daten gaat het om de kwantiteit.

Als je van 1 op de 10 een reactie terugkrijgt dan mag je niet klagen. Alle mannen die klagen dat online daten waardeloos is spreken gewoon niet genoeg vrouwen aan. Dus stel je in op heel veel afwijzingen en een paar die toehappen. Zo werkt dat online daten gewoon.
Wellicht dat dit voor andere mannen geldt. In mijn geval niet.
Voor mij is dat online daten gewoon te oppervlakkig.

Als ik nu tinder aan gooi, heb ik binnen een uur sowieso 2 matches... en binnen anderhalf uur een date.

En ik kan mij dan niet omschrijven als een soort Brad Pitt of Johnny Depp.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158866351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:38 schreef Zure het volgende:

[..]

Bij online daten gaat het om de kwantiteit.

Als je van 1 op de 10 een reactie terugkrijgt dan mag je niet klagen. Alle mannen die klagen dat online daten waardeloos is spreken gewoon niet genoeg vrouwen aan. Dus stel je in op heel veel afwijzingen en een paar die toehappen. Zo werkt dat online daten gewoon.
Exact mijn ervaring wat je hier schrijft. Ik weet ook niet of ik zit te wachten op vele afwijzingen. :') Het lijkt meer op werk aan de lopende band waarbij een mogelijk speciaal gevoel voor iemand ontwikkelen niet aan de orde zal zijn. Natuurlijk snap ik dat een klik pas in het echt kan ontstaan, maar een datingsite draagt daar weinig aan, itt wat ik had verwacht. Of zoals ik al eerder schreef:
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:39 schreef krulbrul het volgende:
Zelfs de meest wiskundige cursus die ik aan de uni heb gevolgd, bracht meer emotie in mij te boven dan een datingsite.
pi_158866380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:55 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dit is inderdaad het gemiddelde profiel, dat is me te nietszeggend. Ik houd van vrouwen die iets te vertellen hebben, dus dat ik daar op kan inhaken.
Waarom geef je ze dan niet de kans iets te vertellen, in plaats van al zelf van tevoren te bepalen dat ze nietszeggend zijn?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158866384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:42 schreef Konijntjuh het volgende:
vrijwilligers werk
Doe ik vooral omdat het me interesseert en de mensen waarmee ik samenwerk hebben exact dezelfde mindset. Dus daar is niks op aan te merken. Maar voor dating is het niks aangezien ze > 50 jaar oud zijn. :')
pi_158866535
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom geef je ze dan niet de kans iets te vertellen, in plaats van al zelf van tevoren te bepalen dat ze nietszeggend zijn?
Ik ga niet de tijd nemen (studie/werk) om iets uit iemand te moeten trekken. Als iemand zich dusdanig passief opstelt, ga ik er vanuit dat diegene of te gemakzuchtig is om iets fatsoenlijks neer te pennen of dat diegene niks meemaakt in het leven. Beide dingen vind ik niet aantrekkelijk.
quote:
Het gemiddelde profiel: 23 jaar, komt uit.... is spontaan, lief, ambitieus en gek op reizen.
Ik bedoel, "gek op reizen" zegt me toch geen reet? Kunnen ze niet vertellen waarheen en waarom? Ik weet niet zeker, maar als iemand zo weinig aandacht aan interesses besteedt, denkt zo iemand dat ze het dankzij haar uiterlijk wel zal redden en zich gaat onderscheiden van de rest?
pi_158866616
Een vraag over Tinder, ik gebruik het namelijk zelf niet. Dat werkt toch op GPS? Dus als je in de trein zit in het buitengebied waar geen huis te vinden is, dan kan het zijn dat de enige match degene is die tegenover je zit in de coupé? Kan best awkward worden, niet dan?
pi_158866637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:59 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik ga niet de tijd nemen (studie/werk) om iets uit iemand te moeten trekken. Als iemand zich dusdanig passief opstelt, ga ik er vanuit dat diegene of te gemakzuchtig is om iets fatsoenlijks neer te pennen of dat diegene niks meemaakt in het leven. Beide dingen vind ik niet aantrekkelijk.

[..]

Ik bedoel, "gek op reizen" zegt me toch geen reet? Kunnen ze niet vertellen waarheen en waarom? Ik weet niet zeker, maar als iemand zo weinig aandacht aan interesses besteedt, denkt zo iemand dat ze het dankzij haar uiterlijk wel zal redden en zich gaat onderscheiden van de rest?
Waarom zou iedereen direct een heel opstel over haar leven in een profiel neer moeten pennen? "Ik hou van reizen" is voldoende voor een gesprek, dan kan ik er daarna wel achter komen of zo'n meisje inhoudelijk nog wat te melden heeft of niet.

Leuk dat jij graag van iedereen een uitgebreide bio wilt om te bepalen of ze jouw tijd waardig zijn ( :') ) , maar je kunt er ook zelf even wat moeite in steken in plaats van gewoon bij voorbaat mensen af te schieten. Wie weet kom je hartstikke leuke mensen tegen die geen zin hebben om direct alles over zichzelf bloot te geven in hun profieltekst.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:17:46 #224
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158866877
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:42 schreef K44S het volgende:

[..]

Wellicht dat dit voor andere mannen geldt. In mijn geval niet.
Voor mij is dat online daten gewoon te oppervlakkig.

Als ik nu tinder aan gooi, heb ik binnen een uur sowieso 2 matches... en binnen anderhalf uur een date.

En ik kan mij dan niet omschrijven als een soort Brad Pitt of Johnny Depp.
Dan heb je geluk. Ik kan op tinder doen wat ik wil, maar de laatste tijd krijg ik gewoon geen matches meer. Ongeacht welke foto's ik gebruik, waar dat voorheen vergelijkbaar was met jou. Online komt het verder aardig overeen, een op de 8 a 10 reageert en uit die gesprekken vloeit meestal wel een date voort.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158866899
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:17 schreef yats het volgende:

[..]

Dan heb je geluk. Ik kan op tinder doen wat ik wil, maar de laatste tijd krijg ik gewoon geen matches meer. Ongeacht welke foto's ik gebruik, waar dat voorheen vergelijkbaar was met jou. Online komt het verder aardig overeen, een op de 8 a 10 reageert en uit die gesprekken vloeit meestal wel een date voort.
Kan het niet zijn dat je last hebt van een bug?
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:20:24 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158866940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Kan het niet zijn dat je last hebt van een bug?
Van een mug sowieso, een bug zou kunnen. Of ik ben gewoon in twee maanden tijd afgetakeld, dat kan ook...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:21:36 #227
416020 K44S
The bearded man
pi_158866965
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:17 schreef yats het volgende:

[..]

Dan heb je geluk. Ik kan op tinder doen wat ik wil, maar de laatste tijd krijg ik gewoon geen matches meer. Ongeacht welke foto's ik gebruik, waar dat voorheen vergelijkbaar was met jou. Online komt het verder aardig overeen, een op de 8 a 10 reageert en uit die gesprekken vloeit meestal wel een date voort.
her-installeren?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867092
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou iedereen direct een heel opstel over haar leven in een profiel neer moeten pennen? "Ik hou van reizen" is voldoende voor een gesprek, dan kan ik er daarna wel achter komen of zo'n meisje inhoudelijk nog wat te melden heeft of niet.

Leuk dat jij graag van iedereen een uitgebreide bio wilt om te bepalen of ze jouw tijd waardig zijn ( :') ) , maar je kunt er ook zelf even wat moeite in steken in plaats van gewoon bij voorbaat mensen af te schieten. Wie weet kom je hartstikke leuke mensen tegen die geen zin hebben om direct alles over zichzelf bloot te geven in hun profieltekst.
Met een karig profiel komt iemand over alsof die te beroerd is om moeite te doen, maar ironisch genoeg is minder moeite nodig en is het efficiënter om eenmalig een profiel te schrijven, dan telkens elk inkomend bericht met de vraag "waar ga je graag naartoe" te moeten beantwoorden. Tenzij iemand letterlijk elke plek in de wereld even leuk vind om naar toe te reizen, in dat geval is er niks op "ik hou van reizen" aan te merken.
pi_158867116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:26 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Met een karig profiel komt iemand over alsof die te beroerd is om moeite te doen, maar ironisch genoeg is minder moeite nodig en is het efficiënter om eenmalig een profiel te schrijven, dan telkens elk inkomend bericht met de vraag "waar ga je graag naartoe" te moeten beantwoorden. Tenzij iemand letterlijk elke plek in de wereld even leuk vind om naar toe te reizen, in dat geval is er niks op "ik hou van reizen" aan te merken.
Of je voelt er gewoon niks voor om direct alles wat mensen ooit over je kunnen willen weten op internet te zetten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:28:52 #230
416020 K44S
The bearded man
pi_158867125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:26 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Met een karig profiel komt iemand over alsof die te beroerd is om moeite te doen, maar ironisch genoeg is minder moeite nodig en is het efficiënter om eenmalig een profiel te schrijven, dan telkens elk inkomend bericht met de vraag "waar ga je graag naartoe" te moeten beantwoorden. Tenzij iemand letterlijk elke plek in de wereld even leuk vind om naar toe te reizen, in dat geval is er niks op "ik hou van reizen" aan te merken.
Je denkt te moeilijk na.

Maak een profiel aan, zet daar een prima foto neer.

Plaats daar onder iets van: Hoi, ik ben superman. Wil je keertje vliegen? Swype dan naar rechts!.

Zo deed ik dat dan, werkte vrij goed.

Of: Hoi, ik heb een vacature openstaan, geïnteresseerd? Swype dan naar rechts.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867129
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef yats het volgende:

[..]

Van een mug sowieso, een bug zou kunnen. Of ik ben gewoon in twee maanden tijd afgetakeld, dat kan ook...
Die rotmuggen ook altijd. Dat kan makkelijk worden getest. Gebruik oude foto's waarbij je wel succes had nogmaals. Als dat niet helpt dat is het of een bug of de gebruikers of Tinder zijn kritischer geworden.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:30:41 #232
416020 K44S
The bearded man
pi_158867164
Ik zou het bijna weer installeren, puur om te weten hoe het nu is :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:30 schreef K44S het volgende:
Ik zou het bijna weer installeren, puur om te weten hoe het nu is :')
Tot het moment van verwijderen (2 weken geleden) niets anders gemerkt.
pi_158867255
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Of je voelt er gewoon niks voor om direct alles wat mensen ooit over je kunnen willen weten op internet te zetten.
Dat ben ik met je eens.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:28 schreef K44S het volgende:
Plaats daar onder iets van: Hoi, ik ben superman. Wil je keertje vliegen? Swype dan naar rechts!.
Of: Hoi, ik heb een vacature openstaan, geïnteresseerd? Swype dan naar rechts.
Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.
Ben wel benieuwd wat vrouwen op zo'n zinnen terug zeggen?
pi_158867276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarom zou je een loser zijn, omdat je één ding mist in het leven? Ik bedoel, ik zelf heb nooit succes gehad in de liefde, maar ik heb twee studies afgerond, heb vrij snel leren componeren en pianospelen en heb (ergens) talent voor schrijven. Dit is klein beetje de natte droom van veel mensen. Het leven is veel meer dan de liefde (of basaal seks in jouw geval). Misschien dat je dat ooit kunt toegeven en gelukkig kunt worden...
Het leven is een competitie. Alleen de beste van de klas kan de hoogste cijfers krijgen. Wie beter presteert op school, krijgt betere kansen op werk. Er is maar een beperkte hoeveelheid werk en voor ieder werk zijn er meerdere sollicitanten. Voor iedere managementpositie zijn er meerdere werknemers en wie meer betaald krijgt, kan fijner wonen, want het aantal luxe woningen is beperkt en die huizen worden verkocht aan wie het meeste kan betalen. Enzovoorts.

Zo ook met vrouwen. Vrouwen selecteren de meest aantrekkelijke mannen. De minst aantrekkelijke mannen krijgen weinig tot geen kansen. Mensen zijn daarom altijd in strijd met elkaar, of ze dat nu willen of niet, of ze dat nu onzin vinden of niet. Zo werkt de samenleving nu eenmaal. Er zijn daarom per definitie winnaars en verliezers.

Anderzijds volg ik je redenering wel: als ik op bijstandsniveau betaald zou krijgen als pianist met de garantie dat ik nooit liefde zal ervaren, dan maak ik graag die keuze en voel ik mij een winnaar, omdat ik dan mijn hele leven iets kan doen waar ik gelukkig van wordt. :)
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:36:20 #236
416020 K44S
The bearded man
pi_158867280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

[..]

Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.
Ben wel benieuwd wat vrouwen op zo'n zinnen terug zeggen?
Humor werkt... 9/10.

Probeer het gewoon eens,
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867289
Maar jullie zijn ook allemaal geen maagden meer hè? Misschien moet er toch een aparte divisie komen voor de maagdelijke sukkels. Want jullie geven tips, maar die zijn te hooggegrepen voor droeftoeters zoals ik. Ik zal het even in feedback bespreken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:37:29 #238
416020 K44S
The bearded man
pi_158867302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef krulbrul het volgende:
Maar jullie zijn ook allemaal geen maagden meer hè? Misschien moet er toch een aparte divisie komen voor de maagdelijke sukkels. Want jullie geven tips, maar die zijn te hooggegrepen voor droeftoeters zoals ik. Ik zal het even in feedback bespreken.
Dit heeft geen FUCK met maagdelijkheid te maken.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867328
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

[..]

Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.
Ben wel benieuwd wat vrouwen op zo'n zinnen terug zeggen?
Ik heb tijden 'vijfpotig schaap zoekt eenhoorn' gebruikt. Meeste matches begonnen zelf als eerste het gesprek om er wat over te zeggen. :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:40:03 #240
416020 K44S
The bearded man
pi_158867348
Verdomme... trap ik er weer in om hier te reageren ;(.
Jullie beflikkeren me !
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef krulbrul het volgende:
Maar jullie zijn ook allemaal geen maagden meer hè? Misschien moet er toch een aparte divisie komen voor de maagdelijke sukkels. Want jullie geven tips, maar die zijn te hooggegrepen voor droeftoeters zoals ik. Ik zal het even in feedback bespreken.
Humor gebruiken is te hooggegrepen voor jou?
pi_158867415
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:41 schreef Etsu het volgende:

[..]

Humor gebruiken is te hooggegrepen voor jou?
Beste Etsu, ik ben bang van wel.
pi_158867442
_O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158867455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

[..]

Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.
Ben wel benieuwd wat vrouwen op zo'n zinnen terug zeggen?
Valt me wel op dat jij énorm serieus bent. Lighten up. Is zeker wel aantrekkelijker.
pi_158867503
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef krulbrul het volgende:
Maar jullie zijn ook allemaal geen maagden meer hè? Misschien moet er toch een aparte divisie komen voor de maagdelijke sukkels. Want jullie geven tips, maar die zijn te hooggegrepen voor droeftoeters zoals ik. Ik zal het even in feedback bespreken.
Wat bereik je met zo scheiding? Wil je altijd maagd blijven?
pi_158867565
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat bereik je met zo scheiding? Wil je altijd maagd blijven?
Nou, geen syndroom meer. Ik zie voordelen.
pi_158867608
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat bereik je met zo scheiding? Wil je altijd maagd blijven?
Het maakt allemaal niet meer uit. Kijk eens op R&P / Wat is lelijk?, daar is een link naar een site en daarop kan je kijken of je knap bent of niet. Ik schijn stunning te zijn!!!
Nu ga ik meer vrouwen aanspreken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:55:26 #248
416020 K44S
The bearded man
pi_158867645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:53 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Het maakt allemaal niet meer uit. Kijk eens op R&P / Wat is lelijk?, daar is een link naar een site en daarop kan je kijken of je knap bent of niet. Ik schijn stunning te zijn!!!
Nu ga ik meer vrouwen aanspreken.
:') __X1-00000
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:55 schreef K44S het volgende:

[..]

:') __X1-00000
Let wel, het gaat hier om een ordinale schaal met zes gradaties, waarbij ik in de een-na-hoogste schaal ben beoordeeld. Zeker reden om content te zijn, niet dan?
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:03:26 #250
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158867821
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:49 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Doe ik vooral omdat het me interesseert en de mensen waarmee ik samenwerk hebben exact dezelfde mindset. Dus daar is niks op aan te merken. Maar voor dating is het niks aangezien ze > 50 jaar oud zijn. :')
De gedachte aan dat het jou interesseert is al een verkeerde instelling om tot contact met een vrouw of dat ze een zelfde mindset moet hebben of wat "jij" aantrekkelijk vindt.

Er zijn namelijk twee partijen nodig om het echt interessant te maken een niet een partij, als ik een openlijke houding aanneem en mijn interesses laat varen en het sociale contact op de eerste plaats zet, dan weet ik dat de wereld open voor mij staat omdat ik open voor de wereld sta.


Sluit ik mijn eigen op in een panic room en ga ik alleen af op mijn interesses dan blijft er een groot deel van de wereld voor mij gesloten of afgesloten.

Ik zelf ben in het bezit van een "semi" normale persoonlijk als ik mij bewust afsluit en alleen mijn eigen interesses volg dan behoor ik niet te "tiepmiepen" dat ik geen tot weinig aan vrouwelijk contact kom of tot een relatie omdat de wereld om mijn heen niet zo is als ik hem graag wil hebben. Dit is dan gewoon eigen bewuste keuze van mijn zelf en van niemand anders, en daar moet ik zelf de verantwoording voor dragen of zelf een verandering in zien te brengen dit met hulp of zonder hulp van buiten af.

Overigens toen ik in mijn twintig jaren was heb ik wel eens een paar keer gedate met vrouwen boven de 50, maar je moet wel voorbij het uiterlijk van een vrouw kunnen kijken en haar persoonlijkheid op prijs kunnen stellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Konijntjuh op 06-01-2016 11:13:52 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158867827
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:01 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Let wel, het gaat hier om een ordinale schaal met zes gradaties, waarbij ik in de een-na-hoogste schaal ben beoordeeld. Zeker reden om content te zijn, niet dan?
Ik zou er niet te veel waarde aan hechten gezien de ervaringen van anderen.
pi_158867916
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:01 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Let wel, het gaat hier om een ordinale schaal met zes gradaties, waarbij ik in de een-na-hoogste schaal ben beoordeeld. Zeker reden om content te zijn, niet dan?
Ik zou het in je profiel zetten als ik jou was.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158868002
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik zou het in je profiel zetten als ik jou was.
Ik ben nu al mijn foto's in het voeren. Net zo lang dat ik godlike ben. Dan ga ik zeker een printscreen maken en 'm op de datingsite zetten. Tot nu toe is dit nog niet gebeurd. ;(
pi_158868016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:12 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik ben nu al mijn foto's in het voeren. Net zo lang dat ik godlike ben. Dan ga ik zeker een printscreen maken en 'm op de datingsite zetten. Tot nu toe is dit nog niet gebeurd. ;(
Ik mag hopen dat je niet serieus bent.
pi_158868033
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je niet serieus bent.
Deze man is altijd serieus. Humor is namelijk te hoog gegrepen voor hem.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158868042
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze man is altijd serieus. Humor is namelijk te hoog gegrepen voor hem.
:D
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:14:30 #257
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158868048
Ik vrees dat hij wel serieus is. ;(.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158868087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:03 schreef Konijntjuh het volgende:
Er zijn namelijk twee partijen nodig om het echt interessant te maken een niet een partij, als ik een openlijke houding aanneem en mijn interesses laat varen en het sociale contact op de eerste plaats zet, dan weet ik dat de wereld open voor mij staat omdat ik open voor de wereld sta.

Sluit ik mijn eigen op in een panic room en ga ik alleen af op mijn interesses dan blijft er een groot deel van de wereld voor mij gesloten of afgesloten.
Dit ben ik met je eens. Ik ga erop letten dat ik niet alleen mijn interesses er op zet, maar tevens dat ik open sta voor andere dingen. Dus zowel specifiek wat ik op dit moment doe alsmede meer algemene dingen voor mogelijk in de toekomst. Maar ik blijf er bij dat "ik hou van reizen, muziek, leven, eten etc." echt slaapverwekkend is om te lezen.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:16:38 #259
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158868101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:15 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens. Ik ga erop letten dat ik niet alleen mijn interesses er op zet, maar tevens dat ik open sta voor andere dingen. Dus zowel specifiek wat ik op dit moment doe alsmede meer algemene dingen voor mogelijk in de toekomst. Maar ik blijf er bij dat "ik hou van reizen, muziek, leven, eten etc." echt slaapverwekkend is om te lezen.
Je neemt het veels te serieus.
neem het daten niet met een korrel zout, maar met een hele zak van een kilo.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158868117
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:15 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens. Ik ga erop letten dat ik niet alleen mijn interesses er op zet, maar tevens dat ik open sta voor andere dingen. Dus zowel specifiek wat ik op dit moment doe alsmede meer algemene dingen voor mogelijk in de toekomst. Maar ik blijf er bij dat "ik hou van reizen, muziek, leven, eten etc." echt slaapverwekkend is om te lezen.
En wat voor meesterwerk heb jij op je profiel staan dan?
pi_158868121
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:12 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik ben nu al mijn foto's in het voeren. Net zo lang dat ik godlike ben. Dan ga ik zeker een printscreen maken en 'm op de datingsite zetten. Tot nu toe is dit nog niet gebeurd. ;(
Godlike worden is nooit makkelijk, met Unreal tournament is het me ook maar een enkele keer gelukt. Gewoon blijven volhouden!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158868178
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je niet serieus bent.
Wat heb ik eraan om op een anoniem forum niet serieus te zijn. Is zeker serieus bedoeld.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Godlike worden is nooit makkelijk, met Unreal tournament is het me ook maar een enkele keer gelukt. Gewoon blijven volhouden!
Ik speel geen games. Trouwens ben ik ook hot en nice met andere foto's, niet alleen stunning (wel 2 keer). Godlike word ik niet, dus die tool laat ik voor wat het is.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:20:51 #263
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158868194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:15 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens. Ik ga erop letten dat ik niet alleen mijn interesses er op zet, maar tevens dat ik open sta voor andere dingen. Dus zowel specifiek wat ik op dit moment doe alsmede meer algemene dingen voor mogelijk in de toekomst. Maar ik blijf er bij dat "ik hou van reizen, muziek, leven, eten etc." echt slaapverwekkend is om te lezen.
Ik herken me er wel in dat ik zulke teksten ook slaapverwekkend vind, en dan de neiging heb iemand om die reden maar gelijk af te schrijven.
Maar als je op die negatieve manier blijft kijken mis je potentieel wel veel leuke gesprekken. (ook een note to self gelijk :P)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:24:16 #264
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158868247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:15 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens. Ik ga erop letten dat ik niet alleen mijn interesses er op zet, maar tevens dat ik open sta voor andere dingen. Dus zowel specifiek wat ik op dit moment doe alsmede meer algemene dingen voor mogelijk in de toekomst. Maar ik blijf er bij dat "ik hou van reizen, muziek, leven, eten etc." echt slaapverwekkend is om te lezen.
Vind ik zelf ook maar het is maar een indicatie wat een persoon leuk vind op haar profiel en niet haar persoonlijkheid. Die behoor je ook te leren kennen als je haar ontmoet op een date of als je aan haar vragen stelt. Zou wat zijn als iemand haar leven en interesses in haar profiel via internet weergeeft, dan heb je ook niks meer te ontdekken en weet je al vanaf eerste moment waar je mee te maken hebt.

Misschien zou je gewoon op de foto's in eerste plaats moeten afgaan en het profiel achterwege te laten, via whats' app of andere communicatie wat globale vragen stellen om een indruk te krijgen en dan voor een afspraakje te gaan om haar persoonlijk te leren kennen.

Ik weet niet of je kan zeggen bij een berichtje dat een vrouw/meid leuk vond overkomen op haar foto's of dat ze zich uitbundig spontaan kleed hetzij zeer mooie ogen heeft of een zeer leuke glimlach heeft en dat je gewoon geïnteresseerd in haar bent en dat je van haar iets meer wilt weten dan alleen dan haar basis aan profiel gegevens.

Of is dit niet gebruikelijk bij het internet date en op profielen te reageren,dus een compliment te maken hoe de vrouw overkomt of er uitziet op haar foto's en begin men gelijk semi filosofische levensvragen te stellen of hun kruisverhoor om dingen af te schrappen die men op het verlanglijstje heeft?

[ Bericht 9% gewijzigd door Konijntjuh op 06-01-2016 11:46:27 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:29:10 #265
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158868330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:21 schreef K44S het volgende:

[..]

her-installeren?
Al gedaan, dat maakte geen verschil.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:29:42 #266
416020 K44S
The bearded man
pi_158868341
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:29 schreef yats het volgende:

[..]

Al gedaan, dat maakte geen verschil.
Hoe lang gewacht met het opnieuw installeren ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:35:52 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158868482
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoe lang gewacht met het opnieuw installeren ?
Twee dagen. Ik zat te twijfelen of ik het überhaupt weer wilde installeren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:36:33 #268
416020 K44S
The bearded man
pi_158868495
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:35 schreef yats het volgende:

[..]

Twee dagen. Ik zat te twijfelen of ik het überhaupt weer wilde installeren.
Wacht eens tenminste een maand.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158868564
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:36 schreef K44S het volgende:

[..]

Wacht eens tenminste een maand.
Boeit niets, zolang je niet te vaak opnieuw installeert. De laatste keer zat er bij mij een uur tussen.
pi_158868581
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Godlike worden is nooit makkelijk, met Unreal tournament is het me ook maar een enkele keer gelukt. Gewoon blijven volhouden!
n00b, instagib CTF-Gauntlet op def en je was zo binnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158872393
Ik denk dat ik nog enige tijd maagd zal blijven. Eerst moet ik het langzaam gaan opbouwen want als ik nu in één ruk ontmaagd ga worden, dan zal ik vermoedelijk aan een hartaanval bezwijken.

Hoe is dat bij anderen gegaan? Eerst rustig opbouwen of als er ergens een gaatje valt er meteen induiken? (is wielerjargon in massasprints)
pi_158872412
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Je neemt het veels te serieus.
neem het daten niet met een korrel zout, maar met een hele zak van een kilo.
Ik vind dit een leuke vergelijking. :D

Je moet inderdaad niet daten met het doel om een specifieke vrouw te vinden die 4 kinderen voor jou kan baren :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158872451
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:32 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nee.
De tijd dat ik voor minder dan Sonic ging is ver achter mij.
Wel lief dat Wimperkruller me een leuk meisje vindt O+
Lang niet geneukt dus
pi_158872466
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:24 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik vind dit een leuke vergelijking. :D

Je moet inderdaad niet daten met het doel om een specifieke vrouw te vinden die 4 kinderen voor jou kan baren :P
Adoptie is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Bovendien is vrijwel elke vrouw in staat om kinderen te baren. Als ze maar genoeg verdienen en aardig zijn, vind ik het best.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:26:53 #275
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158872476
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:26 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Adoptie is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Bovendien is vrijwel elke vrouw in staat om kinderen te baren. Als ze maar genoeg verdienen en aardig zijn, vind ik het best.
Jij snapt het wederom niet. Of je bent een enorme trol. ;(
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158872500
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:26 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Adoptie is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Bovendien is vrijwel elke vrouw in staat om kinderen te baren. Als ze maar genoeg verdienen en aardig zijn, vind ik het best.
Genoeg vrouwen die nog maagd zijn.
pi_158872557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:26 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Adoptie is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Bovendien is vrijwel elke vrouw in staat om kinderen te baren. Als ze maar genoeg verdienen en aardig zijn, vind ik het best.
Lol, ik was het aan het overdrijven, dat is een grapvorm :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158872563
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef hannetje het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die nog maagd zijn.
Ligt eraan op welke leeftijd. Op mijn leeftijd zijn de meeste vrouwen geen maagd meer, tenzij gelovig oid. Maar dat maakt allemaal niet echt uit voor mij.
pi_158872566
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:26 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Adoptie is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Bovendien is vrijwel elke vrouw in staat om kinderen te baren. Als ze maar genoeg verdienen en aardig zijn, vind ik het best.
Je maakt geen grapje he?
pi_158872586
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:29 schreef yats het volgende:

[..]

Al gedaan, dat maakte geen verschil.
Andere foto gebruiken? :@
pi_158872589
Wat als ze onvruchtbaar is? Vraag ik me even af
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158872590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:31 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Lol, ik was het aan het overdrijven, dat is een grapvorm :P
Ik snapte het al niet in relatie tot de vergelijking van Broccoli. Maar ik moet het allemaal minder serieus nemen, zo delen jullie me mee. Dat probeer ik nu ook.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:32:43 #283
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158872594
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je maakt geen grapje he?
Zeg me alsjeblieft dat het wel zo is.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:34:07 #284
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158872631
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:32 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik snapte het al niet in relatie tot de vergelijking van Broccoli. Maar ik moet het allemaal minder serieus nemen, zo delen jullie me mee. Dat probeer ik nu ook.
Zo komt het niet over.

Een vriendin is niet zo zeer om voort te planten. Ja, het is mooi en ja het is misschien het uiteindelijke doel, maar je moet nu niet focussen op het voortplanten.

Het allerbelangrijkste in een relatie is dat je elkaar LEUK vindt. Dat je plezier beleeft met elkander, met het extraatje dat je elkaar aantrekkelijk vindt en daar ook seks mee kunt hebben.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158872650
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als ze onvruchtbaar is? Vraag ik me even af
Jij kijkt ver vooruit, maar ik weet niet van begin af aan of ze vruchtbaar is of niet. Dat kan je niet zomaar vragen, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar het maakt me allemaal niet uit. Adoptie is ook nog altijd een optie. Ik weet nog niet uit welk land. Uit de meer geciviliseerde landen als Polen krijg je alleen de special needs kinderen die door drankmisbruik van ouders misvormde hersenen hebben of door andere onhandelbare situaties in de betreffende gezinnen. Uit minder geciviliseerde landen ruk je zo'n kind uit de cultuur aldaar. Moeilijke kwestie. Ik heb nog 15 jaar, want je mag tot je 40e adopteren.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:35:48 #286
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158872661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Jij kijkt ver vooruit, maar ik weet niet van begin af aan of ze vruchtbaar is of niet. Dat kan je niet zomaar vragen, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar het maakt me allemaal niet uit. Adoptie is ook nog altijd een optie. Ik weet nog niet uit welk land. Uit de meer geciviliseerde landen als Polen krijg je alleen de special needs kinderen die door drankmisbruik van ouders misvormde hersenen hebben of door andere onhandelbare situaties in de betreffende gezinnen. Uit minder geciviliseerde landen ruk je zo'n kind uit de cultuur aldaar. Moeilijke kwestie. Ik heb nog 15 jaar, want je mag tot je 40e adopteren.
Dat je daar nu al over nadenkt. Srsly. :')
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158872673
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:34 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Zo komt het niet over.

Een vriendin is niet zo zeer om voort te planten. Ja, het is mooi en ja het is misschien het uiteindelijke doel, maar je moet nu niet focussen op het voortplanten.

Het allerbelangrijkste in een relatie is dat je elkaar LEUK vindt. Dat je plezier beleeft met elkander, met het extraatje dat je elkaar aantrekkelijk vindt en daar ook seks mee kunt hebben.
Dat zeg ik toch ook. Leuk en aardig, en een baan waarmee ze zichzelf kan onderhouden. Ik zei toch dat ik ervan uitga dat een merendeel vruchtbaar is, anders is adoptie nog een mogelijkheid. Daar maak ik me niet druk om.
pi_158872676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Jij kijkt ver vooruit, maar ik weet niet van begin af aan of ze vruchtbaar is of niet. Dat kan je niet zomaar vragen, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar het maakt me allemaal niet uit. Adoptie is ook nog altijd een optie. Ik weet nog niet uit welk land. Uit de meer geciviliseerde landen als Polen krijg je alleen de special needs kinderen die door drankmisbruik van ouders misvormde hersenen hebben of door andere onhandelbare situaties in de betreffende gezinnen. Uit minder geciviliseerde landen ruk je zo'n kind uit de cultuur aldaar. Moeilijke kwestie. Ik heb nog 15 jaar, want je mag tot je 40e adopteren.
Holy guacamole :') You must be fun at parties.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158872693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Jij kijkt ver vooruit, maar ik weet niet van begin af aan of ze vruchtbaar is of niet. Dat kan je niet zomaar vragen, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar het maakt me allemaal niet uit. Adoptie is ook nog altijd een optie. Ik weet nog niet uit welk land. Uit de meer geciviliseerde landen als Polen krijg je alleen de special needs kinderen die door drankmisbruik van ouders misvormde hersenen hebben of door andere onhandelbare situaties in de betreffende gezinnen. Uit minder geciviliseerde landen ruk je zo'n kind uit de cultuur aldaar. Moeilijke kwestie. Ik heb nog 15 jaar, want je mag tot je 40e adopteren.
Is het niet handiger om een andere volgorde te hanteren? Eerst maar eens iemand vinden en dan kijken of jullie beide geschikt zijn om een kind op de wereld te zetten?

Anders wordt een relatie wel erg berekenend.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:37:58 #290
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158872717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:36 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook. Leuk en aardig, en een baan waarmee ze zichzelf kan onderhouden. Ik zei toch dat ik ervan uitga dat een merendeel vruchtbaar is, anders is adoptie nog een mogelijkheid. Daar maak ik me niet druk om.
Maar je komt wel over als iemand die van tevoren alles heeft ingepland en ingerekend heeft. Zo is er geen lol meer aan bij een relatie.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158872723
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Jij kijkt ver vooruit, maar ik weet niet van begin af aan of ze vruchtbaar is of niet. Dat kan je niet zomaar vragen, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar het maakt me allemaal niet uit. Adoptie is ook nog altijd een optie. Ik weet nog niet uit welk land. Uit de meer geciviliseerde landen als Polen krijg je alleen de special needs kinderen die door drankmisbruik van ouders misvormde hersenen hebben of door andere onhandelbare situaties in de betreffende gezinnen. Uit minder geciviliseerde landen ruk je zo'n kind uit de cultuur aldaar. Moeilijke kwestie. Ik heb nog 15 jaar, want je mag tot je 40e adopteren.
Dit is allemaal niet ver vooruit denken?
Dat je aan je ontmaagding denkt is al te ver vooruit joh
Eerst eens proberen een date te scoren en die gaande te houden lijkt me
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158872725
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is het niet handiger om een andere volgorde te hanteren? Eerst maar eens iemand vinden en dan kijken of jullie beide geschikt zijn om een kind op de wereld te zetten?

Anders wordt een relatie wel erg berekenend.
Zeker zeker. Ik zeg toch ook dat vruchtbaar of niet, er is altijd wel een oplossing voor te vinden. Ik maak me nergens druk om, maar ik lees zo af en toe wel eens wat over ingewikkelde procedures mbt adoptie.
pi_158872726
Misschien iets te veel hoop op resultaten van dating sites? Via vrienden, collega's, feestjes bezoeken, een praatje met iemand beginnen in de trein, vakantie ergens, etc. kan ook een leuke date of relatie tot gevolg hebben. Daarmee wil ik zeggen, beperk je niet tot dating sites. Op dating sites is "men" in een keur mood, in het echt kan je iemand makkelijker verrassen met je leuke persoonlijkheid. ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:40:31 #294
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158872789
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Zeker zeker. Ik zeg toch ook dat vruchtbaar of niet, er is altijd wel een oplossing voor te vinden. Ik maak me nergens druk om, maar ik lees zo af en toe wel eens wat over ingewikkelde procedures mbt adoptie.
Ik heb het wellicht gemist, maar vertel eens wat over jezelf. Mag ook in pm als je dat liever hebt.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158872836
quote:
3s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:38 schreef Koral het volgende:
Misschien iets te veel hoop op resultaten van dating sites? Via vrienden, collega's, feestjes bezoeken, een praatje met iemand beginnen in de trein, vakantie ergens, etc. kan ook een leuke date of relatie tot gevolg hebben. Daarmee wil ik zeggen, beperk je niet tot dating sites. Op dating sites is "men" in een keur mood, in het echt kan je iemand makkelijker verrassen met je leuke persoonlijkheid. ;)
Ik vind het maar niks die datingsites. Iedereen doet zo spontaan mogelijk, maar ondertussen... In het echt wil ik niemand storen. Ik ben bang dat ik me dan ongewenst opdring.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:42:55 #296
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158872858
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik vind het maar niks die datingsites. Iedereen doet zo spontaan mogelijk, maar ondertussen... In het echt wil ik niemand storen. Ik ben bang dat ik me dan ongewenst opdring.
Wanneer wil jij mensen aanspreken?
Ben je onzeker?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158873013
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Wanneer wil jij mensen aanspreken?
Ben je onzeker?
Dat is dus het punt. Wanneer is het moment om iemand aan te spreken? Toch niet tijdens colleges oid? Het is allemaal zo cheesy, er moet echt een overeenkomst zijn door de situatie anders lijkt het om seks te draaien. Ik ben niet onzeker, ik houd van veel rust, sociale dingen doe ik niet aan. Vroeger was ik onzeker omdat ik niet bij de andere studenten hoorde, nu maak ik me daar niet meer druk om.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:52:10 #298
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158873102
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat is dus het punt. Wanneer is het moment om iemand aan te spreken? Toch niet tijdens colleges oid? Het is allemaal zo cheesy, er moet echt een overeenkomst zijn door de situatie anders lijkt het om seks te draaien. Ik ben niet onzeker, ik houd van veel rust, sociale dingen doe ik niet aan. Vroeger was ik onzeker omdat ik niet bij de andere studenten hoorde, nu maak ik me daar niet meer druk om.
Je kan iedereen tijdens alle momenten aanspreken, als je maar een juist onderwerp hebt.

Ik ben een keer door een gast aangesproken in de trein, omdat onze trein vertraging had. van daaruit gingen we klagen over de ns en van daaruit gingen we verder. Er is altijd wel een aanknopingspunt. En als je dat niet hebt, dan moet je oefenen, dan komt het vanzelf wel.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:54:43 #299
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158873172
Oh en... heb je vrienden?
Het hoeven er niet veel te zijn, je hoeft geen sociaal wonder te zijn, maar heb je vrienden?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158873173
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:52 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Je kan iedereen tijdens alle momenten aanspreken, als je maar een juist onderwerp hebt.

Ik ben een keer door een gast aangesproken in de trein, omdat onze trein vertraging had. van daaruit gingen we klagen over de ns en van daaruit gingen we verder. Er is altijd wel een aanknopingspunt. En als je dat niet hebt, dan moet je oefenen, dan komt het vanzelf wel.
Zou jij hem andersom ook hebben aangesproken als hij je niet had aangesproken? Ik vind dit soort situaties zo moeilijk. Ik weet niet goed wat er dan van mij verwacht wordt.
pi_158873178
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat is dus het punt. Wanneer is het moment om iemand aan te spreken? Toch niet tijdens colleges oid? Het is allemaal zo cheesy, er moet echt een overeenkomst zijn door de situatie anders lijkt het om seks te draaien. Ik ben niet onzeker, ik houd van veel rust, sociale dingen doe ik niet aan. Vroeger was ik onzeker omdat ik niet bij de andere studenten hoorde, nu maak ik me daar niet meer druk om.
Je was vroeger onzeker en hebt daardoor een soort mechanisme ontwikkeld waarbij je angst je beschermd voor de pijn van een afwijzing. Je schrijft dat je nu zekerder bent, maar "dat mechanisme" beschermd je nog steeds voor dingen die je nu geen pijn meer doen omdat je zekerder/ minder afhankelijk bent. Probeer angst niet zo je leven te laten bepalen. Als iemand geen behoefte aan een gesprek heeft zegt hij of zij dat wel. Dat hoef je niet voor iemand in te vullen want dan doe je je zelf vaak tekort.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')