Haha ik ben al lang weer 'clean' qua baardje. Dat was om uit te proberen. Ze schatten me altijd jonger dan ik ben (vleiend) maar niet leuk. Maar dat staat je of niet, en bij mij uiteindelijk niet want ik kreeg maar geen echte volle baardquote:Op zondag 3 januari 2016 20:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je ziet er idd best normaal uit. Hoewel ik je zou adviseren je gezichtsbeharing achterwege te laten, en eens wat foto's zonder tegenlicht te proberen.
Maar as I said ga ik tegenwoordig niet meer voor minder dan SV. Normaal is dus idd niet genoeg, voor mij
Als je je ervan bewust bent dat het je niet staat, waarom gebruik je er dan wel foto's van op datingprofielen? Daar wil je toch op je best overkomen?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha ik ben al lang weer 'clean' qua baardje. Dat was om uit te proberen. Ze schatten me altijd jonger dan ik ben (vleiend) maar niet leuk. Maar dat staat je of niet, en bij mij uiteindelijk niet want ik kreeg maar geen echte volle baard
Als het goed is niet meer, of iig eentje waar je het niet heel duidelijk op ziet. En ik heb niet echt meer foto's en selfies zien er altijd hetzelfde uitquote:Op zondag 3 januari 2016 20:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je je ervan bewust bent dat het je niet staat, waarom gebruik je er dan wel foto's van op datingprofielen? Daar wil je toch op je best overkomen?
vraag ze eerst is mee uit voor een drankie en samen wat eten ofzo!!! flirten op je computer gaat natuurlijk nietquote:
Niet zo onzeker. Is onaantrekkelijk.quote:
En toch halen sommige mensen die fakers er juist weer tussenuitquote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet zo onzeker. Is onaantrekkelijk.
Ben er van overtuigd dat mannen daar hetzelfde over denken als vrouwen.
Versiertip 1 van Silk: Wees zelfverzekerd.
Als je het niet bent, fake het dan. Dan ga je er hopelijk vanzelf in geloven.
Waarom dan? Je zegt juist steeds dat je Nederlanders niet echt boeiend vind, dat je toch niet op ze valt etc. Dan heb je toch juist geen enkele reden om onzeker te zijn?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef Vova het volgende:
[..]
Ben enkel stik onzeker bij Nederlandse mannen/jongens. De rest loopt wel goed, is ook bij WA dat gaat met buitenlanders om het zo even te noemen. En Bij Nederlanders loop ik te stressen en weet dan ook niets echt leuks te zeggen.
hahahaha ik heb al een lieve man thuis dank je!quote:
Nou, dan doe je het toch niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En toch halen sommige mensen die fakers er juist weer tussenuitAls je iets te graag wilt... lukt 't vaak ook niet
Je moet dat gewoon van je af proberen te zetten.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef Vova het volgende:
[..]
Als het zakelijk contact is gaat dat mij gemakkelijk af. En val ook niet echt op ze ben nu net geen 30 als je ziet hoe veel West Europeanen eruit zien op die leeftijd vind ik dat maar niets neen. En mij boeit het juist wel, omdat ik in sommige gevallen een andere taal begin te spreken en er dan rottig gereageerd word, ook altijd die vragen waarom dit, waarom dat als ze iets merken.
En geen enkele niet Nederlandse man doet dat?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Vova het volgende:
[..]
Dat lukt mij dus niet met Nederlanders. Nu hebben Chinezen daar ook een handje van, Maar vaak lopen gesprekken zo:
Hoi
Hoe gaat het?
Wat voor werk doe je?
Dat is bijna overal zo, en soms dan doet een Nederlander dat niet en dan is het eindelijk, yes het is dat houterig en dat beetje saaie overkomen. Gelukkig niet allemaal maar heel veel dus wel. Hoe kun je daar nu op vallen. Of vaak op bepaalde datingsites: Neuken? Doe eens wat moeite man, snap je?
Precies.quote:
Daarom ook je best doen om dat niet te laten merken, en meer zelfvertrouwen fakenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je onzeker wordt knappen ze af toch?![]()
Maar inderdaad, dat gevoel moet je streven zijn.
Ga lekker je gang, ik doe niks strafbaars. Of ben jij soms van de gedachtepolitie? Wat zouden die instanties voor mij kunnen betekenenquote:Op zondag 3 januari 2016 11:48 schreef j1nxnl het volgende:
Ben ik nou de enige die Syndroom zodanig enge hersenkronkels zie ventileren hier, dat ik vind dat we hem en deze thread bij een of andere instantie moeten melden.
Ben anders bang dat ik binnen kort weer een of ander drama op TV zie, waarna Syndroom niet meer online komt....
Laat die instantie / justitie maar uitzoeken welke persoon er achter de nickname zit om gedwongen proffesionele hulp op te leggen. Anders ben ik echt bang .....
Ik vind je ten eerste zeer beperkt door alle Nederlanders over één kam te scheren, maar ten tweede vind ik dat je er wel heel erg over bezig blijft, terwijl je zegt dat Nederlanders je niet boeien. Hoe hou je een negatief gevoel in stand.....quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Vova het volgende:
[..]
Oh jawel hoor:
viermaal met Nederlanders geprobeerd de laatste tijd, leeftijd van 20 tot 34 jaar ben er niet blij van geworden. Huilen is gezond net als lachen, en je zit nu niet langs mij of wel dan. Je hebt nog geen glimp van mij ooit opgevangen in mijn leven. Alleen wat ik schrijf.
Continu? Heb jij continu die behoefte dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Ben ik soms de enige die zich naar voelt bij het continu onderdrukken van je behoeftes (seks, intimiteit)?
Hoe kan het dat we in NL zoveel singles hebben? Staan die ook voor lange tijd droog of hebben ze wel regelmatig seks (ONS en FWB) ?
Jij bent misschien een van de weinige die er zo obsessief mee bezig is.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Ben ik soms de enige die zich naar voelt bij het continu onderdrukken van je behoeftes (seks, intimiteit)?
Hoe kan het dat we in NL zoveel singles hebben? Staan die ook voor lange tijd droog of hebben ze wel regelmatig seks (ONS en FWB) ?
Zoals Deezer opmerkte wordt je best vaak geconfronteerd met verliefde stelletjes en mooie vrouwen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:20 schreef netchip het volgende:
[..]
Continu? Heb jij continu die behoefte dan?
Doe er dan wat aan in plaats van te blijven zeuren terwijl je vrijwel niks doet om je situatie te veranderen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Ik weet het niet, ik heb die behoeftes nooit gehad.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Dat is dus niet natuurlijk. Het enige wat ik dan zie zijn blije mensen, en daar word ik dan weer blij van want dat is aanstekelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoals Deezer opmerkte wordt je best vaak geconfronteerd met verliefde stelletjes en mooie vrouwen.Op dat moment baal je natuurlijk wel even.
Dit is zo waar. Afgelopen zomer nog iemand aangesproken op een festival en gezegd dat ik haar en der vriendje zo'n vreselijk leuk stel vond. Werd er helemaal blij vanquote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is dus niet natuurlijk. Het enige wat ik dan zie zijn blije mensen, en daar word ik dan weer blij van want dat is aanstekelijk.![]()
Sommigen hebben regelmatig seks, anderen staan lang droog. Bij sommigen wisselen die periodes zich af.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef syndroom het volgende:
Neuh, die verliefde stelletjes zijn vaak te klef in mijn ogen, sterker nog, ik hoop dat ik er nooit zo bij kom te lopen. Zie ik ook om me heen, staan m'n vrienden hun pauze te verknoeien met handje vasthouden van hun vriendin.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zoals Deezer opmerkte wordt je best vaak geconfronteerd met verliefde stelletjes en mooie vrouwen.Op dat moment baal je natuurlijk wel even.
Succes!quote:Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat Fokkers hier. Oa njos en Heroinjunk en Silk. Redelijk normaal Nederlands uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |