Wat is jouw leeftijd jongeman? Ik ben 25. De andere twee hoofdrolspelers in dit topic zover ik weet ook.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef netchip het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog lang niet jullie leeftijd.Dat duurt nog wel een aantal jaar.
Trek daar maar negen jaar vanaf (bijna acht jaar).quote:Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Wat is jouw leeftijd jongeman? Ik ben 25. De andere twee hoofdrolspelers in dit topic zover ik weet ook.
Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Trek daar maar negen jaar vanaf (bijna acht jaar).
Ook met laatbloeiers komt het wel goed. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten.
Nou dan hoor ik graag jouw ervaring of kan ik 't in een ander topic nalezen?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook met laatbloeiers komt het wel goed. Ik spreek uit ervaring.
Dat heb ik nu al door.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten.
Ligt er een beetje aan hoe laat maar over het algemeen klopt het welquote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je door? Dat je nog vooruitzicht hebt mits je goed aanpakt of wat?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al door.
Op een feestje heb ik wel vrouwelijke aandacht maar daarbuiten is het een beetje een ramp. En ik wil erg graag weten hoe ik dat zou kunnen veranderen... Dus ontdekken waardoor dat precies komt.
Jeejquote:Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat 2016 een prima jaar gaat worden, als ik zo terugkijk wat ik in de laatste drie maanden van 2015 heb bereikt.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:30 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Wat heb je door? Dat je nog vooruitzicht hebt mits je goed aanpakt of wat?
Pas vanaf m'n 24e, richting 25, een eerste vriendinnetje. Nu de schade wel een beetje ingehaald.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Nou dan hoor ik graag jouw ervaring of kan ik 't in een ander topic nalezen?
Dat soort gesprekjes probeer ik ook altijd te vermijden. Met inderdaad humor bijvoorbeeld of een leuke anekdote of weet ik veel wat. En als het te lang een dodelijk saai gesprek blijft laat ik het gewoon doodbloeden.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef krulbrul het volgende:
In een alledaagse conversatie is er altijd iets waardoor je in die situatie bent. Als je in een collegezaal onbewust naast iemand gaat zitten, het over een bepaald onderwerp hebt, bij een vereniging etc. Dan vind ik het ook niet zo moeilijk, dan is er een aanleiding om iets te bespreken.
Maar op een online dating site gaat alles zo droogjes, alsof je recht voor een volstrekt onbekend persoon op straat gaat staan en benadrukt dat je overeenkomstige interesses hebt, zoals "Ik zie dat je ook aan tennis doet. Leuk, daar doe ik ook aan etc." Zo krijg je dus van die weliswaar vriendelijk bedoelde, maar politieke correcte gesprekjes die kraak nog smaak hebben. Ik ben geen vrouw, maar als vrouw zou ik hier ongemakkelijk van worden. Soms is er ook gewoon geen aanleiding toe om een meer gevatte opmerking of grapje te maken.
ik dacht dat jij bezet was?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat soort gesprekjes probeer ik ook altijd te vermijden. Met inderdaad humor bijvoorbeeld of een leuke anekdote of weet ik veel wat. En als het te lang een dodelijk saai gesprek blijft laat ik het gewoon doodbloeden.
Je komt vanzelf wel iemand tegen waarbij het gesprek heerlijk natuurlijk aanvoelt en je makkelijk van het ene gespreksonderwerp in het andere rolt zonder dat je daar bewust van bent.
Op vraag 1: wasquote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij bezet was?![]()
Of is dit een 'in het verleden deed ik etc'
Een beetje?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pas vanaf m'n 24e, richting 25, een eerste vriendinnetje. Nu de schade wel een beetje ingehaald.
Dat is nog best laat, ik had mijn eerste meisje achter me aan toen ik 11 was, nou ja eigenlijk op mijn 6e had ik al een poppetje dat achter me aanliep constant, daarna vanaf mijn dertiende alleen maar vriendinnetjes gehad, soms 3 tegelijkertijd in mijn schofterige tijd, geen dag zonder gezeten, eigenlijk best ongezond, al die vrouwelijke aandacht hebben een soort narcist van me gemaakt en tot op de dag van vandaag heb ik dat bakvissenkassameisjes me wellustige glimlachjes toewerpen.......fuck them women, I need my sleep and my private timequote:Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pas vanaf m'n 24e, richting 25, een eerste vriendinnetje. Nu de schade wel een beetje ingehaald.
Waarom alleen aanspreken met een bijbedoeling? Gewoon een leuk gesprek? En als ze bezet is, misschien heeft ze wel een leuke vrijgezelle vriendinquote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstelHeb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker).
![]()
![]()
Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaatsDrie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten
) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs
quote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstelHeb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs naast een BF!er (beruchte FOK!ker).
![]()
![]()
Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaatsDrie leuke meiden langs naast me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten
) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs naast.
Wtf? Vrouwen moeten hun vriend thuislaten omdat jij ze anders niet aan kan spreken?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstelHeb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker).
![]()
![]()
Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaatsDrie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten
) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs
Nou ja vrouwen.. amper 20 vaakquote:Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wtf? Vrouwen moeten hun vriend thuislaten omdat jij ze anders niet aan kan spreken?
Oh my god, heb net gesport in het USC met een Basic-Fit bidon.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |