abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158826152
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef netchip het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik nog lang niet jullie leeftijd. :P Dat duurt nog wel een aantal jaar. :)
Wat is jouw leeftijd jongeman? Ik ben 25. De andere twee hoofdrolspelers in dit topic zover ik weet ook.
pi_158826278
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Wat is jouw leeftijd jongeman? Ik ben 25. De andere twee hoofdrolspelers in dit topic zover ik weet ook.
Trek daar maar negen jaar vanaf (bijna acht jaar). :)
pi_158826482
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef netchip het volgende:

[..]

Trek daar maar negen jaar vanaf (bijna acht jaar). :)
Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten. :')
pi_158826610
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten. :')
Ook met laatbloeiers komt het wel goed. Ik spreek uit ervaring.
pi_158826717
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nou dan hoor ik graag jouw ervaring of kan ik 't in een ander topic nalezen?
pi_158827514
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat heb ik nu al door. :P
Op een feestje heb ik wel vrouwelijke aandacht maar daarbuiten is het een beetje een ramp. En ik wil erg graag weten hoe ik dat zou kunnen veranderen... Dus ontdekken waardoor dat precies komt.
pi_158827600
quote:

[..]

Ligt er een beetje aan hoe laat maar over het algemeen klopt het wel
pi_158827629
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:27 schreef netchip het volgende:

[..]

Dat heb ik nu al door. :P
Op een feestje heb ik wel vrouwelijke aandacht maar daarbuiten is het een beetje een ramp. En ik wil erg graag weten hoe ik dat zou kunnen veranderen... Dus ontdekken waardoor dat precies komt.
Wat heb je door? Dat je nog vooruitzicht hebt mits je goed aanpakt of wat?
pi_158827740
quote:

[..]

Jeej *O*
pi_158827891
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:30 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Wat heb je door? Dat je nog vooruitzicht hebt mits je goed aanpakt of wat?
Dat 2016 een prima jaar gaat worden, als ik zo terugkijk wat ik in de laatste drie maanden van 2015 heb bereikt. :)
En natuurlijk heb ik nog vooruitzicht, meer dan genoeg zelfs. :P Heb alleen af en toe wat reflectie van anderen nodig. Zelfreflectie is niet altijd voldoende.
pi_158828182
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Nou dan hoor ik graag jouw ervaring of kan ik 't in een ander topic nalezen?
Pas vanaf m'n 24e, richting 25, een eerste vriendinnetje. Nu de schade wel een beetje ingehaald.
pi_158829121
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef krulbrul het volgende:

In een alledaagse conversatie is er altijd iets waardoor je in die situatie bent. Als je in een collegezaal onbewust naast iemand gaat zitten, het over een bepaald onderwerp hebt, bij een vereniging etc. Dan vind ik het ook niet zo moeilijk, dan is er een aanleiding om iets te bespreken.

Maar op een online dating site gaat alles zo droogjes, alsof je recht voor een volstrekt onbekend persoon op straat gaat staan en benadrukt dat je overeenkomstige interesses hebt, zoals "Ik zie dat je ook aan tennis doet. Leuk, daar doe ik ook aan etc." Zo krijg je dus van die weliswaar vriendelijk bedoelde, maar politieke correcte gesprekjes die kraak nog smaak hebben. Ik ben geen vrouw, maar als vrouw zou ik hier ongemakkelijk van worden. Soms is er ook gewoon geen aanleiding toe om een meer gevatte opmerking of grapje te maken.
Dat soort gesprekjes probeer ik ook altijd te vermijden. Met inderdaad humor bijvoorbeeld of een leuke anekdote of weet ik veel wat. En als het te lang een dodelijk saai gesprek blijft laat ik het gewoon doodbloeden.
Je komt vanzelf wel iemand tegen waarbij het gesprek heerlijk natuurlijk aanvoelt en je makkelijk van het ene gespreksonderwerp in het andere rolt zonder dat je daar bewust van bent.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158829300
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:09 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat soort gesprekjes probeer ik ook altijd te vermijden. Met inderdaad humor bijvoorbeeld of een leuke anekdote of weet ik veel wat. En als het te lang een dodelijk saai gesprek blijft laat ik het gewoon doodbloeden.
Je komt vanzelf wel iemand tegen waarbij het gesprek heerlijk natuurlijk aanvoelt en je makkelijk van het ene gespreksonderwerp in het andere rolt zonder dat je daar bewust van bent.
ik dacht dat jij bezet was? :@
Of is dit een 'in het verleden deed ik etc'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158829919
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik dacht dat jij bezet was? :@
Of is dit een 'in het verleden deed ik etc'
Op vraag 1: was :P, op vraag 2: inderdaad het verleden. ben er nu nog niet aan toe. Al weet ik eigenlijk niet of ik ooit nog aan online daten ga beginnen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:59:00 #140
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158831208
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Pas vanaf m'n 24e, richting 25, een eerste vriendinnetje. Nu de schade wel een beetje ingehaald.
Een beetje? ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158832207
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat is nog best laat, ik had mijn eerste meisje achter me aan toen ik 11 was, nou ja eigenlijk op mijn 6e had ik al een poppetje dat achter me aanliep constant, daarna vanaf mijn dertiende alleen maar vriendinnetjes gehad, soms 3 tegelijkertijd in mijn schofterige tijd, geen dag zonder gezeten, eigenlijk best ongezond, al die vrouwelijke aandacht hebben een soort narcist van me gemaakt en tot op de dag van vandaag heb ik dat bakvissenkassameisjes me wellustige glimlachjes toewerpen.......fuck them women, I need my sleep and my private time :{
pi_158834529
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs :|W
pi_158834727
Ik ga bijna altijd samen met mijn lief. Zelfde sportschool, zelfde werktijden (en dus sporttijden), 1 auto en meteen iemand die zegt 'nee vanavond gaan we wel'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158834776
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs :|W
Waarom alleen aanspreken met een bijbedoeling? Gewoon een leuk gesprek? En als ze bezet is, misschien heeft ze wel een leuke vrijgezelle vriendin ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158834871
quote:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs naast een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs naast me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs naast. :|W
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158834925
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Streektaal :*
pi_158835045
Ik hoop voor de dames dat het geen sportschool met sauna is.
pi_158835247
quote:

Wtf? Vrouwen moeten hun vriend thuislaten omdat jij ze anders niet aan kan spreken?
pi_158835331
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wtf? Vrouwen moeten hun vriend thuislaten omdat jij ze anders niet aan kan spreken?
Nou ja vrouwen.. amper 20 vaak :P Maar soms is dat wel beter, al kom je er toch wel achter dat ze niet single zijn later...
pi_158835528
quote:

Oh my god, heb net gesport in het USC met een Basic-Fit bidon.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')