Waarom ga je er bij voorbaat vanuit dat je motoriek niet te verbeteren valt?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zienMotoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan
Dit is zo, omdat het makkelijker is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:08 schreef krulbrul het volgende:
Is het gek dat ik geen vrienden heb maar toch een vriendin wil? Ik vind het fijn zo om lekker rustig aan te doen, maar voor één persoon zou ik wel tijd willen vrijmaken. Ik ben vaak te moe en lui om na college, werk of wat dan ook weer moeite te doen om sociaal te doen. In het verleden ging ik wel eens met mensen om, maar één op één contact vond ik altijd het meest waardevol en oprecht. Dan leer je iemand beter kennen dan in een groep, want daar wil iedereen elkaar overstemmen en is teveel geldingsdrang met als doel om geliefd te zijn bij iedereen in de groep en uit angst om buiten de groep te vallen. Althans dat is mijn ervaring. Vroeger voelde ik me vaak naar dat ik niet sociaal ben, maar nu kan ik het beter accepteren.
Maar ik weet niet of datingapps geschikt zijn voor loners als ik. De paradox is dat een meerderheid op datingapps vertelt zeer sociaal te zijn, maar toch single zijn en zich genoodzaakt voelen om online iemand te vinden. Ik weet niet of ik kans van slagen heb op zo'n datingapp omdat iedereen socialer is dan ik.
Omschrijf die eens dan, ben er wel benieuwd naar.quote:
Dat is ook wel begrijpelijk. Sommige vrouwen zullen inderdaad eerder een snelle wip online regelen dan in de kroeg en het is ook minder gênant om een blauwtje te lopen. Maar als ze 24/7 sociaal zijn, snap ik niet waarom het real-life niet lukt? Dat het mij real-life niet lukt, kijk ik niet van op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit is zo, omdat het makkelijker is.
Makkelijk voor de snelle wip, nieuwsgierig.... etc.
Begin dan eerst eens met een vriendschap, vanaf daar geef je hintjes en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef krulbrul het volgende:
Ik wil vrouwen aanspreken maar ik wil ook niet zo needy overkomen. Al die gasten op YouTube die vrouwen gaan versieren midden op straat vind ik echt tenenkrommend. Daar zit toch geen vrouw op te wachten? Dan zie je ze wat ongemakkelijk lachen en stellen ze zich flexibel op door even het gesprek aan te gaan, maar ik krijg de indruk dat ze er helemaal niet op zitten te wachten.
Het liefst zou ik zoals ik al eerder schreef iemand leren kennen doordat je "per toeval" in dezelfde situatie zit. Zoals in een werkgroepje aan de uni oid. Maar nu ik werk gaat dat al moeilijker en in de sportschool zou ik al helemaal cheesy en wanhopig vinden. Gek genoeg scheid ik automatisch werk en privé, waardoor ik tijdens een werkgroep nooit aan relaties of vrouwen denk. Pas achteraf bedenk ik me dan dat het een heel aardig meisje was dat in mijn werkgroepje zat.
Minder druk, minder moeite.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dat is ook wel begrijpelijk. Sommige vrouwen zullen inderdaad eerder een snelle wip online regelen dan in de kroeg en het is ook minder gênant om een blauwtje te lopen. Maar als ze 24/7 sociaal zijn, snap ik niet waarom het real-life niet lukt? Dat het mij real-life niet lukt, kijk ik niet van op.
Dat is ook weer zo. Dus het idee dat online dating geschikt zou zijn voor maagdelijke sukkels als ik, is dus niet volledig waar. Er zitten ook populaire gasten op. Eigenlijk zou er een datingapp moeten zijn voor maagdelijke sukkels.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Minder druk, minder moeite.
Met tinder kunnen zij het binnen 3 zinnen hosselen. In de kroeg gaat er nog een halve paringsdans aan vooraf
Zeker, ik spring niet gelijk in bed, nog afgezien dat dit me überhaupt niet zou lukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:25 schreef K44S het volgende:
[..]
Begin dan eerst eens met een vriendschap, vanaf daar geef je hintjes en ga zo maar door.
Toch zie je vaak genoeg dat meiden wel hun nummer geven!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef krulbrul het volgende:
Ik wil vrouwen aanspreken maar ik wil ook niet zo needy overkomen. Al die gasten op YouTube die vrouwen gaan versieren midden op straat vind ik echt tenenkrommend. Daar zit toch geen vrouw op te wachten? Dan zie je ze wat ongemakkelijk lachen en stellen ze zich flexibel op door even het gesprek aan te gaan, maar ik krijg de indruk dat ze er helemaal niet op zitten te wachten.
Het liefst zou ik zoals ik al eerder schreef iemand leren kennen doordat je "per toeval" in dezelfde situatie zit. Zoals in een werkgroepje aan de uni oid. Maar nu ik werk gaat dat al moeilijker en in de sportschool zou ik al helemaal cheesy en wanhopig vinden. Gek genoeg scheid ik automatisch werk en privé, waardoor ik tijdens een werkgroep nooit aan relaties of vrouwen denk. Pas achteraf bedenk ik me dan dat het een heel aardig meisje was dat in mijn werkgroepje zat.
Gaat niet echt werken denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:37 schreef krulbrul het volgende:
Eigenlijk zou er een datingapp moeten zijn voor maagdelijke sukkels.
Oprechtheid niet kunnen waarderenquote:
Tip: ter plekke controleren of het nummer wel echt werktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Toch zie je vaak genoeg dat meiden wel hun nummer geven!
In een werkgroepje bedoel je? Om elkaar te contacten als snel een deadline moet worden gehaald of iemand zich verslapen heeft. Maar niks persoonlijks.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan, dat die mannen met veel vrouwen stoer zijn? Ik beschouw hen eerder losers dan de maagden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn mannen met veel vrouwen stoer, maar zijn vrouwen dan een hoer? Best krom eigenlijk. Dat zou dus betekenen dat we (maagden) de losers onder de mannen zijn.
Verklaar je nader. Omdat iedereen dan te verlegen is of wat? Ik zoek juist naar mensen die net al ik ook graag houden van dingen alleen doen etc. Die spreek ik sneller aan dan iemand die elke moment van de dag omringd is met vrienden. Maar misschien werkt opposites attract eveneens.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef krulbrul het volgende:
[..]
In een werkgroepje bedoel je? Om elkaar te contacten als snel een deadline moet worden gehaald of iemand zich verslapen heeft. Maar niks persoonlijks.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef krulbrul het volgende:
We zijn onhandige sukkels in mijn ogen, losers gaat wat te ver. Ik faal immers niet elk opzicht in mijn leven. In termen van stoer spreek ik persoonlijk niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn mannen met veel vrouwen stoer, maar zijn vrouwen dan een hoer? Best krom eigenlijk. Dat zou dus betekenen dat we (maagden) de losers onder de mannen zijn.
Ah, ik zag alleen mijn laatste alinea, niet de eerste over YT. Maar die gasten op YT hebben wel lef, maar daar houdt het ook wel bij op. Zoals hierboven gezegd, misschien geven ze wel een nepnummer op. Is allemaal wel grappig om te zien dat soort taferelen.quote:
Hoeveel nummers heb je al?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom zoveel maagden jaloers zijn op de mannen die wel een vrouw in bed kunnen krijgen? Het zegt toch wel wat over je positie in (in of op?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan, dat die mannen met veel vrouwen stoer zijn? Ik beschouw hen eerder losers dan de maagden.
Maar ja, jou zou ik ook als een loser willen bestempelen, puur alleen maar omdat jouw logica.
In scene gezet, nepnummer, doen alsof. Een nummer is helemaal geen garantie op een leuke date of seks. Mensen hechten teveel waarde aan een nummer, alsof ze een meisje dan al binnen hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:58 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ah, ik zag alleen mijn laatste alinea, niet de eerste over YT. Maar die gasten op YT hebben wel lef, maar daar houdt het ook wel bij op. Zoals hierboven gezegd, misschien geven ze wel een nepnummer op. Is allemaal wel grappig om te zien dat soort taferelen.
Ik ben niet jaloers? Jaloers alleen op dat gegeven? Van veel vrouwen kan ik op straat niet meteen zeggen of ik ze interessant vind, dus als ze bezet zijn weet ik ook niet of ik daar jaloers op moet zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom zoveel maagden jaloers zijn op de mannen die wel een vrouw in bed kunnen krijgen? Het zegt toch wel wat over je positie in (in of op?:') ) de markt, dat je geliefd en populair bent onder de dames.
Had ik maar eens een nummer gevraagd. Ooit vroeg iemand mijn nummer en dat heb ik toen in verwarring niet gegeven. Nu kan ik nooit meer achterhalen wie ze was, want ik wist alleen haar voornaam. Dus een nummer kan soms wel eens heel essentieel zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
In scene gezet, nepnummer, doen alsof. Een nummer is helemaal geen garantie op een leuke date of seks. Mensen hechten teveel waarde aan een nummer, alsof ze een meisje dan al binnen hebben.![]()
Omdat jaloerse maagden willen want anderen hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom zoveel maagden jaloers zijn op de mannen die wel een vrouw in bed kunnen krijgen? Het zegt toch wel wat over je positie in (in of op?) de markt, dat je geliefd en populair bent onder de dames.
Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:11 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Omdat jaloerse maagden willen want anderen hebben.
Geen seks hebben of chicks scoren maakt je geen loser.
Seks willen maar hele dagen op een forum klagen over wat er mis is met andere mensen, tsja dat is een ander verhaal.
Waarom nemen jullie dan geen advies aan van de mensen die al in die positie zitten en hebben users zoals deezer en jij overal een excuus/antwoord op waarom het niet zou werken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
Dat is al zoooo vaak aangegeven joh. Doen ze niks meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie dan geen advies aan van de mensen die al in die positie zitten en hebben users zoals deezer en jij overal een excuus/antwoord op waarom het niet zou werken?
Terwijl het bewezen is dat het je kansen ENORM vergroot?
Waar heb jij het toch hele tijd over? Zit jij soms alles te kwantificeren? Krijgen we dadelijk een ranking te zien waarbij de maagden onderaan staan? Ook al komt die er, ik let er niet op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
Ik niet. Moet je hen ook nog eens blij houden en maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je denkt veeeeeeeeel te veeeeeeeel na over dit soort dingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef krulbrul het volgende:
Als iemand ervaring heeft met wat ik in post #186 schrijf, dan hoor ik het graag.
Wat anders over online dating: Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet goed weet hoe je iemand benadert. Sterker nog, misschien is online dating niks omdat het zo dik er bovenop ligt en te weinig spontaan gebeurt. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd, maar misschien heb ik wel teveel ineens gevraagd en geschreven. Ik heb dus ingehaakt op vier punten in haar profiel en de overeenstemming tussen ons. Maar misschien had ik met minder punten moeten beginnen. Misschien is het nu te overweldigend. Moet je het eerste bericht heel luchtig beginnen of juist de diepte ingaan? Ik dacht het laatste, want sommige vrouwen schrijven dat ze niet reageren op berichten van maar één regel. Maar wat is nu een juiste balans?
Of hun gewoon jou een bericht laten sturen. Dat werkt prima.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef Koral het volgende:
[..]
Tip: ter plekke controleren of het nummer wel echt werkt
Of je zegt het nummer nog eens op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Of hun gewoon jou een bericht laten sturen. Dat werkt prima.
Dit is inderdaad het gemiddelde profiel, dat is me te nietszeggend. Ik houd van vrouwen die iets te vertellen hebben, dus dat ik daar op kan inhaken. Als iemand zegt in gebied x te zijn geweest, kan ik al inhaken dat er ook was en wat ik er leuk aan vond. Zo kan zij er weer op inhaken, althans dat is mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef K44S het volgende:
Het gemiddelde profiel: 23 jaar, komt uit.... is spontaan, lief, ambitieus en gek op reizen.
Dus dit is ook niet echt mijn valkuil.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef K44S het volgende:
Vraag dan: Wat vond je het mooiste land? En waarom?
Ipv: Dus jij reist graag....
Dus OPEN ipv GESLOTEN vragen stellen.
Weet je dus meteen welke dames je NIET naar rechts swypen moet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:55 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het gemiddelde profiel, dat is me te nietszeggend. Ik houd van vrouwen die iets te vertellen hebben, dus dat ik daar op kan inhaken. Als iemand zegt in gebied x te zijn geweest, kan ik al inhaken dat er ook was en wat ik er leuk aan vond. Zo kan zij er weer op inhaken, althans dat is mijn bedoeling.
[..]
Dus dit is ook niet echt mijn valkuil.
Ik ga deze middag tussen de bedrijven door weer wat berichten versturen hoor. Ik heb niet de intentie om angst en paniek te zaaien. Ik dacht dat discussie hierover wel nuttig zou zijn. Ik ben gewoon onwetend en hoor graag hoe anderen het doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:59 schreef K44S het volgende:
gaan weg uit pure angst omdat er sowieso 2 Fok!'ers zijn die angst en paniek zaaien omdat zij niets met de tips doen, werkelijk NIETS.
Waarom zou je een loser zijn, omdat je één ding mist in het leven? Ik bedoel, ik zelf heb nooit succes gehad in de liefde, maar ik heb twee studies afgerond, heb vrij snel leren componeren en pianospelen en heb (ergens) talent voor schrijven. Dit is klein beetje de natte droom van veel mensen. Het leven is veel meer dan de liefde (of basaal seks in jouw geval). Misschien dat je dat ooit kunt toegeven en gelukkig kunt worden...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef syndroom het volgende:
Bij online daten gaat het om de kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef krulbrul het volgende:
Als iemand ervaring heeft met wat ik in post #186 schrijf, dan hoor ik het graag.
Wat anders over online dating: Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet goed weet hoe je iemand benadert. Sterker nog, misschien is online dating niks omdat het zo dik er bovenop ligt en te weinig spontaan gebeurt. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd, maar misschien heb ik wel teveel ineens gevraagd en geschreven. Ik heb dus ingehaakt op vier punten in haar profiel en de overeenstemming tussen ons. Maar misschien had ik met minder punten moeten beginnen. Misschien is het nu te overweldigend. Moet je het eerste bericht heel luchtig beginnen of juist de diepte ingaan? Ik dacht het laatste, want sommige vrouwen schrijven dat ze niet reageren op berichten van maar één regel. Maar wat is nu een juiste balans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |