Waarom doe je niet aan groepslessen? Daar stikt het van de vrouwen en daarbij heb je ook eerder een aanleiding om gesprekken te beginnen.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstelHeb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker).
![]()
![]()
Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaatsDrie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten
) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs

Lees dit nog eens en bedenk dan hoe het over komt?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja vrouwen.. amper 20 vaakMaar soms is dat wel beter, al kom je er toch wel achter dat ze niet single zijn later...

Joehoe! Had je ook een brilletje op en een aanstekelijke lach?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Oh my god, heb net gesport in het USC met een Basic-Fit bidon.

Omdat je dan vaak de enige man bent... en dat is ook weer zo uhhh apart. Of nou ja krachttraining doe ik niet aan..quote:Op maandag 4 januari 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet aan groepslessen? Daar stikt het van de vrouwen en daarbij heb je ook eerder een aanleiding om gesprekken te beginnen.
Dat je dat geen plek vindt ligt toch echt aan jou. Die mensen werken in de sportschool samen aan hun lijf en geniet daar buiten de sportschool van.

Bij welke sportschool en hoe laat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Joehoe! Had je ook een brilletje op en een aanstekelijke lach?

Dit is wel smoesjes verzinnen next-level.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat je dan vaak de enige man bent... en dat is ook weer zo uhhh apart. Of nou ja krachttraining doe ik niet aan..

Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken als ze zich kapot werken in de sportschoolquote:

wel een feit hoor. Ik zie soms wel een enkele man tussen alleen maar dames staan... respect.. weet je wel dat alle ogen op je gericht zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is wel smoesjes verzinnen next-level.
"Apart"

Jij komt ook alleen maar naar de sportschool om vrouwelijk schoon te spotten. Maar ja, dat doen er meerderequote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijkenAls je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor
, maar ik snap nou wel je hele punt over autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)

Ik weet het deezer, ik heb het zelf ook gedaan. En bijna altijd was ik de enige man.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
wel een feit hoor. Ik zie soms wel een enkele man tussen alleen maar dames staan... respect.. weet je wel dat alle ogen op je gericht zijnMaar ik zou me er dan juist niet lekker voelen. Ben ook met groepslessen gestopt toen er bijna geen leeftijdsgenoten tussen zaten, enkel 40+.

Als je goed aan het opletten was zag je dat ik ook flink aan het sporten was hoor, maar i ga niet een uur naar een schermpje staren waarop staat hoeveel je hebt verbrand... beetje rondkijken mag best. Er loopt ook heel wat mooi ronds daar, maar ja dat krijg je met studenten he. Die meid langs je was ook zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:10 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar naar de sportschool om vrouwelijk schoon te spotten. Maar ja, dat doen er meerdere

Hufter ben je ook echt, he.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken als ze zich kapot werken in de sportschoolAls je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor
, maar ik snap nou wel je hele punt over begrip voor autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)

Mensen met autisme kunnen zich vaak moeilijk inleven in anderen en hebben vaak niet door wanneer bepaalde opmerkingen als kwetsend kunnen worden ervarenquote:

Autisten weten andere autisten er vaak wel uit te halen..quote:

Jij lijkt me ook wel echt een aardige, relaxte gast man. Mensen voor autist uitmaken terwijl je ze 1x hebt gezien, ik doe het je niet na!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken als ze zich kapot werken in de sportschoolAls je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor
, maar ik snap nou wel je hele punt over begrip voor autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)

Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:18 schreef Weissman het volgende:
Als het je tijdens een bodypump les niet lukt om leuk contact te krijgen met vrouwen dan weet ik het ook niet meer![]()
Sommige zouden het nog verpesten als je ze vastbindt aan een vrouw

Het kan je alleen maar stimuleren in je motoriek (denk ik) echter je zal het wel aanmoeten geven bij de sport instructeur of sportinstructrice dat je motoriek minder begaafd hetzij weinig gestimuleerd isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zienMotoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan

Dit is al het eerste waar je de mist in gaat: je denkt, je hebt ingevuld, te weten hoe het gaat, dus is het niets voor jou. Verdiep je eens ergens in voor je het afwijst.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zienMotoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan

Waarom ga je er bij voorbaat vanuit dat je motoriek niet te verbeteren valt?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |