abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158835648
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Haha net in de sportschool zat de gozer langs me op dit forum te kijken! Een echte FOK!ker dus. Met zijn Basic Fit bidon terwijl we daar helemaal niet sporten maar ja... wel een echt FOK!ker zoals ik me sommige types hier voorstel :') Heb 'm niet aangesproken, maar mocht je dit toevallig lezen... je sportte langs een BF!er (beruchte FOK!ker). *O* :W

Verder is de sportschool ook in 2016 geen dateplaats ;( Drie leuke meiden langs me met sporten en alle drie kwamen hun vrienden tussendoor langslopen en zoenen (en nee, geen beste wensen geneuzel)... Ik vind de sportschool nog steeds niet echt een plek om je partner mee naar toe te sleuren en samen te doen (hey, je kan ook op een andere manier sporten ;)) maar blijkbaar denken een hoop mensen daar anders over.Dit weerhoudt me er dus ook van om wél mensen aan te spreken want ik dacht dus dat ze single waren maar zat er drie keer langs :|W
Waarom doe je niet aan groepslessen? Daar stikt het van de vrouwen en daarbij heb je ook eerder een aanleiding om gesprekken te beginnen.

Dat je dat geen plek vindt ligt toch echt aan jou. Die mensen werken in de sportschool samen aan hun lijf en geniet daar buiten de sportschool van. ;)
  maandag 4 januari 2016 @ 23:59:51 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158835978
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja vrouwen.. amper 20 vaak :P Maar soms is dat wel beter, al kom je er toch wel achter dat ze niet single zijn later...
Lees dit nog eens en bedenk dan hoe het over komt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158836092
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Oh my god, heb net gesport in het USC met een Basic-Fit bidon.
Joehoe! Had je ook een brilletje op en een aanstekelijke lach? :P
pi_158836124
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom doe je niet aan groepslessen? Daar stikt het van de vrouwen en daarbij heb je ook eerder een aanleiding om gesprekken te beginnen.

Dat je dat geen plek vindt ligt toch echt aan jou. Die mensen werken in de sportschool samen aan hun lijf en geniet daar buiten de sportschool van. ;)
Omdat je dan vaak de enige man bent... en dat is ook weer zo uhhh apart. Of nou ja krachttraining doe ik niet aan..
pi_158836152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Joehoe! Had je ook een brilletje op en een aanstekelijke lach? :P
Bij welke sportschool en hoe laat?
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158836209
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat je dan vaak de enige man bent... en dat is ook weer zo uhhh apart. Of nou ja krachttraining doe ik niet aan..
Dit is wel smoesjes verzinnen next-level.

"Apart" _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 00:08:08 ]
pi_158836218
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:05 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Bij welke sportschool en hoe laat?
Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken als ze zich kapot werken in de sportschool :') Als je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor :P, maar ik snap nou wel je hele punt over begrip voor autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)
pi_158836271
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit is wel smoesjes verzinnen next-level.

"Apart" _O-
wel een feit hoor. Ik zie soms wel een enkele man tussen alleen maar dames staan... respect.. weet je wel dat alle ogen op je gericht zijn :) Maar ik zou me er dan juist niet lekker voelen. Ben ook met groepslessen gestopt toen er bijna geen leeftijdsgenoten tussen zaten, enkel 40+.
pi_158836291
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken :') Als je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor :P, maar ik snap nou wel je hele punt over autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)
Jij komt ook alleen maar naar de sportschool om vrouwelijk schoon te spotten. Maar ja, dat doen er meerdere
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_158836308
Ga bodypumpen. Mannen en vrouwen krachttraining klasjes, nuttig, gezellig, genoeg interactie mogelijk.
Ja doei.
pi_158836353
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

wel een feit hoor. Ik zie soms wel een enkele man tussen alleen maar dames staan... respect.. weet je wel dat alle ogen op je gericht zijn :) Maar ik zou me er dan juist niet lekker voelen. Ben ook met groepslessen gestopt toen er bijna geen leeftijdsgenoten tussen zaten, enkel 40+.
Ik weet het deezer, ik heb het zelf ook gedaan. En bijna altijd was ik de enige man.

Resultaat?

Met vrouwen omgaan ging steeds beter en kreeg een relatie met de instructrice.
pi_158836359
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:10 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Jij komt ook alleen maar naar de sportschool om vrouwelijk schoon te spotten. Maar ja, dat doen er meerdere
Als je goed aan het opletten was zag je dat ik ook flink aan het sporten was hoor, maar i ga niet een uur naar een schermpje staren waarop staat hoeveel je hebt verbrand... beetje rondkijken mag best. Er loopt ook heel wat mooi ronds daar, maar ja dat krijg je met studenten he. Die meid langs je was ook zeker niet verkeerd ^O^ Die kom ik trouwens ook weleens op andere plekken tegen... maar ze leek niet echt open voor een gesprekje :P
pi_158836401
quote:

[..]

Ja gast, er zitten echt iedere avond honderden mensen op 't forum te kijken als ze zich kapot werken in de sportschool :') Als je een gestreept shirt aanhad kan je mijn antwoord wel indenken. Je leek me trouwens een aardige gozer, maar wel een typische FOK!ker (en dat is niet meteen lullig bedoeld hoor :P, maar ik snap nou wel je hele punt over begrip voor autisme volgens mij heb je het zelf ook haha.)
Hufter ben je ook echt, he. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158836446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mensen met autisme kunnen zich vaak moeilijk inleven in anderen en hebben vaak niet door wanneer bepaalde opmerkingen als kwetsend kunnen worden ervaren
pi_158836450
quote:

[..]

Autisten weten andere autisten er vaak wel uit te halen.. >:) En ik ben er zelf ook niet blij mee hoor die hele stempel.
pi_158836456
quote:

[..]

Jij lijkt me ook wel echt een aardige, relaxte gast man. Mensen voor autist uitmaken terwijl je ze 1x hebt gezien, ik doe het je niet na!
pi_158836518
Als het je tijdens een bodypump les niet lukt om leuk contact te krijgen met vrouwen dan weet ik het ook niet meer :')

Sommige zouden het nog verpesten als je ze vastbindt aan een vrouw :D
pi_158836579
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:18 schreef Weissman het volgende:
Als het je tijdens een bodypump les niet lukt om leuk contact te krijgen met vrouwen dan weet ik het ook niet meer :')

Sommige zouden het nog verpesten als je ze vastbindt aan een vrouw :D
Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zien :P Motoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan
pi_158836613
Laat ook maar...
pi_158836825
quote:

[..]

Echt he :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 08:54:03 #171
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158840050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je gaat denk ik trainen van laag naar zwaar gewicht, maar ik weet niet of een stuntelende jongeman nou wel zo leuk is om te zien :P Motoriek is niet echt goed, dus cardio kan dan prima want je weet wat je moet doen en kan bijna niet mis gaan
Het kan je alleen maar stimuleren in je motoriek (denk ik) echter je zal het wel aanmoeten geven bij de sport instructeur of sportinstructrice dat je motoriek minder begaafd hetzij weinig gestimuleerd is

Wat je ook kan helpen is een sport te doen dat puur gericht is op de motorriek eerst (bijv. bokslessen/capoeira als je een beetje stoer bent of (street)danslessen voor beginners en hou je het van rustig dan zou je aan tai chi kunnen denken.

Het gaat nu niet om vrouwen of hoe je overkomt op de groep, het gaat er om hoeveel inzet heb je dan om aan je motoriek te werken.

Mensen hebben daar meestal wel hun opkijk naar, ze zullen ook meer rekening met je houden en meer met aandacht je begeleiden en stimuleren. Maar kies dan wel een sport waar je eigen goed bij voelt en hou het een jaar vol of langer.

Overigens de sportschool is wel een goed middel om een vrouw op te doen, ik heb nog zoveel mensen bij elkaar gezien die goed willen overkomen op een sportschool dure merkkleding gasten die showen dat ze zwaarste gewichten kunnen pakken, vrouwen in strakke trainingsbroeken en oogschaduw en make up op etc... Het is alleen het lef hebben om op een meid of vrouw af te stappen.

Ik weet wel dat ik soms beginnende vrouwen of mannen afstapte en even uitlegde hoe men tot de beste verbranding van vet of spieropbouw kon komen, de beste manieren uitlegde van hoe je spieren te trainen en welke spier groepen te trainen dus hoe men een oefening behoort te doen of hoe men een cardio apparaat daadwerkelijk kan gebruiken ook oefeningen met gewichten. Daarbij ook hoe men moet ademhalen tijdens een oefening of op een cardio apparaat.

Ik weet hier zijn plaatjes voor bij het apparaat die het aangeven en er lopen instructeurs en instructrices rond op een sportschool echter, ik zag beginners soms hun lichaam verneuken of vaak een oefening doen die ze wel krachtig deden maar uiteindelijk door een foute uitvoering per oefening niet de optimale rendement van de oefening er uit haalden.

Ik deed dit wel altijd met plezier en het ging mij niet eens om het versieren of om vrouwen op te doen, maar dat iemand meer kon genieten van het bezig zijn met zijn lichaam en geest.
Hoe stout is Konijntjuh!
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 09:23:05 #172
5428 crew  miss_sly
pi_158840390
quote:

[..]

Dit is al het eerste waar je de mist in gaat: je denkt, je hebt ingevuld, te weten hoe het gaat, dus is het niets voor jou. Verdiep je eens ergens in voor je het afwijst.

En dat is het tweede waar je de mist in gaat: je wijst iedereen af (mannen, vrouwen boven de 25, te dik, niet knap genoeg, etc) als je niet denkt dat je een beetje kans maakt op iets anders dan een gewone, vriendschappelijke, platonische reactie. En daarmee verbeter je je social skills niet, en dus blijf je moeilijk in contacten en dus wordt een meisje daten/versieren ook niet gemakkelijker.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158840612
quote:

[..]

Waarom ga je er bij voorbaat vanuit dat je motoriek niet te verbeteren valt?

En je vult te veel in voor andere mensen.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:16:58 #174
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158841203
Mijn motoriek is ook niet om over naar huis te schrijven, maar krachttraining ging altijd wel goed. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158842165
Is het gek dat ik geen vrienden heb maar toch een vriendin wil? Ik vind het fijn zo om lekker rustig aan te doen, maar voor één persoon zou ik wel tijd willen vrijmaken. Ik ben vaak te moe en lui om na college, werk of wat dan ook weer moeite te doen om sociaal te doen. In het verleden ging ik wel eens met mensen om, maar één op één contact vond ik altijd het meest waardevol en oprecht. Dan leer je iemand beter kennen dan in een groep, want daar wil iedereen elkaar overstemmen en is teveel geldingsdrang met als doel om geliefd te zijn bij iedereen in de groep en uit angst om buiten de groep te vallen. Althans dat is mijn ervaring. Vroeger voelde ik me vaak naar dat ik niet sociaal ben, maar nu kan ik het beter accepteren.

Maar ik weet niet of datingapps geschikt zijn voor loners als ik. De paradox is dat een meerderheid op datingapps vertelt zeer sociaal te zijn, maar toch single zijn en zich genoodzaakt voelen om online iemand te vinden. Ik weet niet of ik kans van slagen heb op zo'n datingapp omdat iedereen socialer is dan ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')