Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:11 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Omdat jaloerse maagden willen want anderen hebben.
Geen seks hebben of chicks scoren maakt je geen loser.
Seks willen maar hele dagen op een forum klagen over wat er mis is met andere mensen, tsja dat is een ander verhaal.
Waarom nemen jullie dan geen advies aan van de mensen die al in die positie zitten en hebben users zoals deezer en jij overal een excuus/antwoord op waarom het niet zou werken?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
Dat is al zoooo vaak aangegeven joh. Doen ze niks meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie dan geen advies aan van de mensen die al in die positie zitten en hebben users zoals deezer en jij overal een excuus/antwoord op waarom het niet zou werken?
Terwijl het bewezen is dat het je kansen ENORM vergroot?
Waar heb jij het toch hele tijd over? Zit jij soms alles te kwantificeren? Krijgen we dadelijk een ranking te zien waarbij de maagden onderaan staan? Ook al komt die er, ik let er niet op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over je positie in de markt. Wie wil er nou niet populair zijn en de dames voor het uitkiezen hebben. Iedereen toch?
Ik niet. Moet je hen ook nog eens blij houden en maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je denkt veeeeeeeeel te veeeeeeeel na over dit soort dingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef krulbrul het volgende:
Als iemand ervaring heeft met wat ik in post #186 schrijf, dan hoor ik het graag.
Wat anders over online dating: Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet goed weet hoe je iemand benadert. Sterker nog, misschien is online dating niks omdat het zo dik er bovenop ligt en te weinig spontaan gebeurt. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd, maar misschien heb ik wel teveel ineens gevraagd en geschreven. Ik heb dus ingehaakt op vier punten in haar profiel en de overeenstemming tussen ons. Maar misschien had ik met minder punten moeten beginnen. Misschien is het nu te overweldigend. Moet je het eerste bericht heel luchtig beginnen of juist de diepte ingaan? Ik dacht het laatste, want sommige vrouwen schrijven dat ze niet reageren op berichten van maar één regel. Maar wat is nu een juiste balans?
Of hun gewoon jou een bericht laten sturen. Dat werkt prima.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef Koral het volgende:
[..]
Tip: ter plekke controleren of het nummer wel echt werkt
Of je zegt het nummer nog eens op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Of hun gewoon jou een bericht laten sturen. Dat werkt prima.
Dit is inderdaad het gemiddelde profiel, dat is me te nietszeggend. Ik houd van vrouwen die iets te vertellen hebben, dus dat ik daar op kan inhaken. Als iemand zegt in gebied x te zijn geweest, kan ik al inhaken dat er ook was en wat ik er leuk aan vond. Zo kan zij er weer op inhaken, althans dat is mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef K44S het volgende:
Het gemiddelde profiel: 23 jaar, komt uit.... is spontaan, lief, ambitieus en gek op reizen.
Dus dit is ook niet echt mijn valkuil.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:51 schreef K44S het volgende:
Vraag dan: Wat vond je het mooiste land? En waarom?
Ipv: Dus jij reist graag....
Dus OPEN ipv GESLOTEN vragen stellen.
Weet je dus meteen welke dames je NIET naar rechts swypen moet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:55 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het gemiddelde profiel, dat is me te nietszeggend. Ik houd van vrouwen die iets te vertellen hebben, dus dat ik daar op kan inhaken. Als iemand zegt in gebied x te zijn geweest, kan ik al inhaken dat er ook was en wat ik er leuk aan vond. Zo kan zij er weer op inhaken, althans dat is mijn bedoeling.
[..]
Dus dit is ook niet echt mijn valkuil.
Ik ga deze middag tussen de bedrijven door weer wat berichten versturen hoor. Ik heb niet de intentie om angst en paniek te zaaien. Ik dacht dat discussie hierover wel nuttig zou zijn. Ik ben gewoon onwetend en hoor graag hoe anderen het doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:59 schreef K44S het volgende:
gaan weg uit pure angst omdat er sowieso 2 Fok!'ers zijn die angst en paniek zaaien omdat zij niets met de tips doen, werkelijk NIETS.
Waarom zou je een loser zijn, omdat je één ding mist in het leven? Ik bedoel, ik zelf heb nooit succes gehad in de liefde, maar ik heb twee studies afgerond, heb vrij snel leren componeren en pianospelen en heb (ergens) talent voor schrijven. Dit is klein beetje de natte droom van veel mensen. Het leven is veel meer dan de liefde (of basaal seks in jouw geval). Misschien dat je dat ooit kunt toegeven en gelukkig kunt worden...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef syndroom het volgende:
Waarom zijn mannen met veel vrouwen stoer, maar zijn vrouwen dan een hoer? Best krom eigenlijk. Dat zou dus betekenen dat we (maagden) de losers onder de mannen zijn.
Bij online daten gaat het om de kwantiteit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:49 schreef krulbrul het volgende:
Als iemand ervaring heeft met wat ik in post #186 schrijf, dan hoor ik het graag.
Wat anders over online dating: Ik heb al eerder in dit topic aangegeven dat ik niet goed weet hoe je iemand benadert. Sterker nog, misschien is online dating niks omdat het zo dik er bovenop ligt en te weinig spontaan gebeurt. Maar nu heb ik dus een berichtje gestuurd, maar misschien heb ik wel teveel ineens gevraagd en geschreven. Ik heb dus ingehaakt op vier punten in haar profiel en de overeenstemming tussen ons. Maar misschien had ik met minder punten moeten beginnen. Misschien is het nu te overweldigend. Moet je het eerste bericht heel luchtig beginnen of juist de diepte ingaan? Ik dacht het laatste, want sommige vrouwen schrijven dat ze niet reageren op berichten van maar één regel. Maar wat is nu een juiste balans?
Ligt er aan als je nog leeg in het leven staat tot vrouwen en seks dan wil je inderdaad populair zijn bij de vrouwen/meiden zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wellicht dat dit voor andere mannen geldt. In mijn geval niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:38 schreef Zure het volgende:
[..]
Bij online daten gaat het om de kwantiteit.
Als je van 1 op de 10 een reactie terugkrijgt dan mag je niet klagen. Alle mannen die klagen dat online daten waardeloos is spreken gewoon niet genoeg vrouwen aan. Dus stel je in op heel veel afwijzingen en een paar die toehappen. Zo werkt dat online daten gewoon.
Exact mijn ervaring wat je hier schrijft. Ik weet ook niet of ik zit te wachten op vele afwijzingen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:38 schreef Zure het volgende:
[..]
Bij online daten gaat het om de kwantiteit.
Als je van 1 op de 10 een reactie terugkrijgt dan mag je niet klagen. Alle mannen die klagen dat online daten waardeloos is spreken gewoon niet genoeg vrouwen aan. Dus stel je in op heel veel afwijzingen en een paar die toehappen. Zo werkt dat online daten gewoon.
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:39 schreef krulbrul het volgende:
Zelfs de meest wiskundige cursus die ik aan de uni heb gevolgd, bracht meer emotie in mij te boven dan een datingsite.
Waarom geef je ze dan niet de kans iets te vertellen, in plaats van al zelf van tevoren te bepalen dat ze nietszeggend zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:55 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het gemiddelde profiel, dat is me te nietszeggend. Ik houd van vrouwen die iets te vertellen hebben, dus dat ik daar op kan inhaken.
Doe ik vooral omdat het me interesseert en de mensen waarmee ik samenwerk hebben exact dezelfde mindset. Dus daar is niks op aan te merken. Maar voor dating is het niks aangezien ze > 50 jaar oud zijn.quote:
Ik ga niet de tijd nemen (studie/werk) om iets uit iemand te moeten trekken. Als iemand zich dusdanig passief opstelt, ga ik er vanuit dat diegene of te gemakzuchtig is om iets fatsoenlijks neer te pennen of dat diegene niks meemaakt in het leven. Beide dingen vind ik niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom geef je ze dan niet de kans iets te vertellen, in plaats van al zelf van tevoren te bepalen dat ze nietszeggend zijn?
Ik bedoel, "gek op reizen" zegt me toch geen reet? Kunnen ze niet vertellen waarheen en waarom? Ik weet niet zeker, maar als iemand zo weinig aandacht aan interesses besteedt, denkt zo iemand dat ze het dankzij haar uiterlijk wel zal redden en zich gaat onderscheiden van de rest?quote:Het gemiddelde profiel: 23 jaar, komt uit.... is spontaan, lief, ambitieus en gek op reizen.
Waarom zou iedereen direct een heel opstel over haar leven in een profiel neer moeten pennen? "Ik hou van reizen" is voldoende voor een gesprek, dan kan ik er daarna wel achter komen of zo'n meisje inhoudelijk nog wat te melden heeft of niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:59 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik ga niet de tijd nemen (studie/werk) om iets uit iemand te moeten trekken. Als iemand zich dusdanig passief opstelt, ga ik er vanuit dat diegene of te gemakzuchtig is om iets fatsoenlijks neer te pennen of dat diegene niks meemaakt in het leven. Beide dingen vind ik niet aantrekkelijk.
[..]
Ik bedoel, "gek op reizen" zegt me toch geen reet? Kunnen ze niet vertellen waarheen en waarom? Ik weet niet zeker, maar als iemand zo weinig aandacht aan interesses besteedt, denkt zo iemand dat ze het dankzij haar uiterlijk wel zal redden en zich gaat onderscheiden van de rest?
Dan heb je geluk. Ik kan op tinder doen wat ik wil, maar de laatste tijd krijg ik gewoon geen matches meer. Ongeacht welke foto's ik gebruik, waar dat voorheen vergelijkbaar was met jou. Online komt het verder aardig overeen, een op de 8 a 10 reageert en uit die gesprekken vloeit meestal wel een date voort.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Wellicht dat dit voor andere mannen geldt. In mijn geval niet.
Voor mij is dat online daten gewoon te oppervlakkig.
Als ik nu tinder aan gooi, heb ik binnen een uur sowieso 2 matches... en binnen anderhalf uur een date.
En ik kan mij dan niet omschrijven als een soort Brad Pitt of Johnny Depp.
Kan het niet zijn dat je last hebt van een bug?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Ik kan op tinder doen wat ik wil, maar de laatste tijd krijg ik gewoon geen matches meer. Ongeacht welke foto's ik gebruik, waar dat voorheen vergelijkbaar was met jou. Online komt het verder aardig overeen, een op de 8 a 10 reageert en uit die gesprekken vloeit meestal wel een date voort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |