Ik denk dat meisjes die je hier hebben zien posten, al niet serieus met je zouden willen daten. Wat je hier post, is simpelweg onaantrekkelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar zou jij mij wel willen daten dan? Overigens kwam ik niet met jou aan maar Wimpekruller dacht dat je wel een leuk meisje voor mij was
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar zou jij mij wel willen daten dan? Overigens kwam ik niet met jou aan maar Wimpekruller dacht dat je wel een leuk meisje voor mij was
Waarom geef je zo iemand niet een kans? Dat wil je toch ook dat een vrouw bij jou doet?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet als je het zelf al bent. Qua communicatie misschien goed maar ja.
Ja dat vind ik echt hoor. En ik vind Deezer ook best leuk!quote:Op zondag 3 januari 2016 19:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee.
De tijd dat ik voor minder dan Sonic ging is ver achter mij.
Wel lief dat Wimperkruller me een leuk meisje vindt
Gaan jullie toch daten. Probleem opgelost.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt hoor. En ik vind Deezer ook best leuk!
Ik heb ooit nog wel eens overwogen om net als Broccoli eens casual met em af te spreken, voor wat sociale interactie en mogelijk wat tips. Maar als ik dan hoor hoe dat is gelopen, denk ik zomaar dat ik wel wat beters te doen heb met m'n tijd. Laat staan dat ik met em zou daten.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt hoor. En ik vind Deezer ook best leuk!
Als ik zou moeten daten met mensen die ik leuke/prima personen vind ben ik lang bezig.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaan jullie toch daten. Probleem opgelost.
Gewoon 1 uitzondering maken, kan bestquote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Als ik zou moeten daten met mensen die ik leuke/prima personen vind ben ik lang bezig.
Zoiets bedoelde ik ook.. Privé is hij best normaal en aardig en denk ook wel een leuke gast. Ik vind ook dat het erop lijkt dat hij dingen soms expres zegt om mensen op de kast te jagen, tis toch vrij anoniem hier.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog wel eens overwogen om net als Broccoli eens casual met em af te spreken, voor wat sociale interactie en mogelijk wat tips. Maar als ik dan hoor hoe dat is gelopen, denk ik zomaar dat ik wel wat beters te doen heb met m'n tijd. Laat staan dat ik met em zou daten.
Maar dat zou ik sowieso al niet, want qua uiterlijk niet m'n type, en qua innerlijk heb ik ook niet een al te beste indruk van em
Ik denk dat ie het op dit forum aardig verpest heeft, en beter kan proberen een date ergens te scoren waar chicks nog wel onbevooroordeeld tegen em aankijken.
Heb ik jou dan ooit een foto gestuurd?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog wel eens overwogen om net als Broccoli eens casual met em af te spreken, voor wat sociale interactie en mogelijk wat tips. Maar als ik dan hoor hoe dat is gelopen, denk ik zomaar dat ik wel wat beters te doen heb met m'n tijd. Laat staan dat ik met em zou daten.
Maar dat zou ik sowieso al niet, want qua uiterlijk niet m'n type, en qua innerlijk heb ik ook niet een al te beste indruk van em
Ik denk dat ie het op dit forum aardig verpest heeft, en beter kan proberen een date ergens te scoren waar chicks nog wel onbevooroordeeld tegen em aankijken.
Blijkbaar wordt er over mij geroddeld in DM. Gebeurt over jou ook wel eens. Just saying.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb ik jou dan ooit een foto gestuurd?
Foto's worden allemaal gedeeld in het SC clubje Deezer.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb ik jou dan ooit een foto gestuurd?
Nee. Evengoed als dat ik jou niet heb gedate.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt yats toch ook gedate? Alsof zijn reputatie veel beter is
Ik was ooit bij de OZ! première maar toen was ik nog redelijk onbekend hierquote:Op zondag 3 januari 2016 19:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Evengoed als dat ik jou niet heb gedate.
Ik heb wel redelijk wat mensen gemeet ja, de meesten niet 1-op-1 though.
Van deze twee "regio's" heb ik wel contact gehad aan de uni. Was goed, maar niet beter dan Nl'ers of Belgen. Wat is het verschil voor jou dan en wonen die bij jou in de buurt of wat?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef Vova het volgende:
dus vanaf mijn vijfde heb ik enkel contact met Zuid Amerikanen, en vooral Oost Europeanen zeg maar
Ik was daar ook. Misschien ben ik bij nader inzien toch te lelijk voor je.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik was ooit bij de OZ! première maar toen was ik nog redelijk onbekend hierToen zag ik veel mensen met (fel) gekleurd haar, vandaar dat mijn beeld over FOK!kers niet zo best was
Ja inderdaad! Mensen die hun haar verven in felle kleurenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik was ooit bij de OZ! première maar toen was ik nog redelijk onbekend hierToen zag ik veel mensen met (fel) gekleurd haar, vandaar dat mijn beeld over FOK!kers niet zo best was
Niet zo onaardig jijquote:Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik was daar ook. Misschien ben ik bij nader inzien toch te lelijk voor je.
En we hebben al gemeet blijkbaar, dat hoeft dus ook niet meer.
Je ziet er idd best normaal uit. Hoewel ik je zou adviseren je gezichtsbeharing achterwege te laten, en eens wat foto's zonder tegenlicht te proberen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet zo onaardig jijJe ziet er toch normaal uit?
Net zoals bambi en Heroinjunk btw. Ik zie er ook 'normaal' uit. Maar soms is normaal niet genoeg.
Want wat voor negatiefs zegt (fel) gekleurd haar precies?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit mijn foto hier aan iemand gegevenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Foto's worden allemaal gedeeld in het SC clubje Deezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |