abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158814946
Laten we het hele uiterlijk gebeuren hier even buiten laten.
Ja doei.
pi_158815019
-ga weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 04-01-2016 12:55:09 ]
pi_158815202
Enerzijds lijkt het me logisch dat je vriendelijk en aardig moet zijn in online dating contact, maar aan de andere kant moet er ook een bepaalde spanning zijn dmv plagerijen en grapjes die mogelijk niet helemaal politiek correct zijn. Enerzijds moet je initiatief tonen en een assertief overkomen, maar te hard van stapel lopen en daarmee brutaal overkomen, werkt natuurlijk ook niet. Lijkt me voor de lange termijn noodzakelijk dat je interesse toont in iemands leven en bezigheden omdat het je niet alleen maar om de seks te doen is, anderzijds moet je ook niet te lang er omheen blijven draaien anders wordt het hooguit een enkeltje friendzone. Kortom, hoe zorg je nou dat contact via online dating in balans is? Een eenduidig antwoord bestaat niet, maar dit vraag ik me telkens af.
pi_158815227
Gewoon een gentleman zijn en af en toe een grapje maken met een knipoog-smiley er achter.
pi_158815422
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:04 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ga lekker je gang, ik doe niks strafbaars. Of ben jij soms van de gedachtepolitie? Wat zouden die instanties voor mij kunnen betekenen :'), wil jij op basis van deze uitspraken dat ik levenslang de gevangenis in moet? Ziek!

Ik doe niks strafbaars en ik ben dat ook niet van plan! Hoe vaak moet ik godverdomme benadrukken dat ik tegen elke vorm van geweld ben.

Opvallend is dat veel mensen mijn boosheid veroordelen, maar zeg eens zelf 25 jaar en nooit van seks of liefde kunnen genieten, iedereen zou gefrustreerd raken. Ik kan mijn boosheid tenminste nog goed verwerken, al werkt het wel internaliserend waardoor ikzelf daardoor in de knoop raak.
Dat heb ik ook helemaal niet gezegt. Ik zeg niet dat je opgesloten moeten worden of wat dan ook. Ik zeg dat je zeker hulp nodig hebt.

Je zegt met exacte woorden dingen als dat je enorm gefrustreerd bent om koppeltjes te zien. Dat je een kort lontje hebt gekregen vanwege 10 jaar lang geen sex. Je wilt sex, je vind dat je recht hebt op sex. Je word boos omdat je geen sex hebt. etc etc. Zelf hierboven zeg je expliciet; dat jezelf in de knoop raakt.

Je verwerpt elke vorm van advies dat zegt dat je hulp moet zoeken. (En dat zijn er enorm veel). Ook al zijn al je posts maar gedachte spinsel die je hier ventileerd, dan nog ....

Ik kwam deze hele reeks volgen vanwege Deezertje. Het is/was hoogst vermakelijk dat hij een relatie wilde zodat hij niet als oud, zielig, alleen mannetje zou eindigen. Echter jij wilt alleen maar sex en je word/bent boos en zeer gefrustreerd omdat je het niet krijgt. Naar mijn en nogmaals enorm veel mensen in alle vorige threads/posts iets waar je hulp voor moet zoeken.

Het enige wat ik mij daardoor dus afvroeg is, of er niet iets van een meldpunt is voor dit soort probleem stellingen. Zodat een expert er eens naar kan kijken en als er inderdaad aanleiding is voor gevaar voor jezelf en/of andere dat er naar gehandeld kan worden. (Nee, handelen betekend niet in een speciaal wit jasje voor eeuwig opgesloten worden.)
pi_158815587
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 04-01-2016 13:26:01 ]
pi_158815604
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:58 schreef Weissman het volgende:
Gewoon een gentleman zijn en af en toe een grapje maken met een knipoog-smiley er achter.
Maar wat is jouw betekenis van een gentleman? En dat van die grapjes maken, dat doe ik al vrij snel. Hoop niet dat ze me dan als een niet serieus te nemen persoon gaan zien, maar dat zal wel meevallen. Maar met grapjes moet je toch ook weer uitkijken, voor je het weet snapt die ander mijn sarcasme niet.

Ben wel benieuwd hoe de andere maagdelijke sukkels op Fok! hiermee omgaan en hoe zij omgaan met vrouwen. Aan de uni bijvoorbeeld zijn de meeste wel gemakkelijk in de omgang, maar om te daten lijkt het me ongelegen. Dus dan maar online dating. Maar daar ligt het vaak zo dik bovenop en krijg ik de indruk dat vrouwen elk bericht als een "hij wil zsm in mijn broek" bericht beschouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door krulbrul op 04-01-2016 13:34:49 ]
pi_158816743
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:14 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Maar wat is jouw betekenis van een gentleman? En dat van die grapjes maken, dat doe ik al vrij snel. Hoop niet dat ze me dan als een niet serieus te nemen persoon gaan zien, maar dat zal wel meevallen. Maar met grapjes moet je toch ook weer uitkijken, voor je het weet snapt die ander mijn sarcasme niet.

Ben wel benieuwd hoe de andere maagdelijke sukkels op Fok! hiermee omgaan en hoe zij omgaan met vrouwen. Aan de uni bijvoorbeeld zijn de meeste wel gemakkelijk in de omgang, maar om te daten lijkt het me ongelegen. Dus dan maar online dating. Maar daar ligt het vaak zo dik bovenop en krijg ik de indruk dat vrouwen elk bericht als een "hij wil zsm in mijn broek" bericht beschouwen.
Maar dat is ook zo :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158816839
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:55 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Maar dat is ook zo :D
Wat? Dat vrouwen die werkelijk zo beschouwen of dat mannen dit willen. Ik ga het niet ontkennen, maar zeker in het begin zijn er andere dingen die minstens zo belangrijk zijn.
pi_158816852
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:14 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe de andere maagdelijke sukkels hier op Fok! mee omgaan en hoe zij omgaan met vrouwen. Aan de uni bijvoorbeeld zijn de meeste wel gemakkelijk in de omgang, maar om te daten lijkt het me ongelegen. Dus dan maar online dating. Maar daar ligt het vaak zo dik bovenop en krijg ik de indruk dat vrouwen elk bericht als een "hij wil zsm in mijn broek" bericht beschouwen.
Hij zit je te trollen.

Maar waarom praat je niet gewoon hoe je normaal tegen mensen zou praten. Dat werkt gewoon het beste. Als iemand je humor niet snapt, nou jammer maar helaas. Dan op zoek naar iemand met wie je qua humor wel op 1 lijn zit. Als sarcasme jouw ding is, gebruik je sarcasme. Genoeg vrouwen die van sarcastische humor houden. Je hoeft niet iedereen te pleasen natuurlijk. Juist een goede manier om te filteren.

[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 04-01-2016 14:01:30 (doe maar niet voor anderen denken/posten) ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158817066
Mijn date ging gisteren boven verwachting erg goed. Morgen een vervolg, ze gaat voor me koken. *O*
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 14:15:18 #98
5428 crew  miss_sly
pi_158817175
quote:
11s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Mijn date ging gisteren boven verwachting erg goed. Morgen een vervolg, ze gaat voor me koken. *O*
Top! Wat leuk om te lezen.
Was je een beetje rustig?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158817230
quote:
11s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:09 schreef Jaeger85 het volgende:
goed dat je gegaan bent dan
pi_158817260
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:00 schreef habitue het volgende:
Als iemand je humor niet snapt, nou jammer maar helaas. Dan op zoek naar iemand met wie je qua humor wel op 1 lijn zit. Als sarcasme jouw ding is, gebruik je sarcasme. Genoeg vrouwen die van sarcastische humor houden. Je hoeft niet iedereen te pleasen natuurlijk. Juist een goede manier om te filteren.
Mee eens, maar het probleem zit 'm hier in:
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:00 schreef habitue het volgende:
Maar waarom praat je niet gewoon hoe je normaal tegen mensen zou praten. Dat werkt gewoon het beste.
In een alledaagse conversatie is er altijd iets waardoor je in die situatie bent. Als je in een collegezaal onbewust naast iemand gaat zitten, het over een bepaald onderwerp hebt, bij een vereniging etc. Dan vind ik het ook niet zo moeilijk, dan is er een aanleiding om iets te bespreken.

Maar op een online dating site gaat alles zo droogjes, alsof je recht voor een volstrekt onbekend persoon op straat gaat staan en benadrukt dat je overeenkomstige interesses hebt, zoals "Ik zie dat je ook aan tennis doet. Leuk, daar doe ik ook aan etc." Zo krijg je dus van die weliswaar vriendelijk bedoelde, maar politieke correcte gesprekjes die kraak nog smaak hebben. Ik ben geen vrouw, maar als vrouw zou ik hier ongemakkelijk van worden. Soms is er ook gewoon geen aanleiding toe om een meer gevatte opmerking of grapje te maken.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 14:22:16 #101
5428 crew  miss_sly
pi_158817323
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Mee eens, maar het probleem zit 'm hier in:

[..]

In een alledaagse conversatie is er altijd iets waardoor je in die situatie bent. Als je in een collegezaal onbewust naast iemand gaat zitten, het over een bepaald onderwerp hebt, bij een vereniging etc. Dan vind ik het ook niet zo moeilijk, dan is er een aanleiding om iets te bespreken.

Maar op een online dating site gaat alles zo droogjes, alsof je recht voor een volstrekt onbekend persoon op straat gaat staan en benadrukt dat je overeenkomstige interesses hebt, zoals "Ik zie dat je ook aan tennis doet. Leuk, daar doe ik ook aan etc." Zo krijg je dus van die weliswaar vriendelijk bedoelde, maar politieke correcte gesprekjes die kraak nog smaak hebben. Ik ben geen vrouw, maar als vrouw zou ik hier ongemakkelijk van worden. Soms is er ook gewoon geen aanleiding toe om een meer gevatte opmerking of grapje te maken.
Dat is ook precies wat er mis is met online daten, lijkt me. Want je zegt dat het is alsof...maar dat ís ook hoe het is. Je bent allemaal op die site om een date te zoeken, geen enkele andere reden.
pi_158817340
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Top! Wat leuk om te lezen.
Was je een beetje rustig?
Van te voren was ik behoorlijk zenuwachtig. Maar toen ik haar eenmaal zag, en merkte dat zij stond te trillen om haar benen werkte dat heel ontwapenend en vielen de zenuwen bij mij weg. :)
pi_158817431
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat er mis is met online daten, lijkt me. Want je zegt dat het is alsof...maar dat ís ook hoe het is. Je bent allemaal op die site om een date te zoeken, geen enkele andere reden.
Precies wat je zegt! Heb je zelf ook ervaring met online dating? Want ik zou wel eens willen weten hoe online dating voor vrouwen dan wel geslaagd kan verlopen. Lijkt me nu nogal een kansloze missie te worden zoals ik het nu bezie.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 14:29:28 #104
5428 crew  miss_sly
pi_158817486
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:22 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Van te voren was ik behoorlijk zenuwachtig. Maar toen ik haar eenmaal zag, en merkte dat zij stond te trillen om haar benen werkte dat heel ontwapenend en vielen de zenuwen bij mij weg. :)
Ze vond het dus ook gewoon spannend en was ook bang dat jij haar tegen vond vallen. Ik vind het echt leuk dat het leuk was en een vervolg krijgt! Veel plezier vast.
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 14:32:27 #105
5428 crew  miss_sly
pi_158817565
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:27 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Precies wat je zegt! Heb je zelf ook ervaring met online dating? Want ik zou wel eens willen weten hoe online dating voor vrouwen dan wel geslaagd kan verlopen. Lijkt me nu nogal een kansloze missie te worden zoals ik het nu bezie.
Nee, geen ervaring mee. Ik ken mijn huidige partner via Fok, mijn vorige via Quake2, een via een sportvereniging en een via werk.
Ik heb wel vriendinnen die via Relatieplanet hun man hebben leren kennen of een andere site. Het kan wel, het is net zo goed een manier om een potentiele partner te ontmoeten als alle andere, maar zoals met alles geldt dat je tegen iemand moet aanlopen waar je een klik mee hebt/krijgt. Ik denk dat er via datingsites veel meer afwijzingen zijn, omdat je vaker niet dan wel echt met iemand klikt?
pi_158817723
Fok vind ik net zo goed online.
pi_158817738
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat er via datingsites veel meer afwijzingen zijn, omdat je vaker niet dan wel echt met iemand klikt?
Geen ervaringen met afwijzingen, daarvoor doe ik er te weinig mee. Maar zelfs al ga je op zoek naar iemand die van alles doet wat ik ook doe en die verder gelijkgestemd is, dan nog voelt het allemaal zo plastisch aan. Zelfs de meest wiskundige cursus die ik aan de uni heb gevolgd, bracht meer emotie in mij te boven dan een datingsite. Het is gewoon zo'n afvinklijst en dan zit je een beetje achter je pc'tje te wikken en wegen om vervolgens dan toch maar zo'n lullig berichtje te sturen.

In het echt praten vind ik veel leuker en minder laf dan online, maar mijn interesses zijn allemaal van die solo dingen. Vrijwilligerswerk had ik goede hoop op, maar toen bleek dat iedereen 50+ was. Weliswaar leuke mensen, maar niet voor een relatie. :')

Bovenstaande begint meer op een klaagzang te lijken.
pi_158817851
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Klopt, maar het ging er meer om dat online dating sites zo direct op dating zijn gericht (klinkt obvious, maar toch), Daarom klaagde ik dat cheesy berichtjes op datingsites bijna onvermijdelijk zijn. Dit in tegenstelling tot Fok!. want Fok! heeft niet de voornaamste intentie om dates te versieren, zover ik weet.
pi_158820032
Soms kom je nog wel eens wat zinnigs tegen op internet :)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158820129
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:08 schreef Koral het volgende:
Soms kom je nog wel eens wat zinnigs tegen op internet :)
[ afbeelding ]
Dus je moet gewoon jezelf zijn?
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 16:28:29 #111
5428 crew  miss_sly
pi_158820459
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Fok is wel online ontmoeten, maar in mijn geval in ieder geval was het niet de bedoeling te daten.Ik was helemaal niet op zoek. Ik ging naar een meet en ontmoette daar mijn huidige vriend. We hebben toen gezellig gegeten met een aantal mensen en dat was het. Pas een paar weken later hebben we toen nog een keer 1-op-1 gemeet, en toen was het wel raak. In de tussentijd hebben we contact gehouden via Messenger, en hingen we nog steeds samen rond in dce sc waar we elkaar van kenden.

Ik vind dat toch echt iets anders dan online daten :)
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 16:30:12 #112
5428 crew  miss_sly
pi_158820495
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Volgens mij is dat degene die iedereen sowieso het beste kan zijn. Ik kan moeilijk jou zijn, denk ik ;)

Waarmee niet gezegd is dat je je gewone zelf niet hier en daar kunt aanpakken als je tegen dingen van jezelf aanloopt die niet zo prettig zijn voor jezelf. Hoe dan ook moet je het langste met je gewone zelf leven :)
pi_158821986
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aan de andere kant wilde hij dacht ik geen vriendin met ook autisme of iets dergelijks.
Vrouwen hebben allemaal last van Obsessief compulsieve stoornis. Kunnen uren voor de spiegel staan met stiftjes en kwastjes. Best atistisch :P

Maagden:

Lieg eens voor de gein in een ghost-profiel dat je iets interessants doet. Iets met status. Je zit bijvoorbeeld in het laatste jaar International business administration en loopt stage bij deloitte in Hong Kong (gebruik je fantasie). Of je bent drummer bij een band. Maakt niet uit. Of je start je eigen onderneming en opent een snoepwinkel nu Jamin tijdelijk uit de stad is wegens renovatie.. Lieg dat je barst!
pi_158822305
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:31 schreef Tamabralski het volgende:
Vrouwen hebben allemaal last van Obsessief compulsieve stoornis. Kunnen uren voor de spiegel staan met stiftjes en kwastjes. Best atistisch :P
Ook niet denigrerend ofzo

quote:
Maagden:

Lieg eens voor de gein in een ghost-profiel dat je iets interessants doet. Iets met status. Je zit bijvoorbeeld in het laatste jaar International business administration en loopt stage bij deloitte in Hong Kong (gebruik je fantasie). Of je bent drummer bij een band. Maakt niet uit. Of je start je eigen onderneming en opent een snoepwinkel nu Jamin tijdelijk uit de stad is wegens renovatie.. Lieg dat je barst!
Iemand boven je zegt dat je jezelf moet zijn. Liegen hoort daar niet bij imho. Want doe je je anders voor en ben je jezelf niet meer.
pi_158822343
quote:

Maagden:

En dan?
pi_158822853
Hier maar verder.
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe is die goede vriendin dan ontstaan? Of heb je die ook nooit ontmoet?
Ik ken haar via m'n vriendengroep. We kenden elkaar niet zo goed maar hadden wel leuke gesprekken en waren best in elkaar geïnteresseerd. Dus ik stelde een date voor, maar dat zag zij niet zo zitten.
pi_158823112
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik denk dat je een bepaalde aantrekkingskracht hebt wanneer jij "the right man" bent. Je hebt daar in meer of mindere mate zelf invloed op. Verder weet je in ieder geval dat de persoon interesse heeft (slaagkans aanzienlijk) en kun je zelf bepalen of het wederzijds is (autonoom)?

Met "finding the right woman" kunnen sommige personen hier heel lang zoeken (slaagkans beperkt) en/of ben je ook nog eens afhankelijk of "the right woman" dezelfde mening toebedeeld is (niet autonoom, waar mensen (on)bewust op afknappen).

Overigens kun je hier man en vrouw ook omdraaien (of man-man / vrouw-vrouw) want zal niet anders zijn. Alleen hebben de meeste vrouwen (die ik ken) deze "perception" van nature al meegekregen.
pi_158823167
Te ingewikkeld, klinkt als PUA-zooi.
pi_158823926
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:21 schreef Weissman het volgende:
Brr, moeite doen voor iets..
pi_158824904
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:21 schreef Weissman het volgende:
Misschien sprak het meer tot je verbeelding als 'aantrekkingskracht' werd uitgelegd met een voorbeeld van bloemetjes en bijen, of poep en strontvliegen :')

Klinkt al minder PUA? :D
pi_158824965
quote:

[..]

Maagden:

Ik neem aan dat dit een MBA of MSc opleiding is. Nou dat doe ik ook, en velen met mij, inclusief de vrouwen waar ik voor ga. Vrouwen zullen dan echt niet opeens van hun stoel afsoppen, want dat gebeurt nu ook niet. Zo'n baan zal niet verkeerd verdienen, maar van mensen die ik ken die bij de grote vier in NL / BE / GB werken, is dit niet iets om jaloers op te zijn. Meestal zijn dit van die over ambitieuze personen qua geld betreft, die verder niet eens de meest uitdagende opleiding volgen qua intelligentie betreft, saai werk doen en lange werkdagen maken waarbij je tot het meubileer van het bedrijf gaat behoren en geleefd zal worden. (Sorry voor de mensen die er bij werken, misschien heb ik een verkeerd beeld. Geld zal veel goed maken, maar echt iets spannends of nuttigs hoor ik niet uit die hoek komen.)

Verder met je eens dat zo'n sociaal experiment best wel grappig is om eens uit te proberen. Maar dan moet het wel iets zijn dat totaal anders is dan dat ik nu doe. Drummer bij een band of zoiets inderdaad. Ik speel zelf gitaar, maar dan niet in de zin van seks, drugs, rock n' roll. (Maar dat is logisch, anders was ik geen maagd meer. :') )
pi_158824979
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:18 schreef Koral het volgende:

[..]

Misschien sprak het meer tot je verbeelding als 'aantrekkingskracht' werd uitgelegd met een voorbeeld van bloemetjes en bijen, of poep en strontvliegen :')

Klinkt al minder PUA? :D
F = G * m_1*m_2/r^2. :P Flauwe grap. :D
pi_158825724
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 18:08 schreef netchip het volgende:
Hier maar verder.
Ik zie dat je vanuit het datingtopic persoonlijk door Copycat doorverwezen bent naar dit dating-voor- dummies-topic, omdat je daar te kennen gaf dat het niet echt vlot verliep met het verkrijgen van dates. Krijgen we nu een soort van degradatie / promotie systeem tussen de twee topics? Dat als je niet succesvol bent, degradeert, en andersom als je verandert van sukkel in hunk dat je dan promotie afdwingt naar het echte datingtopic? :') Het klopt wel gezien de verschillende strekkingen van deze twee topics, daar is verder niks op af te dingen. Maar die beslissingen zijn grappig en tragisch tegelijkertijd.

Hoe dan ook, welkom bij de andere maagdelijke sukkels in dit eerste divisie topic. :')
  maandag 4 januari 2016 @ 19:47:45 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158825870
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef krulbrul het volgende:

Krijgen we nu een soort van degradatie / promotie systeem tussen de twee topics? Dat als je niet succesvol bent, degradeert, en andersom als je verandert van sukkel in hunk dat je dan promotie afdwingt naar het echte datingtopic? :') Het klopt wel gezien de verschillende strekkingen van deze twee topics, daar is verder niks op af te dingen. Maar die beslissingen zijn grappig en tragisch tegelijkertijd.

Het was A) een vriendelijk verzoek en B) niet meer dan logisch dat je post in het topic waarin jouw issue het onderwerp is.
Verder commentaar mag je in R&P Feedback spuien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158826045
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:42 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik zie dat je vanuit het datingtopic persoonlijk door Copycat doorverwezen bent naar dit dating-voor- dummies-topic, omdat je daar te kennen gaf dat het niet echt vlot verliep met het verkrijgen van dates. Krijgen we nu een soort van degradatie / promotie systeem tussen de twee topics? Dat als je niet succesvol bent, degradeert, en andersom als je verandert van sukkel in hunk dat je dan promotie afdwingt naar het echte datingtopic? :') Het klopt wel gezien de verschillende strekkingen van deze twee topics, daar is verder niks op af te dingen. Maar die beslissingen zijn grappig en tragisch tegelijkertijd.

Hoe dan ook, welkom bij de andere maagdelijke sukkels in dit eerste divisie topic. :')
Gelukkig ben ik nog lang niet jullie leeftijd. :P Dat duurt nog wel een aantal jaar. :)
pi_158826152
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:52 schreef netchip het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik nog lang niet jullie leeftijd. :P Dat duurt nog wel een aantal jaar. :)
Wat is jouw leeftijd jongeman? Ik ben 25. De andere twee hoofdrolspelers in dit topic zover ik weet ook.
pi_158826278
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:55 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Wat is jouw leeftijd jongeman? Ik ben 25. De andere twee hoofdrolspelers in dit topic zover ik weet ook.
Trek daar maar negen jaar vanaf (bijna acht jaar). :)
pi_158826482
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:58 schreef netchip het volgende:

[..]

Trek daar maar negen jaar vanaf (bijna acht jaar). :)
Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten. :')
pi_158826610
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ah zo! Dus je hebt nog een bestaan met op kamers wonen en aan de uni leuke vrouwen leren kennen in het vooruitzicht. Dat biedt perspectief, tenzij je het zo aanpakt als ik en pas na je studietijd beseft dat er ook zoiets is als vrouwen en daten. :')
Ook met laatbloeiers komt het wel goed. Ik spreek uit ervaring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')