Genoeg vrouwen die nog maagd zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:26 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Adoptie is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Bovendien is vrijwel elke vrouw in staat om kinderen te baren. Als ze maar genoeg verdienen en aardig zijn, vind ik het best.
Lol, ik was het aan het overdrijven, dat is een grapvormquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:26 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Adoptie is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Bovendien is vrijwel elke vrouw in staat om kinderen te baren. Als ze maar genoeg verdienen en aardig zijn, vind ik het best.
Ligt eraan op welke leeftijd. Op mijn leeftijd zijn de meeste vrouwen geen maagd meer, tenzij gelovig oid. Maar dat maakt allemaal niet echt uit voor mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:28 schreef hannetje het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die nog maagd zijn.
Je maakt geen grapje he?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:26 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet in relatie tot de vergelijking van Broccoli. Maar ik moet het allemaal minder serieus nemen, zo delen jullie me mee. Dat probeer ik nu ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Lol, ik was het aan het overdrijven, dat is een grapvorm
Zeg me alsjeblieft dat het wel zo is.quote:
Zo komt het niet over.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:32 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet in relatie tot de vergelijking van Broccoli. Maar ik moet het allemaal minder serieus nemen, zo delen jullie me mee. Dat probeer ik nu ook.
Jij kijkt ver vooruit, maar ik weet niet van begin af aan of ze vruchtbaar is of niet. Dat kan je niet zomaar vragen, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar het maakt me allemaal niet uit. Adoptie is ook nog altijd een optie. Ik weet nog niet uit welk land. Uit de meer geciviliseerde landen als Polen krijg je alleen de special needs kinderen die door drankmisbruik van ouders misvormde hersenen hebben of door andere onhandelbare situaties in de betreffende gezinnen. Uit minder geciviliseerde landen ruk je zo'n kind uit de cultuur aldaar. Moeilijke kwestie. Ik heb nog 15 jaar, want je mag tot je 40e adopteren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als ze onvruchtbaar is? Vraag ik me even af
Dat je daar nu al over nadenkt. Srsly.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Jij kijkt ver vooruit, maar ik weet niet van begin af aan of ze vruchtbaar is of niet. Dat kan je niet zomaar vragen, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar het maakt me allemaal niet uit. Adoptie is ook nog altijd een optie. Ik weet nog niet uit welk land. Uit de meer geciviliseerde landen als Polen krijg je alleen de special needs kinderen die door drankmisbruik van ouders misvormde hersenen hebben of door andere onhandelbare situaties in de betreffende gezinnen. Uit minder geciviliseerde landen ruk je zo'n kind uit de cultuur aldaar. Moeilijke kwestie. Ik heb nog 15 jaar, want je mag tot je 40e adopteren.
Dat zeg ik toch ook. Leuk en aardig, en een baan waarmee ze zichzelf kan onderhouden. Ik zei toch dat ik ervan uitga dat een merendeel vruchtbaar is, anders is adoptie nog een mogelijkheid. Daar maak ik me niet druk om.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zo komt het niet over.
Een vriendin is niet zo zeer om voort te planten. Ja, het is mooi en ja het is misschien het uiteindelijke doel, maar je moet nu niet focussen op het voortplanten.
Het allerbelangrijkste in een relatie is dat je elkaar LEUK vindt. Dat je plezier beleeft met elkander, met het extraatje dat je elkaar aantrekkelijk vindt en daar ook seks mee kunt hebben.
Holy guacamolequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Jij kijkt ver vooruit, maar ik weet niet van begin af aan of ze vruchtbaar is of niet. Dat kan je niet zomaar vragen, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar het maakt me allemaal niet uit. Adoptie is ook nog altijd een optie. Ik weet nog niet uit welk land. Uit de meer geciviliseerde landen als Polen krijg je alleen de special needs kinderen die door drankmisbruik van ouders misvormde hersenen hebben of door andere onhandelbare situaties in de betreffende gezinnen. Uit minder geciviliseerde landen ruk je zo'n kind uit de cultuur aldaar. Moeilijke kwestie. Ik heb nog 15 jaar, want je mag tot je 40e adopteren.
Is het niet handiger om een andere volgorde te hanteren? Eerst maar eens iemand vinden en dan kijken of jullie beide geschikt zijn om een kind op de wereld te zetten?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Maar je komt wel over als iemand die van tevoren alles heeft ingepland en ingerekend heeft. Zo is er geen lol meer aan bij een relatie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:36 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Leuk en aardig, en een baan waarmee ze zichzelf kan onderhouden. Ik zei toch dat ik ervan uitga dat een merendeel vruchtbaar is, anders is adoptie nog een mogelijkheid. Daar maak ik me niet druk om.
Dit is allemaal niet ver vooruit denken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Zeker zeker. Ik zeg toch ook dat vruchtbaar of niet, er is altijd wel een oplossing voor te vinden. Ik maak me nergens druk om, maar ik lees zo af en toe wel eens wat over ingewikkelde procedures mbt adoptie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het niet handiger om een andere volgorde te hanteren? Eerst maar eens iemand vinden en dan kijken of jullie beide geschikt zijn om een kind op de wereld te zetten?
Anders wordt een relatie wel erg berekenend.
Ik heb het wellicht gemist, maar vertel eens wat over jezelf. Mag ook in pm als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:38 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Zeker zeker. Ik zeg toch ook dat vruchtbaar of niet, er is altijd wel een oplossing voor te vinden. Ik maak me nergens druk om, maar ik lees zo af en toe wel eens wat over ingewikkelde procedures mbt adoptie.
Ik vind het maar niks die datingsites. Iedereen doet zo spontaan mogelijk, maar ondertussen... In het echt wil ik niemand storen. Ik ben bang dat ik me dan ongewenst opdring.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:38 schreef Koral het volgende:
Misschien iets te veel hoop op resultaten van dating sites? Via vrienden, collega's, feestjes bezoeken, een praatje met iemand beginnen in de trein, vakantie ergens, etc. kan ook een leuke date of relatie tot gevolg hebben. Daarmee wil ik zeggen, beperk je niet tot dating sites. Op dating sites is "men" in een keur mood, in het echt kan je iemand makkelijker verrassen met je leuke persoonlijkheid.
Wanneer wil jij mensen aanspreken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks die datingsites. Iedereen doet zo spontaan mogelijk, maar ondertussen... In het echt wil ik niemand storen. Ik ben bang dat ik me dan ongewenst opdring.
Dat is dus het punt. Wanneer is het moment om iemand aan te spreken? Toch niet tijdens colleges oid? Het is allemaal zo cheesy, er moet echt een overeenkomst zijn door de situatie anders lijkt het om seks te draaien. Ik ben niet onzeker, ik houd van veel rust, sociale dingen doe ik niet aan. Vroeger was ik onzeker omdat ik niet bij de andere studenten hoorde, nu maak ik me daar niet meer druk om.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wanneer wil jij mensen aanspreken?
Ben je onzeker?
Je kan iedereen tijdens alle momenten aanspreken, als je maar een juist onderwerp hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. Wanneer is het moment om iemand aan te spreken? Toch niet tijdens colleges oid? Het is allemaal zo cheesy, er moet echt een overeenkomst zijn door de situatie anders lijkt het om seks te draaien. Ik ben niet onzeker, ik houd van veel rust, sociale dingen doe ik niet aan. Vroeger was ik onzeker omdat ik niet bij de andere studenten hoorde, nu maak ik me daar niet meer druk om.
Zou jij hem andersom ook hebben aangesproken als hij je niet had aangesproken? Ik vind dit soort situaties zo moeilijk. Ik weet niet goed wat er dan van mij verwacht wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Je kan iedereen tijdens alle momenten aanspreken, als je maar een juist onderwerp hebt.
Ik ben een keer door een gast aangesproken in de trein, omdat onze trein vertraging had. van daaruit gingen we klagen over de ns en van daaruit gingen we verder. Er is altijd wel een aanknopingspunt. En als je dat niet hebt, dan moet je oefenen, dan komt het vanzelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |