abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:20:24 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158866940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Kan het niet zijn dat je last hebt van een bug?
Van een mug sowieso, een bug zou kunnen. Of ik ben gewoon in twee maanden tijd afgetakeld, dat kan ook...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:21:36 #227
416020 K44S
The bearded man
pi_158866965
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:17 schreef yats het volgende:

[..]

Dan heb je geluk. Ik kan op tinder doen wat ik wil, maar de laatste tijd krijg ik gewoon geen matches meer. Ongeacht welke foto's ik gebruik, waar dat voorheen vergelijkbaar was met jou. Online komt het verder aardig overeen, een op de 8 a 10 reageert en uit die gesprekken vloeit meestal wel een date voort.
her-installeren?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158867092
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou iedereen direct een heel opstel over haar leven in een profiel neer moeten pennen? "Ik hou van reizen" is voldoende voor een gesprek, dan kan ik er daarna wel achter komen of zo'n meisje inhoudelijk nog wat te melden heeft of niet.

Leuk dat jij graag van iedereen een uitgebreide bio wilt om te bepalen of ze jouw tijd waardig zijn ( :') ) , maar je kunt er ook zelf even wat moeite in steken in plaats van gewoon bij voorbaat mensen af te schieten. Wie weet kom je hartstikke leuke mensen tegen die geen zin hebben om direct alles over zichzelf bloot te geven in hun profieltekst.
Met een karig profiel komt iemand over alsof die te beroerd is om moeite te doen, maar ironisch genoeg is minder moeite nodig en is het efficiënter om eenmalig een profiel te schrijven, dan telkens elk inkomend bericht met de vraag "waar ga je graag naartoe" te moeten beantwoorden. Tenzij iemand letterlijk elke plek in de wereld even leuk vind om naar toe te reizen, in dat geval is er niks op "ik hou van reizen" aan te merken.
pi_158867116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:26 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Met een karig profiel komt iemand over alsof die te beroerd is om moeite te doen, maar ironisch genoeg is minder moeite nodig en is het efficiënter om eenmalig een profiel te schrijven, dan telkens elk inkomend bericht met de vraag "waar ga je graag naartoe" te moeten beantwoorden. Tenzij iemand letterlijk elke plek in de wereld even leuk vind om naar toe te reizen, in dat geval is er niks op "ik hou van reizen" aan te merken.
Of je voelt er gewoon niks voor om direct alles wat mensen ooit over je kunnen willen weten op internet te zetten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:28:52 #230
416020 K44S
The bearded man
pi_158867125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:26 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Je denkt te moeilijk na.

Maak een profiel aan, zet daar een prima foto neer.

Plaats daar onder iets van: Hoi, ik ben superman. Wil je keertje vliegen? Swype dan naar rechts!.

Zo deed ik dat dan, werkte vrij goed.

Of: Hoi, ik heb een vacature openstaan, geïnteresseerd? Swype dan naar rechts.
pi_158867129
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef yats het volgende:

[..]

Van een mug sowieso, een bug zou kunnen. Of ik ben gewoon in twee maanden tijd afgetakeld, dat kan ook...
Die rotmuggen ook altijd. Dat kan makkelijk worden getest. Gebruik oude foto's waarbij je wel succes had nogmaals. Als dat niet helpt dat is het of een bug of de gebruikers of Tinder zijn kritischer geworden.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:30:41 #232
416020 K44S
The bearded man
pi_158867164
Ik zou het bijna weer installeren, puur om te weten hoe het nu is :')
pi_158867244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:30 schreef K44S het volgende:
Ik zou het bijna weer installeren, puur om te weten hoe het nu is :')
Tot het moment van verwijderen (2 weken geleden) niets anders gemerkt.
pi_158867255
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Of je voelt er gewoon niks voor om direct alles wat mensen ooit over je kunnen willen weten op internet te zetten.
Dat ben ik met je eens.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:28 schreef K44S het volgende:
Plaats daar onder iets van: Hoi, ik ben superman. Wil je keertje vliegen? Swype dan naar rechts!.
Of: Hoi, ik heb een vacature openstaan, geïnteresseerd? Swype dan naar rechts.
Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.
Ben wel benieuwd wat vrouwen op zo'n zinnen terug zeggen?
pi_158867276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Waarom zou je een loser zijn, omdat je één ding mist in het leven? Ik bedoel, ik zelf heb nooit succes gehad in de liefde, maar ik heb twee studies afgerond, heb vrij snel leren componeren en pianospelen en heb (ergens) talent voor schrijven. Dit is klein beetje de natte droom van veel mensen. Het leven is veel meer dan de liefde (of basaal seks in jouw geval). Misschien dat je dat ooit kunt toegeven en gelukkig kunt worden...
Het leven is een competitie. Alleen de beste van de klas kan de hoogste cijfers krijgen. Wie beter presteert op school, krijgt betere kansen op werk. Er is maar een beperkte hoeveelheid werk en voor ieder werk zijn er meerdere sollicitanten. Voor iedere managementpositie zijn er meerdere werknemers en wie meer betaald krijgt, kan fijner wonen, want het aantal luxe woningen is beperkt en die huizen worden verkocht aan wie het meeste kan betalen. Enzovoorts.

Zo ook met vrouwen. Vrouwen selecteren de meest aantrekkelijke mannen. De minst aantrekkelijke mannen krijgen weinig tot geen kansen. Mensen zijn daarom altijd in strijd met elkaar, of ze dat nu willen of niet, of ze dat nu onzin vinden of niet. Zo werkt de samenleving nu eenmaal. Er zijn daarom per definitie winnaars en verliezers.

Anderzijds volg ik je redenering wel: als ik op bijstandsniveau betaald zou krijgen als pianist met de garantie dat ik nooit liefde zal ervaren, dan maak ik graag die keuze en voel ik mij een winnaar, omdat ik dan mijn hele leven iets kan doen waar ik gelukkig van wordt. :)
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:36:20 #236
416020 K44S
The bearded man
pi_158867280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

[..]

Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.
Humor werkt... 9/10.

Probeer het gewoon eens,
pi_158867289
Maar jullie zijn ook allemaal geen maagden meer hè? Misschien moet er toch een aparte divisie komen voor de maagdelijke sukkels. Want jullie geven tips, maar die zijn te hooggegrepen voor droeftoeters zoals ik. Ik zal het even in feedback bespreken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:37:29 #238
416020 K44S
The bearded man
pi_158867302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef krulbrul het volgende:
Maar jullie zijn ook allemaal geen maagden meer hè? Misschien moet er toch een aparte divisie komen voor de maagdelijke sukkels. Want jullie geven tips, maar die zijn te hooggegrepen voor droeftoeters zoals ik. Ik zal het even in feedback bespreken.
Dit heeft geen FUCK met maagdelijkheid te maken.
pi_158867328
quote:

[..]

Dat ben ik met je eens.

[..]

Ik heb tijden 'vijfpotig schaap zoekt eenhoorn' gebruikt. Meeste matches begonnen zelf als eerste het gesprek om er wat over te zeggen. :')
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:40:03 #240
416020 K44S
The bearded man
pi_158867348
Verdomme... trap ik er weer in om hier te reageren ;(.
Jullie beflikkeren me !
pi_158867376
quote:
Humor gebruiken is te hooggegrepen voor jou?
pi_158867415
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:41 schreef Etsu het volgende:

[..]

Humor gebruiken is te hooggegrepen voor jou?
Beste Etsu, ik ben bang van wel.
pi_158867442
_O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158867455
quote:

[..]

Dat ben ik met je eens.

[..]

Valt me wel op dat jij énorm serieus bent. Lighten up. Is zeker wel aantrekkelijker.
pi_158867503
quote:
Wat bereik je met zo scheiding? Wil je altijd maagd blijven?
pi_158867565
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nou, geen syndroom meer. Ik zie voordelen.
pi_158867608
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het maakt allemaal niet meer uit. Kijk eens op R&P / Wat is lelijk?, daar is een link naar een site en daarop kan je kijken of je knap bent of niet. Ik schijn stunning te zijn!!!
Nu ga ik meer vrouwen aanspreken.
  woensdag 6 januari 2016 @ 10:55:26 #248
416020 K44S
The bearded man
pi_158867645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:53 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Het maakt allemaal niet meer uit. Kijk eens op R&P / Wat is lelijk?, daar is een link naar een site en daarop kan je kijken of je knap bent of niet. Ik schijn stunning te zijn!!!
Nu ga ik meer vrouwen aanspreken.
:') __X1-00000
pi_158867782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:55 schreef K44S het volgende:

[..]

:') __X1-00000
Let wel, het gaat hier om een ordinale schaal met zes gradaties, waarbij ik in de een-na-hoogste schaal ben beoordeeld. Zeker reden om content te zijn, niet dan?
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:03:26 #250
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158867821
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:49 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Doe ik vooral omdat het me interesseert en de mensen waarmee ik samenwerk hebben exact dezelfde mindset. Dus daar is niks op aan te merken. Maar voor dating is het niks aangezien ze > 50 jaar oud zijn. :')
De gedachte aan dat het jou interesseert is al een verkeerde instelling om tot contact met een vrouw of dat ze een zelfde mindset moet hebben of wat "jij" aantrekkelijk vindt.

Er zijn namelijk twee partijen nodig om het echt interessant te maken een niet een partij, als ik een openlijke houding aanneem en mijn interesses laat varen en het sociale contact op de eerste plaats zet, dan weet ik dat de wereld open voor mij staat omdat ik open voor de wereld sta.

Sluit ik mijn eigen op in een panic room en ga ik alleen af op mijn interesses dan blijft er een groot deel van de wereld voor mij gesloten of afgesloten.

Ik zelf ben in het bezit van een "semi" normale persoonlijk als ik mij bewust afsluit en alleen mijn eigen interesses volg dan behoor ik niet te "tiepmiepen" dat ik geen tot weinig aan vrouwelijk contact kom of tot een relatie omdat de wereld om mijn heen niet zo is als ik hem graag wil hebben. Dit is dan gewoon eigen bewuste keuze van mijn zelf en van niemand anders, en daar moet ik zelf de verantwoording voor dragen of zelf een verandering in zien te brengen dit met hulp of zonder hulp van buiten af.

Overigens toen ik in mijn twintig jaren was heb ik wel eens een paar keer gedate met vrouwen boven de 50, maar je moet wel voorbij het uiterlijk van een vrouw kunnen kijken en haar persoonlijkheid op prijs kunnen stellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Konijntjuh op 06-01-2016 11:13:52 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')