Van een mug sowieso, een bug zou kunnen. Of ik ben gewoon in twee maanden tijd afgetakeld, dat kan ook...quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:18 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat je last hebt van een bug?
her-installeren?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. Ik kan op tinder doen wat ik wil, maar de laatste tijd krijg ik gewoon geen matches meer. Ongeacht welke foto's ik gebruik, waar dat voorheen vergelijkbaar was met jou. Online komt het verder aardig overeen, een op de 8 a 10 reageert en uit die gesprekken vloeit meestal wel een date voort.
Met een karig profiel komt iemand over alsof die te beroerd is om moeite te doen, maar ironisch genoeg is minder moeite nodig en is het efficiënter om eenmalig een profiel te schrijven, dan telkens elk inkomend bericht met de vraag "waar ga je graag naartoe" te moeten beantwoorden. Tenzij iemand letterlijk elke plek in de wereld even leuk vind om naar toe te reizen, in dat geval is er niks op "ik hou van reizen" aan te merken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen direct een heel opstel over haar leven in een profiel neer moeten pennen? "Ik hou van reizen" is voldoende voor een gesprek, dan kan ik er daarna wel achter komen of zo'n meisje inhoudelijk nog wat te melden heeft of niet.
Leuk dat jij graag van iedereen een uitgebreide bio wilt om te bepalen of ze jouw tijd waardig zijn () , maar je kunt er ook zelf even wat moeite in steken in plaats van gewoon bij voorbaat mensen af te schieten. Wie weet kom je hartstikke leuke mensen tegen die geen zin hebben om direct alles over zichzelf bloot te geven in hun profieltekst.
Of je voelt er gewoon niks voor om direct alles wat mensen ooit over je kunnen willen weten op internet te zetten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:26 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Met een karig profiel komt iemand over alsof die te beroerd is om moeite te doen, maar ironisch genoeg is minder moeite nodig en is het efficiënter om eenmalig een profiel te schrijven, dan telkens elk inkomend bericht met de vraag "waar ga je graag naartoe" te moeten beantwoorden. Tenzij iemand letterlijk elke plek in de wereld even leuk vind om naar toe te reizen, in dat geval is er niks op "ik hou van reizen" aan te merken.
Je denkt te moeilijk na.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:26 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Met een karig profiel komt iemand over alsof die te beroerd is om moeite te doen, maar ironisch genoeg is minder moeite nodig en is het efficiënter om eenmalig een profiel te schrijven, dan telkens elk inkomend bericht met de vraag "waar ga je graag naartoe" te moeten beantwoorden. Tenzij iemand letterlijk elke plek in de wereld even leuk vind om naar toe te reizen, in dat geval is er niks op "ik hou van reizen" aan te merken.
Die rotmuggen ook altijd. Dat kan makkelijk worden getest. Gebruik oude foto's waarbij je wel succes had nogmaals. Als dat niet helpt dat is het of een bug of de gebruikers of Tinder zijn kritischer geworden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef yats het volgende:
[..]
Van een mug sowieso, een bug zou kunnen. Of ik ben gewoon in twee maanden tijd afgetakeld, dat kan ook...
Tot het moment van verwijderen (2 weken geleden) niets anders gemerkt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:30 schreef K44S het volgende:
Ik zou het bijna weer installeren, puur om te weten hoe het nu is
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of je voelt er gewoon niks voor om direct alles wat mensen ooit over je kunnen willen weten op internet te zetten.
Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:28 schreef K44S het volgende:
Plaats daar onder iets van: Hoi, ik ben superman. Wil je keertje vliegen? Swype dan naar rechts!.
Of: Hoi, ik heb een vacature openstaan, geïnteresseerd? Swype dan naar rechts.
Het leven is een competitie. Alleen de beste van de klas kan de hoogste cijfers krijgen. Wie beter presteert op school, krijgt betere kansen op werk. Er is maar een beperkte hoeveelheid werk en voor ieder werk zijn er meerdere sollicitanten. Voor iedere managementpositie zijn er meerdere werknemers en wie meer betaald krijgt, kan fijner wonen, want het aantal luxe woningen is beperkt en die huizen worden verkocht aan wie het meeste kan betalen. Enzovoorts.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom zou je een loser zijn, omdat je één ding mist in het leven? Ik bedoel, ik zelf heb nooit succes gehad in de liefde, maar ik heb twee studies afgerond, heb vrij snel leren componeren en pianospelen en heb (ergens) talent voor schrijven. Dit is klein beetje de natte droom van veel mensen. Het leven is veel meer dan de liefde (of basaal seks in jouw geval). Misschien dat je dat ooit kunt toegeven en gelukkig kunt worden...
Humor werkt... 9/10.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
[..]
Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.
Ben wel benieuwd wat vrouwen op zo'n zinnen terug zeggen?
Dit heeft geen FUCK met maagdelijkheid te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef krulbrul het volgende:
Maar jullie zijn ook allemaal geen maagden meer hè? Misschien moet er toch een aparte divisie komen voor de maagdelijke sukkels. Want jullie geven tips, maar die zijn te hooggegrepen voor droeftoeters zoals ik. Ik zal het even in feedback bespreken.
Ik heb tijden 'vijfpotig schaap zoekt eenhoorn' gebruikt. Meeste matches begonnen zelf als eerste het gesprek om er wat over te zeggen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
[..]
Is zeker grappig, maar daarvoor zit ik niet op een datingsite. Ik vermoed dat grappige openingszinnen beter in het echt werken. Plus het zegt niks over die persoon, kan net zo goed gekopieerd zijn.
Humor gebruiken is te hooggegrepen voor jou?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef krulbrul het volgende:
Maar jullie zijn ook allemaal geen maagden meer hè? Misschien moet er toch een aparte divisie komen voor de maagdelijke sukkels. Want jullie geven tips, maar die zijn te hooggegrepen voor droeftoeters zoals ik. Ik zal het even in feedback bespreken.
Beste Etsu, ik ben bang van wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Humor gebruiken is te hooggegrepen voor jou?
Valt me wel op dat jij énorm serieus bent. Lighten up. Is zeker wel aantrekkelijker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:35 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
[..]
Wat bereik je met zo scheiding? Wil je altijd maagd blijven?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:36 schreef krulbrul het volgende:
Nou, geen syndroom meer. Ik zie voordelen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat bereik je met zo scheiding? Wil je altijd maagd blijven?
Het maakt allemaal niet meer uit. Kijk eens op R&P / Wat is lelijk?, daar is een link naar een site en daarop kan je kijken of je knap bent of niet. Ik schijn stunning te zijn!!!quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat bereik je met zo scheiding? Wil je altijd maagd blijven?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:53 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Het maakt allemaal niet meer uit. Kijk eens op R&P / Wat is lelijk?, daar is een link naar een site en daarop kan je kijken of je knap bent of niet. Ik schijn stunning te zijn!!!
Nu ga ik meer vrouwen aanspreken.
Let wel, het gaat hier om een ordinale schaal met zes gradaties, waarbij ik in de een-na-hoogste schaal ben beoordeeld. Zeker reden om content te zijn, niet dan?quote:
De gedachte aan dat het jou interesseert is al een verkeerde instelling om tot contact met een vrouw of dat ze een zelfde mindset moet hebben of wat "jij" aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:49 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Doe ik vooral omdat het me interesseert en de mensen waarmee ik samenwerk hebben exact dezelfde mindset. Dus daar is niks op aan te merken. Maar voor dating is het niks aangezien ze > 50 jaar oud zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |