abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2016 @ 17:53:37 #1
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158792689
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).

Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:04:12 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158792988
SC verwijderd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158792997
We kunnen veel van Deezertje zeggen, maar hij heeft geen onrealistische eisen qua uiterlijk. Hij stuurde wat foto's van meisjes waar hij op valt en zulke meisjes zou hij prima kunnen krijgen als het innerlijk ook goed gaat zitten en hij misschien zelfverzekerder wordt.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:09:44 #4
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158793126
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Wimperkruller het volgende:
We kunnen veel van Deezertje zeggen, maar hij heeft geen onrealistische eisen qua uiterlijk. Hij stuurde wat foto's van meisjes waar hij op valt en zulke meisjes zou hij prima kunnen krijgen als het innerlijk ook goed gaat zitten en hij misschien zelfverzekerder wordt.
Ik heb een andere ervaring met zijn eisen. Althans, wat hij hier postte qua vrouwen valt op een ander type als hij is en wat hij mij stuurde maar die hij zelf afwees was realistisch gezien meer zijn type. Wat stuurde hij jou?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158793294
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Wimperkruller het volgende:
Aan de andere kant wilde hij dacht ik geen vriendin met ook autisme of iets dergelijks.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:37:08 #6
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158793830
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:32 schreef Vova het volgende:

[..]

Autisten kunnen best leuk zijn, dus dat snap ik dan weer niet.
Ja, dat klopt wel. Dit had ik gezien bij The Undateables (de Engelse versie van de show). Misschien maakt het zelfs makkelijker voor iemand met autisme om iemand te daten die dit ook heeft.
pi_158793855
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 17:25 schreef Deezertje het volgende:
En toch snap ik syndroom en anderen wel. Vandaag stervensdruk in de stad. Allemaal mensen samen en als je dan ff leuk kleren kijkt voor jezelf en op de herenafdeling allemaal meiden tegenkomt die of voor hun kerel kleren shoppen (:')) óf dit samen al zoenend doen... tja toch minder leuk als niemand je ff aanraad welke kleren je leuk staan of weet waarvoor je je leuk wilt kleden (o.a. je vriendin, niet dat ik er nu onverzorgd bijloop hoor).
Je kijkt teveel high school films met allemaal van die kleffe tieners en kalverliefde etc. Maar verder snap en ervaar ik wat je hier schrijft.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:37:53 #8
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158793859
Winkelen met je wederhelft is verschrikkelijk.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  zondag 3 januari 2016 @ 18:40:03 #9
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158793935
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:39 schreef Vova het volgende:

[..]

Heb veel met autisme te maken gehad. Op sommige zaken is het wat aanpassen, het kan best.
Daar moet ik je gelijk geven. Het is gewoon een kwestie van de juiste persoon treffen.
pi_158794148
Syndroom is al bijna één dag niet meer online geweest. Ik denk dat ie ontmaagd is en al zijn frustraties kwijt is. Daar gaan we niet meer veel van horen hier op Fok!. Het ga hem goed. Vanaf nu is het een echte man!
pi_158794377
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb een andere ervaring met zijn eisen. Althans, wat hij hier postte qua vrouwen valt op een ander type als hij is en wat hij mij stuurde maar die hij zelf afwees was realistisch gezien meer zijn type. Wat stuurde hij jou?
Wat Fokkers hier. Oa njos en Heroinjunk en Silk. Redelijk normaal Nederlands uiterlijk.
pi_158794412
quote:

[..]

Niet als je het zelf al bent. Qua communicatie misschien goed maar ja.
pi_158794427
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef Vova het volgende:

[..]

Stiekem, iedereen heeft wel wat.
Gelukkig wel, anders was het maar saai. Iedereen hetzelfde zijn :P

Iemand ontmoeten en voor vallen gaat ook moeilijker worden als je alleen let op de goede eigenschappen van iemand en de mindere negeert. Je vind iemand leuk vanwege zijn/haar goede eigenschappen, maar je houdt van iemand zodra je zijn/haar mindere eigenschappen accepteert, zoals mijn oma altijd zei :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158794503
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:54 schreef Vova het volgende:

[..]

Dat doe je denken maar dat ligt toch echt anders. Nogmaals doe je eisen iets omlaag, en zoek wat meer in je eigen straatje :)
Hij hoeft zijn eisen niet eens te verlagen, hij moet wat meer open staan voor mensen die niet volledig aan die eisen voldoen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158794526
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat zo mooi.
Mijn oma was dan ook een geweldige vrouw O+
pi_158794534
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:56 schreef Vova het volgende:

[..]

Dat bedoel ik te zeggen.
Ah, excuus :@
pi_158794542
Oh en bambi ziet er ook wel leuk uit :) http://forum.fok.nl/user/history/343943 had Fokkers erger verwacht haha meer emo's maar dat was vroeger zo waarschijnlijk.
pi_158794653
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef Deezertje het volgende:
Oh en bambi ziet er ook wel leuk uit :) http://forum.fok.nl/user/history/343943 had Fokkers erger verwacht haha meer emo's maar dat was vroeger zo waarschijnlijk.
Het feit dat iemand op Fok! zit betekent niet per definitie dat je lelijk en/of geestelijk niet in orde bent, dat weet je he? :')
  zondag 3 januari 2016 @ 19:07:24 #19
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158794879
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn omdat ik als 'average' en 'in Deezertjes league' word gezien, of juist blij omdat ik zelfs ondanks de vreselijke foto in m'n fobo zelfs datebaar blijk te zijn _O_
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158794906
quote:

[..]

Ja en nee. Ze kunnen best moeilijk zijn, als in te eerlijk of te rigide in hun eigen planning en ideeën. Ze tonen ook weinig affectie. Maar ze zijn wel trouw en loyaal.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158795069
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:10 schreef Vova het volgende:

[..]

Vertrouwen voor liefde zeggen wij altijd.

[..]

Eigen schuld. Word al 23 jaar van mijn leven verkettert zo onderhand. En ja voel mij gewoon een buitenlander... doet ook wel wat met je.
Verketterd? Door wie? Heb je daardoor problemen om een relatie te vinden?
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 19:14:33 #22
5428 crew  miss_sly
pi_158795121
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:37 schreef broccoli. het volgende:
Winkelen met je wederhelft is verschrikkelijk.
Dat ligt ook weer aan je wederhelft.

Ik denk dat de wereld voor veel mensen een prettiger plek wordt als ze wat minder zwart-wit denken. Wat meer open minded zijn, niet alles en iedereen in hokjes willen stoppen.
Er zijn miljarden mensen op de wereld, de kans dat één bepaalde eigenschap op alle mensen/vrouwen/mannen of combinaties daarvan van toepassing is, is uitermate gering.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158795369
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef Vova het volgende:

[..]

Pleegouders, moeder, op school zwaar gepest worden. Gewoon op straat uitgescholden worden. Als ik met Nederlanders in contact wil komen lukt dat niet. Genegeerd worden, dus vanaf mijn vijfde heb ik enkel contact met Zuid Amerikanen, en vooral Oost Europeanen zeg maar :) Nog nooit een hechte vriendschap gehad of laat staan een relatie met een Nederlander, daarom buiten dus wel en kan niet klagen als ik het eens buiten om West Europe probeer 100X meer aandacht dan hier. Heb nu het afgelopen met 4 Nederlanders wat geprobeerd... echt een ramp.
Meh, das wel zwaar kut ja -O-
  zondag 3 januari 2016 @ 19:23:39 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158795456
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:22 schreef Vova het volgende:

[..]

Voel ik mij ook. En neen dat ligt dus niet aan mij. Nederlanders zijn vrij apart in hun doen en laten. Heb ook altijd een dubbelleven gehad, al vanaf kinds af aan.
Waarom zie je emigreren als wegpesten als je hier niet blij bent
pi_158795458
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:07 schreef SiIk het volgende:
Ik weet niet of ik nu beledigd moet zijn omdat ik als 'average' en 'in Deezertjes league' word gezien, of juist blij omdat ik zelfs ondanks de vreselijke foto in m'n fobo zelfs datebaar blijk te zijn _O_
Maar zou jij mij wel willen daten dan? Overigens kwam ik niet met jou aan maar Wimpekruller dacht dat je wel een leuk meisje voor mij was :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')