Nee, gewoon een degelijke acteur, en in sommige films ook prima, maar wat ik van hem gezien heb nu in die trailer als Lex... nou nou nou nou nou.... daar word ik niet vrolijk van....quote:Op woensdag 9 december 2015 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach het is op zich geen extreem slechte acteur
Dat slavenkostuum vond ik ook helemaal niet zo boeiend. Aan de andere kant heb ik ook nooit zo veel met Leia gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat sexy boeit me nog het minst.
Leia zag ik ook het liefst in praktische outfits ipv het door veel mannen geadoreerde slavenkostuum.
Verder wel een goed model qua looks, maar ik denk dat de filmuitvoering ook prima gaat zijn.
Ach ja, Supergirl bijvoorbeeld ziet er ook niet uit als een sterke butchy chick, maar ze is het wel (sterk dus).quote:Op woensdag 9 december 2015 13:58 schreef Komakie het volgende:
Mooi is ze nog best, slim kan ook nog wel, misschien ook nog wel snel, maar sterk ziet ze er allerminst uit. that's it.
Mjah, een Jet Li ziet er natuurlijk ook niet sterk uit, maar soms zegt uiterlijk ook weinig.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat slavenkostuum vond ik ook helemaal niet zo boeiend. Aan de andere kant heb ik ook nooit zo veel met Leia gehad.
Wat betreft Wonder Woman:
Ze wordt vaak omschreven als "mooi als Aphrodite, slim als Athena, sneller dan Mercurius (god), en sterker dan Hercules. (Wiki)
Mooi is ze nog best, slim kan ook nog wel, misschien ook nog wel snel, maar sterk ziet ze er allerminst uit. that's it.
Kan wel zijn dat ze het super doet natuurlijk. Het is een beetje koffiedik kijken. Net als de aanstelling van Affleck.
Zod wordt in de comics niet Doomsday, nee. Doomsday is een door Kryptionaanse wetenschappers gebroed monster dat wel kan sterven, maar daar sterker weer uit komt. Hij is het meeste bekend om zijn haat voor alles wat van Krypton komt (omdat zij hem gemaakt hebben door hem als kind te doden, tot leven te wekken, te doden, et cetera) en die haat heeft hem ertoe geleid om Superman te vermoorden. Dat was, logischerwijs, in de Death of Superman verhaallijn die voornamelijk interessant is voor wat er na zijn dood gebeurt, want de 'World without a Superman', zoals dat heet, gaat heel mooi om met zijn nalatenschap.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal is Zot toch helemaal geen Doomsday ken het superman universum niet zo goed maar toch zonde.
En dat apparaat is nu nog in een baan om de aarde toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, een Jet Li ziet er natuurlijk ook niet sterk uit, maar soms zegt uiterlijk ook weinig.
Ik heb ook dunne melkarmpjes, maar op de middelbare school sloeg ik qua kracht op zo'n boksbal-apparaat een gozer, van een kop groter en 2x zo breed, eruit die al jaren op boksen zat, en ik deed dat met mijn voorste hand (jab).
Niet door mij in ieder geval. Ik sloeg alleen harder dan die bokser, niet harder dan Vegeta.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:05 schreef aspi het volgende:
[..]
En dat apparaat is nu nog in een baan om de aarde toch?
Maar die dingen hebben toch meer met precisie te maken dan met kracht?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval. Ik sloeg alleen harder dan die bokser, niet harder dan Vegeta.
Meer met techniek, en ik was destijds bezig (o.a.) met Jeet Kune Do en daarin werd redelijk duidelijk beschreven hoe je het best kunt slaan, dus de kracht vanuit je hiel, het gebruik van je heup, etc etc, dus puur qua techniek sloeg ik gewoon goed met mijn voorste hand, en die bokser was dan wel groot en breed maar had dan wellicht wat minder techniek of gewoon een slechte dag of whatever, maar sloeg op de ouderwetse manier met zijn achterste hand, en dus minder hard.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar die dingen hebben toch meer met precisie te maken dan met kracht?
Skill-Level; Asian is hier niet echt van toepassing, zie ik al...quote:
Spoiler: Krypto, de Superhond, komt halverwege de film Doomsday in zijn ballen bijten. Daarna wordt het een romantische roadmovie, waarbij Batman en Superman samen met Wonderwoman richting het strand gaan, en ze elkaar op een speelse manier door zandkastelen werpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Breuls het volgende:
Zack Snyder heeft gereageerd op de klachten over de nieuwste trailer. Volgens hem is het niet zo'n spoiler als iedereen denkt:
Snyder: 'Batman v Superman-trailer is geen spoiler'
Fijn, zo'n mening, maar die heb ik ook een...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Breuls het volgende:
Zack Snyder heeft gereageerd op de klachten over de nieuwste trailer. Volgens hem is het niet zo'n spoiler als iedereen denkt:
Snyder: 'Batman v Superman-trailer is geen spoiler'
Ja, daarom sluit ik het bericht ook af met een "we zullen wel zien".quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Fijn, zo'n mening, maar die heb ik ook een...
Precies, het gaat er niet om dat dit zogenaamd het hele verhaal zou zijn. Maar dit soort scene's zoals met Wonder Woman en het uiteindelijke uiterlijk van iemand die waarschijnlijk wel een grote rol gaat spelen (alsof Doomsday na 1 gevecht van 5 minuten dood zou gaan en daarom het geen spoiler zou zijn voor het verhaal) in een trailer stoppen is gewoon jammer/zonde.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Feit blijft dat het totaal niet in de trailer had hoeven zitten...
Blijven verslaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:51 schreef Seam het volgende:
Hoe versla je uberhaupt een monster dat altijd herreist uit de dood?
SPOILER: Hint naar iemand in BvSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaan echt veel te snel ... Vrees dat alle karakters die ze erin proppen ten koste gaan van een goed verhaal.
[ Bericht 12% gewijzigd door Young_David op 26-01-2016 22:56:15 ]
Die hint is alleen een verwijzing bedoeld voor Justice League.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:52 schreef Young_David het volgende:
Hint naar Darkseid in BvS
http://www.ign.com/articl(...)arkseid-omega-symbol
Ze gaan echt veel te snel ... Vrees dat alle karakters die ze erin proppen ten koste gaan van een goed verhaal.
en dan een quote van het eerste oorspronkelijke bericht direct onder jequote:
In dit topic denk ik wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Het is idd met alsof ik de enige ben wie het boeit...
Niet alleen dit topic. Alle sci-fi/comic films worden domweg doorzeefd met spoilers in beeld en toelichting. Die spoilertags zijn er met een reden.quote:
Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom WB zoveel spoilert bij de marketing.
En het verhaaltje waarbij er wordt gesteld dat er nog zó veel in de film zit wat we nog niet weten, stelt me niet echt gerust, want ik vind te film nu al te overvol met de dingen die ik wel weet.
Suicide Squad pakken ze stukken beter aan.
Nou ja, er komt een groot monster dat de wereld bedreigt, en een zootje helden komt samen, tegen wil en dank, en ze zullen overwinnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom WB zoveel spoilert bij de marketing.
En het verhaaltje waarbij er wordt gesteld dat er nog zó veel in de film zit wat we nog niet weten, stelt me niet echt gerust, want ik vind te film nu al te overvol met de dingen die ik wel weet.
Suicide Squad pakken ze stukken beter aan.
Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou ja, er komt een groot monster dat de wereld bedreigt, en een zootje helden komt samen, tegen wil en dank, en ze zullen overwinnen.
Daar had ik sowieso niet echt een trailer voor nodig om me dat te vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.
Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Dan hoeven ze niet alles te laten zien, non?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.Yep, helemaal mee eens. Normaal gesproken kijk ik enkel de eerste trailer van films, maar aangezien iedereen er toch al over aan het praten was heb ik ze maar gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.
Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.
Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Nog effe...quote:Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist niet. Voor de niet-comicbookfans zijn het vrij onbekende personages afgezien van de Joker. Dit is ook de reden dat ze Will Smith gecast hebben voor een rol die niet erg waarschijnlijk is voor hem. Ze moeten mensen trekken en dus promoten ze het zo zwaar door zo veel te laten zien. Op deze manier proberen ze 100% van het publiek aan te spreken dat evt. geïnteresseerd is, inclusief twijfelende comicbook-fans (die niets met de ene character hebben maar wel met het andere) door er zo veel in te proppen en het ook bekend te maken dat ze erin te zien zijn. Ze weten dat ze tov Marvel met meer moeten komen en hun characters pr-technisch zwakker zijn. Al moeten ze dit natuurlijk gewoon opbouwen. Bijv. met goede films of tekenfilms. Dit is ook hoe Marvel het gedaan heeft. Van DC kregen we alleen Batman en in recente jaren twee real life series met Arrow en Flash die ze niet gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.
En Gotham, Constantine, Legends of Tomorrow, Supergirl, en semi-DC zijn ook iZombie en Lucifer. Eén ervan is alweer geannuleerd, maar toch. En er komt nog het een en ander aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:28 schreef Djoetma het volgende:
Van DC kregen we alleen Batman en in recente jaren twee real life series met Arrow en Flash die ze niet gaan gebruiken.
Ach ja, klopt. Overigens geen van allen echt toppertjes toch, behalve iZombie misschien? Legends of Tomorrow is maar net begonnen, maar is nu al afgezakt naar een 7,9 op IMDb. Ga ik wel effe checken. iZombie kende ik niet. Misschien ook effe proberen. Is dat een aanrader?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
En Gotham, Constantine, Legends of Tomorrow, Supergirl, en semi-DC zijn ook iZombie en Lucifer. Eén ervan is alweer geannuleerd, maar toch. En er komt nog het een en ander aan.
En dan?quote:
Gotham is erg goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ach ja, klopt. Overigens geen van allen echt toppertjes toch, behalve iZombie misschien? Legends of Tomorrow is maar net begonnen, maar is nu al afgezakt naar een 7,9 op IMDb. Ga ik wel effe checken. iZombie kende ik niet. Misschien ook effe proberen. Is dat een aanrader?
Ik heb het proberen te kijken. Maar toen ze aankwamen met the Balloon-man, ben ik gestopt. Ik vond de insteek wel tof, maar het verhaal gewoon weinig boeiend. Wordt het later beter?quote:
Seizoen 1 is vooral case of the week. Seizoen 2 hebben ze gekozen voor bijna alleen een doorlopend verhaal en dat is wel een stuk beter.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik heb het proberen te kijken. Maar toen ze aankwamen met the Balloon-man, ben ik gestopt. Ik vond de insteek wel tof, maar het verhaal gewoon weinig boeiend. Wordt het later beter?
Ziek!quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind hem goed, ze geven nu wat minder weg. Maar wel gave actie
Die eerste scene met dat gevecht is echt goed..
Want steroiden zijn voor een megamiljonair ongrijpbaar natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:53 schreef polderturk het volgende:
Ze zouden Batman gewoon superkrachten moeten geven. In ieder geval sterker maken dan een gemiddelde man. Misschien kunnen ze hem wat stamcel research laten doen, waarmee hij zich versterkt.
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:53 schreef polderturk het volgende:
Ze zouden Batman gewoon superkrachten moeten geven. In ieder geval sterker maken dan een gemiddelde man. Misschien kunnen ze hem wat stamcel research laten doen, waarmee hij zich versterkt.
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
Batman beukt iedereen heerlijk overhoop.
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.
Ik vind Batman en zijn villians een stuk dieper gaan dan die van Superman en Superman zelf. Dat is zo mooi aan dat karakterquote:Op vrijdag 12 februari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.
[..]
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.
Idd, Batman villains zijn heerlijk twisted. Gotham City is ook gewoon een heerlijk verrotte donkere stad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.
[..]
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.
Dat laten ze ook zo mooi zien in de injustice verhaallijn. Superman is veel makkelijker te breken dan Batman.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ai, dat zou ik serieus wel jammer vinden...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar heerst er ondertussen enige onrust bij Warner. Er zijn wat testscreenings geweest van Batman V Superman en de reacties zijn niet zoals verhoopt. De geruchten zijn dan men de gehele DCCU gaat herevalueren en mogelijk meer gaat inzetten op de Batman/Affleck combinatie en dat Snyder eventueel opzij wordt geschoven. Bron is trouwens Hitfix, normaal gezien een erg betrouwbare bron.
Mensen waren ook lyrisch over Star Wars, maar het was een klote remake.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar heerst er ondertussen enige onrust bij Warner. Er zijn wat testscreenings geweest van Batman V Superman en de reacties zijn niet zoals verhoopt. De geruchten zijn dan men de gehele DCCU gaat herevalueren en mogelijk meer gaat inzetten op de Batman/Affleck combinatie en dat Snyder eventueel opzij wordt geschoven. Bron is trouwens Hitfix, normaal gezien een erg betrouwbare bron.
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit zijn leugenachtige geruchten die verspreid worden door Disney.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.
Linkje?
Het is een filmpje. http://www.hitfix.com/the(...)jeopardy-fandemoniumquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.
Linkje?
Ik hoop dat het DCCU even groot en succesvol wordt als het MCU, maar ik moet toegeven dat ik er de voorkeur aan geef indien dat zonder Snyder kan, aangezien ik een geheel subjectieve afkeer heb voor de manier waarop hij verhalen vertelt. Dat hij ergens 1 film doet, vooruit dan, maar zo iemand als drijvende kracht achter het DCCU... dat bezorgt me rillingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ai, dat zou ik serieus wel jammer vinden...
DC komt met films niet echt mee met Marvel, op serie gebied begint DC ook al een beetje in te kakken.
Terwijl ze wel interessantere karakters dan Marvel hebben
komt bij mij meer over als een eigen mening, gevoed door geruchten dat DC/WB zich wil focussen op Affleck en Eisenberg.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een filmpje. http://www.hitfix.com/the(...)jeopardy-fandemonium
Ik denk dat meer mensen dat hebben. Visueel is het echt een geweldige regisseur, alleen qua verhaal laat hij wat steekjes vallen. Kijk maar bijvoorbeeld naar Sucker Punch, visueel geweldig. Alleen het verhaal en hoe dat werd gepresenteerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoop dat het DCCU even groot en succesvol wordt als het MCU, maar ik moet toegeven dat ik er de voorkeur aan geef indien dat zonder Snyder kan, aangezien ik een geheel subjectieve afkeer heb voor de manier waarop hij verhalen vertelt. Dat hij ergens 1 film doet, vooruit dan, maar zo iemand als drijvende kracht achter het DCCU... dat bezorgt me rillingen.
Gelukkig deelt iedereen die mening... *kuch*quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mensen waren ook lyrisch over Star Wars, maar het was een klote remake.
Interessant.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een filmpje. http://www.hitfix.com/the(...)jeopardy-fandemonium
Inderdaad. Man Of Steel was ook al een brute actiefilm. Watchmen was ook geweldig. Zack Snyder kan brute films maken die poepen over Marvel films.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Interessant.
We gaan het zien. Volgens mij wordt het gewoon een beest van een actiefilm.
En van mij mag die Batman film eerder komen, zal mij roesten.
Hij zou beter films maken die meer verdienen dan Marvel films.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Inderdaad. Man Of Steel was ook al een brute actiefilm. Watchmen was ook geweldig. Zack Snyder kan brute films maken die poepen over Marvel films.
Die poep reviewers worden betaald door Disney, de eigenaar van Star Wars en Marvel. Waarom hebben zo weinig reviewers erop gewezen dat The Force Awakens een smerige remake was? Als ik dit had geweten had ik de film niet bezocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij zou beter films maken die meer verdienen dan Marvel films.
Star Wars. Marvel. Disney. The Force Awakens.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die poep reviewers worden betaald door Disney, de eigenaar van Star Wars en Marvel. Waarom hebben zo weinig reviewers erop gewezen dat The Force Awakens een smerige remake was? Als ik dit had geweten had ik de film niet bezocht.
Je bent echt een one trick pony he?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die poep reviewers worden betaald door Disney, de eigenaar van Star Wars en Marvel. Waarom hebben zo weinig reviewers erop gewezen dat The Force Awakens een smerige remake was? Als ik dit had geweten had ik de film niet bezocht.
Nouja, vanaf eind jaren 60 ongeveer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
DC is altijd al het debiele kleine broertje van Marvel geweest.
Serieus... ga jij eens ff je mond spoelen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
DC is altijd al het debiele kleine broertje van Marvel geweest.
Net onder Spider-man The Hulk en Wolverine bedoel je zeker.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Serieus... ga jij eens ff je mond spoelen...
Op zo ongeveer elk lijstje van grootste superhelden staan Superman en Batman bovenaan. En dat is alles wat er gezegd hoeft te worden...
Bij DC vinden ze ook steeds opnieuw het wiel uit. Ik vind de verhalen van DC minder flashy maar meestal wel beter geschreven en ik vind de een ook niet beter dan de ander. En bij Marvel zijn ze de laatste paar films toch wel aardig wat crediet aan het verspelen, thans, voor mij. Phase 1 was geweldig, Phase 2 begon al wat te kwakkelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:48 schreef wolfrolf het volgende:
Wat Marvel studio wel idd als troef heeft is Kevin Feige als levende Marvel Comics allesweter die de continuiteit bewaard.
Dat missen ze jij Warner/DC heel erg.
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net onder Spider-man The Hulk en Wolverine bedoel je zeker.
Dat komt omdat het elke keer min of meer hetzelfde is. Dat is op zich niet erg, maar het is nu een overkill.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij DC vinden ze ook steeds opnieuw het wiel uit. Ik vind de verhalen van DC minder flashy maar meestal wel beter geschreven en ik vind de een ook niet beter dan de ander. En bij Marvel zijn ze de laatste paar films toch wel aardig wat crediet aan het verspelen, thans, voor mij. Phase 1 was geweldig, Phase 2 begon al wat te kwakkelen.
Ik vind phase 2 anders duidelijk beter dan phase 1, met al die fucking origin films en de matigste sequel (Iron Man 2, al zal dat voor sommigen The Dark World zijn). 2014 was voor mij het beste Marvel-jaar ooit (qua kwaliteit van films) met GotG en Winter Soldier, 2 films die trouwens totaal niet vergelijkbaar waren met andere Marvel films.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het elke keer min of meer hetzelfde is. Dat is op zich niet erg, maar het is nu een overkill.
In phase 1 was dat nog vet, nu begint het een beetje te vervelen.
Ik hoop dat deadpool en uitzondering is.
Superman is toch de meest boring superheld ever? In de jaren 90 stond Marvel bovenaan Dankzij de X-men en Spider-man tekenfilms en Dankzij de X-men/Spider-man films begin jaren 2000 is er nu nog steeds de superhelden hype (Nee niet door The Avengers, X-men 1 heeft het allemaal mogelijk gemaakt)quote:
IMO komt het meer omdat het voller en voller met actiescenes zit waarin het overzicht vaak weg is waardoor het afstompt en het doel mist. Deadpool is niet van Disney/Marvel maar van Fox/Marvel dus niet relevant hierin.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het elke keer min of meer hetzelfde is. Dat is op zich niet erg, maar het is nu een overkill.
In phase 1 was dat nog vet, nu begint het een beetje te vervelen.
Ik hoop dat deadpool en uitzondering is.
Dat komt waarschijnlijk omdat de comics een stuk beter waren dan de films. Batman heeft een paar goede films gehad, maar ook enorme beroerde.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Serieus... ga jij eens ff je mond spoelen...
Op zo ongeveer elk lijstje van grootste superhelden staan Superman en Batman bovenaan. En dat is alles wat er gezegd hoeft te worden...
Ultron was zo'n chaotische film die gewoon te overvol zat, teveel nieuwe personages, te veel draadjes, te veel van alles. Ik ken geen enkele superheldenfilm die dergelijke ambities had en ze ook waar wist te maken. Age of Ultron kraakte in zijn voegen, TDKR had er ook zware problemen mee en we zullen maar zwijgen over de misbaksels X-Men:The Last Stand, Spider-Man 3 en Amazing Spider-Man 2.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoop vooral dat de komende films geleerd hebben van de ellende die Avengers 2 was.
Batman The animated series en Superman the series konden zich daar zeker mee meten.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Superman is toch de meest boring superheld ever? In de jaren 90 stond Marvel bovenaan Dankzij de X-men en Spider-man tekenfilms en Dankzij de X-men/Spider-man films begin jaren 2000 is er nu nog steeds de superhelden hype (Nee niet door The Avengers, X-men 1 heeft het allemaal mogelijk gemaakt)
GotG was wel verfrissend inderdaad. Winter Soldier vond ik meer The Avengers 2.0 (wat Avengers 2 had moeten zijn, maar goed) en was dus weer meer van hetzelfde.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind phase 2 anders duidelijk beter dan phase 1, met al die fucking origin films en de matigste sequel (Iron Man 2, al zal dat voor sommigen The Dark World zijn). 2014 was voor mij het beste Marvel-jaar ooit (qua kwaliteit van films) met GotG en Winter Soldier, 2 films die trouwens totaal niet vergelijkbaar waren met andere Marvel films.
Ik vond de eerste Cap America een beetje 'te flauw', en de 2de vond ik erg goed. Beide Thor films nog niet gezien, voornamelijk omdat ik die Hemsworth een beetje een douche vind, en GotG en Ant-Man en Avengers 2 ook nog allemaal niet gezien.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
GotG was wel verfrissend inderdaad. Winter Soldier vond ik meer The Avengers 2.0 (wat Avengers 2 had moeten zijn, maar goed) en was dus weer meer van hetzelfde.
Ik vond juist de meeste origin films erg goed gedaan, daarna werd het zo'n wir war van helden door elkaar dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik ben bang dat DC ook die kant op gaat, op den duur.
Ik vond juist de sfeer van de jaren 40 wel leuk neergezet. Historie met een superhelden wereld gecombineerd. Aangezien CapA gewoon een brave borst is (beetje de Superman van Marvel) vond ik juist wel goed neergezet.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond de eerste Cap America een beetje 'te flauw', en de 2de vond ik erg goed. Beide Thor films nog niet gezien, voornamelijk omdat ik die Hemsworth een beetje een douche vind, en GotG en Ant-Man en Avengers 2 ook nog allemaal niet gezien.
Iron-Man vond ik het eerste deel prima, de 2 latere delen vond ik minder interessant, helaas.
Ik denk dat er nog wel het een en ander in zit, maar de bewuste trailer was gewoon een lompe zet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:17 schreef ShaoliN het volgende:
Trailer gezien in de bios. Ik heb hele, hele sterke twijfels eerlijk gezegd. Die badguy..
Als je de rest van de trailers bekijkt zat die er wel heel erg dik boven op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel het een en ander in zit, maar de bewuste trailer was gewoon een lompe zet.
En daarom kijk ik nauwelijks trailers de laatste vijf jaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je de rest van de trailers bekijkt zat die er wel heel erg dik boven op.
Die laatste vond ik matig eigenlijk..met die mutants. Er zijn veel betere Batman animaties.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 06:52 schreef Breuls het volgende:
MoS herkijken heb ik gepland staan voor het weekend van de 19e/20e.
Ik denk dat ik voor de gezelligheid ook de animatiefilms van The Dark Knight Returns ga kijken.
Batman Begins was natuurlijk wel duidelijk geïnspireerd door Year One.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:14 schreef Breuls het volgende:
De comic is geweldig; de animatie is daar slechts een versie van, natuurlijk. Je kunt ook de comic lezen als voorbereiding. Niet dat het verhaal van BvSDoJ op TDKR is gebaseerd, maar het is wel een toonmatige inspiratie.
Al zei men dat in 1989 ook van Tim Burtons film, en van Nolans films.
Zeker, maar vooral Rises had elementen uit Returns.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Batman Begins was natuurlijk wel duidelijk geïnspireerd door Year One.
En natuurlijk van dat eerste verhaal verhaal met Bane (ben ff de naam kwijt) en het verhaal dat heel Gotham is afgesloten van de buitenwereld. (ben ik ook de naam ff van kwijt)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeker, maar vooral Rises had elementen uit Returns.
Vind je? Afgezien dat we hem zien in zijn eerste tijd terug in Gotham (na zijn jarenlange afwezigheid, om te trainen), zijn er verder weinig overeenkomsten met het verhaal, wat betreft gebeuertenissen, hoofdrolspelers, villains, etc etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Batman Begins was natuurlijk wel duidelijk geïnspireerd door Year One.
ah thnx, dat was hetquote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Breuls het volgende:
Knightfall en No Man's Land.
Daar heb ik in 2012 dit nog over geschreven:
The Dark Knight's Fall: een vooruitblik op The Dark Knight Rises
globaal zit er veel in van Year One.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vind je? Afgezien dat we hem zien in zijn eerste tijd terug in Gotham (na zijn jarenlange afwezigheid, om te trainen), zijn er verder weinig overeenkomsten met het verhaal, wat betreft gebeuertenissen, hoofdrolspelers, villains, etc etc.
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
globaal zit er veel in van Year One.
Er zijn wat namen anders, maar het is er op gebaseerd, niet een kopie van de comic.
Gordon is 1 van de weinige niet corrupte politieagenten dus dat speelt wel degelijk een rol.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.
Geen opkomst van Gordon vs de corrupte politie-leiding en collega's. Ra's al Ghul zit niet in Year One, Scarecrow niet, Rachel niet, Wayne Manor dat in vlammen op gaat zit er niet in, Catwoman (Selina) niet, etc etc.
De enige overeenkomst is eigenlijk dat Bruce terug in Gotham is, en Batman wordt...
Dat is Gordon sowieso in vrijwel ieder verhaal, vooral in die beginjaren dat hij nog niet de baas was...quote:Op maandag 7 maart 2016 15:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gordon is 1 van de weinige niet corrupte politieagenten dus dat speelt wel degelijk een rol.
Laten we dan zeggen dat het bijinvloed is door.
under the red hood gezien? Wat vond je daarvan?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.
Geen opkomst van Gordon vs de corrupte politie-leiding en collega's. Ra's al Ghul zit niet in Year One, Scarecrow niet, Rachel niet, Wayne Manor dat in vlammen op gaat zit er niet in, Catwoman (Selina) niet, etc etc.
De enige overeenkomst is eigenlijk dat Bruce terug in Gotham is, en Batman wordt...
Ik vond de comic Year One trouwens geweldig, maar hoewel de animated Year One ontzettend trouw is, is het ook vrij saai als een film: erg droog allemaal.
The Dark Knight Returns was al iets beter als Animated movies, want ook meer actie in dat verhaal, maar wederom een beetje 'droog'. Ben sowieso geen fan van de animatie-kwaliteit bij de meeste WB Cartoons.
Ik vond de series (Batman TAS, Superman TAS, Batman Beyond, etc) stukken beter dan de meeste animated films.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Slaro het volgende:
De film is grandioos, geweldig, zelden zo''n sterke superheldenfilm gezien.
Ik ga deze of volgende week de film ergenschede maar eens bekijken.
Vroege userreviews vind ik vaak waardeloos. Die hebben meestal hun oordeel al klaar vóór ze de film hebben gezien, maakt niet eens uit of ze euforisch of vernietigend zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef polderturk het volgende:
Ik heb user reviews gelezen. Ze vinden de film of geweldig, of helemaal niks. Volgens sommigen is het de beste comic verfilming ooit.
Dat is het zeker niet, dus verwacht dat maar vooral niet als je 'm gaat zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef polderturk het volgende:
Ik heb user reviews gelezen. Ze vinden de film of geweldig, of helemaal niks. Volgens sommigen is het de beste comic verfilming ooit.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een Pathepas maar koop wel een kaartje voor rokjesdag en ga vijf minuten na aanvang de zaal binnen
Vind je de film beter dan Man of Steel?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, dus verwacht dat maar vooral niet als je 'm gaat zien.
Is er weer een Tyler Perry film dan uit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde vanavond al gaan, maar mijn bioscoop is niet open wegens terreurdreiging.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde vanavond al gaan, maar mijn bioscoop is niet open wegens terreurdreiging.
Metropolis in Antwerpen.quote:
SPOILER: over eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Mjah, de reviews noemen Affleck wel als positief punt in deze film, zowel als Batman alswel als Wayne. De schuld ligt dit keer dus elders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben Affleck en superhelden![]()
Daredevil: MC 42 / RT 44%
BvS: MC 46 / RT 37%
Huh? En dan toch een 8,5 als ie zo tegenvalt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Batman v Superman: Dawn of Justice
... Maar als er dan twee woorden zijn om deze film mee te omschrijven is het "langzaam" en "saai".
... Nee, het jaar is pas drie maanden oud maar nu is al duidelijk wie de award voor de grootste tegenvaller van het jaar gaat winnen. Helaas, want wat had ik het graag anders gezien.
Mijn Cijfer: 8,5/10
IMDB Cijfer: 6,0/10
oeps tikfoutje, dat moet natuurlijk andersom zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:25 schreef Weakling het volgende:
[..]
Huh? En dan toch een 8,5 als ie zo tegenvalt?
Ghehe okay. Jammer dat langs alle kanten begint door te sijpelen dat het geen erg goede film is geworden. Ik zal 'm als DC liefhebber vast wel gaan zien in de bios, maar het wordt zo wel een beetje met tegenzin. Nou ja, misschien vind ik 'm wel geweldig ...quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oeps tikfoutje, dat moet natuurlijk andersom zijn![]()
het is al laat
-edit- dat is beter
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die denken dat Affleck de nieuwe Batman isHij is te gast als Batman in een Superman film. Er is nog helemaal niets bekend over de nieuwe Batman films
Untitled Batman Reboot.quote:Op donderdag 24 maart 2016 03:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan geen op zichzelf staande Batman films tussen.
Jawel, die staat er wel. En er is wel degelijk aangekondigd dat Affleck de nieuwe batman is en blijft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 03:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan geen op zichzelf staande Batman films tussen.
...die hebben gelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die denken dat Affleck de nieuwe Batman is![]()
Niet per sé, maar ik vind 'm ook niet echt slechter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vind je de film beter dan Man of Steel?
Ik ga vandaag denk ik maar zoals ik zei, ik vond MoS vreselijk. De trailer was geweldig, dacht een mooie origens afgaande op de trailer, maar die beelden van de trailer zaten allemaal in de film/ Maar goed Batman vind ik wel leuk dus alleen daarvoor ga ik al.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:47 schreef Breuls het volgende:
Je moet niet constant naar review aggregation sites kijken. Vorm je eigen mening.
Doe je dat met alles? Kan een dure hobby worden dan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:47 schreef Breuls het volgende:
Je moet niet constant naar review aggregation sites kijken. Vorm je eigen mening.
Sure, en dat snap ik ook wel, maar dat is mijns inziens voornamelijk relevant voor als je niet zeker weet of je interesse hebt in de film. Als je nieuwsgierig bent, of ernaar uit keek, of gewoon echt wel je eigen mening wil vormen, zouden andermans scores irrelevant moeten zijn. Want honderd anderen kunnen een film kut vinden die jij geweldig vindt, of andersom.quote:Op donderdag 24 maart 2016 08:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe je dat met alles? Kan een dure hobby worden dan..
De slechte score is voor mij de reden dat ik er geen geld aan ga uitgeven in de bioscoop. Je hebt het toch al snel over 40 euro voor twee personen, en dat vind ik zonde van het geld als het een slechte film is.
Reviews zijn er om anderen te helpen een keus te maken, daarom schrijf jij toch ook reviews. Zelfs met een pathe pas waar ik ook keuzes moet maken ivm tijd laat ik me soms leiden door reviews. In dit geval ga ik wel kijken al is bijna 3 uur een lange zitquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sure, en dat snap ik ook wel, maar dat is mijns inziens voornamelijk relevant voor als je niet zeker weet of je interesse hebt in de film. Als je nieuwsgierig bent, of ernaar uit keek, of gewoon echt wel je eigen mening wil vormen, zouden andermans scores irrelevant moeten zijn. Want honderd anderen kunnen een film kut vinden die jij geweldig vindt, of andersom.
Als je het niet weet, als je je beslissing nog moet nemen, is het niet gek om je beslissing van reviews en scores af te laten hangen, maar anders moet je gewoon op je eigen gevoel afgaan.
Oh dan snap ik die sluiting welquote:Op woensdag 23 maart 2016 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Metropolis in Antwerpen.
Ik had ook nog naar UGC kunnen gaan, maar ik verwacht daar dan vanavond een overrompeling aangezien de grootste bios (en grootste concurrent) gesloten is. Ach ja, morgen dan maar.
Fake or Purchased IMDB accounts are rating Batman Vs Superman 10/10quote:Op donderdag 24 maart 2016 02:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Inmiddels 8.3. Mja MoS heeft ook maar een 7.2 en die vond ik echt goed
Waarom hoop je dat een film, waar veel mensen vol anticipatie naar uitkijken, tegenvalt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:36 schreef Seam het volgende:
Heerlijk dat hij tegenvalt, nu nog hopen dat X-Men en Captain A deel 3 tegenvallen.
Omdat het commercie ten top geworden is, het ongeïnspireerd is (geworden) en creatief erg zwak. Maar ik heb sowieso een lichte antipathie tegen de gebruikelijke superhelden (comics, films, games alles). Zoiets als Watchmen of Scott Pilgrim of Deadpool is ten minste creatief en origineel. Momenteel wordt je begraven onder de superhelden films en het grote deel van de films is enorm voorspelbaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat een film, waar veel mensen vol anticipatie naar uitkijken, tegenvalt?
Ik kan begrijpen dat je je ergert aan commercie en veilige keuzes, maar waarom richt je je dan net op superheldenfilms? Alles is tegenwoordig veilig bij de grote studio's.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat het commercie ten top geworden is, het ongeïnspireerd is (geworden) en creatief erg zwak. Maar ik heb sowieso een lichte antipathie tegen de gebruikelijke superhelden (comics, films, games alles). Zoiets als Watchmen of Scott Pilgrim of Deadpool is ten minste creatief en origineel. Momenteel wordt je begraven onder de superhelden films en het grote deel van de films is enorm voorspelbaar.
Ik weet ook dat jij groot fan bent van superhelden films en voor een deel kan ik dat begrijpen, maar wordt jij ook niet moe van de overduidelijke commercie en de veilige keuze die de filmmaatschappijen maken?
Dat ze afgeleid zijn van comics vind ik absoluut geen probleem. Maar Pilgrim heeft tenminste een relatief uniek en eigenzinnige stijl. Deadpool heeft de 4th wall break, het expliciete geweld en seksueel getinte humor. Watchmen portretteert superhelden op een ongebruikelijk realistische manier en laat ook het effect op de wereld en maatschappij zien. Pilgrim vond ik niet voorspelbaar, Deadpool speelde juist met de voorspelbaarheid en had een minder standaard scriptstructuur en Watchmen vond ik qua temporisering totaal niet voorspelbaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:49 schreef Dagonet het volgende:
De films die je opnoemt zijn net zo min originele films en allemaal afgeleid van reeds bestaande comics en net zo voorspelbaar.
Waarom vind je datquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:05 schreef Michie_ het volgende:
Captain 2 is bovendien een van de beste superhelden films ooit gemaakt. Je zou kunnen beargumenteren dat hij meer risico neemt dan Deadpool.
Ik heb ook meestal een lichte afkeer tegen de meeste Hollywood producties ja, maar bij de superhelden films vind ik het bijna schaamteloos soms. Ze weten daar handig gebruik te maken van een doelgroep die lang grotendeels genegeerd werd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je je ergert aan commercie en veilige keuzes, maar waarom richt je je dan net op superheldenfilms? Alles is tegenwoordig veilig bij de grote studio's.
En Watchmen en Scott Pilgrim waren financiële flops. Het is net het succes van de grote franchises dat er voor zorgt dat men het zich kan permitteren om risico's te nemen en dat soort commerciële missers toch te maken.
Okee, dat verklaart je aversie tegen dit soort films, maar dan kun je het anderen toch nog wel gunnen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat het commercie ten top geworden is, het ongeïnspireerd is (geworden) en creatief erg zwak.
Nee. Maar ik kijk dan ook niet alleen maar superheldenfilms. Ik vind films in het algemeen interessant en ben geïnteresseerd in het gehele spectrum. De commerciële blockbusters vullen maar een klein deel van het filmaanbod, dus ik heb, als kijker, weinig te klagen over diversiteit in dat aanbod.quote:Ik weet ook dat jij groot fan bent van superhelden films en voor een deel kan ik dat begrijpen, maar wordt jij ook niet moe van de overduidelijke commercie en de veilige keuze die de filmmaatschappijen maken?
In de kern is Deadpool een traditionele superhelden film. De film gaat van plotpoint naar plotpoint om te eindigen met een traditioneel eind gevecht waarin de held zijn moment van glorie heeft. Deadpool is met een beperkt budget gemaakt dus op financieel gebied was er weinig risico.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat ze afgeleid zijn van comics vind ik absoluut geen probleem. Maar Pilgrim heeft tenminste een relatief uniek en eigenzinnige stijl. Deadpool heeft de 4th wall break, het expliciete geweld en seksueel getinte humor. Watchmen portretteert superhelden op een ongebruikelijk realistische manier en laat ook het effect op de wereld en maatschappij zien. Pilgrim vond ik niet voorspelbaar, Deadpool speelde juist met de voorspelbaarheid en had een minder standaard scriptstructuur en Watchmen vond ik qua temporisering totaal niet voorspelbaar.
[..]
Waarom vind je dat
[..]
Ik heb ook meestal een lichte afkeer tegen de meeste Hollywood producties ja, maar bij de superhelden films vind ik het bijna schaamteloos soms. Ze weten daar handig gebruik te maken van een doelgroep die lang grotendeels genegeerd werd.
Dat laatste begrijp ik ook wel, maar blijft beetje wrang soms.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:06 schreef Pinda555 het volgende:
Ik ga die film alleen kijken voor wonder woman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door SunChaser op 25-03-2016 00:12:09 ]
Wij waren met 14 vrienden gegaan gisteren. 4 van ons vonden het verschrikkelijk, 9 vonden het best slecht maar wel met genoeg leuke actie en 1 vond het heel vet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik lees slechts twee smaken: overwegend negatief en overwegend positief. Ik ga morgen pas kijken en mijd elke review voor zover mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindgevecht was slecht en rommelig. Vond er neits aan. De film verdient een mager 6 en dat is volledig te danken aan Affleck. Anders echt iets van een 3/4
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:16 schreef Jaytje07 het volgende:
. Maar wat zo mogelijk het slechtste was van de hele film is het gevecht tussen Bats en Sups en de manier hoe het stop en gaan samenwerken. Welke mongool heeft dat bedacht? Ene moment wil je hem dood hebben en het andere momentJa ik begrijp echt niet wie heeft gedacht dat dat een goed idee was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindgevecht was slecht en rommelig.
Lijkt echt alsof mensen met een geesteleijke beperking aan deze film hebben gewerkt.
[ Bericht 0% gewijzigd door studentje7.1 op 25-03-2016 21:30:36 ]
Naar mijn weten heb je het slag fans die het liefst films als 1:1 vertalingen van de strips zien en fans die originele verhalen en invullingen erg kunnen waarderen zolang het maar binnen het karakter van de betreffende franchise past.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:50 schreef studentje7.1 het volgende:
Wel triest om DC fanboys op het internet te zien die zeggen dat deze film geweldig is en alle critics zijn betaald door Disney om te haten op deze film...
Yeah right, daarom heeft de Dark knight een 95% score op Rotten Tomatoes en scoort Deadpool boven de 80%.
Ik denk dat het probleem van deze film niet ligt in het feit dat het te erg een comic book adaptie is en dat de critics/fans het daarom niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Naar mijn weten heb je het slag fans die het liefst films als 1:1 vertalingen van de strips zien en fans die originele verhalen en invullingen erg kunnen waarderen zolang het maar binnen het karakter van de betreffende franchise past.
Vandaar dat ik zei dat er maar twee smaken lijken te zijn en dan negeer ik gemakshalve even dat veel recensenten sowieso niet naar comic films danwel sci fi zouden moeten gaan omdat deze standaard neergesabeld worden.
Nou, absoluut niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Het probleem van een slechte film is dat bepaalde fans dat alsnog prima kunnen waarderen.
Snyder is een regisseur met ongekend oog voor detail en sfeer maar kan zelf vaak niet de personages uit de verf laten komen.
Maar nogmaals: ik ga liefst zelf kijken of het wat is.
+1quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:16 schreef Jaytje07 het volgende:
Affleck is een hele goede Batman! Wonder Woman zie je amper, maar overtuigd wel als badass.
Superman blijft zwakjes, ik vond Cavill in MoS ook al geen sterke indruk maken. Eisenberg was echt tenenkrommend slecht...godver zeg...
Dat clipje heeft meer humor dan de gehele film.quote:
R rated movies zijn wellicht de toekomst. En je moet niet elke keer dezelfde formule gebruiken, want dat wordt al heel snel eentonig met superhelden als focus xDquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus deze is geflopt.
Fantastisch Four is geflopt.
Age of Ultron viel tegen en X-men gaat waarschijnlijk ook een draak worden.
Einde van de superhero hype?
Alleen Deadpool is de uitzondering.
Deze film is nog niet per definitie geflopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus deze is geflopt.
Ik las gisteren wel een artikel dat stelde dat het voor de studio nog steeds een grote financiële flop kan zijn, ook als deze film het in de box office goed doet. Omdat het de basis moet zijn voor een enorme franchise met vele films in de komende jaren. De hype en verwachtingen, en daarmee opbrengsten, voor al die toekomstige films kunnen een flinke deuk oplopen door deze film.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:44 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Deze film is nog niet per definitie geflopt.
Als de boxoffice rinkelt, dan is het voor de studio gewoon een succes.
En de hype leeft volgens mij wel degelijk, het komt alleen uit de hoek van de minder bekende helden;
Ant-man en Deadpool waren een groot succes, we krijgen een 2e deel van Guardians of the Galaxy. De minder bekende Dr. Strange met Benedict Cumberbatch komt eraan .
Volgende maand Captain America vs Iron Man. En X-men een draak noemen vind ik ook wat voorbarig.
Ik vond deze film allesbehalve een flop. Goede opbouw van karakters, goed verhaal en goede spectaculaire effecten. En vooral niet teveel verpestende humoristische grapjes die de Marvel-films vaak zo onderuit halen. Het moet immers een superheldenfilm blijven, geen slapstick movie zoals Deadpool, Fantastic Four en de Spiderman reeks.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal voorbarig om deze film geflopt te noemen. Als hij het financieel goed doet, dan maken de slechte reviews niet veel uit. Ze zijn ook nog niet gestopt met het maken van Transformers films.
En zelfs als deze film de superheldenhype een dreun geeft, dan verwacht ik dat Civil War er wel voor zal zorgen dat de vlam terug wordt aangewakkerd. Ik heb ook mijn twijfels bij X-Men Apocalypse, maar Suicide Squad zou best wel eens succesvoller kunnen zijn dan verwacht (zoals Guardians of the Galaxy) en Dr. Strange zal wat kleiner zijn, maar daar gok ik toch ook op Ant-Man achtig succes.
Die animatiefilms zijn nog ziellozer dan sucker punch...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:15 schreef Deckard het volgende:
Als je een echt hele goede Batman vs Superman in bewegend beeld wilt zien is dit de enige die er redelijk dichtbij komt:
Mja, ik vind het basisgegeven van superhelden sowieso vrij ridicuul, dus ik heb wel enige moeite met humorloze superheldenfilms die zichzelf ongelooflijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vond deze film allesbehalve een flop. Goede opbouw van karakters, goed verhaal en goede spectaculaire effecten. En vooral niet teveel verpestende humoristische grapjes die de Marvel-films vaak zo onderuit halen. Het moet immers een superheldenfilm blijven, geen slapstick movie zoals Deadpool, Fantastic Four en de Spiderman reeks.
Ik maak ook de vergelijking met de comics die vooral in de jaren tachtig zeer succesvol waren. Toen was het technisch niet mogelijk ze te verfilmen. (er waren wel wat pogingen, maar dat stelde weinig voor) Nu kan men die verhaallijnen prachtig verfilmen in lijn van die toenmalige comics. Je ziet ook oude verhaallijnen van toen terug komen in de films.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mja, ik vind het basisgegeven van superhelden sowieso vrij ridicuul, dus ik heb wel enige moeite met humorloze superheldenfilms die zichzelf ongelooflijk serieus nemen.
Goed verhaal... goed verhaal... GOED VERHAAL??!!?!?!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vond deze film allesbehalve een flop. Goede opbouw van karakters, goed verhaal en goede spectaculaire effecten. En vooral niet teveel verpestende humoristische grapjes die de Marvel-films vaak zo onderuit halen. Het moet immers een superheldenfilm blijven, geen slapstick movie zoals Deadpool, Fantastic Four en de Spiderman reeks.
Leuk he, meningen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:39 schreef Unites het volgende:
[..]
Goed verhaal... goed verhaal... GOED VERHAAL??!!?!?!!!
Iedereen mag natuurlijk zelf zijn eigen beoordeling geven aan de film, maar toch sta ik er van te kijken dat er mensen kunnen beweren dat Batman v Superman: Dawn of Justice een goed verhaal heeft. Het verhaal vond ik eerder vaag, te langdradig, te veel van de hak-op-de-tak gaand en te slecht uitgediept. En met mij, vele anderen.quote:
Nou nee hoor. Batman werd in de comics maar al te vaak lekker kneuterig neergezet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:37 schreef Elzies het volgende:
Adam West gaf in de jaren zestig een humorvolle vertolking van Batman weer, maar in de comics is Batman een stuk serieuzer.
Ze hadden twee ontzettend goede verhalen omgetoverd in een totaal niet volgend geheel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:44 schreef Unites het volgende:
[..]
Iedereen mag natuurlijk zelf zijn eigen beoordeling geven aan de film, maar toch sta ik er van te kijken dat er mensen kunnen beweren dat Batman v Superman: Dawn of Justice een goed verhaal heeft. Het verhaal vond ik eerder vaag, te langdradig, te veel van de hak-op-de-tak gaand en te slecht uitgediept. En met mij, vele anderen.
Tussen pakweg 1950 en 1970 wel ja, daarna werd het toch wel flink voor volwassener lezers gepresenteerd hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Batman werd in de comics maar al te vaak lekker kneuterig neergezet.
Dat zeg ik toch niet? Iemand beweerd dat Batman altijd een stuk serieuzer werd neergezet. Op een dag zal hij ook wel weer als een kneus neer worden gezet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tussen pakweg 1950 en 1970 wel ja, daarna werd het toch wel flink voor volwassener lezers gepresenteerd hoor.
Een superheld die uit wraak een andere superheld vermoord? Komt mijnsinziens niet zo vaak voor. Meestal gaat het tot het randje zoals nu het geval was. Dan speelt toch het geweten op wat een held onderscheid van een schurk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze hadden twee ontzettend goede verhalen omgetoverd in een totaal niet volgend geheel.
Karakteristiek gezien klopt het ook van geen kant want Batman had in de huidige opzet Superman allang vermoord.
Maar goed, Batman schijnt nu ook te schieten met mitrailleurs.
Laten we bidden en hopen dat er geen vervolgfilms komen op deze ****.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:20 schreef Elzies het volgende:
[..]
Daar zal ongetwijfeld een vervolgfilm uit kunnen voort komen.
Je hebt natuurlijk meningen. Je kan de Godfather leuk of minder boeiend vinden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:44 schreef Unites het volgende:
[..]
Iedereen mag natuurlijk zelf zijn eigen beoordeling geven aan de film, maar toch sta ik er van te kijken dat er mensen kunnen beweren dat Batman v Superman: Dawn of Justice een goed verhaal heeft. Het verhaal vond ik eerder vaag, te langdradig, te veel van de hak-op-de-tak gaand en te slecht uitgediept. En met mij, vele anderen.
Grapjas.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus deze is geflopt.
Ik vond Age of Ultron best meh... een 6je. Vergeleken met BvS is het echter net Godfather. Die film zit tenminste logisch in elkaar en je snapt waarom iets gebeurt en wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat Age of Ultron een 7.5 scoort en BvsS flink lager baart me overigens flink zorgen... Want als iéts een beroerde film was...
Haha wel meer als 1 drol he.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:10 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Grapjas.
Vorig jaar hadden we Age of Ultron die het met 75% op RT en 1,5 miljard opbrengsten prima heeft gedaan.
We hebben vorig jaar Ant-Man, fucking mierenman gehad die leuk was en veel geld opbracht.
Dit jaar Deadpool die kritisch succesvol was en op een budget van 50 miljoen nu al 750 miljoen heeft verdiend.
Nu hebben we 1 drol(Batman v Superman) en daarom is het einde hype?
Bryan Singers X-men wordt vet, Doctor Strange gaat geweldig worden, Suicide Squad van de maker van Fury gaat geweldig worden! Dan heb je Civil War van de makers van Winter Soldier....
Ja de hype is echt over -_-
ik was op zoek naar bron laat maarquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:26 schreef SunChaser het volgende:
china was 20 miljoen , n record voor een WB film, hoezo een flop
eerst gaan kijken en dan pas oordelenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
en X-men gaat waarschijnlijk ook een draak worden.
Natuurlijk is het niet rommelig haha..... In Mad Max kan ik de overdaad aan actie 100% volgen. In Spotlight kan ik het moeilijke verhaal 100% volgen.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Net thuis, maar als je de film rommelig vond dan heb je niet op zitten letten.
#tegendestroomin: wellicht Snyder's beste film tot op heden...
Jij hebt echt een andere film zitten kijken dan ik.quote:Op zondag 27 maart 2016 03:38 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet rommelig haha..... In Mad Max kan ik de overdaad aan actie 100% volgen. In Spotlight kan ik het moeilijke verhaal 100% volgen.
Dan denk ik toch dat het bij Batman v Superman ligt aan het slechte script en amateuristische regiewerk dat ik de film niet kon volgen en elke emotionele connectie met de karakters ontbrak. Probeer het falen van de regisseur niet af te schuiven op mensen die zogenaamd lui zijn.
Dit is één van de rommeligste en slechtst in elkaar gezette films die ik in mijn leven heb gezien.
Eisenberg zette een prima Luthor neer, al redelijk verknipt, manipulerend, mask of sanity om zich sociaal te bewegen. Na het vernemen van de Kryptoniaanse kennis nog verknipter.quote:Op zondag 27 maart 2016 01:22 schreef BatWayne het volgende:
Awesome film, had het niet verwacht met de reviews die erover waren geschreven. Mijn vriendin kon de film minder goed volgen omdat zij helemaal niets wist van DC waardoor ik misschien de reviews van sommigen iets beter kan begrijpen.
Vond Jesse Eisenberg alleen niet perfect als Lex Luthor omdat hij meer als een soort joker kloon over komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2016 09:02 schreef SunChaser het volgende:
De film was hartstikke rommelig, die middenoostenscene vanuit het niks, die droomscenes die niks toevoegden, wat Lex nu wilde, de omslag van de ruzie tussen Batman en SupermanDie vechtscene(s) in die droom waren echt ontzettend slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... zo ontzettend traag, je zag die stuntmannen echt gewoon al springen voordat Affleck ze raakte..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij is dat een kwestie van een regisseur of een schrijver die verhaal A én verhaal B én verhaal C wil vertellen, maar geen goed verband tussen de 3 kan vinden. Dus worden de 3 verhalen in elkaar geforceerd door ze gewoon volledig door elkaar te vertellen in de hoop dat er toch een soort hybride connectie ontstaat door constante herhaling.
Dan kan je wel zeggen dat deze vertelstijl typisch is aan comics en dat zal dan wel, maar dit is geen comic, dit is een film. En dit is een film die gemaakt is voor de fans. Nee, geen film voor het grote publiek met hier en daar wat fanservice, echt een film volledig voor de fans gemaakt. Ik ga niet beweren dat daar iets mis mee is en dat zulke films niet gemaakt mogen worden, maar dan moet men ook niet verrast zijn indien het grote publiek er niet altijd even veel aan heeft. Ik betwijfel dat je met zo'n film echt veel nieuwe fans gaat winnen.
Nu zal deze film wereldwijd wel een miljard dollar binnenhalen, maar dat is het miljard dat ze op basis van de marketing en de namen Batman & Superman sowieso gingen binnen halen. Ik denk dat Warner/DC had gehoopt dat ze een grotere bron konden aanboren, het anderhalve miljard van Avengers, maar die markt gaan ze op deze manier niet bereiken en dat is echt wel wat ze willen. Dan kunnen ze wel stellen dat ze in de schaduw van Marvel moedig hun eigen ding doen en dat ze belang hechten aan het woordje moedig, maar stiekem storen ze zich vooral aan schaduw.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
The Justice Leage Part One komt volgend jaar uit met Batman, Superman, Wonder Woman, Aquaman, The Flash en Cyborg. Zeg maar de DC-variant op the Avengers. Laten we hopen dat ze die slapstick nonsens die de Avenger-films onderuit halen achterwege laten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:00 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Laten we bidden en hopen dat er geen vervolgfilms komen op deze ****.
Ik hoop gewoon dat toekomstige Justice League films dig debacle gewoon negeren.
Ik denk dat daar ook het verschil van smaak ligt. Ik bekijk zo'n film vanuit een comic-ervaring. Comics die ik als kind verslond en toen deel uitmaakte van mijn leven. Bij het bekijken van zo'n film maak ik vergelijkingen tussen de verhaallijnen van zo'n comic en vergelijk de karakters. Die komen wel overeen. Zo is Doomsday in de comic een karakter die Superman ooit heeft verslagen en gedood. Die verhaallijn zag je terug in de film.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan kan je wel zeggen dat deze vertelstijl typisch is aan comics en dat zal dan wel, maar dit is geen comic, dit is een film. En dit is een film die gemaakt is voor de fans. Nee, geen film voor het grote publiek met hier en daar wat fanservice, echt een film volledig voor de fans gemaakt. Ik ga niet beweren dat daar iets mis mee is en dat zulke films niet gemaakt mogen worden, maar dan moet men ook niet verrast zijn indien het grote publiek er niet altijd even veel aan heeft. Ik betwijfel dat je met zo'n film echt veel nieuwe fans gaat winnen.
Dat had ik ookquote:Op zondag 27 maart 2016 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik stoorde me ook aan wonder woman haar outfit.. ik zat de hele tijd naar de kruis te kijken![]()
.. ik had liever dat ze een rokje had aangedaan, nu viel dat flapje van haar bovenstuk net voor haar kruis en dat leek het te zijn.. erg afleidend.
Zo, jij bent grappig.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Net thuis, maar als je de film rommelig vond dan heb je niet op zitten letten.
#tegendestroomin: wellicht Snyder's beste film tot op heden...
Een 'echte Star Trek fan'? Dan ben ik geen echte, ook al heb ik alle series en films meerdere keren verslonden. Ik vind de nieuwe Star Trek films op hun eigen manier prima gemaakte, leuke films. Maar anders. Hetzelfde geldt voor Game of Thrones, Lord of the Rings, Superheldenfilms. Ik kan wel steeds kijken naar het bronmateriaal en daarmee vergelijkingen trekken die nooit volledig zullen uitkomen want het nieuwe product moet het opnemen tegen mijn nostalgie.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook het verschil van smaak ligt. Ik bekijk zo'n film vanuit een comic-ervaring. Comics die ik als kind verslond en toen deel uitmaakte van mijn leven. Bij het bekijken van zo'n film maak ik vergelijkingen tussen de verhaallijnen van zo'n comic en vergelijk de karakters. Die komen wel overeen. Zo is Doomsday in de comic een karakter die Superman ooit heeft verslagen en gedood. Die verhaallijn zag je terug in de film.
Wanneer je films voor het grote publiek maakt dan bestaat het risico dat je de ziel uit het oorspronkelijke verhaal haalt. Een karakter totaal anders wordt weergegeven. Kijk maar naar die twee remakes van Star Trek. Die twee films zijn voor een echte Star Trek fan een gruwel. Een letterlijke verkrachting van het origineel.
Een beetje luchtigheid zou geen kwaad kunnen. BvS nam zichzelf veels te serieus.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:44 schreef Elzies het volgende:
[..]
The Justice Leage Part One komt volgend jaar uit met Batman, Superman, Wonder Woman, Aquaman, The Flash en Cyborg. Zeg maar de DC-variant op the Avengers. Laten we hopen dat ze die slapstick nonsens die de Avenger-films onderuit halen achterwege laten.
Oh, die toon vond ik dan op zich weer niet erg. Er zat ook wel hier en daar wat luchtigheid in. Het was allemaal niet zo serieus als men beweerde volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:10 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Een beetje luchtigheid zou geen kwaad kunnen. BvS nam zichzelf veels te serieus.
Smaken verschillen. Ik vind teveel onnodige humor binnen karakters het verhaal ondermijnen. Kijk naar de tweede film van de Fantastic Four die werd overspoeld door een rits aan humoristische oneliners. Terwijl het verhaal zo mooi had kunnen zijn met interessante karakters als the Silver Surfer en Galactus. (laatstgenoemde die niet eens als een personage werd weergegeven) Kijk eens naar de rol van acteur Chris Evans die in the Fantastic Four the Human Torch speelt en later het karakter van Captain America. Toch een wereld van verschil?quote:Op zondag 27 maart 2016 11:10 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Een beetje luchtigheid zou geen kwaad kunnen. BvS nam zichzelf veels te serieus.
De film hoeft niet meteen een komedie te worden maar een beetje luchtigheid kan geen kwaad. De 3 nolan films waren serieus van toon en er was nog ruimte voor af en toe een grap.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind teveel onnodige humor binnen karakters het verhaal ondermijnen. Kijk naar de tweede film van de Fantastic Four die werd overspoeld door een rits aan humoristische oneliners. Terwijl het verhaal zo mooi had kunnen zijn met interessante karakters als the Silver Surfer en Galactus. (laatstgenoemde die niet eens als een personage werd weergegeven) Kijk eens naar de rol van acteur Chris Evans die in the Fantastic Four the Human Torch speelt en later het karakter van Captain America. Toch een wereld van verschil?
En daar is dan 300 miljoen dollar in gestoken. Bizar. Dan zie je een Deadpool van 50 miljoen waar alles er wel goed uitziet-_-quote:Op zondag 27 maart 2016 10:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vechtscene(s) in die droom waren echt ontzettend slecht.. zo ontzettend traag, je zag die stuntmannen echt gewoon al springen voordat Affleck ze raakte..
Ik hoef niet eens humor. Maar niet elke lijn van elke karakter hoeft vreugdeloos en saai te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind teveel onnodige humor binnen karakters het verhaal ondermijnen.
JL zijn ze nog niet begonnen met filmen dus dat wordt op zij vroegst 2018.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:44 schreef Elzies het volgende:
[..]
The Justice Leage Part One komt volgend jaar uit met Batman, Superman, Wonder Woman, Aquaman, The Flash en Cyborg. Zeg maar de DC-variant op the Avengers. Laten we hopen dat ze die slapstick nonsens die de Avenger-films onderuit halen achterwege laten.
De film viel me tegen. Het was een leuke lachfilm, maar niet meer dan dat. Een beetje het niveau van Kick-Ass wat ook een lachfilm was. Al vond ik de bef-scene met die Dracula-tanden wel erg grappig.quote:
Nogmaals: je hebt echt een andere film gekeken dan ik óf je hebt liggen slapen.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:06 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
JL zijn ze nog niet begonnen met filmen dus dat wordt op zij vroegst 2018.
Liever slapatick van de Avengers dan de doelloosheid, domheid en het ontbreken van emotionele connnectie met de karakters van Batman v Superman.
Dat kunnen we ons eerder afvragen bij jou.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals: je hebt echt een andere film gekeken dan ik óf je hebt liggen slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:30 schreef wolfrolf het volgende:
Euh
What de neuk heb ik zojuist gekekenNergens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik reageer straks met een toetsenbord verder.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nergens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik reageer straks met een toetsenbord verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde gewoon dat de critici niet gelijk hadden.het is me erg tegengevallen.
Wonder Woman is wel erg
lekker faxen heel de dag echt genot
Dat glimlachje nadat ze een dreun kreeg van Doomsday was welquote:
Zij zou mij wel mogen rakenquote:Op zondag 27 maart 2016 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat glimlachje nadat ze een dreun kreeg van Doomsday was wel.
Jij hebt inderdaad een andere film gekekenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals: je hebt echt een andere film gekeken dan ik óf je hebt liggen slapen.
Dan zouden die reviewers bij zichzelf ten rade moeten gaan want het zit allemaal strak in elkaar en is op elk vlak goed met elkaar verbonden.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:46 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad een andere film gekeken
We waren met 14 man in de bios en zelfs van de mensen die het vermakelijk vonden vond iedereen dat het heel rommelig en vaag was.
Alle reviewers zijn het daar ook over eens.
Neen, dat zit het niet. Het is een rommelbak, die rammelt aan alle kanten.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan zouden die reviewers bij zichzelf ten rade moeten gaan want het zit allemaal strak in elkaar en is op elk vlak goed met elkaar verbonden.
Jij bent toch die ene niet-grappige stand-upcomedian?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan zouden die reviewers bij zichzelf ten rade moeten gaan want het zit allemaal strak in elkaar en is op elk vlak goed met elkaar verbonden.
Iddquote:Op zondag 27 maart 2016 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat glimlachje nadat ze een dreun kreeg van Doomsday was wel.
Voorbeeld?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen, dat zit het niet. Het is een rommelbak, die rammelt aan alle kanten.
Het verhaal is ten eerste gewoon onlogisch en zeer zwak. Waar draait het conflict tussen Batman en Superman überhaupt om? En als dat allemaal zo heftig en belangrijk was, waarom kon het dan om de meest simpele en domme manier worden opgelost?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Want enkel de dromen/visioenen van Wayne kunnen zorgen voor verwarring, de rest is zo aan elkaar te leggen.
Dat jij een verhaal niet volgt maakt het niet direct onlogisch en zeer zwak.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:14 schreef Unites het volgende:
[..]
Het verhaal is ten eerste gewoon onlogisch en zeer zwak.
Als je opgelet had, had je geweten dat:quote:Waar draait het conflict tussen Batman en Superman überhaupt om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel je voor he, dat het in het echt ook eens zo ging...quote:En als dat allemaal zo heftig en belangrijk was, waarom kon het dan om de meest simpele en domme manier worden opgelost?Nergens. Enkel de droomsegmenten staan los van hun context.quote:De film springt van de hak op de tak.Onzin. Alle relaties kennen een aanloop of waren reeds aanwezig.quote:Het is onduidelijk waarom sommige personages precies met elkaar gerelateerd zijn.quote:Die dromen doen het verhaal niet goed en zijn onnodig en verwarrend. Net als de cameos die niet nodig waren en afleiden van het basis verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Voor zover ik het heb gevolgd zeker geen tegenvaller maar ook niet beter dan verwacht, ik meen dat 170 zowat de lagere voorspellingen waren.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef polderturk het volgende:
Batman vs Superman: Dawn of Justice verdient $170 miljoen in zijn openingsweekend in de VS.
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=superman2015.htm
Ik had liever dat ze wat meer amazone was. Waar is Xena als je haar nodig hebtquote:Op zondag 27 maart 2016 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik stoorde me ook aan wonder woman haar outfit.. ik zat de hele tijd naar de kruis te kijken![]()
.. ik had liever dat ze een rokje had aangedaan, nu viel dat flapje van haar bovenstuk net voor haar kruis en dat leek het te zijn.. erg afleidend.
Wat is het motief voor Lex Luthor? Ik begrijp eigenlijk niet wat hij in die film doet.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Want enkel de dromen/visioenen van Wayne kunnen zorgen voor verwarring, de rest is zo aan elkaar te leggen.
Wereldwijd werd het $424.1 miljoen. Volgens Warner Brothers hebben ze daarmee de volgende records:quote:Op zondag 27 maart 2016 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb gevolgd zeker geen tegenvaller maar ook niet beter dan verwacht, ik meen dat 170 zowat de lagere voorspellingen waren.
Ben wel erg benieuwd naar het 2e weekend. Hij verzwakte elke dag: 4e beste vrijdag, 9e beste zaterdag, 12e beste zondag,... vraag me af of die evolutie zich gaat verder zetten.
Ik vind dat allemaal nogal artificiële records. Beste opening voor een bepaalde acteur, voor de studio of in de maand maart, ... OK, dat zal dan wel. Alleen die eerste heeft betekenis (al is biggest superhero movie ook al een serieuze nuancering), maar zelfs dan kan je 't moeilijk vergelijken aangezien deze film ook meteen in China opende en de films waarmee hij vergeleken wordt niet. In het geval van Age of Ultron scheelt dat zo'n miljoentje of 150.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Wereldwijd werd het $424.1 miljoen. Volgens Warner Brothers hebben ze daarmee de volgende records:
• Biggest Superhero opening weekend of all time
• All time biggest March opening
• WB's biggest opening of all-time in China
• WB's biggest IMAX opening of all time
• 2nd biggest WB int'l opening of all-time (behind HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2)
• Biggest opening for a Ben Affleck film
• Biggest opening for a Zack Snyder film
• Biggest opening for a Henry Cavill film
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat jij een verhaal niet volgt maakt het niet direct onlogisch en zeer zwak.
[..]
Als je opgelet had, had je geweten dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Stel je voor he, dat het in het echt ook eens zo ging...
[..]
Nergens. Enkel de droomsegmenten staan los van hun context.
[..]
Onzin. Alle relaties kennen een aanloop of waren reeds aanwezig.
[..]Ben het niet eens dat die dromen nodig waren om de Justice League op te zetten. In plaats daar van waren er meer solo films nodig van de verschillende helden, net als Marvel dat deed. Bouw rustig een wereld op, bouw de karakters op zodat wij er om gaan geven, en dan had deze film pas kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel wat er gebeurde vond ik gewoon too soon voor alle verse karakters die er in zaten, en dan doel ik vooral op de gebeurtenis van het einde.
Verder vond ik de film en het plot zelf ook rommelig, het is dat ik de karakters en de comics ken, maar mensen die geen benul hebben zullen de draad compleet kwijt raken. Het is een lastige film voor mij. Een kant van mij heeft er van genoten om al deze karakters zo samen te zien, een ander deel vond het toch allemaal net niet goed genoeg.
(En vind de acteur die The Flash speelt 3 keer niks, weg met dat baardje en dat lange haar, misschien wordt het dan nog wat.)
Moet de rest nog even laten bezinken, te veel gaat er door mijn hoofd heen op het moment en ben erg conflicted over de film zelf.
Grapjas. Natuurlijk heel de wereld heeft het fout. Het is onze schuld dat we de genie en kunde van Zack Snyder niet begrijpen.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tja gewoon triest.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Wereldwijd werd het $424.1 miljoen. Volgens Warner Brothers hebben ze daarmee de volgende records:
• Biggest Superhero opening weekend of all time
• All time biggest March opening
• WB's biggest opening of all-time in China
• WB's biggest IMAX opening of all time
• 2nd biggest WB int'l opening of all-time (behind HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2)
• Biggest opening for a Ben Affleck film
• Biggest opening for a Zack Snyder film
• Biggest opening for a Henry Cavill film
Er zijn blijkbaar weinig regisseurs die meer acquired taste zijn dan Zack Snyder. Zowel zijn voorstanders als zijn tegenstanders hebben vaak erg veel moeite om zich in elkaars standpunt in te leven, want hoe kan in iemand toch in godsnaam Snyder slecht/goed vinden?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:27 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Grapjas. Natuurlijk heel de wereld heeft het fout. Het is onze schuld dat we de genie en kunde van Zack Snyder niet begrijpen.
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat jij een verhaal niet volgt maakt het niet direct onlogisch en zeer zwak.
[..]
Als je opgelet had, had je geweten dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Stel je voor he, dat het in het echt ook eens zo ging...
[..]
Nergens. Enkel de droomsegmenten staan los van hun context.
[..]
Onzin. Alle relaties kennen een aanloop of waren reeds aanwezig.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul![]()
in China maar 60 miljoen opgebracht in 3 dagen tijd. Daar hadden ze meer van verwachtquote:Op zondag 27 maart 2016 23:30 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Tja gewoon triest.
Maar gezien alle negatieve reviews en ervaringen gaat deze film in de komende weken relatief weinig geld ophalen. 1 miljard lukt wel, maar voor Avengers achtige 1,5 miljard heb je meer dan alleen mensen die het sowieso zouden zien (zoals jij en ik) want Fucking Batman en Superman, nodig.
Voor die 1,5 miljard heb je mensen die het hun vrienden aanraden nodig en dat is bij deze film totaal niet het geval.![]()
Met alle respect maar China is gewoon geen westers lnd waardoor daar geen pijl op te trekken valt.quote:Op maandag 28 maart 2016 08:49 schreef KingRadler het volgende:
[..]
in China maar 60 miljoen opgebracht in 3 dagen tijd. Daar hadden ze meer van verwachtI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Macht door kennis en de inzet hiervan.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat is het motief voor Lex Luthor? Ik begrijp eigenlijk niet wat hij in die film doet.
Het liefst heeft ie beiden weg. Al loont het veel moeite om mogelijkheden te hebben om beiden naar zijn hand te zetten.
Dit is in de comics ook zo overigens. Alleen zit zijn hoofd nu vol met kennis uit het Kryptoniaanse schip (nog net niet vol in beeld uitgelegd), waarna zijn reactie op het eind op Bats ook waarschuwt voor meer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Overigens is het een DC verhaal. Batman wordt op een speurtocht gezet en Superman blijft met de vraag worstelen wat te doen voor de mensheid en wat niet.
Mocht je het willen dan zijn er prequel comics te vinden voor deze film welke net iets meer info geven, maar na het zien van de film had je deze comics nauwelijks nodig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |