SPOILER: Hint naar iemand in BvSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaan echt veel te snel ... Vrees dat alle karakters die ze erin proppen ten koste gaan van een goed verhaal.
[ Bericht 12% gewijzigd door Young_David op 26-01-2016 22:56:15 ]
Die hint is alleen een verwijzing bedoeld voor Justice League.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:52 schreef Young_David het volgende:
Hint naar Darkseid in BvS
http://www.ign.com/articl(...)arkseid-omega-symbol
Ze gaan echt veel te snel ... Vrees dat alle karakters die ze erin proppen ten koste gaan van een goed verhaal.
en dan een quote van het eerste oorspronkelijke bericht direct onder jequote:
In dit topic denk ik wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Het is idd met alsof ik de enige ben wie het boeit...
Niet alleen dit topic. Alle sci-fi/comic films worden domweg doorzeefd met spoilers in beeld en toelichting. Die spoilertags zijn er met een reden.quote:
Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom WB zoveel spoilert bij de marketing.
En het verhaaltje waarbij er wordt gesteld dat er nog zó veel in de film zit wat we nog niet weten, stelt me niet echt gerust, want ik vind te film nu al te overvol met de dingen die ik wel weet.
Suicide Squad pakken ze stukken beter aan.
Nou ja, er komt een groot monster dat de wereld bedreigt, en een zootje helden komt samen, tegen wil en dank, en ze zullen overwinnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp niet waarom WB zoveel spoilert bij de marketing.
En het verhaaltje waarbij er wordt gesteld dat er nog zó veel in de film zit wat we nog niet weten, stelt me niet echt gerust, want ik vind te film nu al te overvol met de dingen die ik wel weet.
Suicide Squad pakken ze stukken beter aan.
Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou ja, er komt een groot monster dat de wereld bedreigt, en een zootje helden komt samen, tegen wil en dank, en ze zullen overwinnen.
Daar had ik sowieso niet echt een trailer voor nodig om me dat te vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.
Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Dan hoeven ze niet alles te laten zien, non?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.Yep, helemaal mee eens. Normaal gesproken kijk ik enkel de eerste trailer van films, maar aangezien iedereen er toch al over aan het praten was heb ik ze maar gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.
Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het voorspelbare kan je beperken tot Batman en Superman die ruzie hebben en uiteindelijk om één of andere reden moeten gaan samenwerken, waar je kan vermoeden dat Lex Luthor er iets mee te maken heeft. En vooruit, het is Dawn of Justice, dus Wonder Woman teasen is ook nog wel okay.Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom we dat laatste ook allemaal al moeten weten, is me een raadsel. Iedereen gaat naar die film voor de combinatie Batman & Superman en wordt eventueel over de lijn getrokken door Wonder Woman. Echt niemand gaat beweren dat ze geen interesse hadden in de big three, maar toch werden overtuigd door de aanwezigheid van iets onder mijn spoiler. Het is zelfs zo dat hun 2e trailer het enthousiasme bij een deel van het publiek wist te temperen in plaats van aan te wakkeren.
Het gesukkel valt natuurlijk extra op door de erg slimme campagnes van films als Star Wars en Deadpool de voorbije maanden, voorbeelden van hoe het wel moet. Uiteraard moet de machine blijven draaien om in de aandacht te blijven, maar dat kan perfect zonder info te lossen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Nog effe...quote:Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Achteraf gezien was deel 4 van Star Wars al een spoiler van 2 uur lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist niet. Voor de niet-comicbookfans zijn het vrij onbekende personages afgezien van de Joker. Dit is ook de reden dat ze Will Smith gecast hebben voor een rol die niet erg waarschijnlijk is voor hem. Ze moeten mensen trekken en dus promoten ze het zo zwaar door zo veel te laten zien. Op deze manier proberen ze 100% van het publiek aan te spreken dat evt. geďnteresseerd is, inclusief twijfelende comicbook-fans (die niets met de ene character hebben maar wel met het andere) door er zo veel in te proppen en het ook bekend te maken dat ze erin te zien zijn. Ze weten dat ze tov Marvel met meer moeten komen en hun characters pr-technisch zwakker zijn. Al moeten ze dit natuurlijk gewoon opbouwen. Bijv. met goede films of tekenfilms. Dit is ook hoe Marvel het gedaan heeft. Van DC kregen we alleen Batman en in recente jaren twee real life series met Arrow en Flash die ze niet gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat het toch een kaskraker wordt, iedereen trapt er toch weer in.
En Gotham, Constantine, Legends of Tomorrow, Supergirl, en semi-DC zijn ook iZombie en Lucifer. Eén ervan is alweer geannuleerd, maar toch. En er komt nog het een en ander aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:28 schreef Djoetma het volgende:
Van DC kregen we alleen Batman en in recente jaren twee real life series met Arrow en Flash die ze niet gaan gebruiken.
Ach ja, klopt. Overigens geen van allen echt toppertjes toch, behalve iZombie misschien? Legends of Tomorrow is maar net begonnen, maar is nu al afgezakt naar een 7,9 op IMDb. Ga ik wel effe checken. iZombie kende ik niet. Misschien ook effe proberen. Is dat een aanrader?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
En Gotham, Constantine, Legends of Tomorrow, Supergirl, en semi-DC zijn ook iZombie en Lucifer. Eén ervan is alweer geannuleerd, maar toch. En er komt nog het een en ander aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |