Meer dat er dan altijd wel te janken is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal van de comics versie van Batman. De films vind ik niet altijd even representatief zoals Batman daadwerkelijk (op dit moment in de comics) is.
`quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat er dan altijd wel te janken is.
Niets anders dan verschillende versies van hetzelfde karakter. Huidige ontwerp voor Batman als strip vind ik niet geweldig maar de verhalen zijn OK zover ik het lees.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
De versie van Nolan vond ik anders redelijk goed in de buurt komen en Batfleck ben ik ook best tevreden over.
Ik vind Batfleck en Nolan niet eens zo heel veel van elkaar verschillen. De werelden van BvS en The Dark Knight zijn natuurlijk totaal anders, dus dat doet heel anders aan, maar de karakters vind ik best wel veel overeenkomsten hebben. Meer dan bijvoorbeeld de Batman van 1988 en Batfleck.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niets anders dan verschillende versies van hetzelfde karakter. Huidige ontwerp voor Batman als strip vind ik niet geweldig maar de verhalen zijn OK zover ik het lees.
Nolan was heel goed, maar missen doe ik hem niet. Dit is een heel ander soort film. Het karakter is misschien hetzelfde (Batman) maar verder totaal niet vergelijkbaar en dat was ook de bedoeling van Snyder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:50 schreef Slaro het volgende:
Je mist toch een beetje Nolan elke keer als je naar een nieuwe Batman kijkt, Nolan is zo ontzettend Goed in het realistisch neerzetten van een verhaal, bij Snyder heb je toch zoals in 300 het gevoel dat je naar een strip zit te kijken. Maar met Superman in de gelederen denk ik dat het voor Nolan ook niet het ideale script zou zijn geweest, een tweede punt waar Snyder wel aan had kunnen werken is het uitdiepen van het plot, het gevoel van een opeenstapeling van echt spectaculaire gebeurtenissen ontbreekt enigszins dat is jammer.
Elke keer? Al die Batman-verfilmingen sinds The Dark Knight Rises, vier jaar geleden, bedoel je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:50 schreef Slaro het volgende:
Je mist toch een beetje Nolan elke keer als je naar een nieuwe Batman kijkt,
Misschien niet, maar Schumacher heeft niet de eigenschappen die Tim Burton heeft om de wereld neer te zetten zoals Burton dat gedaan heeft. Dan zou het waarschijnlijk een slap aftreksel zijn geworden en dat was ook niet goed geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar is niet wat ik anno nu zou doen met het karakter terwijl Batman (1989) nog staat als een huis buiten wat gedateerde kapsels en effecten.
Daar was ik ook niet zo van, maar ik vond vooral Chris O'Donnell als 25 jarige Dick Grayson een verschrikking. Slecht bedacht, slecht uitgewerkt en slecht geacteerd (het 1 is natuurlijk ook een gevolg van het andere)quote:Forever heeft wel leuke aspecten hoor, maar die bonte kermis...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |