Dit moet indd nog blijken.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Cyborg ziet er ook wat uit als een soort Star Trek/Borg reject, maar goed, dat kan allemaal nog wel fijner worden afgewerkt.
Ezra Miller vond ik wel heel goed overtuigen, hopelijk snoert dat de mond van de "boehoehoe, Grant Gustin moet in de films meedoen" klagers, Miller is een veel betere acteur, laat Gustin maar gewoon in het CW-wereldje blijven, daar past hij veel beter.
Weinig mis mee om eerlijk te zijn. Al ben ik benieuwd hoe de BvS-versie dan tot stand komt...quote:Op zondag 24 juli 2016 15:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit moet indd nog blijken.
Ezra heeft dan ook wat meer ervaring.
aaarggh dat pak![]()
http://9gag.com/gag/aPWRWdV
Als je The Flash van de huidige serie kijkt en er (zoals ik) fan van bent. Is dit 'pak' gewoon schrikken.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Weinig mis mee om eerlijk te zijn. Al ben ik benieuwd hoe de BvS-versie dan tot stand komt...
Totaal andere versie, ik vind die versie vermakelijk hoor maar ik ga niet janken dat de filmversie er op moet lijken.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Als je The Flash van de huidige serie kijkt en er (zoals ik) fan van bent. Is dit 'pak' gewoon schrikken.
Bron : Screenrantquote:“Oh sick, I haven’t seen it [is handed phone displaying Justice League image]… They’re completely different. Yeah, I mean I was kind of expecting this, I heard it was going to be kind of like Injustice. I hadn’t seen this yet, what else is out. Sorry I’m scrolling through the whole thing, I haven’t seen this picture. Yeah, that’s sick. Um… yeah, it’s sick. I’m glad it’s really different though [laughs]. Because ours is like a street, vintage feel that I don’t think has been done in any other version of the character.”
Ik vond die juist verassend goed. Wonder Woman kan wel eens de Cap America worden van DC. Iets waar ik weinig van verwacht, maar wat verassend goed blijkt te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2016 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Wonder Woman trailer, epische muziek maar de rest zeg er niet zo best uit.. Gal Gadot met haar beperkte range aan emoties en de vechtscene's zagen er uit (als de droom van Batman v Superman) alsof ze op 3 meter van haar afstonden en naar achter sprongen..
Nu de trailer voor Justice League kijken..
Moet er niet op lijken, maar ik vind wel een beetje dat als Snyder dicht bij de comics wil blijven (wat hij zelf zegt te willen) is dit niet helemaal zoals het zou moeten.quote:Op zondag 24 juli 2016 21:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totaal andere versie, ik vind die versie vermakelijk hoor maar ik ga niet janken dat de filmversie er op moet lijken.
Als Bruce Wayne kan het misschien wel een klein beetje, maar Batman is gewoon niet het karakter om grappen te maken. Batman is altijd recht door zee en daar passen steken en sarcasme niet bij. Een karakter als The Flash, Green Lantern en Green Arrow hebben dat bijvoorbeeld wel.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Bruce/bats kan wel grappen maken, maar die moeten bij zijn karakter blijven. Beetje steken geven of sarcasme past prima in mijn ogen.
prima trailer!quote:
Mwah, in de Burton films genoeg humor passend bij het personage hoor...quote:Op maandag 25 juli 2016 11:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als Bruce Wayne kan het misschien wel een klein beetje, maar Batman is gewoon niet het karakter om grappen te maken. Batman is altijd recht door zee en daar passen steken en sarcasme niet bij. Een karakter als The Flash, Green Lantern en Green Arrow hebben dat bijvoorbeeld wel.
Als Batman/Bruce grappen gaat maken doet dit af aan zijn personage. Zelfs als Bruce ontspannen is en hij zich op zijn gemak voelt als Bruce Wayne is hij nog steeds geen grappenmaker.
Goh, dat klinkt net als een voetballer die voor het geld naar een andere club gaat "Ik doe het voor de prijzen en het team "quote:Op zondag 24 juli 2016 22:27 schreef KingRadler het volgende:
reactie van Grant Gustin over het pak van The Flash
[..]
Bron : Screenrant
http://screenrant.com/justice-league-movie-flash-costume-gustin/
Zuur much?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Goh, dat klinkt net als een voetballer die voor het geld naar een andere club gaat "Ik doe het voor de prijzen en het team "
Ondanks dat ik de Burton films echt heel goed vind door de sfeer zijn ze niet heel erg kenmerkend voor de comics versie van Batman. Het is een vrij opgezet karakter.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, in de Burton films genoeg humor passend bij het personage hoor...
Eat floor, high fibre!
Ik hou nu eenmaal van de comics versie van Batman. De films vind ik niet altijd even representatief zoals Batman daadwerkelijk (op dit moment in de comics) is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |