globaal zit er veel in van Year One.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vind je? Afgezien dat we hem zien in zijn eerste tijd terug in Gotham (na zijn jarenlange afwezigheid, om te trainen), zijn er verder weinig overeenkomsten met het verhaal, wat betreft gebeuertenissen, hoofdrolspelers, villains, etc etc.
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
globaal zit er veel in van Year One.
Er zijn wat namen anders, maar het is er op gebaseerd, niet een kopie van de comic.
Gordon is 1 van de weinige niet corrupte politieagenten dus dat speelt wel degelijk een rol.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.
Geen opkomst van Gordon vs de corrupte politie-leiding en collega's. Ra's al Ghul zit niet in Year One, Scarecrow niet, Rachel niet, Wayne Manor dat in vlammen op gaat zit er niet in, Catwoman (Selina) niet, etc etc.
De enige overeenkomst is eigenlijk dat Bruce terug in Gotham is, en Batman wordt...
Dat is Gordon sowieso in vrijwel ieder verhaal, vooral in die beginjaren dat hij nog niet de baas was...quote:Op maandag 7 maart 2016 15:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gordon is 1 van de weinige niet corrupte politieagenten dus dat speelt wel degelijk een rol.
Laten we dan zeggen dat het bijinvloed is door.
under the red hood gezien? Wat vond je daarvan?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.
Geen opkomst van Gordon vs de corrupte politie-leiding en collega's. Ra's al Ghul zit niet in Year One, Scarecrow niet, Rachel niet, Wayne Manor dat in vlammen op gaat zit er niet in, Catwoman (Selina) niet, etc etc.
De enige overeenkomst is eigenlijk dat Bruce terug in Gotham is, en Batman wordt...
Ik vond de comic Year One trouwens geweldig, maar hoewel de animated Year One ontzettend trouw is, is het ook vrij saai als een film: erg droog allemaal.
The Dark Knight Returns was al iets beter als Animated movies, want ook meer actie in dat verhaal, maar wederom een beetje 'droog'. Ben sowieso geen fan van de animatie-kwaliteit bij de meeste WB Cartoons.
Ik vond de series (Batman TAS, Superman TAS, Batman Beyond, etc) stukken beter dan de meeste animated films.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Slaro het volgende:
De film is grandioos, geweldig, zelden zo''n sterke superheldenfilm gezien.
Ik ga deze of volgende week de film ergenschede maar eens bekijken.
Vroege userreviews vind ik vaak waardeloos. Die hebben meestal hun oordeel al klaar vóór ze de film hebben gezien, maakt niet eens uit of ze euforisch of vernietigend zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef polderturk het volgende:
Ik heb user reviews gelezen. Ze vinden de film of geweldig, of helemaal niks. Volgens sommigen is het de beste comic verfilming ooit.
Dat is het zeker niet, dus verwacht dat maar vooral niet als je 'm gaat zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef polderturk het volgende:
Ik heb user reviews gelezen. Ze vinden de film of geweldig, of helemaal niks. Volgens sommigen is het de beste comic verfilming ooit.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een Pathepas maar koop wel een kaartje voor rokjesdag en ga vijf minuten na aanvang de zaal binnen
Vind je de film beter dan Man of Steel?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, dus verwacht dat maar vooral niet als je 'm gaat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |