abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2016 @ 09:50:00 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159929594
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat komt omdat het elke keer min of meer hetzelfde is. Dat is op zich niet erg, maar het is nu een overkill.

In phase 1 was dat nog vet, nu begint het een beetje te vervelen.
Ik hoop dat deadpool en uitzondering is.
IMO komt het meer omdat het voller en voller met actiescenes zit waarin het overzicht vaak weg is waardoor het afstompt en het doel mist. Deadpool is niet van Disney/Marvel maar van Fox/Marvel dus niet relevant hierin.
Ik hoop vooral dat de komende films geleerd hebben van de ellende die Avengers 2 was. En Iron Man 3 was vermakelijk maar als Iron Man film toch vooral een gekleurd doorslagje van Kiss Kiss, Bang Bang.

Ik hoop dat Disney zich met Star Wars iig beter inhoudt en vooral mooie verhalen wil neerzetten ipv zo snel mogelijk zo veel mogelijk uit te brengen.
That being said, ik vond Guardians of the Galaxy een prachtig Star Wars sfeertje hebben dus met de juiste regisseur/schrijver kúnnen ze het wél.

De huidige keuzes van DC/WB overigens moeten zich nog waarmaken. MOS deed het niet al te best en ook als film had er simpelweg meer in gezeten wat met een andere cut ook wel gewerkt had. Maar die eerste actiescene met Batfleck is wel smulwerk wat in een gifje voorbij zag komen...

[ Bericht 11% gewijzigd door Skull-splitter op 15-02-2016 09:55:20 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159930054
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Serieus... ga jij eens ff je mond spoelen...
Op zo ongeveer elk lijstje van grootste superhelden staan Superman en Batman bovenaan. En dat is alles wat er gezegd hoeft te worden...
Dat komt waarschijnlijk omdat de comics een stuk beter waren dan de films. Batman heeft een paar goede films gehad, maar ook enorme beroerde.
En DC heeft een enorm arsenaal aan helden, maar ze zijn over het algemeen erg saai en slecht vergeleken met marvel helden en vooral de vijanden van deze helden.
  maandag 15 februari 2016 @ 10:49:30 #103
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_159930416
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoop vooral dat de komende films geleerd hebben van de ellende die Avengers 2 was.
Ultron was zo'n chaotische film die gewoon te overvol zat, teveel nieuwe personages, te veel draadjes, te veel van alles. Ik ken geen enkele superheldenfilm die dergelijke ambities had en ze ook waar wist te maken. Age of Ultron kraakte in zijn voegen, TDKR had er ook zware problemen mee en we zullen maar zwijgen over de misbaksels X-Men:The Last Stand, Spider-Man 3 en Amazing Spider-Man 2.

Als je dan weet wat er al gespoiled is voor BvS, dan lijkt die al meer te willen doen dan al die films van hierboven gecombineerd. Wanneer Snyder dan met uitgestreken gezicht komt vertellen dat we nog niet eens alles hebben gezien, dan vrees ik het ergste. Want visueel is Snyder erg sterk, maar qua vertellen van een coherent en evenwichtig verhaal is het eigenlijk een even grote ramp als Ratner.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:05:02 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159936695
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Superman is toch de meest boring superheld ever? In de jaren 90 stond Marvel bovenaan Dankzij de X-men en Spider-man tekenfilms en Dankzij de X-men/Spider-man films begin jaren 2000 is er nu nog steeds de superhelden hype (Nee niet door The Avengers, X-men 1 heeft het allemaal mogelijk gemaakt)
Batman The animated series en Superman the series konden zich daar zeker mee meten.

Superman is de ultieme superheld. Hij staat in de ultieme superhelden lijstjes altijd bovenaan. Niet altijd even boeiend, maar Spiderman wordt ik ook niet warm of koud van. X-men heeft een mooi universum hoewel het mij niet echt trekt.

Marvel heeft het de afgelopen jaren goed gedaan, maar wat betreft inhoud vind ik DC gewoon beter. In het algemeen. Niet zo zeer alleen de films.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 15 februari 2016 @ 15:09:47 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159936822
quote:
99s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind phase 2 anders duidelijk beter dan phase 1, met al die fucking origin films en de matigste sequel (Iron Man 2, al zal dat voor sommigen The Dark World zijn). 2014 was voor mij het beste Marvel-jaar ooit (qua kwaliteit van films) met GotG en Winter Soldier, 2 films die trouwens totaal niet vergelijkbaar waren met andere Marvel films.
GotG was wel verfrissend inderdaad. Winter Soldier vond ik meer The Avengers 2.0 (wat Avengers 2 had moeten zijn, maar goed) en was dus weer meer van hetzelfde.

Ik vond juist de meeste origin films erg goed gedaan, daarna werd het zo'n wir war van helden door elkaar dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.

Ik ben bang dat DC ook die kant op gaat, op den duur.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 15 februari 2016 @ 15:35:55 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159937393
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

GotG was wel verfrissend inderdaad. Winter Soldier vond ik meer The Avengers 2.0 (wat Avengers 2 had moeten zijn, maar goed) en was dus weer meer van hetzelfde.

Ik vond juist de meeste origin films erg goed gedaan, daarna werd het zo'n wir war van helden door elkaar dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.

Ik ben bang dat DC ook die kant op gaat, op den duur.
Ik vond de eerste Cap America een beetje 'te flauw', en de 2de vond ik erg goed. Beide Thor films nog niet gezien, voornamelijk omdat ik die Hemsworth een beetje een douche vind, en GotG en Ant-Man en Avengers 2 ook nog allemaal niet gezien.

Iron-Man vond ik het eerste deel prima, de 2 latere delen vond ik minder interessant, helaas.
  maandag 15 februari 2016 @ 19:21:01 #107
12888 Skull-splitter
pi_159943231
Captain America was dan ook opzettelijk wat braver, tevens is diens regisseur niet heel handig met karakters. Ondanks dat hij vermakelijke films maakt is zijn oog vooral visueel.

Ik vond hem met het tijdsbeeld iig leuk en interessant.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 10:05:47 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159958151
quote:
99s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vond de eerste Cap America een beetje 'te flauw', en de 2de vond ik erg goed. Beide Thor films nog niet gezien, voornamelijk omdat ik die Hemsworth een beetje een douche vind, en GotG en Ant-Man en Avengers 2 ook nog allemaal niet gezien.

Iron-Man vond ik het eerste deel prima, de 2 latere delen vond ik minder interessant, helaas.
Ik vond juist de sfeer van de jaren 40 wel leuk neergezet. Historie met een superhelden wereld gecombineerd. Aangezien CapA gewoon een brave borst is (beetje de Superman van Marvel) vond ik juist wel goed neergezet.
Hij was sowieso een redelijke afwisseling op Iron Man.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 10:17:25 #109
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_159958328
Trailer gezien in de bios. Ik heb hele, hele sterke twijfels eerlijk gezegd. Die badguy.. :')
  dinsdag 16 februari 2016 @ 10:26:51 #110
12888 Skull-splitter
pi_159958465
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:17 schreef ShaoliN het volgende:
Trailer gezien in de bios. Ik heb hele, hele sterke twijfels eerlijk gezegd. Die badguy.. :')
Ik denk dat er nog wel het een en ander in zit, maar de bewuste trailer was gewoon een lompe zet.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 12:52:12 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159962202
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 10:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog wel het een en ander in zit, maar de bewuste trailer was gewoon een lompe zet.
Als je de rest van de trailers bekijkt zat die er wel heel erg dik boven op.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 19:56:24 #112
12888 Skull-splitter
pi_159972128
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 12:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je de rest van de trailers bekijkt zat die er wel heel erg dik boven op.
En daarom kijk ik nauwelijks trailers de laatste vijf jaar.
pi_160359299
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:25:19 #114
12888 Skull-splitter
pi_160361123
Leuk gedaan en leuk dat iedereen meewerkte. Einde ook echt :')
pi_160398255
Vandaag Man of Steel herkeken.

Vond hem de 2e keer dat ik hem nu zag een stuk beter dan de 1e keer :@

Erg veel zin in B vs S !!! Hype train in volle vaart hier :)

lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 3 maart 2016 @ 23:11:19 #116
12888 Skull-splitter
pi_160405198
Ik vond hem de eerste keer al prima, al zie ik echt wel dingen die beter konden in de eerste Superman-film van de DCU
  Admin vrijdag 4 maart 2016 @ 06:52:28 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160408703
MoS herkijken heb ik gepland staan voor het weekend van de 19e/20e.

Ik denk dat ik voor de gezelligheid ook de animatiefilms van The Dark Knight Returns ga kijken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160408737
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 06:52 schreef Breuls het volgende:
MoS herkijken heb ik gepland staan voor het weekend van de 19e/20e.

Ik denk dat ik voor de gezelligheid ook de animatiefilms van The Dark Knight Returns ga kijken.
Die laatste vond ik matig eigenlijk..met die mutants. Er zijn veel betere Batman animaties.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin vrijdag 4 maart 2016 @ 07:14:07 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160408756
De comic is geweldig; de animatie is daar slechts een versie van, natuurlijk. Je kunt ook de comic lezen als voorbereiding. Niet dat het verhaal van BvSDoJ op TDKR is gebaseerd, maar het is wel een toonmatige inspiratie.

Al zei men dat in 1989 ook van Tim Burtons film, en van Nolans films. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 07:25:37 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160408791
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 07:14 schreef Breuls het volgende:
De comic is geweldig; de animatie is daar slechts een versie van, natuurlijk. Je kunt ook de comic lezen als voorbereiding. Niet dat het verhaal van BvSDoJ op TDKR is gebaseerd, maar het is wel een toonmatige inspiratie.

Al zei men dat in 1989 ook van Tim Burtons film, en van Nolans films. :P
Batman Begins was natuurlijk wel duidelijk geïnspireerd door Year One.
  Admin vrijdag 4 maart 2016 @ 07:51:11 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160408933
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 07:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zeker, maar vooral Rises had elementen uit Returns. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:52:47 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160486872
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 07:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zeker, maar vooral Rises had elementen uit Returns. :)
En natuurlijk van dat eerste verhaal verhaal met Bane (ben ff de naam kwijt) en het verhaal dat heel Gotham is afgesloten van de buitenwereld. (ben ik ook de naam ff van kwijt) :')
  Admin maandag 7 maart 2016 @ 13:03:56 #123
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160487099
Knightfall en No Man's Land.

Daar heb ik in 2012 dit nog over geschreven:

The Dark Knight's Fall: een vooruitblik op The Dark Knight Rises
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 7 maart 2016 @ 13:23:49 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160487561
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 07:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vind je? Afgezien dat we hem zien in zijn eerste tijd terug in Gotham (na zijn jarenlange afwezigheid, om te trainen), zijn er verder weinig overeenkomsten met het verhaal, wat betreft gebeuertenissen, hoofdrolspelers, villains, etc etc.
  maandag 7 maart 2016 @ 13:26:34 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160487650
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Breuls het volgende:
Knightfall en No Man's Land.

Daar heb ik in 2012 dit nog over geschreven:

The Dark Knight's Fall: een vooruitblik op The Dark Knight Rises
ah thnx, dat was het :')
  maandag 7 maart 2016 @ 13:27:33 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160487683
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Vind je? Afgezien dat we hem zien in zijn eerste tijd terug in Gotham (na zijn jarenlange afwezigheid, om te trainen), zijn er verder weinig overeenkomsten met het verhaal, wat betreft gebeuertenissen, hoofdrolspelers, villains, etc etc.
globaal zit er veel in van Year One.
Er zijn wat namen anders, maar het is er op gebaseerd, niet een kopie van de comic.
  maandag 7 maart 2016 @ 14:14:24 #127
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160489062
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

globaal zit er veel in van Year One.
Er zijn wat namen anders, maar het is er op gebaseerd, niet een kopie van de comic.
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.

Geen opkomst van Gordon vs de corrupte politie-leiding en collega's. Ra's al Ghul zit niet in Year One, Scarecrow niet, Rachel niet, Wayne Manor dat in vlammen op gaat zit er niet in, Catwoman (Selina) niet, etc etc.

De enige overeenkomst is eigenlijk dat Bruce terug in Gotham is, en Batman wordt...

Ik vond de comic Year One trouwens geweldig, maar hoewel de animated Year One ontzettend trouw is, is het ook vrij saai als een film: erg droog allemaal.

The Dark Knight Returns was al iets beter als Animated movies, want ook meer actie in dat verhaal, maar wederom een beetje 'droog'. Ben sowieso geen fan van de animatie-kwaliteit bij de meeste WB Cartoons.

Ik vond de series (Batman TAS, Superman TAS, Batman Beyond, etc) stukken beter dan de meeste animated films.
  maandag 7 maart 2016 @ 14:18:02 #128
12888 Skull-splitter
pi_160489145
Die animated films vind ik idd behoorlijk zielloos ivm bronmateriaal. TAS is goud.
  maandag 7 maart 2016 @ 15:57:43 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160491657
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.

Geen opkomst van Gordon vs de corrupte politie-leiding en collega's. Ra's al Ghul zit niet in Year One, Scarecrow niet, Rachel niet, Wayne Manor dat in vlammen op gaat zit er niet in, Catwoman (Selina) niet, etc etc.

De enige overeenkomst is eigenlijk dat Bruce terug in Gotham is, en Batman wordt...
Gordon is 1 van de weinige niet corrupte politieagenten dus dat speelt wel degelijk een rol.
Laten we dan zeggen dat het bijinvloed is door.
  maandag 7 maart 2016 @ 16:31:34 #130
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160492539
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gordon is 1 van de weinige niet corrupte politieagenten dus dat speelt wel degelijk een rol.
Laten we dan zeggen dat het bijinvloed is door.
Dat is Gordon sowieso in vrijwel ieder verhaal, vooral in die beginjaren dat hij nog niet de baas was...

Daarom was er ook de noodzaak voor een Batman: Gotham is/was corrupt.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 00:43:35 #131
12888 Skull-splitter
pi_160848762
Nog maar paar dagen, ik ga zaterdag en volgende week donderdag nog eens met bewoners van werk :)
  Admin dinsdag 22 maart 2016 @ 18:40:19 #132
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160864977
Voor wie nog iemand kent (of is) die het niet allemaal meer volgt:

Batman en Superman voor newbies

Als er vragen zijn die ik niet heb beantwoord, post ze gerust in de comments. Of gewoon hier. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:49:48 #133
12888 Skull-splitter
pi_160872780
Gewoon gaan.
pi_160873007
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vond de comic Year One trouwens geweldig, maar hoewel de animated Year One ontzettend trouw is, is het ook vrij saai als een film: erg droog allemaal.

The Dark Knight Returns was al iets beter als Animated movies, want ook meer actie in dat verhaal, maar wederom een beetje 'droog'. Ben sowieso geen fan van de animatie-kwaliteit bij de meeste WB Cartoons.

Ik vond de series (Batman TAS, Superman TAS, Batman Beyond, etc) stukken beter dan de meeste animated films.
under the red hood gezien? Wat vond je daarvan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Redactie Frontpage woensdag 23 maart 2016 @ 09:12:32 #135
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160880142
37 RT :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:00:08 #136
67640 SaintOfKillers
pi_160880862
OK, ik had wel verwacht dat die eerste gelekte reviews gewoon kritiekloze fanboys waren en dat RT wat lager zou zijn, maar zo laag had ik nu ook weer niet verwacht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 23 maart 2016 @ 12:29:28 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160883771
Te donker. Tja. Niet echt een verrassing.

Superman was in deel 1 al een beetje een sip kijkend emo mannetje, en dan gooi je daar in deel 2 nog even de sowieso duistere Batman enzo tegenaan.

Ik begreep sowieso al nooit waarom deel 1 zo somber moest zijn in vrijwel alles, maar jammer om te zien dat ze dat dus nog even verder hebben doorgevoerd.

Dat Zuckerberg als Lex faalt, komt ook niet echt als een verrassing.

Gelukkig lijkt men over het algemeen wel erg positief te zijn over Affleck als Batman, wat ik zelf ook wel verwacht had.

Maar goed, misschien gaan ze nog even terug naar de editing room en gooien ze er straks een betere Director's Cut uit, voor de home-release.
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:20:21 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160885963
Eerst zien en dan alles geloven.
pi_160887167
De film is grandioos, geweldig, zelden zo''n sterke superheldenfilm gezien. Ben Affleck doet Bale als Batman vergeten maar vooral de superieure opkomst van Wonderwoman zou veel (vrouwelijke min) fans naar de bioscoop moeten lokken. Superman en Luthor passen geweldig naast deze andere iconen van de Amerikaanse strip. Ik ga deze of volgende week de film ergenschede maar eens bekijken.
  Redactie Frontpage woensdag 23 maart 2016 @ 16:07:20 #140
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160888066
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Slaro het volgende:
De film is grandioos, geweldig, zelden zo''n sterke superheldenfilm gezien.

Ik ga deze of volgende week de film ergenschede maar eens bekijken.
:')
  Admin woensdag 23 maart 2016 @ 16:36:54 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160888538
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_160888830
Ik heb user reviews gelezen. Ze vinden de film of geweldig, of helemaal niks. Volgens sommigen is het de beste comic verfilming ooit.
  woensdag 23 maart 2016 @ 17:00:08 #143
67640 SaintOfKillers
pi_160888920
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef polderturk het volgende:
Ik heb user reviews gelezen. Ze vinden de film of geweldig, of helemaal niks. Volgens sommigen is het de beste comic verfilming ooit.
Vroege userreviews vind ik vaak waardeloos. Die hebben meestal hun oordeel al klaar vóór ze de film hebben gezien, maakt niet eens uit of ze euforisch of vernietigend zijn.
  Admin woensdag 23 maart 2016 @ 17:17:58 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_160889266
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef polderturk het volgende:
Dat is het zeker niet, dus verwacht dat maar vooral niet als je 'm gaat zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Redactie Frontpage woensdag 23 maart 2016 @ 18:07:51 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160890488
Ik vond Man of Steel wanstaltig slecht, langdradig, kitscherig begin, alleen maar slopen, ga deze dan zeker ook niks vinden?
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:24:02 #146
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_160890854
Ik zie hem wel op Netflix.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage woensdag 23 maart 2016 @ 18:28:30 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160890951
Ik heb een Pathepas maar koop wel een kaartje voor rokjesdag en ga vijf minuten na aanvang de zaal binnen :P
pi_160891009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een Pathepas maar koop wel een kaartje voor rokjesdag en ga vijf minuten na aanvang de zaal binnen :P
:?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage woensdag 23 maart 2016 @ 18:36:13 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160891131
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:?
Heb geen gold 8-)
pi_160891622
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is het zeker niet, dus verwacht dat maar vooral niet als je 'm gaat zien.
Vind je de film beter dan Man of Steel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')