IMO komt het meer omdat het voller en voller met actiescenes zit waarin het overzicht vaak weg is waardoor het afstompt en het doel mist. Deadpool is niet van Disney/Marvel maar van Fox/Marvel dus niet relevant hierin.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het elke keer min of meer hetzelfde is. Dat is op zich niet erg, maar het is nu een overkill.
In phase 1 was dat nog vet, nu begint het een beetje te vervelen.
Ik hoop dat deadpool en uitzondering is.
Dat komt waarschijnlijk omdat de comics een stuk beter waren dan de films. Batman heeft een paar goede films gehad, maar ook enorme beroerde.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Serieus... ga jij eens ff je mond spoelen...
Op zo ongeveer elk lijstje van grootste superhelden staan Superman en Batman bovenaan. En dat is alles wat er gezegd hoeft te worden...
Ultron was zo'n chaotische film die gewoon te overvol zat, teveel nieuwe personages, te veel draadjes, te veel van alles. Ik ken geen enkele superheldenfilm die dergelijke ambities had en ze ook waar wist te maken. Age of Ultron kraakte in zijn voegen, TDKR had er ook zware problemen mee en we zullen maar zwijgen over de misbaksels X-Men:The Last Stand, Spider-Man 3 en Amazing Spider-Man 2.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoop vooral dat de komende films geleerd hebben van de ellende die Avengers 2 was.
Batman The animated series en Superman the series konden zich daar zeker mee meten.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Superman is toch de meest boring superheld ever? In de jaren 90 stond Marvel bovenaan Dankzij de X-men en Spider-man tekenfilms en Dankzij de X-men/Spider-man films begin jaren 2000 is er nu nog steeds de superhelden hype (Nee niet door The Avengers, X-men 1 heeft het allemaal mogelijk gemaakt)
GotG was wel verfrissend inderdaad. Winter Soldier vond ik meer The Avengers 2.0 (wat Avengers 2 had moeten zijn, maar goed) en was dus weer meer van hetzelfde.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind phase 2 anders duidelijk beter dan phase 1, met al die fucking origin films en de matigste sequel (Iron Man 2, al zal dat voor sommigen The Dark World zijn). 2014 was voor mij het beste Marvel-jaar ooit (qua kwaliteit van films) met GotG en Winter Soldier, 2 films die trouwens totaal niet vergelijkbaar waren met andere Marvel films.
Ik vond de eerste Cap America een beetje 'te flauw', en de 2de vond ik erg goed. Beide Thor films nog niet gezien, voornamelijk omdat ik die Hemsworth een beetje een douche vind, en GotG en Ant-Man en Avengers 2 ook nog allemaal niet gezien.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
GotG was wel verfrissend inderdaad. Winter Soldier vond ik meer The Avengers 2.0 (wat Avengers 2 had moeten zijn, maar goed) en was dus weer meer van hetzelfde.
Ik vond juist de meeste origin films erg goed gedaan, daarna werd het zo'n wir war van helden door elkaar dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik ben bang dat DC ook die kant op gaat, op den duur.
Ik vond juist de sfeer van de jaren 40 wel leuk neergezet. Historie met een superhelden wereld gecombineerd. Aangezien CapA gewoon een brave borst is (beetje de Superman van Marvel) vond ik juist wel goed neergezet.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond de eerste Cap America een beetje 'te flauw', en de 2de vond ik erg goed. Beide Thor films nog niet gezien, voornamelijk omdat ik die Hemsworth een beetje een douche vind, en GotG en Ant-Man en Avengers 2 ook nog allemaal niet gezien.
Iron-Man vond ik het eerste deel prima, de 2 latere delen vond ik minder interessant, helaas.
Ik denk dat er nog wel het een en ander in zit, maar de bewuste trailer was gewoon een lompe zet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:17 schreef ShaoliN het volgende:
Trailer gezien in de bios. Ik heb hele, hele sterke twijfels eerlijk gezegd. Die badguy..
Als je de rest van de trailers bekijkt zat die er wel heel erg dik boven op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel het een en ander in zit, maar de bewuste trailer was gewoon een lompe zet.
En daarom kijk ik nauwelijks trailers de laatste vijf jaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je de rest van de trailers bekijkt zat die er wel heel erg dik boven op.
Die laatste vond ik matig eigenlijk..met die mutants. Er zijn veel betere Batman animaties.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 06:52 schreef Breuls het volgende:
MoS herkijken heb ik gepland staan voor het weekend van de 19e/20e.
Ik denk dat ik voor de gezelligheid ook de animatiefilms van The Dark Knight Returns ga kijken.
Batman Begins was natuurlijk wel duidelijk geïnspireerd door Year One.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:14 schreef Breuls het volgende:
De comic is geweldig; de animatie is daar slechts een versie van, natuurlijk. Je kunt ook de comic lezen als voorbereiding. Niet dat het verhaal van BvSDoJ op TDKR is gebaseerd, maar het is wel een toonmatige inspiratie.
Al zei men dat in 1989 ook van Tim Burtons film, en van Nolans films.
Zeker, maar vooral Rises had elementen uit Returns.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Batman Begins was natuurlijk wel duidelijk geïnspireerd door Year One.
En natuurlijk van dat eerste verhaal verhaal met Bane (ben ff de naam kwijt) en het verhaal dat heel Gotham is afgesloten van de buitenwereld. (ben ik ook de naam ff van kwijt)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeker, maar vooral Rises had elementen uit Returns.
Vind je? Afgezien dat we hem zien in zijn eerste tijd terug in Gotham (na zijn jarenlange afwezigheid, om te trainen), zijn er verder weinig overeenkomsten met het verhaal, wat betreft gebeuertenissen, hoofdrolspelers, villains, etc etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Batman Begins was natuurlijk wel duidelijk geïnspireerd door Year One.
ah thnx, dat was hetquote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Breuls het volgende:
Knightfall en No Man's Land.
Daar heb ik in 2012 dit nog over geschreven:
The Dark Knight's Fall: een vooruitblik op The Dark Knight Rises
globaal zit er veel in van Year One.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vind je? Afgezien dat we hem zien in zijn eerste tijd terug in Gotham (na zijn jarenlange afwezigheid, om te trainen), zijn er verder weinig overeenkomsten met het verhaal, wat betreft gebeuertenissen, hoofdrolspelers, villains, etc etc.
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
globaal zit er veel in van Year One.
Er zijn wat namen anders, maar het is er op gebaseerd, niet een kopie van de comic.
Gordon is 1 van de weinige niet corrupte politieagenten dus dat speelt wel degelijk een rol.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.
Geen opkomst van Gordon vs de corrupte politie-leiding en collega's. Ra's al Ghul zit niet in Year One, Scarecrow niet, Rachel niet, Wayne Manor dat in vlammen op gaat zit er niet in, Catwoman (Selina) niet, etc etc.
De enige overeenkomst is eigenlijk dat Bruce terug in Gotham is, en Batman wordt...
Dat is Gordon sowieso in vrijwel ieder verhaal, vooral in die beginjaren dat hij nog niet de baas was...quote:Op maandag 7 maart 2016 15:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gordon is 1 van de weinige niet corrupte politieagenten dus dat speelt wel degelijk een rol.
Laten we dan zeggen dat het bijinvloed is door.
under the red hood gezien? Wat vond je daarvan?quote:Op maandag 7 maart 2016 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, het is gewoon zijn eerste jaar terug in Gotham, na zijn training. Verder zijn er eigenlijk geen overeenkomsten.
Geen opkomst van Gordon vs de corrupte politie-leiding en collega's. Ra's al Ghul zit niet in Year One, Scarecrow niet, Rachel niet, Wayne Manor dat in vlammen op gaat zit er niet in, Catwoman (Selina) niet, etc etc.
De enige overeenkomst is eigenlijk dat Bruce terug in Gotham is, en Batman wordt...
Ik vond de comic Year One trouwens geweldig, maar hoewel de animated Year One ontzettend trouw is, is het ook vrij saai als een film: erg droog allemaal.
The Dark Knight Returns was al iets beter als Animated movies, want ook meer actie in dat verhaal, maar wederom een beetje 'droog'. Ben sowieso geen fan van de animatie-kwaliteit bij de meeste WB Cartoons.
Ik vond de series (Batman TAS, Superman TAS, Batman Beyond, etc) stukken beter dan de meeste animated films.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:20 schreef Slaro het volgende:
De film is grandioos, geweldig, zelden zo''n sterke superheldenfilm gezien.
Ik ga deze of volgende week de film ergenschede maar eens bekijken.
Vroege userreviews vind ik vaak waardeloos. Die hebben meestal hun oordeel al klaar vóór ze de film hebben gezien, maakt niet eens uit of ze euforisch of vernietigend zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef polderturk het volgende:
Ik heb user reviews gelezen. Ze vinden de film of geweldig, of helemaal niks. Volgens sommigen is het de beste comic verfilming ooit.
Dat is het zeker niet, dus verwacht dat maar vooral niet als je 'm gaat zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:54 schreef polderturk het volgende:
Ik heb user reviews gelezen. Ze vinden de film of geweldig, of helemaal niks. Volgens sommigen is het de beste comic verfilming ooit.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een Pathepas maar koop wel een kaartje voor rokjesdag en ga vijf minuten na aanvang de zaal binnen
Vind je de film beter dan Man of Steel?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is het zeker niet, dus verwacht dat maar vooral niet als je 'm gaat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |