Gotham is erg goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ach ja, klopt. Overigens geen van allen echt toppertjes toch, behalve iZombie misschien? Legends of Tomorrow is maar net begonnen, maar is nu al afgezakt naar een 7,9 op IMDb. Ga ik wel effe checken. iZombie kende ik niet. Misschien ook effe proberen. Is dat een aanrader?
Ik heb het proberen te kijken. Maar toen ze aankwamen met the Balloon-man, ben ik gestopt. Ik vond de insteek wel tof, maar het verhaal gewoon weinig boeiend. Wordt het later beter?quote:
Seizoen 1 is vooral case of the week. Seizoen 2 hebben ze gekozen voor bijna alleen een doorlopend verhaal en dat is wel een stuk beter.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik heb het proberen te kijken. Maar toen ze aankwamen met the Balloon-man, ben ik gestopt. Ik vond de insteek wel tof, maar het verhaal gewoon weinig boeiend. Wordt het later beter?
Ziek!quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind hem goed, ze geven nu wat minder weg. Maar wel gave actie
Die eerste scene met dat gevecht is echt goed..
Want steroiden zijn voor een megamiljonair ongrijpbaar natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:53 schreef polderturk het volgende:
Ze zouden Batman gewoon superkrachten moeten geven. In ieder geval sterker maken dan een gemiddelde man. Misschien kunnen ze hem wat stamcel research laten doen, waarmee hij zich versterkt.
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:53 schreef polderturk het volgende:
Ze zouden Batman gewoon superkrachten moeten geven. In ieder geval sterker maken dan een gemiddelde man. Misschien kunnen ze hem wat stamcel research laten doen, waarmee hij zich versterkt.
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
Batman beukt iedereen heerlijk overhoop.
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.
Ik vind Batman en zijn villians een stuk dieper gaan dan die van Superman en Superman zelf. Dat is zo mooi aan dat karakterquote:Op vrijdag 12 februari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.
[..]
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.
Idd, Batman villains zijn heerlijk twisted. Gotham City is ook gewoon een heerlijk verrotte donkere stad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.
[..]
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.
Dat laten ze ook zo mooi zien in de injustice verhaallijn. Superman is veel makkelijker te breken dan Batman.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ai, dat zou ik serieus wel jammer vinden...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar heerst er ondertussen enige onrust bij Warner. Er zijn wat testscreenings geweest van Batman V Superman en de reacties zijn niet zoals verhoopt. De geruchten zijn dan men de gehele DCCU gaat herevalueren en mogelijk meer gaat inzetten op de Batman/Affleck combinatie en dat Snyder eventueel opzij wordt geschoven. Bron is trouwens Hitfix, normaal gezien een erg betrouwbare bron.
Mensen waren ook lyrisch over Star Wars, maar het was een klote remake.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar heerst er ondertussen enige onrust bij Warner. Er zijn wat testscreenings geweest van Batman V Superman en de reacties zijn niet zoals verhoopt. De geruchten zijn dan men de gehele DCCU gaat herevalueren en mogelijk meer gaat inzetten op de Batman/Affleck combinatie en dat Snyder eventueel opzij wordt geschoven. Bron is trouwens Hitfix, normaal gezien een erg betrouwbare bron.
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit zijn leugenachtige geruchten die verspreid worden door Disney.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.
Linkje?
Het is een filmpje. http://www.hitfix.com/the(...)jeopardy-fandemoniumquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.
Linkje?
Ik hoop dat het DCCU even groot en succesvol wordt als het MCU, maar ik moet toegeven dat ik er de voorkeur aan geef indien dat zonder Snyder kan, aangezien ik een geheel subjectieve afkeer heb voor de manier waarop hij verhalen vertelt. Dat hij ergens 1 film doet, vooruit dan, maar zo iemand als drijvende kracht achter het DCCU... dat bezorgt me rillingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ai, dat zou ik serieus wel jammer vinden...
DC komt met films niet echt mee met Marvel, op serie gebied begint DC ook al een beetje in te kakken.
Terwijl ze wel interessantere karakters dan Marvel hebben
komt bij mij meer over als een eigen mening, gevoed door geruchten dat DC/WB zich wil focussen op Affleck en Eisenberg.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een filmpje. http://www.hitfix.com/the(...)jeopardy-fandemonium
Ik denk dat meer mensen dat hebben. Visueel is het echt een geweldige regisseur, alleen qua verhaal laat hij wat steekjes vallen. Kijk maar bijvoorbeeld naar Sucker Punch, visueel geweldig. Alleen het verhaal en hoe dat werd gepresenteerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoop dat het DCCU even groot en succesvol wordt als het MCU, maar ik moet toegeven dat ik er de voorkeur aan geef indien dat zonder Snyder kan, aangezien ik een geheel subjectieve afkeer heb voor de manier waarop hij verhalen vertelt. Dat hij ergens 1 film doet, vooruit dan, maar zo iemand als drijvende kracht achter het DCCU... dat bezorgt me rillingen.
Gelukkig deelt iedereen die mening... *kuch*quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mensen waren ook lyrisch over Star Wars, maar het was een klote remake.
Interessant.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een filmpje. http://www.hitfix.com/the(...)jeopardy-fandemonium
Inderdaad. Man Of Steel was ook al een brute actiefilm. Watchmen was ook geweldig. Zack Snyder kan brute films maken die poepen over Marvel films.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Interessant.
We gaan het zien. Volgens mij wordt het gewoon een beest van een actiefilm.
En van mij mag die Batman film eerder komen, zal mij roesten.
Hij zou beter films maken die meer verdienen dan Marvel films.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Inderdaad. Man Of Steel was ook al een brute actiefilm. Watchmen was ook geweldig. Zack Snyder kan brute films maken die poepen over Marvel films.
Die poep reviewers worden betaald door Disney, de eigenaar van Star Wars en Marvel. Waarom hebben zo weinig reviewers erop gewezen dat The Force Awakens een smerige remake was? Als ik dit had geweten had ik de film niet bezocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij zou beter films maken die meer verdienen dan Marvel films.
Star Wars. Marvel. Disney. The Force Awakens.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die poep reviewers worden betaald door Disney, de eigenaar van Star Wars en Marvel. Waarom hebben zo weinig reviewers erop gewezen dat The Force Awakens een smerige remake was? Als ik dit had geweten had ik de film niet bezocht.
Je bent echt een one trick pony he?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die poep reviewers worden betaald door Disney, de eigenaar van Star Wars en Marvel. Waarom hebben zo weinig reviewers erop gewezen dat The Force Awakens een smerige remake was? Als ik dit had geweten had ik de film niet bezocht.
Nouja, vanaf eind jaren 60 ongeveer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
DC is altijd al het debiele kleine broertje van Marvel geweest.
Serieus... ga jij eens ff je mond spoelen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
DC is altijd al het debiele kleine broertje van Marvel geweest.
Net onder Spider-man The Hulk en Wolverine bedoel je zeker.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Serieus... ga jij eens ff je mond spoelen...
Op zo ongeveer elk lijstje van grootste superhelden staan Superman en Batman bovenaan. En dat is alles wat er gezegd hoeft te worden...
Bij DC vinden ze ook steeds opnieuw het wiel uit. Ik vind de verhalen van DC minder flashy maar meestal wel beter geschreven en ik vind de een ook niet beter dan de ander. En bij Marvel zijn ze de laatste paar films toch wel aardig wat crediet aan het verspelen, thans, voor mij. Phase 1 was geweldig, Phase 2 begon al wat te kwakkelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:48 schreef wolfrolf het volgende:
Wat Marvel studio wel idd als troef heeft is Kevin Feige als levende Marvel Comics allesweter die de continuiteit bewaard.
Dat missen ze jij Warner/DC heel erg.
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net onder Spider-man The Hulk en Wolverine bedoel je zeker.
Dat komt omdat het elke keer min of meer hetzelfde is. Dat is op zich niet erg, maar het is nu een overkill.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij DC vinden ze ook steeds opnieuw het wiel uit. Ik vind de verhalen van DC minder flashy maar meestal wel beter geschreven en ik vind de een ook niet beter dan de ander. En bij Marvel zijn ze de laatste paar films toch wel aardig wat crediet aan het verspelen, thans, voor mij. Phase 1 was geweldig, Phase 2 begon al wat te kwakkelen.
Ik vind phase 2 anders duidelijk beter dan phase 1, met al die fucking origin films en de matigste sequel (Iron Man 2, al zal dat voor sommigen The Dark World zijn). 2014 was voor mij het beste Marvel-jaar ooit (qua kwaliteit van films) met GotG en Winter Soldier, 2 films die trouwens totaal niet vergelijkbaar waren met andere Marvel films.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat komt omdat het elke keer min of meer hetzelfde is. Dat is op zich niet erg, maar het is nu een overkill.
In phase 1 was dat nog vet, nu begint het een beetje te vervelen.
Ik hoop dat deadpool en uitzondering is.
Superman is toch de meest boring superheld ever? In de jaren 90 stond Marvel bovenaan Dankzij de X-men en Spider-man tekenfilms en Dankzij de X-men/Spider-man films begin jaren 2000 is er nu nog steeds de superhelden hype (Nee niet door The Avengers, X-men 1 heeft het allemaal mogelijk gemaakt)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |