Gotham is erg goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ach ja, klopt. Overigens geen van allen echt toppertjes toch, behalve iZombie misschien? Legends of Tomorrow is maar net begonnen, maar is nu al afgezakt naar een 7,9 op IMDb. Ga ik wel effe checken. iZombie kende ik niet. Misschien ook effe proberen. Is dat een aanrader?
Ik heb het proberen te kijken. Maar toen ze aankwamen met the Balloon-man, ben ik gestopt. Ik vond de insteek wel tof, maar het verhaal gewoon weinig boeiend. Wordt het later beter?quote:
Seizoen 1 is vooral case of the week. Seizoen 2 hebben ze gekozen voor bijna alleen een doorlopend verhaal en dat is wel een stuk beter.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik heb het proberen te kijken. Maar toen ze aankwamen met the Balloon-man, ben ik gestopt. Ik vond de insteek wel tof, maar het verhaal gewoon weinig boeiend. Wordt het later beter?
Ziek!quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind hem goed, ze geven nu wat minder weg. Maar wel gave actie
Die eerste scene met dat gevecht is echt goed..
Want steroiden zijn voor een megamiljonair ongrijpbaar natuurlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:53 schreef polderturk het volgende:
Ze zouden Batman gewoon superkrachten moeten geven. In ieder geval sterker maken dan een gemiddelde man. Misschien kunnen ze hem wat stamcel research laten doen, waarmee hij zich versterkt.
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:53 schreef polderturk het volgende:
Ze zouden Batman gewoon superkrachten moeten geven. In ieder geval sterker maken dan een gemiddelde man. Misschien kunnen ze hem wat stamcel research laten doen, waarmee hij zich versterkt.
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
Batman beukt iedereen heerlijk overhoop.
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.
Ik vind Batman en zijn villians een stuk dieper gaan dan die van Superman en Superman zelf. Dat is zo mooi aan dat karakterquote:Op vrijdag 12 februari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.
[..]
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.
Idd, Batman villains zijn heerlijk twisted. Gotham City is ook gewoon een heerlijk verrotte donkere stad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.
[..]
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.
Dat laten ze ook zo mooi zien in de injustice verhaallijn. Superman is veel makkelijker te breken dan Batman.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ai, dat zou ik serieus wel jammer vinden...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar heerst er ondertussen enige onrust bij Warner. Er zijn wat testscreenings geweest van Batman V Superman en de reacties zijn niet zoals verhoopt. De geruchten zijn dan men de gehele DCCU gaat herevalueren en mogelijk meer gaat inzetten op de Batman/Affleck combinatie en dat Snyder eventueel opzij wordt geschoven. Bron is trouwens Hitfix, normaal gezien een erg betrouwbare bron.
Mensen waren ook lyrisch over Star Wars, maar het was een klote remake.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar heerst er ondertussen enige onrust bij Warner. Er zijn wat testscreenings geweest van Batman V Superman en de reacties zijn niet zoals verhoopt. De geruchten zijn dan men de gehele DCCU gaat herevalueren en mogelijk meer gaat inzetten op de Batman/Affleck combinatie en dat Snyder eventueel opzij wordt geschoven. Bron is trouwens Hitfix, normaal gezien een erg betrouwbare bron.
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit zijn leugenachtige geruchten die verspreid worden door Disney.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.
Linkje?
Het is een filmpje. http://www.hitfix.com/the(...)jeopardy-fandemoniumquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.
Linkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |