abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2016 @ 22:41:39 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159583427
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:59 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ach ja, klopt. Overigens geen van allen echt toppertjes toch, behalve iZombie misschien? Legends of Tomorrow is maar net begonnen, maar is nu al afgezakt naar een 7,9 op IMDb. Ga ik wel effe checken. iZombie kende ik niet. Misschien ook effe proberen. Is dat een aanrader?
Gotham is erg goed.
De rest vind ik niet zo heel spannend. Legends kijk ik ook nog ff aan en Supergirl kijk ik wel een keer in een zomerstop ofzo, maar kan me de eerste paar afleveringen nog niet echt boeien.

iZombie ken ik verder niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_159583468
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

En dan?
DEADPOOL !!!
pi_159583809
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gotham is erg goed.
Ik heb het proberen te kijken. Maar toen ze aankwamen met the Balloon-man, ben ik gestopt. Ik vond de insteek wel tof, maar het verhaal gewoon weinig boeiend. Wordt het later beter?
pi_159584402
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:55 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Ik heb het proberen te kijken. Maar toen ze aankwamen met the Balloon-man, ben ik gestopt. Ik vond de insteek wel tof, maar het verhaal gewoon weinig boeiend. Wordt het later beter?
Seizoen 1 is vooral case of the week. Seizoen 2 hebben ze gekozen voor bijna alleen een doorlopend verhaal en dat is wel een stuk beter.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin vrijdag 5 februari 2016 @ 09:38:05 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_159673953
Batman v Superman prequel comics!

Chapter One: Batman

Chapter Two: Lois Lane

Chapter Three: Senator Finch

Chapter Four: Superman

Chapter Five: Lex Luthor

Ze spoilen (natuurlijk) niks van de film, maar vertellen mooi over wat er sinds Man of Steel is gebeurd. Een rode draad is hoe in de finale van die film Metropolis werd gesloopt door Zod en Kal, en wat voor effect dat heeft op de diverse figuren en hoe ze tegen iemand als Superman aan kijken. Ook wordt een paar keer aangestipt dat Superman zich niet bezig houdt met politieke conflicten, en wat de gevolgen zouden zijn als hij daar wel zijn aandacht op richt.

Op zich een interessante set prequels. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:29:49 #58
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_159839412

Ik vind hem goed, ze geven nu wat minder weg. Maar wel gave actie

Die eerste scene met dat gevecht is echt goed..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_159840048
genot
  donderdag 11 februari 2016 @ 18:21:47 #60
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_159840626
Batman beukt iedereen heerlijk overhoop.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_159841387
Ze zouden Batman gewoon superkrachten moeten geven. In ieder geval sterker maken dan een gemiddelde man. Misschien kunnen ze hem wat stamcel research laten doen, waarmee hij zich versterkt.
pi_159842846
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef bokkepoot het volgende:

Ik vind hem goed, ze geven nu wat minder weg. Maar wel gave actie

Die eerste scene met dat gevecht is echt goed..
Ziek!
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:00:19 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159843568
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:53 schreef polderturk het volgende:
Ze zouden Batman gewoon superkrachten moeten geven. In ieder geval sterker maken dan een gemiddelde man. Misschien kunnen ze hem wat stamcel research laten doen, waarmee hij zich versterkt.
Want steroiden zijn voor een megamiljonair ongrijpbaar natuurlijk.

Ook deze trailer sla ik over net als alles wat gaat volgen tot release.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 11 februari 2016 @ 21:16:02 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159846044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:53 schreef polderturk het volgende:
Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 12 februari 2016 @ 02:38:22 #65
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159852817
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
Batman beukt iedereen heerlijk overhoop.
Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.

quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het mooie van Batman is juist dat hij geen superkrachten heeft. Dat maakt hem nou juist zo'n geweldig karakter. Psychologisch is hij veel interessanter dan Superman.
Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 10:33:07 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_159855152
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Leek wel een scene uit de geweldige Arkham games. Heerlijke free-flowing combat, gebruik maken van de omgeving, etc etc. Heel mooi.

[..]

Ook de villains zijn geweldig aan Batman, net als de stad (Gotham). Er zijn maar weinig superhelden die echt waardige interessante tegenstanders hebben, maar Batman heeft er serieus een shitload.
Ik vind Batman en zijn villians een stuk dieper gaan dan die van Superman en Superman zelf. Dat is zo mooi aan dat karakter :)
pi_159855339
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 02:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

Idd, Batman villains zijn heerlijk twisted. Gotham City is ook gewoon een heerlijk verrotte donkere stad.

Die final trailer is echt zo gaaf. Man man man wat wordt dit vet. Kippenvel hoor.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:15:38 #68
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_159855836
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat laten ze ook zo mooi zien in de injustice verhaallijn. Superman is veel makkelijker te breken dan Batman.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:10:27 #69
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_159860841
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:10:00 #70
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_159867971
Blijkbaar heerst er ondertussen enige onrust bij Warner. Er zijn wat testscreenings geweest van Batman V Superman en de reacties zijn niet zoals verhoopt. De geruchten zijn dan men de gehele DCCU gaat herevalueren en mogelijk meer gaat inzetten op de Batman/Affleck combinatie en dat Snyder eventueel opzij wordt geschoven. Bron is trouwens Hitfix, normaal gezien een erg betrouwbare bron.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:01:53 #71
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_159870098
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijkbaar heerst er ondertussen enige onrust bij Warner. Er zijn wat testscreenings geweest van Batman V Superman en de reacties zijn niet zoals verhoopt. De geruchten zijn dan men de gehele DCCU gaat herevalueren en mogelijk meer gaat inzetten op de Batman/Affleck combinatie en dat Snyder eventueel opzij wordt geschoven. Bron is trouwens Hitfix, normaal gezien een erg betrouwbare bron.
Ai, dat zou ik serieus wel jammer vinden...

DC komt met films niet echt mee met Marvel, op serie gebied begint DC ook al een beetje in te kakken.

Terwijl ze wel interessantere karakters dan Marvel hebben
pi_159871963
quote:
Mensen waren ook lyrisch over Star Wars, maar het was een klote remake.
pi_159872929
quote:
Ik kan dit artikel niet vinden op Hitfix.

Linkje?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159873627
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Linkje?
Dit zijn leugenachtige geruchten die verspreid worden door Disney.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:56:43 #75
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_159875100
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Linkje?
Het is een filmpje. http://www.hitfix.com/the(...)jeopardy-fandemonium
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')