abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:41:19 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160957852
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:39 schreef Unites het volgende:

[..]

Goed verhaal... goed verhaal... GOED VERHAAL??!!?!?!!!
Leuk he, meningen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160957896
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Leuk he, meningen?
Iedereen mag natuurlijk zelf zijn eigen beoordeling geven aan de film, maar toch sta ik er van te kijken dat er mensen kunnen beweren dat Batman v Superman: Dawn of Justice een goed verhaal heeft. Het verhaal vond ik eerder vaag, te langdradig, te veel van de hak-op-de-tak gaand en te slecht uitgediept. En met mij, vele anderen.
pi_160958019
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:37 schreef Elzies het volgende:
Adam West gaf in de jaren zestig een humorvolle vertolking van Batman weer, maar in de comics is Batman een stuk serieuzer.
Nou nee hoor. Batman werd in de comics maar al te vaak lekker kneuterig neergezet.
pi_160958080
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:44 schreef Unites het volgende:

[..]

Iedereen mag natuurlijk zelf zijn eigen beoordeling geven aan de film, maar toch sta ik er van te kijken dat er mensen kunnen beweren dat Batman v Superman: Dawn of Justice een goed verhaal heeft. Het verhaal vond ik eerder vaag, te langdradig, te veel van de hak-op-de-tak gaand en te slecht uitgediept. En met mij, vele anderen.
Ze hadden twee ontzettend goede verhalen omgetoverd in een totaal niet volgend geheel.
Karakteristiek gezien klopt het ook van geen kant want Batman had in de huidige opzet Superman allang vermoord.
Maar goed, Batman schijnt nu ook te schieten met mitrailleurs.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 14:57:44 #230
12888 Skull-splitter
pi_160958104
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:52 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Batman werd in de comics maar al te vaak lekker kneuterig neergezet.
Tussen pakweg 1950 en 1970 wel ja, daarna werd het toch wel flink voor volwassener lezers gepresenteerd hoor.
pi_160958425
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tussen pakweg 1950 en 1970 wel ja, daarna werd het toch wel flink voor volwassener lezers gepresenteerd hoor.
Dat zeg ik toch niet? Iemand beweerd dat Batman altijd een stuk serieuzer werd neergezet. Op een dag zal hij ook wel weer als een kneus neer worden gezet.
pi_160958498
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:56 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ze hadden twee ontzettend goede verhalen omgetoverd in een totaal niet volgend geheel.
Karakteristiek gezien klopt het ook van geen kant want Batman had in de huidige opzet Superman allang vermoord.
Maar goed, Batman schijnt nu ook te schieten met mitrailleurs.
Een superheld die uit wraak een andere superheld vermoord? Komt mijnsinziens niet zo vaak voor. Meestal gaat het tot het randje zoals nu het geval was. Dan speelt toch het geweten op wat een held onderscheid van een schurk.

Er werd een Batman neergezet die het qua krachten zou afleggen tegen Superman. Dat vond ik juist een goed element in de film. Batman gebruikte zijn slimheid en ervaring om Superman te neutraliseren.

De film gaf ook even een inkijk naar een mogelijke toekomst van een corrupte Superman die verteerd was door persoonlijk verlies. Daar zal ongetwijfeld een vervolgfilm uit kunnen voort komen. In de Christian Bale films maakte Batman ook gebruik van automatische wapens. Logisch, want een held zonder super krachten moet gebruik maken van technologisch vernuft.
pi_160960266
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Daar zal ongetwijfeld een vervolgfilm uit kunnen voort komen.
Laten we bidden en hopen dat er geen vervolgfilms komen op deze ****.

Ik hoop gewoon dat toekomstige Justice League films dig debacle gewoon negeren.
pi_160960325
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 14:44 schreef Unites het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk meningen. Je kan de Godfather leuk of minder boeiend vinden.

Je kan vinden dat er in de Avengers te veel humor zit of dat t juist prima is.

Dat Batman v Superman geen goed verhaal heeft is gewoon een feit. Het is onsamenhangend, met veel losse verhalen die niks toevoegen en nergens heengaan. Het verhaal wordt lui en onkundig verteld. Vaak is helemaal niet duidelijk waarom iets gebeurt en dat getuigt ook niet van een goed verhaal. De helft van de tijd zit je naar iets oninteressants en vreugdeloos' te kijken waarvan je ook nog eens niet snapt waarom het gebeurt.
Als iemand vindt dat Batman v Superman een goed verhaal heeft is zijn mening gewoon niet meer relevant voor me.
pi_160960408
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dus deze is geflopt.
Fantastisch Four is geflopt.
Age of Ultron viel tegen en X-men gaat waarschijnlijk ook een draak worden.

Einde van de superhero hype?

Alleen Deadpool is de uitzondering.
Grapjas.

Vorig jaar hadden we Age of Ultron die het met 75% op RT en 1,5 miljard opbrengsten prima heeft gedaan.

We hebben vorig jaar Ant-Man, fucking mierenman gehad die leuk was en veel geld opbracht.

Dit jaar Deadpool die kritisch succesvol was en op een budget van 50 miljoen nu al 750 miljoen heeft verdiend.

Nu hebben we 1 drol(Batman v Superman) en daarom is het einde hype?

Bryan Singers X-men wordt vet, Doctor Strange gaat geweldig worden, Suicide Squad van de maker van Fury gaat geweldig worden! Dan heb je Civil War van de makers van Winter Soldier....

Ja de hype is echt over -_-
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:17:29 #236
12888 Skull-splitter
pi_160960532
Dat Age of Ultron een 7.5 scoort en BvsS flink lager baart me overigens flink zorgen... Want als iéts een beroerde film was...
pi_160961168
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat Age of Ultron een 7.5 scoort en BvsS flink lager baart me overigens flink zorgen... Want als iéts een beroerde film was...
Ik vond Age of Ultron best meh... een 6je. Vergeleken met BvS is het echter net Godfather. Die film zit tenminste logisch in elkaar en je snapt waarom iets gebeurt en wat er gebeurt.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:47:08 #238
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160962215
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:10 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Grapjas.

Vorig jaar hadden we Age of Ultron die het met 75% op RT en 1,5 miljard opbrengsten prima heeft gedaan.

We hebben vorig jaar Ant-Man, fucking mierenman gehad die leuk was en veel geld opbracht.

Dit jaar Deadpool die kritisch succesvol was en op een budget van 50 miljoen nu al 750 miljoen heeft verdiend.

Nu hebben we 1 drol(Batman v Superman) en daarom is het einde hype?

Bryan Singers X-men wordt vet, Doctor Strange gaat geweldig worden, Suicide Squad van de maker van Fury gaat geweldig worden! Dan heb je Civil War van de makers van Winter Soldier....

Ja de hype is echt over -_-
Haha wel meer als 1 drol he.

Man of Steel. The Amazing Spider-man 2 waren ook erg matig Iron-Man en Thor 2 waren ook maar matig dat wow gevoel wat ik had bij X-men 1 en 2 en de eerste twee spideys konden allen Deadpool en Guardians evenaren misschien ben ik als comic fan te kritisch.

Over die toekomstige films die jij opnoemt wil ik ook nog wel wat zeggen.

Het is 1 een doodzonde dat deze age of ooze film met de nieuwe te onervaren cast is en niet met de oude tevens bestaat het badguy team uit betere x-men dan het x-men team. Had Apocalyps zo graag met de oude cast gezien.

En over civil war het is zo zonde dat ze net als in de comics the hulk en thor op vakantie hebben gestuurd zodat ze dit konden doen maar hopelijk verrast die film nog.

Suïcide squad is een muntje dat twee kanten op kan vallen ik hoop de juiste kant.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:18:50 #239
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160963887
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door KingRadler op 26-03-2016 20:26:51 ]
  Redactie Frontpage zaterdag 26 maart 2016 @ 20:26:23 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160964104
china was 20 miljoen , n record voor een WB film, hoezo een flop
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:27:04 #241
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_160964127
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:26 schreef SunChaser het volgende:
china was 20 miljoen , n record voor een WB film, hoezo een flop
ik was op zoek naar bron laat maar
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:47:18 #242
12888 Skull-splitter
pi_160964738
Persoonlijk vond ik Thor 2 prima te pruimen. Maar ik zit nu in de zaal.
pi_160968963
Iron Man 1 matig? Ik vond Batman in BvS echt geweldig. De rest van de film was rommelig.

Een solo Batman film voorafgaande aan BvS zou beter geweest zijn. BvS was nu eigenlijk drie of vier films ineen.
pi_160969508
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
en X-men gaat waarschijnlijk ook een draak worden.

eerst gaan kijken en dan pas oordelen :|W
  zondag 27 maart 2016 @ 00:49:10 #245
12888 Skull-splitter
pi_160970268
Net thuis, maar als je de film rommelig vond dan heb je niet op zitten letten.

#tegendestroomin: wellicht Snyder's beste film tot op heden...
pi_160970608
Awesome film, had het niet verwacht met de reviews die erover waren geschreven. Mijn vriendin kon de film minder goed volgen omdat zij helemaal niets wist van DC waardoor ik misschien de reviews van sommigen iets beter kan begrijpen.

Vond Jesse Eisenberg alleen niet perfect als Lex Luthor omdat hij meer als een soort joker kloon over komt.

[ Bericht 21% gewijzigd door BatWayne op 27-03-2016 01:29:06 ]
pi_160971197
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Net thuis, maar als je de film rommelig vond dan heb je niet op zitten letten.

#tegendestroomin: wellicht Snyder's beste film tot op heden...
Natuurlijk is het niet rommelig haha..... In Mad Max kan ik de overdaad aan actie 100% volgen. In Spotlight kan ik het moeilijke verhaal 100% volgen.

Dan denk ik toch dat het bij Batman v Superman ligt aan het slechte script en amateuristische regiewerk dat ik de film niet kon volgen en elke emotionele connectie met de karakters ontbrak. Probeer het falen van de regisseur niet af te schuiven op mensen die zogenaamd lui zijn.

Dit is één van de rommeligste en slechtst in elkaar gezette films die ik in mijn leven heb gezien.
pi_160971214
Wat een grote teleurstelling
  zondag 27 maart 2016 @ 08:03:07 #249
12888 Skull-splitter
pi_160972022
quote:
3s.gif Op zondag 27 maart 2016 03:38 schreef studentje7.1 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet rommelig haha..... In Mad Max kan ik de overdaad aan actie 100% volgen. In Spotlight kan ik het moeilijke verhaal 100% volgen.

Dan denk ik toch dat het bij Batman v Superman ligt aan het slechte script en amateuristische regiewerk dat ik de film niet kon volgen en elke emotionele connectie met de karakters ontbrak. Probeer het falen van de regisseur niet af te schuiven op mensen die zogenaamd lui zijn.

Dit is één van de rommeligste en slechtst in elkaar gezette films die ik in mijn leven heb gezien.
Jij hebt echt een andere film zitten kijken dan ik.
  zondag 27 maart 2016 @ 08:06:01 #250
12888 Skull-splitter
pi_160972030
quote:
99s.gif Op zondag 27 maart 2016 01:22 schreef BatWayne het volgende:
Awesome film, had het niet verwacht met de reviews die erover waren geschreven. Mijn vriendin kon de film minder goed volgen omdat zij helemaal niets wist van DC waardoor ik misschien de reviews van sommigen iets beter kan begrijpen.

Vond Jesse Eisenberg alleen niet perfect als Lex Luthor omdat hij meer als een soort joker kloon over komt.
Eisenberg zette een prima Luthor neer, al redelijk verknipt, manipulerend, mask of sanity om zich sociaal te bewegen. Na het vernemen van de Kryptoniaanse kennis nog verknipter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')