ik was op zoek naar bron laat maarquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:26 schreef SunChaser het volgende:
china was 20 miljoen , n record voor een WB film, hoezo een flop
eerst gaan kijken en dan pas oordelenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
en X-men gaat waarschijnlijk ook een draak worden.
Natuurlijk is het niet rommelig haha..... In Mad Max kan ik de overdaad aan actie 100% volgen. In Spotlight kan ik het moeilijke verhaal 100% volgen.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Net thuis, maar als je de film rommelig vond dan heb je niet op zitten letten.
#tegendestroomin: wellicht Snyder's beste film tot op heden...
Jij hebt echt een andere film zitten kijken dan ik.quote:Op zondag 27 maart 2016 03:38 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet rommelig haha..... In Mad Max kan ik de overdaad aan actie 100% volgen. In Spotlight kan ik het moeilijke verhaal 100% volgen.
Dan denk ik toch dat het bij Batman v Superman ligt aan het slechte script en amateuristische regiewerk dat ik de film niet kon volgen en elke emotionele connectie met de karakters ontbrak. Probeer het falen van de regisseur niet af te schuiven op mensen die zogenaamd lui zijn.
Dit is één van de rommeligste en slechtst in elkaar gezette films die ik in mijn leven heb gezien.
Eisenberg zette een prima Luthor neer, al redelijk verknipt, manipulerend, mask of sanity om zich sociaal te bewegen. Na het vernemen van de Kryptoniaanse kennis nog verknipter.quote:Op zondag 27 maart 2016 01:22 schreef BatWayne het volgende:
Awesome film, had het niet verwacht met de reviews die erover waren geschreven. Mijn vriendin kon de film minder goed volgen omdat zij helemaal niets wist van DC waardoor ik misschien de reviews van sommigen iets beter kan begrijpen.
Vond Jesse Eisenberg alleen niet perfect als Lex Luthor omdat hij meer als een soort joker kloon over komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2016 09:02 schreef SunChaser het volgende:
De film was hartstikke rommelig, die middenoostenscene vanuit het niks, die droomscenes die niks toevoegden, wat Lex nu wilde, de omslag van de ruzie tussen Batman en SupermanDie vechtscene(s) in die droom waren echt ontzettend slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... zo ontzettend traag, je zag die stuntmannen echt gewoon al springen voordat Affleck ze raakte..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij is dat een kwestie van een regisseur of een schrijver die verhaal A én verhaal B én verhaal C wil vertellen, maar geen goed verband tussen de 3 kan vinden. Dus worden de 3 verhalen in elkaar geforceerd door ze gewoon volledig door elkaar te vertellen in de hoop dat er toch een soort hybride connectie ontstaat door constante herhaling.
Dan kan je wel zeggen dat deze vertelstijl typisch is aan comics en dat zal dan wel, maar dit is geen comic, dit is een film. En dit is een film die gemaakt is voor de fans. Nee, geen film voor het grote publiek met hier en daar wat fanservice, echt een film volledig voor de fans gemaakt. Ik ga niet beweren dat daar iets mis mee is en dat zulke films niet gemaakt mogen worden, maar dan moet men ook niet verrast zijn indien het grote publiek er niet altijd even veel aan heeft. Ik betwijfel dat je met zo'n film echt veel nieuwe fans gaat winnen.
Nu zal deze film wereldwijd wel een miljard dollar binnenhalen, maar dat is het miljard dat ze op basis van de marketing en de namen Batman & Superman sowieso gingen binnen halen. Ik denk dat Warner/DC had gehoopt dat ze een grotere bron konden aanboren, het anderhalve miljard van Avengers, maar die markt gaan ze op deze manier niet bereiken en dat is echt wel wat ze willen. Dan kunnen ze wel stellen dat ze in de schaduw van Marvel moedig hun eigen ding doen en dat ze belang hechten aan het woordje moedig, maar stiekem storen ze zich vooral aan schaduw.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
The Justice Leage Part One komt volgend jaar uit met Batman, Superman, Wonder Woman, Aquaman, The Flash en Cyborg. Zeg maar de DC-variant op the Avengers. Laten we hopen dat ze die slapstick nonsens die de Avenger-films onderuit halen achterwege laten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:00 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Laten we bidden en hopen dat er geen vervolgfilms komen op deze ****.
Ik hoop gewoon dat toekomstige Justice League films dig debacle gewoon negeren.
Ik denk dat daar ook het verschil van smaak ligt. Ik bekijk zo'n film vanuit een comic-ervaring. Comics die ik als kind verslond en toen deel uitmaakte van mijn leven. Bij het bekijken van zo'n film maak ik vergelijkingen tussen de verhaallijnen van zo'n comic en vergelijk de karakters. Die komen wel overeen. Zo is Doomsday in de comic een karakter die Superman ooit heeft verslagen en gedood. Die verhaallijn zag je terug in de film.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan kan je wel zeggen dat deze vertelstijl typisch is aan comics en dat zal dan wel, maar dit is geen comic, dit is een film. En dit is een film die gemaakt is voor de fans. Nee, geen film voor het grote publiek met hier en daar wat fanservice, echt een film volledig voor de fans gemaakt. Ik ga niet beweren dat daar iets mis mee is en dat zulke films niet gemaakt mogen worden, maar dan moet men ook niet verrast zijn indien het grote publiek er niet altijd even veel aan heeft. Ik betwijfel dat je met zo'n film echt veel nieuwe fans gaat winnen.
Dat had ik ookquote:Op zondag 27 maart 2016 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik stoorde me ook aan wonder woman haar outfit.. ik zat de hele tijd naar de kruis te kijken![]()
.. ik had liever dat ze een rokje had aangedaan, nu viel dat flapje van haar bovenstuk net voor haar kruis en dat leek het te zijn.. erg afleidend.
Zo, jij bent grappig.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Net thuis, maar als je de film rommelig vond dan heb je niet op zitten letten.
#tegendestroomin: wellicht Snyder's beste film tot op heden...
Een 'echte Star Trek fan'? Dan ben ik geen echte, ook al heb ik alle series en films meerdere keren verslonden. Ik vind de nieuwe Star Trek films op hun eigen manier prima gemaakte, leuke films. Maar anders. Hetzelfde geldt voor Game of Thrones, Lord of the Rings, Superheldenfilms. Ik kan wel steeds kijken naar het bronmateriaal en daarmee vergelijkingen trekken die nooit volledig zullen uitkomen want het nieuwe product moet het opnemen tegen mijn nostalgie.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik denk dat daar ook het verschil van smaak ligt. Ik bekijk zo'n film vanuit een comic-ervaring. Comics die ik als kind verslond en toen deel uitmaakte van mijn leven. Bij het bekijken van zo'n film maak ik vergelijkingen tussen de verhaallijnen van zo'n comic en vergelijk de karakters. Die komen wel overeen. Zo is Doomsday in de comic een karakter die Superman ooit heeft verslagen en gedood. Die verhaallijn zag je terug in de film.
Wanneer je films voor het grote publiek maakt dan bestaat het risico dat je de ziel uit het oorspronkelijke verhaal haalt. Een karakter totaal anders wordt weergegeven. Kijk maar naar die twee remakes van Star Trek. Die twee films zijn voor een echte Star Trek fan een gruwel. Een letterlijke verkrachting van het origineel.
Een beetje luchtigheid zou geen kwaad kunnen. BvS nam zichzelf veels te serieus.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:44 schreef Elzies het volgende:
[..]
The Justice Leage Part One komt volgend jaar uit met Batman, Superman, Wonder Woman, Aquaman, The Flash en Cyborg. Zeg maar de DC-variant op the Avengers. Laten we hopen dat ze die slapstick nonsens die de Avenger-films onderuit halen achterwege laten.
Oh, die toon vond ik dan op zich weer niet erg. Er zat ook wel hier en daar wat luchtigheid in. Het was allemaal niet zo serieus als men beweerde volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:10 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Een beetje luchtigheid zou geen kwaad kunnen. BvS nam zichzelf veels te serieus.
Smaken verschillen. Ik vind teveel onnodige humor binnen karakters het verhaal ondermijnen. Kijk naar de tweede film van de Fantastic Four die werd overspoeld door een rits aan humoristische oneliners. Terwijl het verhaal zo mooi had kunnen zijn met interessante karakters als the Silver Surfer en Galactus. (laatstgenoemde die niet eens als een personage werd weergegeven) Kijk eens naar de rol van acteur Chris Evans die in the Fantastic Four the Human Torch speelt en later het karakter van Captain America. Toch een wereld van verschil?quote:Op zondag 27 maart 2016 11:10 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Een beetje luchtigheid zou geen kwaad kunnen. BvS nam zichzelf veels te serieus.
De film hoeft niet meteen een komedie te worden maar een beetje luchtigheid kan geen kwaad. De 3 nolan films waren serieus van toon en er was nog ruimte voor af en toe een grap.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind teveel onnodige humor binnen karakters het verhaal ondermijnen. Kijk naar de tweede film van de Fantastic Four die werd overspoeld door een rits aan humoristische oneliners. Terwijl het verhaal zo mooi had kunnen zijn met interessante karakters als the Silver Surfer en Galactus. (laatstgenoemde die niet eens als een personage werd weergegeven) Kijk eens naar de rol van acteur Chris Evans die in the Fantastic Four the Human Torch speelt en later het karakter van Captain America. Toch een wereld van verschil?
En daar is dan 300 miljoen dollar in gestoken. Bizar. Dan zie je een Deadpool van 50 miljoen waar alles er wel goed uitziet-_-quote:Op zondag 27 maart 2016 10:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vechtscene(s) in die droom waren echt ontzettend slecht.. zo ontzettend traag, je zag die stuntmannen echt gewoon al springen voordat Affleck ze raakte..
Ik hoef niet eens humor. Maar niet elke lijn van elke karakter hoeft vreugdeloos en saai te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind teveel onnodige humor binnen karakters het verhaal ondermijnen.
JL zijn ze nog niet begonnen met filmen dus dat wordt op zij vroegst 2018.quote:Op zondag 27 maart 2016 10:44 schreef Elzies het volgende:
[..]
The Justice Leage Part One komt volgend jaar uit met Batman, Superman, Wonder Woman, Aquaman, The Flash en Cyborg. Zeg maar de DC-variant op the Avengers. Laten we hopen dat ze die slapstick nonsens die de Avenger-films onderuit halen achterwege laten.
De film viel me tegen. Het was een leuke lachfilm, maar niet meer dan dat. Een beetje het niveau van Kick-Ass wat ook een lachfilm was. Al vond ik de bef-scene met die Dracula-tanden wel erg grappig.quote:
Nogmaals: je hebt echt een andere film gekeken dan ik óf je hebt liggen slapen.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:06 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
JL zijn ze nog niet begonnen met filmen dus dat wordt op zij vroegst 2018.
Liever slapatick van de Avengers dan de doelloosheid, domheid en het ontbreken van emotionele connnectie met de karakters van Batman v Superman.
Dat kunnen we ons eerder afvragen bij jou.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals: je hebt echt een andere film gekeken dan ik óf je hebt liggen slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:30 schreef wolfrolf het volgende:
Euh
What de neuk heb ik zojuist gekekenNergens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik reageer straks met een toetsenbord verder.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nergens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik reageer straks met een toetsenbord verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde gewoon dat de critici niet gelijk hadden.het is me erg tegengevallen.
Wonder Woman is wel erg
lekker faxen heel de dag echt genot
Dat glimlachje nadat ze een dreun kreeg van Doomsday was welquote:
Zij zou mij wel mogen rakenquote:Op zondag 27 maart 2016 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat glimlachje nadat ze een dreun kreeg van Doomsday was wel.
Jij hebt inderdaad een andere film gekekenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals: je hebt echt een andere film gekeken dan ik óf je hebt liggen slapen.
Dan zouden die reviewers bij zichzelf ten rade moeten gaan want het zit allemaal strak in elkaar en is op elk vlak goed met elkaar verbonden.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:46 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad een andere film gekeken
We waren met 14 man in de bios en zelfs van de mensen die het vermakelijk vonden vond iedereen dat het heel rommelig en vaag was.
Alle reviewers zijn het daar ook over eens.
Neen, dat zit het niet. Het is een rommelbak, die rammelt aan alle kanten.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan zouden die reviewers bij zichzelf ten rade moeten gaan want het zit allemaal strak in elkaar en is op elk vlak goed met elkaar verbonden.
Jij bent toch die ene niet-grappige stand-upcomedian?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan zouden die reviewers bij zichzelf ten rade moeten gaan want het zit allemaal strak in elkaar en is op elk vlak goed met elkaar verbonden.
Iddquote:Op zondag 27 maart 2016 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat glimlachje nadat ze een dreun kreeg van Doomsday was wel.
Voorbeeld?quote:Op zondag 27 maart 2016 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen, dat zit het niet. Het is een rommelbak, die rammelt aan alle kanten.
Het verhaal is ten eerste gewoon onlogisch en zeer zwak. Waar draait het conflict tussen Batman en Superman überhaupt om? En als dat allemaal zo heftig en belangrijk was, waarom kon het dan om de meest simpele en domme manier worden opgelost?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Want enkel de dromen/visioenen van Wayne kunnen zorgen voor verwarring, de rest is zo aan elkaar te leggen.
Dat jij een verhaal niet volgt maakt het niet direct onlogisch en zeer zwak.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:14 schreef Unites het volgende:
[..]
Het verhaal is ten eerste gewoon onlogisch en zeer zwak.
Als je opgelet had, had je geweten dat:quote:Waar draait het conflict tussen Batman en Superman überhaupt om?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stel je voor he, dat het in het echt ook eens zo ging...quote:En als dat allemaal zo heftig en belangrijk was, waarom kon het dan om de meest simpele en domme manier worden opgelost?Nergens. Enkel de droomsegmenten staan los van hun context.quote:De film springt van de hak op de tak.Onzin. Alle relaties kennen een aanloop of waren reeds aanwezig.quote:Het is onduidelijk waarom sommige personages precies met elkaar gerelateerd zijn.quote:Die dromen doen het verhaal niet goed en zijn onnodig en verwarrend. Net als de cameos die niet nodig waren en afleiden van het basis verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Voor zover ik het heb gevolgd zeker geen tegenvaller maar ook niet beter dan verwacht, ik meen dat 170 zowat de lagere voorspellingen waren.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef polderturk het volgende:
Batman vs Superman: Dawn of Justice verdient $170 miljoen in zijn openingsweekend in de VS.
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=superman2015.htm
Ik had liever dat ze wat meer amazone was. Waar is Xena als je haar nodig hebtquote:Op zondag 27 maart 2016 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik stoorde me ook aan wonder woman haar outfit.. ik zat de hele tijd naar de kruis te kijken![]()
.. ik had liever dat ze een rokje had aangedaan, nu viel dat flapje van haar bovenstuk net voor haar kruis en dat leek het te zijn.. erg afleidend.
Wat is het motief voor Lex Luthor? Ik begrijp eigenlijk niet wat hij in die film doet.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorbeeld?
Want enkel de dromen/visioenen van Wayne kunnen zorgen voor verwarring, de rest is zo aan elkaar te leggen.
Wereldwijd werd het $424.1 miljoen. Volgens Warner Brothers hebben ze daarmee de volgende records:quote:Op zondag 27 maart 2016 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb gevolgd zeker geen tegenvaller maar ook niet beter dan verwacht, ik meen dat 170 zowat de lagere voorspellingen waren.
Ben wel erg benieuwd naar het 2e weekend. Hij verzwakte elke dag: 4e beste vrijdag, 9e beste zaterdag, 12e beste zondag,... vraag me af of die evolutie zich gaat verder zetten.
Ik vind dat allemaal nogal artificiële records. Beste opening voor een bepaalde acteur, voor de studio of in de maand maart, ... OK, dat zal dan wel. Alleen die eerste heeft betekenis (al is biggest superhero movie ook al een serieuze nuancering), maar zelfs dan kan je 't moeilijk vergelijken aangezien deze film ook meteen in China opende en de films waarmee hij vergeleken wordt niet. In het geval van Age of Ultron scheelt dat zo'n miljoentje of 150.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Wereldwijd werd het $424.1 miljoen. Volgens Warner Brothers hebben ze daarmee de volgende records:
• Biggest Superhero opening weekend of all time
• All time biggest March opening
• WB's biggest opening of all-time in China
• WB's biggest IMAX opening of all time
• 2nd biggest WB int'l opening of all-time (behind HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2)
• Biggest opening for a Ben Affleck film
• Biggest opening for a Zack Snyder film
• Biggest opening for a Henry Cavill film
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat jij een verhaal niet volgt maakt het niet direct onlogisch en zeer zwak.
[..]
Als je opgelet had, had je geweten dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Stel je voor he, dat het in het echt ook eens zo ging...
[..]
Nergens. Enkel de droomsegmenten staan los van hun context.
[..]
Onzin. Alle relaties kennen een aanloop of waren reeds aanwezig.
[..]Ben het niet eens dat die dromen nodig waren om de Justice League op te zetten. In plaats daar van waren er meer solo films nodig van de verschillende helden, net als Marvel dat deed. Bouw rustig een wereld op, bouw de karakters op zodat wij er om gaan geven, en dan had deze film pas kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel wat er gebeurde vond ik gewoon too soon voor alle verse karakters die er in zaten, en dan doel ik vooral op de gebeurtenis van het einde.
Verder vond ik de film en het plot zelf ook rommelig, het is dat ik de karakters en de comics ken, maar mensen die geen benul hebben zullen de draad compleet kwijt raken. Het is een lastige film voor mij. Een kant van mij heeft er van genoten om al deze karakters zo samen te zien, een ander deel vond het toch allemaal net niet goed genoeg.
(En vind de acteur die The Flash speelt 3 keer niks, weg met dat baardje en dat lange haar, misschien wordt het dan nog wat.)
Moet de rest nog even laten bezinken, te veel gaat er door mijn hoofd heen op het moment en ben erg conflicted over de film zelf.
Grapjas. Natuurlijk heel de wereld heeft het fout. Het is onze schuld dat we de genie en kunde van Zack Snyder niet begrijpen.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tja gewoon triest.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Wereldwijd werd het $424.1 miljoen. Volgens Warner Brothers hebben ze daarmee de volgende records:
• Biggest Superhero opening weekend of all time
• All time biggest March opening
• WB's biggest opening of all-time in China
• WB's biggest IMAX opening of all time
• 2nd biggest WB int'l opening of all-time (behind HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2)
• Biggest opening for a Ben Affleck film
• Biggest opening for a Zack Snyder film
• Biggest opening for a Henry Cavill film
Er zijn blijkbaar weinig regisseurs die meer acquired taste zijn dan Zack Snyder. Zowel zijn voorstanders als zijn tegenstanders hebben vaak erg veel moeite om zich in elkaars standpunt in te leven, want hoe kan in iemand toch in godsnaam Snyder slecht/goed vinden?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:27 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Grapjas. Natuurlijk heel de wereld heeft het fout. Het is onze schuld dat we de genie en kunde van Zack Snyder niet begrijpen.
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat jij een verhaal niet volgt maakt het niet direct onlogisch en zeer zwak.
[..]
Als je opgelet had, had je geweten dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Stel je voor he, dat het in het echt ook eens zo ging...
[..]
Nergens. Enkel de droomsegmenten staan los van hun context.
[..]
Onzin. Alle relaties kennen een aanloop of waren reeds aanwezig.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul![]()
in China maar 60 miljoen opgebracht in 3 dagen tijd. Daar hadden ze meer van verwachtquote:Op zondag 27 maart 2016 23:30 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Tja gewoon triest.
Maar gezien alle negatieve reviews en ervaringen gaat deze film in de komende weken relatief weinig geld ophalen. 1 miljard lukt wel, maar voor Avengers achtige 1,5 miljard heb je meer dan alleen mensen die het sowieso zouden zien (zoals jij en ik) want Fucking Batman en Superman, nodig.
Voor die 1,5 miljard heb je mensen die het hun vrienden aanraden nodig en dat is bij deze film totaal niet het geval.![]()
Met alle respect maar China is gewoon geen westers lnd waardoor daar geen pijl op te trekken valt.quote:Op maandag 28 maart 2016 08:49 schreef KingRadler het volgende:
[..]
in China maar 60 miljoen opgebracht in 3 dagen tijd. Daar hadden ze meer van verwachtI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Macht door kennis en de inzet hiervan.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat is het motief voor Lex Luthor? Ik begrijp eigenlijk niet wat hij in die film doet.
Het liefst heeft ie beiden weg. Al loont het veel moeite om mogelijkheden te hebben om beiden naar zijn hand te zetten.
Dit is in de comics ook zo overigens. Alleen zit zijn hoofd nu vol met kennis uit het Kryptoniaanse schip (nog net niet vol in beeld uitgelegd), waarna zijn reactie op het eind op Bats ook waarschuwt voor meer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |