Merge het anders ff zodat alle mostopicvolgers dat ander topic volgenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:24 schreef Breuls het volgende:
Wat zitten we eigenlijk het Man of Steel topic te vervolgen als we het allang over de vervolgfilm hebben?
Er is nog geen ander topic, volgens mij. Maar dit derde topic had dat dus kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Merge het anders ff zodat alle mostopicvolgers dat ander topic volgen
wil jij een TT chance doen? Gewoon de volledige titel van bm V SMquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is nog geen ander topic, volgens mij. Maar dit derde topic had dat dus kunnen worden.
Als jij effe een mooie OP maakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:21 schreef SunChaser het volgende:
W
[..]
wil jij een TT chance doen? Gewoon de volledige titel van bm V SM
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:44 schreef Daskaar het volgende:
nou de titel van t topic is tenminste iets minder tenenkrommend, t scheelt niet veel trouwens
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Comic Con teaser
https://onedrive.live.com(...)key=!AHMRalkdz39qq5o
Die nerdgasms allemaal terwijl er geen zak te zien is op 2 stilstaande (of zwevendequote:Op maandag 28 juli 2014 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Comic Con teaser
https://onedrive.live.com(...)key=!AHMRalkdz39qq5o
WAAR IS DIE TOEWIJDING!!!11quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:44 schreef Breuls het volgende:
SDCC: outfit van Wonder Woman onthuld
Was zelf niet bij het panel aanwezig; heb niet bepaald zin om daar voor te gaan overnachten op straat.
Die is er niet; ik ben erg enthousiast over wat er komt, maar zeker tijdens Comic-Con is tijd schaars.quote:
haha, WB/DC nu al bang dat Marvel hun gaat aftroevenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Warner Bros. has moved the release date for Batman v Superman: Dawn of Justice to March 2016, to avoid conflict with the release of Captain America 3![]()
rot op met je captain america
Wohooquote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:27 schreef Breuls het volgende:
Er is ook een releaseschema voor de negen volgende DC-films vastgezet:
Het eerdere gerucht was dat het onder andere deze films zijn:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
9 films? Wb kennende zullen dat 4 Batman films,2 Superman films, 2 Justice League en 1 Captain Marvel.
Twee maanden eerder en nog janken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Warner Bros. has moved the release date for Batman v Superman: Dawn of Justice to March 2016, to avoid conflict with the release of Captain America 3![]()
Ik dacht dat Batman v Superman al Man of Steel was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het eerdere gerucht was dat het onder andere deze films zijn:
› Shazam (vroeger bekend als Captain Marvel)
› Sandman
› Justice League
› Wonder Woman
› Flash en Green Lantern
› Man of Steel 2
Maar geen idee wat ervan klopt.
Ik ga er vanuit dat 'Man of Steel' betekent dat het een solofilm is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Batman v Superman al Man of Steel was.
Ik verwacht dat ook niet echt, al heb ik wel een paar comics gezien waar Death en Lex Luthor samen scènes hadden, dus alles is mogelijk.quote:En ik was de Sandman film vergeten, omdat die waarschijnlijk niks met het gedeelde universum te maken heeft.
Of het wordt juist heel tof. Als Warner wat cues van Marvel kan nemen zou het minimaal moeten zijn dat humor zelfs de vreemde concepten succesvol kan maken.quote:Een Flash en Green Lantern film....dat kan gewoon niet goed gaanMaar ik laat me graag verrassen.
2 maanden eerder idd, sufferd. Tis wel eens lekker een echte blockbuster buiten de winter of de zomer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet of je Sandman hebt gelezen, maar het begon wel met cameo's van andere karakters uit het DC universum zoals Martian Manhunter en Sandman II. En aan het einde waren er geloof ik ook een aantal. Dat van Death en Lex was redelijk recent geloof ik, heb een paar scans gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ook niet echt, al heb ik wel een paar comics gezien waar Death en Lex Luthor samen scènes hadden, dus alles is mogelijk.
Batman en Superman waren dark en edgy. Met Green Lantern probeerden ze grappig te zijn, maar die film faalde zo compleet. En Flash zie ik gewoon niet werken op film. Net als Aquaman.quote:[..]
Of het wordt juist heel tof. Als Warner wat cues van Marvel kan nemen zou het minimaal moeten zijn dat humor zelfs de vreemde concepten succesvol kan maken.
Nee, nog steeds niet gelezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Sandman hebt gelezen, maar het begon wel met cameo's van andere karakters uit het DC universum zoals Martian Manhunter en Sandman II. En aan het einde waren er geloof ik ook een aantal.
Ja, dat was 2010/2011 ongeveer.quote:Dat van Death en Lex was redelijk recent geloof ik, heb een paar scans gezien.
Flash mag zich eerst bewijzen op tv.quote:Batman en Superman waren dark en edgy. Met Green Lantern probeerden ze grappig te zijn, maar die film faalde zo compleet. En Flash zie ik gewoon niet werken op film. Net als Aquaman.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:21 schreef Komakie het volgende:
Ik vond Green Lantern best een leuke film![]()
Geen hoogvlieger, maar best vermakelijk.
Vermakelijk, maar het had zoveel beter gedaan kunnen worden. En dan hebben we het nog niet eens over de absurde beslissing overal beroerde CGI overheen te plakken wat A-er niet uitziet en B-klauwen met geld kost. Een rubber pak met hier en daar CGI/after effects-aanvulling was slimmer geweest en ook goed te doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:21 schreef Komakie het volgende:
Ik vond Green Lantern best een leuke film![]()
Geen hoogvlieger, maar best vermakelijk.
Zou wel makkelijk zijn als je dan ook een screenshot plaatstequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef maxmit het volgende:
Begin van i am Legend heeft een grote filmposter van batman met een superman logo. Incl datum die is versleten.....
Viel me ineens op...
Er zou namelijk een film met batman en superman al vele jaren eerder uit komen. Vandaar dat dat er in zit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef maxmit het volgende:
Begin van i am Legend heeft een grote filmposter van batman met een superman logo. Incl datum die is versleten.....
Viel me ineens op...
Yup, helaas wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:07 schreef Komakie het volgende:
Die onofficiele foto's die er onder staan lijken wel heel erg op de foto's van de nieuwe Batman game:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2014 08:58 schreef Breuls het volgende:
[Pic] Foto's nieuwe Batmobile online verschenen
Met een officiële foto:
[ afbeelding ]
Welke invloeden? En waarom is dat goed?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ziet er goed uit, slim ook om diverse invloeden uit Oceanië mee te nemen.
Als er een cultureel gebied is van diverse volken op aquatische basis dan is het wel stille oceaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke invloeden? En waarom is dat goed?
Diverse volken? Over het algemeen worden ze aangeduid als hetzelfde volk. Daarnaast zijn de Nederlanders ook onlosmakelijk verbonden met het zeeleven, en de Vikingen. In de Middellandse Zee heb je ze ook, zoals de Minoanen en andere Griekse volken. De Spanjaarden en Portugezen met hun ontdekkingsreizen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als er een cultureel gebied is van diverse volken op aquatische basis dan is het wel stille oceaan.
Ik zie ze nog steeds niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zie hawaiaanse invloeden, polynesische invloeden en borneo/indonesische invloeden.
Dan ben je redelijk blind denk ik en snap je de link niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze nog steeds niet.
Daarnaast heeft dat niks te maken met het karakter dat ergens op de bodem van de zee woont.
Het enige dat zichtbaar is, zijn tatoeages en wat stukken harnas. Beiden zijn lekker vaag en generiek gehouden. Beiden zijn niet typerend voor een gebied.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan ben je redelijk blind denk ik en snap je de link niet.
Omdat je uit je nek lultquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb ook totaal niet de behoefte om het je uit te leggen hoor.
Nee, omdat ik je niet hoef te overtuigenquote:
Ik vroeg me al af hoe ze Aquaman wilden vormgeven, maar dit ziet er goed uit, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:48 schreef Breuls het volgende:
Batman v Superman: eerste blik op Aquaman
[ afbeelding ]
Ik vind het totaal niet bij Aquaman passen. Snap wel dat ze een personage qua uiterlijk willen aanpassen, maar ze hebben er gewoon een heel ander persoon van gemaakt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 03:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze Aquaman wilden vormgeven, maar dit ziet er goed uit, ben benieuwd.
Ik weet nooit zo goed wat ik met Aquaman aan moet, maar hij ziet er wel vet uit op dit plaatjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:48 schreef Breuls het volgende:
Batman v Superman: eerste blik op Aquaman
[ afbeelding ]
Ik zie dat Batman zijn harnas uit TDKR aanheeft. Ik ben benieuwd hoeveel plot-armor hij deze keer nodig heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:03 schreef Breuls het volgende:
De trailer komt maandag, maar is al gelekt. Voordat-ie wordt verwijderd kun je 'm hier zien:
De wereld wantrouwt Superman in gelekte Batman v Superman-trailer
In een gevecht met iemand als Superman, heeft Batman natuurlijk 0 kans. Dus hij heeft plot-armor nodig om het gevecht ergens op te laten lijken.quote:
Hij is toch ook wat ouder in deze film?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:22 schreef Breuls het volgende:
Nee, Batman heeft altijd meerdere outfits en in dit geval heeft-ie er eentje aan die zwaarder is en meer bescherming biedt. Hij loopt er niet de hele film zo bij.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:19 schreef MakuMaku het volgende:
Dus Batman's pak is nu tot een soort Iron man suit gemaakt?
Ik vond dit pak erg lijken op deze.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:28 schreef Breuls het volgende:
Batman heeft ook het Hellbat armor, dat hij onder andere een keer heeft gebruikt om het op Apokolips tegen Darkseid op te nemen:
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Court of Owls is sowieso een toffe verhaallijn.
Dat is hetzelfde als zeggen dat The Atom ook hetzelfde is als Iron Man.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:19 schreef MakuMaku het volgende:
Dus Batman's pak is nu tot een soort Iron man suit gemaakt?
Maar in Arrow vind ik dat pak ook lijken op die van Iron Manquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:48 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat The Atom ook hetzelfde is als Iron Man.
Ik zag afgelopen week een kleine screenshot van Arrow laatst met The Atom erop, en dacht dat het een in-game screenshot van Arkham Knight was...quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar in Arrow vind ik dat pak ook lijken op die van Iron Man
Ik niet. Of vind je het erop lijken omdat het allebei full body mechanical armors zijn? Want dan lijkt het er wel op ja. Maar dan zou je ook kunnen zeggen dat Superman en Batman dezelfde outfit hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar in Arrow vind ik dat pak ook lijken op die van Iron Man
En dit is nu ook bekend volgens mij:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het eerdere gerucht was dat het onder andere deze films zijn:
› Shazam (vroeger bekend als Captain Marvel)
› Sandman
› Justice League
› Wonder Woman
› Flash en Green Lantern
› Man of Steel 2
Maar geen idee wat ervan klopt.
Ant Man laatst de trailer voor gezien, maar lijkt me helemaal niks. Maar dat komt ook grotendeels omdat ik Paul Rudd helemaal niets vindt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:35 schreef megamandy het volgende:
OP is trouwens een beetje kapot
[..]
En dit is nu ook bekend volgens mij:
ere's the new scheduled, updated:
2015:
May 1: Avengers: Age of Ultron
July 17: Ant-Man
August 7: Fantastic Four (Fox)
2016:
March 25: Batman V Superman: Dawn Of Justice
August 5: Suicide Squad
2017:
June 23: Wonder Woman
November 17: Justice League, Part 1
2018:
March 23: The Flash
July 27: Aquaman
2019:
April 5: Shazam
June 14: Justice League, Part 2
2020:
April 3: Cyborg
June 19: Green Lantern
Beetje een raar lijstje.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:35 schreef megamandy het volgende:
OP is trouwens een beetje kapot
[..]
En dit is nu ook bekend volgens mij:
ere's the new scheduled, updated:
2015:
May 1: Avengers: Age of Ultron
July 17: Ant-Man
August 7: Fantastic Four (Fox)
2016:
March 25: Batman V Superman: Dawn Of Justice
August 5: Suicide Squad
2017:
June 23: Wonder Woman
November 17: Justice League, Part 1
2018:
March 23: The Flash
July 27: Aquaman
2019:
April 5: Shazam
June 14: Justice League, Part 2
2020:
April 3: Cyborg
June 19: Green Lantern
Sowieso is alles dat niet DC is irrelevant in dit topic. Of eigenlijk is alles dat niet Batman v Superman is, offtopic.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Beetje een raar lijstje.![]()
Je neemt in 2015 Marvel mee en dan vergeet je X-Men.
En na 2015 noem je geen enkele Marvel film meer (op Shazam na).
Ja 2015 ben ik vergeten ertussen uit te halen, want in de originele lijst staat DC en Marvel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Beetje een raar lijstje.![]()
Je neemt in 2015 Marvel mee en dan vergeet je X-Men.
En na 2015 noem je geen enkele Marvel film meer (op Shazam na).
Mwah, we zijn toch geeks die alles met elkaar vergelijken, dus dan is enige overlap qua onderwerpen natuurlijk niet te vermijden...quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sowieso is alles dat niet DC is irrelevant in dit topic. Of eigenlijk is alles dat niet Batman v Superman is, offtopic.
Shazam is DC inderdaad. Volgens mij oorspronkelijk trouwens niet van DC, maar later aangekocht door DC. Net als bijvoorbeeld Plastic Man.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja 2015 ben ik vergeten ertussen uit te halen, want in de originele lijst staat DC en Marvel.
Sorry hoor
edit: En ik dacht dat Shazam wel DC is? Want dat is juist dat gedoe allemaal dat het eerst Captain Marvel was.
Shazam is DC, ja. Ze hebben de naam Captain Marvel in 2011 gedropt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef megamandy het volgende:
edit: En ik dacht dat Shazam wel DC is? Want dat is juist dat gedoe allemaal dat het eerst Captain Marvel was.
Ja, dat is best een duister gebeuren. En ik heb niks tegen een duistere film, als het maar past.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zag op social media trouwens wat gebitch op de nieuwe teaser voor Superman vs Batman dat het weer te donker is, maar ik vond het er zelf wel prima uitzien, inclusief thema's die gewoon horen bij Superman, zoals dat hele God gebeuren,en de angst/aversie tegen een alien...
Ja, dat is eigenlijk wel waar.quote:Affleck zag er ook prima uit, maar sowieso komt die meer overeen met mijn beeld van een Bruce Wayne dan de voorgaande acteurs die de volwassen Wayne speelden.
Superman is idd een symbool van hoop, maar om een dreiging te hebben voor Superman heb je toch vaak 'Apocalypse' achtige omstandigheden nodig (soms letterlijk: Darkseid), en dus 'bigger-than-life' omstandigheden, zoals gigantische natuurrampen, invasies, whatever...quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, dat is best een duister gebeuren. En ik heb niks tegen een duistere film, als het maar past.
Maar Superman is een symbool van hoop, en als ze dat willen overbrengen zal de film heus niet de hele tijd donkere tonen hebben.
[..]
Ja, dat is eigenlijk wel waar.
Het was geen aanval hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja 2015 ben ik vergeten ertussen uit te halen, want in de originele lijst staat DC en Marvel.
Sorry hoor
Suicide Squad lijkt me juist een hele interessante. Geen idee wat ik daar van moet verwachtenquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ant Man laatst de trailer voor gezien, maar lijkt me helemaal niks. Maar dat komt ook grotendeels omdat ik Paul Rudd helemaal niets vindt.
Wonder Woman loopt te kutten qua regisseur. Daar zit op zich wel potentie in, maar zodra dat soort zaken dus problemen geven, dan is dat vaak al een teken dat het mis zit...
Suicide Squad lijkt me weinig aan.
Cyborg lijkt me ook helemaal niets. Green Lantern ook niet. Shazam heb ik ook niets mee.
Avengers en de Superman/Justice League films lijken me wel veelbelovend.
En persoonlijk kijk ik erg uit naar Black Panther.
Ik hoop dat deze film kijkers kan leren dat Superman niet alleen maar draait om brute kracht. In negen van de tien topics, reactiethreads, social media posts et cetera over Superman (en dan voornamelijk versus Batman) is het altijd 'Superman is sterk, onverslaanbaar, niet interessant in een gevecht'. Ja, klopt, maar Supermans kracht is slechts wat hem fysiek 'super' maakt. De reden dat hij een held is ligt meer in hoe hij zijn krachten gebruikt, en de keren dat hij interessant is in een verhaal (mits goed geschreven) zijn de keren waarin het niet draait om vechten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Superman is idd een symbool van hoop, maar om een dreiging te hebben voor Superman heb je toch vaak 'Apocalypse' achtige omstandigheden nodig (soms letterlijk: Darkseid), en dus 'bigger-than-life' omstandigheden, zoals gigantische natuurrampen, invasies, whatever...
Superman vs Lex... tja... in principe is dat natuurlijk geen contest.
Ik denk dat de verwoesting van de stad en de ervaring van het moeten doden van Zod hem wat lessen heeft geleerd die hem dichterbij de Superman uit de comics brengen: hij zou wat besef kunnen krijgen van de waarde van leven en tactisch nadenken over wanneer hij een gevecht aan gaat en waar. Dat-ie een bad guy á la Zod eerst de stad uit lokt en daar het gevecht aangaat.quote:Ik ben trouwens benieuwd wat men doet qua schuldgevoel van Superman wat betreft het doden van Zod in de laatste film: In de comics (John Byrne) had hij daar wel enige tijd last van.
Green Lantern niet gezien, maar in de comics en qua personages/verhaal vind ik daar ook geen reet aan. Ook zijn krachten vind ik erg .... meh...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Suicide Squad lijkt me juist een hele interessante. Geen idee wat ik daar van moet verwachten
Green Lantern kan ook best goed worden. Het is alleen de eerste keer niet zo goed aangepakt. Aan de andere kant vond ik het helemaal niet zo'n slechte film als veel andere mensen wel vinden.
Klopt. Ik heb ook al vaker aangegeven dat zijn zwakte voornamelijk zijn 'menselijke' kant is, en in bepaalde zaken ook zijn 'naieve' kant...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze film kijkers kan leren dat Superman niet alleen maar draait om brute kracht. In negen van de tien topics, reactiethreads, social media posts et cetera over Superman (en dan voornamelijk versus Batman) is het altijd 'Superman is sterk, onverslaanbaar, niet interessant in een gevecht'. Ja, klopt, maar Supermans kracht is slechts wat hem fysiek 'super' maakt. De reden dat hij een held is ligt meer in hoe hij zijn krachten gebruikt, en de keren dat hij interessant is in een verhaal (mits goed geschreven) zijn de keren waarin het niet draait om vechten.
Zoals in een recente comic, waarin hij zijn krachten kwijt was, maar toch tussen een crimineel en potentieel slachtoffer ging staan: als de crimineel met zijn reeds gerichte pistool geschoten had, was Clarkje dood geweest. Dat hij er toch gaat staan is wat hem maakt wie hij is.
Maar weinig filmkijkers lijken dat te beseffen en voornamelijk te focussen op het fysieke.
Ik hoop het. Ik vond de eerste film wel iets 'te simpel' en lineair. Dat moet echt beter voor een tweede deel.quote:[..]
Ik denk dat de verwoesting van de stad en de ervaring van het moeten doden van Zod hem wat lessen heeft geleerd die hem dichterbij de Superman uit de comics brengen: hij zou wat besef kunnen krijgen van de waarde van leven en tactisch nadenken over wanneer hij een gevecht aan gaat en waar. Dat-ie een bad guy á la Zod eerst de stad uit lokt en daar het gevecht aangaat.
In Man of Steel zien we heel erg zijn eerste stappen. Ongecontroleerd vechten, zich laten sturen door woede. De eerste confrontatie met iemand die hem fysiek aan kan. Zijn eerste ervaring met wat hij uiteindelijk wordt. Ik zie daarin potentie voor groei; ik hoop dat dat ook het idee was van Snyder en Goyer toen ze het bedachten, en dat Snyder/Terrio dat hebben meegenomen in het vervolg.
Het is meer dat 9 van de 10 Superman verhalen tergend saai zijn door zijn overpoweredness.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze film kijkers kan leren dat Superman niet alleen maar draait om brute kracht. In negen van de tien topics, reactiethreads, social media posts et cetera over Superman (en dan voornamelijk versus Batman) is het altijd 'Superman is sterk, onverslaanbaar, niet interessant in een gevecht'. Ja, klopt, maar Supermans kracht is slechts wat hem fysiek 'super' maakt. De reden dat hij een held is ligt meer in hoe hij zijn krachten gebruikt, en de keren dat hij interessant is in een verhaal (mits goed geschreven) zijn de keren waarin het niet draait om vechten.
Zoals in een recente comic, waarin hij zijn krachten kwijt was, maar toch tussen een crimineel en potentieel slachtoffer ging staan: als de crimineel met zijn reeds gerichte pistool geschoten had, was Clarkje dood geweest. Dat hij er toch gaat staan is wat hem maakt wie hij is.
Maar weinig filmkijkers lijken dat te beseffen en voornamelijk te focussen op het fysieke.
[..]
Ik denk dat de verwoesting van de stad en de ervaring van het moeten doden van Zod hem wat lessen heeft geleerd die hem dichterbij de Superman uit de comics brengen: hij zou wat besef kunnen krijgen van de waarde van leven en tactisch nadenken over wanneer hij een gevecht aan gaat en waar. Dat-ie een bad guy á la Zod eerst de stad uit lokt en daar het gevecht aangaat.
In Man of Steel zien we heel erg zijn eerste stappen. Ongecontroleerd vechten, zich laten sturen door woede. De eerste confrontatie met iemand die hem fysiek aan kan. Zijn eerste ervaring met wat hij uiteindelijk wordt. Ik zie daarin potentie voor groei; ik hoop dat dat ook het idee was van Snyder en Goyer toen ze het bedachten, en dat Snyder/Terrio dat hebben meegenomen in het vervolg.
Klopt. Buiten Byrne's reeks zijn er maar weinig verhalen van Superman die ik goed vond.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is meer dat 9 van de 10 Superman verhalen tergend saai zijn door zijn overpoweredness.
Het vergt een goede schrijver, zoals Mark Waid, om dan een goed verhaal te maken. Kingdom Come was een geweldig verhaal bijvoorbeeld.
Als je een actiefilm maakt, moet er wel een gevoel van spanning zijn, en dat is er bij Superman praktisch nooit. Dat is wat hem saai maakt. Zijn heldhaftigheid maakt hem niet minder saai.
Het wil ook niet zeggen dat Joker onderdeel van the SS is.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Green Lantern niet gezien, maar in de comics en qua personages/verhaal vind ik daar ook geen reet aan. Ook zijn krachten vind ik erg .... meh...
Ik heb Darwyn Cooke's The New Frontier, en dat gaat ook wel over de origin van Green Lantern en is een interessant verhaal, maar dat hele sci-fi gedoe, daar heb ik niets mee.
Suïcide Squad... mjah... ik ben sowieso geen fan van Jared Leto. Geen idee of hij een geweldige Joker doet of niet, maar sowieso vind ik de aanwezigheid van The Joker in zo'n groep vreemd, gezien het karakter van The Joker, namelijk compleet irrationeel en uit op chaos en wanorde, dus niet heel erg geschikt voor samenwerking op belangrijke missies.
Bij Ledger waren de verwachtingen vooraf ook veelal negatief... maar goed, het is dan ook een karakter dat de meningen verdeeld. Sommigen vonden Nickelson geweldig als The Joker, maar daar was ik er volgens mij niet een van. Maar ik had ook mijn bedenkingen over Ledger geloof ik.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het wil ook niet zeggen dat Joker onderdeel van the SS is.
Ik ken Leto niet zo heel erg goed, maar het zou zo maar kunnen dat hij echt een briljante Joker neer zet. Vervelende is dat hij vergeleken gaat worden met Heath Letger en dat is misschien niet eerlijk.
Byrne, was dat niet die viespeuk die verhalen schreef over Superman die een sextape maakte, en een 12-jarig meisje dat vaginaal onderzocht moest worden op alien-parasieten?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt. Buiten Byrne's reeks zijn er maar weinig verhalen van Superman die ik goed vond.
Heb laatst Superman Unchained gekocht, maar heb nog maar 20 pagina's ofzo gelezen. Als het straks iedere dag wat lekkerder weer wordt, dan weer in de tuin een backlog aan meuk wegwerken![]()
Jammer van de lage Euro, want goedkoop comics (tpb's, hardcovers, manga) importeren is er niet echt meer bij op deze manier.
Lijkt een beetje op de Injustice verhaallijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:20 schreef Jivis het volgende:
Ik vraag me af hoe dit leuk kan worden als het daadwerkelijk draait om het 'versus'. Als Batman een normale suit heeft, kan Superman hem met zijn pinkje de nek omdraaien en als Batman een kryptonitesuit heeft kan Superman niks tegen hem beginnen. Er lijkt niet echt een middenweg aanwezig en dat is problematisch voor een film.
Dan moeten ze het dus snel gooien op de samenwerking, maar dan klopt de titel niet echt meer.
Als de halve film gaat draaien om Superman die een verschoppeling is wordt het wel heel erg 'been there, done that'.
Denk dat de helft draait om B vs S, en daarna zal er wel een Big Bad verslagen moeten worden (waar LL vast iets mee te maken heeft). Met op het eind een verwijzing naar de JS o.i.d., aangezien bijna alle JL karakters (naast Superman, Batman en Wonder Woman, ook Aquaman, Cyborg, The Flash) een kleine rol hebben in de film.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:20 schreef Jivis het volgende:
Ik vraag me af hoe dit leuk kan worden als het daadwerkelijk draait om het 'versus'. Als Batman een normale suit heeft, kan Superman hem met zijn pinkje de nek omdraaien en als Batman een kryptonitesuit heeft kan Superman niks tegen hem beginnen. Er lijkt niet echt een middenweg aanwezig en dat is problematisch voor een film.
Dan moeten ze het dus snel gooien op de samenwerking, maar dan klopt de titel niet echt meer.
Als de halve film gaat draaien om Superman die een verschoppeling is wordt het wel heel erg 'been there, done that'.
Laten we dan hopen op The Butlering.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de Injustice verhaallijn.
Oh god no. En dit is precies waarom je niet teveel aan fanpleasures moet doen: het verdeelt zo mogelijk nog meer dan een originele verhaallijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we dan hopen op The Butlering.
[ afbeelding ]
Alles verdeelt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oh god no. En dit is precies waarom je niet teveel aan fanpleasures moet doen: het verdeelt zo mogelijk nog meer dan een originele verhaallijn.
Of Predator. Of Aliens. Of Terminator. Of Star Wars.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles verdeelt.
Je moet de Green Lantern of de Flash fans eens zien
Sorry, ik bedoelde dat er meerdere Green Lanterns zijn, en meerdere Flashes. En ieder heeft zo zijn fans.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of Predator. Of Aliens. Of Terminator. Of Star Wars.
Teveel afwijken is ook niet OK, maar enkel referenties naar eerdere films/strips zou ik echt niet cool vinden.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, kon het niet laten![]()
Op zich is het prima alleen moet je zijn menselijke kant meer belichten en accepteren dat het een idealistische held is. Dan is het al snel best.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Superman als baddie lijkt me de enige mogelijkheid om dat personage enigszins boeiend te maken, maar daar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.
Maar Clark Kent is een saaie lul. Ik houd toch meer van anti-helden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op zich is het prima alleen moet je zijn menselijke kant meer belichten en accepteren dat het een idealistische held is. Dan is het al snel best.
Ik las "Superman als Braddie".quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Superman als baddie lijkt me de enige mogelijkheid om dat personage enigszins boeiend te maken, maar daar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.
Niet?quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Had het uiteraard over de cinematic universe.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet?
Check de Injustice verhaallijn eens.
Dat valt op zich nog wel mee. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden dat Batman gelijkwaardig is aan Superman op wat voor manier dan ook. Natuurlijk heeft Batman dan wel de nodige truuks nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:20 schreef Jivis het volgende:
In deel 3 deden ze dat een klein beetje, al was hij daarin meer 'stout' dan een 'baddie'. Christopher Reeves zag er toen trouwens ook wel meteen op zijn best uit als Superman: Zijn haar wat losser, beetje een stoppelbaardje, etc etc. Toch wat meer een bad-ass ipv gladde ideale schoonzoon.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Yeah, maar is meer een 'collega' dan tegenstander...quote:Op zondag 19 april 2015 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Etrigan. Interessant karakter meteen.
Er wordt aan alle kanten gehint naar een Darkseid-verhaallijn en ik zou het enkel toejuichen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar is meer een 'collega' dan tegenstander...
Clark als reporter die artikelen publiceert over Superman. Bruce die reclame koopt in kranten.quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Gray het volgende:
"Versus" hoeft niet alleen te doelen op een fysiek gevecht, maar kan ook gaan om een strijd die bepaalt wie de held is die de stad verdient.
Een politieke campagne dus.
Yeuj.
Zou wel vet zijnquote:Op zondag 19 april 2015 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er wordt aan alle kanten gehint naar een Darkseid-verhaallijn en ik zou het enkel toejuichen.
"fout opgetreden"quote:
Foei lelijk concept.quote:Op maandag 20 april 2015 05:31 schreef criminal_mind het volgende:
Eerste posters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je quote dan ook een oude postquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Foei lelijk concept.
Zonde ook alleen de foto was toffer geweest.
Is dit trouwens echt nieuw?
Heb die afbeeldingen al veel eerder voorbij zien komen.
quote:
Dan klopt die indruk wel. Amazone vrouwen enzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:33 schreef Karina het volgende:
Oh was dat wonderwoman, ik dacht dat het Xena was.
Ik vind Superman juist heel erg passief overkomen, beetje een God tegen wil en dank.... omdat moeder het zegt, een beetje braaf aan het lijntje van de government, allemaal vol met self-doubt enzo. Jammer.quote:Op zondag 12 juli 2015 07:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ziet er wel goed uit, vraag me wel af of het de bedoeling is dat we als publiek twijfelen tussen sympathie voor Batman en Superman. Nu vind ik dat Batman als held overkomt en Superman als arrogante, megalomane gek.
Ben het verder wel eens met de post hierboven, Snyders personages zijn vaak nogal zielloos, lege kopies van wat op papier wel goed is. Hopelijk is dat nu anders.
Ben nog wel niet overtuigd door Wonder Woman.
Wat jij dan jammer vindt is juist de beste karakterontwikkeling die ik tot nu toe heb gezien bij Superman, die altijd vanzelfsprekend als goed en perfect gezien werd en daardoor ook saai werd als held.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Superman juist heel erg passief overkomen, beetje een God tegen wil en dank.... omdat moeder het zegt, een beetje braaf aan het lijntje van de government, allemaal vol met self-doubt enzo. Jammer.
Een soort 'empty shell', ipv een eigen persoonlijkheid die er bewust voor kiest dat hij mensen wil helpen daar waar hij kan en de wereld een betere plek wil maken.
Batman ziet er goed uit. Wonder Woman kan ik weinig over zeggen.
Nee, dat de wereld over hem twijfelt, dat is meer dan prima. Al die verschillende meningen over hem, dat bevalt me juist, want zo hoort het ook te zijn. Die angst, die onzekerheid, die onwetendheid, etc etc. Dat is allemaal prima.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat jij dan jammer vindt is juist de beste karakterontwikkeling die ik tot nu toe heb gezien bij Superman, die altijd vanzelfsprekend als goed en perfect gezien werd en daardoor ook saai werd als held.
Ook zijn fit of rage in Man of Steel vond ik een mooie oplossing (vrachtwagen met paar stammetjes erin)
Juist die zelftwijfel, deels om zijn jonge leeftijd en aparte status in de maatschappij, vind ik een welkome.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dat de wereld over hem twijfelt, dat is meer dan prima. Al die verschillende meningen over hem, dat bevalt me juist, want zo hoort het ook te zijn. Die angst, die onzekerheid, die onwetendheid, etc etc. Dat is allemaal prima.
Alleen de character persoonlijk, in ieder geval in deze trailer maar ook in de eerste film, zo afwachtend, zich zo laten leiden door alles en iedereen om zich heen ipv zijn eigen gevoel, zo onzeker over zijn plek in de wereld.
In de comics die je die periode van 'zoeken' naar zijn rol in deze wereld vooral in de periode VOOR hij besluit Superman te worden, en daar gaan ook een paar jaar overheen. Dat zagen we ook in man of Steel, dat hij helpt daar waar mogelijk, maar het liefst 'in het geheim', en zonder pak en dus voornamelijk als 'mysterieuze redder'...
Maar op het moment dat hij die keuze maakt over wie hij is, wie hij wil zijn, wie hij moet zijn, dat is het moment dat hij dan ook die rol echt op zich moet nemen.
In deze film zie je je hem weer als een slaafs hondje bij de USA government komen in boeien, weer onzeker bij zijn moeder, en dat had van mij allemaal wel even met IETS meer zelfvertrouwen gemogen, zo van: Ik ben Superman, en ik ga gewoon mijn krachten gebruiken om de mensen te helpen, en als jullie dat niet bevalt, tja jammer dan, maar zo gaat het zijn...
... al heeft die verwoesting van die stad in Man of Steel natuurlijk weinig goeds gedaan voor zo'n houding...![]()
Ik denk dat ik deze film Man of Steel wel weer even opnieuw ga bekijken. Vond hem de eerste keer OK, maar niet geweldig, maar het is zeker geen slechte film natuurlijk...
Die zelftwijfel voor zichzelf is OK, dat zag je in de comics ook vaak genoeg, maar om alles zo 'onderdanig' over je heen te laten komen, dat had wel iets minder gemogen. Prima als mensen bang zijn, twijfels hebben, dat je je moet verantwoorden voor de chaos na de events in het vorige deel, maar dat hoeft allemaal niet op een manier waarop het lijkt alsof het Shaun the Sheep is die naar de slachtbank gaat...quote:Op zondag 12 juli 2015 15:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Juist die zelftwijfel, deels om zijn jonge leeftijd en aparte status in de maatschappij, vind ik een welkome.
Ik realiseerde me tijdens die film ook dat Superman haast autistisch in de wereld moet staan en zich slechts staande weet te houden omdat hij zich kan camoufleren als mens.
Affleck is ook gewoon een prima acteur.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:19 schreef megamandy het volgende:
Moet wel zeggen dat van de stukjes die we nu zien gezien hebben, de rol van batman best overtuigend overkwam.
Affleck is een beperkt acteur die een paar keer heeft gewerkt met regisseurs die perfect om zijn beperkingen heen hebben gewerkt.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Affleck is ook gewoon een prima acteur.
Voor B films ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Affleck is ook gewoon een prima acteur.
Hij is iig een redelijk acteur, al heeft ie veel rare rollen die vreselijk tenenkrommend waren en hem een slechte naam hebben bezorgd. Als mens met zijn (verbale) agressie is het iig de ideale kandidaat voor Batman/Wayne. (kijk voor de gein eens politieke discussies met hem in het programma).quote:Op zondag 12 juli 2015 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Affleck is een beperkt acteur die een paar keer heeft gewerkt met regisseurs die perfect om zijn beperkingen heen hebben gewerkt.
Ik vond Leto juist erg goed zo op het eerste oog.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:45 schreef Shogo het volgende:
Trailer ziet er wel goed uit. Dat het een visueel spektakel word had ik niet anders verwacht bij een Snyder film (Wonder Woman). Of het verhaaltechnisch stand houd ben ik benieuwd naar.
De trailer van Suicide Squad vond ik wel weer tegenvallen. Die nieuwe Joker doet mij echt helemaal niets het enige wat ik wel leuk vond was Harley Quinn ().
Wellicht is het in de film beter. Maar het doet mij momenteel niks niet zoals Heath Ledger's Joker destijds in de eerste promo's.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:00 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik vond Leto juist erg goed zo op het eerste oog.
Ik denk dat je beide Jokers niet met elkaar moet vergelijken.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wellicht is het in de film beter. Maar het doet mij momenteel niks niet zoals Heath Ledger's Joker destijds in de eerste promo's.
Ik denk dat ze dat betreft wel goed hebben gekeken naar Marvel en diens CU.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat ik wel goed vond, is dat ze de vernietiging van Metropolis in deze film verwerkt hebben. Ik betwijfel ten zeerste dat dit iets was wat al lang gepland was en vermoed dat het in Man of Steel gewoon klassieke destruction porn van Snyder was, maar ze proberen dat nu min of meer recht te zetten door het in deze film te verwerken. Een sterkte maken van een zwakheid, dat is wel cool.
Hij hielp mensen altijd in het geheim. Toen heeft hij het pak aangetrokken en is hij mensen gaan helpen om goed te doen, maar daar was hij eigenlijk al een beetje onzeker over die beslissingquote:Op zondag 12 juli 2015 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dat de wereld over hem twijfelt, dat is meer dan prima. Al die verschillende meningen over hem, dat bevalt me juist, want zo hoort het ook te zijn. Die angst, die onzekerheid, die onwetendheid, etc etc. Dat is allemaal prima.
Alleen de character persoonlijk, in ieder geval in deze trailer maar ook in de eerste film, zo afwachtend, zich zo laten leiden door alles en iedereen om zich heen ipv zijn eigen gevoel, zo onzeker over zijn plek in de wereld.
In de comics die je die periode van 'zoeken' naar zijn rol in deze wereld vooral in de periode VOOR hij besluit Superman te worden, en daar gaan ook een paar jaar overheen. Dat zagen we ook in man of Steel, dat hij helpt daar waar mogelijk, maar het liefst 'in het geheim', en zonder pak en dus voornamelijk als 'mysterieuze redder'...
Maar op het moment dat hij die keuze maakt over wie hij is, wie hij wil zijn, wie hij moet zijn, dat is het moment dat hij dan ook die rol echt op zich moet nemen.
In deze film zie je je hem weer als een slaafs hondje bij de USA government komen in boeien, weer onzeker bij zijn moeder, en dat had van mij allemaal wel even met IETS meer zelfvertrouwen gemogen, zo van: Ik ben Superman, en ik ga gewoon mijn krachten gebruiken om de mensen te helpen, en als jullie dat niet bevalt, tja jammer dan, maar zo gaat het zijn...
... al heeft die verwoesting van die stad in Man of Steel natuurlijk weinig goeds gedaan voor zo'n houding...![]()
Ik denk dat ik deze film Man of Steel wel weer even opnieuw ga bekijken. Vond hem de eerste keer OK, maar niet geweldig, maar het is zeker geen slechte film natuurlijk...
Die onzekerheid is niet hetgeen waar ik me aan erger, maar die afhankelijkheid, zoals hij zich door alles en iedereen laat beïnvloeden, dus hij gaat als een aangelijnde timide puppy in de boeien voor de overheid, etc etc.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij hielp mensen altijd in het geheim. Toen heeft hij het pak aangetrokken en is hij mensen gaan helpen om goed te doen, maar daar was hij eigenlijk al een beetje onzeker over die beslissing
Nu blijkt dat als hij mensen helpt ze ondanks dat toch wat angstig zijn voor hem en een groep mensen zich tegen hem keert. Hier wordt hij dan weer onzeker van. Ik vind het een hele normale ontwikkeling voor Superman.
Zoals jij wilt dat Superman zou reageren is meer de manier waarop Batman het doet.
hij heeft aan het einde van Man of Steel natuurlijk wel een emotionele deuk opgelopen, misschien dat hij daardoor zelf ook twijfelt of hij wel een held is. Misschien zoekt hij wel boetedoening.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die onzekerheid is niet hetgeen waar ik me aan erger, maar die afhankelijkheid, zoals hij zich door alles en iedereen laat beïnvloeden, dus hij gaat als een aangelijnde timide puppy in de boeien voor de overheid, etc etc.
Die onzekerheid en twijfel is prima. Dat had hij in Byrne's Man of Steel ook. Maar zodra hij die beslissing nam: Ik ben Superman en vanaf nu zet ik me in voor een betere wereld.... toen hield hij uiteraard nog steeds rekening met iedereen, maar er stond gewoon een zekere vent, en ook gewoon relaxed en veel lachen.
Byrne's Man of Steel (en de daarop volgende serie) was eigenlijk perfect wat betreft hoe Superman (en Kent) als karakter waren. Jammer dat die hele reeks niet fatsoenlijk opnieuw is uitgegeven.
Dat is ook weer zo, idd, en in de comics koos hij er na die actie (doodstraf voor Zod & co, nadat ze de hele mensheid op een alternatieve Aarde hadden uitgemoord...) om 1-2 jaar volledig te verdwijnen en was hij flink depressief...quote:Op maandag 20 juli 2015 06:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
hij heeft aan het einde van Man of Steel natuurlijk wel een emotionele deuk opgelopen, misschien dat hij daardoor zelf ook twijfelt of hij wel een held is. Misschien zoekt hij wel boetedoening.
twitter:BatmanvSuperman twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 02:53:40Here's an exclusive sneak of #BatmanvSuperman. Tune in to @JimmyKimmelLive this Wednesday to see the new trailer.https://t.co/v0PACa74n3 reageer retweet
oke davyquote:Op dinsdag 1 december 2015 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:BatmanvSuperman twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 02:53:40Here's an exclusive sneak of #BatmanvSuperman. Tune in to @JimmyKimmelLive this Wednesday to see the new trailer.https://t.co/v0PACa74n3 reageer retweet
HYPE
Lees dat sommige mensen zeggen dat het een droom is.
Het zit in de film en had niet gehoeven als onthulling. Ongeacht wat het is.quote:
De meeste comiclezers/fans zijn het er juist over eens dat deze Batman het dichtst zit bij de comic-Batman. Ben ik het ook mee eens.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ben Affleck.. zelfs met het masker op is het kut
Heb de comics niet gelezen dus daar kan ik niks overzeggen. En het is altijd een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
De meeste comiclezers/fans zijn het er juist over eens dat deze Batman het dichtst zit bij de comic-Batman. Ben ik het ook mee eens.
Klopt, tis ook een kwestie van smaak... Maar denk dat je pas moet/mag oordelen als je de film straks gezien hebt. Ik verwacht dat Affleck de beste Batman ooit neer gaat zetten, maar dat kan ook goed tegenvallen. We'll seequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb de comics niet gelezen dus daar kan ik niks overzeggen. En het is altijd een kwestie van smaak.
Net als ik de stem van Bane ontzettend kut vond en andere vonden hem juist goed/passen.
Sowiesoquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Nee man, George Clooney Bat-nipples FTW!
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Beste Batman film die er gemaakt is
De jas die Batman aan heeft... Dat intrigeert me ook wel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
HYPE
Lees dat sommige mensen zeggen dat het een droom is.
Ja damn, toevallig gister en vandaag deze twee film weer eens bekekenquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan deze Batman eigenlijk niet serieus nemen, maar dat komt omdat die uit Batman begins en the dark Knight gewoonweg fantastisch was. Beter kon niet
Het is bijna the Dark Knight returns 1:1. Das ergens opzettend knap, maar qua rol hebben we geen flikker gezien dus we kunnen echt niets goeds erover zeggen zonder groot risico dit straks te moeten corrigeren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
De meeste comiclezers/fans zijn het er juist over eens dat deze Batman het dichtst zit bij de comic-Batman. Ben ik het ook mee eens.
Alles beter dan Katie Holmes vrees ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja damn, toevallig gister en vandaag deze twee film weer eens bekekenEcht super goede films.
Wel facking irritant dat de rol van Rachel in die tweede film werd overgenomen door Maggie Gyllenhaal, vond haar zo irritant
Comics 1:1 vertalen is gewoon de shtick van Snyder, veel meer dan dat heeft die niet in petto, maar het wordt blijkbaar gesmaakt, want het ziet er iconisch uit (al is het eigenlijk geleend).quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is bijna the Dark Knight returns 1:1. Das ergens opzettend knap, maar qua rol hebben we geen flikker gezien dus we kunnen echt niets goeds erover zeggen zonder groot risico dit straks te moeten corrigeren.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Alleen heb ik het meestal niet zo op 1:1 vertalingen op Watchmen na. Sneyder kan plaatjes mooi in beeld brengen maar zakt met platte personages meestal wel door het ijs/ weet er niet het meeste uit te halen. Ik hoop dat er dat betreft meer aandacht is voor personageontwikkeling ipv dat het oneliners afratelen wordt.
Aan Man of Steel was weinig 1:1 te noemen. Maar dat had van hetzelfde script makkelijk meer kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Comics 1:1 vertalen is gewoon de shtick van Snyder, veel meer dan dat heeft die niet in petto, maar het wordt blijkbaar gesmaakt, want het ziet er iconisch uit (al is het eigenlijk geleend).
Ik zou juist willen dat hij de comics 1-op-1 vertaalde. Batman Begins en The Dark Knight Rises waren niet echt heel trouw aan het bron-materiaal. The Dark Knight vond ik wél erg goed, maar dan met name omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze The Joker echt GOED deden, wat betreft waar hij dus voor staat en hoe gevaarlijk zo'n iemand kan zijn, zelfs zonder speciale krachten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Comics 1:1 vertalen is gewoon de shtick van Snyder, veel meer dan dat heeft die niet in petto, maar het wordt blijkbaar gesmaakt, want het ziet er iconisch uit (al is het eigenlijk geleend).
Beter kan wel degelijk. Bales Batman benadert de Batman uit de comics bijzonder goed, maar er is nog ruimte voor verbetering. We hebben nu welgeteld 1 trailer en een scène gezien met Affleck, maar vooralsnog vind ik die benadering prima. Ik hoop dat hij in de buurt komt van Bale of zelfs nog verder gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan deze Batman eigenlijk niet serieus nemen, maar dat komt omdat die uit Batman begins en the dark Knight gewoonweg fantastisch was. Beter kon niet
Hoe vond je ze niet trouw aan de comics? Qua verhaallijnen of qua personages?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou juist willen dat hij de comics 1-op-1 vertaalde. Batman Begins en The Dark Knight Rises waren niet echt heel trouw aan het bron-materiaal. The Dark Knight vond ik wél erg goed, maar dan met name omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze The Joker echt GOED deden, wat betreft waar hij dus voor staat en hoe gevaarlijk zo'n iemand kan zijn, zelfs zonder speciale krachten.
Batman Begins is juist heel erg trouw aan de comics. The Dark Knight en The Dark Knight Rises veel minder.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou juist willen dat hij de comics 1-op-1 vertaalde. Batman Begins en The Dark Knight Rises waren niet echt heel trouw aan het bron-materiaal. The Dark Knight vond ik wél erg goed, maar dan met name omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze The Joker echt GOED deden, wat betreft waar hij dus voor staat en hoe gevaarlijk zo'n iemand kan zijn, zelfs zonder speciale krachten.
Tot nu toe zijn alleen wat trailers langsgekomen, dus een goed oordeel kan je eigenlijk niet maken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Ra's slecht gedaan, met Liam Neeson, en ook Scarecrow niet geweldig. Ook geen fan van Bale als Batman en Bruce Wayne. Het is geen slechte film, want best vermakelijk, op een domme manier, maar meerdere zaken stonden me tegen in het verhaal, waaronder het idiote plan hoe ze Gotham wilden vernietigen.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Batman Begins is juist heel erg trouw aan de comics. The Dark Knight en The Dark Knight Rises veel minder.
The Dark Knight was een goede film, maar had veel minder te doen met de comics dan Batman Begins.
Dit maakte Batman juist fantastisch omdat het dichter bij de realiteit komt, nou is de combinatie met Superman dan wat lastiger maar ik vond dat in de vorige film aardig bewerkt, benieuwd hoe ze dat nu doen en hoe dus bijvoorbeeld Batman gelijkwaardig wordt gemaakt of misschien beter.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Ra's slecht gedaan, met Liam Neeson, en ook Scarecrow niet geweldig. Ook geen fan van Bale als Batman en Bruce Wayne. Het is geen slechte film, want best vermakelijk, op een domme manier, maar meerdere zaken stonden me tegen in het verhaal, waaronder het idiote plan hoe ze Gotham wilden vernietigen.
Daarnaast, en dit is uiteraard een gevolg van het idiote Batsuit waarin je niet kunt bewegen, dus dat probleem blijf je misschien houden met live-action films en acteurs die verder geen martial arts kunnen, maar Batman is in de comics 1 van de beste en gevaarlijkste vechters ter wereld, en in de films is het een trage mummy die zich met moeite voort kan bewegen en nauwelijks zijn hoofd kan draaien. Again, ik begrijp waarom dat lastig is in zo'n Bat-suit, maar het is iets dat me altijd heeft tegengestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OEh, mag ik de link naar de volledige film ook? Wil hem ook alvast graag zienquote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Fijn man, nu hoef ik de film niet meer te kijken want al prachtig samengevat in trailer.
Wat een mongolen die trailers snijden anno nu...
Scheelt je weer geld om naar de bios te gaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Fijn man, nu hoef ik de film niet meer te kijken want al prachtig samengevat in trailer.
Wat een mongolen die trailers snijden anno nu...
`quote:Op woensdag 2 december 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Ra's slecht gedaan, met Liam Neeson, en ook Scarecrow niet geweldig. Ook geen fan van Bale als Batman en Bruce Wayne. Het is geen slechte film, want best vermakelijk, op een domme manier, maar meerdere zaken stonden me tegen in het verhaal, waaronder het idiote plan hoe ze Gotham wilden vernietigen.
Daarnaast, en dit is uiteraard een gevolg van het idiote Batsuit waarin je niet kunt bewegen, dus dat probleem blijf je misschien houden met live-action films en acteurs die verder geen martial arts kunnen, maar Batman is in de comics 1 van de beste en gevaarlijkste vechters ter wereld, en in de films is het een trage mummy die zich met moeite voort kan bewegen en nauwelijks zijn hoofd kan draaien. Again, ik begrijp waarom dat lastig is in zo'n Bat-suit, maar het is iets dat me altijd heeft tegengestaan.
.
Natuurlijk verwacht iedereen dat. Althans; wie de personages een beetje kent gaat daar sowieso al vanuit.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hadden jullie serieus niet verwacht dat Batman en Superman samen gaan werken? Er komt zelfs een Justice League film.
Meer dat je nu al weet hoe de aanloop is en wat het grote probleem gaat worden. Vorige trailer was slim, berustte op sfeer, gaf nauwelijks iets weg.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hadden jullie serieus niet verwacht dat Batman en Superman samen gaan werken? Er komt zelfs een Justice League film.
Het is ook niet het wat maar het hoe wat nu al in beeld is. Daarvoor ga je naar de film. Elke Bond weet je ook dat James gaat winnen, maar het gaat erom of het plot boeiend is en interessant in elkaar zit en dat hoor je in de bios te weten te komen IMO.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Natuurlijk verwacht iedereen dat. Althans; wie de personages een beetje kent gaat daar sowieso al vanuit.
Wat we nu over de film weten dankzij de trailerquote:Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat je nu al weet hoe de aanloop is en wat het grote probleem gaat worden. Vorige trailer was slim, berustte op sfeer, gaf nauwelijks iets weg.
Ik had eigenlijk ook gewoon beter moeten weten na de teaser van afgelopen week, maar dit zorgt wel dat ik teasers/trailers ga mijden...
[..]
Het is ook niet het wat maar het hoe wat nu al in beeld is. Daarvoor ga je naar de film. Elke Bond weet je ook dat James gaat winnen, maar het gaat erom of het plot boeiend is en interessant in elkaar zit en dat hoor je in de bios te weten te komen IMO.
Deze trailer maakt dezelfde fout als die van Jurassic World en van Terminator Genisys.
Star Wars pakt het tot nu toe goed aan (al ben ik gestopt met de laatste trailer om verder niets meer mee te krijgen tot ik hem zie), krijgt ook veel lof daarvoor. Maar managers leren het domweg nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat we nu over de film weten dankzij de trailerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Inderdaad. Dit deed me meteen aan Genisys denken, de apotheose zit gewoon mee in de trailer.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Deze trailer maakt dezelfde fout als die van Jurassic World en van Terminator Genisys.
Star Wars pakt het tot nu toe goed aan (al ben ik gestopt met de laatste trailer om verder niets meer mee te krijgen tot ik hem zie), krijgt ook veel lof daarvoor. Maar managers leren het domweg nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit deed me meteen aan Genisys denken, de apotheose zit gewoon mee in de trailer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Niet (willen) snappen dat mensen dit soort trailers in toenemende mate zat beginnen te worden terwijl er ook goede trailers worden gemaakt (Bij die twee van Star Wars weet je eigenlijk geen kut, zoals het hoort).quote:Op donderdag 3 december 2015 12:38 schreef Komakie het volgende:
God jongens.
Kijk die trailers dan gewoon niet ipv er elke keer over te zeiken.
In het Star Wars topic is het ook al zo'n gezeur.
Kijk de trailers niet en vermoei de rest er dan niet mee als het je niet bevalt. Of maak een algemeen trailer topic.
Ik vond het sowieso jammer dat Ra's weer eens was gewhitewashed. In de comics en cartoons is het meer een arabisch/aziatisch mengelmoesje, maar hier kiezen ze voor een witter-dan-wit Liam Neeson.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Alle karakters waren realistischer gemaakt. Ik vond Scarecrow ook niet het beste karakter uit de serie, maar Ra's vond ik niet zo slecht.
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat het pak zijn eerste pak was en hij net begon met alles. In Year One was hij ook niet gelijk de held die hij later wel is. Net als dat het pak ook elke keer nog voor verbetering vatbaar was.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat betere marketing is.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:03 schreef lord_bono het volgende:
Prima trailer, maar waarom weer de hele film laten zien
Vertel me vooral hoe. Ik denk dat ik hier vooral managers hoor praten, geen filmgangers.quote:
Nogmaals, als je de kans hebt dat een trailer je niet bevalt, kijk hem dan gewoon niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet (willen) snappen dat mensen dit soort trailers in toenemende mate zat beginnen te worden terwijl er ook goede trailers worden gemaakt (Bij die twee van Star Wars weet je eigenlijk geen kut, zoals het hoort).
quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:56 schreef polderturk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Per definitie kun je dan dus geen enkele trailer meer kijken, numbnuts.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nogmaals, als je de kans hebt dat een trailer je niet bevalt, kijk hem dan gewoon niet.
Heeft niets met niet willen snappen te maken, maar met niet begrijpen dat mensen dan niet gewoon met een boog om een trailer heen lopen (spreekwoordelijk natuurlijk)
Als je een Batman v Superman film niet verkocht krijgt op basis van "het is modderfokking Batman vs. modderfokking Superman!", dan ben je maar een prutser.quote:
Als je geen spoilers wilt zien, nee dan moet je inderdaad geen trailers meer kijken en kom je maar wat later in de bios.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Per definitie kun je dan dus geen enkele trailer meer kijken, numbnuts.
Daarnaast zul je dan in de bioscoop ook ongevraagd met slecht geknipte trailers worden geconfronteerd, of moet je dan gewoon niet meer naar de bios gaan?
Terwijl er dus ook gewoon trailers zijn die wél goed de sfeer verkopen zonder de hele film te verklappen.
Meestal kijk ik alleen de eerste trailer, hooguit de tweede, maar alles daarna geeft vaak al spannende scenes weg of vervalt tot niveautje TV spot en zelfs daar snappen ze niet meer dat teasen/suspense beter werkt dan alles gewoon laten zien.
Betere marketing?quote:
Er zijn genoeg trailers die het gelukkig wel snappen, wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je geen spoilers wilt zien, nee dan moet je inderdaad geen trailers meer kijken en kom je maar wat later in de bios.
Technisch gezien is dit de tweede trailer. De eerste was op Comic Con en wist prima een sfeer neer te zetten en verder weinig van het verhaal los te laten.quote:En van deze film zijn er al meer dan 2 trailers/teasers uitgebracht dus had je deze al moeten overslaan.
Er zit vast nog genoeg dingen in die we nog niet weten, maar dat is deze scene's aan elkaar breien.quote:Overigens denk ik dat je nog lang niet alles hebt gezien en dat er nog wel genoeg onbekende dingen in zitten. En anders maar niet.
Exact.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Betere marketing?Volgens mij snap je net zoals de meeste filmproducenten niet wat de kijker wil. Neem Star Wars als voorbeeld, de officiële trailers geven nauwelijks plot weg en iedereen loopt er mee weg. Wat zijn de meeste reacties op deze trailer? Dat er te veel plot wordt weg gegeven, niemand wil voordat hij/zij de film ziet al weten wat de grote reveal in de film gaat worden.
Ben het ook eens met je vorige post. Overigens had Doomsday er in een glimps wel in gemogen. Maar nu weet je dat het waarschijnlijk een gemuteerde general Zod is + een hoop beelden van Doomsday. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste, dat de grote badguy van de film al zo expliciet in beeld is gebracht.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Exact.
Deze trailer was al beter geweest als ze niet de redding van Wonder Woman erin hadden gestopt, als ze niet de onthulling van Batman door Superman erin hadden gestopt en als ze niet Doomsday expliciet in beeld hadden gebracht. En dat zijn slechts 3 van de problemen van deze trailer.
Dus had ik het weggelaten. Hooguit onze drie helden bij elkaar, kijkend naar Doomsday en wellicht grommend geluid oid, maar niet zo'n mooi portretshot.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben het ook eens met je vorige post. Overigens had Doomsday er in een glimps wel in gemogen. Maar nu weet je dat het waarschijnlijk een gemuteerde general Zod is + een hoop beelden van Doomsday. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste, dat de grote badguy van de film al zo expliciet in beeld is gebracht.
Inderdaad, door de Comic Con trailer had ik er wel zin in. Nu iets minder door de reveals, maar verwacht wel dat ik hem in de bios ga zien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zal heus wel gaan maar ik vind het oprecht jammer dat er in de bios anno nu vaak nauwlijks nog verrassing over blijft.
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zijn genoeg trailers die het gelukkig wel snappen, wat een onzin.
Je weet dat er naast zwart en wit nog een heel grijs gebied is waar je gebruik van kunt maken he?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.
Het is het 1 of het ander.
Trailers ontlopen is haast onmogelijk als je geregeld naar de bios gaat, dus dat is een onnozel argument.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.
Het is het 1 of het ander.
Zonde inderdaad. Ik dacht even te kijken naar een mix van Electro, The Thing en Abomination.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Supertof
maar waarom lijkt Doomsday op alle andere CGI monsters die we al gezien hebben de laatste jaren, en hebben ze niet z'n oorspronkelijk look aangehouden
Daar ontkom je dan niet aan nee. Verder denk ik dat het eigen keuze is. Zo heb ik bewust deze trailer gekeken, waar ik achteraf spijt van heb. Maar dat is volledig mijn schuld.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Trailers ontlopen is haast onmogelijk als je geregeld naar de bios gaat, dus dat is een onnozel argument.
Ze vergeten vaak dat trailers er zijn om je nieuwsgierig te maken en dat te blijven tot dat de film uit komt. Als je dat nieuwsgierige al weg haalt in trailer sla je de plank volledig mis.
De Comic Con trailer verstond zijn vak. Dit is generieke "Laten we maar zien wat de fans willen, dan komen ze heus wel!" onzin.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Inderdaad, door de Comic Con trailer had ik er wel zin in. Nu iets minder door de reveals, maar verwacht wel dat ik hem in de bios ga zien.
De grote reveal? Iedereen wist allang dat Wonder Woman in de film zat. Monster of the week is niet echt spannend.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Betere marketing?Volgens mij snap je net zoals de meeste filmproducenten niet wat de kijker wil. Neem Star Wars als voorbeeld, de officiële trailers geven nauwelijks plot weg en iedereen loopt er mee weg. Wat zijn de meeste reacties op deze trailer? Dat er te veel plot wordt weg gegeven, niemand wil voordat hij/zij de film ziet al weten wat de grote reveal in de film gaat worden.
Dit is echt een bizar concept. Spoilers in een trailer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken.
Dan moet je dus niet gaan spoilen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De grote reveal? Iedereen wist allang dat Wonder Woman in de film zat. Monster of the week is niet echt spannend.
En ga je deze film niet kijken vanwege de spoilers? Is er ooit een film geweest die je níet hebt gezien, puur omdat er teveel in de trailers zat?
Die-hard fans gaan toch wel, fans gaan toch wel, twijfelaars trek je over de streep en maak je nieuwsgierig.
Dit zegt het wel aardig:
http://screenrant.com/avoiding-movie-trailer-spoilers/
Mensen doen veel te panisch over spoilers, en het maakt de meeste mensen ook eigenlijk vrij weinig uit. Vaak waardeert men een verhaal zelfs meer wanneer men de plot al weet.
Het gaat over meer dan puur spoilers. Er zitten gewoon iconische momenten in de trailer waarvan ik het slimmer zou vinden om ze op te sparen voor de bioscoop, je suggereert ze, maar toont ze nog niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:
Mensen doen veel te panisch over spoilers, en het maakt de meeste mensen ook eigenlijk vrij weinig uit. Vaak waardeert men een verhaal zelfs meer wanneer men de plot al weet.
Jawel, want het levert meer bezoekers op. Het gaat nog altijd om het geld.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet gaan spoilen.
Dat valt never nooit nie objectief te meten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel, want het levert meer bezoekers op. Het gaat nog altijd om het geld.
Net alsof hij dacht een soort Joker te spelen ofzo..echt vaag jaquote:Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Deckard het volgende:
Batman en Superman zijn behoorlijk goed gecast als ik af ga op de trailer. Maar Lex Luthor, wat is dat voor vreselijk iets?
John Byrne tekende haar ook al redelijk groot en gespierd, 20-25 jaar geleden ofzo.quote:Op maandag 7 december 2015 16:50 schreef Weakling het volgende:
Muh ach, WW is ook pas sinds de laatste paar jaar in de comics een wat breedgeschouderde gespierde vrouw, daarvoor was het ook maar een dun pupke.
Eens. Meer een vrouw a la Floor Jansen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Deckard het volgende:
Mja bij amazone vrouwen denk ik toch eerder aan wat meer vollere en gespierdere vrouwen, het gaat er gewoon ontzettend nep en ongeloofwaardig er uit zien als zij een hengst probeerd te verkopen. In het echt zullen de meeste mannen en vrouwen lachend weglopen als je dat popje een stoot ziet geven.
Dit is meer de Wonder Woman zoals ik haar zou zien:quote:Op maandag 7 december 2015 16:50 schreef Weakling het volgende:
Muh ach, WW is ook pas sinds de laatste paar jaar in de comics een wat breedgeschouderde gespierde vrouw, daarvoor was het ook maar een dun pupke.
Oh ja, ik ook hoor!quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Komakie het volgende:
Dit is meer de Wonder Woman zoals ik haar zou zien:
[ afbeelding ]
Sterk maar toch vrouwlijk en sexy
Henry Cavill: 1,85m. Ben Affleck: 1,92m. Ietsje kleiner inderdaad, maar geen klein mannetje imo.quote:Op maandag 7 december 2015 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Superman door zo'n klein mannetje gespeeld wordt is misschien wel opvallender, eerlijk gezegd. Hij is kleiner dan Batman in deze film, volgens mij.
Wie zegt dat dit doomsday is dan? Ik had geen geluid bij de trailer dus excuses als dit in de trailer gezegd werd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Supertof
maar waarom lijkt Doomsday op alle andere CGI monsters die we al gezien hebben de laatste jaren, en hebben ze niet z'n oorspronkelijk look aangehouden
Mjah, destijds ging ik wel eens trainen met een kleine vriendin in het park (deden beide destijds kung-fu), en ze had wat minder goed controle (of ze wilde me gewoon slaan, dat kan ook), en dus raakte ze me soms in mijn gezicht met haar ienieminie-vuistjes, maar eerlijk gezegd voelde je daar vrijwel niets van.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik weet niet. Ik heb een kleine vriendin en die slaat snel en dankzij de kleine knuistjes ook hard... Alleen zit er weinig massa achter.
Maar massa alleen is ook niet alles (en mede daarom vind ik de Batfleck nog niet zo heel tof)
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Henry Cavill: 1,85m. Ben Affleck: 1,92m. Ietsje kleiner inderdaad, maar geen klein mannetje imo.
Nou ja, het werd in Man of Steel wel een beetje duidelijk in een aantal scenes wanneer hij bijvoorbeeld tussen die soldaten loopt enzo, maar nogmaals, mijn referentie-kader is voornamelijk John Byrne's Superman, en daarin is Superman ook gewoon een God van een vent, als in dat hij fucking groot is, qua postuur en breedte, zelfs als Clark Kent. Gewoon een zeer grote brede man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:44 schreef Gray het volgende:
En op het witte doek zie je van die lengte toch vaak niets terug.
Vond het wel erg duidelijk doomsday eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:55 schreef aspi het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit doomsday is dan? Ik had geen geluid bij de trailer dus excuses als dit in de trailer gezegd werd.
Ik dacht eerst heel even Killer Croc ...quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
Doomsday, of een gemuteerde aardappel. 1 van beide.
Zou zomaar kunnen idd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst heel even Killer Croc ...
Van hem hebben we al gezien dat hij er zo uitziet:quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst heel even Killer Croc ...
Is dat niet gewoon John McCain....?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Van hem hebben we al gezien dat hij er zo uitziet:
[ afbeelding ]
In Suicide Squad.
Doomsday's identiteit in de trailer wordt ondersteund door het feit dat zijn verschijning de geruchten over zijn betrokkenheid bevestigt, en het is een groots monster met botten die door zijn huid naar buiten steken. Ik had liever gehad dat hij sterker op de comics leek, maar dit is naar mijn idee wel duidelijk genoeg bedoeld Doomsday te zijn.
http://dc.wikia.com/wiki/Wraith_(Prime_Earth)quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vond het wel erg duidelijk doomsday eerlijk gezegd
Lijkt mij helemaal niet logischquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef aspi het volgende:
[..]
http://dc.wikia.com/wiki/Wraith_(Prime_Earth)
Lijkt me logischer. Doomsday is niet gemaakt in een lab op aarde.
Deze Doomsday wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef aspi het volgende:
Lijkt me logischer. Doomsday is niet gemaakt in een lab op aarde.
Nouja Doomdsay had ook geen heat vision, Wraith welquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet logisch![]()
Wraith heeft ook geen botten die uit zijn lijf steken.
en vaak zijn superhero films niet 1:1 met de comics, dus dat zal je nu ook wel hebben.
De CGI had wel beter gemogen jaquote:Op woensdag 9 december 2015 10:29 schreef aspi het volgende:
[..]
Nouja Doomdsay had ook geen heat vision, Wraith welEn deze doomsday/Wraith lijkt eerder op de cavetroll van lord of the rings dan Doomsday :/
Ik denk dat Lex Luthor niet meer weg te CGI'en valt. Helaas.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De CGI had wel beter gemogen ja
maar misschien komt dat nog wel goed in de uiteindelijke film
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat Lex Luthor niet meer weg te CGI'en valt. Helaas.
Een rare casting-kneus...quote:Op woensdag 9 december 2015 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Vind jesse eisenberg nog steeds een rare castingkeus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |