abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 december 2015 @ 18:39:30 #201
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157950332
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Nee man, George Clooney Bat-nipples FTW! _O_
Sowieso :Y Beste Batman film die er gemaakt is :7
吴 曼 迪
pi_157950647
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:39 schreef megamandy het volgende:

[..]

Beste Batman film die er gemaakt is :7
  dinsdag 1 december 2015 @ 21:59:03 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157955880
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
BatmanvSuperman twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 02:53:40 Here's an exclusive sneak of #BatmanvSuperman. Tune in to @JimmyKimmelLive this Wednesday to see the new trailer.https://t.co/v0PACa74n3 reageer retweet

HYPE

Lees dat sommige mensen zeggen dat het een droom is.
De jas die Batman aan heeft... Dat intrigeert me ook wel.
Ik kan echt niet wachten :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_157956634
Ik kan deze Batman eigenlijk niet serieus nemen, maar dat komt omdat die uit Batman begins en the dark Knight gewoonweg fantastisch was. Beter kon niet _O_
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:54:57 #205
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157957704
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan deze Batman eigenlijk niet serieus nemen, maar dat komt omdat die uit Batman begins en the dark Knight gewoonweg fantastisch was. Beter kon niet _O_
Ja damn, toevallig gister en vandaag deze twee film weer eens bekeken :9 Echt super goede films.
Wel facking irritant dat de rol van Rachel in die tweede film werd overgenomen door Maggie Gyllenhaal, vond haar zo irritant :X
吴 曼 迪
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:01:30 #206
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_157957904
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:58 schreef Retarded het volgende:

[..]

De meeste comiclezers/fans zijn het er juist over eens dat deze Batman het dichtst zit bij de comic-Batman. Ben ik het ook mee eens.
Het is bijna the Dark Knight returns 1:1. Das ergens opzettend knap, maar qua rol hebben we geen flikker gezien dus we kunnen echt niets goeds erover zeggen zonder groot risico dit straks te moeten corrigeren.

Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Alleen heb ik het meestal niet zo op 1:1 vertalingen op Watchmen na. Sneyder kan plaatjes mooi in beeld brengen maar zakt met platte personages meestal wel door het ijs/ weet er niet het meeste uit te halen. Ik hoop dat er dat betreft meer aandacht is voor personageontwikkeling ipv dat het oneliners afratelen wordt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:02:16 #207
12888 Skull-splitter
pi_157957930
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja damn, toevallig gister en vandaag deze twee film weer eens bekeken :9 Echt super goede films.
Wel facking irritant dat de rol van Rachel in die tweede film werd overgenomen door Maggie Gyllenhaal, vond haar zo irritant :X
Alles beter dan Katie Holmes vrees ik.
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:10:13 #208
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_157958207
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is bijna the Dark Knight returns 1:1. Das ergens opzettend knap, maar qua rol hebben we geen flikker gezien dus we kunnen echt niets goeds erover zeggen zonder groot risico dit straks te moeten corrigeren.

Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Alleen heb ik het meestal niet zo op 1:1 vertalingen op Watchmen na. Sneyder kan plaatjes mooi in beeld brengen maar zakt met platte personages meestal wel door het ijs/ weet er niet het meeste uit te halen. Ik hoop dat er dat betreft meer aandacht is voor personageontwikkeling ipv dat het oneliners afratelen wordt.
Comics 1:1 vertalen is gewoon de shtick van Snyder, veel meer dan dat heeft die niet in petto, maar het wordt blijkbaar gesmaakt, want het ziet er iconisch uit (al is het eigenlijk geleend).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:13:48 #209
12888 Skull-splitter
pi_157958338
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Comics 1:1 vertalen is gewoon de shtick van Snyder, veel meer dan dat heeft die niet in petto, maar het wordt blijkbaar gesmaakt, want het ziet er iconisch uit (al is het eigenlijk geleend).
Aan Man of Steel was weinig 1:1 te noemen. Maar dat had van hetzelfde script makkelijk meer kunnen worden.

Bovendien ken ik genoeg fans die idd alles het liefst 1:1 wíllen. Ik ben er alleen niet zo van omdat ik de films liever een eigen smoel zie hebben dan een slap aftreksel van de bronnen. Het boek blijft altijd beter enzo.
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:18:26 #210
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157958460
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik zou juist willen dat hij de comics 1-op-1 vertaalde. Batman Begins en The Dark Knight Rises waren niet echt heel trouw aan het bron-materiaal. The Dark Knight vond ik wél erg goed, maar dan met name omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze The Joker echt GOED deden, wat betreft waar hij dus voor staat en hoe gevaarlijk zo'n iemand kan zijn, zelfs zonder speciale krachten.
  Admin woensdag 2 december 2015 @ 07:57:37 #211
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157960993
quote:
Beter kan wel degelijk. Bales Batman benadert de Batman uit de comics bijzonder goed, maar er is nog ruimte voor verbetering. We hebben nu welgeteld 1 trailer en een scène gezien met Affleck, maar vooralsnog vind ik die benadering prima. Ik hoop dat hij in de buurt komt van Bale of zelfs nog verder gaat. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 2 december 2015 @ 08:01:01 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_157961016
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zou juist willen dat hij de comics 1-op-1 vertaalde. Batman Begins en The Dark Knight Rises waren niet echt heel trouw aan het bron-materiaal. The Dark Knight vond ik wél erg goed, maar dan met name omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze The Joker echt GOED deden, wat betreft waar hij dus voor staat en hoe gevaarlijk zo'n iemand kan zijn, zelfs zonder speciale krachten.
Hoe vond je ze niet trouw aan de comics? Qua verhaallijnen of qua personages?

Ik denk dat je ze qua verhaal namelijk niet teveel moet vergelijken met de comics; het is leuk om overeenkomsten te zoeken en te zien welke elementen uit de comics zijn meegenomen, maar uiteindelijk wil je een verhaal zien met personages die trouw zijn aan de comics qua persoonlijkheid. Ik denk dat de Nolan-films daarin goed werk afgeleverd hebben, ook al weken ze soms af. Er zijn prima artistieke keuzes gemaakt in hoe het afwijkt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 2 december 2015 @ 11:48:05 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157961246
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Batman Begins is juist heel erg trouw aan de comics. The Dark Knight en The Dark Knight Rises veel minder.
The Dark Knight was een goede film, maar had veel minder te doen met de comics dan Batman Begins.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_157964121
Mijn vertrouwen in deze film is iig groter geworden sinds Ben Aflleck en zijn scriptschrijver zich hebben bemoeit met het script. Affleck zn film zijn stuk voor stuk erg goed (The Town, Argo, Gone Baby Gone) voornamelijk omdat het allemaal erg goede scripts waren.
pi_157965308
quote:
Tot nu toe zijn alleen wat trailers langsgekomen, dus een goed oordeel kan je eigenlijk niet maken.

Om het toch ook te doen: de laatste trailer vond ik batman overtuigender dan in de vorige trailer.
pi_157966556
Ben Affleck is een fantastische acteur, na Argo kunnen we toch veilig aannemen dat hij zelf ook het een en ander zal willen inbrengen in deze rol en film, heb er zin in. Ik ben alleen niet zo'n fan van Snyder, hopelijk kunnen Nolan en Affleck genoeg invloed uitoefenen, op deze film.
  woensdag 2 december 2015 @ 17:01:23 #217
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_157967458
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Batman Begins is juist heel erg trouw aan de comics. The Dark Knight en The Dark Knight Rises veel minder.
The Dark Knight was een goede film, maar had veel minder te doen met de comics dan Batman Begins.
Ik vond Ra's slecht gedaan, met Liam Neeson, en ook Scarecrow niet geweldig. Ook geen fan van Bale als Batman en Bruce Wayne. Het is geen slechte film, want best vermakelijk, op een domme manier, maar meerdere zaken stonden me tegen in het verhaal, waaronder het idiote plan hoe ze Gotham wilden vernietigen.

Daarnaast, en dit is uiteraard een gevolg van het idiote Batsuit waarin je niet kunt bewegen, dus dat probleem blijf je misschien houden met live-action films en acteurs die verder geen martial arts kunnen, maar Batman is in de comics 1 van de beste en gevaarlijkste vechters ter wereld, en in de films is het een trage mummy die zich met moeite voort kan bewegen en nauwelijks zijn hoofd kan draaien. Again, ik begrijp waarom dat lastig is in zo'n Bat-suit, maar het is iets dat me altijd heeft tegengestaan.

.
pi_157968433
quote:
99s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vond Ra's slecht gedaan, met Liam Neeson, en ook Scarecrow niet geweldig. Ook geen fan van Bale als Batman en Bruce Wayne. Het is geen slechte film, want best vermakelijk, op een domme manier, maar meerdere zaken stonden me tegen in het verhaal, waaronder het idiote plan hoe ze Gotham wilden vernietigen.

Daarnaast, en dit is uiteraard een gevolg van het idiote Batsuit waarin je niet kunt bewegen, dus dat probleem blijf je misschien houden met live-action films en acteurs die verder geen martial arts kunnen, maar Batman is in de comics 1 van de beste en gevaarlijkste vechters ter wereld, en in de films is het een trage mummy die zich met moeite voort kan bewegen en nauwelijks zijn hoofd kan draaien. Again, ik begrijp waarom dat lastig is in zo'n Bat-suit, maar het is iets dat me altijd heeft tegengestaan.
Dit maakte Batman juist fantastisch omdat het dichter bij de realiteit komt, nou is de combinatie met Superman dan wat lastiger maar ik vond dat in de vorige film aardig bewerkt, benieuwd hoe ze dat nu doen en hoe dus bijvoorbeeld Batman gelijkwaardig wordt gemaakt of misschien beter.
pi_157980774
Ben Affleck heeft natuurlijk een paar matige films gedaan, maar hij heeft ook fantastische rollen gespeeld. Vooral in de films waar hij ook de regisseur en/of schrijver was.

Ik heb er wel vertrouwen in dat hij het goed gaat doen, en kijk ook uit naar zijn solo Batman film (is die al bevestigd?) die hij geloof ik ook gaat regisseren/schrijven. :)
  donderdag 3 december 2015 @ 07:35:37 #220
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_157981194
Die nieuwe trailer was leuk tot de laatste halve minuut.

Pas op, die zag er ook nog steeds goed uit, maar ik heb het idee dat ik nu wel meteen het plot van de hele film ken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_157981726
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 december 2015 @ 09:57:05 #222
12888 Skull-splitter
pi_157982381
Fijn man, nu hoef ik de film niet meer te kijken want al prachtig samengevat in trailer.

Wat een mongolen die trailers snijden anno nu...
pi_157982781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Fijn man, nu hoef ik de film niet meer te kijken want al prachtig samengevat in trailer.

OEh, mag ik de link naar de volledige film ook? Wil hem ook alvast graag zien :Y
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  donderdag 3 december 2015 @ 11:02:07 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157983259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:

Scheelt je weer geld om naar de bios te gaan.
pi_157983280
Prima trailer, maar waarom weer de hele film laten zien :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')