Sowiesoquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Nee man, George Clooney Bat-nipples FTW!
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Beste Batman film die er gemaakt is
De jas die Batman aan heeft... Dat intrigeert me ook wel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:BatmanvSuperman twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 02:53:40Here's an exclusive sneak of #BatmanvSuperman. Tune in to @JimmyKimmelLive this Wednesday to see the new trailer.https://t.co/v0PACa74n3 reageer retweet
HYPE
Lees dat sommige mensen zeggen dat het een droom is.
Ja damn, toevallig gister en vandaag deze twee film weer eens bekekenquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan deze Batman eigenlijk niet serieus nemen, maar dat komt omdat die uit Batman begins en the dark Knight gewoonweg fantastisch was. Beter kon niet
Het is bijna the Dark Knight returns 1:1. Das ergens opzettend knap, maar qua rol hebben we geen flikker gezien dus we kunnen echt niets goeds erover zeggen zonder groot risico dit straks te moeten corrigeren.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
De meeste comiclezers/fans zijn het er juist over eens dat deze Batman het dichtst zit bij de comic-Batman. Ben ik het ook mee eens.
Alles beter dan Katie Holmes vrees ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja damn, toevallig gister en vandaag deze twee film weer eens bekekenEcht super goede films.
Wel facking irritant dat de rol van Rachel in die tweede film werd overgenomen door Maggie Gyllenhaal, vond haar zo irritant
Comics 1:1 vertalen is gewoon de shtick van Snyder, veel meer dan dat heeft die niet in petto, maar het wordt blijkbaar gesmaakt, want het ziet er iconisch uit (al is het eigenlijk geleend).quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is bijna the Dark Knight returns 1:1. Das ergens opzettend knap, maar qua rol hebben we geen flikker gezien dus we kunnen echt niets goeds erover zeggen zonder groot risico dit straks te moeten corrigeren.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Alleen heb ik het meestal niet zo op 1:1 vertalingen op Watchmen na. Sneyder kan plaatjes mooi in beeld brengen maar zakt met platte personages meestal wel door het ijs/ weet er niet het meeste uit te halen. Ik hoop dat er dat betreft meer aandacht is voor personageontwikkeling ipv dat het oneliners afratelen wordt.
Aan Man of Steel was weinig 1:1 te noemen. Maar dat had van hetzelfde script makkelijk meer kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Comics 1:1 vertalen is gewoon de shtick van Snyder, veel meer dan dat heeft die niet in petto, maar het wordt blijkbaar gesmaakt, want het ziet er iconisch uit (al is het eigenlijk geleend).
Ik zou juist willen dat hij de comics 1-op-1 vertaalde. Batman Begins en The Dark Knight Rises waren niet echt heel trouw aan het bron-materiaal. The Dark Knight vond ik wél erg goed, maar dan met name omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze The Joker echt GOED deden, wat betreft waar hij dus voor staat en hoe gevaarlijk zo'n iemand kan zijn, zelfs zonder speciale krachten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Comics 1:1 vertalen is gewoon de shtick van Snyder, veel meer dan dat heeft die niet in petto, maar het wordt blijkbaar gesmaakt, want het ziet er iconisch uit (al is het eigenlijk geleend).
Beter kan wel degelijk. Bales Batman benadert de Batman uit de comics bijzonder goed, maar er is nog ruimte voor verbetering. We hebben nu welgeteld 1 trailer en een scène gezien met Affleck, maar vooralsnog vind ik die benadering prima. Ik hoop dat hij in de buurt komt van Bale of zelfs nog verder gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan deze Batman eigenlijk niet serieus nemen, maar dat komt omdat die uit Batman begins en the dark Knight gewoonweg fantastisch was. Beter kon niet
Hoe vond je ze niet trouw aan de comics? Qua verhaallijnen of qua personages?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou juist willen dat hij de comics 1-op-1 vertaalde. Batman Begins en The Dark Knight Rises waren niet echt heel trouw aan het bron-materiaal. The Dark Knight vond ik wél erg goed, maar dan met name omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze The Joker echt GOED deden, wat betreft waar hij dus voor staat en hoe gevaarlijk zo'n iemand kan zijn, zelfs zonder speciale krachten.
Batman Begins is juist heel erg trouw aan de comics. The Dark Knight en The Dark Knight Rises veel minder.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou juist willen dat hij de comics 1-op-1 vertaalde. Batman Begins en The Dark Knight Rises waren niet echt heel trouw aan het bron-materiaal. The Dark Knight vond ik wél erg goed, maar dan met name omdat dit eigenlijk de eerste keer was dat ze The Joker echt GOED deden, wat betreft waar hij dus voor staat en hoe gevaarlijk zo'n iemand kan zijn, zelfs zonder speciale krachten.
Tot nu toe zijn alleen wat trailers langsgekomen, dus een goed oordeel kan je eigenlijk niet maken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Ik vond Ra's slecht gedaan, met Liam Neeson, en ook Scarecrow niet geweldig. Ook geen fan van Bale als Batman en Bruce Wayne. Het is geen slechte film, want best vermakelijk, op een domme manier, maar meerdere zaken stonden me tegen in het verhaal, waaronder het idiote plan hoe ze Gotham wilden vernietigen.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Batman Begins is juist heel erg trouw aan de comics. The Dark Knight en The Dark Knight Rises veel minder.
The Dark Knight was een goede film, maar had veel minder te doen met de comics dan Batman Begins.
Dit maakte Batman juist fantastisch omdat het dichter bij de realiteit komt, nou is de combinatie met Superman dan wat lastiger maar ik vond dat in de vorige film aardig bewerkt, benieuwd hoe ze dat nu doen en hoe dus bijvoorbeeld Batman gelijkwaardig wordt gemaakt of misschien beter.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Ra's slecht gedaan, met Liam Neeson, en ook Scarecrow niet geweldig. Ook geen fan van Bale als Batman en Bruce Wayne. Het is geen slechte film, want best vermakelijk, op een domme manier, maar meerdere zaken stonden me tegen in het verhaal, waaronder het idiote plan hoe ze Gotham wilden vernietigen.
Daarnaast, en dit is uiteraard een gevolg van het idiote Batsuit waarin je niet kunt bewegen, dus dat probleem blijf je misschien houden met live-action films en acteurs die verder geen martial arts kunnen, maar Batman is in de comics 1 van de beste en gevaarlijkste vechters ter wereld, en in de films is het een trage mummy die zich met moeite voort kan bewegen en nauwelijks zijn hoofd kan draaien. Again, ik begrijp waarom dat lastig is in zo'n Bat-suit, maar het is iets dat me altijd heeft tegengestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OEh, mag ik de link naar de volledige film ook? Wil hem ook alvast graag zienquote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Fijn man, nu hoef ik de film niet meer te kijken want al prachtig samengevat in trailer.
Wat een mongolen die trailers snijden anno nu...
Scheelt je weer geld om naar de bios te gaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Fijn man, nu hoef ik de film niet meer te kijken want al prachtig samengevat in trailer.
Wat een mongolen die trailers snijden anno nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |