John Byrne tekende haar ook al redelijk groot en gespierd, 20-25 jaar geleden ofzo.quote:Op maandag 7 december 2015 16:50 schreef Weakling het volgende:
Muh ach, WW is ook pas sinds de laatste paar jaar in de comics een wat breedgeschouderde gespierde vrouw, daarvoor was het ook maar een dun pupke.
Eens. Meer een vrouw a la Floor Jansen.quote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Deckard het volgende:
Mja bij amazone vrouwen denk ik toch eerder aan wat meer vollere en gespierdere vrouwen, het gaat er gewoon ontzettend nep en ongeloofwaardig er uit zien als zij een hengst probeerd te verkopen. In het echt zullen de meeste mannen en vrouwen lachend weglopen als je dat popje een stoot ziet geven.
Dit is meer de Wonder Woman zoals ik haar zou zien:quote:Op maandag 7 december 2015 16:50 schreef Weakling het volgende:
Muh ach, WW is ook pas sinds de laatste paar jaar in de comics een wat breedgeschouderde gespierde vrouw, daarvoor was het ook maar een dun pupke.
Oh ja, ik ook hoor!quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Komakie het volgende:
Dit is meer de Wonder Woman zoals ik haar zou zien:
[ afbeelding ]
Sterk maar toch vrouwlijk en sexy
Henry Cavill: 1,85m. Ben Affleck: 1,92m. Ietsje kleiner inderdaad, maar geen klein mannetje imo.quote:Op maandag 7 december 2015 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Superman door zo'n klein mannetje gespeeld wordt is misschien wel opvallender, eerlijk gezegd. Hij is kleiner dan Batman in deze film, volgens mij.
Wie zegt dat dit doomsday is dan? Ik had geen geluid bij de trailer dus excuses als dit in de trailer gezegd werd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Supertof
maar waarom lijkt Doomsday op alle andere CGI monsters die we al gezien hebben de laatste jaren, en hebben ze niet z'n oorspronkelijk look aangehouden
Mjah, destijds ging ik wel eens trainen met een kleine vriendin in het park (deden beide destijds kung-fu), en ze had wat minder goed controle (of ze wilde me gewoon slaan, dat kan ook), en dus raakte ze me soms in mijn gezicht met haar ienieminie-vuistjes, maar eerlijk gezegd voelde je daar vrijwel niets van.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik weet niet. Ik heb een kleine vriendin en die slaat snel en dankzij de kleine knuistjes ook hard... Alleen zit er weinig massa achter.
Maar massa alleen is ook niet alles (en mede daarom vind ik de Batfleck nog niet zo heel tof)
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Henry Cavill: 1,85m. Ben Affleck: 1,92m. Ietsje kleiner inderdaad, maar geen klein mannetje imo.
Nou ja, het werd in Man of Steel wel een beetje duidelijk in een aantal scenes wanneer hij bijvoorbeeld tussen die soldaten loopt enzo, maar nogmaals, mijn referentie-kader is voornamelijk John Byrne's Superman, en daarin is Superman ook gewoon een God van een vent, als in dat hij fucking groot is, qua postuur en breedte, zelfs als Clark Kent. Gewoon een zeer grote brede man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:44 schreef Gray het volgende:
En op het witte doek zie je van die lengte toch vaak niets terug.
Vond het wel erg duidelijk doomsday eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:55 schreef aspi het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit doomsday is dan? Ik had geen geluid bij de trailer dus excuses als dit in de trailer gezegd werd.
Ik dacht eerst heel even Killer Croc ...quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
Doomsday, of een gemuteerde aardappel. 1 van beide.
Zou zomaar kunnen idd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst heel even Killer Croc ...
Van hem hebben we al gezien dat hij er zo uitziet:quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst heel even Killer Croc ...
Is dat niet gewoon John McCain....?quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Van hem hebben we al gezien dat hij er zo uitziet:
[ afbeelding ]
In Suicide Squad.
Doomsday's identiteit in de trailer wordt ondersteund door het feit dat zijn verschijning de geruchten over zijn betrokkenheid bevestigt, en het is een groots monster met botten die door zijn huid naar buiten steken. Ik had liever gehad dat hij sterker op de comics leek, maar dit is naar mijn idee wel duidelijk genoeg bedoeld Doomsday te zijn.
http://dc.wikia.com/wiki/Wraith_(Prime_Earth)quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vond het wel erg duidelijk doomsday eerlijk gezegd
Lijkt mij helemaal niet logischquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef aspi het volgende:
[..]
http://dc.wikia.com/wiki/Wraith_(Prime_Earth)
Lijkt me logischer. Doomsday is niet gemaakt in een lab op aarde.
Deze Doomsday wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef aspi het volgende:
Lijkt me logischer. Doomsday is niet gemaakt in een lab op aarde.
Nouja Doomdsay had ook geen heat vision, Wraith welquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet logisch![]()
Wraith heeft ook geen botten die uit zijn lijf steken.
en vaak zijn superhero films niet 1:1 met de comics, dus dat zal je nu ook wel hebben.
De CGI had wel beter gemogen jaquote:Op woensdag 9 december 2015 10:29 schreef aspi het volgende:
[..]
Nouja Doomdsay had ook geen heat vision, Wraith welEn deze doomsday/Wraith lijkt eerder op de cavetroll van lord of the rings dan Doomsday :/
Ik denk dat Lex Luthor niet meer weg te CGI'en valt. Helaas.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De CGI had wel beter gemogen ja
maar misschien komt dat nog wel goed in de uiteindelijke film
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat Lex Luthor niet meer weg te CGI'en valt. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |