Sorry, ik bedoelde dat er meerdere Green Lanterns zijn, en meerdere Flashes. En ieder heeft zo zijn fans.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of Predator. Of Aliens. Of Terminator. Of Star Wars.
Teveel afwijken is ook niet OK, maar enkel referenties naar eerdere films/strips zou ik echt niet cool vinden.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, kon het niet laten![]()
Op zich is het prima alleen moet je zijn menselijke kant meer belichten en accepteren dat het een idealistische held is. Dan is het al snel best.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Superman als baddie lijkt me de enige mogelijkheid om dat personage enigszins boeiend te maken, maar daar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.
Maar Clark Kent is een saaie lul. Ik houd toch meer van anti-helden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op zich is het prima alleen moet je zijn menselijke kant meer belichten en accepteren dat het een idealistische held is. Dan is het al snel best.
Ik las "Superman als Braddie".quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Superman als baddie lijkt me de enige mogelijkheid om dat personage enigszins boeiend te maken, maar daar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.
Niet?quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Had het uiteraard over de cinematic universe.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet?
Check de Injustice verhaallijn eens.
Dat valt op zich nog wel mee. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden dat Batman gelijkwaardig is aan Superman op wat voor manier dan ook. Natuurlijk heeft Batman dan wel de nodige truuks nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:20 schreef Jivis het volgende:
Ik vraag me af hoe dit leuk kan worden als het daadwerkelijk draait om het 'versus'. Als Batman een normale suit heeft, kan Superman hem met zijn pinkje de nek omdraaien en als Batman een kryptonitesuit heeft kan Superman niks tegen hem beginnen. Er lijkt niet echt een middenweg aanwezig en dat is problematisch voor een film.
Dan moeten ze het dus snel gooien op de samenwerking, maar dan klopt de titel niet echt meer.
Als de halve film gaat draaien om Superman die een verschoppeling is wordt het wel heel erg 'been there, done that'.
In deel 3 deden ze dat een klein beetje, al was hij daarin meer 'stout' dan een 'baddie'. Christopher Reeves zag er toen trouwens ook wel meteen op zijn best uit als Superman: Zijn haar wat losser, beetje een stoppelbaardje, etc etc. Toch wat meer een bad-ass ipv gladde ideale schoonzoon.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Yeah, maar is meer een 'collega' dan tegenstander...quote:Op zondag 19 april 2015 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Etrigan. Interessant karakter meteen.
Er wordt aan alle kanten gehint naar een Darkseid-verhaallijn en ik zou het enkel toejuichen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar is meer een 'collega' dan tegenstander...
Clark als reporter die artikelen publiceert over Superman. Bruce die reclame koopt in kranten.quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Gray het volgende:
"Versus" hoeft niet alleen te doelen op een fysiek gevecht, maar kan ook gaan om een strijd die bepaalt wie de held is die de stad verdient.
Een politieke campagne dus.
Yeuj.
Zou wel vet zijnquote:Op zondag 19 april 2015 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er wordt aan alle kanten gehint naar een Darkseid-verhaallijn en ik zou het enkel toejuichen.
"fout opgetreden"quote:
Foei lelijk concept.quote:Op maandag 20 april 2015 05:31 schreef criminal_mind het volgende:
Eerste posters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je quote dan ook een oude postquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Foei lelijk concept.
Zonde ook alleen de foto was toffer geweest.
Is dit trouwens echt nieuw?
Heb die afbeeldingen al veel eerder voorbij zien komen.
quote:
Dan klopt die indruk wel. Amazone vrouwen enzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:33 schreef Karina het volgende:
Oh was dat wonderwoman, ik dacht dat het Xena was.
Ik vind Superman juist heel erg passief overkomen, beetje een God tegen wil en dank.... omdat moeder het zegt, een beetje braaf aan het lijntje van de government, allemaal vol met self-doubt enzo. Jammer.quote:Op zondag 12 juli 2015 07:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ziet er wel goed uit, vraag me wel af of het de bedoeling is dat we als publiek twijfelen tussen sympathie voor Batman en Superman. Nu vind ik dat Batman als held overkomt en Superman als arrogante, megalomane gek.
Ben het verder wel eens met de post hierboven, Snyders personages zijn vaak nogal zielloos, lege kopies van wat op papier wel goed is. Hopelijk is dat nu anders.
Ben nog wel niet overtuigd door Wonder Woman.
Wat jij dan jammer vindt is juist de beste karakterontwikkeling die ik tot nu toe heb gezien bij Superman, die altijd vanzelfsprekend als goed en perfect gezien werd en daardoor ook saai werd als held.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Superman juist heel erg passief overkomen, beetje een God tegen wil en dank.... omdat moeder het zegt, een beetje braaf aan het lijntje van de government, allemaal vol met self-doubt enzo. Jammer.
Een soort 'empty shell', ipv een eigen persoonlijkheid die er bewust voor kiest dat hij mensen wil helpen daar waar hij kan en de wereld een betere plek wil maken.
Batman ziet er goed uit. Wonder Woman kan ik weinig over zeggen.
Nee, dat de wereld over hem twijfelt, dat is meer dan prima. Al die verschillende meningen over hem, dat bevalt me juist, want zo hoort het ook te zijn. Die angst, die onzekerheid, die onwetendheid, etc etc. Dat is allemaal prima.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat jij dan jammer vindt is juist de beste karakterontwikkeling die ik tot nu toe heb gezien bij Superman, die altijd vanzelfsprekend als goed en perfect gezien werd en daardoor ook saai werd als held.
Ook zijn fit of rage in Man of Steel vond ik een mooie oplossing (vrachtwagen met paar stammetjes erin)
Juist die zelftwijfel, deels om zijn jonge leeftijd en aparte status in de maatschappij, vind ik een welkome.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dat de wereld over hem twijfelt, dat is meer dan prima. Al die verschillende meningen over hem, dat bevalt me juist, want zo hoort het ook te zijn. Die angst, die onzekerheid, die onwetendheid, etc etc. Dat is allemaal prima.
Alleen de character persoonlijk, in ieder geval in deze trailer maar ook in de eerste film, zo afwachtend, zich zo laten leiden door alles en iedereen om zich heen ipv zijn eigen gevoel, zo onzeker over zijn plek in de wereld.
In de comics die je die periode van 'zoeken' naar zijn rol in deze wereld vooral in de periode VOOR hij besluit Superman te worden, en daar gaan ook een paar jaar overheen. Dat zagen we ook in man of Steel, dat hij helpt daar waar mogelijk, maar het liefst 'in het geheim', en zonder pak en dus voornamelijk als 'mysterieuze redder'...
Maar op het moment dat hij die keuze maakt over wie hij is, wie hij wil zijn, wie hij moet zijn, dat is het moment dat hij dan ook die rol echt op zich moet nemen.
In deze film zie je je hem weer als een slaafs hondje bij de USA government komen in boeien, weer onzeker bij zijn moeder, en dat had van mij allemaal wel even met IETS meer zelfvertrouwen gemogen, zo van: Ik ben Superman, en ik ga gewoon mijn krachten gebruiken om de mensen te helpen, en als jullie dat niet bevalt, tja jammer dan, maar zo gaat het zijn...
... al heeft die verwoesting van die stad in Man of Steel natuurlijk weinig goeds gedaan voor zo'n houding...![]()
Ik denk dat ik deze film Man of Steel wel weer even opnieuw ga bekijken. Vond hem de eerste keer OK, maar niet geweldig, maar het is zeker geen slechte film natuurlijk...
Die zelftwijfel voor zichzelf is OK, dat zag je in de comics ook vaak genoeg, maar om alles zo 'onderdanig' over je heen te laten komen, dat had wel iets minder gemogen. Prima als mensen bang zijn, twijfels hebben, dat je je moet verantwoorden voor de chaos na de events in het vorige deel, maar dat hoeft allemaal niet op een manier waarop het lijkt alsof het Shaun the Sheep is die naar de slachtbank gaat...quote:Op zondag 12 juli 2015 15:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Juist die zelftwijfel, deels om zijn jonge leeftijd en aparte status in de maatschappij, vind ik een welkome.
Ik realiseerde me tijdens die film ook dat Superman haast autistisch in de wereld moet staan en zich slechts staande weet te houden omdat hij zich kan camoufleren als mens.
Affleck is ook gewoon een prima acteur.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:19 schreef megamandy het volgende:
Moet wel zeggen dat van de stukjes die we nu zien gezien hebben, de rol van batman best overtuigend overkwam.
Affleck is een beperkt acteur die een paar keer heeft gewerkt met regisseurs die perfect om zijn beperkingen heen hebben gewerkt.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Affleck is ook gewoon een prima acteur.
Voor B films ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Affleck is ook gewoon een prima acteur.
Hij is iig een redelijk acteur, al heeft ie veel rare rollen die vreselijk tenenkrommend waren en hem een slechte naam hebben bezorgd. Als mens met zijn (verbale) agressie is het iig de ideale kandidaat voor Batman/Wayne. (kijk voor de gein eens politieke discussies met hem in het programma).quote:Op zondag 12 juli 2015 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Affleck is een beperkt acteur die een paar keer heeft gewerkt met regisseurs die perfect om zijn beperkingen heen hebben gewerkt.
Ik vond Leto juist erg goed zo op het eerste oog.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:45 schreef Shogo het volgende:
Trailer ziet er wel goed uit. Dat het een visueel spektakel word had ik niet anders verwacht bij een Snyder film (Wonder Woman). Of het verhaaltechnisch stand houd ben ik benieuwd naar.
De trailer van Suicide Squad vond ik wel weer tegenvallen. Die nieuwe Joker doet mij echt helemaal niets het enige wat ik wel leuk vond was Harley Quinn ().
Wellicht is het in de film beter. Maar het doet mij momenteel niks niet zoals Heath Ledger's Joker destijds in de eerste promo's.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:00 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik vond Leto juist erg goed zo op het eerste oog.
Ik denk dat je beide Jokers niet met elkaar moet vergelijken.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:04 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wellicht is het in de film beter. Maar het doet mij momenteel niks niet zoals Heath Ledger's Joker destijds in de eerste promo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |