Ik las "Superman als Braddie".quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Superman als baddie lijkt me de enige mogelijkheid om dat personage enigszins boeiend te maken, maar daar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.
Niet?quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Superman als baddie lijkt me de enige mogelijkheid om dat personage enigszins boeiend te maken, maar daar gaan ze natuurlijk nooit aan beginnen.
Had het uiteraard over de cinematic universe.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet?
Check de Injustice verhaallijn eens.
Dat valt op zich nog wel mee. Er zijn genoeg voorbeelden te vinden dat Batman gelijkwaardig is aan Superman op wat voor manier dan ook. Natuurlijk heeft Batman dan wel de nodige truuks nodig.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:20 schreef Jivis het volgende:
Ik vraag me af hoe dit leuk kan worden als het daadwerkelijk draait om het 'versus'. Als Batman een normale suit heeft, kan Superman hem met zijn pinkje de nek omdraaien en als Batman een kryptonitesuit heeft kan Superman niks tegen hem beginnen. Er lijkt niet echt een middenweg aanwezig en dat is problematisch voor een film.
Dan moeten ze het dus snel gooien op de samenwerking, maar dan klopt de titel niet echt meer.
Als de halve film gaat draaien om Superman die een verschoppeling is wordt het wel heel erg 'been there, done that'.
In deel 3 deden ze dat een klein beetje, al was hij daarin meer 'stout' dan een 'baddie'. Christopher Reeves zag er toen trouwens ook wel meteen op zijn best uit als Superman: Zijn haar wat losser, beetje een stoppelbaardje, etc etc. Toch wat meer een bad-ass ipv gladde ideale schoonzoon.quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:17 schreef Jivis het volgende:
Yeah, maar is meer een 'collega' dan tegenstander...quote:Op zondag 19 april 2015 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Etrigan. Interessant karakter meteen.
Er wordt aan alle kanten gehint naar een Darkseid-verhaallijn en ik zou het enkel toejuichen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, maar is meer een 'collega' dan tegenstander...
Clark als reporter die artikelen publiceert over Superman. Bruce die reclame koopt in kranten.quote:Op zondag 19 april 2015 17:09 schreef Gray het volgende:
"Versus" hoeft niet alleen te doelen op een fysiek gevecht, maar kan ook gaan om een strijd die bepaalt wie de held is die de stad verdient.
Een politieke campagne dus.
Yeuj.
Zou wel vet zijnquote:Op zondag 19 april 2015 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er wordt aan alle kanten gehint naar een Darkseid-verhaallijn en ik zou het enkel toejuichen.
"fout opgetreden"quote:
Foei lelijk concept.quote:Op maandag 20 april 2015 05:31 schreef criminal_mind het volgende:
Eerste posters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je quote dan ook een oude postquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Foei lelijk concept.
Zonde ook alleen de foto was toffer geweest.
Is dit trouwens echt nieuw?
Heb die afbeeldingen al veel eerder voorbij zien komen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |