abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:07:31 #241
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158005271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:03 schreef lord_bono het volgende:
Prima trailer, maar waarom weer de hele film laten zien :')
Omdat dat betere marketing is.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:34:32 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158005708
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:07 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Vertel me vooral hoe. Ik denk dat ik hier vooral managers hoor praten, geen filmgangers.

Al zijn er maar twee soorten fans zichtbaar op mijn facebook: mensen die dergelijke trailers helemaal top vinden omdat ze ook maar iets te zien krijgen en mensen die eigenlijk al niet meer naar de bioscoop hoeven. De eerste groep bestaat vooral uit Amerikanen, de tweede groep vooral Europeanen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:41:18 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158005820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet (willen) snappen dat mensen dit soort trailers in toenemende mate zat beginnen te worden terwijl er ook goede trailers worden gemaakt (Bij die twee van Star Wars weet je eigenlijk geen kut, zoals het hoort). :')
Nogmaals, als je de kans hebt dat een trailer je niet bevalt, kijk hem dan gewoon niet.
Heeft niets met niet willen snappen te maken, maar met niet begrijpen dat mensen dan niet gewoon met een boog om een trailer heen lopen (spreekwoordelijk natuurlijk)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:46:59 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158005894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:07:50 #245
12888 Skull-splitter
pi_158006255
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nogmaals, als je de kans hebt dat een trailer je niet bevalt, kijk hem dan gewoon niet.
Heeft niets met niet willen snappen te maken, maar met niet begrijpen dat mensen dan niet gewoon met een boog om een trailer heen lopen (spreekwoordelijk natuurlijk)
Per definitie kun je dan dus geen enkele trailer meer kijken, numbnuts. :')

Daarnaast zul je dan in de bioscoop ook ongevraagd met slecht geknipte trailers worden geconfronteerd, of moet je dan gewoon niet meer naar de bios gaan?

Terwijl er dus ook gewoon trailers zijn die wél goed de sfeer verkopen zonder de hele film te verklappen.

Meestal kijk ik alleen de eerste trailer, hooguit de tweede, maar alles daarna geeft vaak al spannende scenes weg of vervalt tot niveautje TV spot en zelfs daar snappen ze niet meer dat teasen/suspense beter werkt dan alles gewoon laten zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Skull-splitter op 04-12-2015 11:22:47 ]
pi_158006568
De trailer van de film Oblivion was ook HEEL erg slecht. Het plot van de film werd onthuld.
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:05:38 #247
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158007112
quote:

[..]

Als je een Batman v Superman film niet verkocht krijgt op basis van "het is modderfokking Batman vs. modderfokking Superman!", dan ben je maar een prutser.

Ik hoorde het iemand gisteren nog perfect verwoorden: de Batman v Superman trailer was absoluut top met de perfecte toon, de Dawn of Justice trailer was overbodig en een stuk minder.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:07:57 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158008072
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Per definitie kun je dan dus geen enkele trailer meer kijken, numbnuts. :')

Daarnaast zul je dan in de bioscoop ook ongevraagd met slecht geknipte trailers worden geconfronteerd, of moet je dan gewoon niet meer naar de bios gaan?

Terwijl er dus ook gewoon trailers zijn die wél goed de sfeer verkopen zonder de hele film te verklappen.

Meestal kijk ik alleen de eerste trailer, hooguit de tweede, maar alles daarna geeft vaak al spannende scenes weg of vervalt tot niveautje TV spot en zelfs daar snappen ze niet meer dat teasen/suspense beter werkt dan alles gewoon laten zien.
Als je geen spoilers wilt zien, nee dan moet je inderdaad geen trailers meer kijken en kom je maar wat later in de bios.

En van deze film zijn er al meer dan 2 trailers/teasers uitgebracht dus had je deze al moeten overslaan.

Overigens denk ik dat je nog lang niet alles hebt gezien en dat er nog wel genoeg onbekende dingen in zitten. En anders maar niet.
pi_158008135
quote:

[..]

Betere marketing? :') Volgens mij snap je net zoals de meeste filmproducenten niet wat de kijker wil. Neem Star Wars als voorbeeld, de officiële trailers geven nauwelijks plot weg en iedereen loopt er mee weg. Wat zijn de meeste reacties op deze trailer? Dat er te veel plot wordt weg gegeven, niemand wil voordat hij/zij de film ziet al weten wat de grote reveal in de film gaat worden.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:11:27 #250
12888 Skull-splitter
pi_158008140
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je geen spoilers wilt zien, nee dan moet je inderdaad geen trailers meer kijken en kom je maar wat later in de bios.
Er zijn genoeg trailers die het gelukkig wel snappen, wat een onzin.
quote:
En van deze film zijn er al meer dan 2 trailers/teasers uitgebracht dus had je deze al moeten overslaan.
Technisch gezien is dit de tweede trailer. De eerste was op Comic Con en wist prima een sfeer neer te zetten en verder weinig van het verhaal los te laten.
quote:
Overigens denk ik dat je nog lang niet alles hebt gezien en dat er nog wel genoeg onbekende dingen in zitten. En anders maar niet.
Er zit vast nog genoeg dingen in die we nog niet weten, maar dat is deze scene's aan elkaar breien.

Ik mis nog steeds de uitleg waarom dit een slimme keuze is qua marketing.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:13:10 #251
12888 Skull-splitter
pi_158008167
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Betere marketing? :') Volgens mij snap je net zoals de meeste filmproducenten niet wat de kijker wil. Neem Star Wars als voorbeeld, de officiële trailers geven nauwelijks plot weg en iedereen loopt er mee weg. Wat zijn de meeste reacties op deze trailer? Dat er te veel plot wordt weg gegeven, niemand wil voordat hij/zij de film ziet al weten wat de grote reveal in de film gaat worden.
Exact.
Deze trailer was al beter geweest als ze niet de redding van Wonder Woman erin hadden gestopt, als ze niet de onthulling van Batman door Superman erin hadden gestopt en als ze niet Doomsday expliciet in beeld hadden gebracht. En dat zijn slechts 3 van de problemen van deze trailer.
pi_158008256
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Exact.
Deze trailer was al beter geweest als ze niet de redding van Wonder Woman erin hadden gestopt, als ze niet de onthulling van Batman door Superman erin hadden gestopt en als ze niet Doomsday expliciet in beeld hadden gebracht. En dat zijn slechts 3 van de problemen van deze trailer.
Ben het ook eens met je vorige post. Overigens had Doomsday er in een glimps wel in gemogen. Maar nu weet je dat het waarschijnlijk een gemuteerde general Zod is + een hoop beelden van Doomsday. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste, dat de grote badguy van de film al zo expliciet in beeld is gebracht.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:22:54 #253
12888 Skull-splitter
pi_158008340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ben het ook eens met je vorige post. Overigens had Doomsday er in een glimps wel in gemogen. Maar nu weet je dat het waarschijnlijk een gemuteerde general Zod is + een hoop beelden van Doomsday. Dat vind ik persoonlijk nog het ergste, dat de grote badguy van de film al zo expliciet in beeld is gebracht.
Dus had ik het weggelaten. Hooguit onze drie helden bij elkaar, kijkend naar Doomsday en wellicht grommend geluid oid, maar niet zo'n mooi portretshot.

Ik zal heus wel gaan maar ik vind het oprecht jammer dat er in de bios anno nu vaak nauwlijks nog verrassing over blijft.
pi_158008474
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:

Ik zal heus wel gaan maar ik vind het oprecht jammer dat er in de bios anno nu vaak nauwlijks nog verrassing over blijft.
Inderdaad, door de Comic Con trailer had ik er wel zin in. Nu iets minder door de reveals, maar verwacht wel dat ik hem in de bios ga zien.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:36:15 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158008587
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Er zijn genoeg trailers die het gelukkig wel snappen, wat een onzin.
Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.
Het is het 1 of het ander.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:37:40 #256
12888 Skull-splitter
pi_158008622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken. Kan zijn dat in een andere trailer geen (erge) spoilers zitten, maar die mis je dan ook.
Je weet dat er naast zwart en wit nog een heel grijs gebied is waar je gebruik van kunt maken he?
pi_158008626
quote:

[..]

Trailers ontlopen is haast onmogelijk als je geregeld naar de bios gaat, dus dat is een onnozel argument.

Ze vergeten vaak dat trailers er zijn om je nieuwsgierig te maken en dat te blijven tot dat de film uit komt. Als je dat nieuwsgierige al weg haalt in trailer sla je de plank volledig mis.
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:49:47 #258
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_158008910
Supertof :9
maar waarom lijkt Doomsday op alle andere CGI monsters die we al gezien hebben de laatste jaren, en hebben ze niet z'n oorspronkelijk look aangehouden :'(
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_158010041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
maar waarom lijkt Doomsday op alle andere CGI monsters die we al gezien hebben de laatste jaren, en hebben ze niet z'n oorspronkelijk look aangehouden :'(
Zonde inderdaad. Ik dacht even te kijken naar een mix van Electro, The Thing en Abomination. :{ Ik moest oprecht m'n best doen het te herkennen als Doomsday.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Trailers ontlopen is haast onmogelijk als je geregeld naar de bios gaat, dus dat is een onnozel argument.

Ze vergeten vaak dat trailers er zijn om je nieuwsgierig te maken en dat te blijven tot dat de film uit komt. Als je dat nieuwsgierige al weg haalt in trailer sla je de plank volledig mis.
Daar ontkom je dan niet aan nee. Verder denk ik dat het eigen keuze is. Zo heb ik bewust deze trailer gekeken, waar ik achteraf spijt van heb. Maar dat is volledig mijn schuld.

De SW trailers nog niet gezien, zelfs al schijnen die niet zo te spoilen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:54:34 #260
12888 Skull-splitter
pi_158010387
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:30 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Inderdaad, door de Comic Con trailer had ik er wel zin in. Nu iets minder door de reveals, maar verwacht wel dat ik hem in de bios ga zien.
De Comic Con trailer verstond zijn vak. Dit is generieke "Laten we maar zien wat de fans willen, dan komen ze heus wel!" onzin.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:51:34 #261
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158012825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De grote reveal? Iedereen wist allang dat Wonder Woman in de film zat. Monster of the week is niet echt spannend.

En ga je deze film niet kijken vanwege de spoilers? Is er ooit een film geweest die je níet hebt gezien, puur omdat er teveel in de trailers zat?
Die-hard fans gaan toch wel, fans gaan toch wel, twijfelaars trek je over de streep en maak je nieuwsgierig.

Dit zegt het wel aardig:
http://screenrant.com/avoiding-movie-trailer-spoilers/

Mensen doen veel te panisch over spoilers, en het maakt de meeste mensen ook eigenlijk vrij weinig uit. Vaak waardeert men een verhaal zelfs meer wanneer men de plot al weet.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:52:01 #262
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158012832
Spoiler: de Titanic zinkt.
pi_158012920
quote:

[..]

Nee is geen onzin. Als je geen spoilers wilt moet je geen trailers kijken.
Dit is echt een bizar concept. Spoilers in een trailer.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:37:57 #264
12888 Skull-splitter
pi_158013577
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De grote reveal? Iedereen wist allang dat Wonder Woman in de film zat. Monster of the week is niet echt spannend.

En ga je deze film niet kijken vanwege de spoilers? Is er ooit een film geweest die je níet hebt gezien, puur omdat er teveel in de trailers zat?
Die-hard fans gaan toch wel, fans gaan toch wel, twijfelaars trek je over de streep en maak je nieuwsgierig.

Dit zegt het wel aardig:
http://screenrant.com/avoiding-movie-trailer-spoilers/

Mensen doen veel te panisch over spoilers, en het maakt de meeste mensen ook eigenlijk vrij weinig uit. Vaak waardeert men een verhaal zelfs meer wanneer men de plot al weet.
Dan moet je dus niet gaan spoilen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:55:21 #265
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158013900
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef Dagonet het volgende:
Het gaat over meer dan puur spoilers. Er zitten gewoon iconische momenten in de trailer waarvan ik het slimmer zou vinden om ze op te sparen voor de bioscoop, je suggereert ze, maar toont ze nog niet.

Maar goed, ik weet sowieso niet wat ik moet denken van de film. Mogelijk ben ik mis, maar ik heb het idee dat Snyder vooral een Batman vs. Superman film wilde maken en geëindigd is met een Justice League film. Ik heb er een beetje een raar voorgevoel bij, deze film lijkt echt overvol te zitten en ik ken weinig superhelden films waar dat goed afliep, die eindigen vaak als films die beter waren geweest indien ze voor 1 idee hadden gekozen in plaats van 4 of 5.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_158013951
Je kan ook gewoon geen trailers kijken voor films waarvan je toch wel weet dat je ze wil gaan zien maar misschien is dat te logisch.

En inderdaad, trailers verklappen teveel. Daarom kijk ik ze dus niet :P
Conscience do cost.
pi_158015035
superman :')
Batman _O_
Twijfel nog of ik hem ga kijken
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:09:37 #268
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_158015238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan moet je dus niet gaan spoilen.
Jawel, want het levert meer bezoekers op. Het gaat nog altijd om het geld.
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:44:40 #269
12888 Skull-splitter
pi_158015980
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jawel, want het levert meer bezoekers op. Het gaat nog altijd om het geld.
Dat valt never nooit nie objectief te meten.
En dat is precies het probleem.

Zolang men hardnekkig het idee heeft dat je alles moet laten zien om het geinvesteerde ged maar terug te zien zal dit hip blijven. Maar zoals gezegd doet Star Wars het wel goed.

Ook de klappers van welleer die in het artikel genoemd worden zijn geenzins kleine films te noemen maar hebben wel een fatsoenlijke trailer.

Zelfs trailers die ner-gens op slaan prikkelen meer dan domweg de top tien uit de film laten zien.
pi_158062507
Batman en Superman zijn behoorlijk goed gecast als ik af ga op de trailer. Maar Lex Luthor, wat is dat voor vreselijk iets?
pi_158063077
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 18:37 schreef Deckard het volgende:
Batman en Superman zijn behoorlijk goed gecast als ik af ga op de trailer. Maar Lex Luthor, wat is dat voor vreselijk iets?
Net alsof hij dacht een soort Joker te spelen ofzo..echt vaag ja :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 6 december 2015 @ 19:10:09 #272
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_158063272
Wonder woman vind ik niet zo best gecast, WW is blauwe ogen met donker haar(zwart) O+ Pakje lijkt ook te bruin te zijn ipv het gebruikelijke blauw rood goud.

Ook is Gadot nogal klein en fysiek niet echt intimiderend (dun).

Dan vind ik Megan toch beter in die rol passen. Al is zij niet zo'n geweldige actrice imo.

Of deze dame:

[ Bericht 10% gewijzigd door Revanches op 06-12-2015 19:20:44 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_158066323
Allemaal dunne modelarmpjes.
  maandag 7 december 2015 @ 09:15:17 #274
12888 Skull-splitter
pi_158072953
Je hebt zelf dunne modellenarmpjes.
  maandag 7 december 2015 @ 16:29:44 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158082871
Megan Fox vind ik niet beter dan de dame die ze nu hebben, maar ik snap inderdaad wel wat je bedoelt.

Je zou verwachten dat het meer een soort sexy Xena Warrior Princess zou zijn.
  maandag 7 december 2015 @ 16:50:40 #276
27648 Weakling
available in strong mint
pi_158083417
Muh ach, WW is ook pas sinds de laatste paar jaar in de comics een wat breedgeschouderde gespierde vrouw, daarvoor was het ook maar een dun pupke.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 december 2015 @ 21:14:47 #277
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158091067
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:50 schreef Weakling het volgende:
Muh ach, WW is ook pas sinds de laatste paar jaar in de comics een wat breedgeschouderde gespierde vrouw, daarvoor was het ook maar een dun pupke.
John Byrne tekende haar ook al redelijk groot en gespierd, 20-25 jaar geleden ofzo.

Ik heb niet veel problemen met Gadot als WW, maar dat is meer omdat ik sowieso niet veel heb met dat character, en ik Gadot verder niet ken, dus geen idee of ze wel of niet geschikt is.

Dat Superman door zo'n klein mannetje gespeeld wordt is misschien wel opvallender, eerlijk gezegd. Hij is kleiner dan Batman in deze film, volgens mij.
pi_158091290
Mja bij amazone vrouwen denk ik toch eerder aan wat meer vollere en gespierdere vrouwen, het gaat er gewoon ontzettend nep en ongeloofwaardig er uit zien als zij een hengst probeerd te verkopen. In het echt zullen de meeste mannen en vrouwen lachend weglopen als je dat popje een stoot ziet geven.
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:17:11 #279
12888 Skull-splitter
pi_158099210
Ik weet niet. Ik heb een kleine vriendin en die slaat snel en dankzij de kleine knuistjes ook hard... Alleen zit er weinig massa achter.

Maar massa alleen is ook niet alles (en mede daarom vind ik de Batfleck nog niet zo heel tof)
pi_158101544
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Deckard het volgende:
Mja bij amazone vrouwen denk ik toch eerder aan wat meer vollere en gespierdere vrouwen, het gaat er gewoon ontzettend nep en ongeloofwaardig er uit zien als zij een hengst probeerd te verkopen. In het echt zullen de meeste mannen en vrouwen lachend weglopen als je dat popje een stoot ziet geven.
Eens. Meer een vrouw a la Floor Jansen.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:08:46 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_158103442
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:50 schreef Weakling het volgende:
Dit is meer de Wonder Woman zoals ik haar zou zien:

Sterk maar toch vrouwlijk en sexy
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:13:41 #282
27648 Weakling
available in strong mint
pi_158103557
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:08 schreef Komakie het volgende:
Dit is meer de Wonder Woman zoals ik haar zou zien:
[ afbeelding ]
Sterk maar toch vrouwlijk en sexy
Oh ja, ik ook hoor!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:14:51 #283
12888 Skull-splitter
pi_158103582
Dat sexy boeit me nog het minst.

Leia zag ik ook het liefst in praktische outfits ipv het door veel mannen geadoreerde slavenkostuum.

Verder wel een goed model qua looks, maar ik denk dat de filmuitvoering ook prima gaat zijn.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:17:39 #284
27648 Weakling
available in strong mint
pi_158103640
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 21:14 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Superman door zo'n klein mannetje gespeeld wordt is misschien wel opvallender, eerlijk gezegd. Hij is kleiner dan Batman in deze film, volgens mij.
Henry Cavill: 1,85m. Ben Affleck: 1,92m. Ietsje kleiner inderdaad, maar geen klein mannetje imo.
pi_158104280
En op het witte doek zie je van die lengte toch vaak niets terug.
pi_158104540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Wie zegt dat dit doomsday is dan? Ik had geen geluid bij de trailer dus excuses als dit in de trailer gezegd werd.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:11:02 #287
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158104873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik weet niet. Ik heb een kleine vriendin en die slaat snel en dankzij de kleine knuistjes ook hard... Alleen zit er weinig massa achter.

Maar massa alleen is ook niet alles (en mede daarom vind ik de Batfleck nog niet zo heel tof)
Mjah, destijds ging ik wel eens trainen met een kleine vriendin in het park (deden beide destijds kung-fu), en ze had wat minder goed controle (of ze wilde me gewoon slaan, dat kan ook), en dus raakte ze me soms in mijn gezicht met haar ienieminie-vuistjes, maar eerlijk gezegd voelde je daar vrijwel niets van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:17 schreef Weakling het volgende:

[..]

Henry Cavill: 1,85m. Ben Affleck: 1,92m. Ietsje kleiner inderdaad, maar geen klein mannetje imo.
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:44 schreef Gray het volgende:
En op het witte doek zie je van die lengte toch vaak niets terug.
Nou ja, het werd in Man of Steel wel een beetje duidelijk in een aantal scenes wanneer hij bijvoorbeeld tussen die soldaten loopt enzo, maar nogmaals, mijn referentie-kader is voornamelijk John Byrne's Superman, en daarin is Superman ook gewoon een God van een vent, als in dat hij fucking groot is, qua postuur en breedte, zelfs als Clark Kent. Gewoon een zeer grote brede man.
pi_158105380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:55 schreef aspi het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit doomsday is dan? Ik had geen geluid bij de trailer dus excuses als dit in de trailer gezegd werd.
Vond het wel erg duidelijk doomsday eerlijk gezegd
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:34:02 #289
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158105406
Doomsday, of een gemuteerde aardappel. 1 van beide.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:09:43 #290
27648 Weakling
available in strong mint
pi_158106334
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
Doomsday, of een gemuteerde aardappel. 1 van beide.
Ik dacht eerst heel even Killer Croc ... :X
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:12:15 #291
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158106409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef Weakling het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen idd.
  Admin dinsdag 8 december 2015 @ 15:17:12 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158106532
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:09 schreef Weakling het volgende:

[..]

Van hem hebben we al gezien dat hij er zo uitziet:

In Suicide Squad.

Doomsday's identiteit in de trailer wordt ondersteund door het feit dat zijn verschijning de geruchten over zijn betrokkenheid bevestigt, en het is een groots monster met botten die door zijn huid naar buiten steken. Ik had liever gehad dat hij sterker op de comics leek, maar dit is naar mijn idee wel duidelijk genoeg bedoeld Doomsday te zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:35:36 #293
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158106920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:17 schreef Breuls het volgende:

[..]

Van hem hebben we al gezien dat hij er zo uitziet:

[ afbeelding ]

In Suicide Squad.

Doomsday's identiteit in de trailer wordt ondersteund door het feit dat zijn verschijning de geruchten over zijn betrokkenheid bevestigt, en het is een groots monster met botten die door zijn huid naar buiten steken. Ik had liever gehad dat hij sterker op de comics leek, maar dit is naar mijn idee wel duidelijk genoeg bedoeld Doomsday te zijn.
Is dat niet gewoon John McCain....?
pi_158107644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:32 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Vond het wel erg duidelijk doomsday eerlijk gezegd
http://dc.wikia.com/wiki/Wraith_(Prime_Earth)
Lijkt me logischer. Doomsday is niet gemaakt in een lab op aarde.
pi_158108119
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef aspi het volgende:

[..]

http://dc.wikia.com/wiki/Wraith_(Prime_Earth)
Lijkt mij helemaal niet logisch :P
Wraith heeft ook geen botten die uit zijn lijf steken.
en vaak zijn superhero films niet 1:1 met de comics, dus dat zal je nu ook wel hebben.
  Admin dinsdag 8 december 2015 @ 16:54:22 #296
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158108606
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:11 schreef aspi het volgende:

Deze Doomsday wel. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158124577
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:31 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Lijkt mij helemaal niet logisch :P
Wraith heeft ook geen botten die uit zijn lijf steken.
en vaak zijn superhero films niet 1:1 met de comics, dus dat zal je nu ook wel hebben.
Nouja Doomdsay had ook geen heat vision, Wraith wel :) En deze doomsday/Wraith lijkt eerder op de cavetroll van lord of the rings dan Doomsday :/
pi_158126634
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:29 schreef aspi het volgende:

[..]

Nouja Doomdsay had ook geen heat vision, Wraith wel :) En deze doomsday/Wraith lijkt eerder op de cavetroll van lord of the rings dan Doomsday :/
De CGI had wel beter gemogen ja
maar misschien komt dat nog wel goed in de uiteindelijke film
  woensdag 9 december 2015 @ 13:10:17 #299
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_158127143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:37 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

De CGI had wel beter gemogen ja
maar misschien komt dat nog wel goed in de uiteindelijke film
Ik denk dat Lex Luthor niet meer weg te CGI'en valt. Helaas.
pi_158127179
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 13:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik denk dat Lex Luthor niet meer weg te CGI'en valt. Helaas.
:D
Vind jesse eisenberg nog steeds een rare castingkeus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')