Is er weer een Tyler Perry film dan uit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde vanavond al gaan, maar mijn bioscoop is niet open wegens terreurdreiging.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde vanavond al gaan, maar mijn bioscoop is niet open wegens terreurdreiging.
Metropolis in Antwerpen.quote:
SPOILER: over eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Mjah, de reviews noemen Affleck wel als positief punt in deze film, zowel als Batman alswel als Wayne. De schuld ligt dit keer dus elders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben Affleck en superhelden![]()
Daredevil: MC 42 / RT 44%
BvS: MC 46 / RT 37%
Huh? En dan toch een 8,5 als ie zo tegenvalt?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:49 schreef Timo20 het volgende:
Batman v Superman: Dawn of Justice
... Maar als er dan twee woorden zijn om deze film mee te omschrijven is het "langzaam" en "saai".
... Nee, het jaar is pas drie maanden oud maar nu is al duidelijk wie de award voor de grootste tegenvaller van het jaar gaat winnen. Helaas, want wat had ik het graag anders gezien.
Mijn Cijfer: 8,5/10
IMDB Cijfer: 6,0/10
oeps tikfoutje, dat moet natuurlijk andersom zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:25 schreef Weakling het volgende:
[..]
Huh? En dan toch een 8,5 als ie zo tegenvalt?
Ghehe okay. Jammer dat langs alle kanten begint door te sijpelen dat het geen erg goede film is geworden. Ik zal 'm als DC liefhebber vast wel gaan zien in de bios, maar het wordt zo wel een beetje met tegenzin. Nou ja, misschien vind ik 'm wel geweldig ...quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oeps tikfoutje, dat moet natuurlijk andersom zijn![]()
het is al laat
-edit- dat is beter
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die denken dat Affleck de nieuwe Batman isHij is te gast als Batman in een Superman film. Er is nog helemaal niets bekend over de nieuwe Batman films
Untitled Batman Reboot.quote:Op donderdag 24 maart 2016 03:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan geen op zichzelf staande Batman films tussen.
Jawel, die staat er wel. En er is wel degelijk aangekondigd dat Affleck de nieuwe batman is en blijft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 03:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan geen op zichzelf staande Batman films tussen.
...die hebben gelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen die denken dat Affleck de nieuwe Batman is![]()
Niet per sé, maar ik vind 'm ook niet echt slechter.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:55 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vind je de film beter dan Man of Steel?
Ik ga vandaag denk ik maar zoals ik zei, ik vond MoS vreselijk. De trailer was geweldig, dacht een mooie origens afgaande op de trailer, maar die beelden van de trailer zaten allemaal in de film/ Maar goed Batman vind ik wel leuk dus alleen daarvoor ga ik al.quote:Op donderdag 24 maart 2016 07:47 schreef Breuls het volgende:
Je moet niet constant naar review aggregation sites kijken. Vorm je eigen mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |