abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157696086

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 21-11-2015 17:05:55 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_157696350
De enige korte mouwen shirts die ik heb zijn Saucony shirts van evenementen en die schuren enorm als het buiten wat kouder wordt. :') Ligt dit nu aan mij of aan de shirts? De lange mouwen shirts die ik heb zijn van Nike Dri-FIT, die zijn perfect voor mij. Ik wil daar ook korte mouwen shirts van gaan kopen, maar duur. :{
pi_157696429
Kan je mij erbij zetten? Ja, ik heb helemaal gewacht op het nieuwe topic :P .

1
2
[b]10 januari 2016 - [url=http://www.sauconyegmondhalvemarathon.nl/]Egmond Halve Marathon (Egmond aan Zee)[/url][/b]
[*] Devv - HM

1
2
[b]14 februari 2016 - [url=http://www.groetuitschoorl.nl/]Groet uit Schoorl (Schoorl)[/url][/b]
[*] Devv - 30 km

1
2
[b]6 maart 2016 - [url=http://www.nncpcloopdenhaag.nl/]CPC Loop (Den Haag)[/url][/b]
[*] Devv - HM
pi_157696472
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef Devv het volgende:
Kan je mij erbij zetten? Ja, ik heb helemaal gewacht op het nieuwe topic :P .
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Gedaan!

@BK, ik heb nooit zo'n last van schuurplekken van shirts, alleen bij het randje van mijn sportbh bij extreem lange afstanden soms.. Maar kan me wel voorstellen shirts met lange mouwen vaker strak zitten en daardoor minder schuren..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:32:56 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157696747
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:15 schreef BK. het volgende:
De enige korte mouwen shirts die ik heb zijn Saucony shirts van evenementen en die schuren enorm als het buiten wat kouder wordt. :') Ligt dit nu aan mij of aan de shirts? De lange mouwen shirts die ik heb zijn van Nike Dri-FIT, die zijn perfect voor mij. Ik wil daar ook korte mouwen shirts van gaan kopen, maar duur. :{
Heb je een schaar?
F means you're fucked
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:40:19 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157696924
Mooi dat de OP weer editable is :)

SPOILER
Ik heb op zich zin om te lopen, maar vind de 14 km voor vanavond een beetje teveel van het goede. En met de groep meelopen heb ik ook wel een beetje nodig. Zelf ga ik niet 's avonds, of morgenochtend :N En zelf terugkeren na een km of 5 gaat mijn trainer niet toelaten, vrees ik (voelt zich nogal verantwoordelijk).

Verder wil ik zondagochtend de Bertusloop 5 km weer eens doen.

SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 17:41:33 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 17:42:37 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157696982
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:15 schreef BK. het volgende:
Er zijn regelmatig aanbiedingen bij de wiggles van deze wereld voor nike dry-fit shirts.
pi_157697423
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi :)
Hey :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Er zijn regelmatig aanbiedingen bij de wiggles van deze wereld voor nike dry-fit shirts.
Goeie, dat Wiggle. ^O^
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:05:53 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157697595
Aangezien je er niet zelf over begint: hoe gaat het lopen Swets? ;)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 18:33:16 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157698235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:05 schreef Quoi het volgende:
Aangezien je er niet zelf over begint: hoe gaat het lopen Swets? ;)
Nou, op zich zo goed als je mag hopen na een jaar vol blessureleed. Maar enkel blijft zeuren en is behoorlijk stijvig en tikkie pijnlijk elke keer na een loop en vorm keert ook niet echt rap terug. April 2016 zou wel eens een tikkie te ambitieus kunnen zijn.

Maar goed, we gaan zo maar weer voor een 5KM tempoloopje naar buiten.

En hoe is het hier met iedereen?
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:33:28 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157698855
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, op zich zo goed als je mag hopen na een jaar vol blessureleed. Maar enkel blijft zeuren en is behoorlijk stijvig en tikkie pijnlijk elke keer na een loop en vorm keert ook niet echt rap terug. April 2016 zou wel eens een tikkie te ambitieus kunnen zijn.
Enkelblessures zijn echt de ergste.
Ik loop nu al weken 4 niet omdat dat niet mag na een tandvleestransplantatie, maar na twee weken werd de stijfheid/pijnigheid gewoon weer merkbaar! Na een rustperiode! Hoe idioot is dat. Ik doe nu weer dagelijks de krachtoefeningen (voorzichtig, mag niet inspannen) en het gaat nu weer langzaam beter.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:00:21 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157698934
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:40 schreef Quoi het volgende:
Mooi dat de OP weer editable is :)

SPOILER
Ik heb op zich zin om te lopen, maar vind de 14 km voor vanavond een beetje teveel van het goede. En met de groep meelopen heb ik ook wel een beetje nodig. Zelf ga ik niet 's avonds, of morgenochtend :N En zelf terugkeren na een km of 5 gaat mijn trainer niet toelaten, vrees ik (voelt zich nogal verantwoordelijk).

Verder wil ik zondagochtend de Bertusloop 5 km weer eens doen.

SPOILER
Waarom zou je zelf niet gaan?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:03:23 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157698988
Ik geef toe dat ik alleen lopen in het donker maar niks vind. Uberhaupt vind ik in het donker hardlopen niks :X

Daarom pas ik me maar aan en zit ik klaar voor de 14. Kijken hoe de benen voelen.
  vrijdag 20 november 2015 @ 19:06:52 #16
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157699064
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:03 schreef Quoi het volgende:
Ik geef toe dat ik alleen lopen in het donker maar niks vind. Uberhaupt vind ik in het donker hardlopen niks :X

Daarom pas ik me maar aan en zit ik klaar voor de 14. Kijken hoe de benen voelen.
Vind je hardlopen überhaupt leuk?

Waarom vind je t in het donker vervelend?
pi_157699462
Nou, zo gek is het niet om (als vrouw) liever niet in het donker te lopen. Daar ben je echt niet de enige in Quoi. Gewoon met de groep mee gaan ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 20:00:39 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157700447
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Enkelblessures zijn echt de ergste.
Ik loop nu al weken 4 niet omdat dat niet mag na een tandvleestransplantatie, maar na twee weken werd de stijfheid/pijnigheid gewoon weer merkbaar! Na een rustperiode! Hoe idioot is dat. Ik doe nu weer dagelijks de krachtoefeningen (voorzichtig, mag niet inspannen) en het gaat nu weer langzaam beter.
Bij het lopen gaat het op zich wel goed. vanaf een kilometer of 10 ga ik het voelen, maar dat wordt wel langzaam beter. Maar vervolgens word ik meermaals wakker 's nachts van de pijn in mijn enkel als ik op m'n rechterzij lig. Dan ligt die enkel blijkbaar net in een kleine knik en dat gaat dan verrot zeer doen na een ldl. Nu, na 5km tempo-ish loopje is het een beetje branderig.

Maar wat eigenlijk het ergst is is dat ik nog steeds geen 5KM aan 1 stuk kan lopen op 6:00/km :@ Conditie is echt volledig naar de klote en ondanks dat ik er de afgelopen 2 maanden echt wel behoorlijk aan werk met afwisselende loopjes wordt het niet snel beter.

Het gaat m'n langzaamste bruggenloop ooit worden vrees ik.
pi_157700561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:

Maar vervolgens word ik meermaals wakker 's nachts van de pijn in mijn enkel als ik op m'n rechterzij lig. Dan ligt die enkel blijkbaar net in een kleine knik en dat gaat dan verrot zeer doen na een ldl. Nu, na 5km tempo-ish loopje is het een beetje branderig.
Hm, dat klinkt ook nog niet echt als het gemiddelde gescripte happy-de-peppie-programma op RTL4.

Romario had ooit pijn aan zijn enkel. Maar omdat hij nog niet zolang in Nederland was destijds zei hij "ik heb geen enkele pijn". Dus er is hoop.
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:08:14 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157700652
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:22 schreef steffelonio het volgende:
Nou, zo gek is het niet om (als vrouw) liever niet in het donker te lopen. Daar ben je echt niet de enige in Quoi. Gewoon met de groep mee gaan ^O^
Ik loop dan gewoon gewoon hier door de wijk. Als je afgelegen wordt en dat kan niet dan snap ik het wel.

Anders maakt het je wel erg onzelfstandig lijkt me.
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 20:11:32 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_157700756
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:08 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik loop dan gewoon gewoon hier door de wijk. Als je afgelegen wordt en dat kan niet dan snap ik het wel.

Anders maakt het je wel erg onzelfstandig lijkt me.
Ik loop hier ook gewoon door de vogelaarswijk en ik heb eigenlijk niet meer nare ervaringen overdag als 's avonds. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je het niet prettig vindt. Met een groep gaan is dan een betere optie.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_157702344
Ik heb zelf geen problemen met lopen in het donker, maar Mrs S wel. Daardoor is lopen in de winter voor haar niet echt te doen. Is een gevoel, en rationele argumenten helpen dan niet echt.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:00:55 #23
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157702414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik loop hier ook gewoon door de vogelaarswijk en ik heb eigenlijk niet meer nare ervaringen overdag als 's avonds. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je het niet prettig vindt. Met een groep gaan is dan een betere optie.
Nee dat is sowieso onbezorgder.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:07:09 #24
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157702642
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb zelf geen problemen met lopen in het donker, maar Mrs S wel. Daardoor is lopen in de winter voor haar niet echt te doen. Is een gevoel, en rationele argumenten helpen dan niet echt.
En stel dan dat jij er eens een week/paar weken niet bent, kan ze dan maar heel beperkt de deur uit? Of doet ze dan alles met fiets/auto?

Echt hoor, ik snap het serieus niet. Hoe afhankelijk wil je zijn?
pi_157702893
Ik vermijd lopen in het donker ook liever, het is een gevoel.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:25:27 #26
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157703421
Oh ik fiets me suf door allerlei sjabby wijken hoor, door het donker geen probleem. Hardlopen doe ik in de polder en daar ga ik niet alleen heen. Ik zie ook geen steek, dat helpt niet. Heeft verder niks met afhankelijkheid of onzelfstandigheid te maken.

Of ik hardlopen überhaupt leuk vind? }:| Erm...

Maar dat waren trouwens 14 ontspannen en pijnloze kilometers O+
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:27:04 #27
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157703485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:25 schreef Quoi het volgende:
Oh ik fiets me suf door allerlei sjabby wijken hoor, door het donker geen probleem. Hardlopen doe ik in de polder en daar ga ik niet alleen heen. Ik zie ook geen steek, dat helpt niet. Heeft verder niks met afhankelijkheid of onzelfstandigheid te maken.

Of ik hardlopen überhaupt leuk vind? }:| Erm...

Maar dat waren trouwens 14 ontspannen en pijnloze kilometers O+
Ah ja, in de polder hobbel ik ook niet in t donker :)

Fijn dat t lekker ging. Vind je hardlopen nu weer leuk? O-)
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:27:52 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_157703530
Gisteren (voor het eerst in m'n leven) bij de fysio geweest om mijn pijnlijke scheenbeen te laten checken. Natuurlijk werden de klachten minder nadat ik de afspraak had gemaakt. Da's bij mij altijd zo, bij de huisarts, de tandarts. Afspraak gemaakt, weg pijn. Maar, ik bleef wel wat zeurtjes en steekjes voelen zo nu en dan.
Hoe erg de fysio ook aan mijn benen en voeten duwde, trok en draaide, geen een keer deed het pijn. Maar aan de ietwat beurse plekken op mijn scheenbeen en het feit dat het nog wel drukgevoelig is, was er nog wel iets van een blessure te herleiden. :P Verder constateerde hij dat m'n rechtervoet minder flexibel en stugger is dan mijn linker, waardoor de spieren meer te verduren hebben bij het afwikkelen van de voet. Precies wat de inloop-podoloog vorige week vertelde. Dat veroorzaakte dus de geïrriteerde spier die me al anderhalve maand zat te treiteren.

Enfin, ik heb een afspraak gemaakt voor een behandeling op 1 december en tot die tijd moet ik oefeningen doen om de voeten (met name de rechter) flexibeler te maken. Tot die tijd adviseerde de fysio om niet te lopen. Of in ieder geval geen lange afstanden. Maar het liefst helemaal niet. Dan kan de geïrriteerde spier compleet tot rust komen en mijn voet sterker worden.

Man, wat is dat lastig. Ik wil zo graag. :X Misschien volgende week heel stiekem een of twee kilometers. Maar ik probeer me in te houden. Zodra ik weer 'mag' ga ik, of het nu -20 met hagel, wind, regen en terreurdreigingen ter plekke is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cee op 20-11-2015 21:33:44 ]
pi_157703820
Ik vind lopen in het donker ook totaal niet leuk. Voor mij begint nu ook de vervelendste periode, qua lopen. En ik sla dus heel makkelijk over in deze tijd.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 21:39:22 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157703938
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind lopen in het donker ook totaal niet leuk. Voor mij begint nu ook de vervelendste periode, qua lopen. En ik sla dus heel makkelijk over in deze tijd.
Ik vind er ook geen fuck aan. Ben sowieso al geen avondloper, en dan nog in het donker ook :r
pi_157703993
Lopen in het donker is minder, vooral omdat een aantal routes onbruikbaar zijn geworden. Maar ik laat me niet tegenhouden. Heb de lampenset van Kalenji gekocht, ben daarmee erg zichtbaar en heb voldoende licht voor minder verlichte routes.
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:43:07 #32
87554 Cee
Welluk?
pi_157704076
Over lopen in het donker: da's ook niet mijn meest favoriete hobby. Ik heb gelukkig een route van 6 km uitgestippeld die geen stoplichten bevat, langs lantaarnpalen gaat, door goede woonwijken en waar regelmatig andere hardlopers komen. Maar ja, het is wel steeds het zelfde rondje. Dat wordt wel eens saai. Goede reden dus om er zo snel mogelijk doorheen te lopen. Alleen de combinatie donker en regen weerhoudt me om te gaan, dan zie ik de plassen niet.
pi_157704460
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
Over lopen in het donker: da's ook niet mijn meest favoriete hobby. Ik heb gelukkig een route van 6 km uitgestippeld die geen stoplichten bevat, langs lantaarnpalen gaat, door goede woonwijken en waar regelmatig andere hardlopers komen. Maar ja, het is wel steeds het zelfde rondje. Dat wordt wel eens saai. Goede reden dus om er zo snel mogelijk doorheen te lopen. Alleen de combinatie donker en regen weerhoudt me om te gaan, dan zie ik de plassen niet.
voeten warmen vanzelf weer op. Schoenen na afloop leeggooien, zolen eruit en laten drogen. Je gaat echt niet dood van natte voeten. ;)
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:57:52 #34
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157704539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ah ja, in de polder hobbel ik ook niet in t donker :)

Fijn dat t lekker ging. Vind je hardlopen nu weer leuk? O-)
Jaor, nog steeds :Y
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:59:15 #35
87554 Cee
Welluk?
pi_157704589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

voeten warmen vanzelf weer op. Schoenen na afloop leeggooien, zolen eruit en laten drogen. Je gaat echt niet dood van natte voeten. ;)
Ik presteer het altijd om bij de eerste 100 meter al in een plas te stampen en om dan nog een half uur met een zompige poot rond te hobbelen, no thanks. :P
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 22:10:23 #36
155227 crew  Guppy
dus
pi_157704986
Hondendrollen zie je ook niet in het donker ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:11:14 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157705011
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jaor, nog steeds :Y
Goed zo! Niet meer miepen dus!
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 22:12:39 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_157705048
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee dat is sowieso onbezorgder.
Ik vind lopen met een groep juist een enorm gedoe. Ben je gebonden aan een tijd, en een plaats. En die mensen moeten rekening houden met mij en ik met hen. Vaak moeten ze dan wachten op mij of terug lopen om me op te halen en dat vind ik dan vervelend.

Nee, laat mij maar lekker in m'n eentje lopen :+
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:18:23 #39
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157705203
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik vind lopen met een groep juist een enorm gedoe. Ben je gebonden aan een tijd, en een plaats. En die mensen moeten rekening houden met mij en ik met hen. Vaak moeten ze dan wachten op mij of terug lopen om me op te halen en dat vind ik dan vervelend.

Nee, laat mij maar lekker in m'n eentje lopen :+
Maar je kan wel overal lopen, ook waar enge mannen zijn ;)

Het is wel fijner Ja als er binnen de groep geen al te groot verschil zit. Teruglopen moet sowieso natuurlijk, das ook niet erg, maar als je er een mega stuk achteraan loopt is niet motiverend.
pi_157705225
Zojuist weer in het donker gelopen, heb er geen problemen mee...Alleen inderdaad wat minder routes om uit te kiezen, dat wel.
pi_157709426
Ik vind het heerlijk lekker lopen in het donker, maar meestal loop ik ook gewoon een rondje over de Waal, genoeg licht en mensen. Een keer heb ik rond 23:00h in de Ooijpolder langs het water gelopen, stikdonker. Dat doe ik niet meer zo gauw.

Ik ben het er trouwens niet mee eens dat een marathon sowieso ongezond voor je lijf is.
Misschien ben ik gewoon raar, of loop ik de M gewoon te langzaam om er schade van te ondervinden, maar ik heb het gevoel dat ik alleen maar fitter en sneller ben geworden. Zelfs mijn enkel is er niet slechter van geworden. Filerijden zorgt daar wél voor. :')
  zaterdag 21 november 2015 @ 05:15:29 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157710679
Met nog twee weken tot aan de Kepler Challenge, vandaag de laatste puntjes op de I gezet, samen met mijn mede-Kepler loopster en loopvriendin.
Drie uurtjes op en neer over Bluff Hill met 670 D+ in de benen.
Ready to rock and rumble!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 21 november 2015 @ 05:17:31 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157710681
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Niet iedereen is een rebelse onafhankelijke feministe zols jij Mormel :D
  zaterdag 21 november 2015 @ 06:53:18 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157710750
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 05:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Niet iedereen is een rebelse onafhankelijke feministe zols jij Mormel :D
Haha! Ik denk dat ik alles behalve rebels en feministisch ben. Onafhankelijk wel, denk ik.

Anyway, iemand vond het een goed idee dat ik vandaag vroeg ga rennen omdat dat volgende week ook moet..Dus ik ga zo eens ontbijten en een rondje doen :O
pi_157710919
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En stel dan dat jij er eens een week/paar weken niet bent, kan ze dan maar heel beperkt de deur uit? Of doet ze dan alles met fiets/auto?

Dan blijft ze gewoon binnen, bij het aanrecht en lekker het huis poetsen, zoals het hoort ;)
Afhankelijk O+

(Sorry Murmeli, kon het niet laten, je draafde eventjes door.)

Ze heeft trouwens ook niet echt het hardloopvirus, dus dan wordt het sowieso makkelijker om niet in het donker te lopen. En ze werkt 60 uur per week of zo.
  zaterdag 21 november 2015 @ 08:24:10 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157710964
Zo onafhankelijk dat iemand anders je code voor de OP moet maken ^O^

Hier een flinke curveball. Mini was niet lekker, ik was niet lekker... dus GotC is lekker zonder ons naar het weekendje weg gegaan. Ik mag dus een weekendje voor mini zorgen, zonder hardlopen. Dat komt volgende week vast wel weer :Y
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:27:11 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_157710990
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:24 schreef YUR het volgende:
GotC is lekker zonder ons naar het weekendje weg gegaan
Onafhankelijk heur 8-)
  zaterdag 21 november 2015 @ 08:30:15 #48
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157711005
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Onafhankelijk heur 8-)
Ja :( Moet ik me nu zorgen gaan maken?
F means you're fucked
pi_157711013
Even voorstellen, Man, 50 jaar, ben net begonnen met een beetje hardlopen om gezond bezig te zijn. Zeker 15 kilo te zwaar. Loop nu 6 km 3 keer per week. Goed warm kleden en dus meer zweten... helpt dat om af te vallen?
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:34:01 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711026
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja :( Moet ik me nu zorgen gaan maken?
Ja. Sowieso. Aanrecht en poepluiers resten jou.
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:35:28 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:31 schreef FunrunnerIvar het volgende:
Even voorstellen, Man, 50 jaar, ben net begonnen met een beetje hardlopen om gezond bezig te zijn. Zeker 15 kilo te zwaar. Loop nu 6 km 3 keer per week. Goed warm kleden en dus meer zweten... helpt dat om af te vallen?
Nee. Of nou ja, tijdelijk wel ;) je verliest extra vocht (gewicht) doordat je meer zweet, maar dat drink je er later toch weer aan. Eigenlijk heeft dat niet zoveel nut.

Helaas, je eetpatroon aanpassen is het enige wat werkt. Je bewegen, maar dat doe je al! ^O^ goed bezig, en welkom!
pi_157711040
quote:
Dan verlies je vocht en geen vet. Slecht idee dus.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 november 2015 @ 08:36:48 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157711044
quote:
Welkom, en nee. Dat drink je er gewoon weer aan. Ik zou me gewoon comfortabel kleden als ik jou was.

En 3x 6KM? Hoe ben je bij die 6KM gekomen?
pi_157711057
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Welkom, en nee. Dat drink je er gewoon weer aan. Ik zou me gewoon comfortabel kleden als ik jou was.

En 3x 6KM? Hoe ben je bij die 6KM gekomen?
Ok, bedankt !

6km omdat rondje toevallig 6 km is.

Rustig hardlopen of zo hard mogelijk om van mijn vet af te komen?
pi_157711059
... ik zal eens kijken wat ik op internet kan vinden... heb me er nog niet in verdiept
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:41:39 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:39 schreef FunrunnerIvar het volgende:

[..]

Ok, bedankt !

Rustig aan is prima. Je moet in een bepaalde zone lopen in om de vetverbrandingszone te komen. Maar het precieze weet ik daar niet van, ik doe altijd maar wat :') Er komen zo antwoorden van mensen hier die daar heel veel van weten ;)
pi_157711072
En wel genoeg drinken dus, want vocht heb je nodig.

Drie keer per week 6 is heel netjes.
Meer dan ik deze week heb gelopen, ik moet me maar eens klaarmaken voor mijn LDL.

[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 21-11-2015 08:49:27 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 november 2015 @ 08:43:14 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157711077
quote:

[..]

Ok, bedankt !

Ik bedoel meer of je direct met 6KM begonnen ben? Of heb je langzaam naar 6KM opgebouwd?

quote:
rustig lopend naar uiteindelijk meer kilometers zal meer aan vetverbranding doen.
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:43:16 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711078
Ik heb nog precies 0km gelopen deze week :') straks ook maar eens verandering in brengen
pi_157711099
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik bedoel meer of je direct met 6KM begonnen ben? Of heb je langzaam naar 6KM opgebouwd?

[..]

rustig lopend naar uiteindelijk meer kilometers zal meer aan vetverbranding doen.
Nee, eerste keer na 1 km afgesneden, zodat ik op bijna 2 km uitkwam.
Na 2 maanden 4 km, maar ook wandelen er tussendoor
Na 4 maanden 6 km... Maar een enkele keer nog wel wandelen
  zaterdag 21 november 2015 @ 08:47:51 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157711108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja. Sowieso. Aanrecht en poepluiers resten jou.
En Kikker en zn vriendjes kijken :Y

Ga jij maar lekker een klein stukje lopen straks ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 november 2015 @ 08:48:32 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157711115
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:46 schreef FunrunnerIvar het volgende:

[..]

keurig :) Nu je 3e loop uitbreiden naar 10KM ;)
pi_157711119
quote:

[..]

Ok, bedankt !

Zelfs als je niet 15 kilo te zwaar bent is zo hard mogelijk rennen niet verstandig als je net begint. Je loopt je knieën kapot. Laat je lichaam eerst wennen aan beweging, je spieren en pezen moeten wennen aan de impact.
Gewoon rustig beginnen en langzaam uitbreiden. Daarmee blijf je in een iets verhoogde hartslagzone waardoor je meer vet verbrandt dan koolhydraten. Ga je harder, verbrand je meer koolhydraten dan vet.
Er is overigens ook nog een andere trainingsmethode, waarbij je heel kortdurend met hoge intensiteit traint, dat helpt ook nog wel mee aan vetverbranding, dacht ik. Maar het fijne weet ik daar niet van. En ik denk dat de rustige methofe veiliger is voor jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 21-11-2015 08:54:07 ]
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 08:52:24 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711143
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:47 schreef YUR het volgende:

[..]

En Kikker en zn vriendjes kijken :Y

Ga jij maar lekker een klein stukje lopen straks ^O^
Kikker O+

En straks, als de wasmachine klaar is :Y
pi_157711145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:46 schreef FunrunnerIvar het volgende:

[..]

Mooi rustig uitgebreid. ^O^
En nu zo door, ook in de winter. ;)
pi_157711281
Kans op natte sneeuw in Tilburg :P gedver. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik ga, al voelen de liezen wel weer goed. Ik kan ook nog vandaag overslaan en morgen onze clubcross doen, 2km langer maar wel laagdrempeliger.. Nou ja nog 2 uur om te beslissen :P
pi_157711362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Kans op natte sneeuw in Tilburg :P gedver. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit of ik ga, al voelen de liezen wel weer goed. Ik kan ook nog vandaag overslaan en morgen onze clubcross doen, 2km langer maar wel laagdrempeliger.. Nou ja nog 2 uur om te beslissen :P
Weekend rust is geen optie voor je?
pi_157711379
Oh ja en ik had een heeele rare droom over hardlopen vannacht :P k deed mee aan de zeven heuvelenloop, al was hij in mijn droom tien kilometer en zaten er niet echt heuvels in. Ik mocht in het voorste startvak starten en alle andere vrouwen zaten achter me. Het bijzondere aan de loop was dat je elke 500m door een stukje luchtkussen kon/moest klauteren om bij een soort krasloten te komen waarmee je goodies kon verdienen. Dus ik de eerste paar km braaf door die dingen klauteren en krassen. En toen realiseerde ik me dat iedereen me voorbij liep dus toen ging ik alleen nog maar die krasloten pakken. Maar nog later herinnerde ik me: ik ben hier helemaal niet voor de goodies maar voor een sneller tijd, fock die shit! Dus toen liet ik alle briefjes vallen en ging rennen. Er kwam de nog steeds respectabele tijd van rond de 43 minuten uit maar ik was inmiddels wel door een vrouw ingehaald. Het nog raardere was dat je ergens binnen in een gebouw finishte. Ik liep samen met een vrouw en we dachten dat we 2e en 3e waren maar toen konden we na de finish de goede uitgang niet vinden. En om een rare reden stopte je brutotijd pas als je weer terug bij de organisatie was en omdat de prijzen op brutotijd gingen waren we toen toch heel laag geëindigd. Tja. Rare specifieke dromen heb ik altijd :P
pi_157711381
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:20 schreef BK. het volgende:

[..]

Weekend rust is geen optie voor je?
Als ik daar zin in zou hebben uiteraard wel.
pi_157711403
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als ik daar zin in zou hebben uiteraard wel.
Ik vroeg het meer omdat je toch wat gerommeld hebt met pijntjes en nu toch alweer iets lijkt te moeten van jezelf. Kan er natuurlijk naast zitten.

En misschien is het meer een zwakte van mij dat ik snel wat rust neem als er iets niet goed voelt.
pi_157711414
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:27 schreef BK. het volgende:

[..]

Ik vroeg het meer omdat je toch wat gerommeld hebt met pijntjes en nu toch alweer iets lijkt te moeten van jezelf. Kan er natuurlijk naast zitten.

En misschien is het meer een zwakte van mij dat ik snel wat rust neem als er iets niet goed voelt.
Zoals ik al zei, het is een kwestie van zin hebben en niet van moeten. Ik heb sowieso veel zin om te lopen, alleen misschien wat minder in de trip erheen en zo. En ik heb volledig groen licht van de fysio zolang ik de dag na de wedstrijd niet loop.
  Redactie Sport zaterdag 21 november 2015 @ 09:30:26 #72
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157711417
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja en ik had een heeele rare droom over hardlopen vannacht :P k deed mee aan de zeven heuvelenloop, al was hij in mijn droom tien kilometer en zaten er niet echt heuvels in. Ik mocht in het voorste startvak starten en alle andere vrouwen zaten achter me. Het bijzondere aan de loop was dat je elke 500m door een stukje luchtkussen kon/moest klauteren om bij een soort krasloten te komen waarmee je goodies kon verdienen. Dus ik de eerste paar km braaf door die dingen klauteren en krassen. En toen realiseerde ik me dat iedereen me voorbij liep dus toen ging ik alleen nog maar die krasloten pakken. Maar nog later herinnerde ik me: ik ben hier helemaal niet voor de goodies maar voor een sneller tijd, fock die shit! Dus toen liet ik alle briefjes vallen en ging rennen. Er kwam de nog steeds respectabele tijd van rond de 43 minuten uit maar ik was inmiddels wel door een vrouw ingehaald. Het nog raardere was dat je ergens binnen in een gebouw finishte. Ik liep samen met een vrouw en we dachten dat we 2e en 3e waren maar toen konden we na de finish de goede uitgang niet vinden. En om een rare reden stopte je brutotijd pas als je weer terug bij de organisatie was en omdat de prijzen op brutotijd gingen waren we toen toch heel laag geëindigd. Tja. Rare specifieke dromen heb ik altijd :P
Dit soort dromen _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:42:53 #73
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157711530
quote:
Nu moet hier natuurlijk een stukje amateur-psychologie op worden losgelaten :P

Ik zeg: je hebt een onderdrukte passie voor funruns. Geen verkeerd concept overigens.
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:43:54 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157711539
@steffelonio en YUR: :6

Luf joe!

Hehe Ja die code snap ik niet hoor :)
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:47:17 #75
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157711560
Heb alweer 16 km in de benen vanmorgen. Stond om 7.40 buiten.

Alleen, in het donker (het eerste half uurtje). Zie mij eens onafhankelijk zijn :P
pi_157711624
Ik ga straks voor het eerst in twee weken weer. Wil eigenlijk mijn fiets ophalen maar die 15 minuten naar huis fietsen is dan denk ik wel heel koud.
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 09:57:44 #77
155227 crew  Guppy
dus
pi_157711663
Stukje over de financiën van Susan Kuijken, die zich op de OS wil voorbereiden zonder veel (lucratieve) wedstrijden te lopen.

Vrienden betalen olympische missie Kuijken
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:04:17 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_157711712
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Onafhankelijk heur 8-)
8-).

Wb lopen in het donker. Ik loop wel gewoon, heb een aantal vaste routes door wijken en naast wegen. En ik doe ook m'n LiveTracker aan en stuur die link naar Yur :) Vind dat gewoon een prettiger idee.
pi_157711745
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:47 schreef Murmeli het volgende:
Heb alweer 16 km in de benen vanmorgen. Stond om 7.40 buiten.

Alleen, in het donker (het eerste half uurtje). Zie mij eens onafhankelijk zijn :P
Lekker!
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:13:46 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157711788
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lekker!
Het was best pittig. 7^^ en 2 trainingen waar ik me heb uitgesloofd in de afgelopen week. Nu maar weer even een tandje terug tot volgende week.
pi_157711954
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:40 schreef Oceanonix het volgende:
Lopen in het donker is minder, vooral omdat een aantal routes onbruikbaar zijn geworden. Maar ik laat me niet tegenhouden. Heb de lampenset van Kalenji gekocht, ben daarmee erg zichtbaar en heb voldoende licht voor minder verlichte routes.
Hoe bevalt die? Ik overweeg hem ook aan te schaffen, is nu in de uitverkoop, maar twijfel een beetje omdat ik hem nog steeds wel vrij prijzig vind. Is ie het geld waard?

Lopen in het donker vind ik juist wel fijn, lijk me veel minder bewust te zijn van afstand :)
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_157712185
quote:
Is helemaal niet zo vreemd als het lijkt. Prijzen gaan altijd op brutotijd, dus je droom klopt wel redelijk.

Verder heb je hier natuurlijk een geweldig concept te pakken.
pi_157712203
In dit geval zou ik een keer niet voor een goede tijd gaan ;)
pi_157712223
Ik zou voor de goodies gaan, fock die tijd. :D
pi_157712226
Succes op de 5k straks Steffelonio :) *O*
  zaterdag 21 november 2015 @ 11:04:43 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157712324
Het luchtkussen-idee in je droom bestaat trouwens al :Y Bij de estafette-marathon moest MrQ elk rondje van ca 1 km door een luchtkasteel :D Dat leverde hele leuke foto's op --> klik
pi_157712406
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:52 schreef pijll het volgende:

[..]

Is helemaal niet zo vreemd als het lijkt. Prijzen gaan altijd op brutotijd, dus je droom klopt wel redelijk.

Verder heb je hier natuurlijk een geweldig concept te pakken.
Ja maar het is natuurlijk wel raar als die doortelt nadat je over de mat bent gekomen :P verder vond k het ook wel een leuk idee, beetje expeditie Robinson ;)
pi_157712834
quote:
welkom, ik zou iets aan je eetpatroon veranderen. De manier die voor mij geholpen heeft is bijhouden wat je eet. Ik gebruikte daarvoor myitnesspal. Omdat te doen moet je wel enorm gemotiveerd zijn om a te vallen. Het is erg veel werk in het begin. Deze app zet je op veels te weinig calorieen als je ook nog sport. Bij mij was het 1500 cal ik heb mezelf op 1700 gezet. Ik zou als ik jou niet lager als 1900 calorieen gaan.
In het begin eerst proberen om die 1900 calorieen te eten en te drinken en niet meer dan dat. Daarna proberen de andere zaken op orde te krijgen, te beginnen met vitamine c en eiwit. En daarna vezels.
Ik ben op deze manier 20 kg afgevallen.

De bedoeling is dat je inzicht krijgt in je eetpatroon en je dit kunt volhouden. Dus je avondeten wegen en niet denken dat het wel ongeveer zoveel zou zijn.

Om een leuk leven te hebben, had ik door de weeks 1700 cal en sport ik. In het weekend mocht ik compenseren. Dan telde ik de calorieen van sporten op bij datgene wat ik mocht eten. Dan kan je ook nog een biertje nemen.
pi_157713276
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 10:55 schreef thelaudprince het volgende:
Succes op de 5k straks Steffelonio :) *O*
Thanx!

Ging :(
Koud, nat en blubberig.
En ik was mijn hartslagmeter vergeten om te doen, en vergeten om mijn horloge niet op Autostop te zetten.
En ik vertrok te snel, na 1 km zat ik al te hijgen als een malle. En ik kreeg weer last van mijn voeten. Daarom twee keer kort gestopt, om mijn enkels los te draaien.
Ik weet mijn tijd nog niet, vanwege die auto pauze, maar het wordt wel een PR denk ik. Dat dan weer wel :)

Morgen proberen met mijn oude schoenen. Kijken hoe het dan gaat.
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 12:28:56 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_157713286
Toch goed gedaan! ^O^
pi_157713437
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Thanx!

Ging :(
Koud, nat en blubberig.
En ik was mijn hartslagmeter vergeten om te doen, en vergeten om mijn horloge niet op Autostop te zetten.
En ik vertrok te snel, na 1 km zat ik al te hijgen als een malle. En ik kreeg weer last van mijn voeten. Daarom twee keer kort gestopt, om mijn enkels los te draaien.
Ik weet mijn tijd nog niet, vanwege die auto pauze, maar het wordt wel een PR denk ik. Dat dan weer wel :)

Morgen proberen met mijn oude schoenen. Kijken hoe het dan gaat.
Oh moest je zo vroeg al? Ik zit nu pas in de trein dus als ik er ben ben jij alweer weg denk ik. Goed dat je me herinnert de auto pauze uit te zetten, die kan nog wel vervelend doen in het bos.. Al ben ik niet van plan veel op mijn horloge te kijken :P is het echt zo koud daar? In utrecht viel het me alles mee.. Waarom wilde jr je hartslagmeter om?
pi_157713471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Toch goed gedaan! ^O^
Dank je!

Tijd is bekend: 24:17.
Dik tevreden mee.

Geen korte broek aangedaan, daarom was het geen hoge 23 geworden.
pi_157713516
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh moest je zo vroeg al? Ik zit nu pas in de trein dus als ik er ben ben jij alweer weg denk ik. Goed dat je me herinnert de auto pauze uit te zetten, die kan nog wel vervelend doen in het bos.. Al ben ik niet van plan veel op mijn horloge te kijken :P is het echt zo koud daar? In utrecht viel het me alles mee.. Waarom wilde jr je hartslagmeter om?
Gewoon omdat ik meestal een hrm om heb. Dwangneurose.

Kou viel wel mee, maar door regen en geen zon was het fris voor de start.
pi_157713577
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:42 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Dank je!

Tijd is bekend: 24:17.
Dik tevreden mee.

Oh super netjes toch! Ruim je doel behaald en dat het voor je gevoel niet lekker ging betekent alleen maar dat het de volgende keer veel harder kan ;) maar stiekem voelen 5ks altijd kut en alsof je te hard bent weg gegaan :P
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:49:53 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157713581
Dat is echt een mooie tijd Steffelonio! ^O^ Je was met 25:59 al blij, hoorde ik je zeggen. Goed gedaan!
pi_157714166
Goed gedaan, 30e v/d 169 ^O^
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:42:18 #97
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157714463
Prachtige tijd Steffo!! Volgende keer niet gaan wandelen maar gewoon doorknallen. Wat LT ook zegt, 5 km voelt altijd als doodgaan
pi_157715469
Ik heb niet gewandeld maar even enkel oefening gedaan, wat met mijn enkel gedraaid. Dat haalt wat druk/last weg.

Ik begin mijn nieuwe schoenen te verdenken dat ze mijn voeten slopen bij hogere snelheden. Ldl's op die schoenen is prima, maar sneller dan 5:10 of zo en het begint pijn te doen bij mijn voetboog (heet dat zo?) en ik kan mijn voeten niet meer goed afwikkelen.

Daar had ik bij mijn vorige schoenen geen last van (maar toen liep ik eigenlijk ook nooit sneller dan 5:10/km).

Als het blijft, dan ga ik weer naar de fysio.
  ESF Reporter zaterdag 21 november 2015 @ 14:36:47 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_157715569
Ik ga morgen wel even kijken bij de Warandeloop, foto's schieten. Doe wel mijn hardloopschoenen aan, dan hoor ik er toch nog een beetje bij.
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:39:02 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157715602
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:29 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb niet gewandeld maar even enkel oefening gedaan, wat met mijn enkel gedraaid. Dat haalt wat druk/last weg.

Ik begin mijn nieuwe schoenen te verdenken dat ze mijn voeten slopen bij hogere snelheden. Ldl's op die schoenen is prima, maar sneller dan 5:10 of zo en het begint pijn te doen bij mijn voetboog (heet dat zo?) en ik kan mijn voeten niet meer goed afwikkelen.

Daar had ik bij mijn vorige schoenen geen last van (maar toen liep ik eigenlijk ook nooit sneller dan 5:10/km).

Had jij nou schoenen van dat merk van Decathlon gekocht?
F means you're fucked
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:48:02 #101
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157715749
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:29 schreef steffelonio het volgende:

Sorry, verkeerd gelezen!
Maar wel irritant!

Of gewoon weer langzamer lopen :P
pi_157716206
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Had jij nou schoenen van dat merk van Decathlon gekocht?
Ja, kiprun MD. Daar heb ik nog niet veel op gelopen, eerste indruk is OK. Vandaag liep ik op asics GT 2000 3. Die heb ik sinds half september. En die geven problemen (vandaag, en ook start bij Eindhoven HM). Hiervoor new balance nogwat gehad.

Morgen doe ik denk ik mijn new balance aan. Demping zal wel minder zijn maar het is toch natte bosgrond.
pi_157716476
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:42 schreef steffelonio het volgende:

[..]
Dat maakt niks uit. Ik loop wedstrijden altijd in korte broek, en heb nog nooit een hoge 23 gelopen.

Kun je op de New Balance niet alles lopen?
Alle NB's die ik heb gehad hebben behoorlijke demping (wel de duurdere versies).
pi_157717578
Hardlopenschoenen gekocht! Hopelijk verhelpt dat mijn pijn in mijn Dirk ! ;(
pi_157717648
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat maakt niks uit. Ik loop wedstrijden altijd in korte broek, en heb nog nooit een hoge 23 gelopen.

Kun je op de New Balance niet alles lopen?
Alle NB's die ik heb gehad hebben behoorlijke demping (wel de duurdere versies).
Ja, maar mijn NB's zijn al redelijk versleten, ongeveer 1200 km op gelopen. Vandaar dat ik nieuwe had gekocht, die Asics, en afgelopen maandag de kiprun MD.
pi_157717672
L_T 12e geworden zie ik
pi_157717730
Ik heb ook de asics GT 2000 gehad ooit n en dat vond ik de vreselijkste schoen uit mijn loop carrière :P maar ik heb het sowieso niet zo op asics met die geldpemping.

Verder zit het er voor mij ook weer op en was het loeizwaar en geweldig tegelijk. Dit was mijn eerste échte cross qua parcours denk ik, hierbij vergeleken stellen baarn en soest niet veel voor. Ik voel iig weer dat ik leef ;) en ik heb geen noemenswaardige last van mijn liezen gehad maar wel een flink lesje nederigheid gehad van de masters dames :P tijd was op mijn eigen horloge 24.11 maar ik kwam dan ook op 5.6km uit. Ach maakt ook niet veel uit. Wel spijt dat ik geen spikes aan had, paar keer bijna uitgegleden en waar ik in het losse zand weer dichterbij kwam verloor ik echt weer veel in de modder stukken. Maar over de boomstammen en heuveltjes vliegen was echt leuk :D k werd helaas nog wel in de laatste 2 meter voorbij gesprint omdat ik niet oplette, maar ach, geen idee hoeveelste ik ben geworden ook.
pi_157717927
12e, zie post van thelaudprince.
Off tijd 24.10, met gemiddeld 4:19/km door de blubber en over de heuveltjes
_O_
pi_157718119
LT, een deel van jouw route was ook het parkoers voor de groep 1/2 loop, die ik twee keer heb gedaan.

Daar zat op het eind een flinke plas in, over vrijwel de hele breedte van het pad! Last van gehad?
pi_157718199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar over de boomstammen en heuveltjes vliegen was echt leuk :D
Kom trailen dan! ^O^
Goed gedaan hoor, hele nette tijd neergezet! Welke schoenen had je nu aan dan, gewone wegschoenen?

Stef ook lekker gedaan, dik onder je streeftijd! ^O^
pi_157718275
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:40 schreef steffelonio het volgende:
12e, zie post van thelaudprince.
Off tijd 24.10, met gemiddeld 4:19/km door de blubber en over de heuveltjes
_O_
Ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijn die snelheid :P maar aan de andere kant de winnares had ook 22 minuten dus het was ook gewoon niet zo'n snel parcours vandaag denk ik. Maar het fijnste is gewoon om lekker gelopen te hebben en te strijden met andere dames onderweg, had niet eens echt een idee van de snelheid. Wel een heerlijk 1500 meter kuchje nu ;) een grote plas heb ik niet gezien, was nu overgegaan in grote modderpoel denk ik. Ik heb de boomstammen trouwens als hordes genomen haha, iedereen zette erop af maar ik was te bang om uit te glijden. De derde ronde als je stuk zit zijn die boomstammen wel tricky :D
pi_157718386
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Kom trailen dan! ^O^
Goed gedaan hoor, hele nette tijd neergezet! Welke schoenen had je nu aan dan, gewone wegschoenen?

Stef ook lekker gedaan, dik onder je streeftijd! ^O^
Mja de mizuno enigma, die ik niet zo fijn vind dus eigenlijk alleen in het bos gebruik. Ik dacht dat ik nog niet genoeg opgebouwd had op spikes maar andere dames zeiden dat dat in het bos niet echt nodig is. Nou ja, volgende keer. En trailen, dan moet je soms ook minutenlang heuvelop, hier waren alleen mini heuveltjes, veel leuker ;)
pi_157718417
Mag ik bij Schoorl erbij ? De HM :)
  zaterdag 21 november 2015 @ 17:25:12 #114
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157718983
LT, niet zo bezig zijn met tempo. Je ging meer freewheelen toch?

Netjes gedaan dus! En mooi dat je het vliegen leuk vond!
pi_157719061
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:01 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik bij Schoorl erbij ? De HM :)
Check!

Grappig trouwens dat het me nu pas opvalt dat de cross ook officieel 5625 meter was, ik heb de hele tijd gedacht dat ik 5km ging lopen :P Steffelonio ben benieuwd hoe het morgen gaat, dubbel PR in een weekend zou wel helemaal cool zijn ;)
pi_157719435
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:25 schreef Murmeli het volgende:
LT, niet zo bezig zijn met tempo. Je ging meer freewheelen toch?

Netjes gedaan dus! En mooi dat je het vliegen leuk vond!
Ik zei ook dat ik onderweg niet bezig was met tempo ;) nou ja, wel met zo snel mogelijk, maar ik heb geen idee wat snel is op dit parcours. En met dat Freewheelen zit het ook wel goed hoor, ik had gisteren een feestje, heb dit gelopen op 2 gin tonic en een paar uurtjes slaap en heb pas een paar uur van tevoren besloten dat ik toch zin had om te gaan. En ben blij dat ik geweest ben, het was erg lekker! En nu stop ik met posten want ik spam het hele topic vol :P
pi_157720203
Volgens mij heb ik zojuist besloten dat ik volgend jaar de koning van spanje wil gaan lopen.

19 of 25 gaat het dan worden
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 21 november 2015 @ 18:50:32 #118
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157721310
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zei ook dat ik onderweg niet bezig was met tempo ;) nou ja, wel met zo snel mogelijk, maar ik heb geen idee wat snel is op dit parcours. En met dat Freewheelen zit het ook wel goed hoor, ik had gisteren een feestje, heb dit gelopen op 2 gin tonic en een paar uurtjes slaap en heb pas een paar uur van tevoren besloten dat ik toch zin had om te gaan. En ben blij dat ik geweest ben, het was erg lekker! En nu stop ik met posten want ik spam het hele topic vol :P
Goed zo! ;)
Over het lopen he, stoppen met spammen hoeft voor mij niet.
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:03:55 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157723470
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

. En trailen, dan moet je soms ook minutenlang heuvelop
SPOILER
pi_157723632
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Check!

Grappig trouwens dat het me nu pas opvalt dat de cross ook officieel 5625 meter was, ik heb de hele tijd gedacht dat ik 5km ging lopen :P Steffelonio ben benieuwd hoe het morgen gaat, dubbel PR in een weekend zou wel helemaal cool zijn ;)
Ik zie het wel morgen. Als ik maar lekker loop. En een pr is voor mij nog makkelijk. Want hiervoor maar 1x een 5 km gelopen. En morgen loop ik mijn tweede 10km.
pi_157723720
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 november 2015 18:13 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist besloten dat ik volgend jaar de koning van spanje wil gaan lopen.

19 of 25 gaat het dan worden
Stoer doel! ^O^
pi_157724394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

SPOILER
Niet :'(

Alleen in de eerste 25km.
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:49:56 #123
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157724814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Niet :'(

Alleen in de eerste 25km.
just what L_T wanted to hear!
pi_157726187
https://www.instagram.com/p/-WabENOPym/?taken-by=losseveter

Eerste filmpje, daar ga ik! (helemaal rechts, links in beeld dus). Op de eerste 50m heb ik het in ieder geval niet verloren :P
  zaterdag 21 november 2015 @ 21:59:56 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157726987
Ik heb me zojuist eindelijk kunnen inschrijven voor de Den Haag Strandmarathon in januari. Momenteel zijn er al 2 inschrijvingen. Vorige keer deden er 45 mee ^O^
F means you're fucked
pi_157733972
Ah, de eerste sneeuw!
Mooie koude touwen dadelijk dus.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_157734008
Waar sneeuwt het? :o

Ik denk trouwens dat ik echt een liefde voor funruns ga ontwikkelen: dit ziet er toch wel heel cool uit!

https://vimeo.com/146483033

Even vergetende dat ik een beetje nachtblind ben :P
pi_157734024
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar sneeuwt het? :o

Ik denk trouwens dat ik echt een liefde voor funruns ga ontwikkelen: dit ziet er toch wel heel cool uit!

https://vimeo.com/146483033

Even vergetende dat ik een beetje nachtblind ben :P
Is ook cool! En heel gezellig. Tenminste ik vond dat in Rhenen wel. Maar ik ben niet nachtblind en ik zag ook bijna niks. Maar aan de andere kant, er lopen genoeg mensen met lichtjes enzo!
Trouwens nog goed gelopen jij gister :)

En Steffelonio een PR goed bezig!! Succes vandaag met de 10 en ook voor jou succes thelaudprince.
  zondag 22 november 2015 @ 09:12:21 #129
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157734088
als er iets me er van weerhoudt om volgend jaar naar Europa te komen is het niet de terreurdreiging maar het feit dat ik aan een funrun mee moet doen....

Maar het blijkt toch een goede manier om mensen in beweging te krijgen dus mijn zegen hebben ze!
pi_157734091
Nachtloopjes zijn leuk!

SPOILER
  zondag 22 november 2015 @ 09:15:13 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157734102
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 09:13 schreef pijll het volgende:
Nachtloopjes zijn leuk!

SPOILER
dat klinkt leuk! nachtcross/trail
  zondag 22 november 2015 @ 09:22:50 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157734150
Klinkt zeker leuk pijll ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 november 2015 @ 09:25:54 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157734170
fucking hell, 2.7 graden en slagregens. En ik moet een rondje van minimaal 10
  zondag 22 november 2015 @ 09:35:40 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157734226
quote:
18s.gif Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hardlopen O+
F means you're fucked
pi_157734240
quote:
Je moet niks! Je doet het omdat je het leuk vindt!
pi_157734313
quote:
Pak een trein! Hier in Utrecht schijnt de zon en blauwe lucht!
pi_157734437
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 09:37 schreef pijll het volgende:

[..]

Belasting betalen, vroeg opstaan, boodschappen doen op 24 december, nadenken of kleding bij elkaar past omdat de vrouw dat wil, dentale onderhoudswerkzaamheden laten verrichten, krachtoefeningen voor de poot.

Je moet niks zei je? Je moet juist ontzettend veel.
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 10:39:27 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_157734727
Ik heb denk ik verkeerd geslapen vannacht, heel m'n nek zit vast ;(
pi_157734981
Supermooi weer hier! Blauwe lucht, zonnetje...

En ik heb geen zin, du ga niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_157735612
Super lekker gelopen, de 10km bij de warandeloop. Het weer was stukken beter dan gisteren, en mijn voeten protesteerden minder gelukkig. Ondanks drukte op het parkoers de eerste ronde goed tempo kunnen houden, de tweede ronde ging stuk soepeler al voelden de benen wel wat zwaarder. Tot mijn verbazing een 51-er gelopen. *O* *O*
Nog thelaudprince gezien, ook leuk! Prima ochtend dus.

Hardlopen O+
  zondag 22 november 2015 @ 12:41:41 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157736575
Onder een strakblauwe hemel 26:36 gelopen op de 5 8-)
pi_157736648
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:41 schreef Quoi het volgende:
_O_
Take that, Sis Quoi!
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 12:48:52 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_157736678
quote:
Snellie!! _O_
pi_157736680
quote:
^O^ *O*
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 november 2015 @ 13:01:31 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157736882
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 09:37 schreef pijll het volgende:

[..]

Echt niet :(
pi_157736965
quote:
_O_ Wauw.

Steffelonio jij ook weer goed gelopen! Echt super netjes!

Ik zit/lig lekker lui op de bank :P Wel met een zere knie(en ik heb niks gedaan.)

Volgende week zondag wel weer een 5km wedstrijdje. Zal ik mijn pr gaan verbreken? :7 Ben benieuwd. Ik ken het parcours verder niet.
pi_157737085
Wow lekker Steffelonio en Quoi!

Ik heb me lekker uitgeleefd in de sportschool vanochtend. En me weer verbaasd over de mensen daar :P Ik was boxjumps aan het doen, vraagt zo'n meisje die met een klein groepje en een personal trainer aan het trainen was: ben je bijna klaar met die box. Dus ik zeg, ja en rond mijn oefening extra snel af voor haar. Zeg ik dat ze hem mag pakken, gaat ze erop zitten 8)7
pi_157737350
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik heb me lekker uitgeleefd in de sportschool vanochtend. En me weer verbaasd over de mensen daar :P Ik was boxjumps aan het doen, vraagt zo'n meisje die met een klein groepje en een personal trainer aan het trainen was: ben je bijna klaar met die box. Dus ik zeg, ja en rond mijn oefening extra snel af voor haar. Zeg ik dat ze hem mag pakken, gaat ze erop zitten 8)7
_O- De genialiteit! :D
Liever lui dan moe.
  zondag 22 november 2015 @ 13:40:12 #149
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157737511

Ik besloot met een snelle dame uit mijn loopgroep op te lopen. Eerste km in 4:57! Ik dacht onderweg aan Mossel en zijn out of the comfort zone 5 km pas geleden. Dit was mijn eerste poging daartoe. En dan hebben we nog gekletst ook, maar vanaf km 3 was ik al flink stuk.

Door best een bruto-netto verschil (geen startpistool, warrige start) en een toch niet heel exact parcours was mijn 'omgeroepen' tijd alleen 27:20. Best een afwijking met mijn zelf gemeten tijd. Maar: volgens de wet van Mezelf is het een PR :)

quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 12:49 schreef steffelonio het volgende:

[..]

^O^ *O*
Jij gaat ook als een speer man!
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 14:18:53 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_157738195
Ik ben ook geweest, en ik zeg het niet snel, maar het was te koud voor kort-kort :') ik heb het 5km ijzig koud gehad. Maar wel lekker gelopen, ik heb het ten slotte liever te koud dan te warm.

En ik was net op tijd binnen :D

[ Bericht 37% gewijzigd door Guppy op 22-11-2015 14:24:47 ]
  zondag 22 november 2015 @ 14:29:20 #151
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_157738379
Lekker rondje gelopen wel ^O^. Vond het flink fris in mijn t-shirt, maar wel weer te warm voor lang-lang. Ben ook net op tijd binnen zo te zien xD.
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 14:29:59 #152
155227 crew  Guppy
dus
pi_157738405
Volgens mij loop jij ook in Arnhem toch?
  zondag 22 november 2015 @ 14:38:37 #153
152771 GooseFM
pi_157738594
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij loop jij ook in Arnhem toch?
Oui! Omgeving Sonsbeek en af en toe richting Velp ^O^
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  zondag 22 november 2015 @ 14:44:26 #154
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_157738717
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook geweest, en ik zeg het niet snel, maar het was te koud voor kort-kort :') ik heb het 5km ijzig koud gehad. Maar wel lekker gelopen, ik heb het ten slotte liever te koud dan te warm.

[ afbeelding ]
Petje af, kort-kort! Ik lees het veel... is dat tegenwoordig veel meer de trend en/of hangt het veel van de intensiteit van de training af?
Ik heb het idee dat je bij 5°C dan eerst 10 km moet warmlopen voor je het niet meer koud hebt.
pi_157738766
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:44 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Petje af, kort-kort! Ik lees het veel... is dat tegenwoordig veel meer de trend en/of hangt het veel van de intensiteit van de training af?
Ik heb het idee dat je bij 5°C dan eerst 10 km moet warmlopen voor je het niet meer koud hebt.
hangt af van de intensiteit, bij wedstrijden met temperaturen onder 0 nog kort kort, maar training rond de 10 is de grens voor lang-lang imo.
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 14:58:43 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_157738962
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:38 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Oui! Omgeving Sonsbeek en af en toe richting Velp ^O^
Dan liepen we voor dezelfde bui uit :D
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 15:12:56 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_157739238
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:44 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ik had er gewoon niet over nagedacht en gepakt wat ik de laatste maanden altijd pak :') en zeker gezien de intensiteit (of het gebrek daaraan) was dit niet het beste idee ooit
  zondag 22 november 2015 @ 15:22:15 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157739468
Ik liep in een lange broek en kort shirtje. Korte broek hád gekund, maar moest erna naar de supermarkt en dat zou dan weer te kort zijn.
  ESF Reporter zondag 22 november 2015 @ 15:24:28 #159
87554 Cee
Welluk?
pi_157739505
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef La_Tramposa het volgende:

Fantastisch _O-

Ik heb net de galacrosslopp in de Warande gekeken. Tyfus (excusez le mot) wat een snelheden. Nog een mooie zweeffoto gemaakt van Sifan, die met glans haar race won, met 30 seconden voorsprong op de nummer twee.
Dit jaar heb ik niet meegedaan aan de trimloop, want nog steeds herstellende. Maar ik had toch mijn hardloopschoenen en een joggingbroek aangetrokken zodat ik me niet totaal inactief en onsportief zou voelen. :') Ik besloot om verderop het parcours bij de berenkuil te gaan kijken en daar heb ik anderhalve kilometer naartoe gehobbeld. Rustig aan, om te voelen of er al wel iets van de pijn weg is. Behalve wat stroefheid in mijn kuit en een lichte tinteling in m'n enkel is alles oké. Dus hopelijk ben ik op de weg terug.
pi_157741539
Cee, ik hoop het ook voor je. Blessures moeten worden afgeschaft!
pi_157741916
Cee, waar is de berenkuil trouwens?
pi_157742918
Net terug van een bezoekje bij vrienden, goed gelopen Quoi en gefeliciteerd nogmaals Steffelonio, 2 PR's in een weekend *O*

41:52 gelopen in Tilburg op de 10k. Sukkel die ik ben liep ik na de eerste ronde met de finishers van de 5 km mee ipv ronde 2 in te gaan. Werd teruggestuurd en dit kostte me uiteindelijk zo'n 40 seconden ongeveer ( en 3 a 4 plekken in het klassement). Was m'n horloge ook nog eens vergeten dus het werd weer ouderwets op gevoel lopen. Maar tevreden met het resultaat, zeker omdat het best wel een modderige boel was :)

[ Bericht 0% gewijzigd door thelaudprince op 22-11-2015 17:56:24 ]
  ESF Reporter zondag 22 november 2015 @ 18:28:29 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_157743811
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 17:07 schreef steffelonio het volgende:
Cee, waar is de berenkuil trouwens?
Ik ben heel slecht in het exact aanwijzen van een locatie, vooral in een bos, dus mijn antwoord is 'in het midden'. :@
  ESF Reporter zondag 22 november 2015 @ 18:29:26 #164
87554 Cee
Welluk?
pi_157743830
Nu op NPO1!
  zondag 22 november 2015 @ 19:09:39 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157744894
En nu weet ik niet wat er op NPO1 was :P

Mijn horloge heeft echt wat probleempjes gehad met de satellieten vanmorgen, lijkt wel. Ik heb iig tijdens de eerste kilometer geen lift gehad van een auto :+ Ik herinner me mijn eerste km *piep* tijd van 4:57. Nou ja, blijft een fijne tijd :s)

Oja klik
pi_157745066
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Quoi het volgende:
En nu weet ik niet wat er op NPO1 was :P

Mijn horloge heeft echt wat probleempjes gehad met de satellieten vanmorgen, lijkt wel. Ik heb iig tijdens de eerste kilometer geen lift gehad van een auto :+ Ik herinner me mijn eerste km *piep* tijd van 4:57. Nou ja, blijft een fijne tijd :s)

Oja klik
Ik gok op de cross in Tilburg?
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 19:14:21 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_157745076
Gokje, Warandeloop op NPO1?
  zondag 22 november 2015 @ 19:16:49 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157745156
Of de Bertusloop! :o
pi_157745272
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:16 schreef Quoi het volgende:
Of de Bertusloop! :o
Bertusloop :D heb ik dit jaar ook een keer gelopen hahaha
  ESF Reporter zondag 22 november 2015 @ 19:28:50 #170
87554 Cee
Welluk?
pi_157745568
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef Skweezer het volgende:

[..]

Ik gok op de cross in Tilburg?
Die ja. :P
  zondag 22 november 2015 @ 20:24:01 #171
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_157747436
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[ afbeelding ]
Ik niet, was nog niet op de helft, maar wel een prachtige regenboog gezien! En daarna lekker nat geregend, de douche was daarna heerlijk :)

Mr. B, ik zag dat je een fartlek gelopen heb vandaag, heb je die alleen gedaan en zo ja hoe pak je dat dan aan, ben wat op zoek naar hoe ik dat het beste voor mezelf kan aanpakken :)

En hier twijfel over een 10 EM wedstrijd aankomende zaterdag... wel of niet lopen... wikken/wegen...

Wow, Q jij haalt snelheden waar zelfs Jero jaloers op is :D Even een Dafne gedaan in de eerste km? ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_157747527
Quoi netjes gedaan, mooie tijd gelopen! ^O^

TLP jammer van dat stukje verkeerd lopen, het is toch geen trail :P. Gelukkig wel tevreden en een mooie tijd! *O*

Kwam net ook een filmpje tegen op FB van de start van de Galacross, wat ging dat hard inderdaad. Iemand op mijn FB had 33.13 gelopen op de 10k en was daarmee 71e :D van de 100 ofzo. Gekkenhuis!

En echt wel dat ik vandaag in lang-lang heb gelopen! Brrr, was goed fris. Ook nog eens kans op regen. Maar dat heeft zich gelukkig 2 uur lang niet laten zien. Erg blij met thermoshirt lange mouwen, kort shirt eroverheen en lange tight. Ohja ook nog handschoenen en een buff op mijn hoofd. :P
Jullie zijn bikkels met je kort-kort! :D
pi_157747854
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Quoi netjes gedaan, mooie tijd gelopen! ^O^

TLP jammer van dat stukje verkeerd lopen, het is toch geen trail :P. Gelukkig wel tevreden en een mooie tijd! *O*

Kwam net ook een filmpje tegen op FB van de start van de Galacross, wat ging dat hard inderdaad. Iemand op mijn FB had 33.13 gelopen op de 10k en was daarmee 71e :D van de 100 ofzo. Gekkenhuis!

En echt wel dat ik vandaag in lang-lang heb gelopen! Brrr, was goed fris. Ook nog eens kans op regen. Maar dat heeft zich gelukkig 2 uur lang niet laten zien. Erg blij met thermoshirt lange mouwen, kort shirt eroverheen en lange tight. Ohja ook nog handschoenen en een buff op mijn hoofd. :P
Jullie zijn bikkels met je kort-kort! :D
Je moet ook gewoon hard(er) lopen, dan krijg je het vanzelf wel warm. ;)
pi_157748341
Zo, doelen voor 2015 gehaald, nu zwart gat, en doelen voor 2016 gaan bedenken.
pi_157748748
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef steffelonio het volgende:
Zo, doelen voor 2015 gehaald, nu zwart gat, en doelen voor 2016 gaan bedenken.
Hoor ik daar een HM? ;)
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 20:51:35 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_157748822
Ik stond vanmiddag trouwens met onze Surinaamse medeflatbewoners in de lift. De beste man zag dat ik m'n telefoon bij me had, en dan vond hij "verstandig, want de tijd om bang te zijn was aangebroken"...

Euhm... :{
pi_157749944
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoor ik daar een HM? ;)
Ik ben geneigd hetzelfde te doen als dit jaar, alleen dan sneller. :P dus Tilburg ten miles en Eindhoven HM.
En aan het begin vh jaar wat lokale 10km loopjes.

Eigenlijk moet ik dan alleen nog in maart een HM inplannen, en ik ben klaar.

Qua tijd: ik wil onder de 50 min op de 10km. Eigenlijk wil ik een 48-er gaan lopen.
  zondag 22 november 2015 @ 21:18:42 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157750048
@Gups :D Dat is dan weer iets om bang van te worden, dat sommige mensen zo bang zijn.

Ik kan ook wel stoppen dit jaar. In twee maanden tijd een PR op de 5, 10 en 15 km :)
pi_157750120
quote:
2s.gif Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef MaleDuck het volgende:

[..]
Mr. B, ik zag dat je een fartlek gelopen heb vandaag, heb je die alleen gedaan en zo ja hoe pak je dat dan aan, ben wat op zoek naar hoe ik dat het beste voor mezelf kan aanpakken :)

Nee, met de club. Fartlek is iets wat we in de duin/bosgebied hier doen, vooral veel met hellingen en zandpaden en zo. Dus drie keer een steile heuvel op en rustig terug of een klein rondje met op tempo over paardenpaden en rustig via de het verharde pad en dat dan drie keer. Eigenlijk is fartlek bij ons vooral dingen drie keer doen, zie ik nu (of zoals vandaag omdat het een rustige fartlek was, twee keer).
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 21:23:53 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_157750327
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Quoi het volgende:
@Gups :D Dat is dan weer iets om bang van te worden, dat sommige mensen zo bang zijn.

Ik kan ook wel stoppen dit jaar. In twee maanden tijd een PR op de 5, 10 en 15 km :)
Ja, en dan zo'n man die één keer in de week de deur uit komt om naar de buurtsupert te gaan :D

Jij kunt inderdaad wel stoppen ja. Beter dan dit wordt het niet meer dit jaar _O_
pi_157750329
Nieuw jaar, nieuwe doelen :) Heb ze al bedacht, dat wordt hard trainen :X
  Redactie Sport zondag 22 november 2015 @ 21:26:50 #182
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157750510
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 21:16 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik ben geneigd hetzelfde te doen als dit jaar, alleen dan sneller. :P dus Tilburg ten miles en Eindhoven HM.
En aan het begin vh jaar wat lokale 10km loopjes.

Eigenlijk moet ik dan alleen nog in maart een HM inplannen, en ik ben klaar.

Qua tijd: ik wil onder de 50 min op de 10km. Eigenlijk wil ik een 48-er gaan lopen.
CPC dus! Tot dan! :D
pi_157750880
Swetsie! De challenge ligt eruit! :'(
pi_157751011
En ik zie net dat YUR volgend jaar elke maand een marathon of ultra gaat lopen. 8)7 _O_
pi_157751247
En wat is jouw doel Jero ?? :)
pi_157751412
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:40 schreef thelaudprince het volgende:
En wat is jouw doel Jero ?? :)
Geef je de jouwe waarvoor je zo hard moet trainen ook dan? ;) Wacht, kustmarathon? ^O^

Doelen die ik nu heb staan zijn in ieder geval de Sallandtrail 75km onder de 6 uur proberen te krijgen, mijn eerste 100+km trail lopen en voor de rest moet ik nog allemaal even bedenken. :P
pi_157751709
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:45 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Geef je de jouwe waarvoor je zo hard moet trainen ook dan? ;) Wacht, kustmarathon? ^O^

Doelen die ik nu heb staan zijn in ieder geval de Sallandtrail 75km onder de 6 uur proberen te krijgen, mijn eerste 100+km trail lopen en voor de rest moet ik nog allemaal even bedenken. :P
100+ km !!!! Jij liever dan ik ! Sallandtrail onder de 6 uur _O_
Dat wordt trainen :Y

Kustmarathon is pas veeeeeel later joh :P

HM over een jaar op 1:28 O-) , 10k naar 39 :X , 5k een keer goed dood gaan en onder de 18:30 :X :X , 10 EM 1:06 :)
pi_157751773
Mooie (wedstrijd)tijden Steffelonio, LT, thelaudprince en LT!

Zat vanochtend te twijfelen of ik nog zou gaan lopen. Heb net gekeken hoeveel calorieën ik gisteren ongeveer heb binnengekregen. Was vanwege dit aantal (5000 :')) wel goed geweest om te gaan, maar door het werk en voetbal gisteren toch maar besloten vandaag niet te gaan.
pi_157751811
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Voccar het volgende:
Mooie (wedstrijd)tijden Steffelonio, LT, thelaudprince en LT!

Zat vanochtend te twijfelen of ik nog zou gaan lopen. Heb net gekeken hoeveel calorieën ik gisteren ongeveer heb binnengekregen. Was vanwege dit aantal (5000 :')) wel goed geweest om te gaan, maar door het werk en voetbal gisteren toch maar besloten vandaag niet te gaan.
Heb je een paard opgegeten ??? :P
pi_157752023
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

100+ km !!!! Jij liever dan ik ! Sallandtrail onder de 6 uur _O_
Dat wordt trainen :Y

Kustmarathon is pas veeeeeel later joh :P

HM over een jaar op 1:28 O-) , 10k naar 39 :X , 5k een keer goed dood gaan en onder de 18:30 :X :X , 10 EM 1:06 :)
Ook hele mooie doelen! ^O^ Inderdaad goed doodgaan :D
  zondag 22 november 2015 @ 22:09:19 #191
236410 MaleDuck
pi_157752606
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:20 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Nee, met de club. Fartlek is iets wat we in de duin/bosgebied hier doen, vooral veel met hellingen en zandpaden en zo. Dus drie keer een steile heuvel op en rustig terug of een klein rondje met op tempo over paardenpaden en rustig via de het verharde pad en dat dan drie keer. Eigenlijk is fartlek bij ons vooral dingen drie keer doen, zie ik nu (of zoals vandaag omdat het een rustige fartlek was, twee keer).
Ok, thanks klinkt leuk!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 22 november 2015 @ 22:16:54 #192
236410 MaleDuck
pi_157752893
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Jij staat gewoon net buiten de top 50 van de ranglijst van Nederlandse Marathonloopsters van dit jaar: http://www.hardloopnieuws(...)-hele-marathon?id=62

_O_
pi_157752997
quote:
2s.gif Op zondag 22 november 2015 22:16 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Jij staat gewoon net buiten de top 50 van de ranglijst van Nederlandse Marathonloopsters van dit jaar: http://www.hardloopnieuws(...)-hele-marathon?id=62

_O_
_O_
  zondag 22 november 2015 @ 22:29:29 #194
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157753283
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
En ik zie net dat YUR volgend jaar elke maand een marathon of ultra gaat lopen. 8)7 _O_
alleen de eerste 4 maanden toch??
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 22:29:36 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_157753287
quote:

[..]

_O_
_O_
pi_157753385
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

alleen de eerste 4 maanden toch??
Maar dan kan de rest van de maanden natuurlijk niet achterblijven.
  zondag 22 november 2015 @ 22:41:08 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157753631
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 13:40 schreef Quoi het volgende:

Ik besloot met een snelle dame uit mijn loopgroep op te lopen. Eerste km in 4:57! Ik dacht onderweg aan Mossel en zijn out of the comfort zone 5 km pas geleden. Dit was mijn eerste poging daartoe. En dan hebben we nog gekletst ook, maar vanaf km 3 was ik al flink stuk.

Door best een bruto-netto verschil (geen startpistool, warrige start) en een toch niet heel exact parcours was mijn 'omgeroepen' tijd alleen 27:20. Best een afwijking met mijn zelf gemeten tijd. Maar: volgens de wet van Mezelf is het een PR :)
*O* mee eens!
  zondag 22 november 2015 @ 22:45:32 #198
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157753770
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Quoi het volgende:

Misschien kan er nog een HM PR bij O-)
pi_157754080
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:26 schreef DeLuna het volgende:

[..]

CPC dus! Tot dan! :D
Misschien best een goed idee!
pi_157754132
O ja, en misschien dat ik eens bij een loopgroep/av ga kijken.

Voorwaarde: lopen op maandagavond, en voor de rest geen verplichtingen. In het weekend meelopen als ik kan (meestal niet dan wel ben ik bang).

Heeft iemand ervaring met een loopgroep in Tilburg?
  zondag 22 november 2015 @ 23:06:35 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157754378
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 22:55 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Misschien best een goed idee!
CPC goed idee!
pi_157755325
Ff nog over mijn loopje van gisteravond: ik ben 44e geworden van de 175. Een uitslag waar ik heel content mee ben. En dat ik zo hoog sta, komt omdat er zoveel mensen het na 1 of 2 rondjes wel gezien hadden.

En met Drenthe heb ik nu ook mijn laatste provincie gehad, dus mijn jaar is geslaagd! Het waren 12 heel verschillende, maar allemaal even leuke wedstrijden. Volgend jaar misschien weer zo'n serie...

pi_157756963
Mooie infographic pijll!
En heel wat exotische bestemmingen. ^O^
pi_157757117
quote:

[..]

_O_
_O_

Je grote rivale van één van de baanwedstrijden staat nog een paar plaatsen hoger. ;)
pi_157757147
quote:

[..]

_O_
Ha leuk! Die van de atletiekunie was al een hele tijd niet geupdate maar deze lijkt vrij recent! Jammer van dat ene plekje :P Al komen er nog wel een paar bij denk ik, Berenloop & Valencia staan er zo te zien nog niet bij, en misschien gaat er nog wel iemand hard in Spijkenisse ;) Maar in de top60 blijven lukt misschien net :P
pi_157757153
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 07:53 schreef McTwente het volgende:

[..]

_O_

Je grote rivale van één van de baanwedstrijden staat nog een paar plaatsen hoger. ;)
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar dat is geen grote rivale hoor ;) Heb ik één keer tegen gelopen op een 5km wegwedstrijdje (en gewonnen :P). Maar die loopt vrij veel marathons per jaar en allemaal snel!
  maandag 23 november 2015 @ 08:10:21 #207
236410 MaleDuck
pi_157757183
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:43 schreef pijll het volgende:
Ff nog over mijn loopje van gisteravond: ik ben 44e geworden van de 175. Een uitslag waar ik heel content mee ben. En dat ik zo hoog sta, komt omdat er zoveel mensen het na 1 of 2 rondjes wel gezien hadden.

En met Drenthe heb ik nu ook mijn laatste provincie gehad, dus mijn jaar is geslaagd! Het waren 12 heel verschillende, maar allemaal even leuke wedstrijden. Volgend jaar misschien weer zo'n serie...

[ afbeelding ]
Cool dat het ook gelukt is! Leuk om het ook in een plaatje erbij te zien!

Ik ben nog niet heel ver met mijn van A tot Z ;) 8 van 26...
  maandag 23 november 2015 @ 08:40:43 #208
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157757377
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2015 08:10 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Cool dat het ook gelukt is! Leuk om het ook in een plaatje erbij te zien!

Ik ben nog niet heel ver met mijn van A tot Z ;) 8 van 26...
I feel your pain....mijn lijstje met buitenlandse loopjes groeit ook niet hard
pi_157757872
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 08:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar dat is geen grote rivale hoor ;) Heb ik één keer tegen gelopen op een 5km wegwedstrijdje (en gewonnen :P). Maar die loopt vrij veel marathons per jaar en allemaal snel!
Ik bedoel Nesrine. Ik heb één keer de DtD met haar gelopen (dat wil zeggen, in hetzelfde bedrijventeam). Ze is getrouwd met een ex-collega van me. En ze loopt ook heel goed, als ik me niet vergis heeft ze ooit nog meegedaan met de Olympische Spelen.
pi_157757954
Heerlijk weer vanochtend zeg. *O* Wel kouder, maar veel rustiger qua wind en geen regen, heerlijk. ^O^

Inlopen, 4 x 7' D1 gedaan met 2' wandelen tussenin, prima begin van de dag!
Jack does it in real time...
pi_157758256
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 09:31 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik bedoel Nesrine. Ik heb één keer de DtD met haar gelopen (dat wil zeggen, in hetzelfde bedrijventeam). Ze is getrouwd met een ex-collega van me. En ze loopt ook heel goed, als ik me niet vergis heeft ze ooit nog meegedaan met de Olympische Spelen.
Nesrine zit in het team van mijn trainer. Goede loopster ja, haar zus loopt harder geloof ik. Zag ik een keer op FB in ieder geval.

Haar zus heeft 3x de olympische spelen meegedaan met skiën voor Libanon. En heeft laatst een marathon gelopen in 2.46. ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door Jero_nimo op 23-11-2015 10:16:44 ]
pi_157758781
SPOILER
Fotootje gevonden.. de laatste ronde denk ik. Helaas nog geen foto gevonden van dat ik over de boomstammen vlieg, die zien er bij andere lopers wel echt tof uit.

Dat startnummer was trouwens echt enorm, een heel a-4tje. Pastte nauwelijks op onze shirts, kun je nagaan bij de jongens en meisjes van 10 :P
pi_157758898
Toffe foto!

Mijn kids van 3 en 5 hadden trouwens een kleiner startnummer.
pi_157759277
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:06 schreef steffelonio het volgende:
Toffe foto!

Mijn kids van 3 en 5 hadden trouwens een kleiner startnummer.
Nog steeds wel vrij groot :P

Deze foto is trouwens van Kees Snepvangers, daar staan ook nog foto's van de groep 1-2 lopen op!
  Redactie Sport maandag 23 november 2015 @ 11:40:51 #215
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157759312
Ik word beloond met dit weer. Na vorige week twee keer in de regen en bagger te hebben gelopen ziet het er echt prachtig uit O+ Dat mag ook wel, vandaag 14,5km op het programma. Weer een uitbreiding van mijn langst gelopen afstand (en tijd, ga ik vanuit) :P
  maandag 23 november 2015 @ 11:45:43 #216
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157759381
quote:
11s.gif Op maandag 23 november 2015 11:40 schreef DeLuna het volgende:
Ik word beloond met dit weer. Na vorige week twee keer in de regen en bagger te hebben gelopen ziet het er echt prachtig uit O+ Dat mag ook wel, vandaag 14,5km op het programma. Weer een uitbreiding van mijn langst gelopen afstand (en tijd, ga ik vanuit) :P
Vooruitgang! ^O^ Mooi bezig
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_157759641
quote:
Geniet ervan! Zeker als je overdag kan in dit winterzonnetje!
pi_157761304
quote:
Goed bezig! Gaat lekker de laatste tijd met de uitbreiding van de afstand.
pi_157761424
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef thelaudprince het volgende:

[..]

Heb je een paard opgegeten ??? :P
Scheelde niet veel. Door het werken en sporten wel veel calorieën verbrand. Tussen 's ochtends vroeg en 's nachts maar heel even thuis geweest en daardoor wat lastiger om op eten te letten. Gelukkig hoef ik niet echt af te vallen.
pi_157762054
Goed bezig DeLuna.

Ik wil ook opbouwen.. Maar mag nog steeds niet :{ . Nouja ik ga me nu dus maar focussen op de 5km. En loop dan tot max 7,5 km in wedstrijd. En dan zie ik het wel.. :)
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 14:27:08 #221
155227 crew  Guppy
dus
pi_157762257
Zijn ook veel leukere afstanden :)
  maandag 23 november 2015 @ 14:35:32 #222
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157762406
Alle afstanden zijn leuk O+
F means you're fucked
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 14:39:33 #223
155227 crew  Guppy
dus
pi_157762497
Heul niet!
pi_157762538
Ik zit eraan te denken om volgend jaar de Cortina Skyrace (zeg maar gerust de Lavaredo Ultra Trail voor watjes :') ) te doen. Ik vraag mij alleen af of ik dit binnen de tijdslimiet van 3 en een half uur kan halen. Het lijkt mij best wel een behoorlijke klim...

pi_157762708
2 groepsgenoten organiseren een trainingskamp/hardloopvakantie op Tenerife.. hoe gaaf zou dat zijn. Helaas zit het net in de periode waarin ik waarschijnlijk heel erg veel stress heb met het afronden van mijn dissertatie :P En het zijn me ook een beetje veel centjes. Wie weet volgend jaar!
  maandag 23 november 2015 @ 15:02:42 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157762990
Ik heb blauwe vingers :@

SPOILER
  maandag 23 november 2015 @ 15:09:24 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157763152
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:02 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
Gelukkig kun je er wel mee hardlopen ^O^
F means you're fucked
  maandag 23 november 2015 @ 15:09:54 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157763170
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:41 schreef Devv het volgende:
Ik zit eraan te denken om volgend jaar de Cortina Skyrace (zeg maar gerust de Lavaredo Ultra Trail voor watjes :') ) te doen. Ik vraag mij alleen af of ik dit binnen de tijdslimiet van 3 en een half uur kan halen. Het lijkt mij best wel een behoorlijke klim...

[ afbeelding ]
Die limiet lijkt mij prima haalbaar :Y
F means you're fucked
  maandag 23 november 2015 @ 15:14:42 #229
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157763290
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:02 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
Uh-ooh een boze Q.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 23 november 2015 @ 15:29:51 #230
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_157763632
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 22:57 schreef steffelonio het volgende:

Voorwaarde: lopen op maandagavond, en voor de rest geen verplichtingen. In het weekend meelopen als ik kan (meestal niet dan wel ben ik bang).

deze is wel erg vertegenwoordigd in de omgeving, zitten veel snellies bij :)
pi_157763653
Vanmiddag fijn ruim 6 kilometer over strand gehobbeld met blauwe vingers van de kou. :) ;)

En drie keer geblokkeerd door een hond die tegen me op sprong. }:|
pi_157763709
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 22:57 schreef steffelonio het volgende:

Er deden dit weekend ook veel mensen mee van "Tilburg Road Runners". Verder geen idee of dat wat is ;) Ik zie alleen dat er geen training op maandag is op hun website..
En hoe vaak je wel of niet meeloopt is bijna nooit een verplichting..
pi_157763766
Recentelijk heb ik weer een fijne blessure opgelopen (2e keer dit jaar), ik doe nooit echt krachttraining specifiek voor het lopen. Iemand tips?
  maandag 23 november 2015 @ 15:37:27 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157763804
De Runner's World staat echt vol met krachtoefeningen dit keer :)
pi_157763851
Ik denk dat willekeurig krachtoefeningen gaan doen je niet per se verder gaat helpen, wat voor blessure had je? Ben je daarvoor bij een fysio geweest en heeft die je geen oefeningen mee gegeven?
  Redactie Sport maandag 23 november 2015 @ 15:40:45 #236
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157763879
Zo, dat was fijn. Wat windmolens van dichtbij gezien, koeien, schapen. Wel gek om zo lang te lopen eigenlijk. Maar die 15km BGL gaat wel goedkomen denk ik :)

SPOILER
pi_157763887
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:37 schreef Quoi het volgende:
De Runner's World staat echt vol met krachto
Die van December? Want het knalt niet echt van de cover. Dan ga namelijk morgen naar de winkel
pi_157763931
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 15:40 schreef DeLuna het volgende:
Zo, dat was fijn. Wat windmolens van dichtbij gezien, koeien, schapen. Wel gek om zo lang te lopen eigenlijk. Maar die 15km BGL gaat wel goedkomen denk ik :)

SPOILER
Zo constant als een klokwerk ook! Heb je ook al een tijdsdoel voor de BL?
pi_157764087
Nieuwe Garmin besteld, eindelijk *O*

Met héél veel geluk heb ik 'm morgen voor trainen, met iets minder geluk niet :P

SPOILER
  maandag 23 november 2015 @ 15:53:48 #240
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157764117
Oeh, kek kleurtje!
pi_157764166
Vorige week weer eens gelopen na geboorte van dochter, lekker in de regen, was minder erg dan ik dacht :) Nu komende weken voorbereiden op bruggenloop, kijken of ik er nog een keer 15 km uit kan persen voordat het zover is :)
  Redactie Sport maandag 23 november 2015 @ 16:00:52 #242
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_157764256
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zo constant als een klokwerk ook! Heb je ook al een tijdsdoel voor de BL?
Ik hoop onder de 1:30 maar misschien is dat nog wat te hoog gegrepen, ik zie wel. :P
  maandag 23 november 2015 @ 16:00:52 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157764257
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef dapluiz het volgende:
Vorige week weer eens gelopen na geboorte van dochter, lekker in de regen, was minder erg dan ik dacht :) Nu komende weken voorbereiden op bruggenloop, kijken of ik er nog een keer 15 km uit kan persen voordat het zover is :)
Van harte! w/
  maandag 23 november 2015 @ 17:25:06 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157765954
Ik mag ook een nieuwe Garmin O+ ff wachten tot mijn loon binnen is. Ik heb vandaag met runkeeper gelopen, als vervanging. Werkt best ok nog, alleen onhandig om je kms bij te houden.

is de challenge tr. stuk? Kwam hier op mijn voortgang te loggen ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door SEMTEX op 23-11-2015 17:44:52 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_157766205
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:35 schreef wouter456 het volgende:
Recentelijk heb ik weer een fijne blessure opgelopen (2e keer dit jaar), ik doe nooit echt krachttraining specifiek voor het lopen. Iemand tips?
Even een crosspost :P
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je hebt mooie tijden staan, mmar je bent je blessures zat begrijp ik. Nou kunnen krachtoefeningen helpen maar de vraag is of dat in jou geval ook zo is. Het kan ook zijn dat je te intensief traint waardoor je tussen je trainingen niet voldoende herstelt. Of misschien heb je wat aan een cyclisch schema, bijv. 3 weken oplopende omvang en intensiteit gevolgd door een week relatieve rust. En inderdaad, je zou in het hardlooptopic je vraag kunnen stellen.
  maandag 23 november 2015 @ 17:45:20 #246
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157766262
Ligt eraan welke blessure ;)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 23 november 2015 @ 17:46:08 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157766271
Ik geloof dat ik niet voor een nieuw horloge ga (bijna jarig ;) ). Heb er even over getwijfeld, maar het heeft gewoon geen prio :)

Jij gaat ook maar door he Sem! ^O^
pi_157766376
Met mijn loopfrequentie zou ik eigenlijk ook door de irritante dingen van m'n 610 heen moeten kijken, of een veel goedkoper horloge moeten kopen, maar gadgets O+

Ik ben heel benieuwd naar de ingebouwde hrm. Ik ben niet echt van plan om op hartslag te gaan lopen, zeker niet nu ik toch vooral loop voor de lol, maar vind het wel leuk om achteraf te analyseren.

Gisteren voor het eerst in heel lang weer eens energie gekregen van het lopen, na de halve dag miepen dat ik zo moe was. Wie weet wordt het nog eens wat :P
  maandag 23 november 2015 @ 18:10:51 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157766690
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:46 schreef Quoi het volgende:

Jij gaat ook maar door he Sem! ^O^
Nog 1 marathon voor mijn bucketlist doel en dan ga ik ook rust nemen :)
  maandag 23 november 2015 @ 18:18:08 #250
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_157766833
10 km gelopen, en na 4 km geschuild voor de regen 8)7

Wat dat betreft ben ik een echte zomerloper, in Zuid-Frankrijk van de zomer gewoon 13 km gedaan met 31°C. In een park met schaduw, dat wel...
  maandag 23 november 2015 @ 19:16:00 #251
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157768553
vraagje, wat kost de Fenix 3 in Nederland?
  maandag 23 november 2015 @ 19:22:25 #252
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157768793
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje, wat kost de Fenix 3 in Nederland?
430 zie ik de goedkoopste.

Garmin Fenix 3 Grijs Performer Bundel
van Futurumshop.nl
Roestvrijstalen EXO antenne met GPS + GLONASS ondersteuning voor snelle en nauwkeurige positiebepaling. 3-assig kompas - hoogtemeter en barometer - TracBack en Sight'n Go.
¤ 429,95
Gratis verzending
Futurumshop.nl
(202)
Naar de winkel
¤ 499,00 Coolblue
¤ 450,46 Bergfreunde.nl
Prijzen vergelijken van 10+ winkels
  maandag 23 november 2015 @ 19:33:17 #253
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157769145
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:22 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

430 zie ik de goedkoopste.

Garmin Fenix 3 Grijs Performer Bundel
van Futurumshop.nl
Roestvrijstalen EXO antenne met GPS + GLONASS ondersteuning voor snelle en nauwkeurige positiebepaling. 3-assig kompas - hoogtemeter en barometer - TracBack en Sight'n Go.
¤ 429,95
Gratis verzending
Futurumshop.nl
(202)
Naar de winkel
¤ 499,00 Coolblue
¤ 450,46 Bergfreunde.nl
Prijzen vergelijken van 10+ winkels
dank je Daywalk3r
op dit moment loopt er een actie bij een landelijk keten waarbij emergency service personel tegen kostprijs + 5% goederen kan aanchaffen,
Nu kom ik, bij leven en welzijn, in Juni/Juli naar Nederland dus ik wilde even kijken of het de moeite waard was om hem hier of in NL aan te schaffen.
hier in NZ zijn ze, omgerekend, toch zo'n 120 euro duurder
  maandag 23 november 2015 @ 19:48:00 #254
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_157769565
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dank je Daywalk3r
op dit moment loopt er een actie bij een landelijk keten waarbij emergency service personel tegen kostprijs + 5% goederen kan aanchaffen,
Nu kom ik, bij leven en welzijn, in Juni/Juli naar Nederland dus ik wilde even kijken of het de moeite waard was om hem hier of in NL aan te schaffen.
Ja wat de prijzen over een klein jaar doen is de vraag natuurlijk. Wellicht zakken de prijzen in NZ sneller dan hier?
  maandag 23 november 2015 @ 19:49:38 #255
236410 MaleDuck
pi_157769612
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2015 17:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mag ook een nieuwe Garmin O+ ff wachten tot mijn loon binnen is. Ik heb vandaag met runkeeper gelopen, als vervanging. Werkt best ok nog, alleen onhandig om je kms bij te houden.

is de challenge tr. stuk? Kwam hier op mijn voortgang te loggen ;)
[ afbeelding ]
Psst... op fb is er een actie van ProRun waar je een nieuwe Garmin kan winnnen ;)
pi_157769961
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Deze foto is trouwens van Kees Snepvangers, daar staan ook nog foto's van de groep 1-2 lopen op!
Helaas, geen foto's van mijn mini's (of van mezelf). Maar bedankt voor de tip
  maandag 23 november 2015 @ 20:01:47 #257
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157770018
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja wat de prijzen over een klein jaar doen is de vraag natuurlijk. Wellicht zakken de prijzen in NZ sneller dan hier?
wij zijn als rots in een onmetelijke oceaan heel erg afhankelijk van onze wisselkoers dus het kan alle kanten op
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 20:22:55 #258
155227 crew  Guppy
dus
pi_157770582
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dank je Daywalk3r
Maar je moet wel even checken of je dan ook garantie hebt in NZ. Anders blijft het een gedoetje.
  maandag 23 november 2015 @ 20:25:35 #259
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157770641

nog vrijgezelle heren hier die bereid zijn om te reizen...??
  maandag 23 november 2015 @ 20:34:15 #260
152771 GooseFM
pi_157770850
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
nog vrijgezelle heren hier die bereid zijn om te reizen...??
Als ik het zo lees dan is ze op zoek naar een vrije gazelle ipv een vrijgezel. :D
  maandag 23 november 2015 @ 20:36:52 #261
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157770930
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2015 20:34 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Als ik het zo lees dan is ze op zoek naar een vrije gazelle ipv een vrijgezel. :D
:D
SPOILER
geen onaardige dame om een rondje mee te lopen:D
pi_157772121
Mijn training ging niet zo best. De sprintjes wel iets beter. Voel me er niet fijn bij. Heb soms echt het idee dat ik beter kan kappen met hardlopen. Zo'n avond was het vanavond dus.Gelukkig is dat soms..

Mijn linkje (horloge 5 minuten ofzo later aangezet was het vergeten.) http://app.endomondo.com/workouts/636342224/19432788
pi_157773814
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

SPOILER
Hmm, ik vind haar maar eng.
Zo bijzonder is het ook weer niet toch, 52 HMs in een jaar.. als je ze op LDL snelheid doet in ieder geval. Is net meer dan 1000km per jaar..
  maandag 23 november 2015 @ 22:25:55 #264
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157774716
quote:

[..]

SPOILER
Ik vind r enge grote ogen hebben!
pi_157774738
Ze is wel verre familie van me denk ik, mijn opa's kant heet Tillmans :P
  maandag 23 november 2015 @ 22:34:42 #266
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157774958
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 22:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ze is wel verre familie van me denk ik, mijn opa's kant heet Tillmans :P
ik keek naar de wenkbrouwen en ogen en zag inderdaad iets bekends ;)
  maandag 23 november 2015 @ 22:47:16 #267
152771 GooseFM
pi_157775265
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 22:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik vind r enge grote ogen hebben!
Ze is zelf ook redelijk verbaasd over wat ze gepresteerd heeft misschien....?

edit: twee keer misschien, srsly? |:(
  maandag 23 november 2015 @ 23:05:52 #268
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157775732
Lekker aan het googlen naar 'single' tracks RD? :P
  maandag 23 november 2015 @ 23:12:21 #269
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157775936
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2015 19:49 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Psst... op fb is er een actie van ProRun waar je een nieuwe Garmin kan winnnen ;)
Hey, thanks!
  maandag 23 november 2015 @ 23:16:24 #270
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157776057
Willen jullie mij nu helpen met winnen? O-) Mijn post liken ;)
https://www.facebook.com/ProRun.nl/?fref=ts
pi_157776439
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2015 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
Willen jullie mij nu helpen met winnen? O-) Mijn post liken ;)
https://www.facebook.com/ProRun.nl/?fref=ts
Die nu bovenaan staat heeft al meer dan 240... pfff. Lastig in te halen denk ik. ;( Maar mijn like heb je! ^O^
  maandag 23 november 2015 @ 23:31:18 #272
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157776539
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:28 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Die nu bovenaan staat heeft al meer dan 240... pfff. Lastig in te halen denk ik. ;( Maar mijn like heb je! ^O^
Idd, die heeft veel facebook vrienden :P en dat terwijl ze al een horloge heeft ;(
  maandag 23 november 2015 @ 23:45:29 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157776868
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:40 schreef thelaudprince het volgende:
Geliked !
  maandag 23 november 2015 @ 23:48:45 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157776941
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2015 23:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ook!
  maandag 23 november 2015 @ 23:49:58 #276
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_157776959
*O* Lief, allemaal!
  maandag 23 november 2015 @ 23:53:13 #277
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157777008
Ik vind het heel raar dat die blogsters mogen meedoen.
Sem moet winnen *O*
pi_157777159
Morgen lekker hobbelen op het strand, zin in !!!
  dinsdag 24 november 2015 @ 00:09:14 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157777207
Niet heel tactisch van de blogsters zelf. Maar je doet er niks aan :N
  dinsdag 24 november 2015 @ 00:37:20 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157777454
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 23:05 schreef Quoi het volgende:
Lekker aan het googlen naar 'single' tracks RD? :P
down and dirty.....
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-11-2015 01:27:22 ]
pi_157778341
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2015 23:49 schreef SEMTEX het volgende:
*O* Lief, allemaal!
Mijn like heb je hoor!

SPOILER
En m'n horloge wordt pas tussen 19:00 en 21:00u bezorgd :(

[ Bericht 8% gewijzigd door hatsaflats op 24-11-2015 06:18:36 ]
pi_157778463
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Die limiet lijkt mij prima haalbaar :Y
Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, want ik heb nog nooit zoveel hoogtemeters gemaakt. Het lijkt mij wel makkelijker om te stijgen dan te dalen, zeker met volledig verzuurde benen :D .
  dinsdag 24 november 2015 @ 07:56:52 #283
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157778634
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:16 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, want ik heb nog nooit zoveel hoogtemeters gemaakt. Het lijkt mij wel makkelijker om te stijgen dan te dalen, zeker met volledig verzuurde benen :D .
Ik ben het met YUR eens; goed te doen.
Laten we zeggen dat er zo'n beetje 800 D+ in zit over 20km.
Afgelopen zaterdag liep ik 22km met 670 D+ in 3 uur als training dus dat moet jij ook halen imo.
Gewoon wat hoogtemeters proberen te trainen en you should be sweet as bro
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:32:35 #284
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157778928
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:16 schreef Devv het volgende:

[..]

Dat ligt een beetje aan het terrein, maar dalen kan inderdaad best vervelend zijn :Y
Maar met deze tijdlimiet ga je echt nog wel tijd over hebben, geen zorgen. Vergeet niet wat specifieker te trainen, voor zover dat mogelijk is hier in de buurt...
F means you're fucked
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:41:34 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157778992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:32 schreef YUR het volgende:

[..]
voor zover dat mogelijk is hier in de buurt...
Hoe heet die brug ook al weer......??
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:42:15 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157778996
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Hoe heet die brug ook al weer......??
De Zwabberbrug? Balijhark?
F means you're fucked
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:46:17 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157779034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:42 schreef YUR het volgende:

[..]

De Zwabberbrug? Balijhark?
Zoiets ja.....the holy grail!
pi_157779119
Ik denk dat trainen in de randstad voor een trail in de bergen nog wel de grootste uitdaging gaat worden :') . Je hebt hier wel de heuvel in het Amsterdamse bos, maar verder kan ik even niets bedenken.
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:56:44 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157779127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:55 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat trainen in de randstad voor een trail in de bergen nog wel de grootste uitdaging gaat worden :') . Je hebt hier wel de heuvel in het Amsterdamse bos, maar verder kan ik even niets bedenken.
Het is mij ook min of meer gelukt ;)
F means you're fucked
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:58:19 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_157779138
quote:
Metro trappen, viaducten etc.
  dinsdag 24 november 2015 @ 08:59:11 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157779145
quote:
Het lukt Ronnie Duinkerken ook in Bergschenhoek, dus jou ook ^O^
pi_157779147
Af en toe op de loopband een heuveltraining?
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:01:52 #293
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_157779174
Viaducten :Y

En Bergschenhoek ja. Mijn meneer gaat daar vanavond een clinic doen trouwens *jaloers*
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:01:56 #294
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157779176
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Af en toe op de loopband een heuveltraining?
Het moet wel leuk blijven he :D
F means you're fucked
pi_157779182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Het moet wel leuk blijven he :D
Nouja, als de training ultiem kut is valt de wedstrijd uiteindelijk heel erg mee :P
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:04:01 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157779189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, als de training ultiem kut is valt de wedstrijd uiteindelijk heel erg mee :P
Als we hier op een begroeide vuilnisbelt moeten trainen, valt iedere wedstrijd in de natuur sowieso heel erg mee ;)
F means you're fucked
pi_157779313
quote:
't hoogt - Soesterberg (verhard en onverhard)
de berg - Amersfoort (verhard)
Amerongse berg - Amerongen

het zijn geen Eigers maar je kunt met vaak op en neer gaan nog een aardig eind komen.
pi_157779402
En anders rij ik naar de Veluwe. Dat is ook een mooi speelterrein. De laatste keer had ik alleen wel een tekenbeet, dus dat was iets minder.
  dinsdag 24 november 2015 @ 09:31:27 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_157779529
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:21 schreef Devv het volgende:
En anders rij ik naar de Veluwe. Dat is ook een mooi speelterrein. De laatste keer had ik alleen wel een tekenbeet, dus dat was iets minder.
En misschien wat Limburgse en Ardense trails meepakken, werkt ook wel
F means you're fucked
pi_157779717
quote:

[..]

SPOILER
jezus wat een enge chick :o
pi_157780317
Thanks Quoi! :)
Moet zeggen dat ik dit weer wel lekker vind eigenlijk. Ik heb het nu al snel warm en in de zomer al helemaal, nu blijf ik een beetje op normale temperatuur ;)
Heb me ook ingeschreven voor de puinduinrun op aanraden van YUR, nu nog afwachten of ik er straks geen spijt van krijg ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')