Sorry, verkeerd gelezen!quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:29 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb niet gewandeld maar even enkel oefening gedaan, wat met mijn enkel gedraaid. Dat haalt wat druk/last weg.
Ik begin mijn nieuwe schoenen te verdenken dat ze mijn voeten slopen bij hogere snelheden. Ldl's op die schoenen is prima, maar sneller dan 5:10 of zo en het begint pijn te doen bij mijn voetboog (heet dat zo?) en ik kan mijn voeten niet meer goed afwikkelen.
Daar had ik bij mijn vorige schoenen geen last van (maar toen liep ik eigenlijk ook nooit sneller dan 5:10/km).
Als het blijft, dan ga ik weer naar de fysio.
Ja, kiprun MD. Daar heb ik nog niet veel op gelopen, eerste indruk is OK. Vandaag liep ik op asics GT 2000 3. Die heb ik sinds half september. En die geven problemen (vandaag, en ook start bij Eindhoven HM). Hiervoor new balance nogwat gehad.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Had jij nou schoenen van dat merk van Decathlon gekocht?
Dat maakt niks uit. Ik loop wedstrijden altijd in korte broek, en heb nog nooit een hoge 23 gelopen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:42 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Geen korte broek aangedaan, daarom was het geen hoge 23 geworden.
Ja, maar mijn NB's zijn al redelijk versleten, ongeveer 1200 km op gelopen. Vandaar dat ik nieuwe had gekocht, die Asics, en afgelopen maandag de kiprun MD.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Ik loop wedstrijden altijd in korte broek, en heb nog nooit een hoge 23 gelopen.
Kun je op de New Balance niet alles lopen?
Alle NB's die ik heb gehad hebben behoorlijke demping (wel de duurdere versies).
Kom trailen dan!quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar over de boomstammen en heuveltjes vliegen was echt leuk![]()
Ik weet niet of ik daar heel blij mee moet zijn die snelheidquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:40 schreef steffelonio het volgende:
12e, zie post van thelaudprince.
Off tijd 24.10, met gemiddeld 4:19/km door de blubber en over de heuveltjes
Mja de mizuno enigma, die ik niet zo fijn vind dus eigenlijk alleen in het bos gebruik. Ik dacht dat ik nog niet genoeg opgebouwd had op spikes maar andere dames zeiden dat dat in het bos niet echt nodig is. Nou ja, volgende keer. En trailen, dan moet je soms ook minutenlang heuvelop, hier waren alleen mini heuveltjes, veel leukerquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kom trailen dan!![]()
Goed gedaan hoor, hele nette tijd neergezet! Welke schoenen had je nu aan dan, gewone wegschoenen?
Stef ook lekker gedaan, dik onder je streeftijd!
Check!quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:01 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik bij Schoorl erbij ? De HM
Ik zei ook dat ik onderweg niet bezig was met tempoquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:25 schreef Murmeli het volgende:
LT, niet zo bezig zijn met tempo. Je ging meer freewheelen toch?
Netjes gedaan dus! En mooi dat je het vliegen leuk vond!
Goed zo!quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik onderweg niet bezig was met temponou ja, wel met zo snel mogelijk, maar ik heb geen idee wat snel is op dit parcours. En met dat Freewheelen zit het ook wel goed hoor, ik had gisteren een feestje, heb dit gelopen op 2 gin tonic en een paar uurtjes slaap en heb pas een paar uur van tevoren besloten dat ik toch zin had om te gaan. En ben blij dat ik geweest ben, het was erg lekker! En nu stop ik met posten want ik spam het hele topic vol
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
. En trailen, dan moet je soms ook minutenlang heuvelop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ik zie het wel morgen. Als ik maar lekker loop. En een pr is voor mij nog makkelijk. Want hiervoor maar 1x een 5 km gelopen. En morgen loop ik mijn tweede 10km.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Check!
Grappig trouwens dat het me nu pas opvalt dat de cross ook officieel 5625 meter was, ik heb de hele tijd gedacht dat ik 5km ging lopenSteffelonio ben benieuwd hoe het morgen gaat, dubbel PR in een weekend zou wel helemaal cool zijn
Stoer doel!quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:13 schreef CaLeX het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist besloten dat ik volgend jaar de koning van spanje wil gaan lopen.
19 of 25 gaat het dan worden
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen in de eerste 25km.
just what L_T wanted to hear!quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Niet![]()
Alleen in de eerste 25km.
Is ook cool! En heel gezellig. Tenminste ik vond dat in Rhenen wel. Maar ik ben niet nachtblind en ik zag ook bijna niks. Maar aan de andere kant, er lopen genoeg mensen met lichtjes enzo!quote:Op zondag 22 november 2015 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar sneeuwt het?
Ik denk trouwens dat ik echt een liefde voor funruns ga ontwikkelen: dit ziet er toch wel heel cool uit!
https://vimeo.com/146483033
Even vergetende dat ik een beetje nachtblind ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 november 2015 09:13 schreef pijll het volgende:
Nachtloopjes zijn leuk!dat klinkt leuk! nachtcross/trailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Hardlopenquote:Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
fucking hell, 2.7 graden en slagregens. En ik moet een rondje van minimaal 10
Je moet niks! Je doet het omdat je het leuk vindt!quote:Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Pak een trein! Hier in Utrecht schijnt de zon en blauwe lucht!quote:Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Belasting betalen, vroeg opstaan, boodschappen doen op 24 december, nadenken of kleding bij elkaar past omdat de vrouw dat wil, dentale onderhoudswerkzaamheden laten verrichten, krachtoefeningen voor de poot.quote:Op zondag 22 november 2015 09:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Je moet niks! Je doet het omdat je het leuk vindt!
quote:Op zondag 22 november 2015 12:41 schreef Quoi het volgende:
Onder een strakblauwe hemel 26:36 gelopen op de 5
Snellie!!quote:Op zondag 22 november 2015 12:41 schreef Quoi het volgende:
Echt nietquote:Op zondag 22 november 2015 09:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Je moet niks! Je doet het omdat je het leuk vindt!
quote:Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow lekker Steffelonio en Quoi!
Ik heb me lekker uitgeleefd in de sportschool vanochtend. En me weer verbaasd over de mensen daarIk was boxjumps aan het doen, vraagt zo'n meisje die met een klein groepje en een personal trainer aan het trainen was: ben je bijna klaar met die box. Dus ik zeg, ja en rond mijn oefening extra snel af voor haar. Zeg ik dat ze hem mag pakken, gaat ze erop zitten
Jij gaat ook als een speer man!quote:
Oui! Omgeving Sonsbeek en af en toe richting Velpquote:Op zondag 22 november 2015 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij loop jij ook in Arnhem toch?
Petje af, kort-kort! Ik lees het veel... is dat tegenwoordig veel meer de trend en/of hangt het veel van de intensiteit van de training af?quote:Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook geweest, en ik zeg het niet snel, maar het was te koud voor kort-kortik heb het 5km ijzig koud gehad. Maar wel lekker gelopen, ik heb het ten slotte liever te koud dan te warm.
En ik was net op tijd binnen![]()
[ afbeelding ]
hangt af van de intensiteit, bij wedstrijden met temperaturen onder 0 nog kort kort, maar training rond de 10 is de grens voor lang-lang imo.quote:Op zondag 22 november 2015 14:44 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Petje af, kort-kort! Ik lees het veel... is dat tegenwoordig veel meer de trend en/of hangt het veel van de intensiteit van de training af?
Ik heb het idee dat je bij 5°C dan eerst 10 km moet warmlopen voor je het niet meer koud hebt.
Dan liepen we voor dezelfde bui uitquote:Op zondag 22 november 2015 14:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Oui! Omgeving Sonsbeek en af en toe richting Velp
Ik had er gewoon niet over nagedacht en gepakt wat ik de laatste maanden altijd pakquote:Op zondag 22 november 2015 14:44 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Petje af, kort-kort! Ik lees het veel... is dat tegenwoordig veel meer de trend en/of hangt het veel van de intensiteit van de training af?
Ik heb het idee dat je bij 5°C dan eerst 10 km moet warmlopen voor je het niet meer koud hebt.
Fantastischquote:Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow lekker Steffelonio en Quoi!
Ik heb me lekker uitgeleefd in de sportschool vanochtend. En me weer verbaasd over de mensen daarIk was boxjumps aan het doen, vraagt zo'n meisje die met een klein groepje en een personal trainer aan het trainen was: ben je bijna klaar met die box. Dus ik zeg, ja en rond mijn oefening extra snel af voor haar. Zeg ik dat ze hem mag pakken, gaat ze erop zitten
Ik ben heel slecht in het exact aanwijzen van een locatie, vooral in een bos, dus mijn antwoord is 'in het midden'.quote:Op zondag 22 november 2015 17:07 schreef steffelonio het volgende:
Cee, waar is de berenkuil trouwens?
Ik gok op de cross in Tilburg?quote:Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Quoi het volgende:
En nu weet ik niet wat er op NPO1 was
Mijn horloge heeft echt wat probleempjes gehad met de satellieten vanmorgen, lijkt wel. Ik heb iig tijdens de eerste kilometer geen lift gehad van een autoIk herinner me mijn eerste km *piep* tijd van 4:57. Nou ja, blijft een fijne tijd
Oja klik
Ik niet, was nog niet op de helft, maar wel een prachtige regenboog gezien! En daarna lekker nat geregend, de douche was daarna heerlijkquote:Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook geweest, en ik zeg het niet snel, maar het was te koud voor kort-kortik heb het 5km ijzig koud gehad. Maar wel lekker gelopen, ik heb het ten slotte liever te koud dan te warm.
En ik was net op tijd binnen![]()
[ afbeelding ]
Je moet ook gewoon hard(er) lopen, dan krijg je het vanzelf wel warm.quote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Quoi netjes gedaan, mooie tijd gelopen!![]()
TLP jammer van dat stukje verkeerd lopen, het is toch geen trail. Gelukkig wel tevreden en een mooie tijd!
![]()
Kwam net ook een filmpje tegen op FB van de start van de Galacross, wat ging dat hard inderdaad. Iemand op mijn FB had 33.13 gelopen op de 10k en was daarmee 71evan de 100 ofzo. Gekkenhuis!
En echt wel dat ik vandaag in lang-lang heb gelopen! Brrr, was goed fris. Ook nog eens kans op regen. Maar dat heeft zich gelukkig 2 uur lang niet laten zien. Erg blij met thermoshirt lange mouwen, kort shirt eroverheen en lange tight. Ohja ook nog handschoenen en een buff op mijn hoofd.![]()
Jullie zijn bikkels met je kort-kort!
Hoor ik daar een HM?quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef steffelonio het volgende:
Zo, doelen voor 2015 gehaald, nu zwart gat, en doelen voor 2016 gaan bedenken.
Ik ben geneigd hetzelfde te doen als dit jaar, alleen dan sneller.quote:
Nee, met de club. Fartlek is iets wat we in de duin/bosgebied hier doen, vooral veel met hellingen en zandpaden en zo. Dus drie keer een steile heuvel op en rustig terug of een klein rondje met op tempo over paardenpaden en rustig via de het verharde pad en dat dan drie keer. Eigenlijk is fartlek bij ons vooral dingen drie keer doen, zie ik nu (of zoals vandaag omdat het een rustige fartlek was, twee keer).quote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mr. B, ik zag dat je een fartlek gelopen heb vandaag, heb je die alleen gedaan en zo ja hoe pak je dat dan aan, ben wat op zoek naar hoe ik dat het beste voor mezelf kan aanpakken
Ja, en dan zo'n man die één keer in de week de deur uit komt om naar de buurtsupert te gaanquote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Quoi het volgende:
@GupsDat is dan weer iets om bang van te worden, dat sommige mensen zo bang zijn.
Ik kan ook wel stoppen dit jaar. In twee maanden tijd een PR op de 5, 10 en 15 km
CPC dus! Tot dan!quote:Op zondag 22 november 2015 21:16 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik ben geneigd hetzelfde te doen als dit jaar, alleen dan sneller.dus Tilburg ten miles en Eindhoven HM.
En aan het begin vh jaar wat lokale 10km loopjes.
Eigenlijk moet ik dan alleen nog in maart een HM inplannen, en ik ben klaar.
Qua tijd: ik wil onder de 50 min op de 10km. Eigenlijk wil ik een 48-er gaan lopen.
Geef je de jouwe waarvoor je zo hard moet trainen ook dan?quote:
100+ km !!!! Jij liever dan ik ! Sallandtrail onder de 6 uurquote:Op zondag 22 november 2015 21:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geef je de jouwe waarvoor je zo hard moet trainen ook dan?Wacht, kustmarathon?
![]()
Doelen die ik nu heb staan zijn in ieder geval de Sallandtrail 75km onder de 6 uur proberen te krijgen, mijn eerste 100+km trail lopen en voor de rest moet ik nog allemaal even bedenken.
Heb je een paard opgegeten ???quote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Voccar het volgende:
Mooie (wedstrijd)tijden Steffelonio, LT, thelaudprince en LT!
Zat vanochtend te twijfelen of ik nog zou gaan lopen. Heb net gekeken hoeveel calorieën ik gisteren ongeveer heb binnengekregen. Was vanwege dit aantal (5000) wel goed geweest om te gaan, maar door het werk en voetbal gisteren toch maar besloten vandaag niet te gaan.
Ook hele mooie doelen!quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
100+ km !!!! Jij liever dan ik ! Sallandtrail onder de 6 uur![]()
Dat wordt trainen![]()
Kustmarathon is pas veeeeeel later joh![]()
HM over een jaar op 1:28, 10k naar 39
, 5k een keer goed dood gaan en onder de 18:30
![]()
, 10 EM 1:06
Ok, thanks klinkt leuk!quote:Op zondag 22 november 2015 21:20 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nee, met de club. Fartlek is iets wat we in de duin/bosgebied hier doen, vooral veel met hellingen en zandpaden en zo. Dus drie keer een steile heuvel op en rustig terug of een klein rondje met op tempo over paardenpaden en rustig via de het verharde pad en dat dan drie keer. Eigenlijk is fartlek bij ons vooral dingen drie keer doen, zie ik nu (of zoals vandaag omdat het een rustige fartlek was, twee keer).
Jij staat gewoon net buiten de top 50 van de ranglijst van Nederlandse Marathonloopsters van dit jaar: http://www.hardloopnieuws(...)-hele-marathon?id=62quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 22:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij staat gewoon net buiten de top 50 van de ranglijst van Nederlandse Marathonloopsters van dit jaar: http://www.hardloopnieuws(...)-hele-marathon?id=62
alleen de eerste 4 maanden toch??quote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
En ik zie net dat YUR volgend jaar elke maand een marathon of ultra gaat lopen.![]()
quote:Op zondag 22 november 2015 22:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij staat gewoon net buiten de top 50 van de ranglijst van Nederlandse Marathonloopsters van dit jaar: http://www.hardloopnieuws(...)-hele-marathon?id=62
Maar dan kan de rest van de maanden natuurlijk niet achterblijven.quote:Op zondag 22 november 2015 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen de eerste 4 maanden toch??
quote:Op zondag 22 november 2015 13:40 schreef Quoi het volgende:
Thanks
Ik besloot met een snelle dame uit mijn loopgroep op te lopen. Eerste km in 4:57! Ik dacht onderweg aan Mossel en zijn out of the comfort zone 5 km pas geleden. Dit was mijn eerste poging daartoe. En dan hebben we nog gekletst ook, maar vanaf km 3 was ik al flink stuk.
Door best een bruto-netto verschil (geen startpistool, warrige start) en een toch niet heel exact parcours was mijn 'omgeroepen' tijd alleen 27:20. Best een afwijking met mijn zelf gemeten tijd. Maar: volgens de wet van Mezelf is het een PR
Misschien kan er nog een HM PR bijquote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Quoi het volgende:
@GupsDat is dan weer iets om bang van te worden, dat sommige mensen zo bang zijn.
Ik kan ook wel stoppen dit jaar. In twee maanden tijd een PR op de 5, 10 en 15 km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |