Ik ben geneigd hetzelfde te doen als dit jaar, alleen dan sneller.quote:
Nee, met de club. Fartlek is iets wat we in de duin/bosgebied hier doen, vooral veel met hellingen en zandpaden en zo. Dus drie keer een steile heuvel op en rustig terug of een klein rondje met op tempo over paardenpaden en rustig via de het verharde pad en dat dan drie keer. Eigenlijk is fartlek bij ons vooral dingen drie keer doen, zie ik nu (of zoals vandaag omdat het een rustige fartlek was, twee keer).quote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mr. B, ik zag dat je een fartlek gelopen heb vandaag, heb je die alleen gedaan en zo ja hoe pak je dat dan aan, ben wat op zoek naar hoe ik dat het beste voor mezelf kan aanpakken
Ja, en dan zo'n man die één keer in de week de deur uit komt om naar de buurtsupert te gaanquote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Quoi het volgende:
@GupsDat is dan weer iets om bang van te worden, dat sommige mensen zo bang zijn.
Ik kan ook wel stoppen dit jaar. In twee maanden tijd een PR op de 5, 10 en 15 km
CPC dus! Tot dan!quote:Op zondag 22 november 2015 21:16 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ik ben geneigd hetzelfde te doen als dit jaar, alleen dan sneller.dus Tilburg ten miles en Eindhoven HM.
En aan het begin vh jaar wat lokale 10km loopjes.
Eigenlijk moet ik dan alleen nog in maart een HM inplannen, en ik ben klaar.
Qua tijd: ik wil onder de 50 min op de 10km. Eigenlijk wil ik een 48-er gaan lopen.
Geef je de jouwe waarvoor je zo hard moet trainen ook dan?quote:
100+ km !!!! Jij liever dan ik ! Sallandtrail onder de 6 uurquote:Op zondag 22 november 2015 21:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Geef je de jouwe waarvoor je zo hard moet trainen ook dan?Wacht, kustmarathon?
![]()
Doelen die ik nu heb staan zijn in ieder geval de Sallandtrail 75km onder de 6 uur proberen te krijgen, mijn eerste 100+km trail lopen en voor de rest moet ik nog allemaal even bedenken.
Heb je een paard opgegeten ???quote:Op zondag 22 november 2015 21:52 schreef Voccar het volgende:
Mooie (wedstrijd)tijden Steffelonio, LT, thelaudprince en LT!
Zat vanochtend te twijfelen of ik nog zou gaan lopen. Heb net gekeken hoeveel calorieën ik gisteren ongeveer heb binnengekregen. Was vanwege dit aantal (5000) wel goed geweest om te gaan, maar door het werk en voetbal gisteren toch maar besloten vandaag niet te gaan.
Ook hele mooie doelen!quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
100+ km !!!! Jij liever dan ik ! Sallandtrail onder de 6 uur![]()
Dat wordt trainen![]()
Kustmarathon is pas veeeeeel later joh![]()
HM over een jaar op 1:28, 10k naar 39
, 5k een keer goed dood gaan en onder de 18:30
![]()
, 10 EM 1:06
Ok, thanks klinkt leuk!quote:Op zondag 22 november 2015 21:20 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nee, met de club. Fartlek is iets wat we in de duin/bosgebied hier doen, vooral veel met hellingen en zandpaden en zo. Dus drie keer een steile heuvel op en rustig terug of een klein rondje met op tempo over paardenpaden en rustig via de het verharde pad en dat dan drie keer. Eigenlijk is fartlek bij ons vooral dingen drie keer doen, zie ik nu (of zoals vandaag omdat het een rustige fartlek was, twee keer).
Jij staat gewoon net buiten de top 50 van de ranglijst van Nederlandse Marathonloopsters van dit jaar: http://www.hardloopnieuws(...)-hele-marathon?id=62quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 22:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij staat gewoon net buiten de top 50 van de ranglijst van Nederlandse Marathonloopsters van dit jaar: http://www.hardloopnieuws(...)-hele-marathon?id=62
alleen de eerste 4 maanden toch??quote:Op zondag 22 november 2015 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
En ik zie net dat YUR volgend jaar elke maand een marathon of ultra gaat lopen.![]()
quote:Op zondag 22 november 2015 22:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij staat gewoon net buiten de top 50 van de ranglijst van Nederlandse Marathonloopsters van dit jaar: http://www.hardloopnieuws(...)-hele-marathon?id=62
Maar dan kan de rest van de maanden natuurlijk niet achterblijven.quote:Op zondag 22 november 2015 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen de eerste 4 maanden toch??
quote:Op zondag 22 november 2015 13:40 schreef Quoi het volgende:
Thanks
Ik besloot met een snelle dame uit mijn loopgroep op te lopen. Eerste km in 4:57! Ik dacht onderweg aan Mossel en zijn out of the comfort zone 5 km pas geleden. Dit was mijn eerste poging daartoe. En dan hebben we nog gekletst ook, maar vanaf km 3 was ik al flink stuk.
Door best een bruto-netto verschil (geen startpistool, warrige start) en een toch niet heel exact parcours was mijn 'omgeroepen' tijd alleen 27:20. Best een afwijking met mijn zelf gemeten tijd. Maar: volgens de wet van Mezelf is het een PR
Misschien kan er nog een HM PR bijquote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Quoi het volgende:
@GupsDat is dan weer iets om bang van te worden, dat sommige mensen zo bang zijn.
Ik kan ook wel stoppen dit jaar. In twee maanden tijd een PR op de 5, 10 en 15 km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |