Oui! Omgeving Sonsbeek en af en toe richting Velpquote:Op zondag 22 november 2015 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij loop jij ook in Arnhem toch?
Petje af, kort-kort! Ik lees het veel... is dat tegenwoordig veel meer de trend en/of hangt het veel van de intensiteit van de training af?quote:Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook geweest, en ik zeg het niet snel, maar het was te koud voor kort-kortik heb het 5km ijzig koud gehad. Maar wel lekker gelopen, ik heb het ten slotte liever te koud dan te warm.
En ik was net op tijd binnen![]()
[ afbeelding ]
hangt af van de intensiteit, bij wedstrijden met temperaturen onder 0 nog kort kort, maar training rond de 10 is de grens voor lang-lang imo.quote:Op zondag 22 november 2015 14:44 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Petje af, kort-kort! Ik lees het veel... is dat tegenwoordig veel meer de trend en/of hangt het veel van de intensiteit van de training af?
Ik heb het idee dat je bij 5°C dan eerst 10 km moet warmlopen voor je het niet meer koud hebt.
Dan liepen we voor dezelfde bui uitquote:Op zondag 22 november 2015 14:38 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Oui! Omgeving Sonsbeek en af en toe richting Velp
Ik had er gewoon niet over nagedacht en gepakt wat ik de laatste maanden altijd pakquote:Op zondag 22 november 2015 14:44 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Petje af, kort-kort! Ik lees het veel... is dat tegenwoordig veel meer de trend en/of hangt het veel van de intensiteit van de training af?
Ik heb het idee dat je bij 5°C dan eerst 10 km moet warmlopen voor je het niet meer koud hebt.
Fantastischquote:Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow lekker Steffelonio en Quoi!
Ik heb me lekker uitgeleefd in de sportschool vanochtend. En me weer verbaasd over de mensen daarIk was boxjumps aan het doen, vraagt zo'n meisje die met een klein groepje en een personal trainer aan het trainen was: ben je bijna klaar met die box. Dus ik zeg, ja en rond mijn oefening extra snel af voor haar. Zeg ik dat ze hem mag pakken, gaat ze erop zitten
Ik ben heel slecht in het exact aanwijzen van een locatie, vooral in een bos, dus mijn antwoord is 'in het midden'.quote:Op zondag 22 november 2015 17:07 schreef steffelonio het volgende:
Cee, waar is de berenkuil trouwens?
Ik gok op de cross in Tilburg?quote:Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Quoi het volgende:
En nu weet ik niet wat er op NPO1 was
Mijn horloge heeft echt wat probleempjes gehad met de satellieten vanmorgen, lijkt wel. Ik heb iig tijdens de eerste kilometer geen lift gehad van een autoIk herinner me mijn eerste km *piep* tijd van 4:57. Nou ja, blijft een fijne tijd
Oja klik
Ik niet, was nog niet op de helft, maar wel een prachtige regenboog gezien! En daarna lekker nat geregend, de douche was daarna heerlijkquote:Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook geweest, en ik zeg het niet snel, maar het was te koud voor kort-kortik heb het 5km ijzig koud gehad. Maar wel lekker gelopen, ik heb het ten slotte liever te koud dan te warm.
En ik was net op tijd binnen![]()
[ afbeelding ]
Je moet ook gewoon hard(er) lopen, dan krijg je het vanzelf wel warm.quote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Quoi netjes gedaan, mooie tijd gelopen!![]()
TLP jammer van dat stukje verkeerd lopen, het is toch geen trail. Gelukkig wel tevreden en een mooie tijd!
![]()
Kwam net ook een filmpje tegen op FB van de start van de Galacross, wat ging dat hard inderdaad. Iemand op mijn FB had 33.13 gelopen op de 10k en was daarmee 71evan de 100 ofzo. Gekkenhuis!
En echt wel dat ik vandaag in lang-lang heb gelopen! Brrr, was goed fris. Ook nog eens kans op regen. Maar dat heeft zich gelukkig 2 uur lang niet laten zien. Erg blij met thermoshirt lange mouwen, kort shirt eroverheen en lange tight. Ohja ook nog handschoenen en een buff op mijn hoofd.![]()
Jullie zijn bikkels met je kort-kort!
Hoor ik daar een HM?quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef steffelonio het volgende:
Zo, doelen voor 2015 gehaald, nu zwart gat, en doelen voor 2016 gaan bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |